Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Fanklub Golf3
Temat: FANI MARKI OPEL
Podaj mi pozostałe adresy to zlukam który najlepszy.
| Zapraszam wszystkich do zapisania się do OPEL FAN CLUB POLSKA
To ile tych klubów opla jest??? Ja juz chyba naliczyłem trzy
--
pozdrawiam
http://www.vwgolf.pl - Oficjalna Strona VW Golf GTI Klub Polska
Temat: Fanklub Golfa - strona www
Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się co się stało z ww. witryną
(http://golfgti.dhs.org/) ? Nie mogę odwiedzić tej strony. :-(
Czy są może inne strony o tej marce bądź też na grupie znajdują się
właściciele tej marki?
Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za info,
Michu
VW Golf III "Pink Floyd"
Temat: Porownanie Astra, Focus, Golf (jasnowidz???)
O k....a, rzeczywiście o jedno zero za daleko :-))))
chodzi o 72.000 PLN, ale 3-4 letni kosztuje już (a raczej będzie) 35.000PLN :-)
NORAND
VW GOLF GTI KLUB POLSKA
| Passat to inna bajka. Chodziło mi o to, że VW Golf GTI w swej cenie
| podstawowej ma już naprawdę długą listę dodatków, które są dostępne w
innych
| wersjach za słone pieniądze... :-))) (cena GTI 1.8 T ok. 720.000 PLN a 2.3
V5
| ok. 760.000 - oczywiście fan GTI wybierze raczej wersje 1.8 T).
Tutaj kolega chyba o jedno zero przesadzil ;))). Toz za ta cene to ja bym
sobie kupil ... ;)). Ale na moj gust to jak na kompakt calkiem spora kasa
:((.
Pozdro,
KubA
Temat: Dlaczego golf odpada?
A co ty ku...a, policjant jesteś ?? Ktoś Ciebie tu wzywał ??
Interwencje sobie będzie robił.
A tak BTW: odpowiada się pod cytatem.
Jestem NORAND - fan VW Golfa. I nic Ci do tego!
A BTW, żebyś wiedział, że wzywał. I wzywa zawsze, kiedy ktoś szuka dymu pisząc
źle o Golfiarzach i wyzywając ich (bez wyjątku) od dresów. Podczas, gdy np. JA
dresu to od szkoły podstawowej na sobie nie miałem, qr....a fa!
Czep się psiej budy!
NORAND
VW GOLF GTI KLUB POLSKA
#003
http://www.golf.edunet.pl
Temat: VW GOLF - skojarzenia
No mnie się niestety kojarzą głównie z dresiarstwem, podobnie jak BMW. Ale nie chodzi absolutnie o to, że uległem stereotypowi (zresztą z reguły raczej mi się to nie zdarza) - mam po prostu ku temu podstawy na podstawie (sic!) codziennych obserwacji.
PS: Golf dwójka (którego zresztą najbardziej wśród golfów dotyczy powyższe) nasuwa jeszcze jedno skojarzenie - jeździ nim... mój dziadek, który ponoć na naszym forum ma już swój fanklub. (dla niewtajemniczonych - na przestrzeni lat sporo anegdotek o nim opowiedziałem ).
Temat: Porownanie Astra, Focus, Golf (jasnowidz???)
Więc wybierający pomiędzy Astrą 1.4 i Golfem 1.4 wybierze Golfa, bo
wersja 1.8 T jest niezła - no ciekawa logika :-))
Nie. Ja mówię, że dla mnie mniejsze silniki nie mają znaczenia, bo takiej
wersji bym nie kupił (obojętne nowe, czy używane).
No silnik spoko, ale auto, szczególnie GTi to także zawieszenie, a tutaj w
testach Golf nie wychodzi rewelacyjnie.
A o jakich testach GTI mówisz, bo ja takich jeszcze nie spotkałem. Zawieszenie
jest seryjnie obniżone chyba o 2 cm i twardziej zestrojone (i tak VW Golf jest
znany z raczej sztywnego zawieszenia), ot co. Jak ktoś chce to jeszcze
tuningować, to i tak zmieni sprężyny na niższe i sztywniejsze.
| - poza tym w wersji GTI VW daje takie
| wyposażenie,
I tu tkwi IMHO wada Golfa IV. GTi sprowadzili do wersji wyposarzenia,
a to chyba nie na tym polega. Jak ktoś chce max. wygody to niech
kupi Passata, dla mnie GTi to GTi - mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi
:-)
Nie zgadzam się. EDS nie jest czyms co poprawia twój komfort, ale
bezpieczeństwo. A VW Golf GTI ma to seryjnie (nie dla TDI). Elektryczny
szyberdach to co innego, ale skoro w GTI zawsze to dawali seryjnie to dają i
teraz :-))). Większe felgi (16") i szersze opony o niższym profilu to tez
raczej nie "wygoda" tylko bezpieczeństwo przy agresywnej jeździe...
| o którym inni mogą tylko pomażyć lub wydać słoną kasę...
No z tą słoną kasą u innych to przesadziłeś. Ceny dodatków u VW są bardzo
wysokie.
Nie wiem dokładnie jak w Golfie, ale w Passacie to masakra. Reklamują
bogate wyposarzenie, a poza tym z dziedziny bezpieczeństwa, nie dają zbyt
dużo.
Passat to inna bajka. Chodziło mi o to, że VW Golf GTI w swej cenie
podstawowej ma już naprawdę długą listę dodatków, które są dostępne w innych
wersjach za słone pieniądze... :-))) (cena GTI 1.8 T ok. 720.000 PLN a 2.3 V5
ok. 760.000 - oczywiście fan GTI wybierze raczej wersje 1.8 T).
Pozdrowienia
Bartek
Pozdrawiam.
NORAND
VW GOLF GTI KLUB POLSKA
Temat: mini sprint u puchar rajdowca :)
W niedzielę na Torze Lublin przy pięknej pogodzie odbył się Mini Sprint o Puchary Rajdowiec.pl. Impreza była szósta i ostatnia runda Cyklu Wakacyjnych Mini Sprintów o Puchary Prezesa Zarzadu Okręgowego PZM w Lublinie. Rozegrana została w ramach Festiwalu Sportu Samochodowego i licznie zgromadzeni kibice oprócz przejazdów uczestników mini sprintu mogli zobaczyć wyscigi kartingowców, parady terenówek i samochodów Volvo, a także popisy motocyklistów.
W mini sprincie wzięło udział czterdziestu dwóch kierowców, w tym cztery panie! W klasyfikacji generalnej przy aplauzie swojego fanklubu wygrał Piotr Mizak (AK Chełmski, honda civic, 204,58) przed Pawłem Borzęckim (AK Chełmski, lanos, 207,12) i Jackiem Patkowskim (nissan 200SX, 209,37) i Piotrem Bodzakiem (AK Chełmski, vw golf, 209,45). W poszczególnych klasach wygrali Arkadiusz Krauze (AK Chełmski, fiesta, 233,48), Mizak, Borzęcki i Patkowski.
W klasyfikacji całego cyklu "rzutem na tasmę" wygrał Paweł Borzęcki (32 pkt.) przed Markiem Rodakiem (AK Lubelski, vw golf, 31 pkt.), Piotrem Mizakiem (26) i Piotrem Bodzakiem (25). W klasie pierwszej wygrał Arkadiusz Krauze (23) przed Radosławem Paluchem (AK Chelmski, fiat 126p, 11 pkt.), w drugiej Rodak (40) przed Mizakiem (33), w trzeciej Borzęcki (46) przed Tomaszem Krynica (AK Chełmski, opel astra, 33 pkt.), a w czwartej Dariusz Pyda (AK Wschodni, audi 90, 15 pkt.) przed Patkowskim (12). W klasyfikacji kobiet bezkonkurencyjna okazała się Wioletta Hrynkiewicz-Sudnik (AK Chełmski, ford fiesta). Puchary najlepszym wręczał Waldemar Czerniak - prezes ZO PZM w Lublinie, a sponsorami wakacyjnego cyklu byli Auto Euro, Osrodek Szkolenia Kierowców KULKA, Lubelskie Centrum Motocyklowe Sokół i Tedex. Auto Euro ufundowało kupony na zakup częsci na kwotę 100 zł dla dwóch pierwszych kierowców w każdej klasie - kupony czekaja w biurze obsługi klienta w Auto Euro przy ul. Nałkowskich 5 w Lublinie.
Równolegle z mini sprintami odbył się 49. Rajd Oldboyów. Jego trasa wiodła z Lublina do grodziska Choina Horodyszcze pod Łęczna i z powrotem na Tor Lublin. Wygrali Artur Osuch i Marek Harbuz (BMW Z3) przed Dariuszem i Adrianna Chodkowskim (vw garbus) oraz Jackiem i Małgorzata Gutowskimi (jeep cherokee).