Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: fantasy tatuaż
Temat: Filmowe premiery w Cyfrze.
Kolejny tydzień 18 - 24.11, poniżej przeciętnej.
18.11, sobota
Dziadek do orzechów / The Nutcracker and the Mouseking (2004) USA/Niemcy/Rosja, baśń animowana, 78 min., HBO, 19.35prem: 12.10.2004, w Polsce: 7.10.2005; ocena: 4.5/10
Zgadnij kto / Guess Who (2005) USA, kom. romantyczna, 102 min., C+, 20.00
reż: Kevin Rodney Sullivan. wyk: Ashton Kutcher, Kellee Stewart
Zięć Afro nie godzi się na małżeństwo swej córki z białym chłopakiem. Kutcher nalegał, aby wprowadzić do filmu także elementy religijne (judaistyczne), ale reżyser nie wyraził zgody; odwrotnie - wydano 100000$ aby cyfrowo usunąć kabalistyczny tatuaż z ręki Kutchera.
prem: 25.03.2005, w Polsce: 22.07.2005; ocena: 5.6/10
Tajniak / Undercover Brother (2002) USA, komedia/akcja, 82 min., Cinemax, 20.00
reż: Malcolm D. Lee. wyk: Eddie Griffin, Denise Richards, Dave Chapelle.
Czarnoskóre Bractwo walczy z establishmentem białych.
prem: 30.05.2002; ocena: 5.8/10
19.11, niedziela
Podwójna gra / Two for the Money (2005) USA, dramat sportowy/thriller, 118 min., C+, 20.00
reż: D.J. Caruso. wyk: Al Pacino, Matthew McConaughey, Rene Russo.
Kontuzjowany zawodnik futbolu (amerykańskiego) zaczyna machlojki bukmacherskie.
prem: 7.10.2005, w Polsce: 18.11.2005; ocena: 6.1/10
Sposób na teściową / Monster-in-Law (2005) Niemcy/USA, komedia, 97 min., HBO, 21.00
reż: Robert Luketic. wyk: Jennifer Lopez, Jane Fonda, Michael Vartan.
Lopez wydaje się, że spotkała chłopaka swego życia. Gdyby nie teściowa... Powrót przed kamerę Jane fondy po 15 latach przerwy. 11 nominacji, a wśród nich jedna do Złotej Maliny za Najgorszą Aktorkę (zganij kto)
prem: 5.05.2005, w Polsce: 15.07.2005; ocena: 5.2/10
20.11, poniedziałek
Blady strach / Haute tension (2003) Francja, thriller/horror, 87 min., C+, 23.00 (!)
reż: Alexandre Ja. wyk: Cecile De France, Philippe Nahon, Franck Khalfoum.
Dwie przyjaciółki wybierają się na wieś do rodziców jednej z nich, aby nieoczekiwanie przeżyć niewyobrażalny koszmar. Bardzo popularny horror - bez premiery w polskich kinach. W USA otrzymał najwyższe ograniczenie wiekowe NC-17.
prem: 18.06.2003, w Polsce na DVD od września 2005; ocena: 6.7/10
Kawalerskie w Vegas / Bachelor Party Vegas (2006) USA, komedia, 87 min., HBO, 23.05
reż: Eric Berndt. wyk: Kal Penn, Jonathan Bennett
Tytuł mówi wszystko.
prem: 25.04.2006; ocena: 4.2/10
21.11, wtorek
Zdrady, kłamstwa i... coś więcej / Mensonges et trahisons et plus si affinites (2004) Francja, kom. romantyczna, 86 min., C+, 21.00
reż: Laurent Tirard. wyk: Edouard Baer, Marie-Josee Craze
O zakochanych 30-latkach. Cezar 2005 za Aktorkę Drugoplanową.
prem: 8.09.2004; ocena: 7.1/10
22.11, środa
W jego rękach / Entre ses mains (2005) Francja/Belgia, dramat obyczajowy, 86 min., Cinemax, 20.00
reż: Andre Fontaine. wyk: Benoit Poelvoorde, Isabelle Carre.
Romans z wątkiem seryjnego mordercy. Sporo nominacji do Cezara 2006 i Złotej Muszli San Sebastian 2005.
prem: 11.09.2005; ocena: 6.2/10
Anioły w mieście / When Angels Come to Town (2004, TV) USA, fantasy/familijny, 86 min., C+, 21.00
reż: Andy Wolk. wyk: Tammy Blanchard, Peter Falk, Alexander Conti.
Preludium do świąt.
prem: 28.11.2004; ocena: 6.2/10
23.11, czwartek
I żyli długo i szczęśliwie / Ils se marierent et eurent beaucoup d'enfants (2004) Francja, komediodramat, 96 min., HBO, 21.00
reż: Yvan Attal. wyk: Charlotte Gainsbourg, Yvan Attal, Alain Chabat
Perypetie małżeńskie i pozamałżeńskie w marokańskich plenerach. Johnny Depp zagrał epizod!
24.11, piątek
Przeklęta / Cursed (2005) USA/Niemcy, horror, 93 min., HBO, 21.00
reż: Wes Craven. wyk: Christina Ricci, Shannon Elizabeth, Joshua Jackson
Rodzeństwo ulega wypadkowi, wkrótce dochodząc do wniosku, że w międzyczasie wydarzyło się coś jeszcze... Problemy z realizacją filmu (ciągnęła się rok) nie wpłynęły na niego dobrze - "Przeklęta" zajmuje 19. miejsce z 24 wyreżyserowanych przez Cravena filmów.
prem: 25.02.2005, w Polsce: 28.10.2005; ocena: 4.8/10
Jeszcze jedna premiera w tym dniu:
Studio filmowe Formosa / Formosa (2005) USA, komedia, 82 min., HBO, 19.30
reż: Noah Kadner. wyk: Jamieson Stern, Jessica Kiper.
O problemach pewnej wytwórni filmowej z początku lat 50-tych.
prem: 9.04.2005; ocena: 6.2/10
Temat: Poznajmy się...jeszcze lepiej ;]
Imię: Natalia
Drugie imię: Justyna
Trzecie imię: -
Nazwisko: nieziemskie... Można tak określić "
Data urodzenia: 7 kwietnia 1994
Imieniny: 27 lipca
Zainteresowania,hobby: muzyka, sk8boarding, rower, jazda na łyżwach, książki, grafika komputerowa, fantasy (w tym zjawiska paranormalne etc.), fotografika, grafika komputerowa... Duzio.
W wolnym czasie...: deska, spotkania z ekipą (to to nawet jak nie mam czasu ") i co się da.... "
Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka: Sunrise Avenue/Jesse McCartney/Avril Lavigne
Ulubiony film: Desu Noto
Ulubiony aktor/aktorka: Milo Ventimiglia/Angelina Jolie
Ulubiony sport: deska, jazda na łyżwach
Ulubiony sportowiec: Ebi Smolarek
Tatuaże/piercing: -
Rodzeństwo (imię,wiek): a takich zwierzątek nie posiadam
Kolor/długość włosów: zmienny... raz karmelowe, raz bardzo, bardzo ciemny brąz
Kolor oczu: niemal czarne
Wzrost: nie mam zielonego pojęcia...
Ulubiony kolor: niebieski i połączenia typu czarny-czerwony. Nienawidzę różowego O_o
Ulubiony przedmiot: j. angielski, fizyka
Znienawidzony przedmiot: matematyka, geografia, biologia
Ulubiona książka: M.IN. "Dziedzictwo" Ch. P.
Ulubione danie: zapiekanka warzywna "
Ulubiony napój: sok kaktusowy (piłam raz w życiu, ale to kocham xD), cola
Twoje wady: leń, egoizm, pesymizm
Twoje zalety: oryginalność, ambicje, talenty, humor (wszyscy piszą mi to za zaletę Wszyscy kochać mój specyficzny i czasem czarny humor ), wyobraźnia
Cechy, których szukam u mężczyzny: podoba albo się nie podoba... Nie chcę wymyślać ideału... Kocham większość facetów... Mam do nich straszną słabość
Co cenię u przyjaciół: wsparcie, poczucie humoru i by panowała między nami całkowicie luźna atmosfera
Moja główna wada: egoizm
Moje ulubione zajęcie: spotykanie się z "ekipą"
Moje marzenie o szczęściu: zwyczajnie to szczęście mieć! Marzeń mam zbyt wiele...
Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk: to że komuś mi bliskiemu mogłaby stać się jakaś krzywda
Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem: patrz punkt wyżej
Kiedy kłamię: robi mi się gorąco
Słowa, których nadużywam: wszystko, kiedy można użyć określenia "cholernie"
Ulubieni bohaterowie literaccy: Arya ( ) i Syriusz BLACK
Ulubieni bohaterowie życia codziennego: <rozmarzony, tajemniczy uśmiech>
Czego nie cierpię ponad wszystko: chamstwa, morderstw
Jak chciałbym umrzeć: ratując komuś życie
Obecny stan mojego umysłu: kwiczący, na myśl o czekającej mnie nauce historii
Błędy, które najłatwiej wybaczam: nie potrafię długo się gniewać... a co najprościej? Kiedy ktoś za to przeprosi szczerze.
[ Dodano: 2008-01-31, 20:29 ]
Ulubieni bohaterowie literaccy:Hermiona Granger, Arya ( )
To mnie zabiło xD. Ale przecież... się wie! xD
[ Dodano: 2008-01-31, 20:35 ]
dżinsowy, jeśli jest coś takiego xD
chabrowy?
Temat: 30 ton lista przebojów
30 TON. Podsumowanie roku 1995.
To zestawienie nie jest bardzo miarodajne, gdyż zostało stworzone z 34 notowań. Program nie ukazywał się przez cały styczeń oraz podczas przerwy wakacyjnej.
miejsce|punkty|ilość tygodni|najwyższe miejsce|TYTUŁ Wykonawca(ile razy na pierwszym)
01|432|15|01|A TO CO MAM Kasia Kowalska (4)
02|389|16|01|24.11.1994 Golden Life (2)
03|373|15|03|LIST Hey
04|365|17|01|NO MORE I LOVE YOU'S Annie Lennox (1)
05|335|13|02|TATUAŻ Edyta Bartosiewicz
06|330|13|01|PRZESTRZEŃ Big Day (6)
07|316|12|01|ZEGAR Edyta Bartosiewicz (5)
08|305|14|02|GDYBY NIE TY Oddział Zamknięty
09|298|11|01|HELEDORE BABY Hey (1)
10|296|12|01|TRZY NOCE Z DESZCZEM Robert Gawliński (2)
11|288|10|01|ZABIJ MNIE Varius Manx (4)
12|283|12|03|OSZUKAM CZAS Varius Manx
13|273|11|01|DOTYK Edyta Górniak (3)
14|267|13|03|YOU ARE NOT ALONE Michael Jackson
15|259|12|01|OVER MY SHOULDERS Mike & The Mechanics (1)
16|246|12|03|FAIRGROUND Simply Red
17|238|11|05|PERFECT DAY Duran Duran
18|230|10|01|ZOMBIE The Cranberries (1)
19|224|12|08|KOŁYSANKA DLA NIEZNAJOMEJ Perfect
20|208|14|08|NIC DWA RAZY Maanam
21|207|11|06|ODE TO MY FAMILY The Cranberries
22|206|09|03|SHE'S A RIVER Simple Minds
23|204|08|01|HEAVEN FOR EVERYONE Queen (3)
24|197|09|02|SZAŁ Edyta Bartosiewicz
25|195|10|03|SCOOBIEDOO YA Liroy
26|194|08|03|BACK FOR GOOD Take That
27|174|10|08|MÓJ PRZYJACIEL Varius Manx
28|173|12|08|DZIESIĘĆ PRZYKAZAŃ Bajm
29|171|11|09|OTO JA Kasia Kowalska
30|169|09|08|BRACKA Grzegorz Turnau
31|169|10|10|GDY KIEDYŚ ZNÓW ZAWOŁAM CIĘ Big Day
32|165|09|02|POCAŁUJ NOC Varius Manx
33|164|09|06|LUCKY LOVE Ace of Base
34|163|12|07|RED HOT Vanessa Mae
35|161|09|08|ŚWIATŁO WE MGLE IRA
36|157|10|04|SERCE JAK PIES Elektryczne Gitary
37|156|08|05|ZNALAZŁAM O.N.A.
38|154|07|03|DZIEWCZYNA SZAMANA Justyna Steczkowska
39|154|09|07|TAKE A BOW Madonna
40|153|09|08|JULIA SAYS Wet Wet Wet
41|150|08|05|ALWAYS Bon Jovi
42|148|09|04|STAY ANOTHER DAY East 17
43|143|10|11|CAN'T STOP LOVING YOU Van Halen
44|140|09|11|POUR QUE TU M'AIMES ENCORE Céline Dion
45|139|10|07|KTO MOŻE TO DAĆ Kasia Kowalska
46|136|07|04|HOLD ME, THRILL ME, KISS ME, KILL ME U2
47|134|07|06|SHY GUY Diana King
48|131|08|08|FANTASY Mariah Carey
49|131|08|09|VULNERABLE Roxette
50|130|16|12|JA Mafia
Wykonawcy:
miejsce, punkty, ilość utworów, wykonawca
01. 987 7 Varius Manx
02. 926 5 Edyta Bartosiewicz
03. 852 4 Kasia Kowalska
04. 820 5 Hey
05. 544 4 Edyta Górniak
06. 519 3 Big Day
07. 495 3 The Cranberries
08. 396 2 Golden Life
09. 376 2 Annie Lennox
10. 362 3 Robert Gawliński
11. 335 3 Oddział Zamknięty
12. 331 3 O.N.A.
13. 313 2 Simple Minds
14. 290 3 Maanam
15. 282 3 Michael Jackson
16. 282 2 Take That
17. 266 2 Mike & The Mechanics
18. 246 1 Simply Red
19. 238 1 Duran Duran
20. 237 2 Roxette
21. 228 2 Liroy
22. 225 2 Perfect
23. 204 1 Queen
24. 200 3 East 17
25. 195 2 Madonna
26. 191 2 Justyna Steczkowska
27. 179 2 Nirvana
28. 177 4 Bon Jovi
29. 173 1 Bajm
30. 169 1 Grzegorz Turnau
Temat: Ankieta
O sobie:
Data urodzenia: 19 kwietnia 1995.
Znak zodiaku: No chyba Baran.
Wzrost: Coś koło 150 metr... yyy centymetrów.
Kolor oczu: Brązowe.
Naturalny kolor włosów: Ciemny blond.
Rodzeństwo: Niestety... brak.
Ulubione:
kolor - Żółty, czerwony, różowy,niebieski.
rzecz - Komputer.
część ubrania - Uwielbiam kolorowe spódniczki.
jedzenie - Wszystko co zrobi Mama albo Babcia.
zwierzę - Kot,pies.
gatunek muzyczny -Klasyka.
zespół - Bayer full.
książka - Każda napisana na podstawie filmu. Ewentualnie fantasy.
autor - Jak byłam mała lubiłam Jana Brzechwę. Teraz nie mam ulubionego.
film - Tylko mnie kochaj.
aktor - Maciej Zakościelny.
cytat - No nie wieżę, dziabnęła mnie wielka kukułka. Z jednej gry, he he.
zajęcie- Rysowanie.
Trochę szczerości :
Zawsze marzyłam o...: Prawdziwej miłości. No i znalazłam (tak myślę).
Najmilej wspominam...: Wycieczki szkolne.
Najgorsze wspomnienie...: Wakacje między I a II klasą podstawówki. Złamałam wtedy nogę, i nie dość że musiałam zostać w szpitalu, to jeszcze ciągle przychodzili jacyś lekarze i o ile nie dawali mi zastrzyków, na które w tak młodym wieku reagowałam tylko płaczem, to doprowadzali mnie do białej gorączki (39,8°) .
Największe osiągnięcie: Usamodzielnienie się. Długo byłam że tak powiem córeczką Mamusi. Ale odkąd mama poszła do pracy, nauczyłam się robić wszystko sama.
Boje się...: Kiedy byłam młodsza, wtedy gdy naczytałam się za dużo historii o duchach, miałam w nocy koszmary, i ze strachu nie mogłam zmrużyć oka. Niestety już tak mi zostało.
Największa zaleta: Kreatywność.
Moja wada: Naiwność.
Nienawidzę ludzi, którzy...: Nie traktują mnie fair.
Cenie w ludziach: Szczerość, uśmiech.
Nie zmusza mnie do...: Zrobienia czegoś na siłę. Działam z własnej woli (O to chodziło w pytaniu?).
Twój ideał musi...:Mieć chociaż kilka cech charakteru takich jakie mam ja.
Moim autorytetem jest...: Własna Mama. No bo któż by inny?
Pytania:
Oglądasz TV? - Tak.
Czytasz gazety? - Tak.
Słuchasz radio? - Tak.
Masz kolczyki? (gdzie) - Tak, w uszach.
Tatuaże? - Nie.
Pijesz? - Tak, Coca-Colę.
Palisz? - Tak. U mojej babci nie ma komputera, więc jak przyjadę do domu i wlezę na internet to jestem w stanie komp spalić ;D.
Ćpasz? - Nie.
Lubisz słodycze? - Tak. Ale ograniczam ( bez skutku )
Słowo, którego naużywasz? - A bo ja wiem? (zawsze tak mówię jak nie wiem czegoś).
Czy wierzysz w...
Krasnoludki? - Raczej nie.
Kosmitów? - Tak. Mój chłopak pochodzi z Księżyca.
Anioły? - Tak.
Niebo? - Tak.
Cuda? - Tak.
Piekło? - Nie.
Boga? - Tak.
Szatana? - Nie.
Siebie? - Tak.
Duchy? - Pół na pół.
Miłość? - Tak.
Miłość od pierwszego wejrzenia? - Tak.
Przyjaźń? - Tak.
Wróżkę zębuszkę? - Ostatnio nie.
Mikołaja? - Wiem że to rodzice dają nam prezenty. Ale wierzę.
Amorki? - Pół na pół.
W czary? - Nie specjalnie.
Jak chciałbyś umrzeć?
W spokoju, bez bólu.
Temat: Fable
odkopuję
bo wczoraj przeszedłem
na początku zraziła mnie dość cukierkowa grafika i brak możliwości edycji wyglądu bohatera, ale w dalszych częściach gry można w pewnym zakresie zmieniać wygląd
przechodziłem ją 4 dni starając się wypełnić każdy quest - idealny czas, nie za krótko, ani nie za długo. Gra jest dość dynamiczna, questy są zróżnicowane, chociaż powtarza się monotonia - idź tam, wyrżnij wszystko i wróć. Można sobie urozmaicać grę na miliard różnych sposobów. Żona, hazard (mini-gry), wyzwania (np. że zrobisz zadanie bez użycia broni/zbroi/w pojedynkę), tatuaże, alkohol, kilka akcji (bekanie, tańczenie i takie tam), własny dom, trofea, zawody (w kopaniu kurczaka, łucznicze itd.) sprawiają, że trudno się nudzić przy tej grze. Gra jest w systemie heroic fantasy, ale w ograniczonym stopniu, tzn, że jeden koleś na xx lvlu nie rozwali xxxx wrogów i xxx wiosek w pojedynkę, bo ma super itemy ;s. Gra jest o tyle utrudniona, że jeśli znajdziemy się na terenie z misją i wczytamy grę w dowolnym miejscu, to cofnie nas na początek misji i następnym razem trzeba uważać.
Fabuła mniej więcej wygląda następująco:
Zaczynasz jako mały chłopiec, starający się zarobić parę groszy na prezent dla siostry na urodziny... Czy to poprzez złe uczynki (kradzież, oszustwo itd), czy poprzez dobre uczynki, kreujesz od pierwszych chwil charakter bohatera.
Po wręczeniu prezentu rodzinna wioska zostaje zaatakowana przez bandytów, ojciec ginię, matka i siostra zostają porwane. Nas jakoś nie zauważyli i gdy wszystko płonie ratuje nas mag, który potem jest kimś w rodzaju mentora. Trafiamy go gildii bohaterów - najemna organizacja przyjmująca zlecenia, czy to dobre czy złe. Dalej zdobywamy sławę, kształtujemy charakter, zdobywamy skille, kase, ekwipunek i takie tam.
W całej grze występuje niedużo typów potworów - wielkie osy, wielkie żuki, coś goblinopodobnego (chyba 2 rodzaje zwykłych, 1-2 elitarnych, 1 magowie), nieumarli (5-6 typów), bandyci (4-5 typów + 2 typy dowódców/elit), nawet ze strażą/milicją przyjdzie nam walczyć, kilka bossów, z 10 o ile dobrze pamiętam. 3 z nich to ogromne kreatury, na kilka ekranów, na których nie wystarczy zwykły miecz, łuk, czy fireballe. Trzeba korzystać z całej gamy umiejętności, trafiać w czułe punkty z łuku, czy podpakowanym czarami szarżować z mieczem i wycofać się w odpowiednim momencie.
9/10
Jednego mi w tej grze brakuję - Samotność. Ze wszystkim musimy walczyć sami. Są oczywiście możliwości takie jak najemnik, ale w początkowych fazach gry, za dużo kosztuje i jeszcze zżera nam kase codziennie, a w później są po prostu za słabi. Czary przywołujące - aż 2... Jeden to latające za nami miecze, które same walczą, drugi to przywołanie JEDNEGO widmowego potwora, ale on szybko znika. Brakuje mi tutaj własnego zwierzęcia, kompana, najemnika, któremu można dać ekwipunek i mikstury lub możliwości gry multiplayer. Ale jak to czasem mawiają - prawdziwy bohater ratuje świat w pojedynkę. Jest kilka misji, gdzie dostajemy pomoc, np oddział milicjantów, zaprzyjaźnioną bohaterkę lub eskortujemy kilka osób i zapewniamy im ochronę. Ale jednak dla mnie to za mało.
Grafika i dźwięk.
Gra pozbawiona jest błędów graficznych, tj. kamera nie przechodzi na pół przez przedmioty jak w gothicu, jeśli bohater schyla się po przedmiot, to dłonią celuje na niego, a nie gdzieś obok jak w gothicu, jeśli wbiegniemy w npca, to nasza ręka nie przebije go na wylot, jak to miało miejsce w ... gothicu. Dźwięk - jeśli chodzi o muzykę to nawet jej nie pamiętam, albo jej nie było, albo jej nie zauważałem. Głosy postaci to mistrzostwo, jak dla mnie rewelacja w porównania do innych crpgów, dlatego polecam wersję z polskimi napisami, a angielskim dźwiękiem. Niektóre rzeczy, np odzywki npc inaczej brzmią po angielsku, tzn inaczej są odbierane, niż po polsku. Same dialogi łatwo zrozumieć po angielsku, są pisane w łatwy sposób, tak, że ktoś na średnio zaawansowanym poziomie będzie w stanie zrozumieć co oni gadają. 9/10
Błedy
Błędów jako tako nie ma w grze, wszystkie questy są do zrobienia (nie to co gothic 3, że nawet gry nie można ukończyć...). Jedyne błędy jakie wyłapałem, to dwa razy podczas automatycznego zapisywania gry, komputer się zawiesił i nie mogłem wejść do gry, musiałem zaczynać od nowa, bo nie zrobiłem ręcznego zapisu gry.
Podobno w grze można zrobić tatuaż/e, ale do tego trzeba znaleźć tatuażystę. Ja przez całą grę nie widziałem ani jednego tatuażysty.
Ekwipunek i skille.
Ubogo, bardzo ubogo. Ekwipunek ogranicza się do ok 40 rodzajów bronii, zbroja do ok 10 zestawów (każdy element kupujemy osobno - hełm, zbroja, nagolenniki, buty, spodnie), brakuje w tej grze tarcz i podwójnych broni, tzn miecz+miecz np, ok 10 broni dystansowych, z 20-25 czarów. 3 umiejętności siły fizycznej - krzepa, życie, odporność, 3 zręczności - prędkość, prezycja, zwinność/przebiegłość/złodziejstwo, 3 szkoły magii. Co do broni - miecze, topory, katany, łuki, kusze, oskardy, wielkie młoty, każdy ma kilka ewolucji - żelazne, mistrzowskie, jakieśtam. Zbroje - Praktycznie do noszenia na codzień jest bardzo mało - Szaty nowicjusza, skórzany komplet, komplet kolczugi, komplet zbroi płytkowej i jakichśtam dobrych/złych bohaterów. Reszta to zbędne śmieci typu strój straży, podczas gdy i tak mamy milion razy lepsze, strój bandyty potrzebny do wmieszania się w bandytów, szaty dobrego/złego maga, które zapewniają syfną ochronę. Ekwipunek także nie posiada magicznych właściwości, kolczuga po prostu jest kolczugą i ma tą samą obronę co każda inna kolczuga. Dobra informacja: Praktycznie każdego rodzaju broni będziemy zmuszeni wykorzystać przeciwko różnym wrogom. Np po wmieszaniu się w tłum potworów, musimy połaczyć magię i miecz, potężne golemy, które odpychają nas i nie pozwalają się zbliżyć potraktować z łuku itd. Co do reszty ekwipunku - jedzenie przywraca życie (add: jeśli się za dużo tłustego nażremy to bohater grubnieje ;f), są tylko 2 rodzaje misktur - życia i many, oraz zwiększające nam nazwijmy to - doświadczenie, manę i życie na stałe. Można używać wędki (nie tylko do łowienia ryb, czasem można wyłowić klucze, mieszki itd), łopaty, można trzymać trofea pokonanych bossów, wskazówki schowanego skarbu, projekty fryzur/wąsów/bród/tatuaży ;f.
3/10
Pomimo wszystko warto zagrać w tą grę, spędziłem nad nią 4 dni i nie żałuję czasu, dobrze się bawiłem i nie rozczarowałem.
Ocena: 8+/10
Temat: [MINI KONKURS] - KGB (Killer Group Barbies)
“MG_KB survival course...”
Jako prawny przedstawicel panienki Ami ściśle powiązanej z ugrupowaniem separatystycznym pod nazwą Mansloughting Gentry of Killer Barbies , przybyłem z listą paru punktów na które panienka Ami oraz jej młodsza koleżanka Hinatka chciały by zwrócić uwagę twórców Ligi KB.
A więc- khem khem – są to następujące punkty.
1) Przed wszystkim zarówno panienka Ami jak i jej koleżanki Hinatka oraz Lunitari (której prawnym opiekunem jest Yukari) chciałyby by ich ugrupowanie separatystyczne pod nazwą MG KB zostało zalegalizowane. W związku z ta ideą jest prośba o zatwierdzenie możliwości tworzenia grup KB pod jedną nazwa powiązanych ze sobą więzami krwi Killer Barbies której płyną morza i rzeki po stronicach MANGAllery. Wiązało by to ze sobą nazwę ugrupowania, znak łączący (logo tatuaż, napis na koszulkach, cholera wie co jeszcze) oraz pewne dodatkowe przywileje jak wspólne okrzyki, możliwość mszczenia się, przywoływania pomocy w trakcie walki, wymiana przedmiotów itp. Itd.
2) Drugim punktem jest możliwe szybkie zalegalizowania oraz udostępnienie środków chemicznych do odnowy w trakcie boju oraz oręża wymiennego zwiększającego dany aspekt statystyki. (np. nowa torebka od Guuciego dająca +5 siły, Szminka firmy Maybaleyn zwiększająca urodę o 4 ale zmniejszająca unik o 1). Wszystkie te elementy powinny być dostępne w szerokim wachlarzu kolorów i firm gdyż podobieństwa mogły by doprowadzić do krwawych zamieszek wśród KB. Dostęp do nich powinien się odbywać poprzez sprzedaż wysyłkową (katalogową) a nowe porcje owych dobroczynnych przedmiotów powinny się pojawiać co jakiś czas wraz z nowym katalogiem. Proponowane przedmioty:
Peruka (dodaje UNIK ale zmniejsza CZAR);
Kolczyki (w zależności od kształtu zwiększają o różną wartość CZAR, ewentualnie substytut granatów);
Tusz do rzęs (zwiększa CZAR);
Puderniczka (do rzucania jako dysk, jak i przedmiot zwiększający ATAK);
Szminka (laser jednorazowego użytku ^^, jak i przedmiot zwiększający CZAR);
Naszyjnik (niczym łańcuch lub przedmiot zwiększający ATAK kosztem CZARU);
Koronkowy Stanik (zwiększa CZAR kosztem UNIKU);
Pierścionki (różnego rodzaju bronie jak i różnego rodzaju zwiększacze czegoś kosztem czegoś innego);
Bronsoletki (służą do obrony przed jednym atakiem – niczym tarcza; lub zwiększają ATAK względem UNIKU);
Koronkowe stringi (zwiększa CZAR kosztem UNIKU – w komplecie ze stanikiem 1,5 razy więcej);
Torebka (jako broń dalekiego zasięgu – w zależności od firmy różny efekt na rywalce);
Boa-szal (zwiększa UNIK);
Lusterko (pojedyncze odbicie ataku rywalki) ;
Gumka do włosów (zwiększa UNIK) ;
Tipsy (zwiększają ATAK) ; [more to come]
3) Trzecim punktem do omówienia są areny walki. Panience Ami oraz jej koleżanką znudziły się już krajobrazy. Chętnie pojechała by na walkę w góry świętokrzyskie albo do miasta (supermarketu – by powalczyć przed sklepem z firmowymi ciuchami). Dodatkowo panienka Hinatka chciała by dodać iż ciekawym rozwiązaniem mogły by być areny z bajerami pokroju przedmiotów użytecznych tylko w ich zakresie. Np. Special typu: rzut manekinem stojącym na wystawie - obecny tylko na arenie SUPERMARKET.
4) Kolejnym ważnym elementem i niezwykle ciekawym były by na pewno walki z KB pozostałych userów, choć nie sterowane przez sztuczną ynteligencje. Podwaliny tego można by stworzyć na zasadzie MGMów. Gdzie jedna osoba wysyła do drugiej zaproszenie wraz z pierwszy ze swoim pierwszym ruchem. Następnie w razie gdyby przeciwnik przyjął, wykonał by swój ruch i nastąpiło by porównanie. I tak w kółko Macieju. Ewentualnie z góry można by ustalić 10 ruchów i w razie czego przedwcześnie zakończyć walkę. Po szczegóły odsyłam twórców na prywatny numer GG prawnego opiekuna KB Ami.
5) Punkt piąty jest dla zmyłki :p – jak wpadne na więcej pomysłów powstaną kolejne punkty ^^ howgh...
To by było na tyle od oficjalnego przedstawiciela zarówno panienki Ami jak i jej młodszej koleżanki Hinatki oraz ugrupowania MG KB.
EDIT_1: Osobiste uwagi (których i tak pewnie nikt nie przeczyta): Jestem przeciw Killer Ken gdyż jako, że zabawa ma być w Killer Barbie to niech to będą Killer Barbie, Ken by zniszczył tą atmosfere.
Jestem również przeciw standartowym bronią pokroju miecze, tarcze - ponownie popsuło by to zabawe. Skoro kręcimy się w klimatach Killer Barbies to trzymajmy się ich, a nie róbmy z tego fantasy (podobał mi sie pomysł mnicha z mechapancerzami, ale z fanatsy przeczucili byśmy się na cyberpunk i znowu odeszli bysmy od genezy KB) Jak chcemy fantasy, miecze, zbroje, i tym podobne rzeczy to niech FiXXX zmieni KB na "przygody Elfów w krainie"... KB to KB.. nie zapominajcie o tym.
sprawa ubrań - była by ciekawa, ale na moj rzut oka (a żyje z pisania gier) jest adekwatnie do systemu - niemożliwa... owszem wykonalna ale niemożliwa. Zbyt dużo pracy by to zajelo, gdyz trzeba by zrobic osobne ubrania dla kazdej KB...
Popieram Uriel i sprawe zakładów.. np obstawiac punkty na to kto wygra daną walkę. ^^
Domki... i ogolnie miasto.. hmm chodzi mi coś takiego po głowie, ale w mocno okrojonej wersji i możliwej do zabawy na stronce.. a do pozostałych mam apel. Właczcie sobie SIMS2... i przestancie marzyć na jawie ^^ howgh... przemówiłem i spadam.
EDIT_2: JOł.. mały bajer który dorzucam dla tych któzy chcieli by sie coś więcej dowiedzieć o Killer Babires według Maxia... czyli pierwsz oficjalny fic KB... główni bohaterowie to ofkors gang MG_KB. Ale nie zabraknie tam tez pozostałych KB ze stronki. LINK→ : <a> "KillerBarbiesWars01"</a> .. zrobie jeszcze dodatek do tego edita ^^ ale później dopiero [ninja] [garnitur] .. papsik narx
Temat: SZUKAM SESJI!!!!!!!!
Oczywiście oto objasnienia :
Legenda pięciu kręgów to świat orientalnej przygody. Wzorowany na kulturze wschodu, szczególnie kulturze samurajskiej. Dają się jednak odczuć tam wpływy innych narodowości jak np. chiny albo korea. Jest to system heroic-fantasy. Nawet motto z pierwszej strony podstawki głosi "opowiadamy historie o bohaterach aby pamietać że i my możemy być wielcy". Rokugn bo tak nazywa się owa kraina w której przyjdzie grać jest wielkim i poteznym cesarstwem. Na tronie zasiada dynastia Hantei. Oprócz rodu cesarskiego mamy jeszcze siedem (póżniej osiem) wielkich klanów. Owymi klanam są: żuraw- mistrzowie szermierki i pojedynku, dożący do perfekcji we wszystkim co robią, wielcy propagatorzy kultury i sztuki, wspaniali dyplomaci którzy od wieków rządzą dworami możnych Rokuganu i maja olbrzymi wpływ na cesarza; Krab- obrońcy cesarstwa przed Krainami cienia potężnym wrogiem z południa, klan wiekich wojowników nieugietych i nie powstrzymanych, traktowanych jednak przez innych z duzą dozą nieufności niekiedy będących nawet ostracyzowanymi przez inne wielkie klany; Feniks- Mistrzowie magii, najbardziej pokojowy klan utrzymujący najmniejsza armię, potega ich shugenja (coś jak połączenie kapłana z magiem) nie ma sobie równych i wielokrotnie uświadamiała innym jaką moca dysponuje feniks, to ten klan dba o sprawy duchowe Rokuganu jak rowniez jego członkowie są uważami za jednych z najwiekszym mistrzów wiedzy cesarstwa a ich wojownicy za jednych z najbardziej jesli nie najbardziej uduchowianych bushi; Jednorożec- ten kaln wrócicł dopiero 200 lat temu z wędrówki która zajęła im osiem wiekow, sa obcymi w rokuganie i staraja się bardzo dostosować , ich obyczaje i ubory sa egzotyczne podobnie jak ich wielkie konie gaijinów, ich kawaleria jest niepowstrzymana co odczuł już lew jednorożec i skorpion, jest to po zurawiu drugi najbogatszy klan w rokuganie; Lew- to najlepsi żołnierze w cesarstwie, maja najliczniejsza armię, sa odwiecznymi wrogami żurawia, sławni ze swojego tempramentu jak równiez chłotnej oceny sytuacji, najwieksi taktycy i generałowie Rokuganu, mający jednak bardzo małe wpływy na politykę, Obrońcy cesarza i jego gwardia; Skorpion- klan zwodniczych i niebezpiecznych osobistości, wielu uwąza ich za całkowicie niwartych zaufania oszustów psów pez czci i wiary oraz pozbawione honoru szumowiny, jednakże nikt kto posiada resztki inteligencji nie powiedział tego jeszcze żadnemu skorpionowi w twarz, uważa się że skorpion to zdrajca i truciciel, jednakże sami członkowie tego klanu wiedza lepiej bez nich imerium dawno by upadło; Smok- to klan medrców i wojownkików, to z tad pochodzi najsławniejszy jak również najbardziej tajemniczy zakon walczących mnichow zwanych wytatuowanymi gdyż mistyczne tatuaże o wielkiej magicznej mocy zdobia ich ciała, ich bushi sa uważani za jednych z najlepszych szermiezy rokuganu (niektórzy powiadają że lepszych nawet od zurawi), ich wojownicy prezentuja niezwykły styl walki dwoma ostrzami, klan tez jest znany ze swojego kontrowersyjnego podejścia do polityki jak i do prawa (uważaja że bardziej liczą się dowody niż zeznania), jest to najbardziej mistyczny i tajemniczy klan w Rokuganie;
Oczywiście oprócz siedmiu wielkich klanów jest jeszcze wiele kalnów p[omniejszychktórych jednak nie sposów szybko wszystkich przytoczyć.
Ideą gry jest bushido oraz legendy. bushido to kodeks samuraja to ono naznacza jego zachowanie a nie podążanie droga bushido jest gigantycznym dyshonorem ( oczywiście każdy klan postrzega bushido w innyc sposób). Legedy sa natomist zywą siła w imperium i do tej pory wiele z nich czeka na odkrycie i wyjasnienie z kolei wiele inspiruje nowe pokolenia do poświęceń i wielkich czynow.
Cyberpunk 2020 i Cyberpunk v3 są światami niedalekiecj przysszłości w których degeneracja społeczeństwa środowiska naturalnego i wielu innych rzeczy osiągnęła szczyt. Śwatem rządzą olbrzymie ponadnarodowe megakorporacje któym zalezy jedynie na maksymalizacji zysków. Świat to wielka kloaka przemocy, brutalności brudu i pieniędzy. Ziemia jest globalną wioską dzieki gigantycznej komputerowej sieci wirtualnej rzeczywistości. Technologia poszła bardzo szybko do przodu i mamy możliwość klonowania organizmów, cybernetycznych wszczepów usprawniających ludzkie ciało, potężnych pancerzy wspomaganych, pełnych cyborgów a nawet zmian genetycznych w organiżmie ludzkim czy zwierzęcym. Korporacje umacniaja swa władze poprzez pieniądze i prywatne armie. Kierując zyciem maluczkich ze swych megalitycznych biórowców zbudowanych z lśniącej stali i szkła. tam niżej na ulicach zdegenerowanych miast szaleja boostergangi mordując i niszcząc w orgii apokalipsy. Reszta świata to szaleństwo gdzie metal łaczy się z mięsem, życie nie jest prawie nic warte,a najbardziej liczy się dobra zabawa i czadowy wygląd oraz szybka jazda. W tym czasie najlepsi technicy buduja niemal od podstaw ciała najtwardszych wojowników autostrady w najgoretszych kluba podłych kanjpach czy ciemnych zaułkach.
Teraz jednak możesz to zmienić masz złącza interfeacu w nadgarstkach, lasery w oczach zaprogramowane chipy w umysle, nowe ulepszone mięśnie i refleks o iscie nadludzkich mozliwościach. Jesteś wzmocniony cybernetycznie usprawniony i w tym stanie trzymając broń w reku zmierzasz do fatalnej krawędzi przeznaczenia, do której moga dojść tylko najlepsi najdwardsi i najmocniejsi. Dlatego że jesteś cyberpunkiem.
W systemie msz do dyspozycji wiele ról więc niebęde wyemieniał wszystkich bo w niemal każdym dodatku sa nowe. Oto część z nich:
- solo - mistrz wlaki i wszelkiego typu uzbrojenia najemik, żołnierz, korporayjny zabojca a może ten jedyny sprawiedliwy w świecie zepsucia i zgnilizny. Dzieki zmysłowi walki będziesz działał szybcie, sprawniej , lepiej od niewyszkolonego mietka, Arnold terminator bedzie przy tobie jak dziecko w piaskownicy. Uważaj jednak bo na przeciwko ciebie może stanąc w końcu ktos podobny.
-Gliniarz- strażnik prawa w dżungli wieliego miasta. Czy chcesz być dwardym dobrym glina czy może sprzedajnym łajnem wszystko zalezy od ciebie
-technik- mistrzowie cybernetyki i wszelkiej technologii jak podobał ci się mcgayver to spodoba ci sie i technik gdyż może on wyczarować z spinacza zyłki i magnesu płapke EMP.
- nomad- podróznik którego jedynym domem jest karawana, wygnany z ziemi i domu przez rząd i korporacje przemieża niebezpieczne drogi świata postholocaustu. Jak podobał się tobie mad max to masz szanse zostać kims w tym systlu
-fixer- uliczny kombinator, mafioso, handlarz czy oszust wybór nalezy do ciebie
- korp- człowiek korporacji grający w ich niebezpieczne gry jesteś yupi masz pieniądze i prestiz ale w wyscigu szcurów wszystko jest zmienne
-netrunner- cyberhaker mistrz sieci komputerowej, programista i elektroniczny włamywacz
- reporter - nazwa samam mówi za siebie telewizyjny donosiciel a może korespondent wojenny lub gwiazda wiadomości
-rockman- muzyk chcący zmieniać świat swoją grą tylko że on ma duże szanse powodzenia jesli myslałeś że cezar hitler lub inny taki człowiek miał charyzme i potrafił poruszać tłumy nie widziałes tegop co może zrobić mistrz chromatycznego roka.
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 78 wypowiedzi • 1, 2