Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: FEAR Multiplayer
Temat: REGULAMIN
Regulamin Forum
1. Postanowienia ogólne.
1- fear.org.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość korzystania z forum, które jest miejscem wymiany informacji, komentarzy i myśli na tematy głównie związane z grą F.E.A.R. - First Encounter Assault Recon.
2- Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność.
3- Redakcja portalu fear.org.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
4- Użytkownik wypowiadając się na forum portalu fear.org.pl tym samym wyraża zgodę na umieszczenie wypowiedzi lub jej fragmentów w innych publikacjach portalu.
5- Admin ma zawsze rację i to on stanowi regulamin forum.
6- Jeśli admin nie ma racji to patrz punkt wyżej.
7- Osoba złapana na oszukiwaniu w grze multiplayer (tzw. cheatowanie) zostaje zbanowana na forum oraz całym serwisie fear.org.pl na czas nieokreślony.
8- Użytkownik umieszczając materiały w serwisie fear.org.pl zgadza się na wykorzystanie tychże materiałów przez innych użytkowników witryny w celach niekomercyjnych oraz domowych.
9- Użytkownik (dotyczy to także obecnych jak i byłych) zgadza się na nieodpłatne wykorzystywanie, publikowanie, powielanie oraz na inne metody dystrybucji materiałów przez redakcję jakie dostarcza do serwisu fear.org.pl
2. Zakazuje się
1- umieszczania na łamach forum portalu fear.org.pl postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób itp.
2- Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum portalu fear.org.pl treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety.
3- Na forum portalu fear.org.pl niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe.
4- Podszywania się pod innych użytkowników Forum.
5- Dyskusji o treściach politycznych czy też samej polityce.
3. Avatary i podpisy.
1- Avatary są to niewielkie pliki graficzne pokazujące się pod nickiem autora obok wysłanej wiadomości.
2- Avatary mogą mieć maksymalny rozmiar 100x100 px.
3- Waga tych plików nie może przekraczać 5000 bajtów.
4- Podpisy są umieszczane bezpośrednio pod postem autora, mogą zawierać tekst lub JEDEN plik graficzny (chyba, że suma ich wielkości nie przekracza parametrów podanych w punkcie poniżej).
5- Podpisy graficzne mogą mieć maksymalny rozmiar 400x100 px.
6- Waga podpisów graficznych nie może przekraczać 5000 bajtów.
7- Avatary i podpisy nie mogą prezentować treści obraźliwych, wulgarnych, pornograficznych oraz innych niezgodnych z polskim prawem.
4. Postanowienia końcowe
1- Redakcja portalu fear.org.pl zastrzega sobie prawo do usuwania, zmiany treści o których mowa w pkt 2.1, 2.2 i 2.3 regulaminu.
2- Wszelkie osoby nieprzestrzegające regulaminu zostaną najpierw ostrzeżone, a w dalszej kolejności: banowane bądź nawet usuwane z forum!
3- fear.org.pl zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Forum oraz udzielania pomocy Użytkownikom w rozwiązywaniu problemów dotyczących jego funkcjonowania.
4- Redakcja portalu fear.org.pl zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu bez podawania przyczyn takiego działania.
5- Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Redakcja portalu fear.org.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez informowania o tym nikogo.
Temat: Server...
Pokazcie mi człowieka, ktory zjedzie penkiem w 1 na 1 powiedzmy matiosa ( :*)
I dlatego między innymi penek nie jest dla noobów. Twoje pytanie nasuwa odpowiedź, bo w praktyce trudniej kogoś zabić za pomocą penetratora niż karabinu szturmowego ze względu na jego szybkostrzelność chociażby.
Matios - troszkę źle dobrałem słowa w zdaniu "Przypominam, że jeden z najlepszych graczy w historii FEAR - Az3lito grał tylko tą bronią". Usuńmy wyraz "tylko" i będzie OK.
Co do siły rażenia też nie sprecyzowałem bardziej, o co mi chodziło. Oto oryginalne ustawienia siły rażenia obu rodzajów broni, gdy "stawiamy" jakiś serwer :
; Specifies the amount of Instantaneous damage done by this type of ammo.
; Float min=0.0 (Single value)
;Arsenal/Ammo/MultiPlayer/AssaultRifle/InstDamage=20.000000
; Specifies the percentage of Instantaneous damage done by this type of ammo that ignores armor.
; Float min=0.0;max=1.0 (Single value)
;Arsenal/Ammo/MultiPlayer/AssaultRifle/InstPenetration=0.400000
; Specifies the amount of Instantaneous damage done by this type of ammo.
; Float min=0.0 (Single value)
;Arsenal/Ammo/MultiPlayer/NailGun/InstDamage=34.000000
; Specifies the percentage of Instantaneous damage done by this type of ammo that ignores armor.
; Float min=0.0;max=1.0 (Single value)
;Arsenal/Ammo/MultiPlayer/NailGun/InstPenetration=0.800000
Jak widać stosunek siły rażenia penetratora do siły rażenia G2A2 w przybliżeniu wynosi 3 / 2. Napisałem, że łatwiej można wykończyć przeciwnika w tym kontekście ( sorry, że tego nie sprecyzowałem od razu ) że szybkostrzelność karabinu szturmowego jest na oko i ucho dużo większa ( nie liczyłem ile pocisków na sekundę ) niż przybijacza. Dlatego zazwyczaj gracz strzelający z G2A2 jest w stanie wygrać bezpośredni pojedynek z graczem posługującym się penetratorem, pod warunkiem że obaj przeciwnicy mają tyle samo hp i są bez kamizelek. Mało tego - szybkostrzelność assault riffle pozwala wprawnemu graczowi na szybsze pozbawianie pancerza u przeciwnika. Jednak, gdy ten pierwszy nie zdąży załatwić tego drugiego jedną serią, to ten drugi ma jeszcze do dyspozycji ok. 10 gwoździ i może pokonać pierwszego w czasie, gdy tamten przeładowuje broń.
I jeszcze jedna cecha, która utrudnia życie posługującym się przybijaczem : trudniej nim ( w porównaniu z karabinem szturmowym ) z bliska korygować celność w stosunku do ruchomych obiektów, o czym pisał właśnie Matios odpowiadając Veraminusowi.
A to dla tych, którzy nie mogą uwierzyć, że ktoś zbyt szybko załatwia ich pistoletami. Porównajcie to z siłą rażenia Assault Rifle ( G2A2 ) i Nail Gunem ( Penetratorem ) :
; Specifies the amount of Instantaneous damage done by this type of ammo.
; Float min=0.0 (Single value)
;Arsenal/Ammo/MultiPlayer/Pistol/InstDamage=35.000000
; Specifies the percentage of Instantaneous damage done by this type of ammo that ignores armor.
; Float min=0.0;max=1.0 (Single value)
;Arsenal/Ammo/MultiPlayer/Pistol/InstPenetration=0.270000
Na koniec coś takiego - osobny przykład nie odnoszący się do porównań z penetratorem :
; accuracy penalty while standing still
; Float min=0.0 (Single value)
;Arsenal/Weapons/Multiplayer/Assault Rifle/Accuracy.0.Stand=0.250000
; accuracy penalty while crouching
; Float min=0.0 (Single value)
;Arsenal/Weapons/Multiplayer/Assault Rifle/Accuracy.0.Crouch=0.200000
Oznacza to ni mniej ni więcej jak większą celność strzelania w pozycji kucznej niż celność w pozycji stojącej ( w rzeczywistości chodzi o lepsze tłumienie odrzutu w pozycji kucznej - obniżony środek ciężkości i bardziej stabilna postawa strzelecka ).
Wszystkie standartowe wartości dotyczące rozgrywki można znaleźć w pliku "MPCustomizations.txt".
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 119 wypowiedzi • 1, 2