Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: farba podkładowa samochodowa
Temat: Konserwacja podwozia
jeśli jednak chcesz recznie robić konserwację podwozia, to naprawdę nie przejmuj sie czy to szczota drucianka, wiertarka ze szczota, czy jakiś skrobak.. to jak pisał kolega pokryje jakaś masa. byle była wydrapana rdza, nie musi być aż na połysk, byle nie było luźnych kawałków rdzy. mój drugi wóz to fiesta xr2i troche latek ma i musiałem ją ratować od rdzy. wydrapałem do bólu spód. ubytki podłogi zamalowałem porządnie podkładem wiążącym rdzę, po prostu farba podkładowa. na to farba nawierzchniowa. miałem parę dziurek to na zabezpieczony podkład (nigdy na odwrót!!!!!) poszła masa uszczelniająca samochodowa. w puszkach jest w sklepach moto. jak masa stwardniała to znowu podkład, farba (miałem aerozol) i wtedy konserwa. podgrzany samr działowy z dodatkiem oleju pełzajacego: na 10litrów smaru 0,5l oleju. kolega mgr. chemik z zamiłowania od dziecka mechanik (wujek ma warsztat ) mnie tego nauczył.. smar przenika stara konserwe i wiążę sie z nią. tworzy jednolita powłokę. mam tak juz dwa lata i trzyma jak diabeł .. tanie to jest , a cholernie skuteczne. na dodatek smarowałem po prostu pędzlem.
Temat: Podkład
ja używam samochodowej farby podkładowej w aerozolu, kolor szary.
zlety to dobry stosunek ilość/cena a do tego b. ładnie kryje i stosunkowo szybko schnie. jedyny feler - zapach
Temat: Jaka farba na rdzę?
Witam,
Może ktoś ma doświadczenie w tej dziedzinie. Muszę pomalowac starą
zardzewiałą szafę pancerną. Czy Hammerite warto kupić czy jest
przereklamowana.
z góry dziekuje za odpowiedź
Błażej
Tak naprawde to nie ma farby na rdzę. Trzeba wyczyścić do metalu. Potem dobrze
odrdzewić fosolem i umyc wodą z fosolu. Fosol robi powłoke fosforanową. Jest
dobra jako podkład pod farbę. Potem farba podkładowa do metalu. Polecam
epoksydową tlenkową czerwoną. Na to nawierzchniowa. Moze byc jakać tania
renowacyjan samochodowa. Tomek
Temat: rdza
aby usunąć rdze musisz zeskrobac lakier w miejscu rdzy i troche dalej bo dam glowe ze rdza wyszla kawalek dalej ,nastepnie szlifuj to miejsce rdzy szlifierka lub recznie .jesli zeszlifujesz rdze na wylot to nie martw sie .Jeszcze mozesz przemyc to miejsce specjalnym silnym odrdzewiaczem, w celu wypelnienia tych dziur polecam specjalną żywice z włukienkami.Nastepnie jak wyschnie nałóż szpachle. Aby zrównać szpachle samochodową kup specjalny zielony papier scierny wodny(bo lepiej szlifowac na mokro) i zetrztyj nadmiar szpachli i zrównaj go z lakierem .Nastepnie jak juz wszystko bedzie oki to farba podkladowa i pozniej juz farba pod kolor
Temat: Od zera do hałera......czyli moje przygody z hełmami ;)
Potem szpachlowanie....pierwsze....drugie.....trzecie.......i tyle ile trzeba. Podstawowa sprawa- im wiecej warstw tym powłoka szpachli jest bardziej wytrzymała, jak nałoży się "jedną i właściwą" powłokę to często się ona wykrusza. Więc lepiej więcej sie naszlifować niż potem wkurzać sie na to że coś się wykruszyło. Jest jeden ciekawy trick co by widzieć czy wszystko jest dobrze wypełnione szpachlą (zwykła samochodowa...jak są dziury można zastosować wersję z włóknem szklanym, lub wogóle siatkę z włókna ) można pomalować hełm cieńką warstwą farby (podkładowej lub już tej którą ma być pokryty docelowo). POtem można wszystko szlifować jak leci (widać wszystkie nierówności).
W tym hełmie musiałem dorobić (zrekonstruować) otwory wentylacyjne i nity. Beaviso zarobił hehe bo otwory wentylacyjne są ze srebra (nie miałem innego metalu pod ręką )
Temat: zabudowa p206 dla taty turbo/ umberto/ i innych :)
ale jakie szczegóły?
jak klikniesz w link to masz wszystkie szczegóły..
buda bass refleks 22 litry rurka 7/30cm gięta,
głośnik IT mds 08', wzmak balupunkt gta200 flash,
jednostak sterująca alpine cde 9821r,
sys. przedni rainbow deluxe,
cięcie suba ze wzmaka lub z alpiny,
obudowa laminat z włókna szklanego,
mata szklana o wysokiej gramaturze,
żywica poliestrowa,
butaniox m50 jako utwardzacz,
dwie warstwy corematu,
szpachla novolu z włóknem szkalnym,
szpachla samochodowa novolu,
8 warstw maty szklanej dało 10mm grubości,
szpachla bitumiczna z matami bitumicznymi app od srodka obudowy,
farby podkładowe i wierzchnie natryskowo położone do zmiany bo mi sie nie podoba.
koszt takiej zabudowy zależy od tego gdzie sie zaopatrujemy w sprzęt.
hutrownia connector:
5,6 kg żywicy poliestrowej, utwardzacz dwie puszki szpachli, 4m kw maty szkalnej to 150zł proponuje kupić maskę ochronna bo łatwo sie zatruć styrenem lub pyłem przy szlifowaniu,
chronić oczy!
w cholere roboty.
na wszystki pytania chętnie odpowiem.
pozdrawiam.
magik
[ Dodano: 2005-10-02, 21:56 ]
a wszystko jest wopasowane w boczek samochodu i robione według tutoriala chris'a.. :)
http://web.njit.edu/~cas1383/proj/main/
no i pozdrawiam jeszcze raz i zaraz chyba ide spać.. :))))
[ Dodano: 2005-10-02, 21:58 ]
powtórzer najważniejsze z mojej wypowiedzi:
w cholere roboty.