Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: far cry wymagania
Temat: Na czym wy gracie...
Far Cry v 1.0 - 800x600 ustawienia na medium (dzialal plynnie wierzcie lub nie )
Doom 3 v 1.0 - 640x480 - ustawienia low (zacinki byly) Nie wierzę. Musiała ci karta nie obsługiwać prawie żadnego efektu i far cry pewnie wyglądał jak nie far cry a jakaś gra sprzed kilkunastu lat... Doom 3 może i miał nieco wyzsze wymagania to jednak far cry mimo wszystko powinie wyzej stac z wymaganiami choćby dlatego, ze tam dzialo sie wszystko na wielkiej przestrzeni, doom, to ciasne pokoiki...
Temat: Gry Horrory
a co oprocz HL2'a jest jeszcze w 5 piatce?
Lista Gier FPS z najlepszą grafiką (kolejność przypadkowa):
Chronicles of Riddick
F.e.a.r.
Far Cry
Half-life 2
Oraz Doom 3 lub Quake 4 (niezdecydowanie ale )
Oczywiście jest to moja lista i nikt nie musi się z nią zgadzać .
(Lista jest zrobiona z pamięci, bo nie pamiętam już co miało lepszą grafikę)
z tą fizyka tez grubo przesadzasz
Jeśli Twoim zdaniem przesadzam z fizyką, to powiedz mi która gra ma lepszą fizykę ?.
Ps. Z fizyką się zmieni wszystko jak wyjdzie PPU (Physics Processing Unit).
W HL2 da sie komfortowo grac na sprzecie, na ktorym np. FarCry czy Doom 3 smiechem by Cie zabili po probie ich uruchomienia.
Co do Wymagań Far Cry i Half-life 2 to jest różnie:
U kumpla na AMD Duron 1,6 GHz ATI Radeon 9600 (128) i 512MB RAM - Far Cry działa na MAX detali, a Half-life 2 sie tnie.
A u mnie na AMD Athlon 2000+ GeForce 5600 XT (128) i 1024 RAM - Half-life działa na MAX detali, a Far Cry się tnie.
Temat: Gry Horrory
Co do Wymagań Far Cry i Half-life 2 to jest różnie:
U kumpla na AMD Duron 1,6 GHz ATI Radeon 9600 (128) i 512MB RAM - Far Cry działa na MAX detali, a Half-life 2 sie tnie.
A u mnie na AMD Athlon 2000+ GeForce 5600 XT (128) i 1024 RAM - Half-life działa na MAX detali, a Far Cry się tnie.
Dziwne, jesli juz to powinno byc odwrotnie . HL2 ma wsparcie ze strony ATI, i na Radeonach dziala wyraznie lepiej. FarCry z kolei woli karty ze stajni nVidii, chociaz ich przewaga nei jest juz tak widoczna. A u kumpla na tym slabym procu, malej ilosci ramu i nienajlepszej grafie FarCry rzeczywiscie plynnie chozdzi na najwyzszym dostepnym poziomie detali?
Temat: Na czym wy gracie...
Nie wierzę. Musiała ci karta nie obsługiwać prawie żadnego efektu i far cry pewnie wyglądał jak nie far cry a jakaś gra sprzed kilkunastu lat... Doom 3 może i miał nieco wyzsze wymagania to jednak far cry mimo wszystko powinie wyzej stac z wymaganiami choćby dlatego, ze tam dzialo sie wszystko na wielkiej przestrzeni, doom, to ciasne pokoiki...
No zracji oczywistych nie mialem zadnych bajerow graficznych, ale gra jak na moj komp wygladala ladnie, CryTek postaral sie o wieksza optymalizacje kodu niz ID Software, w opcjach graficznych mozna bylo sie pobawic aby uzyskac maksymalny efekt przy moim kompie. Z efektow mialem jedynie fale rozbijajace sie o brzeg wyspy, rybki plywajace w wodzie, ptaszaki ktore lataly i dzik ktory w lesie biegal . No u was gra o niebo lepiej wygladala ale i tak byle w szoku ze gra wycisnela ostatnie soki z mojej karty. Jednak nie docenili GF 2 . A gdzies w jakiejes gazecie czytalem aby w ogole sie uruchomila trzeba miec przynajmniej 512 ramu i GF3, bzdura nie trzaba ( to opis konf. aby uzyzkac czesc efektwow graficznych) W NFS:U2 tez jak twoj znajomy nie mialem tych efektow ale gralo sie milo
Temat: Nadchodzi Vista !!!
W pelni popieram rzuka, w tym momencie przy nowych grach liczy sie praktycznie tylko moc karty graficznej, procesor i ram musi spelniac tylko wymagania minimalne danego tytulu. Poza tym komfort gry (moim zdaniem) w tytuly fpp i strategie jest na pc duzo wyzszy niz na konsoli ( nie ma to jak "wsad" i myszka )
Co do gier, ktore podales to zauwaz Kamil ze far cry a far cry predator to zupelnie 2 inne tytuly, wydane pare dobrych miesiecy po sobie, a wszyscy chyba wiedz ze pol roku w hardawrze to niestety bardzo duzo. BF2 tak samo, ta gra wyszla na pc duzo wczesniej. Doatkowo twory CrySis sequela Far Cry juz zapowiadaja ze wersja na xboxa 360 bedzie w porownaniu z pecetowa okrojona bo konsola nie wyrabia.
Podsumowujac, mi tez bardzo nie podoba sie ten wyscig zbrojen prowadzony przez producentow hardware'u, ale to wlasnie dzieki niemu pc zawsze pod wzgledem oprawy bedzie mial nad konsolami przewage.
A tak na marginesie to sam sie nad xboxem 360 zastanawiam:PP
Temat: Radeon 9100 magic power
Heyah. Mam bardzo ciekawy przypadek ze swoim radkiem. Mianowicie 64 bity to nie jest dużo. Na cat. 4.2 (na takich teraz pracuję) osiąga na full stable tweaking całe 7457 pkt. w 3dmark 2k1
Normalnie wymiata Ale to nie jest najdziwniejsze.
FAR CRY BIEBA NA DETALACH NA HIGH (TYLKO OŚWIETLENIE JEST NA LOW BO JAKIEŚ BUGI) W ROZDZIAŁCE 1024 X 768 PODWÓJNE FILTR BEZ AA PŁYNNIE.... I TO JEST WŁAŚNIE DZIWNE
Górą radki 8500/9100
Niech mi ktoś to wytłumaczy, bo nie jarze za bardzo. Taktowanie karty 306/512. Z gory dzieki.
PS. Skromy jestem, no nie???
niestety far cry to wymagająca gierka i to chyba przez to im głebiej w las tym więcej wiewiórek czy tam coś......
Temat: [CD-Projekt] eXtra Klasyka neXt
Wszyscy się nakręcili na Riddicka, ale muszw Was ostrzec, że gra jest cholernie wymagająca. Far Cry czy Doom 3 się chowają przy niej. Nawet Quake 4 jest mniej wymagający więc lepiej sprawdźcie na ile stać Waszego kompa bo inaczej będziecie mieć pokaz slajdów.
Ja mam Radeona 9100 i grałem w demo na prawie średnich detalach.
Gra rewelacyjna, nie mogę się doczekać przesyłki żeby dokończyć rozpoczętą wiele miesięcy temu ucieczkę
Temat: Czy Doom3 na tym pójdzie?
Podsumowując: jeśli DOOM 3 jest co najmniej tak wymagający jak Far
Cry (a z pewnością jest), to życzę powodzenia na Radeonie 7000 :)
moja pomyłka R9200...
No, chyba że kogoś rajcuje wygląd a'la Quake 3 Arena :) To wtedy
faktycznie można stwierdzić, że gra działa świetnie.
Co do wyglądu to poczytaj inne posty... każdy chciałby mieć grafikę
generowaną przez kartę za 2000 zł, ale jeżeli ktoś pyta, czy pójdzie
mu na średniej karcie, to ja odpisałem, że u mnie z takimi a takimi
ustawieniami (2 lata temu ten komp dawał radę, teraz jest stary) gra
chodzi bez problemu. Myślę, że gdybym był maniakiem gierek, to
spokojnie mógłbym posiedzieć, przerzucić pagefile na inny dysk,
popracować nad ustawieniami karty graficznej, później ustawieniami
samej gierki - wiem bo tak właśnie sobie pograłem w wiele gierek,
które rzekomo mają chodzić na b. szybkich maszynkach (do których moja
się nie zalicza). Dlatego ten wątek jest częściowo dla dzieciaków,
które płaczą, że gierki nie chodzą ;) pzdr i EOT
Temat: Grafika do pogrania w 1920x1200 ?
| Hmm moze ktos bedzie bardziej zorientowany :)
| Chcialbym sobie czasami pograc, ale jest problem bo natywnie monitor
| chodzi w 1920x1200. Jakis czas temu kupilem Radeona HD3450 256Mb.
| Ale np Test Drive sie tnie ;/
| na GTX 280 czy Radeonie 4870 ciąć się nie będzie.
Czyli co w zasadzie mozna sobie darowac szukanie wyjscia ? :/
tak, zostaje tylko zmiana grafiki
ja gram w tej rozdz. na 8800gt i jest spox, aczkolwiek w Crysis
przydaloby sie jeszcze z 10fpsow ale to wlasciwie tylko ta jedna gra ma
tak duze wymagania
Far Cry 2 na detalach High chodzi juz bardzo ladnie, w pelni grywalnie.
Temat: Far Cry 2!
Nooo nie do końca, zalecane wymagania były właściwie te same, minimalne były trochę mniejsze w stronę Far Cry'a.. wyszedł 3 miesiące wcześniej, poza tym Doom 3 był jedną z gorzej zoptymalizowanych gier, nie było w nim otwartych przestrzeni z tego właśnie powodu, w Far Cry'u były olbrzymie przestrzenie i piękne krajobrazy, efekty wody. A do modernizacji kompa raczej FC by mnie zmusił niż kiepskawy Doom 3.. aczkolwiek pamiętam też siedzenie przy pierwszy demku Dooma 3 który chodził u mojego kumpla w kilku klatkach, ale Far Cry też nieźle męczył blaszaka. Postanowiłem pograć dopiero po zakupieniu paru części zamiast się męczyć..
Temat: Nowy Wymiar Rozrywki od Cenegi !
Ja będę się zastanawiał pomiędzy XIII i Far Cry. Dwóch FPS na raz nie kupię.
BTW: na pudełku Far Cry w Supersellerze, w wymaganiach sprzętowych jest napisane, że wystarczy GeForce 2
Ktoś może grał w Far Cry na karcie "wypasionej inaczej", np. GF4MX
Nie chciałbym wywalać kasy w błoto, wtedy kupię XIII bo wiem że na moim sprzęcie pójdzie.
U mojego kolegi Far Cry chodził na GF4MX. Najwyżej uruchomisz 3D Analizerem
Temat: silnik CryEngine 2!
jak dlamnie 7800GF to male wymagania bo te karty sa smiesznie wolne jak za ta cene , zapewniaja one zaledwie granie na granicy plynnosci i to z potwornymi prockami AMD643000+
to jest smieszne. Podkrecaja tylko stare karty i wciskaja kit ze nowe konstrukcje
A tak apropo cryengine2 to ten silnik jest swietny do renderowania takich pieknych miejsc jak w Far cry tropiki i lasy. Zas silnik U3 to inna bajka jest bardzo zaawansowany i tez do innych celow powstaje , pozatym ciekawy jestem czy bedzie potrafil wyswietlic tyle krzakow naraz bez drastycznego spadku fps. Bo far cry jak na taka niesamowita grafike to ma malenkie wymagania , bo gry EA to juz wrecz odwrotnie sa paskudne i chodza tak zle na super sprzetach ze niechce sie grac :/.
Far Cry RULEZZZ przeszlem go juz 14 razy i nadal niemam dosc
Pozdrawiam
Temat: czy karta graficzna NVidia2 MX...
| A do jakiego 3D ma byc ta karta? Bo jak do gier do tylko dośc starych
| (chociaz zapuszczałem na niej tez far cry i dało się spokojnie grać)
Chyba żartujesz? ;) Ta gra jest z czasów Tomb Radiera 4 - sam pamiętam ja
"ciupałem" swego czasu na niej w te gierki i wtedy spisywała się
znakomicie - potem jeszcze The Thing, AvP, RttCW, ale już tak koło
"Splinter Cella" zaczęła być za mało zaawansowana i grać się nie dało. Nie
przeszkadzało mi to bo rzuciłem granie mniej więcej wtedy. Zmieniłem ją
jakiś tydzień temu na coś tylko trochę lepszego - Radeon 9200 - ze względu
na lepszą obsługę wyjścia TV. :)
A Far Cry to przecież wielka kobyła. :)
Far Cry w trybie dx7 ma (stosunkowo) małe wymagania. Na standardowym,
128-bitowym GF2MX w 640x480 dało się pograć (detale na low). BTW testowałem
NFS Most Wanted na GF2MX (w dx7 ofkors) i całkiem żwawo ruszał (w
640x480xLowDetail ofkors)
Temat: OC 5900XT - FAQ
Ti heh powiedz mi dlaczego nei można porównywać nvidii z Ati w Far Cry??
Może dlatego że jest to najbardziej wymagająca gra i najłatwiej zauważyć różnice?
A kto wogóle powiedział że Far Cry jakoś źle działa na nvidii lub że Far Cry jest optymalizowany pod Ati. Bo ja pierwsze słyszę .
Temat: Nowy Wymiar Rozrywki od Cenegi !
Ja będę się zastanawiał pomiędzy XIII i Far Cry. Dwóch FPS na raz nie kupię.
BTW: na pudełku Far Cry w Supersellerze, w wymaganiach sprzętowych jest napisane, że wystarczy GeForce 2
Ktoś może grał w Far Cry na karcie "wypasionej inaczej", np. GF4MX
Nie chciałbym wywalać kasy w błoto, wtedy kupię XIII bo wiem że na moim sprzęcie pójdzie.
Temat: Game corner
Cho? do premiery Far Cry 2 zosta?o jeszcze troch? czasu, to nie powstrzyma?o to tw?rc?w, aby na zako?czonych targach Games Convention w Lipsku zapowiedzie? trzeci? ods?on? gry studia UbiSoft Studios.
O tym poinformowa? Patrick Redding z Ubisoft Montreal. Twierdzi on bowiem, ?e ju? zacz??o si? wst?pne planowanie, a dodatkowo wybrano ju? miejsce dzia?a?. Cho? jest ono te same, co w "dw?jce", to nie oznacza to, ?e zobaczymy ponownie te same tereny. Jak zaznacza Redding, Afryka jest ogromna i ma potencja?, kt?ry tw?rcy b?d? chcieli wykorzysta?.
P?ki co to tyle wie?ci na temat trzeciej ods?ony Far Cry. My tym czasem przypominamy, ?e ju? za oko?o 2 miesi?ce powinna zadebiutowa? d?ugo oczekiwana, druga ods?ona. Tytu? tworzony jest z my?l? o komputerach klasy PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
www.gry.gery.pl
Komentarz:
Far Cry... Gra dobra, ale nie wykorzystywuj?ca potencja?u jaki w niej drzemie. Mam nadziej? ?e "dw?jka" i "tr?jka" b?d? ?wietne, bo to tylko z korzy?ci? dla nas jest
I oby wymagania nie by?y horrendalne.
Temat: Na jakiej konfiguracji gracie?
1. SC wcale a wcale nie ma mniejszych wymagań od FC, ma je większe, a także ma zbliżone do Unreal engine 3 z tym, że ten silniczek doskonale obsługuje nowe technologie i nie wymaga pełnoprawnej karty aby jako tako działać Na domiar złego Bioshock ma najmniejsze wymagania spośród gier które ten silniczek używają
Sprzętowcem nie jestem, być moze znasz się na tym lepiej ale fakty są takie, że na:
a) starym kompie: Far Cry i SC: CT chodzą płynnie w 1024x768 na średnich detalach, Bioshock ledwo zipie na najniższych w 800x600 i z patch'em pod SM 2.0
b) nowym kompie: Far Cry chodzi na full detalach w 1024x768 z wyłączonym jedynie AA, Bioshock na średnich w 800x600, a w SC: CT w ogóle nie da sie grać
Temat: Co polecacie?
Generalnie wystarczy poszukać na necie recenzji i samemu stwierdzić czy pasuje. Ale to jest za trudne bo wymaga szukania, czytania i w ogóle wysiłku.
Właśnie, że czytałem, ale opisy tych gier mnie tak wiodą, że nie wiem co wybrać cholercia. Opinie też mieszane, jedni mówią, że crap drudzy, że wyrąbiste. I do Far Cry2 zniechęcają mnie te wypowiedzi o bugach, ale nadrabia to tym, że lubię gry RPG. Crysis dopada, bo raczej mam teraz humor na coś z klimatów RPG, więc Far Cry powraca na pole walki, a Crysis "jedzie do domu"
P.S Zdecydowałem się wybieram Far Cry 2. Dzięki wszystkim za fatygę. Temat do zamknięcia.
Temat: Crysis-Xbox360
Tymbardziej że na pierwszym Xbox był Far Cry, który przecież w tamtych czasam był takim Crysis'em:)
Czy ja wiem? Far Cry na pececie miał bardzo elastyczne wymagania i nawet na średnich detalach wyglądał pięknie i bez większych ścięć ruszał na nieco słabszych maszynach.
Temat: Crysis-Xbox360
Czy ja wiem? Far Cry na pececie miał bardzo elastyczne wymagania i nawet na średnich detalach wyglądał pięknie i bez większych ścięć ruszał na nieco słabszych maszynach.
Z Crysis też tak ma być. Gdy wyszedl Far Cry miałem średniej klasy kompa, i giera chodzila dosyć dobrze, ale bardzo długo sie wczytywała, no i przy sporej widoczności potrafiła zachrupać. A z tego co mowią twórcy, w Crysis będzie można pograć nawet na starszych kompach, ale kosztem tekstur, efektów i widoczności.
Temat: Zasilacz do 100zl?
cenie moich terazniejszych podzespolow komp. - ja pitole! Jak na razie
Takie czasy - kompy jednak teraz wymagają trochę wiecej pradu niż kiedyś.
Wg. mnie jeśli kupujesz taki komp to zasilacz to minimum jakiś
Chieftec 350,360 lub 420W (180, 200 ,300 zł) lub w najgorszym wpadku
Modecom 300 GT (około 130 zł)
obejde sie smakiem Far Cry i innym tym podobnych pierdol, na rzecz
okolicznosciowej sesji z diablo 1 lub 2, ew nazaszelc w Unreal Tournament
NTG - ale dla far cry to nie warto zmieniać kompa - wbrew tego co pisze
"niezalezna" prasa w "obiektywnych" recenzjach :-gra nie jest taka super
Temat: [CD-Projekt] eXtra Klasyka neXt
Kupiłem Riddicka i co? W ogóle się grać nie da... Nawet przy najmniejszej rozdzielczości cięło się w menu, cięły się filmiki... A przykładowo Far Cry działa bezproblemowo w 1024 x 768. Nie wiem o co właściwie chodzi
Ostrzegałem kilkanaściew postów temu, że gra ma arcywysokie wymagania sprzętowe. I co? Czasem warto posłuchać CCCP. Jak pisał może niektórym Far Cry chodzić bez lafgów a Riddick będzie pokazem slajdów.
Temat: Crysis
Dobra, tuż po północy zebrało mi się na odpalenie demka. Od razu powiem, że jest długie - jak widać grałem sobie spokojnie przez blisko godzinkę. To lubię. A jak wrażenia? Gra jest bardzo dobra, nie mam co do tego żadnych wątpliwości, chociaż o rewolucji nie ma tu mowy - to po prostu dopieszczony Far Cry. Mimo to rozgrywka podobała mi się, lubię takie swobodne zwiedzanie a'la Far Cry właśnie. Jeśli chodzi o wizualne aspekty, to Crysis jest naładniejszą grą jaką me oczy miały okazję podziwiać. Rewelka, naprawdę! Przydałby się tu jakiś ogromny monitor. Jedynie może modele przeciwników odbiegają troszeczkę od reszty. Owa uczta dla oczu została niestety okupiona duzymi wymaganiami sprzętowymi - w 1280x1024, wszystkim na High, bez AA gra chodzi mi na otwartym terenie 21-35 klatek.* Mogłoby więc być nieco szybciej, a przede wszystkim nie spadać poniżej 25, no ale cóż. Przeciwnicy, przynajmniej ci, których napotkałem do tej pory, rzeczywiście nie grzeszą zbytnią inteligencją. Ale grałem na poziomie normal, także może na wyższych jest lepiej. Notabene na najtrudniejszym przeciwnicy mówią nie po angielsku, lecz po koreańsku, hehe. Podsumowując te moje wywody: gra jest na pewno grzechu warta, choć przełomu nie uświadczyliśmy - ot, porządny FPS z nieziemską oprawą graficzną, przyjemną "w dotyku" fizyką i porządną muzyką.
*Mój sprzęt: Core 2 Duo @ 2,66 GHz, 3 GB DDR2, GF 8800 GTS 640 MB niekręcony; sterowniki w wersji 163.71 - nie zwykłem instalować BETA driverów, choć te najnowsze są niby dedykowane właśnie demku Crysisa.
[ Dodano: Nie 28 Paź, 2007 02:04 ]
Temat: Wymagania Crysisa...
Gdy podano pierwszy raz wymagania Far Cry również wielu zatkało ale sie okazało że nie jest tak źle
Temat: [CD-Projekt] eXtra Klasyka neXt
Wszyscy się nakręcili na Riddicka, ale muszw Was ostrzec, że gra jest cholernie wymagająca. Far Cry czy Doom 3 się chowają przy niej. Nawet Quake 4 jest mniej wymagający więc lepiej sprawdźcie na ile stać Waszego kompa bo inaczej będziecie mieć pokaz slajdów.
Temat: Wymagania Gry
uważam jednak, że to będzie błąd Blizzarda, podobnie jak rozdzielczość w D2.
to zrób lepsze D2, skoro Blizzard robi takie błędy...
Dlaczego bronisz mi prawa do własnego zdania i udajesz święte oburzenie? Nie narzekałeś nigdy na 640x480 w D2? Poza tym, dlaczego nie miałyby być takie jak napisałem? Masz informatora w Blizzardzie? Wiele osób podaje wymagania, które już dzisiaj są niskie. W stosunku do gier, które mają się ukazać za długi okres czasu i nie znamy ich wymagań powinniśmy wybiegać w przyszłość i próbować przewidzieć przyszłą sytuację.
Jakie wymagania minimalne byś wymyślił 2 lata temu do Far Cry'a 2?
kiedyś komputery wymieniało się co 2-3 lata, obecnie co 5-7 lat
Owszem, nie sądzisz jednak, że tendencja ta dotyczy głównie komputerów, na których instalowane jest oprogramowanie biurowe lub służą do oglądania filmów, słuchania muzyki i przeglądania internetu? Osoby, którym komputer służy również do grania wymieniają je znacznie częściej niż inni użytkownicy. Może więc te 2-3 lata graczy wciąż dotyczą.
Temat: Dobra karta graficzna do gier
Ale to tylko doom 3. Powinniście ją jeszcze przetestować na grach typu far cry.
:
ale doom3 to chyba gra typu FARCRY a właściwie żeby nie ujmować nikomu historycznych zasłóg to FARCRY jest grą typu DOOM. D3 jest grą wymagającą sprzętowo i popularną (dużo osób ma) więc świetnie nadaje się na benchmark ale zgadzam się że warto by poszerzyć troszkę zakres testów.
Temat: karta grafiki ATI vs Nvidia
| co ma sp2 do sm3.0?
| dx9.0c - do piero on ma sm3.0 ZTCW to ten dx wymaga sp2 albo jest w
| sp2, albo cieko dziala bez sp2 - sprawdź na tomshardware artykół o
dx9c nie wymaga do "pelnego" dzialania sp2... chodzi normalnie na sp1:)
| farcry i sm3.0
Jezeli z tego testu wziales tez to ze sm3.0 daje +30% wydajnosci to
zapytaj
dlaczego wycofano patch 1.2 do far cry;)
chyba:)
znów "optymalizacje"? :P
Temat: 3dmark 05
| Tutaj wyniki kart z serii FX nie są już takie dobre.
Wg. tych danych:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wybieramy_karte_do_FarCry/wynik
i/wyniki-8.gif to jakieś słabe wyniki tu są :O
Słabe bo pewnie warunki testowe były inne. Ty pewnie włączyłeś FarCry,
zapuściłeś stan gry, troche pochodziłeś i miałeś wynik. Tam włączyli
demo testowe które zapewne jest bardziej wymagające. Dlatego masz
lepsze wyniki. Nie zmienia to faktu, że wszystkie karty były testowane
na tym samym sprzęcie i wyniki są wiarygodne (i prezentują wydajność w
grze). Jak widzisz, FXy wypadły raczej marnie. Sprzedawaj tego 5700
Ultra i kupuj 6800LE. Odblokujesz potoki i pograsz sobie w Far Cry w
1600:)
Temat: Crysis
zapowiada sie ciekawie a tak btw moze ktos zarzucić wymaganiami
dobra już znalazłem i zarzucam dla zainteresowanych
Wymagania Sprzetowe
"Według oficjalnych danych minimalne wymagania dla Crysis to procesor 2.8 GHz lub szybszy dla Windows XP / 3.2GHz lub szybszy dla Visty; 1GB RAMu dla Windows XP / 1,5GB RAMu dla Visty oraz karta graficzna zgodna z DirectX 9.0. Jak można się domyślić, wymagania optymalne trochę się różnią. Aby grać w Crysis na przyzwoitym poziomie trzeba posiadać: Intel Core Duo 2.2GHz lub AMD Athlon 64 X2 4400+; 2GB RAMu oraz NVIDIA GeForce 8800 GTS (lub podobną). Warto przypomnieć, że Crysis to gra niemieckiego studia Crytek. Zgodnie z zapowiedziami ma to być dzieło z gatunku FPP utrzymanym w konwencji science-fiction. Początkowo gra miała być sequelem Far Cry'a jednak po rozstaniu z Ubisoftem cała idea padła. Teraz trwają prace pod czujnym okiem Electronic Arts. Premiera gry planowana jest na dzień 16 listopada 2007 roku."
by Tomasz Chlopecki
Temat: Okazyjne ceny gier
Pozatym z tego co slyszalem AC bedzie mialo kosmiczne wymagania.
Na gram.pl na samym dole wymagania nie są wielkie, ale jak ktos w innym temacie podawał wymagania to były wysokie
Ja tez nie oczekuje z wypiekami na AC ale zdziwiło mnie że gra od Cenegi sprzedawana jest na gram.pl. Obecnie czekam na dodatek do Wiedzmina, Far Cry 2 i... narazie to tyle.
Temat: [SU][SS][FF] Gothic III
Co do wymagań :
Mam :
Athlon 3500+
Plyta Gigabyte
Ge Force Palit 7600 GT
2 x 512 DDR 2 GOODRAM
Dysk 16 MB Cachu SATA II
Przy max detalach w 1024x768 gra sie co jakies 10 sekund zatrzymuje na moment (tnie) tak jakby brakowalo ramu, mam ustawiony plik wymiany 1GB (po wyjsciu z gry sprawdzilem bylo 80% wykorzystane- moze to nie od tego, mysle ze nie jest to az tak istotnie)
Gra ma wedlug mnie potezne wymagania, w starsze gry typu DOOM3, FAR CRY spokojnie gram na maxie, COMPANY OF HEROES takze wszystko max, chociaz tu tez delikatnie brakuje mocy, w sumie nie widac tego za bardzo w grze, ale przydaloby sie odrobinke wiecej... Szczerze mam wrazenie, ze GOTHIC 3 ma za duze wymagania biorac pod uwage jakosc obrazu....
Temat: 10 najlepszych gier wszechczasów
Witam wszystkich:) Moje typy gier noz coz:
1.F.E.A.R (niezły klimacik i miejscami przerazajacy)
2.Call of Duty 4 ( w tej akurat czesci trzeba bylo sie wykazac cierpliwoscia, ciekawa rozgrywka i niezła grafika)
3.FlatOut 3 ( Oczywiscie niezła zabawa w rozwalanie swojego autka za co oczywiscie dostajemy pkt)
4.Far Cry 2 ( Extra grafika nie za prosta rozgrywka ale wciagajaca gra)
5.NFS Underground 2 (No tutaj chyba nie musze nic pisac ...)
6.Medal of Honor Pacyfic Assault (Trudna do przejscia 1 z misji a tak pozatym sceneria i realia toczonej wojny)
7.Crysis: Warhead (bajka)
8.Fallout 3 ( Duze wymagania jesli chodzi o ta gre a grafika dalbym 5)
9.GTA San Andreas
10.Mafia
A juz niedlugo NFS Underground undercover zobaczymy co to bedzie warte ale EA jak zwykle przesadza z wymaganiami Pozdrawiam:))
Temat: DEMO-wrażenia
...Gra jet naprawdę dobra posiada tylko jedną wadę. Niewydolność enginu. Jak ktoś napisał dwóch strażników z pochodniami w pokoju i gra zaczyna kaszleć to chyba lekka przesada. Zobacz ile jednocześnie botów atakuje w Painkillerze albo w FarCry to zrozumiesz na czym polega różnica
Wydajność pierwszej wersji DX:IW była zła, to każdy przyznaje. Wersja europejska podobno poprawiła ją o ok 20%, z tego, co czytam, to ten sam silnik w thiefie jest o niebo wydajniejszy od DX, więc gdzie ja mam widzieć racjonalność Twojej opinii . Nie chcę Cię dyskredytować, ale z wielu komentarzy wynika, że na średniej jakości maszynach gra chodzi płynnie na pełnej grafice. Porównywanie T3 do innych tytułów, jakoś mnie nie przekonuje, bo w nich światło i cień chyba nie jest tak spektakularne, i nie odgrywa aż takiej roli, a może się mylę . Nie chcę bronić T3 (nawet jeszcze nie grałem na nim), ale może symulacja tego typu rozgrywki wymaga pochłaniania tak dużych zasobów sprzętowych, a symulacji Far Cry czy Painkillera już nie . Paradoksalnie silnik użyty w T3 pozwala nam na dużą ingerencję chociażby w HUD, już widać, że będzie go można nawet całkiem wyłączyć... Nie chce mi się wierzyć, że ten silnik w przypadku T3 jest tak niewydajny jak uważasz, ale mogę się mylić :wink: .
Temat: GeForce FX 5200
Twój wujek ma kartę wspierającą DirectX 7.1 i w takim też trybie gra jemu się uruchamia, tryb ten jest o wiele mniej wymagający niż DirectX 9. Natomiast, Ty posiadasz kartę, nazwijmy to, "wspierającą" DirectX 9 (Seria GeForce FX nie cieszyła się dobrą sławą ) i w takim też trybie gra próbuje się u Ciebie uruchomić, a tryb ten jest o wieeele bardziej wymagający. Trzeba dodać, że FX 5200 demonem wydajności nie jest Już nie pamiętam, bo dawno grałem, ale może znajdziesz gdzieś w opcjach Far Cry'a możliwość przełączania się między trybami DirectX, jeśli odnajdziesz tą opcje, zmień na 8.1, tudzież 7.1, jeśli będzie dostępne Jakość grafiki (tekstur, wody) spadnie znacznie, ale za to zyskasz na płynności i nawet będziesz mógł ustawić rozdzielczość 1024x768
Mam nadzieje, że w miarę jasno się wyraziłem
Temat: Czy opłaca się taką karte?
y pogram sobie na takiej karcie w takie wymagające gry jak np. Far Cry (RAM 512 DDR 400 Mhz Kingston)
W tą gre to gram na luzie na moim (no-name) Gforce 4 MX440 (128 bit)
Bez najmniejszych zacięć gra chodzi na średnich detalach Na najwyższych troszke gożej ale grać się da!
Bardziej wymagający jest DOOM 3 który potrafi mocno spocić karte graficzną, mi nie tnie się dopiero na Low Detal!
Temat: Crysis
Co sądzicie o wymaganiach tej giercy i grafice ktora jest piekna. Co rowniez sadzicie o fabule czy jest jakas wyjatkowa czy przecietna. I oczywiscie grywalnosc czy przy duzych wymaganiach i pieknej grafice jest grywalna jak poprzednik Far Cry. Wyrazajcie swoje opinie.
Tu macie dwa linki o tej grze
http://www.crysisforce.com/viewpage.php?page_id=9
http://www.polska.ea.com/games/8571/GameInfo/
Chyba powinno wystarczyc. xD
Temat: GRY
Levi Blue masz trochę racji, że stare gry miały małe wymagania a gra się w nie do dziś. Nie zgodzę się dziś że gry pisane są bez pasji. Far Cry 2, Mirrors Edge...klimatyczne gierki naprawdę.
Albo...długo oczekiwane GTA4
Fajna gra tylko ma wymagania, którym nasze komputery sprostają za 10 lat. Nawet Hitler się wkurzył buhahahh
"Nie martw sie my mamy konsole" heh
Temat: Dobra karta graficzna do gier
Wymagania dooma 3 chyba wszyscy znamy a to far cry'aja
Wymagania:
» PIII600MHz
» 128 MB
» akcelerator 3D 32 MB
» Win9x/ME/XP
Więc to chyba nie to samo. Ale coż na wyższych detalach .......................
To co innego.
pozdro wojtek13
Temat: PC vs Konsole
Nie podoba mi się też to co robi wielu producentów. Dziesiatki gier z PC jest przeżucane na konsole (Far Cry, Half Life, Doom, Quake) a z kolei bardzo rzadko by jakaś gra z konsoli (nie mówię o grach na wszystko typu NFS czy GTA) trafiała na PC. Ostatnio trafiła tam Onimusha i Devil May Cry 3 Special Edition. Niedługo ma być RE4 (jakl poprawią grafę...miodzio) ale jednak w te gry to katorga grać bez pada.
W RE4 jeszcze sobie dadzą radę yako tako (po japońsku ;)) to gra bez pada w DMC to prawdziwej kurwicy można dostać. Czy nawet jest on wymagany bo na klawce nie da rady...
Jaki ma sens robić gry na PC skoro potrzebny jest dodatkowy osprzet? Są gry tylko dla padów i dla mysz/klawka. I niech nikt tego nie zmienia.
No bo jak grać w RTS na padzie...
Temat: Nowe pomysły
Far Cry to mistrzostwo swiata jest. Gra wyglada podobnie (jesli chodzi o zlozonosc lasu) do Gothica 3, a wymagania ma "troszke" inne
A wracajac do LFS, ja rozumiem, ze ludzie placza, ze jak poprawia grafike i fizyke to im nie bedzie plynnie chodzic, ale jednak LFS aspiruje do tytulu NAJLEPSZEGO SYMULATORA na swiecie i jesli chce pozostac w czolowce, nie moze sie ciagle przejmowac minimalnymi wymaganiami ( choc dobrze, ze calkiemtego nie zlewa). Musza isc na przod, bo kto stoi w miejscu ten sie cofa
Temat: karta grafiki ATI vs Nvidia
| co ma sp2 do sm3.0?
dx9.0c - do piero on ma sm3.0 ZTCW to ten dx wymaga sp2 albo jest w
sp2, albo cieko dziala bez sp2 - sprawdź na tomshardware artykół o
dx9c nie wymaga do "pelnego" dzialania sp2... chodzi normalnie na sp1:)
farcry i sm3.0
Jezeli z tego testu wziales tez to ze sm3.0 daje +30% wydajnosci to zapytaj
dlaczego wycofano patch 1.2 do far cry;)
Temat: Doom, boom, doom
Zapomniałeś nadmienić, że chętnie pożyczyłbyś też takie tytuły jak Need for Speed Underground, Grand Theft Auto: San Andreas,
juz tak Desp nie dziękuj, GTA:SA nie jest zbyt wymagające (patrz grafika weldera), A NFSU 1 poszło u mnie na K62 - 3DNOW! ..... 2 też nie jest demonem wymagań ...
z tego co widziałem to raczej 3dmark05, chronicles of riddick i wyzej wspomniane Far Cry ...
z tym że jak oglądałem testy grafik to CoR jest nie do pobicia póki co jeśli chodzi o niskie osiągi ...więc jeśli chcesz zamęczyć sprzęt ...
Uwaga //// moje krytykanctwo wygasa jeśli autor tematu chce,oprócz zachwytu nad grafa i własnym sprzętem, się dobrze bawić ...
Temat: Nowości z Dwójki
Kod: jeżeli to dla ciebie jest stary sprzęt i niskie wymaganie to gz...
lol jeszcze kartę dźwiękowa trzeba z EAX mieć lol?
tak dla kontrastu
porownaj se te wtymagania z np crysis lb nadchodzacym far cry 2.
Trzeba miec dobry sprzet, nie przecze.
Ale to nie sa jakies gigantyczne wymagania
Temat: HALO 3
Ulik...
Transformers kupiłem dla mojego Karolka, czytaj uważnie posty.
Natomiast Halo 3 , zamierzałem kupić dla siebie, a nie dla sześcio letniego dziecka.
Ja mam 33 wiosenek, i jak napisałem pewno jestem za stary i za wymagający i jak dla siebie coś kupuje to za 250PLN singiel i multi musi być profesjpnalnie dopracowany, a nie taka popierdułka, ma być pełne 720p i przynajmniej 2xAA jak M$ wymaga, a nie przed premierowe sreeny swoje, a wersja cliencka swoje, to sie nazywa nie poważne traktowanie klienta. A kasiory ma tyle, że moge se jechac do media i kupić wszystkie tytuły, które teraz tam leżą, ale wiekszość i tak mam. Więc nie mów mi że kupiłem transformersów, bo szczypać to ja się nie muszę. Przypominam nie oceniam multi, moze i jest wystarczający, nie kwestjonuje jego walorów, ale aby singlowi dawać więcej niż Gears Of War pod względem grafiki i grywalności i krzyczeć Hit, Hit, to śmierdzi Herezją. Niem nic gorszego kiedy człowiek sam siebie oszukuje i sobie wmawia stan inny niż faktyczny.
A co do wygładzania rośliności, przypomnij sobie Far Cry na PC i pełne AA nie przpominam sobie aby wyglądało to żle. Poza tym wygładzanie to sama słodycz i nie pisz takich rzeczy, że fałna gożej by wyglądała, bo to jak napisać, że to żadna różnica 640p czy 720p.
Poz.
JJ
Temat: X700 PRO vs. 6600 GT vs. X800 PRO - TEST
GF 6600 GT już oddałem, aktualnie instaluje gry do Radka X700 PRO - niesety o/c na nim praktycznie nie istnieje - szkoda
Takie oto gry zostaną przetestowane:
Colin McRae 2005 - 2 trasy z AA i bez AA
DoomIII - dwie rozdzielczości niestety na demo1 (nie umiem grać w to ) z AA i bez AA
Far Cry - dwa demka z różnymi ustawieniami (można poczytać w moich recenzjach)
Half Life 2 - trzy demka z AA i bez AA
KKRieger - polecam - niestety tutaj brak możliwości konfiguracji - 1024 x 768 bez AA
Medal of Honor Pacific Assault - 1280 x 1024 bez AA
Need for Speed Underground 2 - 1280 x 1024 bez AA
Prince of Persia Warrior Within - 1280 x 1024 bez AA
Richard Burns Rally - polecam - 1280 x 1024 bez AA
Splinter Cell Pandora Tomorrow - 1280 x 1024 bez AA
X2 The Threat - 1280 x 1024 - z cieniami, bez cieni, z AA i bez AA
Xpand Rally - polecam - 1280 x 1024 z AAx4 (niskie wymagania)
Halo - niestety duże rozbieżności w obrazie generowanym na ATI oraz na nVidii zdyskwalifikowały to demko. Jak będzie pełna wersja to wtedy się zobaczy.
UT2K3 - bardzo małe wymagania - na wszytkim to chodzi płynnie
W przypadku Radeona X800 PRO zamierzam zrobić nieco więcej - tak, więc, jeśli macie jeszce jakieś propozycje to piszcie.
Pozdrawiam
Update
DeTe - jeszcze raz dzięki wielkie
@ll - dzięki za zainteresowanie tematem
O kurza że masz cierpliwość robić tyle testów :]
A gry wybrane trafnie
Temat: X700 PRO vs. 6600 GT vs. X800 PRO - TEST
GF 6600 GT już oddałem, aktualnie instaluje gry do Radka X700 PRO - niesety o/c na nim praktycznie nie istnieje - szkoda
Takie oto gry zostaną przetestowane:
Colin McRae 2005 - 2 trasy z AA i bez AA
DoomIII - dwie rozdzielczości niestety na demo1 (nie umiem grać w to ) z AA i bez AA
Far Cry - dwa demka z różnymi ustawieniami (można poczytać w moich recenzjach)
Half Life 2 - trzy demka z AA i bez AA
KKRieger - polecam - niestety tutaj brak możliwości konfiguracji - 1024 x 768 bez AA
Medal of Honor Pacific Assault - 1280 x 1024 bez AA
Need for Speed Underground 2 - 1280 x 1024 bez AA
Prince of Persia Warrior Within - 1280 x 1024 bez AA
Richard Burns Rally - polecam - 1280 x 1024 bez AA
Splinter Cell Pandora Tomorrow - 1280 x 1024 bez AA
X2 The Threat - 1280 x 1024 - z cieniami, bez cieni, z AA i bez AA
Xpand Rally - polecam - 1280 x 1024 z AAx4 (niskie wymagania)
Halo - niestety duże rozbieżności w obrazie generowanym na ATI oraz na nVidii zdyskwalifikowały to demko. Jak będzie pełna wersja to wtedy się zobaczy.
UT2K3 - bardzo małe wymagania - na wszytkim to chodzi płynnie
W przypadku Radeona X800 PRO zamierzam zrobić nieco więcej - tak, więc, jeśli macie jeszce jakieś propozycje to piszcie.
Pozdrawiam
Update
DeTe - jeszcze raz dzięki wielkie
@ll - dzięki za zainteresowanie tematem
Temat: DOOM3 wlecze sie
witam grupe!
mam pytanie, bo troche zglupialem, myslalem ze juz po far cry gorzej byc nie
moze, ale widac ze chyba jednak moze :(
na athlonie 2000+, 512ramu, gf 5700, doom wlecze sie niesamowicie. detale
minimum, wszystko na off, 640/480 i mam jakies 7 klatek na sekunde.
zainstalowany nowy directx, tylko stery mam do karty standardowe
"windowsowe", - pytanie ta gierka faktycznie ma takie kosmiczne wymagania,
czy ja mam cos nie wiem, niedistalowane czy jak ?
dzieki
info
Temat: Sieciowe Gierki
Kto ma ochotę pograć ze mną i Rhunkim w Far Cry'a po multi? Wbrew temu co piszą multi jest całkiem fajne, przyjemnie się gra
Jak nie masz wersji z KK, musisz zainstalować patche do numerku 1.33. Wymagana także rejestracja na ubi.com - nie ma bata, nie możesz mieć pirata
ich ich ich! polecam mape mp surf no i na jakimś publicznym czy ktos załozy?
[ Dodano: Nie 02 Lip, 2006 17:48 ]
Temat: CDA 01/2008
Ok to wiecie co ja chce za miesiąc w CDA, jako fulle maja byc Crysis, Wiedżmin, Call of Duty 4 i Escape from a Bronów City. A jako recenzje ma byc Duke NUkem Forever
Ludzie każdy może sobie pomażyc co by chciał ale nigdy ne ma pewności czy sie sprawdzi. To że krytykujecie gry dodawane do CDA znaczy że macie wygorowane wymagania. Polska to nie Włochy, a CDA to nie Score.
Numer fajny a pełniaki daja rade. Jeśli chodzi o gry w czasopismach to ja kupie wszystkie gry az do Far Cry. Podoba mi sie okładka, napewno lepsza niz ta z numeru 12/07.
Temat: Zestawy
Właśnie w takim sklepie chcę sobie kupić, ale chodzi mi o konkretny zestaw, bo jak z ich listy wybiorę, to przepłacę w ****.
Cisza nie jest dla mnie zbyt ważna, ten komputer co teraz mam chodzi jak czołg (jak się załącza to dźwięk porównywalny do budzika w telefonie).
Dysk twardy... myślę, że 250GB w zupełności wystarczy.
Monitor 19' panoramiczny.
Windows XP HE
Gierki... Na pewno GTA IV, Crysis, Far Cry 2. To te z wygórowanymi wymaganiami.
A tutaj komputer, który mógłby zostać zakupiony w Media Markt'cie.
Cena: poniżej 1700 zł.
CPU Intel Pentium Dual Core E 5200
Twardziel 320GB HDD
2 GB DDR II Ram 800 Mhz
ATI Radeon HD 3650
Mógłbym mieć go już dziś, ale zdecydowałem się na składaka, bo nie mam pojęcia, co jest więcej w środku, a naczytałem się, co żeście pisali o marketowych PCtach.
Temat: TR8 - przed premierą
nie oczekuje i nawet nie wymagam wspaniałej grafiki, ale niestety, w dzisiejszych czasach przerost formy nad treścią jest zjawiskiem nadzwyczaj powszechnym. Ktoś tu wspomniał Crysisa - najlepsza grafika! I co z tego jak to schematyczna powtórka z Far Cry z nową grafiką!
Zgadzam się. Braku fajnej rozgrywki nigdy nie nadrobi się grafiką, która wyciśnie wszytsko z naszych komputerów czy innych plejstejszyn. Podniecaliśmy się Legendą, że jaka to ona nie będzie, że Lara będzie miała widoczne pory na twarzy, że będzie bardziej kobieca - naturalne kształty i w ogóle. I grafika może była na dość dobrym poziomie. Co z tego. Ja nie kupuję gry po to, żeby pooglądać sobie ruiny świątyń boliwijskich czy też podziwiać Larę w lustrze wody. To tak jak z Miriam - wszystko piękne, a tu ch*^%j...
MACPHISTO
Ładne to ostatnie zdanie, podoba mi się
Temat: Gra roku 2008 na PC
Moje głosy poszły na:
Grand Theft Auto IV - mimo ewidentnego niedopracowania pod względem technicznym (brak optymalizacji, bugi graficzne) GTA IV to jednak moim zdaniem najlepsza gra tego roku - to porządna, niezwykle rozbudowana produkcja dostarczająca mnóstwa rozrywki. A przy tym wszystkim starcza na bardzo długo i wciąż bawi - co należy docenić w dzisiejszych czasach wybitnie krótkich gier.
Race Driver: GRID - bo pokazała jak powinien wyglądać Need for Speed, czyli wyśmienita zręcznościowa ścigałka. Trochę szkoda, że twórcy odeszli od bardzije wymagającego modelu jazdy, ale to, co dostaliśmy, też jest bardzo smaczne.
Brothers in Arms: Hell's Highway - zmiana teatru działań, nacisk na fabułę i emocje, poprawione hitboksy, model rozgrywki jakich nie ma w innych FPS-ach.
Far Cry 2 - mimo pewnej schematyczności i nie do końca wykorzystanego potencjału grało mi się bardzo miło - ta gra ma coś w sobie.
NBA 2K9 - za pojawienie się konkurenta dla słabującego z roku na rok NBA Live. W dodatku baardzo dobrego konkurenta.
Temat: CDA 06/2008
Kozas - za miesiac tez bedzie FPS (*) ale juz sie boje cokolwiek mowic, bo na pewno fani FPS beda NIEzadowoleni, ze to nie CoD4...
(*) choc naturalnie dopoki plyta nie poszla do tloczni to wszystko sie moze zdarzyc...
Nie przesadzajmy ,większość formowiczów ma realne wymagania więc nikt nie oczekuje COD-a.
Mnie w zupełności zadowoliłby Doom3 z dodatkiem , Far Cry , Half-life czy Max Payne1-2...
Pozdrawiam
Temat: Gamezone
Jeśli chodzi o 'Assassin's Creed' to wkrótce bedę sprawdzał Viste Premium 64bit
jak radzi sobie w grach. Na pierwszy ogień pójdzie właśnie 'Assassin's Creed,
który w/g twórców na viście chodzi dużo szybciej. To się okaże.
Jednym z warunków koniecznych do pozostania przy viście bedzie chodząca
bez problemów 'Company of heroes' do której chętnie wracam.
Moje testy mają charakter przysłościowy a mianowicie w wymaganiach niektórych
zapowiedzi widnieje już 'Vista only' jak np. 'Far Cry 2' (ten rok) i 'Alan Wake' (przyszły rok).
Może się to jeszcze zmieni, ale i tak wszystkie gry będą już robione pod DirectX 10.
Temat: Nie samym ADoM"em czlowiek zyje :)
Niestety porównują do poprzednich lat takich gier, spełniających te wymagania , jest znacznie mniej . Jest spora liczba całkiem udanych sequeli, zupełnych nowości jest mało.
Za najbliższe osobiście uważam (bardzo subiektywna lista):
Far Cry
Star Wars: Republic Commando
Vampire The Masquerade: Bloodlines
Return to Mysterious Island
Temat: Fallout
[quote="dzejes"]Ja szczerze mówiąc nie rozumiem o co chodzi z izometrycznym widokiem.
Fan-boy'e Fallouta sami kopią grób Trójce, bo która poważna firma wyda grę z tak archaiczną grafiką? gra ma przede wszystkim przynieść zysk, nie zadowolić małą bądź co bądź grupę fanatyków.[/quote]
Kurde, no to Ty stwierdziłeś że rzut izometryczny jest passe, a FPP dżezi, a fan-boye zabili projekt. Ja pokazałem że rzut izometryczny może byc ładny i wcale nie potrzeba 4 ghz proca (wiec nie widze korelacji fabuła grafika). Nadal bede sie upierał przy zdaniu, że F:BOS jest grą taktyczną ze śladowymi elementami RPG i jest tylko grą utrzymaną w klimacie (inaczej była by F3, a nie jest). Nadal również podtrzymuje swoje zdanie, że należysz do tych co najpierw szykuja produkt, a potem wmawiają klientowi, ze nie kupił tego ścierwa bo jest lamerem i się niezna. Ciekawi mnie czy nadal uważałbyś screeny za marne gdybym dopisał, że pochodzą z gieki króra wyszła na 3 płytach DVD i ma minimalne wymagania 9 ghz, 8 tetra RAMu? Oczywiście ironizuje, ale jakoś nie udało Ci się wyprowadzić mnie z błędu, że Ty tylko patrzysz na metkę i F2 juz nie odpalisz bo swojego super kompa dla takiego szajsu nie będziesz marnować. Co do fakty że F3 ma takie kłopoty przy narodzeniu miałem na myśli oczywisty dla fanów fakt, że 3/4 składu który robił F1 i F2 odszedł do Troiki i innych teamów. Zwyczajnie F3 nie ma kto robić.
A Far Cry bez rewelacyjnej fabuły byłby niczym - taki Treepaser pomimo ze leciwy nadal ma fanów, bo miał super fabułę.
Dalszą dyskusję uważam za bezcelową
Temat: CRYSIS
Mnie się wydaje że pójdzie nawet na większych detalach i będzie chodził w miarę dobrze. Wymagania podane przez autorów dla Far Cry'a też były duże a gra chodziła wyśmienicie na słabszych maszynach. Myślę, że tym razem będzie podobnie Chociaż teraz projekt wzięli w swoje łapy goście z EA to już może nie być tak lajtowo
Temat: Karta graficzna do 400zł
Rozaważam też myśl nad zakupem Radeon 9600 Pro Sapphire Adantage 128 MB DDR DVI + TV (AGP x8) BOX
http://sklep.benchmark.pl/pelny_14050.html
hmm... potężna moze w swojej klasie cenowej jest przynajmniej ja tak sadze z transferem 11gb/sek a radek 9500 8gb/sek
na bechmarku gdzie jestem na biezaco czytam sobie artykuly np karta do half life 2, doom3, full spectrum warrior itp.
w half life 2 na 1024*768 wszystko HIGH ma 35-40 klatek :O
doom 3 nie gram (za glupia gra) ma Ustawienia High, 800x600 32 klatki 2 klatki wiecej bo 30klatek uwazane jest za plynnosc ale to przy procesorze 2.0ghz coz ja mam 3200xp+ czyli bym mial kolo moze 35-38
nastepna gra Full spectrum warrior bardzo wymagajacy engine
800*600 high osiaga 37 klatek przy pentium 2,8 w rozdzielczosci 1024*768 25 klatek a teraz przyszedl czas na Far Cry...
wysoka jakosc 1024x768 GeForce FX 5900 XT / Radeon 9600 Pro
najwyzsza jakos obrazu 800x600 Radeon 9600 / GeForce FX 5700
pisze tylko tak nie wiem czy moze zastanowic sie wlasnie nad jej kupnem? czy radka 9500?
Temat: Wasza wymarzona gra
Cóż , jako fan RPgów wolałbym gierkę o nieograniczonej swobodzie i wolności , nawet dla samotnego gracza i nie mającej wymagań sprzętowych z kosmosu A jako że lubię fantasy to niechajby była o tej tematyce.
Albo wreszczie porządna strzelninka z TFami w roli głównej ( coś ala Prey , albo Far Cry 2 )
Temat: Karta graficzna do 400zł
Rozaważam też myśl nad zakupem Radeon 9600 Pro Sapphire Adantage 128 MB DDR DVI + TV (AGP x8) BOX
http://sklep.benchmark.pl/pelny_14050.html
hmm... potężna moze w swojej klasie cenowej jest przynajmniej ja tak sadze z transferem 11gb/sek a radek 9500 8gb/sek
na bechmarku gdzie jestem na biezaco czytam sobie artykuly np karta do half life 2, doom3, full spectrum warrior itp.
w half life 2 na 1024*768 wszystko HIGH ma 35-40 klatek :O
doom 3 nie gram (za glupia gra) ma Ustawienia High, 800x600 32 klatki 2 klatki wiecej bo 30klatek uwazane jest za plynnosc ale to przy procesorze 2.0ghz coz ja mam 3200xp+ czyli bym mial kolo moze 35-38
nastepna gra Full spectrum warrior bardzo wymagajacy engine
800*600 high osiaga 37 klatek przy pentium 2,8 w rozdzielczosci 1024*768 25 klatek a teraz przyszedl czas na Far Cry...
wysoka jakosc 1024x768 GeForce FX 5900 XT / Radeon 9600 Pro
najwyzsza jakos obrazu 800x600 Radeon 9600 / GeForce FX 5700
pisze tylko tak nie wiem czy moze zastanowic sie wlasnie nad jej kupnem? czy radka 9500?
Widze że bronisz się przed tym 9500 rękami i nogami...
Ale to twoja sprawa...
Jak śledzisz na bieżąco serwis benchmark (i dobrze)to powinieneś wiedzieć jaka jest architektura serii 9600 i że będzie słabszy od 9500pro no ale skoro chcesz te 128MB...
może się ktoś jeszcze wypowie..?!
Temat: LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Nori - kawał świetnej roboty, dzięki, uwielbiam takie szczególowe opisy gier. Dzięki tym bardziej, że zainteresowałeś mnie tą grą na tyle, że jak nigdy nie wydałem na żadną grę złamanego grosza, tak teraz jestem gotów te parę groszy dać. Mój syn jest zafascynowany wersją próbną, którą sobie ściągnęliśmy parę miesięcy temu, i byłby wniebowzięty, gdyby dostał wersję z tyloma przygodami.
Dla mnie wciąż nie ma jak Far Cry, ale i Indianę przelatuję od czasu do czasu, szczególnie jak mam akurat coś ważnego i pilnego do zrobienia.
Czy jak się kupuje grę komputerową to jest na nią jakaś gwarancja? Co jeżeli nie można jej zainstalować, albo nie chce się uruchomić bo fatal error ? Zakładam że wymagania opisane na pudełku są spełnione. Rozumiem że wtedy sprzedawca przyjmuje zwrot bez żadnego mordobicia?
Na allegro ta gra kosztuje z wysyłką 83 zł !!!! Jest jakiś nie-internetowy sklep., gdzie jest taniej?
Czy ktoś mi zrobi kopię pełnej wersji to pewnie nie mam nawet co pytać ?
Nie wiem jak w pełnej wersji, ale w wersji próbnej znalazłem jedno miejsce, w którym gra się blokuje. W miejscu, w którym trzeba przepchnąć 2 posążki, żeby odsłonić guziki opuszczające bramę wiodącą do jeziora z krokodylami: po wykopaniu zakopanego posążka i postawieniu go na postumencie dwukrotnie nam się zdarzyło, że nie dało się go przepchnąć. Można było z ludkami robić wszystko, ale przepchnąć tego posążka za cholerę. I trzeba było zaczynać od początku.
Temat: Okazyjne ceny gier
Po co się cackać z wymaganiami i upgrade'm sprzętu? Nie lepiej kupić konsolę (szczerze polecam to rozwiązanie)
Wskaz miesce gdzie kupisz orginalne, calkiem nowe gry na konsole po tak niskich cenach jak te:
-Half Life Generacja za 29.90
- Driv3r za 29.90
- Unreal 2 i 2004 za 29.90
- Far Cry za 29.90
- Call of Duty za 39.90
Na konsole gry sa przeciez pierunsko drogie
Temat: Crysis
A Ty masz pełna wersje gry
Yeah... pełna wersja. Tez zaczynałem od dema aby zobaczyć jak to w ogole u mnie będzie działać. Niestety muszę grać bez AA oraz w rozdziałce 1024x768 za to na na większości ustawień high w dx9. Jak ktoś nie ma odpowiedniego komputera do gry jakotakiej na średniej grafice to polecam Far Cry, też super gierka.
zajrzyj na strone System Requirements Lab
ja nie sugerowałbym się wymaganiami jakie podaje producent.
Polecam zobaczycz jak gra chodzi na najlepszej aktualnie dostępnej karce Geforce 9800 GX2 albo na 3 kartach w SLI Geforce 9800GTX- koszt samych kart to około 3500zł...
http://pclab.pl/art32010-5.html
http://pclab.pl/art32010-6.html
Tutaj warto podkreślić, że są to pomiary w benchmarkach crysisa czyli nie oddaje to do końca wydajności w samej grze. do płynnej gry potrzeba przynajmniej ciągłych 30klatek a spadki jak można przeczytać dochodzą nawet do 1klatkisek...
Temat: Zgadujemy pełniaki do czasopism
No ok to i ja podam swoje typy.
FAR CRY - byle by był w wersji angielskiej bo polską to #~~li
Warcraft 3 + FT
Diablo 2 + LOD (staroć i do tego dawno posiadany ale i tak byłbym zadowolony)
Jakiś Warhammer...
ewentualnie GTA 3 (ten najstarszy)- byłaby to miła kontynuacja jako że dwie poprzednie części były już dołączone.
Jak widać wymagania nie są w tym miesiącu szczególnie wygórowane(same stare gierki) więc mam nadzieję że CDA im sprosta.
Co do gadżetów to chętnie potestowałbym jakiś długopis.
Pozdrawiam
Temat: CrySIS - Crytek"a
a w far cry-u kod byl zle zoptymalizowny??? chyba nie bo gra byla super pod wzgledem graficznym a na moim Ti4400 smigala super na innych grafach tez widzialem i bylo oki.
miala pare bledow ale w pathach poprawili wiekszosc
w crysisie nie wiem jak bedzie to narazie tylko kwestia domyslow wiec nie ma co narazie gdybac.
wymagania napewno beda sie zminiac ale chyba tylko w gore. wyobrazcie sobie odpalenie tej gry na Viscie ha 4GB ramu sie przyda grafa DX10 plus niezle wykrecony proc
Temat: The Elder Scrolls IV Oblivion
tylko ze przedstawienie przestrzeni IMO jest o wiele lepsze w Far Cry, ktory ma kilka lat wstecz w stosunku do obvilitona.
Pozatym uwazam, ze silnik jest skaszaniony jak w mało ktorej grze. Wymagania są poprostu CHORE!
A kogo nie stać na taki komputer, lub ma dosyc inwestowania bez konca w najnowszy sprzet za 6-8 tys złotych tak, zeby kolejna gra ktora wyjdzie, znow jego wydajnosc rzuciła na kolana to polecam kupić X360.
Za ten sprzet co ma cashreen to ja bym dostał X360 w wersji Premium, do tego HD TV na jakieś 25cali samsunga i jeszcze by mi starczyło na jakiegoś kompa, ktory by był do wszystkiego oprocz grania.
Temat: Crysis [temat ogólny]
Dzisiaj pograłem sobie z godzinkę w ów betę i jestem przerażony wymaganiami sprzętowymi... Na sprzęcie:
Intel Pentium Core2 Duo E2140@~ 2,8 GHz
Patriot DDR2 2x1024MB 800MHz
Radeon X1950 Pro
Creative X-Fi XtremeMusic GOLD
grało się średnio. Na ustawieniach "medium" było około 25-40fps, na "high"(do very high trzeba mieć kartę nowej generacji, obsługującą DX10) było bardzo nieciekawie... 5-15 fps. Różnica w grafice była bardzo duża - medium wygląda troszkę lepiej niż FAR-CRY'a na max z HDR'em... Na High to już jest zupełnie inna bajka Fakt, sporo brakuje do fotorealizmu ale... takiej gry jeszcze nigdy nie widziałem na oczy(BioShock dostaje lekko po tyłku). Mam nadzieję, że grę lepiej zoptymalizują jeżeli nie to większość pogra sobie na low lub na medium
Temat: Bijatyki
Cytat:
A gdzie na konsole jest World of Warcraft, Fallout, Ultima Online, Quake, Counter Strike?
O przepraszam, quake 3 pojawił się na GC. Doom3 ma wyjść na Xboxa. Far Cry wyszedł na wszystkie konsole nowej generacji (wedłg tego co pisało gdzieś w necie).
Coraz więcej gier odchodzi od pc przesiąkniętego piractwem... na konsolach jednak wciąż są lepsze zabezpieczenia.
BTW
A gdzien a PC jest Zelda, Mario ware, Soul Calibur2, Metal Gear Soldier, Meteorid Prime, Tenchu hę??
Co do bijatyk, bo ja tu widzę wielki off topic... to moim zdaniem najlepszy jest SC2. Grywalne, bez przesadnej ilości krwi (jak w MC), momentami zabawne (10 rodzaje broni to np. wiosło, miotła, siatka na motyle, 2 patyki) , nie ma tak dużo przebajerowanych postaci (Voldo, Cervantes i Ivy... ale ona to wymaga mistrzostwa w katowaniu pada :D). Do tego niech dojdzie dobra grafika i niska cena (z bijatyk na GC tylko Mario Bros Smash meele było tańsze) i mamy najlepszą bijatykę w histori... do czasu wyjścia za 11 miesiący SC3 (tj w grudniu)
Temat: Half Life 2
O Ku...a
Po tej recenzji nie moge sie doczekac tak bardzo tej gry ze zaraz ja skas ukradne. To co jest w tej recenzji opisane normalnie przerasta wyobrazenia. Doom3 , Far Cry sa przy HL2 nic nie warte.I do tego wymagania - 1,2 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX 7 , 4.5 Gb na dysku. Normalnie swietnie. Teraz powiem tylko tak ze nawet oplaca sie kupic oryginala. Choc kosztuje ponad 130 zlotych to oplaca sie miec to CUDO w domu. Juz nie moge sie doczekac az dopadne pudleko i odpale gre.
P.S. Cos mi sie zdaje ze BooH bedzie mial bardzo trudno utrzymac sie na rynku. Choc BooHa doczekac tez sie nie moge to radzilbym aby tworcy przeniesli date premiery z grudnia na styczen (wtedy troche ucichnie po HL2 a w tym czasie oczywsicie panowie z PCF mogliby jeszcze cos tam dodac , poprawic w nowym PK ). Inaczej cienko to widze.
Temat: Just Cause
jak pograsz w demo, napisz jakie wrażenia. czekam na tę gierę z utęsknieniem! napisz też jak chodziła. mam trochę słabszy sprzęt od zalecanych wymagań (1GHz, Ram 512 MB, karta 128 MB), ale taki Far Cry na średnich detalach śmiga mi bardzo dobrze, już nie mówiąc o GTA: SA, więc mam nadzieję, że będę mógł pograć:)
Temat: DirectX
a sprawdzales czy instalacja dala Ci wzros wydajnosci?
jezeli dala to odpusc sobie- znaczy ze DX juz jest w systemie i dziala a jak
nie to poszukaj na sieci czegos w rodzaju deinstalatora...
No niby far cry podskoczyl i niby fajnie... ale sims 2 wymagaja juz 9.0c i to
u mnie widza jako 9.0b i dlatego chcialbym aby bylo piknie i ladnie.
Temat: MSI KT3 Ultra - Thunderbird, Sempron a moze Barton
Witam
Mam plyte glowna MSI KT3 Ultra (MS-6380E) (bez ARU) i zastanawiam sie jaki
moglbym wsadzic procesor do tej plyty.
Posiadam najnowszy BIOS w wersji 5.7 w ktorym dodano wsparcie dla procesora
AMD Barton XP3000+ (FSB333) jednak nie dotyczy to mojej plyty.
szczegoly:
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID...
Poprzednia wersja BIOSu (5.6) pozwala obsluzyc procesory XP2400+ & XP2600+,
ale nie wiem czy tylko Thunderbird czy rowniez Barton?
BIOS pozwala teoretycznie wybrać max. takie wartości
CPU FSB Clock 220 MHz
CPU Ratio x15.0
CPU Vcore 1.850
teraz mam procesor AMD Athlon-PECM, 1200 MHz (4.5 x 267), komputer sluzy
glownie do internetu, programowania (poczatkujacy), sporadycznie gry (ale
wymagajace tzn. NFS U, Doom3, Far Cry)
a teraz pytania
o jakim najwiekszym taktowaniu moge kupic procesor do tej plyty?
Thunderbird, Sempron czy Barton?
ktory procesor mialby najlepszy stosunek wydajnosci do ceny?
czy w ogole oplaca mi sie zmiana procesora tzn. czy zauwaze istotny wzrost
wydajnosci w niektorych zastosowaniach?
czy cooler ktory teraz mam (Arctic Cooling Copper Silent 2TC) poradzi sobie
z nowy procesorem
z gory dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam
grzegorz
Temat: Zawieszanie sie komputera
Windows XP działa stabilnie podczas pracy z aplikacjami biurowymi.
Podczas wyświetlania wymagającej grafiki 3D (dajmy na to popularną grę Far
Cry) po jakiś 10 minutach system zawiesza się. Przeważnie jest to niebieski
ekran, chociaż przy odrobinie szczęścia można liczyć nagłą i automatyczną
terminację programu i powrót do pulpitu. ( z komunikatem o błędzie odczytu
z pamięci)
Na 90% przegrzewa się karta graficzna. Sprawdzić można palcem albo
też otwierając skrzynię i w ten sposób polepszając chłodzenie, albo
sprawdzając ile już na niej kurzu :)
Temat: Karta graficzna PCI-E do 200zł
Kup coś z Pixel Shader 3.0, to będą ci się szybciej wyświetlać PDF-y.
http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=333447
Karta do programowania musi KONIECZNIE obsługiwać funkcję pracy na 2
monitorach jednocześnie.
Jak w temacie :)
w pewnym sklepie byla okazja Radeon x700 256ram/128bit za 189zl,
niestety promocja na tyle fajna, ze ktos mnie ubiegl.
w zamian zaproponowali mi radeona x550 256bit/128bit PCI-E
jesli chodzi o pozostale czesci z ktorymi karta ma wspolgrac: plyta
glowna gigabyte, procesor AMD Athlon64 3200+, 512ddr2.
jesli chodzi o moje potrzeby to nie mam ich wygorowanych; komputer sluzy
glownie do programowania, tak wiec karta graficzna ma od czasu do czasu
uprzyjemnic ten proces, a moje wymagania siegaja tego zeby wogule
odpalic far cry, dooma3, moze quake4 (a moze i byc na najnizszych
ustawieniach- gra ma wciagac grywalnoscia, nie grafika)...
do takich celow wystarczy karta w granicach wlasnie ok 200zl. ale ktora
wybrac? ktora w tym przedziale cenowym da najwiecej mocy?
SAPPHIRE ATI Radeon X550 256MB DDR/128bit PCI-E TV/DV za 230zl
256ddr i az 128bit za rozsadna cene
a moze Gigabyte 7300GS 256MB/64bit PCIE DDR2 za 235zl?
w koncu to gigabyte no i nvidia... ale tylko 64bity...
a moze SAPPHIRE X600PRO 128MB/128b PCI-E za 145zl ?
a moze zupelnie cos innego? prosze o porady.
Temat: DirectX
No niby far cry podskoczyl i niby fajnie... ale sims 2 wymagaja juz
9.0c i to
u mnie widza jako 9.0b i dlatego chcialbym aby bylo piknie i ladnie.
To nie wina DX9c tylko sterow. Mialem tak samo, pewnie masz ATi i nie
najnowsze stery, ja zmienilem na new omegi i odrazu komunikat znikl.
TanSid
Temat: DirectX
No niby far cry podskoczyl i niby fajnie... ale sims 2 wymagaja juz 9.0c
i to
u mnie widza jako 9.0b i dlatego chcialbym aby bylo piknie i ladnie.
W googlach wpisz 'directx buster', 'directx remover', 'directx
uninstaller', cos sie znajdzie. Odinstaluj DirectX, zainstaluj ponownie i
nowe drivery do grafy tez.
Temat: Need for Speed: Undercover
Ta konsola ma już ponad 3lata ... nie wymagaj od niej cudów.
Jak PS2 wychodziło to gry też miały beznadziejną grafikę, wychodziły na płytach CD, w 2001 roku, w 2005 - 2006 roku wychodziły gry które wyciskały wszystko z PS2 i wyglądały na prawdę ładnie. Nie sądzę że np. taki Far Cry 2 albo GOW 2 wyciskał z konsoli wszystko, jeszcze możemy zobaczyć Crysisa 2 na konsole
Temat: x360 framerate
JA grałem w crisisa na Pe2160@3.3ghz @gb ram ddr2 GF8800gt Gra chodziła znośnie na full z włączanymi dodatkowymi afektami dla windows xp. (napewno żadziej dropowała niż gta3 na xboxie )
Za kompa dałem 1800zł
Jak widać mam tez xbox'a360 nie faworyzuje żadnego sprzętu chodzi mi o to ,że twórcy gier coraz rzadziej przywiązują wagę do optymalizacji. Jesli prawda bedzie to co ktoś napisał o far cry 2 na konsolach to jest śmiech na sali. Ta gra napewno nie będzie miała większych wymagań niż crysis więc na moim średnim kompie będzie działać na full bez dropów.
Temat: Najbardziej oczekiwane gry roku 2008!
Osobiscie to jestem ciekawy kilku produkcji:
1 Mafia 2
2 Pes 2009
3 Cod 5
4 Gta IV (chodz nie wiadomo czy bedzie w tym roku)
W tym roku planowane sa takze premiery innych potencjalnych hitow:
Far Cry 2, Stalker: Clear Sky, kontynuacja Fear-a- Project Origin ale jakos te gry nie przemawiaja do mnie, moze dlatego ze to bede kolejne Fps nie wspominajac juz o kosmicznych wymaganiach...
Temat: Karta graficzna PCI-E do 200zł
Jak w temacie :)
w pewnym sklepie byla okazja Radeon x700 256ram/128bit za 189zl,
niestety promocja na tyle fajna, ze ktos mnie ubiegl.
w zamian zaproponowali mi radeona x550 256bit/128bit PCI-E
jesli chodzi o pozostale czesci z ktorymi karta ma wspolgrac: plyta
glowna gigabyte, procesor AMD Athlon64 3200+, 512ddr2.
jesli chodzi o moje potrzeby to nie mam ich wygorowanych; komputer sluzy
glownie do programowania, tak wiec karta graficzna ma od czasu do czasu
uprzyjemnic ten proces, a moje wymagania siegaja tego zeby wogule
odpalic far cry, dooma3, moze quake4 (a moze i byc na najnizszych
ustawieniach- gra ma wciagac grywalnoscia, nie grafika)...
do takich celow wystarczy karta w granicach wlasnie ok 200zl. ale ktora
wybrac? ktora w tym przedziale cenowym da najwiecej mocy?
SAPPHIRE ATI Radeon X550 256MB DDR/128bit PCI-E TV/DV za 230zl
256ddr i az 128bit za rozsadna cene
a moze Gigabyte 7300GS 256MB/64bit PCIE DDR2 za 235zl?
w koncu to gigabyte no i nvidia... ale tylko 64bity...
a moze SAPPHIRE X600PRO 128MB/128b PCI-E za 145zl ?
a moze zupelnie cos innego? prosze o porady.
Temat: tania grafika na PCI-E do standardowych zastosowań budżetowego kompa
Doradźcie proszę jaką grafikę kupić w cenie do ok 200 zł na PCI-E.
Składam budżetowego komputera dla dziewczyny i nie wiem co z grafiki wybrać.
Sprzęt do którego ta grafika potrzebna to Asus P5B,
PENTIUM DUAL-CORE E2160 1.8GHz/1M i 1 GB RAM DDR2.
Komputer będzie służyć do internetu, pracy typu pisanie w wordzie, a
czasami, pewnie bardzo rzadko będą uruchamiane gry o niewygórowanych
wymaganiach jak na obecne czasy - gry sprzed 2-3 lat, typu Collin McRae
2005, Far Cry, i różne strategie turowe itp. w rozdzielczości 1280x1024.
Głownie chodzi o dobrą jakość obrazu i tv-out oraz o pasywne chłodzenie,
a ilość FPS nie jest tak istotna.
Aha, allegro odpada - muszę mieć fakturę VAT i ewentualny serwis na
miejscu w Poznaniu.
Co sie teraz najbardziej opłaca kupić w tej kategorii cenowej do
powyższych zastosowań?
Temat: Komputer Świat GRY EXTRA NAJWIĘKSZE PRZEBOJE 1/08
A czy nie będzie to wersja wykastrowana z multiplayera (o ile taki posiada)?
Inna sprawa o pełniakach na "setkę". Gdyby dali FC do numeru setnego, to by nie mogli wydać tego "wydania specjalnego". Pomyślcie. Lepiej zarobić dwa razy niż raz.
W każdym razie i tak kupię numer. W Far Cry'a nigdy nie grałem, bo myślałem, że mi nie pójdzie, a jak się teraz okazało (sprawdziłem wymagania w internecie), to gra powinna pójść na moim komputerze bez żadnych problemów.
Temat: DOOM3 wlecze sie
witam grupe!
mam pytanie, bo troche zglupialem, myslalem ze juz po far cry gorzej byc
nie
moze, ale widac ze chyba jednak moze :(
na athlonie 2000+, 512ramu, gf 5700, doom wlecze sie niesamowicie. detale
minimum, wszystko na off, 640/480 i mam jakies 7 klatek na sekunde.
zainstalowany nowy directx, tylko stery mam do karty standardowe
"windowsowe", - pytanie ta gierka faktycznie ma takie kosmiczne
wymagania,
czy ja mam cos nie wiem, niedistalowane czy jak ?
pewnie masz system zawalony caly -ja zrobilem wczoraj formata
zainstalowalem to co potrzebne i dalem dooma srednio 35-70 FPS, 1024x768
na medium
barton 2500+ GF4 Ti4200 ,1 Gb ram
Temat: DOOM3 wlecze sie
witam grupe!
mam pytanie, bo troche zglupialem, myslalem ze juz po far cry gorzej byc
nie
moze, ale widac ze chyba jednak moze :(
na athlonie 2000+, 512ramu, gf 5700, doom wlecze sie niesamowicie. detale
minimum, wszystko na off, 640/480 i mam jakies 7 klatek na sekunde.
zainstalowany nowy directx, tylko stery mam do karty standardowe
"windowsowe", - pytanie ta gierka faktycznie ma takie kosmiczne wymagania,
czy ja mam cos nie wiem, niedistalowane czy jak ?
pomyliłeś grupki pl.rec.gry.komputerowe.sprzet Wgraj najnowsze drivery od
grafy i pł gł
Temat: Co sądzicie o...?
Kup cokolwiek tylko nie Acera. A jesli juz koniecznie Acera
to wykup gwarancje na tak dlugo jak zamierzasz go uzywac.
No właśnie, chciałem się dowiedzieć czy inwestować w tego laptopa? Czy taki Acer
a Acer Ferrari to jedno i to samo czy może firma Ferrari udostępniając swoją
markę firmie Acer nie wymaga czegoś więcej i co za tym idzie sprzęcik pracuje
nieco lepiej niż np Travelmate?
A jak nie Acer to co?
Gwarancję z pewnością wykupię na conajmniej trzy lata.
Chcę poprostu by nowy sprzęt radził sobie równie dobrze z tym co robię na
desktopie czyli dużo neta, gier (Far Cry i inne FPPy) i dużo dużych obrazków
(nawet po kilkaset MB) w Photoshopie, o innych codziennościach nie wspominając.
No i w nowej Windowsie chciałbym ujrzeć ten "nieziemski" interfejs Aero (desktop
łatwiej upgradować do tego celu niż notebook).
Mobilność to atut nie do przebicia.
A pieniędzy trzeba wydać sporo...
Pozdrawiam:)
Temat: ATI FireGL X1 vs. Radeon9700Pro
Witam
Mam okazje nabyc karte ATI FireGL X1 256MB (AGPPro - mam), albo za troszke
wiecej ATI Radeona 9800Pro 256MB.
Karta bedzie sluzyla oczywiscie do grania :]
Teraz pytanie. Czy FireGL bedzie szybszy od Radeona9800 - chodzi o nowe
gry, ktore wymagaja mocnej karty: Far Cry, HL2. Oplaca sie kupic ta karte?
W koncu jest tansza od Radka.
Temat: Na ile wystarczy moj sprzecik?
| grafika ATI Radeon 9550 128MB,
BF2 wogóle na tym odpali ??
A jakże! U mnie całkiem nieźle chodzi na 800x600 i wszystko na medium... Te
"całkiem" to przycięcia spowodowane małą ilością RAMu (ta gra ma wymagania
choćby jakiś Far Cry...).
Temat: ATI FireGL X1 vs. Radeon9700Pro
Witam
Mam okazje nabyc karte ATI FireGL X1 256MB (AGPPro - mam), albo za troszke
wiecej ATI Radeona 9800Pro 256MB.
Karta bedzie sluzyla oczywiscie do grania :]
Teraz pytanie. Czy FireGL bedzie szybszy od Radeona9800 - chodzi o nowe
gry, ktore wymagaja mocnej karty: Far Cry, HL2. Oplaca sie kupic ta karte?
W koncu jest tansza od Radka.
A bez zmiany BIOS-u Catalysty da sie do niego zainstalowac? Bo wydaje mi sie
ze najnowsze sterowniki do tej karty na stronie ATI to na pewno nie sa
Catalysty. Jesli chcesz grac to pewnie sie okaze, ze problemy z grami sa mniej
wazne niz problemy z programami uzytkowymi przy tej karcie i sie bedziesz
wkurzal, ze ci gry nie dzialaja tak jak powinny.
Temat: ATI FireGL X1 vs. Radeon9700Pro
Teraz pytanie. Czy FireGL bedzie szybszy od Radeona9800 - chodzi o
nowe gry, ktore wymagaja mocnej karty: Far Cry, HL2. Oplaca sie kupic
ta karte? W koncu jest tansza od Radka.
FireGL X1 jest oparta na radku9700 - wstymze przy nowszych grach mozesz miec
male jazdy z ogolnie pojeta kompatybilnoscia i raczej bedzie wolniejsza niz
"zwykly" radeon9800pro. FireGl to karta dedykowana dla profesjonalnego softu
3d i niektore gry moga na niej wogole nie dzialac, ew. mozesz zastanowic sie
nad przerobieniem jej na radka9700 za pomoca sterownikow, ale sadze ze
bezpieczniejsze bedzie kupienie 9800.
Temat: Karta Graficzna do 150 zł
Rozumujac w ten sposob mozna kupic jakiegos fx5200 64 bit niedzialajacego.... Zartowalem
No wlasnie, niby mozna jednak i tak na full detalach nie pograsz prawdopodobnie w najnowszych i przede wszystkim wymagajacych grach w rozsadnej rozdzialce.
Czasami wiecej nawet efektow mozna zobaczyc na karcie powiedzmy gf4ti4200 niz na kiepskim (tzn. slabo krecacym sie - poprostu pech) radeonie 9550 w grze pod tytulem Far Cry. Na full detal (juz dokladnie nie pamietam) na moim gf4ti4200 gra ta lepiej wygladala niz na radeonie 9500 kolegi przy zalorzeniu ze srednia ilosc klatek miala byc powyzej 35. Poprostu na radeonie trzeba bylo wiecej wylaczyc i niby dalej byl dx9.0 ale gorzej to wygladalo niz na full detal dx8.1.
Dlatego imo wybor pomiedzy gf4ti4200 a radeonkiem 9550 wcale taki prosty nie jest. Jak sie trafi na slabo krecacego radzia to nawet robi sie kaplica. Z drugiej strony autorowi chodzi o dobry TV OUT a radek, przynajmniej tak wszyscy twierdza, ma zdecydowanie lepszy. Ja nie wiem bo w swoim radziu nie sprawdzalem a w gf starym faktycznie wiele mozna bylo zarzucic.
Acha i jeszcze o przesiadce na karte dx9.0 z dx8 Coz... roznice nie sa tak duze jak z przesiadki dx7 na dx8 gdzie to byl zupelnie inny swiat
Temat: Zawieszanie sie komputera
Komputer o następującej konfiguracji
1. AMD Athlon 64 3500+ BOX (Socket 939) Venice
2. Gigabyte GA-K8N Ultra-SLI nVidia nForce4-SLI
3. GeIL Dual 2 x 512MB ULD PC-400 CL2
4. GeForce 6600GT Gigabyte GV-NX66T128D 128MB TV/DVI (PCI-E) BOX
5. Seagate 120 GB Barracuda 7200.9 ST3120813AS 8MB Serial ATA II
zachowuje sie w sposób dość specyficzny:
Windows XP działa stabilnie podczas pracy z aplikacjami biurowymi.
Podczas wyświetlania wymagającej grafiki 3D (dajmy na to popularną grę Far
Cry) po jakiś 10 minutach system zawiesza się. Przeważnie jest to niebieski
ekran, chociaż przy odrobinie szczęścia można liczyć nagłą i automatyczną
terminację programu i powrót do pulpitu. ( z komunikatem o błędzie odczytu
z pamięci)
[ciach]
Co powinieniem przetestować w dalszej kolejności??
Zasilacz - jaki masz? Nie chodzi o ilość watów, a o firmę.
Temat: [Offtopic] Na jakie gry czekacie??
Niestety tak jest z grami że mają coraz większe wymagania a co sie wiąże z lepszym sprzętem za który trzeba zapłacić. @GIBbeer ma racje co do porównania Far Cry - Crysis. Ja miąłem tak z Juiced i Juiced 2, Juiced chodzi na maksymalnych ustawieniach i ma dobrą grafikę a w Juiced 2 muszę grać na minimum i jest gorsza - czyli wszystko to marketing.
Temat: Crysis grywalny nawet na czteroletnim komputerze?
Sprzęt przystosowany do Crysisa na wysokich detalach
Najnowszy FPS studia Crytek – Crysis – to w chwili obecnej bezsprzecznie najbardziej wymagająca gra komputerowa. Trzeba mieć naprawdę mocny sprzęt, by móc uruchomić ją w zadowalającej jakości. Czego natomiast potrzeba, by zagrać komfortowo na wysokich detalach? Twórcy odpowiadają.
„Podczas przerwy świątecznej zdecydowaliśmy się na mały eksperyment. Założyliśmy, że za maksymalnie 900 dolarów złożymy komputer, który obsłuży tryb wysokich detali w Crysis.” Autorzy zaznaczyli, że oczywiście w grze dostępny jest jeszcze tryb „Very High” wyświetlania grafiki, jednak został on stworzony z myślą o przyszłości, podobnie zresztą jak kilka lat temu tryb „Ultra” w Far Cry. Oto podzespoły, jakie skompletowano:
* CPU - Intel Core2Duo E6750
* GPU - GeForce 8800GT 512MB
* Płyta główna - NVIDIA nForce 650i Socket 775
* PSU - 600W ATX12V
* RAM - 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit
* HDD- SATA 250GB 7200RPM
* DVD - 20x DVDR Burner
* Obudowa - ATX Midi Tower Computer Case
* System operacyjny - Microsoft Windows XP Home SP2
Na komputerze złożonym z powyższych części uruchomiono Crysis i nagrano stosowne filmiki. „Jak widzicie gra wygląda wspaniale na wysokich detalach na tej konfiguracji i działa bardzo płynnie w rozdzielczości 1280x720.” – oznajmili ludzie z Crytek.
(http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=38964)
Temat: Karta graficzna do T:DS
Podejrzewam że procek i ram jest tu hamulcem dla grafy. Ludzie z powodzeniem grają w Far Cry na 4Ti. Wiesz zapewne że ta gra wymaga 768 ramu i przy 256/512 przycina nawet na 9800XT. Spróbuj zwiększyć szynę i wtedy zrób 3dmarka 2001, chyba że masz słaby zasilacz. W dx8 4Ti nie powinien w niczym ustąpić 9600pro.
Temat: Counter Strike 1.6
Oj.. to jest kwestia do szerszej dyskusji.. Ale chociażby liczba turnieji, graczy w ligach polskich i światowych potwierdza ze 1.6 jest znacznie bardziej grywalny.. Jeżeli chodzi o wygląd to nie ma co się zasłaniać silnikiem HL II .. w cs'e nie chodzi o grafikę! ( chcesz ładną gre.. crysis? czy nadchodzący Far cry 2? )
Oczywiście kwestią tego że 1.6 ma znacznie większa popularność są również wymagania sprzętowa ( aby uzyskać co najmniej te 100FPS'ÓW..., a w cs;s już wymogi się podnoszą )
Jednak stoję twardo przy swoim... technika cały czas idzie na przód karty graficznie... procki... ramy.. wszystko tanieje.. większość graczy posiada już komputery które są zdolne do tego aby godnie pograć w cs;s ale jednak 1.6 był, jest i będzie górą.
Temat: FSX, sp2, dx10, acceleration
http://www.sebbylive.com/post/2007/10/FSX-DX10---Self-Shadowing-VCs.aspx
For the VC, we use shadowmapping, in a similar way that it is used for the external airfraft self shadowing. This could have technically also have been implemented on DX9 but we made the decision to keep this a DX10 only feature mainly for performance reasons.
Czytaj:
a) po co dodawać do DX9, skoro możemy promować DX10 i Viste,
b) w DX9 i tak mamy na tyle skopany kod, że szkoda dodawać, bo ludzie całkiem zwątpią.
Wg mnie wygląda to wspaniale
Przytoczę serię IL-2 i Far Cry jako przykłady ładnej grafiki. Data powstania dawna, wymagania sprzętowe wręcz śmieszne w porównaniu do FSXa, a wygląd porównywalny, jeśli nie lepszy.
Więc jeśli zawęzimy tylko do serii FS to hurra!
Jeśli popatrzymy na ogół gier, to hurra, już tylko dwa lata w plecy!
Temat: Click! 9/2008
Myślę jednak, ze używanie WiC i Crysisa ma jedno proste uzasadnienie - te gry pożerają najwięcej mocy z kart graficznych jak na razie. Kiedyś do testów uzywało się Company of Heroes, jeszcze wcześniej Far Cry'a.
Ja się natomiast nie zgadzam z Tobą. Używanie tylko tych dwóch gier, to jest jakby robić rachunek prawdopodobieństwa na postawie dwóch przebiegów. Wyniki mogą być wypaczone i tak też jest w tym przypadku.
To że te gry wymagają dużo mocy, nie zmienia zbyt dużo. Jest jeszcze CoD4, jest STALKER, jest też Bioshock. Każda z tych gier ma własne upodobania co do grafik. WiC i Crysis preferują GeForce'y. Taki np. COD4, CoJ woli Radki.
Na postawie testu z Clicka czytelnicy mogą chcieć dopłacić do GF GTX 260, a przecież nie ma to najmniejszego sensu.
Temat: Click! 11/2008
W tym miesiącu bardziej od pełniaków interesują mnie teksty - zestaw recenzowanych tytułów jest chyba najlepszy od kilku miesięcy - Crysis Warhead, Fallout 3, Far Cry 2 Fable 2 i wiele innych, świetnych gier. Jednak numeru nie kupię, bo zapewne wszystko i to w ciekawszej formie będzie w najnowszym CDA. Z pełniakami - akurat El Matador już mam, Simon 4 mnie nie interesuje, a Blitzkriega 2 - nawet podstawki nie widziałem, więc jak co to wolę od tego zacząć.
A co do El Matador, bo niektórzy pytają czy warto - jak dla mnie bardzo ciekawa strzelanka, choć co niektórzy mogą się od niej odbić, bo trzeba jednak powychylać się zza winkla czy murku i postrzelać - fektowne szarże kończą się zwykle niepowodzeniem. Wymagająca, ale dająca satysfakcję. Pierwsza misja jak dla mnie była zdecydowanie za trudna jak na początek gry, bo potem jest już znacznie lepiej i ciekawiej. Ogólnie - warto!
Temat: Saint Row 2 , Halo 3 stan idealny 3xA.
Saint row 2 stan Idealny , 3xa , płyta nie wymaga regeneracji , Halo 3 również stan Idealny , 3xA łatwo w 2 grach narobić 1000G. Interesują mnie gierki takie jak :
- BF Bad Company
- Need For Speed U
- Dead Space
-NFS Most Wanted + dopłata lub coś innego
- Far Cry 2 - interesuje mnie najbardziej
- Gears Of War 2
- Hitman Blod Money
- Lost Planet + ewentualnie dopłata
- Bourne Conspiracy
- Dark Sector
- Fallout 3
Mam nadzieję że to będzie dobra wymiana Saint Row 2 kosztuje 120zł nowa a moja jest w stanie idealnym, Halo 3 90zł stan idealny.
Czekam na propozycje. Pozdrawiam.
Temat: TDS - ogólne wrażenia (spoilery!)
TDS skończylem już dawno, a oto moje odczucia:
GRAFIKA - jak dla mnie bomba! Mimo że gra ma b.duże wymagania ale wyglada olśniewająco( może i nie bobije HL2, ale Far Cry moze przewyższyc takie są moje odczucia, a gralem we wszystkie te gry co wymienilem )
DŹWIĘK - świetny, poprostu boski, olśniewający, te odglosy, ta muzyka ( nie gra często ale jest genialna )
Design map - misje są wyśmienite, choć parę jest za malych, miast tez jest świetne, choć mogloby byc troszke większe ale i tak jest super.
AI - wg mnie OK, komputer myśli, jest taki debilny
FABUŁA i KLIMAT- moim zdaniem to największe atuty Thiefa3, poprostu geniusz totalny a zwlaszcza ten klimacik w misji Overlook Mansion BOMBA!!! , fabuła tez genialna, ciekawa, mroczna;
A teraz czas na końcową ocenę:
jak dla mnie gra zasluguje na 9+, a moze nawet 10!!! Mimo, że ma pare błędów.
PS
Jacek to jest moja ocena, a gralem tylko troszkę w Thiefa 2 ( jakość mnie tak bardzo nie wciagnol ). Wiec przeszedlem tylko TDS, a w jedynke w ogole nie gralem.
Temat: Poleć mi grę!
no to jak zrozumiałem szukasz czegoś nowego jesień się zbliża a wraz z nią dużo tytułów:
Grand Theft Auto IV- tej gry nie musze przedstawiać
Fallout 3 - postnuklearny RPG
Far Cry 2- strzelanka
Spore- na to ja nawet czekam coś dla fanów simsów i nie tylko edytujesz własne organizmy żywe że ąż tak powiem
Project Origin- 2 część F.E.A.R. bardziej straszna i krwawa
Dead Space-Opuszczona stacja kosmiczna pełna zmutowanych stworzeń i ty pośrodku niej
Crysis Warhead - kontynuacja wymagającej sprzętowo strzelanki
Command & Conquer: Red Alert 3 - moja ulubiona strategia poprzednie części bardzo fajne ale czy ta się przyjmie
Left 4 Dead -Strzelanina z zoombie w roli mięsa armatniego od Valve
jeżeli lubisz jakieś klasyki polecam ci Heroes of might and magic III lub disciples II wciągną cię przed monitor na dni i noce
a najlepiej przejść się do np. media markt i poszukać coś dla siebie polecam chodzić na targi np. PGA w poznaniu tam możesz coś dla siebie znaleźć i przy okazji coś wygrać a to już w pod koniec listopada.
Temat: Premiery na nadchodzący 2009 rok.
Fallout 3, Fifa 09, Far Cry 2, Call of Duty: World At War, nowy Need for Speed, Brother in Arms: Hells Highway, czy chociażby GTA IV. Twórcy gier komputerowych dopilnowali, abyśmy nie nudzili się w czasie przerwy świątecznej. Powyższe tytuły co prawda to tylko kropla w morzu rozrywkowego software'u, jakim obdarzyli nas programiści w roku 2008. Można by jednoznacznie stwierdzić, iż maniacy gier komputerowych (czyt. pasjonaci komputerowej rozrywki) nie mieli na co narzekać - ich maszyny nie miały czasu się nudzić, a procki, pamięci i karty graficzne nie nadrabiały już nad rosnącymi wymaganiami sprzętowymi.
Nasi ulubieńcy nie pozostają jednak w stanie lenistwa i hucznie wchodzą w 2009 rok. Programiści, bo o nich mowa w zaciszach swoich wspaniałych firm już gotują dla nas wspaniałe dania, których premiery właśnie w tymże 2009 roku będziemy mogli ujrzeć. A co wśród nich? Kolejne "Halo", kolejny "Resident Evil", sequel "Bioshock'u", oraz długo oczekiwane Diablo III. Czy warto czekać na jakikowliek z powyższych tytułów? Możliwe... Ale zanim odpowiesz, zapoznaj się z wstępną listą premier naszego wspaniałego nowego roku!
Gazeta.pl: Best Games of 2009
Chip: Best Games of 2009
Link z Chip.pl zgodnie ze słowami Plezi'ego nie działał, więc dodałem kopię tego artkułu, który zamieszczony został również w serwisie gazeta.pl.
Temat: Karta graficzna
A ile jest takich gier ktore wymagaja DX nowszego niz 7 i rzeczywiscie wykorzystuja wiekszosc mozliwosci w nowych DX ? Chyba wciaz znikoma ilosc.
Ni już mi lepiej. Wszystkie gry które ukazują się od około roku w OGROMNYM stopniu wykożystują DX8.1. Wykorzystuja go na max. Widziałeś NFS:U, a widziałeś te ładne motion blury?? To właśnie jest Pixel Shader. Nie jestem pewien, ale taki Far Cry na karcie z tylko DX7 nie odpali sie w ogóle. Zreszta tu jeszcze chodzi o wydajność. W czasach kiedy Radeon 8500 staje sie przeżytkiem kupno 4 MX to pogrzeb. Crollek ma rację. Płyty z grami oddaj kumplom. Na 4MX juz nic nie będzie działac
Temat: Brothers in Arms
Gra jest wypas, ale ma niestety parę błędnów i niedociągnięć...:
Po pierwsze - mapy są zbyt małe, zbyt "korytarzowe". Do celu można dojść przeważnie tylko od jednej strony, powinna być możliwość tak jak w Far Cry obejścia celu kompletnie dookoła... Najbardziej mnie to wkurzyło na tej mapie z możdzierzem - taki ładny płot po prawej, a schować się za nim nie można...
Druga sprawa - budynki. Albo bardziej ogólnie - interakcje z otoczeniem. Powinno dać się na przykład włamać do budynku, zniszczyć płot...
Po trzecie - zbyt ograniczony zakres ruchów - nie można się położyć i czołgać oraz przechodzić przez większość płotów.
Czwarte - powinna być możliwość bardziej precyzyjnego komenderowania drużynami - na przykład rozkaz rzucenia granatów. Pamiętamy z "Band of Brothers" - "Toss me a granade over there!"
Piąta sprawa - i chyba w sumie najpoważniejsza. Jak można schować się za belą siana albo drewnianym płotkiem przed ogniem kaemu
A co do wymagań sprzętowych - u mnie jest OK na max detalach przy 1152x864, chociaż dla pewności gram na 1024x768.
A grafika i grywalność jest miodzio!
Ogólnie rzecz biorąc - jedna z lepszych gier IMHO.
Temat: Dobra karta graficzna do gier
Wymagania dooma 3 chyba wszyscy znamy a to far cry'aja
Wymagania:
» PIII600MHz
» 128 MB
» akcelerator 3D 32 MB
» Win9x/ME/XP
Więc to chyba nie to samo. Ale coż na wyższych detalach .......................
To co innego.
pozdro wojtek13
Człowieku to graj sobie na takich ustawieniach:!: Przecież to wyglądalo by gorzej niż stary medal of honor.
Co do karty to powiem tak 9550 z pamieciami 4ns za 300zł opłaca się kupić jeśli niema się pieniedzy na lepszą grafe. Ale wydawać 100zł więcej za karte taką samą ktora ma troche wyższe zegary i lepsze pamieci a dalej ma 4potoki renderujące to poprostu GŁUPOTA
pozdrawiam
Temat: NForce Unified Driver 4.27 - problem
Podkusiło mnie !
Zassałem ze strony NVidii oficjalne, nowe stery do NForce`a w wersji 4.27 i zainstalowałem je...
I teraz klnę do żywego !
"nvMixer" nie działa pod uprawnieniami innymi niż administratorskie (WinXP Prof) - przy próbie uruchomienia wywala bezsensowny komunikat o "braku sprzętu NForce" (Mam wymagane do jego działania DirectX 9)
Do tego tego jeszcze mam wrażenie, że wydajność mojego kompa spadła. Oceniam to niestety tylko na podstawie próbnego odpalenia Far Cry`a ( bo na solidne testy nie mam na razie czasu ) - ale czuje się, że jest gorzej z grafiką (to ten nowy kontroler pamięci ???)
Nie wiem, co się dzieje. Jestem wkurzony i chyba będę musiał przeinstalować na stare stery.
Czy ktoś z Was może instalował tę wersję sterów ? Może macie jakieś doświadczenia, którymi możecie się podzielić ?
Z góry dziekuję .
Temat: Doom3
Hej
Też podzielę się wrażeniami.
Najpierw sprawy techniczne. Gra chodzi mi na rozdzielczości 1024x768 przy medium detalach. Zatem napewno nie jest źle, a wszystkie wcześniejszy donosy o wymaganiach były nieźle zawyżone.
Jaki jednak jest Doom 3? Nie taki, jakiego go sobie wymarzyłem - nie jest w żaden sposób rewolucyjny (no może z wyjątkiem grafiki, ale jednak pierwszy był Far Cry...), nie wprowadza do gatunku FPP-ków nic nowego. Skoro nie rewolucyjny - może "chociaż" bardzo dobry? Też nie. Owszem, jest klimat grozy, są (dosłownie) nieziemskie dźwięki, piękna grafika, ale... wszystko to było już wczesniej i tak naprawde nie jest w stanie przyciągnąć do monitora na dłuższą metę... Do tego dochodzi fakt, że Doom 3 jest całkowicie liniowy! Sprawia to, że pierwszy raz przechodzi się go z przyjemnością, zaś za każdym kolejnym w ciemno możemy strzelać, w miejsca, w których wrogowie znajdowali się, gdy graliśmy poprzednio. Fizykę też można uznać za "niedorobioną", bowiem nie możemy dać się ponieść i zdemolować pobliski obszar. Faktycznie różne puszki po strzale reaguja na niego odpowiednio, ale... to też już było.
To tak w skrócie. Jest jeszcze wiele rzeczy, o których można dyskutować, ale podsumowując: wokół Dooma 3 narobiło się bardzo dużo szumu - szumu mającego za uwagę zwrócić naszą uwagę na ten produkt. I to się twórcom udało. Zarobili dużo, ale niezbyt uczciwie, bowiem nie dali nam tego, co obiecywali. Oczywiście to jest tylko moja skromna opinia...
Doom 3 - 8/10; maksymalnie 8.5
Temat: PS2, Gamecube, Xbox360, PSP - czyli topic o konsolach :)
Co do jakosci grafiki ... przypomne ,ze Play 2 mial swoja premiere w grudniu 2000 roku.Wiec nie wymagajmy cudow.Mimo wszystko niewiele gier na kompa moze sie pochwalic taka grafika jak Gran Turismo 4, Tekken 5 , Burnout 3 czy Metal Gear Solid 3.Jestem bardzo ciekawy jaki musial by byc komputer by w pelni pociagnac MGS-a 3.Ogolnie uwazam ,ze komputery sa slabo wykorzystywane przy pisaniu gier.Zawrotne liczby okreslajace procesory , karty graficzne itp itd , a gry wygladaja niewiele lepie niz na 6 letnim Playu 2. I tu pojawia sie przewaga konsol od kompa jesli chodzi o gry ...
No proosze Cie. Zeby nie wymieniac duzo to pare gier ktore mi od razu przyszly na mysl: Far Cry, Half Life 2, Prey, nowy UT, Oblivion czy Company of Heroes maja grafe porownywalna do tej z PS2?
Sam bym z next genow napewno wybral Xboxa 360. Tak o Po malej wtopie z pierwszym Xboxem Microsoft nie odwalil chaly i zrobil dobry sprzet.
Temat: Deus Ex w CD-Action...
Mam już CDA. Numer nieco mnie rozczarował, nie ma zbyt wiele interesujących recenzji... Należy jednak pamiętać że to sam środek sezonu ogórkowego.
A teraz kilka faktów:
Dodany Deus Ex to wersja GOTY.
Drugą pełną wersją jest Warcraft 2 Battle.net Edition - czyli gra z dodatkiem Dark Portal i możliwością gry przez internet (każdy egzemplarz ma własny numer seryjny).
Ważną ciekawostką jest zamieszczona w tym numerze pisma subiektywna lista stu najważniejszych gier w historii CDA. Miejscami bywa dość kontrowersyjna, ale podobne listy zawsze takie są...
Na dziesiątym miejscu znalazł się Thief. Oto info:
Thief: The Dark Project
nr 2/99, ocena 9
"Legendarny już tytuł legendarnego twórcy. Thief udowodnił, że gra w perspektywie pierwszej osoby wcale nie musi koncentrować się na zabijaniu wszystkiego co się rusza. Thief pozwalał się wcielić w mistrza złodziejskiego w świecie steam fantasy. Kolejne misje wymagały włamywania się do dworków, zamków, więzień, grobowców, nawiedzonej katedry (najbardziej przerażający poziom w historii gier!). Sensem - unikanie wszystkiego, co mogłoby zdradzić strażnikom obecność kogoś niepowołanego. Thief był także pierwszą grą (hej, mamy 1998!), w której tak ogromną rolę odgrywał dźwięk."
Wyżej od Thiefa znalazły się następujące tytuły:
9. Far Cry
8. Baldur's Gate II: Cienie Amn
7. Fallout
6. Deus Ex
5. Quake
4. Unreal
3. Half-Life
2. Heroes of Might & Magic III
1. Grand Theft Auto: Vice City
Trzydzieste miejsce zajął System Shock 2.
Temat: Doom3
Ja sie tak nie bawie. Kupuje sobie kompa (nie jakiegos [pipipi] w kosmos ale w miare ) myslac ze pogram sobie spox przez 1-2 lata moze nie na najwyzszych detalach ale pogram. Niestety jak tak dalej pojdzie to po pol roku moj komp sie zestarzeje
To dlatego ze kupujesz kompa takiego jak wszyscy - z doswiadczenia wiem, ze zawsze warto z ramem postawic poprzeczke wyzej. Jesli teraz ludzie zalecaja kupno 512MB, to ty kupuj 768MB, albo 1GB - to sie szybko zwraca. Ja od roku jade na 768MB i nie zauwazylem jakis problemow nawet z nowymi grami (np FarCry), gdy kupowalem kompa standardem bylo 256 na ktorym w Far'a bym juz teraz nie pogral. Taka zasada z pamieciami - kupuj wiecej niz obecnie zalecane.
Doom3 podniesie poprzeczke do wymaganych 512MB, wiec za pol roku juz bedzie trzeba wiecej....
---------------------------------------
[edit by FLM]
Temat: Far Cry albo Batelfield vietnam
Niewazne czy MX czy TI - wogole sie za te gry nie zabieraj. Na mojej konfiguracji Far Cry dziala na prawde tragicznie (przydaloby sie wiecej RAMu i wiecej MB na karcie graficzne, a ja mam ich 64...), a slyszalem ze BF Vietnam tez nie nalezy do najmniej wymagajacych gier.
Temat: FAR CRY
Sluchaj ta konsolka troche juz ma za duzo nie mozna od niej wymagac,daje rade po dzien dzisiejszy a far cry jest jaki jest dla mnie wystarcza co do grafy to jest slabsza ale rajcowna chyba pierwsza czesc byla ladniejsz,pograj na Xlink zobaczysz powerka tej gry
Temat: Doom, boom, doom
Może Far Cry? Z pewnością dużo bardziej wymagający niż Doom 3 czy Half-Life 2 i też bardzo ładny.
Ach, wymaga od gracza, nie jego komputera Jeśli chodzi o wymagania sprzętowe, to Doom 3 chyba jest tu niepokonany...
Temat: Opóźnienie czwórki i wymagania
Czy sie nie myle czy wymagania nie są podobne jak z Far Cry 2 czy Crysisa?
Pozatym ja popełniłem błąd, kupiłem FX 5500.
A do premiery to jak ten pan u góry, rodzice też mi chyba nowego kompa kupią za rok to mi zadziała
Temat: Crysis PC
Mnie zastanawia jakie będą wymagania, skoro nawet 8800gt na Crysisa to za mało...
a od czego jest x0
co do far cry 2 to bedzie na zupelnie nowym silniku .. ponoc mniej zasobozernym niz Cry engine 2
Temat: FPS
Gra ktoś ? Jedynym FPS, który mi się spodobał był Far Cry :) teraz czekamy na Crysisa :D obawiam się tylko o wymagania, bo małe na pewno nie będą ^^
Temat: Sieciowe Gierki
Kto ma ochotę pograć ze mną i Rhunkim w Far Cry'a po multi? Wbrew temu co piszą multi jest całkiem fajne, przyjemnie się gra
Jak nie masz wersji z KK, musisz zainstalować patche do numerku 1.33. Wymagana także rejestracja na ubi.com - nie ma bata, nie możesz mieć pirata
Temat: OffTop całkowity
Dziwna sprawa ale na nieprzerobionych jest tak, że jak sie ma nowy dashboard to mozna instalowac na dysk, ale jest wymagana plyta do gry. Np. taki far cry 2 na dysku zajmuje podobno 4,5gb wiec bez plyty mysle ze sie nie obejdzie.
Temat: Czy opłaca się taką karte?
Kupuje sobie komputer i wszystko juz wybrałem z wyjątkiem karty graficznej . Mam na oku Geforce FX 5700 128Mb/128-bit firmy Gainward , czy pogram sobie na takiej karcie w takie wymagające gry jak np. Far Cry (RAM 512 DDR 400 Mhz Kingston) ??? Pozdrawiam
Temat: Zgadujemy pełniaki do czasopism
Szkoda... chociaz najchetniej to zobaczylbym bnw2 albo spore
Masz spore wymagania .
Ja stawiam na F.E.A.R. z dodatkiem lub Far Cry. (w obu przypadkach byłbym zadowolony).
Temat: Gry w które obecnie gracie...
Teraz gram w Far Cry 2 i o dziwo gra przy bardzo fajnej grafie wymagania ma niziutkie można powiedzieć jak na nowoczesne gry
Temat: Najbardziej oczekiwane gry roku 2008!
Dobre wiescie dla wszytkich fanow nowej czesci Far Cry-a! Zeby pograc na medium detalach bedzie wystarczyl sredniej klasy komputer- Pentium IV oraz GF 6600 Szczegolowe wymagania beda podane juz wkrotce
Temat: Problem Gra staje w trakcie rozgrywki
hmm moze temperatury za duze D: chociaz far cry 2 ma wieksze (tak sadze) wymagania wiec to torche komplikuje ale na wszelki wypadek sprawd temperatury
Temat: Nie wiem co i jak :(
A ja chciałbym się spytac ile kosztuje usługa XboX Live za rok/miesiąc
I w jakie gry mógłbym grac na pierwszym XboXie za pomocą tej usługi
I czy ona jest wymagana np. do CoD3 lub Far Cry?
Temat: DOOM III PC
jak zwykle wymagania som podniesione.....w rzeczywistisci bedzie inaczej :P tak jak z thief 3/deus ex 2 czy far cry :twisted:
Temat: Najbardziej oczekiwane gry roku 2008!
Dobre wiescie dla wszytkich fanow nowej czesci Far Cry-a! Zeby pograc na medium detalach bedzie wystarczyl sredniej klasy komputer- Pentium IV oraz GF 6600 Szczegolowe wymagania beda podane juz wkrotce
z pierwszej strony pocieszyłeś mnie a z drugiej nie...
Temat: Crysis [Demo] już jest ;)
W koncu zrobili jakas gre o mnie :d przynajmniej wiem co mnie czeka.
Niestety wymagania tej gry sa nie na moj komputer I potrafi niezle szarpnac przy starciach z wrogiem. Gra rownie dobze mogla by sie nazywac far cry 2
Temat: Potrzebuje złożyć kompa ;)
Przy wymaganiach dzisiejszych gier jest to wystarczajace na sensowne srednie detale.
Jasne
GTA4, Crysis, Far Cry 2
Temat: Far Cry 2 (2008)
Far Cry 2
Far.Cry.2-Razor1911
Kategoria: gry akcji / FPS
Tryb Gry: single / multiplayer
Tryb Multiplayer: LAN / Internet
Wymagania Wiekowe: 16+
Data Premiery: 21 października 2008 (Świat), 07 listopada 2008 (Polska)
nośnik: 99,90 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.
Opis:
Far Cry 2 jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku i bardzo wysoko ocenianej przez graczy strzelaniny. Akcję ponownie obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, dowolnie przemieszczając się po przygotowanych przez producentów mapach i staczając walki z wyjątkowo inteligentnymi przeciwnikami. Jednym z podstawowych elementów odróżniających opisywany sequel od pierwszej części Far Cry’a jest całkowita zmiana lokalizacji rozgrywanych misji. O ile w poprzedniej odsłonie serii była to tropikalna wyspa, o tyle przedstawione w kontynuacji wydarzenia rozgrywają się w Afryce. Badamy więc między innymi sawanny, pustynie oraz nieliczne dżungle i lasy.
Całkowita zmiana wystroju map nie wpłynęła jednak znacząco na właściwą rozgrywkę. W trakcie zabawy po każdej z przygotowanych plansz przemieszczamy się bez żadnych ograniczeń. Decydujemy również w jakiej kolejności wykonywać poszczególne misje, a ponadto możemy zajmować się wykonywaniem zleceń pobocznych. Przewidziano także możliwość podejmowania współpracy z lokalnymi organizacjami. Do przemieszczania się po mapach możemy używać różnych środków transportu, których w sumie jest czternaście. Są to zarówno pojazdy kołowe, jak i na przykład paralotnie.
Sztuczna inteligencja komputerowych przeciwników prezentuje wyższy od pierwszej części poziom zaawasowania. Wrogowie są w stanie między innymi przystosować taktykę działania do aktualnie panujących warunków pogodowych czy pory dnia. Do ich likwidacji możemy używać około trzydziestu różnych rodzajów broni. Oprócz zwykłych karabinów czy pistoletów są to też na przykład wyrzutnie rakiet. Warto też dodać, iż bronie w miarę ich używania mogą podlegać zniszczeniu. To samo tyczy się także otoczenia. Gracz może niszczyć wybrane obiekty, tak aby oczyścić sobie drogę czy pozbyć się trudno dostepnej grupy przeciwników. Far Cry 2 oferuje pełne wsparcie dla bibliotek Direct-X 10.
Galeria:
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=5663
Dodane dane naprawcze, nie grożą błędy CRC. Upload sprawdzony!
Polecam! & Pozdrawiam
Strona 1 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 149 wypowiedzi • 1, 2