Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: felgi 126p





Temat: Stluczka - potrzebuje kilka rzeczy
Niekoniecznie masz racje z tym że kierunkowskaz musi byc niewidoczny.Racją
jest to że przeważnie tak jest
w maluszku.Można całkiem niedrogo kupić przerywacz elektroniczny i problem
znika.Jeśli chodzi o tak
z tego co piszesz naciaganego świadka mozna probowac to podważyć i w/g mnie
tak trzeba było zrobić.
Jest jeszcze jedna lub dwie niewiadome czy czasem nie wyprzedzałes na
skrzyżowaniu,moze faktycznie go nie zauwazyłeś
Powodzenia


Mialem ostatnio stluczke

Nie pisuje czesto tylko raczej czytam bo mam nie wielkie doswiadczenie
 i nie chce kogos swoja opinia wprowadzac w blad...

Taki jeden - jechal maluszkiem(jeszcze szeroki rozstaw srub na felgach)
Podczas gdy go wyprzedzalem uderzyl mnie w bok (probowal skrecac w lewo)
A ja wypadlem z drogi - skok do rowu - gl. 3-4 m - dobrze ze byla zaspa w
rowie...
Na pozor jego wina ale mial swiadka ze od dluzszego czasu sygnalizowal
swoj
zamiar. Swiadek na moje nieszczescie byl jego znajomym tak ze zeznal
wiadomo...
Ja nie widzialem zadnego kierunkowskazu ale mial swiadka...
O ile mi wiadomo to F 126p z pradnica podczas hamowania (swiatla stop +
"krotkie") ma na niskich obrotach taki pobor pradu ze


kierunkowskaz(brudny)

jest niewidoczny. (chodzi o to ze pradnica nie wyrabia a nowy akumulator
podwaja wartosc pojazdu)
Co wy na to?????

Potrzebuje prawe drzwi (Xara 3D, 98') i przednie oslony tzn. zaslepki na
halogeny i plastiki maskujace ponizej zderzaka oraz od spodu. Wszystko
zostalo w rowie w stanie nie nadajacym sie do urzytku.

Pozdrowienia
Daniel (Xara 1.4i 3D)








Temat: Oponki warte polecenia GoodYear Hydragrip
Żeby nie być gołosłownym zamieszczam komplet oznaczen dotyczacych opon......

Opony - oznaczenia
Skróty dotyczące opon osobowych i dostawczych:
(...) - homologacje do montażu fabrycznego
FR - opona ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem krawędzi felgi
ML - opona ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem krawędzi felgi
FP - ochraniacz felgi
cord - ochrona felgi na ściance bocznej opony
no lbl - brak kolorowego napisu na boku opony
OE - opony na pierwszym wyposażeniu
RF lub Reinf. - (reinforced) - opona o podwyższonym indeksie nośności,
dodatkowo wzmacniana
R/F lub RFT - opony Run Flat (technologia "jazda bez powietrza"; opony
pozwalające na kontynuowanie jazdy w przypadku nagłej utraty
ciśnienia)
TL - opona bezdętkowa
XL - opona wzmacniana o podwyższonym indeksie nośności
WP- opona w przygotowaniu
rear - opona przeznaczona na tylną oś pojazzdu
G1- Czujnik kontroli cisnienia
RIGHT - Opona do montażu po prawej stronie samochodu
LEFT - Opona do montażu po lewej stronie samochodu
RA - Opona dostępna do wyczerpania stanów magazynowych
B - homologacja grupy Volkswagen
C1 - Homologacja Dodge Viper
K1 - homologacja Ferrari
MO - homologacja Mercedes
N, N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
* lub M3 - homologacja grupy BMW
C - oznaczenie opon o wyższej nośności-typowo dostawczych
Skróty dotyczące tylko opon 4x4
BSW - czarny bok opony
ORWL - białe kontury liter na boku opony
RWL, RW - białe litery na boku opon terenowych
RB - czarne litery na boku opon terenowych
RB - osłona felgi
WP - opona w przygotowaniu
G1 - Czujnik kontroli cisnienia
B - homologacja grupy Volkswagen
C1 - homologacja Dodge Viper
MO - homologacja Mercedes
N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
* lub M3- homologacja grupy BMW

Indeksy prędkości
Mając zamontowane opony z indeksem Q, nie należy przekraczać
prędkości 160 km/h.

J - do 100 km/h
K - do 110 km/h
L - do 120 km/h
M - do 130 km/h
N - do 140 km/h
P - do 150 km/h
Q - do 160 km/h
R - do 170 km/h
S - do 180 km/h
T - do 190 km/h
H - do 210 km/h
V - do 240 km/h
W - do 270 km/h
Y - do 300 km/h
VR - powyżej 210 km/h
ZR - powyżej 240 km/h

Indeksy nośności
Jeśli nasz samochód ma dopuszczalną masę całkowitą (jest w
dowodzie rejestracyjnym) 1900 kg, to każda z opon powinna mieć indeks
nośności 82 (1900kg / 4 opony = 475 kg / na oponę).

62 - 265 kg / na oponę
63 - 272 kg / na oponę
64 - 280 kg / na oponę
65 - 290 kg / na oponę
66 - 300 kg / na oponę
67 - 307 kg / na oponę
68 - 315 kg / na oponę
69 - 325 kg / na oponę
70 - 335 kg / na oponę
71 - 345 kg / na oponę
72 - 355 kg / na oponę
73 - 365 kg / na oponę
74 - 375 kg / na oponę
75 - 387 kg / na oponę
76 - 400 kg / na oponę
77 - 412 kg / na oponę
78 - 425 kg / na oponę
79 - 437 kg / na oponę
80 - 450 kg / na oponę
81 - 462 kg / na oponę
82 - 475 kg / na oponę
83 - 487 kg / na oponę
84 - 500 kg / na oponę
85 - 515 kg / na oponę
86 - 530 kg / na oponę
87 - 545 kg / na oponę
88 - 560 kg / na oponę
89 - 580 kg / na oponę
90 - 600 kg / na oponę
91 - 615 kg / na oponę
92 - 630 kg / na oponę
93 - 650 kg / na oponę
94 - 670 kg / na oponę
95 - 690 kg / na oponę
96 - 710 kg / na oponę
97 - 730 kg / na oponę
98 - 750 kg / na oponę
99 - 775 kg / na oponę
100 - 800 kg / na oponę
101 - 825 kg / na oponę
102 - 850 kg / na oponę
103 - 875 kg / na oponę
104 - 900 kg / na oponę
105 - 925 kg / na oponę
106 - 950 kg / na oponę
107 - 975 kg / na oponę
108 - 1000 kg / na oponę
109 - 1030 kg / na oponę
110 - 1060 kg / na oponę
111 - 1090 kg / na oponę
112 - 1120 kg / na oponę
113 - 1150 kg / na oponę
114 - 1180 kg / na oponę
115 - 1215 kg / na oponę
116 - 1250 kg / na oponę
117 - 1285 kg / na oponę
118 - 1320 kg / na oponę
119 - 1360 kg / na oponę
120 - 1400 kg / na oponę
121 - 1450 kg / na oponę
122 - 1500 kg / na oponę
123 - 1550 kg / na oponę
124 - 1600 kg / na oponę
125 - 1650 kg / na oponę
126 - 1700 kg / na oponę

Dla indeksów prędkości VR, ZR, V, W, Y:
Dla opon kategorii VR maksymalne obciążenie podawane jest dla
prędkości 210km/h.
Dla opon kategorii ZR maksymalne obciążenie podawane jest dla
prędkości 240km/h.
Dla opon z indeksem V należy zmniejszyć obciążenie o 3% co 10km/h w
zakresie od 210 do 240km/h.
Dla opon z indeksem W należy zmniejszyć obciążenie o 5% co 10km/h w
zakresie od 240 do 270km/h.
Dla opon z indeksem Y należy zmniejszyć obciążenie o 5% co 10km/h w
zakresie od 270 do 300km/h.





Temat: BRAK OPON
Opony - oznaczenia
Skróty dotycz?ce opon osobowych i dostawczych:

* (...) - homologacje do monta?u fabrycznego
* FR - opona ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem kraw?dzi felgi
* ML - opona ma pier?cie? ochronny na boku (wzmocniona struktura wewn?trzna)
* FP - ochraniacz felgi
* cord - ochrona felgi na ?ciance bocznej opony
* no lbl - brak kolorowego napisu na boku opony
* OE - opony na pierwszym wyposa?eniu
* RF lub Reinf. - (reinforced) - opona o podwy?szonym indeksie no?no?ci, dodatkowo wzmacniana
* R/F lub RFT - opony Run Flat (technologia "jazda bez powietrza"; opony pozwalaj?ce na kontynuowanie jazdy w przypadku nag?ej utraty ci?nienia)
* SSR [self supporting runflat tyre] - opona w technologii runflat (technologia "jazda bez powietrza"; opony pozwalaj?ce na kontynuowanie jazdy w przypadku nag?ej utraty ci?nienia)
* TL - opona bezd?tkowa
* XL - opona wzmacniana o podwy?szonym indeksie no?no?ci
* WP- opona w przygotowaniu
* rear - opona przeznaczona na tyln? o? pojazzdu
* G1- Czujnik kontroli cisnienia
* RIGHT - Opona do monta?u po prawej stronie samochodu
* LEFT - Opona do monta?u po lewej stronie samochodu
* RA - Opona dost?pna do wyczerpania stanów magazynowych
* B - homologacja grupy Volkswagen
* C1 - Homologacja Dodge Viper
* K1 - homologacja Ferrari
* MO - homologacja Mercedes
* N, N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
* * lub M3 - homologacja grupy BMW
* C - oznaczenie opon o wy?szej no?no?ci-typowo dostawczych
* # - wersja bie?nika stosowana w wyposa?eniu fabrycznym

Skróty dotycz?ce tylko opon 4x4

* BSW - czarny bok opony
* ORWL - bia?e kontury liter na boku opony
* RWL, RW - bia?e litery na boku opon terenowych
* RB - czarne litery na boku opon terenowych
* RB - os?ona felgi
* WP - opona w przygotowaniu
* G1 - Czujnik kontroli cisnienia
* B - homologacja grupy Volkswagen
* C1 - homologacja Dodge Viper
* MO - homologacja Mercedes
* N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
* * lub M3- homologacja grupy BMW

Indeksy pr?dko?ci

Maj?c zamontowane opony z indeksem Q, nie nale?y przekracza? pr?dko?ci 160 km/h.

* J - do 100 km/h
* K - do 110 km/h
* L - do 120 km/h
* M - do 130 km/h
* N - do 140 km/h
* P - do 150 km/h
* Q - do 160 km/h
* R - do 170 km/h
* S - do 180 km/h
* T - do 190 km/h
* H - do 210 km/h
* V - do 240 km/h
* W - do 270 km/h
* Y - do 300 km/h
* VR - powy?ej 210 km/h
* ZR - powy?ej 240 km/h

Indeksy no?no?ci

Je?li nasz samochód ma dopuszczaln? mas? ca?kowit? (jest w dowodzie rejestracyjnym) 1900 kg, to ka?da z opon powinna mie? indeks no?no?ci 82 (1900kg / 4 opony = 475 kg / na opon?).

* 62 - 265 kg / na opon?
* 63 - 272 kg / na opon?
* 64 - 280 kg / na opon?
* 65 - 290 kg / na opon?
* 66 - 300 kg / na opon?
* 67 - 307 kg / na opon?
* 68 - 315 kg / na opon?
* 69 - 325 kg / na opon?
* 70 - 335 kg / na opon?
* 71 - 345 kg / na opon?
* 72 - 355 kg / na opon?
* 73 - 365 kg / na opon?
* 74 - 375 kg / na opon?
* 75 - 387 kg / na opon?
* 76 - 400 kg / na opon?
* 77 - 412 kg / na opon?
* 78 - 425 kg / na opon?
* 79 - 437 kg / na opon?
* 80 - 450 kg / na opon?
* 81 - 462 kg / na opon?
* 82 - 475 kg / na opon?
* 83 - 487 kg / na opon?
* 84 - 500 kg / na opon?
* 85 - 515 kg / na opon?
* 86 - 530 kg / na opon?
* 87 - 545 kg / na opon?
* 88 - 560 kg / na opon?
* 89 - 580 kg / na opon?
* 90 - 600 kg / na opon?
* 91 - 615 kg / na opon?
* 92 - 630 kg / na opon?
* 93 - 650 kg / na opon?
* 94 - 670 kg / na opon?
* 95 - 690 kg / na opon?
* 96 - 710 kg / na opon?
* 97 - 730 kg / na opon?
* 98 - 750 kg / na opon?
* 99 - 775 kg / na opon?
* 100 - 800 kg / na opon?
* 101 - 825 kg / na opon?
* 102 - 850 kg / na opon?
* 103 - 875 kg / na opon?
* 104 - 900 kg / na opon?
* 105 - 925 kg / na opon?
* 106 - 950 kg / na opon?
* 107 - 975 kg / na opon?
* 108 - 1000 kg / na opon?
* 109 - 1030 kg / na opon?
* 110 - 1060 kg / na opon?
* 111 - 1090 kg / na opon?
* 112 - 1120 kg / na opon?
* 113 - 1150 kg / na opon?
* 114 - 1180 kg / na opon?
* 115 - 1215 kg / na opon?
* 116 - 1250 kg / na opon?
* 117 - 1285 kg / na opon?
* 118 - 1320 kg / na opon?
* 119 - 1360 kg / na opon?
* 120 - 1400 kg / na opon?
* 121 - 1450 kg / na opon?
* 122 - 1500 kg / na opon?
* 123 - 1550 kg / na opon?
* 124 - 1600 kg / na opon?
* 125 - 1650 kg / na opon?
* 126 - 1700 kg / na opon?

Dla indeksów pr?dko?ci VR, ZR, V, W, Y:

* Dla opon kategorii VR maksymalne obci??enie podawane jest dla pr?dko?ci 210km/h.
* Dla opon kategorii ZR maksymalne obci??enie podawane jest dla pr?dko?ci 240km/h.
* Dla opon z indeksem V nale?y zmniejszy? obci??enie o 3% co 10km/h w zakresie od 210 do 240km/h.
* Dla opon z indeksem W nale?y zmniejszy? obci??enie o 5% co 10km/h w zakresie od 240 do 270km/h.
* Dla opon z indeksem Y nale?y zmniejszy? obci??enie o 5% co 10km/h w zakresie od 270 do 300kM/H

Mo?e si? komu? przyda?.



Temat: Opony Letnie
Dokładnie
Dla pewności podaje skróty oznaczeń

Opony - oznaczenia
Skróty dotyczące opon osobowych i dostawczych:

* (...) - homologacje do montażu fabrycznego
* FR - opona ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem krawędzi felgi
* ML - opona ma pierścień ochronny na boku (wzmocniona struktura wewnętrzna)
* FP - ochraniacz felgi
* cord - ochrona felgi na ściance bocznej opony
* no lbl - brak kolorowego napisu na boku opony
* OE - opony na pierwszym wyposażeniu
* RF lub Reinf. - (reinforced) - opona o podwyższonym indeksie nośności, dodatkowo wzmacniana. Uwaga: W przypadku opon dostawczych RF jest mniejszym wzmocnieniem niż C, dlatego przed zastosowaniem zalecemy sprawdzenie w instrukcji czy dopuszczalna jest opona RF czy musi być C.
* R/F lub RFT - opony Run Flat (technologia "jazda bez powietrza"; opony pozwalające na kontynuowanie jazdy w przypadku nagłej utraty ciśnienia)
* SSR [self supporting runflat tyre] - opona w technologii runflat (technologia "jazda bez powietrza"; opony pozwalające na kontynuowanie jazdy w przypadku nagłej utraty ciśnienia)
* TL - opona bezdętkowa
* XL - opona wzmacniana o podwyższonym indeksie nośności
* WP- opona w przygotowaniu
* rear - opona przeznaczona na tylną oś pojazzdu
* G1- Czujnik kontroli cisnienia
* RIGHT - Opona do montażu po prawej stronie samochodu
* LEFT - Opona do montażu po lewej stronie samochodu
* RA - Opona dostępna do wyczerpania stanów magazynowych
* B - homologacja grupy Volkswagen
* C1 - Homologacja Dodge Viper
* K1 - homologacja Ferrari
* MO - homologacja Mercedes
* N, N0, N1, N2, N3 - homologacja Porsche
* * lub M3 - homologacja grupy BMW
* C - oznaczenie opon o wyższej nośności-typowo dostawczych
* # - wersja bieżnika stosowana w wyposażeniu fabrycznym

Indeksy prędkości

Mając zamontowane opony z indeksem Q, nie należy przekraczać prędkości 160 km/h.

* J - do 100 km/h
* K - do 110 km/h
* L - do 120 km/h
* M - do 130 km/h
* N - do 140 km/h
* P - do 150 km/h
* Q - do 160 km/h
* R - do 170 km/h
* S - do 180 km/h
* T - do 190 km/h
* H - do 210 km/h
* V - do 240 km/h
* W - do 270 km/h
* Y - do 300 km/h
* VR - powyżej 210 km/h
* ZR - powyżej 240 km/h

Indeksy nośności

Jeśli nasz samochód ma dopuszczalną masę całkowitą (jest w dowodzie rejestracyjnym) 1900 kg, to każda z opon powinna mieć indeks nośności 82 (1900kg / 4 opony = 475 kg / na oponę).

* 62 - 265 kg / na oponę
* 63 - 272 kg / na oponę
* 64 - 280 kg / na oponę
* 65 - 290 kg / na oponę
* 66 - 300 kg / na oponę
* 67 - 307 kg / na oponę
* 68 - 315 kg / na oponę
* 69 - 325 kg / na oponę
* 70 - 335 kg / na oponę
* 71 - 345 kg / na oponę
* 72 - 355 kg / na oponę
* 73 - 365 kg / na oponę
* 74 - 375 kg / na oponę
* 75 - 387 kg / na oponę
* 76 - 400 kg / na oponę
* 77 - 412 kg / na oponę
* 78 - 425 kg / na oponę
* 79 - 437 kg / na oponę
* 80 - 450 kg / na oponę
* 81 - 462 kg / na oponę
* 82 - 475 kg / na oponę
* 83 - 487 kg / na oponę
* 84 - 500 kg / na oponę
* 85 - 515 kg / na oponę
* 86 - 530 kg / na oponę
* 87 - 545 kg / na oponę
* 88 - 560 kg / na oponę
* 89 - 580 kg / na oponę
* 90 - 600 kg / na oponę
* 91 - 615 kg / na oponę
* 92 - 630 kg / na oponę
* 93 - 650 kg / na oponę
* 94 - 670 kg / na oponę
* 95 - 690 kg / na oponę
* 96 - 710 kg / na oponę
* 97 - 730 kg / na oponę
* 98 - 750 kg / na oponę
* 99 - 775 kg / na oponę
* 100 - 800 kg / na oponę
* 101 - 825 kg / na oponę
* 102 - 850 kg / na oponę
* 103 - 875 kg / na oponę
* 104 - 900 kg / na oponę
* 105 - 925 kg / na oponę
* 106 - 950 kg / na oponę
* 107 - 975 kg / na oponę
* 108 - 1000 kg / na oponę
* 109 - 1030 kg / na oponę
* 110 - 1060 kg / na oponę
* 111 - 1090 kg / na oponę
* 112 - 1120 kg / na oponę
* 113 - 1150 kg / na oponę
* 114 - 1180 kg / na oponę
* 115 - 1215 kg / na oponę
* 116 - 1250 kg / na oponę
* 117 - 1285 kg / na oponę
* 118 - 1320 kg / na oponę
* 119 - 1360 kg / na oponę
* 120 - 1400 kg / na oponę
* 121 - 1450 kg / na oponę
* 122 - 1500 kg / na oponę
* 123 - 1550 kg / na oponę
* 124 - 1600 kg / na oponę
* 125 - 1650 kg / na oponę
* 126 - 1700 kg / na oponę

Dla indeksów prędkości VR, ZR, V, W, Y:

* Dla opon kategorii VR maksymalne obciążenie podawane jest dla prędkości 210km/h.
* Dla opon kategorii ZR maksymalne obciążenie podawane jest dla prędkości 240km/h.
* Dla opon z indeksem V należy zmniejszyć obciążenie o 3% co 10km/h w zakresie od 210 do 240km/h.
* Dla opon z indeksem W należy zmniejszyć obciążenie o 5% co 10km/h w zakresie od 240 do 270km/h.
* Dla opon z indeksem Y należy zmniejszyć obciążenie o 5% co 10km/h w zakresie od 270 do 300km/h.



Temat: Żużlowe Oscary 2005 i Plebiscyt Tygodnika Żużlowego

Pomysł powstał w sirpniu więc mozna było tylko tak nominować , od przyszłego roku Wy jako kibice bedziecie nominować i głosować od początku sezonu 2006r.
Że co?? Niech mnie pan nie rozśmiesza za przeproszeniem. Kibice mają nominowac i głosować na zawodników już na początku sezonu nie wiedząc nawet jak w przeciągu conajmniej połowy sezonu Ci zawodnicy sie prezentują?? To na jakiej podstawie mają tych zawodników nominować, na postawie wyników z sezonu poprzedniego?? Przecież to jakaś paranoja!! Takie plebiscyty powinny się zaczynac po ostatnim meczu sezonu i byc rozstrzygane najwcześniej pod koniec roku. Rozpoczynanie takich plebiscytów w sierpniu (juz pomijając nawet głupkowate plany ich rozpoczynania na początku sezonu) jest delikatnie mówiąc chore. .

Bardzo dobrze że sa takie kontrowersje . Plebiscyt ma byc jeszcze jedna formą popularyzacji żużla. dotychczasowe plebiscyty odbywały sie w Lesznie , Rawiczu itd o nich nikt nie pisał i nikt nie słyszał w sportowej Polsce. Musimy sprawić żeby zużel wyszedł z zaścianków . Jak sie wręcza medale to w Meriocie , jak konferencja prasowa innych sportów to w Mariocie. Nie umioniejszając Tygodnikowi Żużlowemu to niszowa gazeta , aby mówilo sie o żużlu w sportowej Polsce potrzebne są mesia typu , telewizja , gazety ogólnopolskie docierające do kilkuset tysięcy czytelników codziennie , ogólnopolskie radio ( sponsorem radiowym plebiscytu Jest Program 1 Polskiego Radia ) itd. Nie ma znaczenia w tym roku kto i jak nomunuje itd . Musimy jakio dyscyplina wyjść z opłotków i tylko dobre działania marketingowe dadzą efekt inaczej zostaniemy dyscypliną sportową która interesuja się grupy kibiców z 22 miast i to nie największych w Polsce. Musimy dołaczyć do czołówki dyscyplin którą interesuje się ogólnopolski biznes Tylko wtedy mozemy liczyc na stały dopływ pieniędzy do tej dyscypliny. Marta Półtorak nie popchnie całego polskiego żużla .
Co do Atlasu to oni juz wychodzą z żużla i co ? poza tym łatwiej jest sponsorować eksralige jak budować zespół w I lidze itd .
Głosować będziemy w przyszłym sezonie od początku ponieważ żużel jest kontuzjogenny i nawet po jednym spotkaniu należy się uznanie tym chłopcom a poza tym nikt nie musi głosować to tylko zabawa która MA DAĆ PROFITY MARKETINGOWE TEJ DYSCYPLINIE I NIE MOŻNA JA OCENIAĆ PRZEZ PRYZMU JEDNEGO ZESPOŁU
Pozdrawiam kibiców Andrzej Haehne
Kandydatów wybierali fachowcy nie ja

Dopiero teraz zajrzałem do tego tematu,ale myślę,że warto jeszcze odnieśc się do tej wypowiedzi pana Andrzeja Haehne.
Przekonał mnie pan co do sensu organizowania takiego plebiscytu, chociaż tak naprawde sensu jego organizacji nie negowałem. Oczywiście że jest to bardzo dobry sposób na popularyzacje tej dyscypliny sportu i brawo dla tego kto na ten pomysł wpadł. Świetny pomysł z zaangażowaniem w promocje Polskiego Radia. Mam jednak taka uawgę. Jeśli robi sie plebiscyt i cała otoczka wokół niego jest na bardzo wysokim poziomie (dobra prasa, Mariotty itd.) to nie powinno sie odstawiac fuszerki jeśli chodzi o nominacje. To tak jakbym Fiata 126p. wyposażył w klimatyzacje, ABS, aluminiowe felgi, poduszki powietrzne i mnóstwo bajerów i uważał że mam super samochód. Ale to nie zmieni faktu że to nadal będzie tylko Fiat 126p a nie np. Mercedes. Potencjalni sponsorzy ktorzy mieliby poprzez taki plebiscyt zwrócić się w strone żużla będą patrzyli na wszystko, nie tylko na otoczkę, dlatego uważam że jeśli coś robić to dobrze od początku do końca. Życze powodzenia i pozdrawiam.



Temat: Sprzedam 16VT-poprzedni właściciel Adolvo...
Panowie,

okoliczności są takie że znów muszę odsprzedać autko...ledwo je kupiłem
Tym którzy znają autko Adlova nic nie muszę mówić a dla pozostałych szczegóły poniżej:

Rok produkcji: 1994
Przebieg: 135 000 km
Silnik: 2.0 16V Turbo
Moc: 190 KM / 240 KM (dwa programy - SMT6)
Max. moment
obrotowy: 290 NM / 366 NM (dwa programy - SMT6)
Przyspieszenie
0-100 km/h: poniżej 6 sek
V max: ~ 250 km/h
Wyposażenie: immobilizer, centralny zamek z pilotem, elektrycznie otwierane szyby,
elektrycznie regulowane lusterka, ABS, wspomaganie kierownicy,
poduszka powietrzna, napinacze pasów, klimatyzacja, skóra,
reflektory biksenonowe, wysokiej jakości instalacja audio(dtwarzacz
MP3 Pioneer DEH-P77MP wraz ze wzmacniaczem Pioneer GM-X702,
sześć głośników), komplet felg 16" z nowymi oponami zimowymi,
komplet felg 17" z oponami letnimi.

Aktualne zdjęcia: http://forum.fiat-coupe.p...php?user_id=444

Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego - wymiana paska rozrządu dopiero
za 50 000 km oraz opłacone do 26.01.2006r. ubezpiecznie OC. Przy 125 000 km poprzedni właściciel założył nowe sprzęgło, nową zwrotnice i wymienił pasek rozrządu. Teraz przy 135 000 km wymieniłem końcówki drążków, ustawiłem zbieżność, wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów i korek wlewu paliwa (skończyły się ubytki oleju) i obecnie poprawiam strojenie SMT6 w PowerTronicu-albo zrobią je porządnie albo wracam do seryjnego komputera z chipem Novitec'a.
Najbliższy konieczny wkład finansowy to wymiana oleju, filtrów i klocków hamulcowych za jakieś 2 - 5 tyś km.

W auto zostało włożone bardzo dużo serca i jeszcze więcej pracy i dzięki temu odbiega ono znacznie od wersji seryjnej zarówno wyglądem jak i osiągami. Oprócz w/w wyposażenia autko posiada jeszcze:

- kompletne ospojlerowanie od wersji LE;
- przednie tarcze nawiercane Zimmermann;
- światła postojowe oraz cofania na niebieskich LED'ach (patrz zdjęcia);
- tylne światła typu LED (patrz zdjęcia);
- silnik włączany przyciskiem startowym z kokpitu(pozostawiona możliwość tradycyjnego
odpalania kluczykiem) - przycisk ten automatycznie podświetla się po otwarciu auta
z pilota;
- podświetlenie czerwonymi LED'ami klamek w drzwiach oraz popielniczki;
- aluminiowa gałka zmiany biegów oraz ramki zegarów i listwy na konsoli;
- zmieniony kolor podświetlenia deski z pomarańczowego na biało-niebieski-wspaniały efekt
- dodatkowe wskaźniki ciśnienia dołądowania oraz napięcia w instalacji elektrycznej
- komputer SMT6 z wystrojonymi w firmie PowerTronic dwiema mapami - standardowa
190 KM do ekonomicznej jazdy oraz druga 240 KM;
- kierunkowskazy w lusterkach;
- zamontowany wysokiej klasy odtwarzacz MP3 wraz ze wzmacniaczem (oba firmy
Pioneer) oraz dodatkowe głośniki (łącznie 6) - wszystko połączone bardzo grubymi
przewodami poprzez dodatkowe zwrotnice - jakość dźwięku oceniam na bardzo dobrą-
soprany są bardzo czyste a soczystość i moc basu stawia pod znakiem zapytania montaż
subwoofera.

Zainteresowanych proszę o kontakt i z góry dziękuję za wszelką pomoc w szybkiej
sprzedaży auta...

kom: (696) 824 126
mail: dezajner@interia.pl
gg: 7709175



Temat: Turbinka Kowalskiego


| Jak widac nikt nie ma zielonego pojecia o czym mowisz ;-)

| Dentysta.


Szegemege masajoszi maramabaka turbinka tonaka Kowalsky?
Ja mowic po zupelnieniezrozumiale.

Ale -

A wiec bylo to tak...
Zawsze lubilem autka powiedzmy - nie nowe.
Zawsze o kaszlaku myslalem jako o czyms ostatnim co chcialbym miec.
Ale tylko krowa podobno nie zmienia poglad˘w. M˘j poglad na kaszlaki
zmienily nastepujace bodzce: - coraz drozsze paliwo, ubezpieczenia,
czesci zamienne, - coraz wieksze korki w miastach, brak miejsc do
parkowania, - zlodziejstwo coraz powszechniejsze na codzien.
Jednoczesnie zona stwierdzila, ze musi czyms wlasnym jezdzic do pracy,
bo w autobusach miejskich tlok i syf nie do zniesienia. Po kr˘tkiej
analizie checi i mozliwosci stanelo ze wzgled˘w w/w na kaszlaku. Ale
tutaj postawilem warunek - jak najstarszy i jednoczesnie w jak
najlepszym stanie (niby paranoja - dwa przeciwstawne warunki) - aby
nie necic zbytnio zlodzieji, bo raczej trudno sprzedawalny.
Poszukiwania (na terenie Gdanska) trwaly z p˘l roku. W koncu udalo sie
znalezc prawie ideal pod wzgledem w/w warunk˘w: Polski Fiat 126p 650S
r.prod.1979 original licencja Fiat, od pierwszego wlasciciela, komplet
dokument˘w lacznie z faktura zakupu, 60 tys.km przebiegu, lakier
bezowy nr 040 origianal, zero korozji, zdrowe chromy,caly
zakonserwowany, felgi stary typ zero korozji, tylna szyba grzana,
przednia z zielonym pasem, rozkladane przednie siedzenia, jasna
tapicerka - znajomy mechanik a takze diagnosta na przegladzie
stwierdzili, ze lepszy jak 2-letnie Eleganty. Jako, ze kupujac
kaszlaka dopiero poznawalem tajniki jego rozwiazan konstrukcyjnych,
tenze znajomy mechanik mnie uswiadomil, ze kaszlak ma zamontowana
turbine Kowalskiego. W papierach od poprzedniego wlasciciela znalazlem
papiery od tej turbiny: r.prod.1987, Zaklad jakis tam z Lomianek, dane
regulacyjne, zasady montazu, itp.itd. Po rozeznaniu problemu ustalilem
co nastepuje: caly niewypal z tym wynalazkiem polegal na tym, ze 80%
tych turbin klienci, kt˘rym Polmozbyty je montowaly - wkr˘tce je
reklamowali z powodu awarii lub braku efektu. Wynikalo to z tego, ze
byly niestarannie wykonane, niewywazone i potrafily sie urywac z osi.
M˘j egzemplarz widzcznie zalapal sie do tych 20% udanych, bo chodzi
bez zarzutu (od zakupu w marcu br. przejechalem 12tys.km). Zasady
budowy: smiglo w ksztalcie sruby okretowej zawieszone na oscie - o
bardzo malym oporze obrotu i duzej bezwladnosci (kiedys po zdjeciu
gaznika na pr˘be zakrecilem ja palcem - krecilo sie jak wsciekle) Caly
dowcip polega na tym, ze mieszanka ssana z gaznika wpada (po drodze)
na turbine,daje jej naped i ogromne obroty, jednoczesnie zostajac
"rozbita", zamieszana i zawirowana - przez co jest bardziej jednorodna
i dokladniej sie spala w cylindrach. Dodatkowo w gazniku jest mniejsza
dysza gl˘wna (110) oraz przyspieszony zaplon na 14stopni. Przy innych
elementach sprawnych (czysty filtr powietrza,dobre swiece) daje to
nastepujacy efekt: wynik z nalizatora spalin na przegladzie - 0,22%CO
(norma dla kaszlaka wynosi do 2,5%CO, dla aut z katalizatorem do
0,5%CO)- diagnosta byl w szoku, myslal, ze mu sie sprzet skopal. Poza
tym zero sadzy na wylocie wydechu oraz nagaru na swiecach. Zuzycie
paliwa - maxymalne 6,5l/100km (gdy jezdzi zona po miescie, kr˘tkie
trasy, wiekszosc w takim korku,ze uzywa najwyzej tr˘jki) minimalne-
4,2l/100km (predkosc 80-90km/h, trzy osoby na pokladzie). V max.
105-110km/h zaleznie od kierunku i sily wiatru, przyspieszenia jak to
w kaszlaku (halas tez). No wlasnie, czy jest jakis patent na
wyciszenie? (moje 5-letnie dziecko twierdzi, ze od jazdy kaszlakiem
boli ja glowa). A jak wygladaja w/w parametry w przecietnym kaszlu ? z
powazaniem julyan





Temat: Honda Civic VI 1,4i S

Honda Civic pojawiła się na naszym rynku już w roku 1972 i jest na nim do tej pory, jako jeden z najbardziej popularnych modeli.
Przez osiem generacji które Honda miała, towarzyszyły jej wielkie emocje. Łącząc w sobie niebanalną, sportową sylwetkę i Japońską technologię jest wręcz idealną alternatywą dla młodych dynamicznych osób jak i dla bardziej konserwatywnych odbiorców.

W naszym teście mamy do czynienia z 6 generacją tego modelu. Jest to odmiana hatchbak z silnikiem 1,4 o mocy 90 KM.
Dostępna była także wersja kombi, coupe i sedan a silniki oferowane to:
- 1,5 ( V-TEC, DX, Vei, Lsi, Vei)
- 1,6 ( ESI, ES, SR, Vti)
- 1,8 (Vti)

Wygląd:

Sam wygląd nie powala na kolana. Bryła nadwozia jest ułożona i nie rzuca się w oczy. Ale taki styl jak najbardziej do niej pasuje. Wystarczy że Civic jest dobry w innych aspektach, nie musi nadrabiać wyglądem.

Wnętrze:

Typowo Japońskie. Twarde i dobrze wyprofilowane fotele z bardzo przyzwoitym trzymaniem bocznym przywołują myśli że mamy do czynienia z usportowionym samochodem. A sportu w tej odmianie jak na lekarstwo...
Deska rozdzielcza jest przejrzysta i funkcjonalna, nie musimy szukać przycisków bo są tam gdzie powinny być. Przed naszymi oczyma mamy dwa wielkie zegary czyli prędkościomierz i tej samej wielkości obrotomierz. Nie ma mowy o skrzypieniu czegokolwiek wszystko jest spasowane idealnie, czyli po Japońsku

Właściwości jezdne:

Samochód jest bardzo nisko zawieszony co czasem nam utrudnia sprawę w mieście. Ale ma jeden niezaprzeczalny plus, auto świetnie trzyma się drogi i płynnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się aż nadto w zakrętach i bardzo dobrze wybiera nierówności. Jedynie pokonywanie poprzecznych przeszkód nie należy do przyjemności.

Napęd:

O ile silnik 1,4 nie napawa optymizmem to jednak w ruchu miejskim w zupełności wystarcza. 90 KM w połączeniu z wysokoobrotowym silnikiem daję nam chociaż minimalnie zaspokoić szybszą jazdę i nie martwienie się podczas wyprzedzania. Jednak aby auto naprawdę szybko jeździło trzeba go wkręcać na bardzo wysokie obroty, co niestety wpływa niekorzystnie na spalanie.
W mieście silnik zaspokaja się średnio 8-9 litrami Pb 95...

Dane Techniczne

Silnik: benzynowy
Pojemność: 1396
Ukł/il.cylindrów R4
Moc: 90 przy 6300obr/min
Mom: 124 przy 4500obr/min
Wtrysk: wielopunktowy
Il. zaworów na cyl: 4
Prędkość: 177 km/h
0-100 km/h 13 s
Masa 1120 kg

Autor: And1@

A teraz zadowolony użytkownik :
Posiadam HONDE CIVIC z roku 1997, w aucie został zmieniony silnik na d16y2 (126 koni seryjnie) do tego dołożony stożek rurą dolotową. Cały układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej firmy m-tech - średnia 50mm wewnętrzna, kolektor wydechowy 4-2-1. W aucie została zmodyfikowana skrzynia biegów poprzez zmienienia 3 i 4 biegu na krótsze i dołożone lekkiego koła zamachowego o wadze około 3,5 kilograma. Auto jeździ na czarnych felgach dezent 15, opony KLEBER 195/50/R15. Zawieszenie również zostało zmieniona na zestaw koni SPORT - 35mm.
Body Kit tego auta również nie pozostał bez zmian, wszystkie elementy polakierowane pod kolor nadwozia, gril przerobiony, tylne lampy od modelu 99, brak emblematów, złoty kolor, lampy przednie przyciemnione. Co do wnętrza, na tą chwile są zmienione tylko tarcze zegarów na ingilo.
Auto po swoich modyfikacjach osiągnęło moc136 ps/155Nm

Na przyszły sezon auto będzie dalej modyfikowane (silnik i na pewno wnętrze)
Z auta jestem bardzo zadowolony

I kilka fotek




Temat: Kilka fotek ciekawych modyfikacji
Barti, to co pokazalem to akurat cultstyle, ten ktory mi sie chyba najbardziej podoba, ale to chyba z racji mojego zamilowania do starych samochodow takich jak zastava, 125 i 126p, golfa i jetty I i II, mercedesa 190 itp, ale jest jeszcze GermanStyle, ktory jest rownie piekny tyle ze stosowany na nowszych samochodach, w nim dominuje zasada CZYSTO, GLADKO, NISKO i SZEROKO, i autka robione w tym stylu podobaja mi sie tak samo jak culty... mamy jeszcze ratstyle i rotstyle, ktore potrafia wydobyc z auta prawdziwe piekno... w niektorych przypadkach bling-bling tez potrafi ladnie wygladac, ale tylko wtedy gdy wlasciciela nie poniesie fantazja przykladem moze byc JEEP cheerookie kolegi Michala (ze szczecina), ktorego kolega Yarccom napewno nie raz widzial na miescie, stary jeep w czarnej perle, czarnymi szybami czarnymi lampami i chromowanym grillem oraz 22" chromowanymi aluskami Z kolei w autkach japonskich jedynym sensownym tuningiem jest Japan, w ktorym co prawda jest sporo laminatow, ale tak naprawde liczy sie to co pod maska, a nie rzadko jest tam zupelnie co innego niz dala fabryka, i te auta maja prawo wygladac jak rasowe bolidy, bo nimi wlasnie sa (mowie tu oczywiscie o takich legendach jak nissan skyline, mitsu lancer, mazda rx7 czy accura integra)... jak by nie patrzec amerykancy tez maja swoj cudowny styl tworzac SMC (Super Muscule Car) czy tez Hot Rod-y... Mysle ze juz teraz wymienilem sporo styli ktore sa naprawde ladne i sensowne, a jest ich o wiele wiecej...

Odnosnie polerowanych felg... rant w polerce TAK, cala felga w polerce... NIE, za duzy Bling

Yarccom, z jednej strony przyznam ci racje, bo sprzet naszego kolegi narazie nie reprezentuje soba zbyt wiele (narazie naprawde kojarzy sie to troche z Wjejskim tjuningiem), ale z drogiej strony sam wiem jak to jest, ile trzeba w to wlozyc pracy, kasy, serca, cierpliwosci... ile trzeba poswiecic... wiem ze nie da sie zrobic wszystkiego od reki, chybaze ma sie kase na kupienie wszystkiego co jest potrzebne i postawienie sprzeta na warsztat, ale malo ktory warsztat w ogole chce sie czegos takiego podejmowac... wole nie oceniac pracy przed jej zakonczeniem, bo z tego co mowi CZOKO wynika ze plany ma naprawde ambitne (wymiana wachacza, lagi U.S.D.), z ocena jego moto wole sie powstrzymac do czasu kiedy nabierze juz jakiegos ksztaltu, a to jesli ma nastapic to pewnie dopiero zima, z reszta tak jak u mnie Ja swoj sprzet robilem cala zeszla zime, i chociaz wiekszosci spodobalo sie to co udalo mi sie zrobic to jest to zaledwie 1/3 drogi, w ta zime sprzet znowu idzie na czynniki pierwsze i kontynuuje prace...

CZOKO, do ciebie tez pare slow Troche zbyt agresywnie prubujesz przedstawic innym swoje zamilowanie do tego co robisz, rozumiem to ze tuning moze byc dla kogos sensem zycia, ale rozumiem tez Barti-ego, bo GS w orginale ma w sobie to cos, cos co sprawilo ze wlasnie w tym sprzecie sie zakochalem i takiego kupilem

Krotko mowiac, mozna kochac to co sie robi, mozna wierzyc w swoje przekonania, ale nie mozna tepic innych za odmienne, ja jestem ateista, nie wierze w boga, ale nie smieje sie z tego ze ktos w niego wierzy, nie smieje sie z buddystow ani wyznawcow zadnej innej wiary, nie mowie ze sa gorsi bo mysla inaczej niz ja, bo kazdy czlowiek ma prawo wierzyc w to co chce, a jak wiadomo w zyciu wlasnie wiara pozwala przetrwac, niezaleznie od tego czy jest to wiara w jakiegos boga, w swoje mozliwosci czy tez w przeznaczenie, kazda wiara pomaga w dazeniu do swojego celu...

Proponuje zakonczyc ta klutnie bo z niej nie bedzie napewno nic dobrego, a moze byc wiele zlego, to forum powstalo po to by zjednoczyc posiadaczy GS-ow, niezaleznie od tego jak ich sprzety wygladaja i czy sa przerobione czy nie, to dalej sa GS-y, a my odwiedzamy to forum po to zeby sie poznac i zdobywac nowych przyjaciol, a nie wrogow...



Temat: param. montażowe popularnie wystepujacych felg,
4x98, otwór 58 - Fiat,Lancia,Alfa(155 i nowsze),Seat (do 1991)
4x98, otwór 59 - Alfa(1973-92),Łada,Aleko,Skoda (do 1993),Trabant 1.0
4x100, otwór 52 - Volvo 340-480
4x100, otwór 54 - Toyota Corolla i mniejsze,Mazda (bez 121 po 1996),Suzuki Baleno i Wagon,Daihatsu Sirion
4x100, otwór 56 - Honda Civic i pochodne(w tym Rover 200/400),starsze Daihatsu, Kia Shuma/Sephia,małe Mitsubishi(w tym Proton)
4x100, otwór 57 - Opel,Volkswagen(do 1996),Daewoo(bez Matiza i Leganzy),Audi80(do 1990),BMW3(do 1991),Seat,Trabant i Skoda(oparte na VW)
4x100, otwór 59 - małe Nissany,Subaru Justy do 1996
4x100, otwór 60 - Renault
4x108, otwór 57 - Audi 80/90(od 1991 do 1995)
4x108, otwór 63 - Ford(w tym Scorpio GGR i Cougar), Mazda 121 po 1996
4x108, otwór 65 - Citroen,Peugeot,Volvo 850 GLT
4x114, otwór 60 - Kia Pride,Suzuki Swift,Maruti,Justy (po 1996)
4x114, otwór 64 - Honda Accord,Legend i pochodne Rover 600/800)
4x114, otwór 66 - Nissan Primera,Bluebird,200ZX,Prairie
4x114, otwór 67 - Hyundai,Kia Clarus,Mitsubishi Galant i pokrewne,Volvo S40
4x114, otwór 69 - Daewoo Matiz
4x130, otwór - VW 1200/1300/1500/1600,Skoda MB/S100/S120
4x140, otwór - Peugeot 504,505,Renault Traffic,Subaru Leone
4x160, otwór - Trabant 600,601, Wartburg
4x190, bez otworu - Fiat 500 i 126
5x98, otwór 58 - Alfa(bez 166),Lancia Thema,Fiat Ulysse/Peugeot 806 itp.
5x100, otwór 54 - Toyota Avensis,Celica 4WD itp.
5x100, otwór 56 - Rover 75,Subaru Legacy,Impreza itd.
5x100, otwór 57 - VW z motorem VR6 do 1997,od 1997 wszystkie poprzeczne(także Audi A3,Skoda i Seat),Chrysler Neon,Stratus, itd.
5x108, otwór 58 - Lancia Kappa,Alfa 166,Peugeot 807/Ulysse II itp.
5x108, otwór 60 - Renault V6
5x108, otwór 63 - Ford Windstar
5x108, otwór 65 - Volvo 240/260,740/780,940/960,S60/70/80,Peugeot 605,Citroen XM
5x110, otwór 65 - Opel Omega,Zafira,Vectra,Calibra V6 i nowe Saaby
5x112, otwór 57 - VW T2,T3,T4,Sharan itp.,Passat od 1997,Audi 100/200,A4,A6,A8
5x112, otwór 63 - Ford Granada,Scorpio 1
5x112, otwór 67 - Mercedes (bez modeli G i Sprintera)
5x114, otwór 57 - Daewoo Leganza
5x114, otwór 60 - Toyota Camry,MR2,Lexus,RAV4,Mazda RX7,626 i Ford Probe T22,
5x114, otwór 64 - Honda CRV,HRV,Prelude,Legend,Integra, Landrover Freelander
5x114, otwór 66 - Nissan Maxima,200SX,300ZX,Serena,Vanette (niektóre roczniki)
5x114, otwór 67 - Mazda 626,MX6,RX7,Xedos,929,MPV(niektóre),Ford Probe ECP, Daihatsu Terios,Kia Carnival,Mitsubishi Sigma,Eclipse,Hyundai H1
5x114, otwór 70 - Ford Explorer
5x114, otwór 72 - Voyager,Jeep Wrangler,Cherokee(bez WJ)
5x114, otwór 73 - Mazda MPV,Nissan Vanette(niektóre),Toyota Previa
5x115, otwór 70 - Opel Sintra,Pontiac Trans Sport itp.
5x118, otwór 71 - Fiat Ducato 1,PSA Jumper/Boxer
5x120, otwór 73 - (od 1992)BMW 3,5,7,8,X5,RangeRover LP,
5x120, otwór 74 - BMW 5,6,7(starsze modele, "rekinowate")
5x121, otwór 70 - Chevrolet Blazer S10 itd.
5x121, otwór 74 - Jaguar XJS,XJ do 2000 r.)
5x127, otwór 72 - Jeep Grand Cherokee WJ
5x130, otwór 72 - Porsche 911,928,930,933,944,968,993
5x130, otwór 78 - Fiat Ducato 2,PSA Jumper/Boxer 2
5x130, otwór 84 - VW LT,Mercedes G i Sprinter
5x140, otwór 95 - KIA Sportage
5x140, otwór 98 - Niva,UAZ,FSO Syrena,Warszawa,Tarpan,Nysa,Żuk
5x140, otwór 108 - Jeep CJ5/7,terenowe Daihatsu,Suzuki i Asia Rocsta
5x150, otwór 110 - Toyota Landcruiser J10
5x165, otwór 114 - Land Rover Defender,Discovery
5x205, bez otworu - VW 1200,Porsche 356 i 550,Wartburg 312



Temat: Najlepszy system to DOS
On nie, 18 lip 2004 at 00:05 GMT, citizen Paweł 'Róża' Różański testified:



| 126p prawda. Duże samochody z 15" kołami radzą sobie dużo, dużo
| lepiej.
|  Koła 15" są IYO duże?
| Nie, takie są w normalnej wielkości samochodach.

 Chyba w maluchu są większe. Toż to raptem 38 cm...


A jaką średnice mają felgi w maluchu? Może byś zmierzył.


| Może bym Ci nawet uwierzył, gdybym nie widział jak to wygląda w
| praktyce. W życiu widziałem 3 samochody kręcące piruety (tj. 720
| albo i lepiej) na oblodzonej drodze. Wszystkie trzy były
| maluchami. Samochody jechały normalnie. Przypadek?
|  Jak jeździłem (maluchem) do Stargardu zimą, to w rowach/na
| drzewach było wszystko, tylko nie maluchy. Przypadek?
| Ależ skąd. Zimą w ogóle mniej maluchów jeździ. Tylko nieliczne
| odpalą ;-

 Raczej odwrotnie. Widziałeś trzy maluchy kręcące pirutety, bo maluchy
były jedynymi pojazdami, które odpaliły, zdołały wyjechać z parkingu i
nie skończyły w rowie/na drzewie. ;-P


ROTFL :-)


| | Sugerujesz, że to taka terenówka, tylko w skali 1:2? ;-)
| |  Nie. Że radzi sobie lepiej, niż typowa osobówka
| Typowa osobówka, to Tico, prawda? ;-
|  Polonez itp.
| ROTFL. :-)

 Co ma nietypowego?


Nic, podoba mi się przykład dobrego, dużego samochodu ;-)


| | W każdym razie nie haczy na torowiskach, czego
| | o innych samochodach powiedzieć się nie da (zwł. z czterema
| | osobami w środku).
| A maluch z 4 osobami w środku? ;-
|  Nie haczy.
| W odróżnieniu od Primery?
 Astra.


Produkcji polskiej oczywiście? Mnie niemiecka nie haczyła.


| | Regulacja jest po to, aby ustawić dobrze. Ergonomicznie i
| | bezpiecznie. Pozycja półleżąca z wyprostowanymi rękoma na
| | kierownicy jest niebezpieczna.
| |  Pewnie dlatego stosuje się ją w samochodach wyścigowych.
| Jakoś nie zauważyłem, żeby jeździli na leżąco ;-P
|  Obejrzyj sobie jakieś wyścigi F1.
| YPB? Kierowca F1 nie jest w pozycji leżącej. Plecy ma podparte.

 Patrz, całkiem jak kierowca malucha! Więcej, ja śpiąc mam podparte
plecy. A śpię na leżąco. ;-


Taaak...


| |  Specjaliści twierdzą, że klimatyzacja jest niezdrowa, a ich
| | argumnety mnie przekonują. ;-P
| Jest niezdrowa. Co więcej w klimacie Polski jest mało przydatna.
|  Powinni zabronić jej montażu, nie? ;-)
| Dlaczego? Jak ktoś lubi, to proszę bardzo.
 Ale odchylać się do tyłu nie wolno, bo niebezpieczne? ;-


A czy ktoś mówi, że nie wolno? Jak ktoś chce, to może sobie jeździć
na leżąco, albo z brodą na kierownicy. Na szczęście żyjemy w kraju,
gdzie sam fakt, że coś jest niebezpieczne, nie oznacza, że tego robić
nie wolno.

bart

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 135 wypowiedzi • 1, 2

    Linki