Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Far Cry devmode





Temat: FAR CRY - problem z obrazem


I'm using the following tweaks in DevMode.lua (right at the top of the file). Maybe they'll cure the problem for you?

d3d9_NV30_PS20 = 1
d3d9_TripleBuffering = 1
e_obj_lod_ratio = 40
e_objects_fade_on_distance = 0
e_terrain_lod_ratio = 1
e_vegetation_sprites_min_distance = 50
r_TexMaxSize = 4096
r_TexMinSize = 64

For Far Cry to read DevMode.lua on startup, you MUST start Far Cry in developer mode by adding the -devmode switch to your Far Cry shortcut.

Hope this helps.


Przeedytuj ten plik: DevMode.lua tak jak podano w cytacie.





Temat: FAR CRY - problem z obrazem
Którego słowa nie rozumiesz? Masz znaleźć plik DevMode.lua, potem wprowadzićdo niego wartości z cytatu:



d3d9_NV30_PS20 = 1
d3d9_TripleBuffering = 1
e_obj_lod_ratio = 40
e_objects_fade_on_distance = 0
e_terrain_lod_ratio = 1
e_vegetation_sprites_min_distance = 50
r_TexMaxSize = 4096
r_TexMinSize = 64


Na koniec w skrótcie do far cry na pulpicie dopisać: -devmode czyli np: "c:far cryfarcry.exe -devmode". I już.





Temat: far cry kody
Czy któś zna jakieś działające kody do far cry .Bo ja szukałem w googlach ale tam większość pisze że trzeba edytować plik devmode al takiego pliku nie ma .Potem piszą uruchomienie zparametrem devmode uruchamiam wpisuje i też nie działają .Czy ktoś zna jakieś dziłające kody do far crya



Temat: Pomóżcie mi przy kodach
1. włączasz komputer.
2. Czekasz aż się wczyta
3. Logujesz sie do systemu
4. Wchodzisz do folderu z zainstalowaną grą far cry
5. Klikasz prawym przyciskiem myszy na ikonie far cry i robisz skrót na pulpicie...
6. na pulpicie pojawi się skrót
7. kliknij na skrót prawym przyciskiem myszy i wybierz właściwości
8. pojawi się takie okno:



w elemencie docelowym dopisujesz na końcu -DevMode

9. Odpalamy grę
10. Aby sprawdzić czy działa poprawnie wciskamy ~ konsolę (obok 1) widoczny będzie komunikat DEVMODE LOAD SUCCESFULLY (czy jakąś tak)

11. Wchodzimy na forum i piszemy:

- dzięki Sniper



Temat: Kody do gry - Far cry
God mode:
Wejdź do folderu, gdzie zainstalowałeś grę i znajdź plik devmode.lua. Następnie edytuj go dowolnym edytorem, najlepiej Notatnikiem i na samym końcu dodaj poniższe linijki kodu:
function GodMode()
if _localplayer then
_localplayer.cnt.health = 99999;
_localplayer.cnt.armor = 99999;
Hud:AddMessage(''[CHEAT]: Give 99999 health and armor'');
System.LogToConsole(''�01CHEAT: Give 99999 health and armor'');
else
Hud:AddMessage(''[CHEAT]: No godmode today'');
end
end

Teraz uruchom Far Cry z parametrem: -devmode
i wywołaj konsolę ([~]). Wpisz #GodMode(). Będziesz miał 99,999 punktów zdrowia oraz zbroi.
Uwaga: Po zapisaniu gry czy jej wgraniu, wszystkie wartości powrócą do normalnego poziomu.

Kody:

Naciśnij podczas gry tyldę [~], a następnie wpisz jeden z poniższych kodów zatwierdzając go klawiszem [Enter]:

load_game - szybkie załadowanie gry
save_game - szybkie zapisanie stanu gry

map x - skocz do poziomu x, gdzie za x podstaw nazwę mapy (znajdziesz ją poniżej)

Nazwy map (do użycia z kodem map x)
archive
boat
bunker
carrier
catacombs
control
cooler
dam
factory
fort
pier
rebellion
regulator
research
river
steam
swamp
training
treehouse
volcano



Temat: problem z ANGUS WEAPON M0D
1. KUPUJESZ ORYGINALNĄ GRĘ FAR CRY Z KOLEKCJI KLASYKI (sugerowana cena detaliczna 24,90 PLN)
2. INSTALUJESZ GRĘ
3. INSTALUJESZ PATCHA 1.4 do pobrania TUTAJ ( pamiętaj że trzeba wybrać Far Cry 1.40 Cumulative patch )
3. KOPIUJESZ PLIK textures19.pak DO KATALOGU FCDATA oraz devemode.lua DO GŁÓWNEGO KATALOGU Z GRĄ. (plik THUMBS odpowiada za bufor z tych zdjęć wiec jest do niczego niepotrzebny)
3. MOŻESZ ODPALIĆ WTEDY GRĘ Z PARAMETREM DEVMODE:


PS: Aha i mam nadzieje, że pomogło bo już niestety nam tego nie napiszesz 80% było w FAQ a jak nie chcę Ci się tego czytać to twój problem

.....

Ufff... nareszcie spokój



Temat: Problem z kodami w FarCry
Mam Far Cry z ''Kolekcji Klasyki" i niewiem gdzie jest devmode.lua. plik i co mam zrobic ??



Temat: Far Cry - Trainer
A oto kilka słów wyjaśnień.

Grę kupiłem w serii Kolekcja Klasyki, a oni trochę tam namieszali. Idąc do elementu docelowego od skrótu na pulpicie docieramy do "H:Program FilesKolekcja KlasykiFar Cry", ten plik .exe został zaprojektowany przez kk (po uruchomieniu pokazuje się logo kolekcji,, a następnie uruchamia się gra). Otóż to nie jest plik do którego mamy dodać wpis -devmode i kody nie będą działały.

Prawidłowy plik, jak napisał helmut znajduje się w Far CryBin32FarCry.exe i to jego należy uruchomić z parametrem -devmode.

Wielkie dzięki dla Helmut'a



Temat: 10 Poziom już niemoge wytrzymaać
W załączniku masz moje DevMode. Kopiujesz je do folderu z grą (Far Cry). Potem wchodzisz do folderu (Far CryBIN32) i klikasz na FarCry.exe i robisz skrót na pulpicie. Następnie klikasz na skrót właściwości i zmieniasz polecenie np:

Element docelowy "D:GryFar CryBin32FarCry.exe" -DevMode

Rozpocznij w "D:GryFar CryBin32"

Następnie włączasz grę i podczas wciskasz następujące klawisze:

F2 - realmode mój mod
BACKSPACE - nieśmiertelność
6 - snajperka
F6 - amunicja
F1 - zmiana widoku



Temat: Pomóżcie mi przy kodach
Witajcie podejrzewam że ok.90% z was od razu krzyknie ten temat już był. Zgadza się, były podobne tematy. Ale nie pomogły mi one.
Więc przedstawię swój problem:
Mam Far Cry'a od niedawna i nie wiem jak zrobić kody tzn. uruchamiam przez "XXXBin32FarCry.exe" -devmode", wkleiłem "DevMode" z tematu
i niestety nie działają mi. Proszę o pomoc.
Najbardziej mi zależy na god mode/nieśmiertelność gdyż nie daje rady z mutantami.
Proszę o pomoc



Temat: Pomoc
1. Zmień nazwę tematu na konkretną (!)
2. Czy to jest forum o Far Cry?
3. Masz szczęście że mam dobry dzień i powiem Ci jak to zrobić.

a) Klikasz na ikonkę, z której uruchamiasz grę
b) Przejdź do zakładki Skrót
c) Nie pamiętam w jakiej to rubryczce się zmieniało, ale popróbuj we wszystkich z wpisaniem tego -devmode
d) Jak odpalisz grę, jakimś klawiszem uruchamiasz konsolę wpisywania tych kodów i je wpisujesz.



Temat: Pomóżcie mi przy kodach
Ja dalej mam problem mam far cry 1.1 i chciałem wpisać kody i mam zainstalowane tak F:KAMIL1FAR CRYBin32 i w tym mam plik w którym otwieram grę i zrobiłem skrót na pulpicie i dałem właściwości i tam gdzie pisze folder docelowy pisze mi tak "F:KAMIL1FAR CRYBin32FarCry.exe" i do tego dodałem -Devmode i jakto dodam to pokazuje mi się problem ze skrótem
Co mam zrobić proszę o pomoc.



Temat: Far Cry 1 v.33 problem z trainerem
Mam wielki problem.Nie działają mi żadne trainery ani kody.Mam wersję 1.33 ORYGINALNĄ.Dodałem do skrótu -devmode i nic.Włączam trainer +2 zaznaczam v.1.3 i unlimited health i.....I TAK MNIE ZABIJAJĄ :/Proszę o pomoc może ktoś wie o co chodzi albo ma jakieś kody,mody i trainery które posiadają nieśmiertelność.
Przeszedłem dużo misjii ,ale w tej mam już oczy pełne łez.I nie mówcie mi że kody psują zabawę,naucz się grać bez kodów,itp.



Temat: Kody do Far Cry
Mam problem z grą Far Cry.
Jest ona dla mnie trochętrudna i dlatego tez szukałem w necie za kodami. O to co znalazłem:

Teraz uruchom Far Cry z parametrem: -devmode
Można wiedzieć o co tu chodzi?



Temat: Problem z kodami
witam mam problem z kodem Save/load game ,stosowalm sie do instrukcji z strony far cry... więc pojawia sie problem jak klikam na wlasciwosci i tam gdzie mam element docelowy mam wpisac -devmode , i wyskakuje mi ze sciezka jest niepoprawna.... z gory dziękuje za odpowiedz



Temat: problem z kodami
Uruchom Far Cry z parametrem: -devmode
jam mam to zrobiż ten parametr



Temat: save 100%
działają w każdym far cry ale nie te z -devmode te co podałem u góry to działają na 100%



Temat: Problem z odpaleniem gry z parametrem
Witam. Nie moge odpalic gry Far Cry z parametrem -devmode. Robie co trzeba, tzn. dopisuje parametr w skrocie do .exe i nie moge zapisac zmian. Probowalem przez uruchom i ten sam problem sie pojawia. Nie mozna odnalezc sciezki ((( POMOCY!!!!




Temat: komunikat - zostałes wyrzucony
devmode to nie plik, a polecenie Wpisuje się go we właściwościach FarCry.exe . Wpisujesz "(lokalizacja ... )Far CryBin32FarCry.exe- devmode" i jedziesz z kodami

a jeśli grzebałeś w jakichś plikach to już nie pograsz Reinstalka Ot cały problem



Temat: Kody do gier PC
Far cry

God mode:
Wejdź do folderu, gdzie zainstalowałeś grę i znajdź plik devmode.lua. Następnie edytuj go dowolnym edytorem, najlepiej Notatnikiem i na samym końcu dodaj poniższe linijki kodu:

function GodMode()
if _localplayer then
_localplayer.cnt.health = 99999;
_localplayer.cnt.armor = 99999;
Hud:AddMessage(''[CHEAT]: Give 99999 health and armor'');
System.LogToConsole(''01CHEAT: Give 99999 health and armor'');
else
Hud:AddMessage(''[CHEAT]: No godmode today'');
end
end

Teraz uruchom Far Cry z parametrem: -devmode
i wywołaj konsolę ([~]). Wpisz #GodMode(). Będziesz miał 99,999 punktów zdrowia oraz zbroi.
Uwaga: Po zapisaniu gry czy jej wgraniu, wszystkie wartości powrócą do normalnego poziomu.

Kody:

Naciśnij podczas gry tyldę [~], a następnie wpisz jeden z poniższych kodów zatwierdzając go klawiszem [Enter]:

load_game - szybkie załadowanie gry
save_game - szybkie zapisanie stanu gry

map x - skocz do poziomu x, gdzie za x podstaw nazwę mapy (znajdziesz ją poniżej)

Nazwy map (do użycia z kodem map x)

archive
boat
bunker
carrier
catacombs
control
cooler
dam
factory
fort
pier
rebellion
regulator
research
river
steam
swamp
training
treehouse
volcano

Kody do wersji demo

Bądź niezniszczalny
Użyj notatnika, aby edytować plik Gamerules.lua. Znajdziesz go w katalogu: farcrydemo/scripts/default.

Znajdź linię:
"ai_to_player_damage = 1, 1, 1, 0.5, 0.5, 0.5"

Zamień na:
"ai_to_player_damage = 0, 0, 0, 0.0, 0.0, 0.0"

Odtąd Twoja postać będzie odporna na ataki przeciwników.




Temat: patch 1.4
patch to łatka do gry. Zawiera aktualizacje, naprawione wcześniejsze błędy itp. Jednym słowem nie pytaj tylko instaluj Wersję Cumulative

Albo przynajmniej patcha 1.33. (w tym przypadku trzeba kolejno instalować 1.3->1.31->1.33). Wersja 1.33 różni się trochę w multiplayerze od 1.4. Moim zdaniem była nawet lepsza w MP, ale teraz zdecydowanie więcej serwerów i graczy jest na 1.4.

A z mała pomocą google można znaleźć dokładny opis zmian...

Cytat:
What's New in This Release (1.4):

General changes
· Added remakes of assault maps (Project FiXit).
· Closed several security holes.
· Joypad support has been added.
· Several console commands have been deactivated and are only available in DEVMODE.
Multiplayer General changes
· Added automatic kicking of team killers for violating default limit (integrated with PunkBuster).
· Added broadcasting and spawn messaging capability.
· Added central red-dot to the scope of the sniper rifle.
· Added command allowing gameplay to commence at any specific flag point for training.
· Added first person spectator view, however it is considered beta and will not be officially supported.
· Added GUI buttons for players to easily vote.
· Added GUI voting panel to initiate votes for map changes and kicking players.
· Added ingame server administrator panel for real time GUI admin capability.
· Added ingame text flood kicking (integrated with PunkBuster).
· Added IP and server name to scoreboard.
· Added a Join server by IP function.
· Added a disable voting option.
· Added option to remove enemy nametags from crosshairs.
· Added team kill punish and forgive system.
· Fixed "CD Key In Use" issue with automatic server kick.
· Fixed binocular/sniper rifle bug.
· Fixed bug in mp_airstrip which lead to a server crash.
· Fixed bug where players were missing their scoreboard (getting refreshed automatically now).
· Fixed gameplay issues on mp_jungle.
· Fixed grenade bug.
· Fixed scoreboard, it now properly displays ping.
· Inflatable boat can sustain an increased amount of damage.
· Server browser list updated for easy navigation. Many filters and a favourite server section added as well.
Multiplayer Gameplay changes
· Added MP5 and Shocker to Assault game mode.
· Added occlusive damage to vehicle explosions (player cannot die due to an explosion while behind a solid object any more).
· Fall damage reduced.
· General weapons balancing improved.
· Health and armour adjusted amongst the classes to give the grunt the most, engineer medium and sniper least.
· New OICW grenade launcher interface.
· New RL fire mode.
· Server and client optimisations for smoother gameplay.
· Stamina increased by 50%.
· Sticky bombs replaced with "Beta" C4.
· Wrench now has melee capability.
Documentation
· Features Manual for Far Cry(tm) Patch 1.4 (A detailed description about the newly added features).
· Server Command Table (Lists all the new commands available for Far Cry(tm) in multiplayer with explanations).
· * Project Fixit (A detailed explanation of changes from the stock assault maps).




Temat: patch 1.4
Cytat: Patch 1.4 change log

* This patch supports 32 bit only.

General changes

* Added remakes of assault maps (Project FiXit).
* Closed several security holes.
* Joypad support has been added.
* Several console commands have been deactivated and are only available in DEVMODE.

Multiplayer General changes

* Added automatic kicking of team killers for violating default limit (integrated with PunkBuster).
* Added broadcasting and spawn messaging capability.
* Added central red-dot to the scope of the sniper rifle.
* Added command allowing gameplay to commence at any specific flag point for training.
* Added first person spectator view, however it is considered beta and will not be officially supported.
* Added GUI buttons for players to easily vote.
* Added GUI voting panel to initiate votes for map changes and kicking players.
* Added ingame server administrator panel for real time GUI admin capability.
* Added ingame text flood kicking (integrated with PunkBuster).
* Added IP and server name to scoreboard.
* Added a Join server by IP function.
* Added a disable voting option.
* Added option to remove enemy nametags from crosshairs.
* Added team kill punish and forgive system.
* Fixed "CD Key In Use" issue with automatic server kick.
* Fixed binocular/sniper rifle bug.
* Fixed bug in mp_airstrip which lead to a server crash.
* Fixed bug where players were missing their scoreboard (getting refreshed automatically now).
* Fixed gameplay issues on mp_jungle.
* Fixed grenade bug.
* Fixed scoreboard, it now properly displays ping.
* Inflatable boat can sustain an increased amount of damage.
* Server browser list updated for easy navigation. Many filters and a favourite server section added as well.

Multiplayer Gameplay changes

* Added MP5 and Shocker to Assault game mode.
* Added occlusive damage to vehicle explosions (player cannot die due to an explosion while behind a solid object any more).
* Fall damage reduced.
* General weapons balancing improved.
* Health and armour adjusted amongst the classes to give the grunt the most, engineer medium and sniper least.
* New OICW grenade launcher interface.
* New RL fire mode.
* Server and client optimisations for smoother gameplay.
* Stamina increased by 50%.
* Sticky bombs replaced with "Beta" C4.
* Wrench now has melee capability.

Documentation

* Features Manual for Far Cry(tm) Patch 1.4 (A detailed description about the newly added features).
* Server Command Table (Lists all the new commands available for Far Cry(tm) in multiplayer with explanations).
* Project Fixit (A detailed explanation of changes from the stock assault maps).

Special Thanks to all the test teams, especially [00] Die Doppelnullen, [22nd SAS], -=UBW=-, W]M[D and Sÿ /).



Temat: patch 1.4
Dziennik zmian Poprawki 1.4

* Poprawka wspiera tylko platformy 32 bitowe.

Zmiany ogólne

* Dodano przerobione mapy do scenariuszy szturmu (projekt FiXit).
* Zamknieto kilka luk w zabezpieczeniach.
* Dodano wsparcie dla padów do gry.
* Wylaczono kilka komend w konsoli, sa one tylko dostepne w trybie DEVMODE.

Zmiany ogólne w trybie gry wieloosobowej (Multiplayer)

* Dodano mozliwosc automatycznego wyrzucania graczy, którzy naruszaja ograniczenie zabijania czlonków wlasnej druzyny (funkcja zintegrowana z programem Punkbuster).
* Dodano mozliwosc wysylania wiadomosci do wszystkich oraz wiadomosci o powrocie do gry.
* Dodano czerwona kropke w celowniku karabinu wyborowego.
* Dodano komende, która w celach treningowych pozwala rozpoczac gre z wybrana flaga.
* Dodano mozliwosc ogladania gry z perspektywy pierwszej osoby jako obserwator. Tryb ten jest uznawany za bete i nie bedzie oficjalnie wspierany
* Dodano przyciski do graficznego interfejsu uzytkownika, aby ulatwic graczom glosowanie
* Aby pozwolic graczom na proponowanie glosowania w sprawie zmiany mapy oraz wyrzucania graczy, do graficznego interfejsu uzytkownika dodano panel do glosowania.
* Aby pozwolic administratorowi na zarzadzanie serwerem w czasie rzeczywistym, dodano panel administratora serwera funkcjonujacy w grze.
* Dodano mozliwosc wyrzucania graczy za wpisywanie bardzo dlugich partii teksu (zintegrowane z programem Punkbuster).
* Dodano nazwe i numer IP serwera do tablicy wyników.
* Dodano funkcje przylaczania sie do serwera przez numer IP.
* Dodano opcje pozwalajaca na wylaczanie glosowan.
* Dodano opcje pozwalajaca na wylaczenie imion wrogów, kiedy najedzie na nich celownik.
* Dodano system karania i przebaczania graczom za zabójstwa czlonków tej samej druzyny.
* Naprawiono problem komunikatu "Klucz CD w uzyciu" (CD Key In Use), który laczyl sie z automatycznym wyrzuceniem z serwera.
* Naprawiono blad zwiazany z lornetka/karabinem wyborowym
* Naprawiono blad na mapie mp_airstrip, który prowadzil do zawieszania sie serwera.
* Naprawiono blad, przez który gracze nie mogli zobaczyc swoich tablic wyników (tablice sa teraz automatycznie odswiezane).
* Naprawiono problemy na mapie mp_jungle.
* Naprawiono blad zwiazany z granatem. Naprawiono tablice wyników, która pokazuje teraz poprawnie wartosc ping.
* Zwiekszono poziom wytrzymalosci pontonu.
* Przegladarka serwerów zostala uaktualniona, aby ulatwic nawigacje. Dodano wiele filtrów oraz sekcje ulubionych serwerów.

Zmiany w trybie gry wieloosobowej

* Dodano pistolet maszynowy MP5 oraz paralizator do trybu gry Szturm.
* Dodano zamkniete obrazenia wynikajace z wybuchajacych pojazdów (gracz nie moze juz zginac, jesli jest ukryty za solidna oslona).
* Zmniejszono obrazenia po upadku z wysokosci.
* Dalsze zbalansowanie broni.
* Zmieniono wartosci wytrzymalosci i pancerza pomiedzy klasami, dajac najwiecej zwyklemu zolnierzowi, srednio inzynierowi a najmniej strzelcowi wyborowemu.
* Nowy interfejs wyrzutni granatów karabinu szturmowego OICW.
* Nowy tryb prowadzenia ognia RL.
* Optymalizacja dzialania serwera i klienta w celu poprawienia wydajnosci w grze.
* Wytrzymalosc zwiekszona o 50%.
* Bomby przylepne zostaly zastapione materialem wybuchowym "Beta" C4.
* Mozna teraz uzywac klucza francuskiego do walki.

Dokumentacja

* Instrukcja dla poprawki Far Cry 1.4 (szczególowy opis nowododanych funkcji).
* Tablica komend serwera (lista wszystkich nowych komend dostepnych w trybie rozgrywki wieloosobowej wraz z wyjasnieniem).
* Projekt Fixit (szczególowy opis zmian w stosunku do podstawowych map obejmujacych scenariusz szturmu).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl
  • Linki