Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Far Cry PC wymagania
Temat: Nadchodzi Vista !!!
W pelni popieram rzuka, w tym momencie przy nowych grach liczy sie praktycznie tylko moc karty graficznej, procesor i ram musi spelniac tylko wymagania minimalne danego tytulu. Poza tym komfort gry (moim zdaniem) w tytuly fpp i strategie jest na pc duzo wyzszy niz na konsoli ( nie ma to jak "wsad" i myszka )
Co do gier, ktore podales to zauwaz Kamil ze far cry a far cry predator to zupelnie 2 inne tytuly, wydane pare dobrych miesiecy po sobie, a wszyscy chyba wiedz ze pol roku w hardawrze to niestety bardzo duzo. BF2 tak samo, ta gra wyszla na pc duzo wczesniej. Doatkowo twory CrySis sequela Far Cry juz zapowiadaja ze wersja na xboxa 360 bedzie w porownaniu z pecetowa okrojona bo konsola nie wyrabia.
Podsumowujac, mi tez bardzo nie podoba sie ten wyscig zbrojen prowadzony przez producentow hardware'u, ale to wlasnie dzieki niemu pc zawsze pod wzgledem oprawy bedzie mial nad konsolami przewage.
A tak na marginesie to sam sie nad xboxem 360 zastanawiam:PP
Temat: Far Cry
Far Cry - FPS for PC - DVD ISO - Full Game Disk with Cracks, Cheat enabler and Cheat binder
Wciel się w postać Jacka Carvera, który - aby zostawić za sobą bolesne wspomnienia - zakłada małą firmę przewozową w pięknej Mikronezji. Twoim aktualnym zadaniem będzie eskortowanie ambitnej dziennikarki - Valerie Cortez - na wyspę Cabatu. Zlecenie wydaje się być spacerkiem, ale już wkrótce się przekonasz, że raj szybko może stać się piekłem... Rzuć wyzwanie uzbrojonym szaleńcom.
Przypadkowo trafiasz na odległą, tropikalną wyspę, na której szaleniec bawi się w boga - modyfikuje genetycznie różne gatunki, aby kontynuować ewolucję i stworzyć nową rasę, potężniejszą od ludzi. Już wkrótce zostajesz odkryty przez najemników pilnujących wyspy i rozpoczynasz bezwzględną walkę o przetrwane w tropikalnym raju.
Wydanie DVD to specjalna wersja gry, która wykorzystuje między innymi model cieniowania 3.0 (Shader Model 3.0), udostępniany jedynie przez karty graficzne najnowszej generacji. Dzięki temu grafika w Far Cry jest jeszcze bardziej efektowna.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Windows 95/98/2000/XP, procesor: 1,5 GHz, RAM: 512MB
Temat: Karty Graficzne
Twoj 8800gtx i tak sie dobrze trzyma bo nadal w czolowce najlepszych kart a premiera byla wieki temu I pomyslec ze przed nami premiery 4870, gtx260, 9800gtx+ i w koncu zupleny killer 4870x2. Bedzie walka cenowa i to jest pewne <juhu> Moze pod koniec roku bedzie mozna kupic za grosze jakas karte ktora spokojnie sobie radzi z Crysisem na very high. Ciekawe jakie bedzie miec wymagania Far Cry 2 bo na pc chyba nic innego fajnego nie wyjdzie
Temat: Ostateczna data premiery i wymagania sprzętwowe GTA IV PC
Znani twórcy serii Grand Theft Auto, Rockstar, potwierdzili przełożenie premiery pecetowej wersji najnowszej odsłony swojej flagowej serii. Zamiast listopada, gra trafi do sklepów 2 grudnia.
Przy okazji ujawnienia tej smutnej wieści, twórcy gry podali oficjalne wymagania sprzętowe tytułu. Trzeba przyznać, że jak na kandydata do tytułu gry roku, GTA IV nie jest nadzwyczaj łakome na moc komputerów. Trudno się jednak dziwić takiemu stanu rzeczy, bowiem gra pojawiła się kilka miesięcy temu na konsolach Xbox 360 i PS3, więc silnik został odpowiednio zoptymalizowany (podobnie jak w przypadku Far Cry 2).
Wymagania minimalne:
-System operacyjny: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
-Procesor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz lub AMD Athlon X2 64 2.4 GHz
-Pamięć RAM: 1.5 GB
-Dysk twardy: 16 GB miejsca na HDD
-Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7900 256 MB / AMD RADEON X1900 256 MB
-Wymagania rekomendowane:
-System operacyjny: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
-Procesor: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz lub AMD Phenom X3 2.1 GHz
-Pamięć RAM: 2 GB (Windows XP) / 2.5 GB (Windows Vista)
-Dysk twardy: 18 GB miejsca na HDD
-Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8600 512 MB / AMD RADEON HD 3870
Temat: GTA IV - oficjalnie potwierdzenie wersji PC
A dlaczego Rocstar miałby sie starac i wydawac gre w normalnym terminie? Skoro pewnie 75% graczy bedzie miałą go z torentów? Nie oszukujmy sie GTA należy chyba do najliczniej piraconej gry na swiecie wiec ja woglę sie dziwie zę wydaja to na PC. Fanem GTA nie jestem więc bym nie płakał. A co do wymagań to nei rpzesadzajmy; gTA zawsze było grą z słabszą grafiką i dobra optymalizacją. Moim zdaniem wymagania bedą na oziomie AC, Me czy w najwyższym stopniu DMC4 (choc i tak DMC4(demo) działa mi najpłnniej z całej trojki dizeki najlepszej optymalizacji w histori gier ). Lepiej zobaczcie wymagania FarCry'a2 http://www.gram.pl/news_8gvrHOi8_Far_Cry_2_znamy_wymagania_sprzetowe.html
@Generał Grevious
Wymagania nie odzwierciedlają 'prawdziwych wymagań' Te są 2 razy większe niż w Crysisie. Poza tym wymagania zalecane dotyczą odpalenia gry na dx9 na high przy rozdziałce 1024x z zachowaniem płonności ok 20fpsów(żadna płynność). Żeby zagrać w Far Cry'a na dx10 (o ile będzie) na very high przy rozdziałce hd trzeba będzie komputera z NASA; ba żeby osiągnąć to w Crysisie(mniejsze wymagania) potrzeba komputera z NASA ;p.
Temat: Nowy Wymiar Rozrywki od Cenegi !
Ja będę się zastanawiał pomiędzy XIII i Far Cry. Dwóch FPS na raz nie kupię.
BTW: na pudełku Far Cry w Supersellerze, w wymaganiach sprzętowych jest napisane, że wystarczy GeForce 2
Ktoś może grał w Far Cry na karcie "wypasionej inaczej", np. GF4MX
Nie chciałbym wywalać kasy w błoto, wtedy kupię XIII bo wiem że na moim sprzęcie pójdzie.
Sprawdzi to na przykład ten program - mierzy konfiguracje twojego PC i
wymagań gry. Polecam serdecznie:
http://www.srtest.com/referrer/srtest
Temat: Game corner
Cho? do premiery Far Cry 2 zosta?o jeszcze troch? czasu, to nie powstrzyma?o to tw?rc?w, aby na zako?czonych targach Games Convention w Lipsku zapowiedzie? trzeci? ods?on? gry studia UbiSoft Studios.
O tym poinformowa? Patrick Redding z Ubisoft Montreal. Twierdzi on bowiem, ?e ju? zacz??o si? wst?pne planowanie, a dodatkowo wybrano ju? miejsce dzia?a?. Cho? jest ono te same, co w "dw?jce", to nie oznacza to, ?e zobaczymy ponownie te same tereny. Jak zaznacza Redding, Afryka jest ogromna i ma potencja?, kt?ry tw?rcy b?d? chcieli wykorzysta?.
P?ki co to tyle wie?ci na temat trzeciej ods?ony Far Cry. My tym czasem przypominamy, ?e ju? za oko?o 2 miesi?ce powinna zadebiutowa? d?ugo oczekiwana, druga ods?ona. Tytu? tworzony jest z my?l? o komputerach klasy PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
www.gry.gery.pl
Komentarz:
Far Cry... Gra dobra, ale nie wykorzystywuj?ca potencja?u jaki w niej drzemie. Mam nadziej? ?e "dw?jka" i "tr?jka" b?d? ?wietne, bo to tylko z korzy?ci? dla nas jest
I oby wymagania nie by?y horrendalne.
Temat: W co gracie jak nie w BIOSHOCK-a ?
Fck sory ciągle robię ten błąd. Też ich uwielbiam są świetni. Trochę się rozczarowałem Evil Empire (choć Bulls on Parede rozwala) ale Battle of Los Angeles i inne bombtracki z Rage Against The Machine są świetne.
Właśnie dla tego kupiłem konsole Wymagania na PC rosną a mi nie chce się latać do sklepu po ram (nawet jeżeli kosztuje 6 dych). A tak do premiery Xboxa 720 mam spokój Przy obecnym wysypie tytułów na Xpudełko mój chlebaczek (PS3) poszło troche w odstawke, ale coś czuję, że w 2008 za sprawą Metal Gear Solid 4, Grand Turismo 5 i utęsknionego Tekkena 6 rozgrzeję troche ten sprzęt. A i na Xboxa nie zabraknie artrakcji za sprawą Grand Theft Auto IV i (być może) Far Cry'ia 2 Nie ryzykuję zakupu tych tytułów na PS3 bo ciągle słyszę że wersje gierek na platformę Sony chrupią i są słabsze (graficznie jak i w kwestii komfortu rozgrywki) a nie pozwoliłbym na jakiekolwiek zacinki w GTA
BTW skoro słuchasz Rage'ów to zakładam, że nie jesteś fanem techno... lubisz czasem Metallice? (bo ja kocham najbardziej na świecie o czym świadczy moja sygnatura i podpis )
Temat: 1
no Mikez
nie ma sensu wymieniać jednej częsci PC po 3 latach bo :
1. wymieniasz grafike ? no to kupujesz zasilacz i płyte nową
2. wymieniasz plyte ? no to kupujesz nowy RAM i Procek
Far Cry miał wysokie wymagania, ale wyglądał pięknie, działał także na słabszych komputerach i wyglądał nawet nawet... a teraz aby gry działały na minimum to trzeba miec kompa sprzed 3 lat ... wtedy można było grać na sporo starszym komputerze..
wyszły konsole nowej genaracji to nikt nie pamieta o optymalizacji kodu, no chyba że gra jest tworzona najpierw na PC ..
Temat: F.E.A.R [SP & MP]
Nie bede sie powtarzal, bo nie przekonaliscie mnie. Mój sprzet macie wyzej i jesli D3 dziala mi (tzn da sie w miare dobrze grac) na 1024 H!, HL2 na max, FC na max, a to dzielo sztuki tnie mi sie nawet (miejscami) na totalnym minimum (z wyjatkiem dwukrotnie pomniejszonej rozdzielczosci), to cos "chyba" jest nie tak. Na srednich próbowalem i co? Nie dalo sie grac (i mam na mysli, ze naprawde nie dalo sie grac) I (tak jak zreszta juz mówilem) rozgrywka mi sie bardzo nie podobala. PS: Fakt, dostala nagrody na E3, ale nie wiem za co. Na grafe patrze zawsze na drugim miejscu (FC pierwszy raz przechodzilem na GF MMX 440, czyli graficznie bylo wieksze dno niz na normalnych minimalnych, tzn. z shaderami itp. a i tak gra mnie wciagnela bez reszty), ale tu... dosc powtarzania sie...
Ale w porzadku. To tylko moje zdanie, wam sie gra podobala, spoko. Tak samo mi sie D3 podobal, a wiekszosci nie. Kazdy ma inny gust.
Mi DooM 3 na 1024x768 i medium detale, Far Cry tak samo, HL2 na Full, a FEAR i GTA SA przycinaja sie nawet na low i 640x480.
Mój sprzet Celeron 2.6, GF 5600 XT 128MB, HDD 40GB, 512MB RAM.
DooM 3 Rulez!!
Aha i ciekawe czy twórcy FEAR tak zoptymalizuja silnik by gra wygladala tak jak DooMa 3 na xbox'sie i chodzila zajebiscie plynnie
Zreszta teraz jest b. wiele pozycji na PC które maja bardzo biednawa grafike a wymagania kure*sko nieziemskie
Temat: Gry
No to 30 października fani far cry doczekają się drugiej części tej gry
Szkoda mi tylko że ta gra mi nie pójdzie na moim kompie, oto wymagania :
Procesor: Core 2 Quad q6600 2,4 GHz LGA775 Box (czterordzeniowy)
Ram: 2 GB DDR 2 (XP) 4 GB DDR 2 (Vista)
Karta Graficzna: GeForce 8800 GTX 768MB
Karta Muzyczna: Dowolna, zgodna w 100% z Windows XP / Vista
Miejsce na dysku: około 20 GB + około 700 MB na plik wymiany Windows
Więc muszę odkładać na nowego blaszaka
A oto krótki opis drugiej części tego wspaniałego FPSa
"Far Cry 2, FPS kolejnej generacji, stworzony przez firmę Ubisoft, zabierze cię w samo serce Afryki – przepięknej, lecz jednocześnie bardzo niebezpiecznej. Far Cry® 2 to więcej, niż tylko przełom technologiczny w grach wideo, to także oficjalna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej gry na PC i niepowtarzalne przeżycie, które na długo pozostanie w twojej pamięci.
Znajdujesz się w samym środku afrykańskiego konfliktu zbrojnego. Twoją misją jest odszukanie i zabicie „Szakala” – tajemniczej postaci, która podsyca wojnę pomiędzy lokalnymi przywódcami wojskowymi. Stawką w tej grze są tysiące ludzkich istnień. Aby wykonać swoją misję, musisz inteligentnie rozgrywać spory pomiędzy obydwoma walczącymi stronami, znajdować i wykorzystywać ich słabe strony oraz radzić sobie z ich przewagą liczebną. Skorzystaj z zaskoczenia, taktyk dywersyjnych i oczywiście... brutalnej siły!
Charakterystyczne cechy:
Kontynuacja wielokrotnie nagradzanej gry FPS – Far Cry.
Niezwykła wolność poruszania się – idź gdzie chcesz, rób co chcesz.
Ponad 50 km kwadratowych wiernie odtworzonych plenerów afrykańskich.
Silnik graficzny następnej generacji – Dunia Engine.
Niezwykle realistyczne lokacje, podlegające destrukcji.
Fantastyczne efekty specjalne – dynamiczne rozprzestrzenianie się ognia, zmienne warunki atmosferyczne, cykl dnia i nocy.
Dynamiczny system oprawy muzycznej.
Realistyczna Sztuczna Inteligencja przeciwników.
Fabuła gry, rozgrywająca się w czasie rzeczywistym.
Zaawansowany system leczenia ran.
Działanie pod presją czasu – jeśli się spóźnisz, barbarzyńskie wojska lokalnych przywódców mogą zabić tysiące ludzi.
Szeroki wybór broni – karabiny maszynowe i snajperskie, maczety i miotacze płomieni.
Pojazdy – przemieszczaj się szybko za pomocą lotni, ciężarówek, samochodów, łodzi i wielu innych."
Temat: Kącik gracza-maniaka.
Gry. Ach te gry. Czy nie myślicie że niektóży ludzie robią wszystko byle by po pracy, (Szkole też.) dorwać się do naszego PaCmana i zagrać w ububioną gierke ?
To temat dla was.
Ostatnio wiele gier wychodzi nie dopracowanych ogólnie lecz na tzw. "Super grafika i efekty."
Czy wolicie gry dopracowanie czy takie powyżej wymienione... Tak myślałem. Moim zdaniem gry typu Max Payne lub inne "Dobre i klimatyczne" shootery powinny częściej wychodzić na światło dzienne. Ostatnio z chęci świetnej rozrywki kupiłem takie tytuły jak Far Cry 2 lub Call of Duty 5. Ale nie spełniają one moich wymogów. Każda dzisiejsza gra jest światna, ale tylko w grafice. Owszem możemy się np. w CoD5 poczuć jak snajper radziecki z 45 roku lub w Far Cry 2 jak emigrant buszujący po afrykańskiej dżungli. Lecz CoDa przeszedłem w zaledwie 2 dni a z Far Cry 2 męczyłem się ...nasty raz. A dlaczego ? Bo zasypiając przy kompie myślałem czemu muszę tak w kółko jeździć od miasta do zadania na mapie która mała nie jest. Mój blaszak jest, a raczej był świetny na nowe gry. Ale te najnowsze porty z konsol mnie wykańczają. Np. GTA IV na PC. Miało być pięknie a wyszła lipa. Przecież nie będe specjalnie dla kilku gier kupował PS3 lub Xboxa 360. A kogo to wina ? Producentów ? Samej gry ? Wymagań ? A może Adolfa Hitlera ? NIE. Powodem są gracze któży zamiast wspomóc producenta, czekają aż gra pojawi się w takiej i takiej wersji na takiej i takiej stronie do pobrania. Widać PC konsolą do grania nie będzie, a moje 3 banie włożone w komputer z myślą o świetlanej przyszłości tego pudła runęły razem z moim budżetem. Na najleprze gry na PC trzeba polować jak na dziki gatunek. Czasem myśle że na Wii gry są bardziej rozbudowane i dostępniejsze niż na kompa. Czy trzeba kupić konsole bez przeglądarki oraz przeróżnych multimediów jakie ma PC. To pytanie zadaje wam, a sam oddam się rozkoszy : NUDÓW i grania w piłke na podwórku. Mam nadzieje że ktoś mnie poprze ale głowy sobię nie dam uciąć. Ten temat nie jest żadnym spamem ani innymi wymysłami. Sami zadecytujcię.
Co dodać ? Play... znaczy PC jest wyje.... . A może na odwrót.
Temat: Gta 4
LOL ten koleś mnie rozwala. Myślisz że pograsz sobie w GTA IV jak nie masz kompa na tyle mocnego by pociągnął Crysisa? No chyba że Ty będziesz cieszył michę tylko z tego powodu że Ci w ogóle poszło a same GTA będzie Ci się zacinało co 2 sekundy i zamiast porządnej grafiki dorównującej chociaż tej na konsolach będziesz miał biały obraz. Liczy się jakość a nie to że kupisz czwórkę na PC o 100 zł taniej.
Swój komputer (C2D e4400 @2,5Ghz, 2 GB DDRII Ramu, GF7600GS) kupiłem półtora roku temu za niecałe 2000zł. Kilka miesięcy temu wymieniłem grafę na GF9600GT co kosztowało mnie ok.300zł(bo starą kartę sprzedałem na allegro). Crysis chodzi mi bezproblemowo na maxa pod XP. Więc o jakim "tysiaku" na modernizacje, do %@#$* nędzy, ty mówisz?!
GTAIV na takim sprzęcie będzie śmigać na maxa, że aż miło. Z lepszymi teksturami, większym polem widzenia, większą ilością wyświetlanych obiektów i znacznie wyższym fpsem.
(@Artur - tak, wersja na PC będzie ulepszona graficznie, potwierdzone).
Bynajmniej, nie mam najmniejszego zamiaru tej gry kupować. Również nie planuję tracić czasu na ściąganie jej z neta. Po prostu GTA w ogóle mnie nie interesuje. Jak dla mnie to to jest gra dla niewyżytych nastolatków. Tak, nastolatków - co z tego, że gra jest oznaczona kategorią M (18+) skoro i tak 80% graczy ma 10-17 lat.
Osobiście preferuję ambitniejsze tytuły i aktualnie czekam tylko na Brothers in Arms: Hell's Highway, Crysis: Warhead i Far Cry 2.
Jeśli chodzi o kwestię mocy x360, to dla przykładu, taki Far Cry 2, którego rekomendowane wymagania na PC to C2D, 2GB RAMu i tylko gf8600gt w wersji na klocka grafika będzie odpowiadać średnim ustawieniom na PC. Powinno dać ci to trochę do myślenia.
Temat: Najbardziej klimatyczne FPS"y w dziejach ;)
Zdecydowanie najpierw Wolfenstein potem Doom oraz Duke Nukem 3D. Acz najbardziej z tej trójki przypadł mi do gustu DN3D. Lepszy klimat i grywalność. Potem już żadna gra z gatunku fps tak mnie nie poruszyła. Może jedynie pierwszy Quake, ale to głównie ze względu na fakt że była to jedna z pierwszych gier z "przytupem". Pamiętam jak czytałem w jeszcze wtedy kupowanym PC-Shareware, że gra jest niesamowitym skokiem jakościowym, że jest ogólnie naj-naj-naj i trzeba ją mieć" co powtarzała większość kumpli. Szkopuł był w tym, że miała spore na ten czas wymagania, jednak nie minęło dużo czasu i już zagrywałem się w pierwszy dostępny dzięki kupnie czasopisma Cyber epizod. Jednak gra nie zrobiła na mnie tak dobrego wrażenia jak poprzednie gry. Sądzę, że połowę jej czaru stanowiła ta ekskluzywność. To, że chcieli w nią grać wszyscy a niewielu miało sprzęt by ją uciągnąć, oraz to że prawie wszyscy uważali ją za super grę (choć większość tych wszystkich oceniała na podstawie screenów xD).
Jedi Knight to już u mnie zupełnie inna bajka. Szczególnie, że zarówno najnowsze: "Jedi Outcast" i "Academy" w moim wykonaniu należy raczej traktować jak TPS'y xD
Potem już nie było żadnego fps'a mega super ekstra do czasu późnego zapoznania się z Unreal Tournament, który ceniłem sobie głównie ze względu na fakt, że bardzo umilał mnie i kumplom lekcje informatyki w gimnazjum ^^ Mimo że gra była już nie pierwszej świeżości (podobnie jak komputery w sali informatycznej - co było również spowodowane faktem że kolega z klasy rąbnął z większości z nich nieco ramu oraz podmienił parę komponentów pomagając informatykowi xD), całkiem miło było co chwila odstrzeliwać ze snajperki głowę nielubianego kumpla xD (czasami nawet naszego nauczyciela informatyki i przy okazji wychowawcy )
Cała reszta fps'ów łącznie z Half Life, kolejnymi Quake'ami, Counter Strike, Enemy Territory, Far Cry oraz Portal jakoś nie była w stanie zrobić na mnie wrażenia.
Temat: Fajne gierki
vlad gosciu, gdzie Cie zasiali? Nie umiesz czytac ze zrozumieniem, wiec "dyskusja" (?) z Toba jest daremna ;]
Przeczytaj wszystko jeszcze raz, a nawet dziesiec razy, moze cos wejdzie, ale niestety w to watpie .
Na tej swojej super hiper mega karcie nie pograsz lolu w wiekszosc swietnych gier, bo nie wyjda one na twojego super hiper mega blaszaka i obejdziesz sie smakiem, wiec po co Ci ta karta lolu? Czy teraz juz rozumiesz? Nie musze instalowac/przeinstalowywac i robic innych tego typu pierdol - wkladal plytke i gram . Nie pograsz na live! i nie skorzystasz z jego dobrodziejstw, tak jak i nie skorzystasz z PS Store .
Kupujesz komputer do gier? No to szczerze gratuluje madrym dysponowaniem pieniedzmi I co, tak sobie wypierdzielasz tysiaczka co rok, co by dla spokoju swej duszy miec 5 klatek wiecej? OmG...
W skrocie dla vlada - nie warto kupowac super hiper mega karty graficznej, takiej jaka ma vlad, bo lepiej kupic iksa za 9 stowek i grac do upadlego, czy ps3 za 1200zl, niz wywalac kase na super mega hiper karte graficzna, jaka ma vlad A komp niech sobie stoi i nich jest do roboty, internetu, czy sieciowek .
Mozna tez na nim pograc, ale dla mnie to smieszne kupowanie kompa DO GIER - gier, w ktore komfort grania jest slabszy niz na konsoli, gier ktore wychodza pozniej niz na konsoli, gier, w ktorych wiekszosci przypadkow sobie nie pograsz, bo na pieca nie wyjda . Amen . A teraz vlad mi napisz, czy zrozumiales, staralem sie jak moglem
Lucas, lykaj Fallout 3, a jak jeszcze nie grales w Bioshocka, to sprobuj tez sie z nim zapoznac ;] Jak lubisz FPP, to pod koniec pazdziernika wychodzi Far Cry 2 .
Ps. Lepiej kup niz sciagaj ;]
Insane, tak czytam i czytam Twoje posty na temat konsola/pecet i nie rozumiem o co sie tak burzysz strasznie? Sa fani pc'tow i sa fani konsoli i wydaje mi sie ze nie ma sensu przekonywanie drugiej strony do swojej wersji, bo po co?
Jest wiele swietnych gier na konsole (w ktore gra sie zdecydowanie lepiej na konsoli niz na PC) i tak samo jest wiele swietnych gier w ktore zdecydowanie przyjemniej sie gra na PC'ie...Nie czaje tez dlaczego nie rozumiesz tego ze ludzie kupuja drogie komputery, kart graficzne itp...Proste - taki juz jest rynek pecetow i na tym to polega. Wychodza coraz nowsze podzespoly, a zarazem gry maja coraz wieksze wymagania...Tutaj sie moge z Toba zgodzic, ze posiadanie konsoli znacznie odciaza budzet na jakis czas, gdyz tutaj poprostu kazda gra ktora wyjdzie dziala dobrze. Ale czy to swiadczy o tym ze konsola jest lepsza? NIE. Ja sam posiadam PC'ta i nie zaluje wydaje kasy i nie bede zalowal dalszego modernizowania kompa. Przedewszystkim dlatego ze komputer sluzy mi do nie tylko do grania lecz do wielu innych rzeczy. Niemniej jednak czasem chcialbym pograc w jakas dobra gre, a to wiaze sie z jej wymaganiami czyli modernizacja kompa. Zreszta gdybym mial kase, to napewno sprawilbym sobie dodatkowo konsole (gralem wiele razy u znajomego i musze przyznac ze zajebista zabawa).
Nie uwazasz ze wszystko zalezy od podejscia danej osoby? W co chce grac, do czego w ogole mu bedzie potrzebny dany sprzet...Ja osobiscie niewyobrazam sobie gry w RPG/FPP/RTS na konsoli (bez myszki, skrotow klawiaturowych itp.), natomiast Ty niewyobrazasz sobie gry na PC'ie na padzie np w PES'a, jakies gry akcji, wyscigi itp. I tyle...co kto lubi.
Temat: Serious Sam 2 PC
Może jeszcze w tym roku dostaniemy w nasze spragnione łapki drugiego Serious Sam’a. To znaczy trzeciego, ale Second Encounter nie był prawdziwym sequelem – początkowo miał stanowić jedność z entuzjastycznie przyjętą „jedynką”, ale wtedy Chorwaci z Croteam nie zmieściliby się w terminarzu, dlatego musieli połowę gry obciąć i zostawić sobie na później. Serious Sam 2 będzie właśnie prawdziwym, niepodważalnym sequelem, miejmy nadzieję, że równie kultowym jak jego genialny poprzednik. No, może nie aż „kultowym”, ale jeżeli o mnie chodzi, to liczę na niesamowitą gierę...
Chciałbym, naprawdę chciałbym, żeby chłopaki z Croteam sypnęli nam jakąś większą garścią informacji, ale tak się składa, że jak na razie to wiemy niewiele, na pewno zaś mniej niż byśmy chcieli. Nie ma jeszcze oficjalnych screenshotów, a po sieci krążą jedynie filmy zrobione podczas prezentacji na Game Developers Conference, która trwała całe 90 sekund. One właśnie, i garść oficjalnych faktów, posłużyły mi przy skleceniu tego tekstu, który powinniście uważać raczej za zapowiedź zapowiedzi, bowiem na pełnokrwisty tekst, rojący się od twardych faktów musimy poczekać jeszcze kilka miesięcy. Dlaczego więc zdecydowałem się pisać coś o Serious Sam 2? Otóż z pobudek czysto egoistycznych – uwielbiam tę gierkę i tak się podnieciłem nawet tymi skąpymi informacjami, że jak mizerne by nie były, to i tak postanowiłem się nimi podzielić. Zatem...
O fabule nie wiadomo nic. I nie szkodzi. Każdy wie, że w Serious Sam fabuła nie odgrywa roli nawet czwartorzędnej. Stanowi jedynie pretekst do rzucania Samem po różnych dziwnych miejscach i każe mu strzelać do różnych dziwnych istot. To właśnie jest w tej grze najważniejsze i na pewno nam tego w sequelu nie braknie. Jeżeli chodzi o scenerie, to autorzy obiecali, że tym razem nie będzie monotematycznie – tych 30 leveli, które zawierać będzie „dwójka”, pozwoli nam obejrzeć kilka naprawdę ciekawych miejsc, a nie tylko ciągle Egipt i Egipt. Dalej w tym temacie – mapy nie stracą nic ze swego rozmachu i niezmierzonej przestrzeni, choć tym razem będą o wiele bardziej szczegółowe, bogatsze w zabudowę i inne elementy dekoracyjne, takie jak roślinność czy bardziej pofałdowany teren. Nowy silnik (o którym później) zdolny jest do wygenerowania sto razy więcej wielokątów jeżeli chodzi o architekturę leveli, przy jednoczesnym zachowaniu ilości wrogów oraz znośnych wymagań sprzętowych (tzn. do grania nie będzie potrzebny od razu Radek 9800XT czy FX5900).
Wrogów i broni będzie masa, w tym cała plejada całkiem nowych przeciwników i narzędzi do zadawania im śmierci. Konkretów wielu tu nie ma, ale wielki jak diabli ork ubrany w kostium amerykańskiego futbolisty i walczący tą ich jajowatą piłką tudzież „żywe” wersje Kleerów, czyli znanych szkieletowych „klekotków” pojawią się z pewnością. Z nowości w dziedzinie arsenału z pewnością ucieszą nas wszelakie pojazdy, którymi Sam będzie mógł poszaleć po mapach. Co ciekawe, nie tylko on będzie mógł je obsługiwać – wrogowie jego takoż, więc zabawa będzie tym przyjemniejsza. Tutaj także nie znamy marek i modeli, ale na pewno wozy będą odjechane – to skrzyżowanie harleya ze śmigłowcem pokazane w filmie z GDC z pewnością wygląda nieźle.
Wygląda nieźle. To będzie dewiza Serious Sam 2. A właściwie „wygląda lepiej niż nieźle”. Nowy silnik graficzny, w całości dzieło Chorwatów, nie zostanie ani o krok w tyle za takimi gigantami jak engine DOOM III, Stalkera czy podziwiany od niedawna silnik z Far Cry. Tak twierdzi Croteam, a ja im wierzę jak samemu Carmackowi. Serious Engine 2 ma zawierać te wszystkie nowoczesne bajery, pixel i vertex shadery, bump-mapping, dynamiczne cienie, efekty cząsteczkowe i resztę cudów technologii opartej o DirectX 9, niesamowicie dopracowane modele 3D, płynne animacje, zaawansowaną Sztuczną Inteligencję dla przeciwników, pełny model fizyczny dla całego świata, włącznie z efektami rag-doll i... ma chodzić na sprzęcie klasy średnio zaawansowanej, bo gierka ma być wydana jednocześnie na Xbox’a, a ten jak wiadomo, nie ma zbyt wielkich możliwości graficznych w porównaniu z dzisiejszymi topowymi pecetami. Jest też dobra wieść dla twórców modów – gra zaopatrzona zostanie w edytor następnej generacji, bardzo zaawansowany technicznie, a jednocześnie łatwy w użyciu.
No i na koniec zostawiłem wieść najważniejszą. Premiera. Na początku planowana była na drugi kwartał 2004, ale to było ponad pół roku temu. Croteam mają nadzieję, że uda im się skończyć kolejną część przygód Poważnego Sama jeszcze przed Gwiazdką, ale głowy za to nie dają. Spoko. Jakoś wytrzymamy, grając w Nitro Family oraz Painkillera. Jeżeli zaś chodzi o tę naszą produkcję, to chłopaki z Chorwacji otwarcie się przyznali, że sami czekali na premierę, bo straszna ich brała ochota, żeby sobie pograć...
No i całkiem spory tekst wyszedł, nie? Co to będzie jak rzeczywiście Croteam sypnie jakimś konkretnym info, a ja zgodnie z obietnicą napiszę drugą, konkretniejszą zapowiedź? Strach pomyśleć... A teraz idę odkurzyć pudełko z Second Encounter...
Temat: [ISO] Gry na konsole nowsze i najnowsze
Far Cry 2 (X360)
producent: Ubisoft Studios
wydawca: Ubisoft
dystrybutor PL: Ubisoft
kategoria: gry akcji / FPSgry akcji / FPS
Data Premiery:
Świat: 21 października 2008
Polska: 31 października 2008
Europa (PAL): 24 października 2008
USA (NTSC): 21 października 2008
Far Cry 2 jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku i bardzo wysoko ocenianej przez graczy strzelaniny. Akcję ponownie obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, dowolnie przemieszczając się po przygotowanych przez producentów mapach i staczając walki z wyjątkowo inteligentnymi przeciwnikami. Jednym z podstawowych elementów odróżniających opisywany sequel od pierwszej części Far Cry’a jest całkowita zmiana lokalizacji rozgrywanych misji. O ile w poprzedniej odsłonie serii była to tropikalna wyspa, o tyle przedstawione w kontynuacji wydarzenia rozgrywają się w Afryce. Badamy więc między innymi sawanny, pustynie oraz nieliczne dżungle i lasy.
Całkowita zmiana wystroju map nie wpłynęła jednak znacząco na właściwą rozgrywkę. W trakcie zabawy po każdej z przygotowanych plansz przemieszczamy się bez żadnych ograniczeń. Decydujemy również w jakiej kolejności wykonywać poszczególne misje, a ponadto możemy zajmować się wykonywaniem zleceń pobocznych. Przewidziano także możliwość podejmowania współpracy z lokalnymi organizacjami. Do przemieszczania się po mapach możemy używać różnych środków transportu, których w sumie jest czternaście. Są to zarówno pojazdy kołowe, jak i na przykład paralotnie.
Sztuczna inteligencja komputerowych przeciwników prezentuje wyższy od pierwszej części poziom zaawasowania. Wrogowie są w stanie między innymi przystosować taktykę działania do aktualnie panujących warunków pogodowych czy pory dnia. Do ich likwidacji możemy używać około trzydziestu różnych rodzajów broni. Oprócz zwykłych karabinów czy pistoletów są to też na przykład wyrzutnie rakiet. Warto też dodać, iż broń w miarę jej używania może podlegać zniszczeniu. Destrukcji ulega również otoczenie. Gracz może niszczyć wybrane obiekty, aby oczyścić sobie drogę czy pozbyć się trudno dostępnej grupy przeciwników.
Password: WwW.360FuLL.CoM
BlackSite: Area 51 (X360)
producent: Midway Games
wydawca: Midway Games
kategoria: gry akcji / FPS
Data Premiery:
Europa (PAL): 30 listopada 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
USA (NTSC): 05 listopada 2007
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 16+
Wykorzystuje: Xbox Live.
BlackSite: Area 51 jest grą z gatunku FPS, będąca w pewnym sensie kontynuacją pozycji pt. Area 51, wydanej w 2005 roku na platformie PC, PlayStation 2 i Xbox. Nowy produkt przygotowano natomiast z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Tematem przewodnim jest ponownie sprawa tajemniczej Strefy 51 – amerykańskiej bazy wojskowej, w której przeprowadza się ponoć eksperymenty z pozaziemską technologią. Do renderowania szczegółowej grafiki trójwymiarowej wykorzystano silnik Unreal Engine trzeciej generacji.
Przejmujemy kontrolę nad dowódcą niewielkiego oddziału żołnierzy, znajdującego się w obliczu inwazji kosmitów na macierzystą planetę ludzi. Musimy więc zewrzeć szyki i stawić czoła złowrogim najeźdźcom, chcącym zakończyć istnienie homo sapiens. W tym celu trzeba nie tylko samemu podejmować odpowiednie kroki, ale także wydawać należyte rozkazy podkomendnym (służy do tego wyjątkowo intuicyjny interfejs). Skuteczność bojowa naszych towarzyszy broni opiera się przede wszystkim na podstawie psychologicznej i fizycznej, więc bardzo ważne jest utrzymywanie w zespole wysokiego morale i okresowe odpoczywanie z myślą o regeneracji sił witalnych.
Do naszej dyspozycji oddano szereg rozmaitych typów broni ręcznej, wyprodukowanych na Ziemi (m.in. karabin szturmowy i granaty), aczkolwiek możemy zdobyć na przeciwniku ciekawe narzędzia ofensywne, nieznane dotąd ludzkości. Poza tym wraz z naszym oddziałem walczymy przy użyciu różnorodnych maszyn cywilnych i militarnych, czyli np. pojazdów HMMWV, wyposażonych w obrotową wieżyczkę z szybkostrzelnym działkiem. Warto zauważyć, że w trakcie wykonywania kolejnych zadań liczy się nie tylko celne oko, umiejętność wyszukiwania osłony w terenie i reszta podobnych zdolności, ale również trafność wyborów natury moralnej. Ponadto zdecydowana większość elementów wirtualnego środowiska podatna jest na zniszczenie.
Dzięki BlackSite: Area 51 znakomicie bawimy się nie tylko w trybie dla pojedynczego gracza, gdyż developerzy udostępnili opcję zmagań wieloosobowych. Multiplayer w wydaniu sieciowym pozwala chociażby na zorganizowanie klasycznego deathmatchu i zdobywania flagi oraz m.in. widowiskowego oblężenia, w którym kluczową sprawę stanowi branie w niewolę członków wrogiej drużyny i przejmowanie kontroli nad coraz większym obszarem.
Temat: 1
Tadamm! Najnowszy 140(!!!) numer CDA (06/07) w sprzedaży już od 12.06. 148 stron, DVD 9 GB, 14.90 zł - czyli standard. Ale zawartość już IMO niestandardowa. Z różnych przyczyn! Ot choćby z powodu pełniaków - sa tylko dwa, ale za to jakie! Po pierwsze: legenda gier RPG: Morrowind PL + edytor + 1 GB dodatkowych modów itd. Po drugie: Blitzrkieg: Pomruk Zagłady (albo jak wolicie: Rolling Thunder) - czyli dobry drugowojenny RTS. Też po polsku.
No i mnóstwo innych rzeczy na krążku, z demami Colina i Lost Planet na czele.
Ale mniejsza o płytki, pogadajmy o zawartości pisma. 10 zapowiedzi, w tym spora (3 strony) o Starcrafcie II i niewiele krótsze o najnowszym NFS, Devil May Cry 4,Disciples 3 etc.
Jako, że nie ma E3, sami wybraliśmy się do siedziby Ubi-Softu, by przyjrzeć się ich najnowszym produkcjom oraz do leża Activision, by sprawdzić (i pograć) czy najnowsze Call od Duty 4 rzeczywiście jest tak dobre, jak to ptaszki ćwierkają. Wychodzi na to, że tak, choć jednocześnie nie ma nic wspólnego z realiami, w których działy się poprzednie części.
Bardzo ładnie wygląda dział recenzji - bo to i 5 stron o Two Worlds i 4 o najnowszym Tomb Raiderze, a jest i Shrek 3 i najnowszy Spider-Man, i Penumbra dla maniaków horroru, Piraci z Karaibów no i obiecane You are Empty i sporo innych gier na deser. Dawno nie było tu takiej obfitości.
Intrygująco przedstawiaja się teksty w O grach inaczej. Są tam bowiem dwa wywiady. Pierwszy z Billem Roperem, którego mam nadzieję graczom przedstawiać nie muszę, drugi z szychą z NViidii, pod mocnym tytułem "Konsole są dla maniaków", w których gość m.in. rozpływa się nad możliwościami oferowanymi graczom i deweloperom przez DX10 i nowe karty graficzne (tudzież bardzo optymistycznie mówi o przyszłości PC). Żeby nie było, że bezkrytycznie łykamy wszystko, co nam mówił, sami postanowiliśmy w praktyce sprawdzić jak obecnie wyglądają różnice pomiędzy grafiką oferowaną przez karty obsługujące DX9 i DX10, do czego wykorzystaliśmy dwa dema Lost Planet. Wyniki są... no, popatrzycie i poczytacie sami. To nie koniec - wsadziliśmy naszych maniaków symulatorów lotu do profesjonalnego symulatora, by sprawdzili jak bardzo PC-rzeczywistość różni się od profi-symulacji. (I jest szansa, że każdy z was może to sprawdzić samodzielnie - tzn. też tak polatać).
W Sprzęcie omawiamy m.in. najnowszą kartę ATI obsługującą DX10, w NDSN odradzamy by upgradeować kompa (nie w ogóle, tylko obecnie, bo z różnych przyczyn się to zupełnie nie opłaca), testujemy konfiguracje kompów dla graczy, testujemy sprzęt....
No i na deser stałe kąciki - od Action Redaction, po Tipsy...
Czyli co - umawiamy się na randkę 12.06?
########Zawartość pisma#####
Kalejdoskop
Gamewalker
##ZAPOWIEDZI
Devil May Cry 4
Disciples III: Renaissance
Ugo Volt
Avencast: Rise of the Mage
Gods and Heroes: Rome Rising
Lost Planet: Extreme Condition
Company of Heroes: Opposing Fronts
Hard to be a God
StarCraft II
Need for Speed: Pro Street
#####TEMATY NUMERU
Call of Duty 4: Modern Warfare
Ubi-Days
#######RECENZJE
Tomb Raider: Anniversary
SHReK the ThiRD
Spider-Man 3
Two Worlds
Coffee Break
Penumbra: Overture Episode One
Alarm for Cobra 11 Nitro
The Secrets of Atlantis
David Douillet: Judo
You Are Empty
Dawn of Magic
Genesis Rising
Piraci z Karaibów...
Silent Hunter 4 PL
Infernal PL
C&C Tiberium Wars PL
Red Orchestra [Kolekcjoner]
C&C Wojny o Tyberium [Kolekcjoner]
Chronicles of a Vampire Hunter [Kaszanka]
######O GRACH INACZEJ
Freeware
Wznowienia
Odmienne stany grywalności
Kącik Mobilnego Gracza
Wywiad: Roy Taylor
DX9 vs. DX10
Wywiad: Bill Roper
Przeleć się...
######I################# #NNE
Na Luzie
Prenumerata
Action Redaction
Tipsy
#######NIE TYLKO GRAMY
Temat numeru: Panel dla gracza
Newsy sprzętowe
Konfigurator
Trendy: Mikrosystemy
Nie daj się nabrać
Magazyn
###Testy sprzętu
Odtwarzacze VTec MP640 i Vanquish R-Touch
Tuner TV Media-Tech USB Hybrid TV Stick
Chłodzenie CPU ASUS Silent Square Pro
Słuchawki Everglide s-500
Chłodzenie VGA Cooler Master CoolViva
Karta graficzna GeCube ATI Radeon HD 2900 XT
###
######################### COVER DVD####################
####
####PEŁNE WERSJE GIER
The Elder Scrolls III: Morrowind PL
Gatunek: cRPG
Wymagania: Windows 98/ME/2K/XP, procesor 400 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna z SM 1.1
Recenzja w CDA: 09/02
Autor: Allor
Ocena: 9+/10
Średnia ocen w Necie: 89%!
Gra w polskiej wersji językowej.
UWAGA!
Do gry dołączony jest edytor, a my dodatkowo ściągnęliśmy z netu ok. 1 GB rozmaitych bajerów (mody, skiny etc.).
###########
Blitzkrieg: Rolling Thunder PL/Pomruk Zagłady
gatunek: RTS
Wymagania: Win 98/ME/2K/XP, procesor 700 MHz, 128 MB RAM, grafika 16 MB, SM 1.1,
Recenzja w CDA: 03/2005
Autor: Eld
Ocena: 6/10
Średnia ocen w Necie: 71%
BONUSY
Action Mag
Bonus 1
Bonus 2
CDA Checker
Esensja
ESWC Polska
FAQ
Fotosmuggler
FPP Megazin
Komiks Błażeja Wiśniewskiego
Tawerna RPG
DEMA
Attack on Pearl Harbor
Colin McRae: DiRT
Dawn of Magic
Hacker Evolution
Lost Planet DX9
Theatre of War
Ultimate Duck Hunting
PATCHE
Battlestations Midway v1.1
Call of Duty United Offensive v1.51
Devil May Cry 3 v1.3
Resident Evil 4 v1.1.0
Shadery do Stalkera
Stalker v1.3
Two Worlds v1.3
Unofficial Far Cry Patch 1.41
TRAILERY/Temat Numeru
Assasin's Creed
Brothers in Arms: Hell's Highway
EndWar
Haze
Splinter Cell: ConViction
The Settlers: Rise of an Empire
TRAILERY
Call of Duty 4
Ghost Recon 2
Gods and Heroes: Rome Rising
Halo 2 Vista
Medal of Honor: Airborne
Need for Speed Pro Street
Spider-Man 3
StarCraft II
World in Conflict
UŻYTKI
ATI Catalyst 7.3
DirectX 9.0c April 2007
ForceWare 158.22
ForceWare 93.71
I okładek
Temat: CDA 06/07 info
Z uwagi na dlugi weekend - od razu zawartosc, bez przeciekow
Tadamm! Najnowszy 140(!!!) numer CDA (06/07) w sprzedaży już od 12.06. 148 stron, DVD 9 GB, 14.90 zł - czyli standard. Ale zawartość już IMO niestandardowa. Z różnych przyczyn! Ot choćby z powodu pełniaków - sa tylko dwa, ale za to jakie! Po pierwsze: legenda gier RPG: Morrowind PL + edytor + 1 GB dodatkowych modów itd. Po drugie: Blitzrkieg: Pomruk Zagłady (albo jak wolicie: Rolling Thunder) - czyli dobry drugowojenny RTS. Też po polsku.
No i mnóstwo innych rzeczy na krążku, z demami Colina i Lost Planet na czele.
Ale mniejsza o płytki, pogadajmy o zawartości pisma. 10 zapowiedzi, w tym spora (3 strony) o Starcrafcie II i niewiele krótsze o najnowszym NFS, Devil May Cry 4,Disciples 3 etc.
Jako, że nie ma E3, sami wybraliśmy się do siedziby Ubi-Softu, by przyjrzeć się ich najnowszym produkcjom oraz do leża Activision, by sprawdzić (i pograć) czy najnowsze Call od Duty 4 rzeczywiście jest tak dobre, jak to ptaszki ćwierkają. Wychodzi na to, że tak, choć jednocześnie nie ma nic wspólnego z realiami, w których działy się poprzednie części.
Bardzo ładnie wygląda dział recenzji - bo to i 5 stron o Two Worlds i 4 o najnowszym Tomb Raiderze, a jest i Shrek 3 i najnowszy Spider-Man, i Penumbra dla maniaków horroru, Piraci z Karaibów no i obiecane You are Empty i sporo innych gier na deser. Dawno nie było tu takiej obfitości.
Intrygująco przedstawiaja się teksty w O grach inaczej. Są tam bowiem dwa wywiady. Pierwszy z Billem Roperem, którego mam nadzieję graczom przedstawiać nie muszę, drugi z szychą z NViidii, pod mocnym tytułem "Konsole są dla maniaków", w których gość m.in. rozpływa się nad możliwościami oferowanymi graczom i deweloperom przez DX10 i nowe karty graficzne (tudzież bardzo optymistycznie mówi o przyszłości PC). Żeby nie było, że bezkrytycznie łykamy wszystko, co nam mówił, sami postanowiliśmy w praktyce sprawdzić jak obecnie wyglądają różnice pomiędzy grafiką oferowaną przez karty obsługujące DX9 i DX10, do czego wykorzystaliśmy dwa dema Lost Planet. Wyniki są... no, popatrzycie i poczytacie sami. To nie koniec - wsadziliśmy naszych maniaków symulatorów lotu do profesjonalnego symulatora, by sprawdzili jak bardzo PC-rzeczywistość różni się od profi-symulacji. (I jest szansa, że każdy z was może to sprawdzić samodzielnie - tzn. też tak polatać).
W Sprzęcie omawiamy m.in. najnowszą kartę ATI obsługującą DX10, w NDSN odradzamy by upgradeować kompa (nie w ogóle, tylko obecnie, bo z różnych przyczyn się to zupełnie nie opłaca), testujemy konfiguracje kompów dla graczy, testujemy sprzęt....
No i na deser stałe kąciki - od Action Redaction, po Tipsy...
Czyli co - umawiamy się na randkę 12.06?
########Zawartość pisma#####
Kalejdoskop
Gamewalker
##ZAPOWIEDZI
Devil May Cry 4
Disciples III: Renaissance
Ugo Volt
Avencast: Rise of the Mage
Gods and Heroes: Rome Rising
Lost Planet: Extreme Condition
Company of Heroes: Opposing Fronts
Hard to be a God
StarCraft II
Need for Speed: Pro Street
#####TEMATY NUMERU
Call of Duty 4: Modern Warfare
Ubi-Days
#######RECENZJE
Tomb Raider: Anniversary
SHReK the ThiRD
Spider-Man 3
Two Worlds
Coffee Break
Penumbra: Overture Episode One
Alarm for Cobra 11 Nitro
The Secrets of Atlantis
David Douillet: Judo
You Are Empty
Dawn of Magic
Genesis Rising
Piraci z Karaibów...
Silent Hunter 4 PL
Infernal PL
C&C Tiberium Wars PL
Red Orchestra [Kolekcjoner]
C&C Wojny o Tyberium [Kolekcjoner]
Chronicles of a Vampire Hunter [Kaszanka]
######O GRACH INACZEJ
Freeware
Wznowienia
Odmienne stany grywalności
Kącik Mobilnego Gracza
Wywiad: Roy Taylor
DX9 vs. DX10
Wywiad: Bill Roper
Przeleć się...
######I################# #NNE
Na Luzie
Prenumerata
Action Redaction
Tipsy
#######NIE TYLKO GRAMY
Temat numeru: Panel dla gracza
Newsy sprzętowe
Konfigurator
Trendy: Mikrosystemy
Nie daj się nabrać
Magazyn
###Testy sprzętu
Odtwarzacze VTec MP640 i Vanquish R-Touch
Tuner TV Media-Tech USB Hybrid TV Stick
Chłodzenie CPU ASUS Silent Square Pro
Słuchawki Everglide s-500
Chłodzenie VGA Cooler Master CoolViva
Karta graficzna GeCube ATI Radeon HD 2900 XT
###
######################### COVER DVD####################
####
####PEŁNE WERSJE GIER
The Elder Scrolls III: Morrowind PL
Gatunek: cRPG
Wymagania: Windows 98/ME/2K/XP, procesor 400 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna z SM 1.1
Recenzja w CDA: 09/02
Autor: Allor
Ocena: 9+/10
Średnia ocen w Necie: 89%!
Gra w polskiej wersji językowej.
UWAGA!
Do gry dołączony jest edytor, a my dodatkowo ściągnęliśmy z netu ok. 1 GB rozmaitych bajerów (mody, skiny etc.).
###########
Blitzkrieg: Rolling Thunder PL/Pomruk Zagłady
gatunek: RTS
Wymagania: Win 98/ME/2K/XP, procesor 700 MHz, 128 MB RAM, grafika 16 MB, SM 1.1,
Recenzja w CDA: 03/2005
Autor: Eld
Ocena: 6/10
Średnia ocen w Necie: 71%
BONUSY
Action Mag
Bonus 1
Bonus 2
CDA Checker
Esensja
ESWC Polska
FAQ
Fotosmuggler
FPP Megazin
Komiks Błażeja Wiśniewskiego
Tawerna RPG
DEMA
Attack on Pearl Harbor
Colin McRae: DiRT
Dawn of Magic
Hacker Evolution
Lost Planet DX9
Theatre of War
Ultimate Duck Hunting
PATCHE
Battlestations Midway v1.1
Call of Duty United Offensive v1.51
Devil May Cry 3 v1.3
Resident Evil 4 v1.1.0
Shadery do Stalkera
Stalker v1.3
Two Worlds v1.3
Unofficial Far Cry Patch 1.41
TRAILERY/Temat Numeru
Assasin's Creed
Brothers in Arms: Hell's Highway
EndWar
Haze
Splinter Cell: ConViction
The Settlers: Rise of an Empire
TRAILERY
Call of Duty 4
Ghost Recon 2
Gods and Heroes: Rome Rising
Halo 2 Vista
Medal of Honor: Airborne
Need for Speed Pro Street
Spider-Man 3
StarCraft II
World in Conflict
UŻYTKI
ATI Catalyst 7.3
DirectX 9.0c April 2007
ForceWare 158.22
ForceWare 93.71
Okladka jakby co na GOLu i pewnie zaraz na naszym forum
Temat: Podsumowanie roku 2008
Zrobie to w formie jak podsumowanie filmowe, czyli wymienie te, które mogłyby walczyć o 1. pozycję (albo podium przynajmniej).
- Left 4 Dead - cudo samo w sobie. Nie spodziewałem się bowiem NICZEGO szczególnego po tej grze. Ot, miły przerywnik będzie, ciekawy tematycznie i się bardzo myliłem. Okazało się, że gra ma więcej do zaoferowania niż jakikolwiek FPS w tym roku. No może przesadzam (w końcu Stalker tez jest genialny) ale... niewiele. Tu ważna jest kooperacja - bez niej zginiesz przygnieciony przez hordę szybkich i bezwzględnych zarażonych. Dodatkowo działa tu system "reżyserowania" akcji przez komputer więc jeśli oddalisz się od grupy to może się okazać, że w miejscu zwykle przyjaznym i bezpiecznym natkniesz się na własną zgubę... Klimat, akcja - tego mi trzeba.
- Dead Space - po tej grze natomiast oczekiwałem dużo i... czuję się zaspokojony xD Gra jest mroczna, straszna, bardzo sugestywna. Klimaty rodem z "Obcego" skrzyżowanego z "Cośem" Carpentera. Gra przerosła zdecydowanie nowego Silenta, który mimo, iż lepszy od 4 to i tak nie dorównuje pierwszym częściom. Zdecydowanie najlepszy horror w pełnym tego słowa znaczeniu tego roku.
- Assassins Creed - do tego tworu podchodziłem nieufnie. Z reguły gdy jakaś gra otaczana jest kultem przed premierą staram się zachować trzeźwość umysłu i nie być "jak reszta" tylko wyrobić własne, niezależna zdanie. Powiem szczerze, że edług zapowiedzi gra była dla mnie... nieciekawa. Ot, koleny twór nextgenowy. Jednak gdy tylko dane było mi samemu pokierować losami Altaiira zmieniłem zdanie radykalnie. Gra nie tylko warta grzechu ale całej ich litanii. Grafika jest cudowna, atmosfera idealna - jakbym był na bliskim wschodzie, akcja nie zwalnia, zas wykończenie kogoś "po cichu" daje dziką satysfakcję. Jedynym dużym babolem są ostatnie misje, które są jak na mój gust zbyt "siekane".
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - jedynka mnie zniszczyła, totez wobec kontynuacji (a właściwie prequela) miałem wygórowane wymagania. Przecież nie łatwo jest przyćmić ten klimat jaki towarzyszył graczowi przy graniu w pierwszego stalkera ale się udało. Ba! Z całym przekonaniem stwierdzam, iż Czyste Niebo jest lepsze od Cienia Czernobyla. Kropka. Gra nabrała niesamowitego realizmu, po prostu CUDO.
- Warhammer 40 000: Dawn of War: Soulstorm - (mniam tytuł). Obawiałem się. Tak krótko streszczę to co czułem przed premierą. W40K: DoW był dla mnie strategią - ideałem. Wspaniale zbalansowanie stron, ciekawe universum. Ogólnie odlot a.d. 2004. No właśnie 2004 - trochę dawno, bałem się, że nowy dodatek będzie wyglądał jak brzydkie kaczątko pośród nowych strategii (nie mówię tylko o grafice). Skoro jednak gra znalazła się w tym rankingu to łatwo się domyślić, że udało się. Owszem - gra jest mistrzowsko grywalna (nadal), a dzięki temu, że jest łącznie 9 frakcji - bardzo różnorodna strategicznie. Grafika niewiele się postarzała (dzięki dośc sugestywnemu klimatowi tej gry), zaś dźwięk - co tu dużo mówić - genialny pozostał. Jest mała skucha, czyli przewaga Sióstr Bitwy nad innymi frakcjami w MP ale na szczęście patche to poprawiły więc Soulstorm został najlepsza (dla mnie) strategią a.d. 2008.
- Mirror's Edge - weź Assassins Creed, dodaj widok FPP, potem zmiksuj z Prince of Persia i masz mniej więcej ME. Bynajmniej nie dlatego, że jest ona plagiatem, o nie! To jedna z najorginalniejszych gier w historii. Całość dzieje się w z pozoru utopijnym mieście (takie klimaty Orwella "1984"), a cała niezwykłośc to właśnie to, że wykonujemy akrobacje rodem z wymienionych wyżej tytułów z widokiem FPP! I to nie jest slogan - to najszczersza prawda. To co wywija Faith (bohaterka) jest niesamowite i bardzo realistyczne. W sumie chyba nawet zainwestuję w konsolę, bo gra na moim kompie nie poszła, a doświadczenie mam zdobyte u kolegi. Niemniej klimat tej gry powala, a jej wykonanie jest genialne.
- GTA IV - długo zastanawiałem się nad dodaniem tej gry do listy. Niby ładnie, niby pięknie ale na PC jest to narazie Grand Bug Auto... Jednak gdyby spojrzeć na grę przez pryzmat wersji konsoloej (jej się trzymam) to mamy jedną z najlepszych odsłon (tylko Vice City moim zdaniem lepsze) z nowa grafiką, fizyką, pięknym miastem, klimatem i co najważniejsze - diablo grywalną. Nie będe pisał więcej, bo na konsole (i mam nadzieje, że po patchach na PC) jedna z najlepszych produkcji roku.
- Command & Conquer: Red Alert 3 - czekałem, czekałem i się doczekałem. jedna z najlepszych, a na pewno najciekawszych strategii powróciła. Jakoś zawsze wolałem RA od zwykłego C&C, które mnie jakoś nie przyciągało. Móc natomiast pokierować niedźwiedziami bojowymi... mniam. Co tu dużo pisać - masakra.
- Fallout 3 - udało się! Jedna z moim ukochanych serii RPG wraca do życia i jak się okazuje, wbrew zapowiedziom - w dobrym stanie.Świat przeniesiono w 3d i urealniono, klimat pozostał ten sam - cudowna pustka postnuklearna, to co tygryski lubią najbardziej. VATS to jeden z najlepszych świeżych pomysłów w serii, zdecydowanie na plusik. Ogólnie to co oczekiwałem dostałem, tylko chodzi niczym pijak pod Biedronką. :)
Wyróżnienie dałbym jeszcze Spore (które mnie zaskoczyło), Guitar Hero III, Mass Effect i Far Cry 2 ale te gry raczej na podium nie wejdą.
Klapa roku? Niestety CoD: WaW - spodziewałem się więcej ale jednak musze poczekać na CoD: MW 2 :P