Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: fasion House
Temat: W planach Outlet po Warszawie w Sczecinie i nie ..
W planach Outlet po Warszawie w Sczecinie i nie ..
W połowie listopada ruszył Fashion House Outlet Centre w Piasecznie pod
Warszawą, najnowsza inwestycja firmy The Outlet Company. W Fashion House
Outlet Centre oferowane są przez cały rok produkty znanych światowych i
polskich marek, po cenach obniżonych o 30-70 proc. Niskie ceny w centrach
typu outlet wynikają z tego, że towary pochodzą z nadwyżek produkcyjnych,
końcówek serii, poprzednich kolekcji, bądź prototypowych linii, które nie
weszły do handlu detalicznego. W piaseczyńskim Fashion House Outlet Centre
ulokowały się m.in.: Puma, Gino Rossi, Adidas, Levi's, Wittchen, Atlantic,
Traffic Club. Obecna powierzchnia całkowita centrum wynosi ponad 12 tys. m2,
ale planowana jest jego rozbudowa. W centrum jest też zaplanowana część
restauracyjna. Najnowsza inwestycja The Outlet Company zaaranżowana jest w
klimacie warszawskiej Starówki.
Fashion House Outlet Centre w Piasecznie jest trzecią inwestycją w Polsce
firmy The Outlet Company (utworzonej przez flamandzkiego dewelopera
Liebrecht&wooD oraz zespół brytyjskich specjalistów ds. kompleksów
outletowych). Pozostałe dwie to Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu,
wzorowany na XIX-w. angielskiej zabudowie industrialnej oraz Fashion House
Outlet Centre w Gdańsku stylizowany na wioskę rybacką.
Także należąca do hiszpańskiej firmy deweloperskiej spółka Neinver Polska,
właściciel Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie, ogłosiła szczegóły swoich
kolejnych inwestycji na polskim rynku. W planach firmy na lata 2005-2007
znajdują się trzy nowe projekty: w Luboniu koło Poznania, Krakowie i we
Wrocławiu. Dodatkowo Neinver rozpoczął już rozbudowę istniejącego od grudnia
2002 r. outletu w Ursusie. W sumie deweloper zainwestuje we wspomniane
projekty około 80 mln euro. Po ukończeniu tych inwestycji całkowita
powierzchnia handlowa centrów outlet Factory zwiększy się o 43 tys. mkw. (z
8,7 tys. m2 do 52 tys. m2 ). Otwarcia nowych centrów, włączając także
rozbudowę w Ursusie, będą miały miejsce w okresie od wiosny do jesieni 2006
r. Wyjątkiem będzie Factory w Krakowie, którego inauguracja planowana jest na
wiosnę 2007 r. - Kontynuując strategię rozwoju firmy Neinver w Europie
zwiększamy nasze inwestycje w sektorze centrów typu outlet w Polsce, która
będzie krajem, w którym zostanie zrealizowana największa liczba nowych
projektów - mówi Barbara Topolska, dyrektor generalny firmy Neinver Polska.
Zapowiada także wprowadzenie w nowych centrach Factory innowacyjnych
elementów, dotyczących zarówno wystroju, jak i zarządzania.
Neinver Polska to firma, która jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła
koncepcję outletu, otwierając w grudniu 2002 r. w warszawskim Ursusie centrum
outlet Factory. Koncepcja outletu narodziła się w Stanach Zjednoczonych,
gdzie pierwsze centra tego typu powstały ponad 30 lat temu. Obecnie w Europie
jest ponad sto outletów. (lid)
Temat: News- Nowosci Versace, Moschino, Dell'Acqua (ang.)
News- Nowosci Versace, Moschino, Dell'Acqua (ang.)
z moodiereport- o czesci juz pisalismy:
"ITALY. EuroItalia previewed the new women’s fragrance from Versace at the
recent TFWA World Exhibition in Cannes. The company purchased Giver Profumi –
the fashion house’s beauty arm – for an undisclosed amount in December 2004.
The new scent is described as elegant, sensual and intense, in line with the
new direction of Versace fashion. It will be launched in Europe in 2006, then
rolled out worldwide.
The packaging is clean and minimal, but retains Versace’s trademark Medusa
motif. There is a deluxe presentation for the extract version, compared with
the edp. The bath and body line is packaged in pink.
Also on show at Cannes was Versace Bright Crystal, an edt version of the
company’s Crystal Noir scent. It will be introduced in spring 2006.
Meanwhile, launching in Europe this month is Versace Man Eau Fraîche (above).
A lighter, fresher edt version of the original scent, it features a reworked
juice and revamped packaging.
The fragrance includes notes of white lemon, carambola and rose wood, leading
to a heart of cedar, tarragon and clary sage. The base is a combination of
musk, amber and sycamore wood.
The flacon is a rectangular turquoise. The outer carton features a textured
crocodile print, designed to evoke the look of Versace accessories.
The Versace Man Eau Fraîche line-up comprises 30ml, 50ml and 100ml edt
sprays, a 75ml after shave balm, a 100ml deo spray, a 75ml deo stick and a
200ml bath & shower gel.
www.moodiereport.com/images/Versace%20Man%20Eau%20Fraiche.jpg
Also launching this month from Moschino is Friends Men (above), described as
the company’s tribute to Italy. The concept features a patriotic
white/red/green colour-scheme.
Targeting a younger, active, dynamic consumer, Moschino Friends Men is
characterised by citrus notes: bergamot, tangerine and orange. The heart is a
floral mix of geranium and petitgrain; the base a blend of wood and musk.
The fragrance line-up features 40ml, 75ml and 125ml edt sprays, plus a 75ml
after shave. The ancillaries include a 75ml soothing after shave balm, a 75ml
deo spray, a 75ml deo stick and a 200ml bath and shower gel.
www.moodiereport.com/images/moschino%20friends%20men.jpg
Lastly, EuroItalia is rolling out its new women’s fragrance from Alessandro
Dell’Acqua (above), called Woman in Rose (The Moodie Report.com, 15 July),
which made its debut in Italy earlier this year."
www.moodiereport.com/images/EuroItalia%20Woman%20in%20Rose.jpg
Temat: CO SIĘ DZIEJE Z TĄ PROWINCJĄ!!!!!!!
W domu wisielca o sznurze się nie rozmawia
Jeżeli ktoś ma czelność rozprawiania które miasto jest wiochą, a które nie -
nie powinien być z Gdyni. A tu mamy książkowy przykład faceta z ogromnymi
kompleksami, zadufanego w swojej mieścince, który wytyka Gdanskowi jego wady.
Gdyńskie "arterie komunikacyjne". Spójrzmy ile pieniedzy wydano w Gdansku i
Gdyni w okresie ostatnich 5-6 lat, dysproporcje na korzyść Gdańska ogromne 3-4
krotne. Podczas gdy w Gdyni przecinano wstegi na 300 metrowym odcinku
Świętojańskiej, w Gdansku oddawano do użytku kolejne odcinki W-Z, Słowackiego
czy Trasy Sucharskiego. Kto przy zdrowych zmysłach buduje tzw Drogę Różową,
pytam się po co?? Po to aby dublować Aleję Zwycięstwa? Kosztem gdyńskiego
podatnika Pan Prezio i jego zadufana w sobie ekipa buduje drogę, która nie jest
tak naprawdę nikomu potrzebna, przyszłość Gdyni to rozwiązania komunikacyjne w
obrębie portu, tylko że Trasa Kwiatkowskiego utknęła w krzakach jakieś 20 lat
temu i od tego czasu nie posunęła się ani o centymetr. To taka gdyńska
specjalnoś wpuszczać ludzi w maliny...o pardon w krzaki.
Gdyńskie hotele to kolejny radosny rozdział mikiego gdyniofila - Nadmorski i
Gdynia - jedyne hotele, gdzie nie uświadczysz grubych pajęczyn na ścianach. No
ale który inwestor zainwestuje choć złotówkę w infrastrukturę turystyczną w
Gdyni. Czasy filantropów dawno przeminęły, kto by chciał stracić? Przecież do
Gdyni nikt nie przyjeżdża, a nawet kiedy postawi nań stopę, to tylko po to aby
czym szybciej czmychnąć do Gdańska i Sopotu.
Gdyńskie kina - istotnie jest się czym chwalić JEDNO JEDYNE!!! Nawet miasta dwu-
trzykrotnie mniejsze tj Słupsk,Koszalin Legnica, Kalisz mają ich po dwa, trzy,
cztery. Szczurowaci wmówili mieszkańcom Gdyni, że kina im nie potrzebne, w
czasie wolnym lepiej siedzieć w internecie i wychwalać dokonania prezydenta (co
czyni miki mouse) albo iść na pusty Skwer Kościuszki i podziwiać kolejny
nieudany festyn popijając piwo, tylko UWAGA, naprawdę trzeba uważać bo tam
niebezpiecznie. Takiego nagromadzenia łysych karkoli nigdzie indziej nie
uświadczysz. W najlepszym wypadku możesz się pożegnać z suchą odzieżą i
pieniędzmi, gorzej że ostatnimi czasy kilkoro ludzi żegnało się tam z życiem.
Gdyński handel - kiedyś wizytówka trójmiasta, obecnie handlowa pustynia.
Dlaczego co drugi samochód przed gdańskimi centrami handlowymi ma rejestrację
zaczynającą się na GA?? Ano dlatego, że ludzie mają dosyć robienia zakupów w
blaszanych barakach typu Geant, Tesco, czy wszechobecne w Gdyni Lidle. Wiele,
naprawdę wiele jeszcze czasu upłynie zanim w Gdyni władza wymoże na inwestorze
budowę obiektu typu Manhattan, czy Madison. Co więcej W Gdańsku w planach są
kolejne obiekty: Galeria Wrzeszczańska, czy Fashion House Gdańsk z
kompleksowymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. A w europejskiej Gdyni, za
pieniądze podatnika miasto buduje inwestorowi drogi!!! Skandal
Gdyńskie lotniska. Jak ktoś tak bardzo krytykuje Rębiechochowo, chyba ma jakąś
alternatywę? Być może start tanimi liniami z Babich Dołów, być może wyjazd do
Rzeszowa i stamtąd malownicza podróż dookoła świata.
Mikusiu odpuść!
Temat: Wyjazd na Puławską - czy może byc gorzej?
We mnie też rodzi się frustracja. Nie mogłem się doczekać nowej
Puławskiej. A tymczasem wielkie rozczarowanie. Modernizacja nie
rozwiązuje istotnych problemów komunikacyjnych mieszkańców, a wręcz
wprowadza utrudnienia. Widać, że głównie zależało na zwiększeniu
przepustowości do Auchan i Fashion House.
pawel_alter napisał:
> Odgrzeję ten temat, bo zamiast dusić frustrację w sobie lepiej
jest podzielić
> się nią z bliźnimi:-) Remont Puławskiej w takim kształcie w
istocie jest z
> punktu widzenia zmotoryzowanych mieszkańców Iwicznej, Mysiadła i
Józofosławia
> przedsięwzięciem dalece niezrozumiałym... a może tylko moje
ograniczenia
> umysłowe nie pozwalają mi zrozumieć poniższych kwestii. Być może
znajdzie się
> jakaś światła głowa i odpowie na nie, zmniejszając tym samym stan
mojej
> frustracji...
>
> 1. Dlaczego wyjedżającym z Geodetów na Puławską nie zafundowano
bezkolizyjnego
> wyjazdu w prawo? Wydaje się, że jest tam sporo miejsca, ruch byłby
bardziej
> płynny, a przy okazji skręcający w lewo z Iwicznej mieliby więcej
pasów do
> wykorzystania.
>
> 2. Dlaczego, na tej samej zasadzie nie urządzono bezkolizyjnego
wyjazdu w prawo
> z Iwicznej... W czasie trwającego wieki czerwonego światła możnaby
wyjechać w
> prawo, potem na budowany wiadukt, a z niego na Puławską w kierunku
Warszawy.
> Lepszy taki slalom niż stanie godzinami w bezsensownym korku na
Łabędziej.
>
> 3. Skoro 1 i 2 były z jakiś powodów niemożliwe, to może warto było
przejście dl
> a
> pieszych umieścić po stronie południowej skrzyżowania, a nie tam,
gdzie piesi
> staną na przeszkodzie zniecierpliwionym automobilistom z Łabędziej
i Geodetów,
> i
> uniemożliwią wyjazd więcej niż 3 samochodów. Oczywiście rozumiem,
ze z punktu
> widzenia pieszego, przejscie w innym miejscu niż obecne jest
nielogiczne, ale
> porównanie czasu przejscia na drugą stronę Puławskiej w
wariancie "okrężnym" i
> wyjazdu na nią z Mysiadła skłania zdecydowanie do powyższego
rozwiązania.
> (Pewnie planowana jest zielona strzałka kierunkowa... co niestety
czasu wyjazdu
> nie przedłuża, a wręcz przeciwnie)
>
> 4. Dlaczego wiadukt prowadzący do Auchan jest zupełnie
niewykorzystany do
> rozwiązania problemu komunikacyjnego naszej okolicy (np. w celu
zjazdu do
> Józefosławia, bezkolizyjnego wyjazdu z Iwicznej - do czego mógłby
służyc, jeśli
> zważyć na jego ukształtowanie). Jeśli jest w 100% inwestycja
sieci, to udzialy
> zawsze można zmienic :-). Wydaje się e przy odrobinie chęci, można
było w ogóle
> wyeliminować kolizyjne skrzyźowanie Puławska - Geodetów - Łabędzia
i oprzeć cał
> y
> węzeł na tych 2 wiaduktach... ale to już pewnie science fiction.
>
> Póki co jedynym rozwiązaniem jest wyprowadzić się stąd i tyle :-(
>
Temat: News- nowosci Cavalli, Exte, Ferre (ang.)
News- nowosci Cavalli, Exte, Ferre (ang.)
Z moodiereport.com:
"ITALY. ITF will be focusing on four key fragrance lines at next month’s TFWA
World Exhibition in Cannes: Roberto Cavalli Serpentine Edt; Just Cavalli Him
Blue/Just Cavalli Her Pink; Ferré for Men; and J’S Extè Man.
Roberto Cavalli Serpentine Eau de Toilette complements the original edp
fragrance. The scent is described as fresh and exuberant, and has been
composed around an exotic mango flower note.
Other key ingredients include water lily, Tahitian tiaré, white musk and
sandalwood. The juice was created by Firmenich’s Jacques Cavallier.
Both the inner and outer packaging echo the original’s serpent theme. The
silver-topped flacon sports a design of interlaced snakes, with the same logo
appearing on the outer carton, etched this time in silver, against a gold
leaf-effect backdrop.
In addition to the new edt version of Roberto Cavalli Serpentine, ITF has
expanded the ancillaries collection with a Body Spray Emulsion.
www.moodiereport.com/images/Serpentine%20edt.jpg
Other innovations from the house of Cavalli include Just Cavalli Him Blue and
Her Pink. These complement the Just Cavalli youth fashion line, and are
described as exhilarating, energetic, vivacious and distinct.
Just Cavalli Him Blue was created by Firmenich’s Olivier Cresp. It opens on
top notes of bergamot, mint flowers and lychee, leading to a heart composed
of an icing water accord, pepper and artemisia. The base features grey amber,
balsa wood and musk.
The product line-up comprises 30ml and 60ml edt sprays, plus a 200ml Just
Foam! shampoo and shower gel and 100ml Just Fresh! deo spray.
Just Cavalli Her Pink, also the work of Cresp, is a fruity floral. The top
notes include hibiscus, white lily and peach peel; the heart a blend of
Bulgarian rose, peony and tiaré flower. The dry down features rosewood, grey
amber and musk.
The product line-up comprises 30ml and 60ml edt sprays, a 200ml Just Foam!
bath and shower gel and a 200ml Just Velvet! body lotion.
Both flacons feature Cavalli’s signature zebra stripes, highlighted with a
hologram effect. As the names suggest, the male fragrance is coloured a
cobalt/turquoise blue; the feminine scent a rose/fuchsia/purple. The outer
cartons are clear.
www.moodiereport.com/images/Just%20Cavalli%20duo.jpg
Also under the spotlight at Cannes will be Ferré for Men. A woody-powdery
scent, it was created by Pierre Bourdon at Fragrance Resources.
A key ingredient is Black Iris Flower, described as perfect for expressing
virile strength and a seductive message. This is complemented by Provençal
lavender, Caribbean pineapple, a collection of Mediterranean flora, and Tonka
bean.
The clear, slender flacon tapers gently towards the base, where the logo is
engraved. The outer carton is a combination of satinised brown and black.
The range comprises a 30ml, 50ml and 100ml edt spray, a 200ml shampoo &
shower gel, a 100ml after shave lotion, a 100ml deo spray and a 75ml alcohol-
free deodorant.
Lastly, ITF will present J’S Extè Man, described as an intense fragrance in a
starkly simple bottle. The house of Extè – a “fashion-forward brand on the
edge of tomorrow” – made its debut in 1996.
The juice, an aromatic-oriental, was created by Sophie Labbé of IFF. It is
rich in Mediterranean scents such as bergamot, thyme and oregano, set off by
a heart of lavender, geranium, orris and cinnamon leaves. The base is a blend
of patchouli, cedar and vanilla.
The flacon combines straight lines and concentric circles, to create an
opening in the heart of the bottle. The signature element is an army “dog
tag” threaded through this hole. The outer box is coloured a glossy black
with a bright blue circle in the centre.
The J’S Extè Man product line-up comprises 25ml, 50ml and 75ml edt sprays,
and a 200ml shampoo & shower gel."
www.moodiereport.com/images/j's%20exte.jpg
Temat: PIERWSZE URODZINY SONOBARU
PIERWSZE URODZINY SONOBARU
Sonobar to miejsce, o którym przyjezdni artysci mówią że czują sie
w nim jak w domu. Opinia taka krąży dzięki wyjątkowemu układowi
pomieszczeń dwa chillouty oraz dancefloor, przytulnej aranżacji
wnętrza i przede wszystkim znanych w polsce z wyjatkowo
entuzjastycznej zabawy klubowiczów.
Sonobar funkcjonuje od roku a dokładnie od 15 listopada 2003r.
Otwarty jest od poniedziałku do soboty startując od godziny 10.00.
W środku tygodnia poniedziałki, wtorki oraz czwartki klub
przeznaczony jest do studenckich balang a w weekendy zamienia sie w
klubową mekkę. Srody to dzień wyjatkowy, przeznaczony na zamknięte
imprezy dla najbliższych klubowiczów, wystawy oraz koncerty.
Przez rok działalności przez klub przewinęła się przeszło setka djs
z kraju i zagranicy. Sonobar dorobił sie stałych cykli imprezowych
takich jak Quality Tec, Fashion Boutique Party, Deep L'amour, Disco
Revolution, Sono.Soul, Drumtown Fever.
Regularnie tutaj grają min. Bartek Winczewski, Adamus, Glasse,
Bert, Fresh, Hypno, Ed Szynszyl, Novika, Petter von Coil, Mafia
Mike, Ricardo, Natally d'Strit. A zdobywajacy doświadczenie
miejscowi rezydenci coraz częściej zapraszani są do klubów w całej
Polsce.
Bydgoscy rezydenci to spora grupa osób: KETA, AIMAR, ZALK, PESTKA, MC QBIK,
HANNA BERNARD, P. JAYCOB, P. VELCO ekipa live act SNOW DESIGNERS, PIOTR YANG,
TRIPOD, COCU i wielu innych.
Ważnym elementem obok muzyki zawsze stanowia tutaj wizualizacje
ekran projektor i laptop to narzedzia VJ PAAVO, LUCAS ** oraz J.Lee
Nad wizerunkiem graficznym projektowym stał do niedawna MC QBIK - to jego
produktem jest logo SONOBARU i strona www.sonobar.com/exclusive - obecnie za
projekty odpowiada chillout promotion we współpracy z medsport.
Stali klubowicze posiadają karty klubowe, które dzięki współpracy z
Teatrem Polskim i Kinem Adria upoważniają do zakupu wejściówek na
specjalnych korzystnych warunkach.
Bydgoski klub nie zamierza spocząć na laurach i dlatego powstają
coraz nowsze projekty takie jak "Gallerie Musicale" (łączenie wystaw
artystycznych z imprezami) czy też "World Music" cykl prezentujacy
muzyczne rejony świata. W najbliższych tygodniach wystartuje lekka
kuchnia a wybór napoji poszerzy się o wiele gatunków win.
pierwsze urodziny sonoBar 12-13.11.2004
dzień pierwszy
piątek 12.11.2004
dance floor:
nu breks, d'n'b, break beat
sonic trip (pełen sklad)
zalk
mc marika
mc qbik
tego dnia usłyszymy az trzech MC
chillout room:
hip-hop, r'n'b. funk, soul
pestka (sono)
dj q
wizualizacje : LUCAS **
dzień drugi
sobota 13.12.2004
dance floor:
muzyka house, funky house
funkagenda (UK)
chad lewis (UK)
soulshack (UK)
HYPNO (UK)
chillout room:
hanna bernard (snow designers/sono)
p. jaycob (electronique supper/sono)
p. velco (electronique supper/sono)
wizualizacje - VS TEAM aka PAAVO & CHARLIE (poznań/bydgoszcz)
Eric Morrilo , Junior Jack oraz Kid Creme- czolowka sceny funky-house kochaja
GrooveDigital . Szefem owej wytworni jest Funk Agenda to wlasnie on bedzie
jednym z gosci Sonobar. W tym roku do jego wyczynow mozna zaliczyc wystep na
Space Terrace na Ibizie, ale to nie koniec atrakcji- u jego boku zobaczymy
rowniez Soulshack oraz Chada Lewisa ktorego mozna bylo podziwiac w Eden na
Ibizie przez cale lato. GrooveDigital wlasnie swietuje wydanie swojej nowej
plyty " Get Into The Groove" tak wiec ich turne po Polsce to bezwatpienia
niemale wydazenie.
>>wraz z nimi swiezo po powrocie z Anglii gdzie gral z Layo & Bushwacka
zobaczymy Hypno, ktory rowniez swietuje swoj debiut plytowy. Zapewniam wiec
wszystkich ze bedzie to fantastyczne doswiadczenie muzyczne i wizualne a do
domow wrocicie absolutnie zaspokojeni...
start 21.00
bilety:
15 zł normalny,
10 zł do 21.00
karty sonobar:
10 zł po 21.00
do 21.00 free
sonobar
ul. chodkiewicza 19
Bydgoszcz
www.sonobar.com
info@sonobar.com
Temat: How do you cope with everyday stress?
Prayer for Kylie
kylie1 napisała:
>
> Well, if there is too much of stress, I snap big time. My tactless and thick-
> skinned posts are the best example of that. Please, accept my apology: you
esk
> and you Bluteau.
>
> A week ago we had a kid smash part of our outside garage wall and door while
> backing up. The damage is considerable and the parents are in no rush to fix
> the problem. The garage door opener isn't working and with both of us in and
> out all the time, it gave us a headache the size of the Liberty Bell. Taking
it
>
> small claims will only drag the whole thing indefinitely. Of course, the kid
> says he hasn't done anything but we have reliable eye witnesses. His 4X4
> sustained a minimal damage and it's easy for him to downplay the whole thing.
>
> Some stuff is already fixed and we will hang on to the receipts no matter how
> long it's gonna take for the courts to settle this.
>
> OK. No sooner did we get everything done when it pissed rain for two days and
> the sundeck off the second floor bedroom flooded. Leaked all over the garage
> and down the wall where our washer and dryer is. Luckily, no water got into
the
>
> rest of the house.
> Hence, a new project leaped out like a Phoenix soaring to the sun. We just re-
> did that whole deck two years ago with what we thought to be a sound solution
> to the flooding issue. NOT! That's the fourth or fifth time that deck has
> turned into a swimming pool. We'll have to generate drawings and get a
building
>
> permit to alter the decks appearance altogether.
> Oh joy! We have to deal with the pinheads at "Shitty" Hall. They'll probably
> make us get an Engineers seal because a roof structure is being altered.
> $$$$$$$$$$$$$$. I wouldn't be surprised if the first nail wasn't hammered
until
>
> 2012. They are not known for speed.
>
> The walls in my house have the imprints of my forehead all over the place! I
> guess that would explain my headache...
>
> The last thing I need to do is get on the computer and vent my anger.
>
> Not that's it's ANY excuse but that sure was not a good idea.
>
> Please, understand. I truly apologize.
>
> kylie
>
> PS. Dave I need some of your prayers big time. The chocolate thingy doesn't
> work for me!
>
> Apology once again!
>
Lord God, our heavenly Father,
I would pray that Thou wilt glorify Thy name and have mercy on Kylie. Send her
wisdom and inner strength to understand that the imperfections we all have in
our lives and the stresses and strains of our sojourn in this sinful world are
put there to make us long all the more for Thine Heaven.
Thy servant David said "One thing have I desired of the LORD, that will I also
seek after, that I may dwell within the House of the LORD all the days of my
life, to gaze upon thebeauty of the LORD and to enquire at His temple. Lord,
may we be able, when things go wrong, to understand that "the beloved of the
LORD shall dwell in safety by Him", as it saith in the Book of Deuteronomy, and
that we are to prefer to abide with God above our chiefest joy.
Even as Thy servant Isaiah wrote that "they that wait upon the LORD shall renew
their strength", may Kylie, and all of this Group who are now praying to Thee,
be given the grace to wait on Thee, to inquire of Thee, to gaze at Thy beauty,
to take comfort in Thine eternal prmises to all who believe on Jesus for their
salvation, to receive abundantly of Thy comforting Spirit, and to have wisdom
from the solace of Thy Word.
We ask that Thou wilt move the consciences of the family of the youth who
damaged Kylie's door. May they be made by Thee to forbear to bring up their son
in an unconscionable fashion. watch over and enable a speedy alleviation of the
material ills of Kylie, reminding her the while that in any event, the earth
and all that is in it is as nothing, a mere bauble, to what awaits in Heaven.
There is no frustration there.
Thou art a mighty, all-wise and glorious GOd, Thou holdest us in Thine hand
even when we know it not. To thee and thee alone, Father Son and Holy Spirit,
be glory dominion and blessing and power, in Jesus' precious Name.
Amen.
Temat: Na wystawie Marionnaud w Galerii Mokotow
To jest dokładna nazwa:-)
Znalazłem zdjęcie:
www.alvieromartini.it/img_licenze/geo-uomo-donna.jpg
Nuty:
www.alvieromartini.it/img_licenze/piramide_uomo.gif
www.alvieromartini.it/img_licenze/piramide_donna.gif
Cały artykuł (wło.)
Dalla fervida 'immaginazione olfattiva' di Alviero Martini e dalla
collaborazione con la PA.CO.DIS., società specializzata nelle fragranze e
cosmetici, nasce il complemento di bellezza che più di ogni altro rimane
impresso nella memoria di ognuno di noi: il profumo. Un viaggio per Alviero
Martini attraverso le fresche e seducenti note di questa fragranza che si
chiamerà Geo e sarà declinato sia al maschile che al femminile. Una essenza che
esalterà i sensi di chi concepisce il profumo per rappresentare il proprio modo
di essere e di esprimersi, ma anche di chi lo considera semplicemente un
dettaglio irrinunciabile…dedicata al pubblico preferito dello stilista:
viaggiatrici sensuali e viaggiatori cosmopoliti.
Un profumo che renderà protagonista, adatto a chi vuole lasciare una delicata,
ma incisiva, traccia del proprio passaggio. Geo Women è un'essenza frizzante,
caratterizzata da vivaci note di bergamotto, mandarino e ribes nero, mentre Geo
Men è ispirato alla freschezza mediterranea del bergamotto e del limone
arrichite da note di menta selvatica e ribes nero.
I po ang. z www.italtrade.com/usa/marzo2004/march04.htm
ALVIERO MARTINI LAUNCHES THE NEW PERFUME GEO
Italian luxury house Alviero Martini, well known for its bag and luggage
collections, is preparing the launch of its new perfume, Geo. The fragrance,
available for both women and men, debuted in Italy at Alviero Martini
boutiques and hit the Italian stores in late March. Worldwide distribution is
scheduled to begin this coming May, first in the Middle East, where the brand
is already very popular, and later on in Europe, North America, and the Far
East. The perfume was developed by Pa.Co.Dis, a large cosmetics distributor
based in northern Italy. The packaging was created by French designer Thierry
Lecoule, who reinterpreted the geographic maps that symbolize and gave
notoriety to the Alviero Martini brand. Pa.Co.Dis and the designer, a native of
Piedmont, developed a fragrance characterized by earthy tones with a touch of
spicy and exotic oils. Like the company’s Prima Classe collection, the new
fragrance is “dedicated to the modern globetrotter who cultivates a passion for
travel and a curiosity for other cultures,” Fabrizio Zappavigna, marketing
manager of Pa.Co.Dis, underlines. “Our target are young professionals, from 25
years old on, that are fashion conscious and love to shop for new products.”
Alviero Martini launched its first scent, developed by French cosmetic group
VMF Mane and US developer International Flavors and Fragrances, in the late
1997. The company, based in Cuneo, has two boutiques in the United States, one
in New York, on Madison Avenue, and one located at the Mall at Millennia in
Orlando, Florida. Its products, from the bags and luggage to the clothing
collections, are also available at Saks Fifth Avenue, Bloomingdale’s and
Nordstrom
Temat: "Sezon na kleszcza"
Looking for answers
Looking for answers
Kelowna Capital News Apr 23 2006
Alison Kirby peers through the blinds at a world where she once played tennis and golf with her new husband.
In the five years since her marriage, she’s been virtually confined to the house, suffering from a debilitating mysterious illness. She now believes she suffers from Lyme disease—a controversial topic receiving plenty of media play despite official contentions it’s not an issue for Interior residents.
Her advice comes from two sources—a doctor under peer scrutiny for his willingness to believe, and a Westside resident whose on-line support group and website form the basis of a growing national advocacy movement.
Diagnosis still rebuffed
By Jennifer Smith
Staff reporter
Apr 23 2006
For 13 years, Westside resident Jim Wilson fought his way back from the dead, suffering from a devastating illness that left him teetering on the brink of insanity.
Sitting in his basement this spring, some 6,000 kilometres from the Nova Scotian town where he first felt his life begin to change, the father of two relayed a terrifying tale. He recalled a morning just before his diagnosis when he slid behind the wheel only to find his memory vanquished, all memory of how the vehicle worked gone.
Just as recollections of close friends were fading in and out, basic day-to-day skills appeared to dissolve from memory overnight.
At one point in his illness, Wilson looked like a stroke survivor, half his face drooping from an inexplicable palsy.
An active baseball fiend who played his way to provincial championships in the months before he first took ill, Wilson’s mind and body deteriorated so badly he could barely make it up the stairs.
Then in 1993, he met Dr. LaVerne Kindree, a Squamish-based physician whose daughter had contracted Lyme disease.
Lyme disease is a bacterial infection caused by a tick bite. Known for the distinctive bullseye rash that frequently forms around the bite, the disease leads patients down a destructive path from nausea and exhaustion into the eerie world of nervous system failure. The symptoms often include shakes, arthritic-like joint pain, memory loss and debilitating confusion.
After his diagnosis, Wilson endured two years of antibiotic treatments to regain his life.
Although he remained incapable of working due to memory problems, life in the Wilson household had virtually returned to normal.
Then, three years ago another cruel twist of fate brought his ordeal to the surface once more.
A decade after Wilson’s diagnosis, his daughter, nine years-old when her father took ill, found herself coping with similar symptoms.
Despite their move across the country to the Okanagan, an area where Lyme disease is not supposed to occur, the now 19-year-old’s body was failing without medical explanation, in a hauntingly similar fashion to her father’s.
Out of province testing would confirm the family’s worst fears. She too had fallen victim to Lyme disease.
While the B.C. Centre for Disease Control (BCCDC) would never confirm either case, Wilson contends a doctor currently shunned by the medical system saved the young woman’s life with antibiotic treatments that continued far longer than the prescribed two-week term.
Now 22 years old, she lives with a pacemaker as the disease managed to work its way into her heart.
Wilson wants to make sure other British Columbians, and other Canadians for that matter, know more about the disease that’s brought his family to its knees.
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 159 wypowiedzi • 1, 2