Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Fantasy Scorpio
Temat: Filmy
Z filmow o tematyce fantasy szczegolnie polecam oba Conany /Barbarzynca i Niszczyciel/, Czerwona Sonie. Klasyka, ktora warto obejrzec. Bardzo goraco polecam Willow rowniez. Oprocz tego obejrzec mozna takze Scorpion Kinga /choc dziwne to fantasy.../ oraz LOTRa jak najbardziej. Poki co nie przychodzi mi w sumie nic wiecej do glowy.. Niestety filmow fantasy jest bardzo niewiele i jeszcze mniej jest tych porzadnych..
Co do DnD to sie zgadzam. "Czerwoną Sonię" goraco odradzam, koszmarny film... a co dopiero fantasy. Drugi Conan tez nie jest rewelacyjny.. ale... da się strawić. Do listy powyzej dodałbym "Zaklętą w sokoła", "Excalibur", "Niekończącą sie opowieść 1" ( ew. tez 2 ) - choc to bardziej baśń, "Labirynt" i "Krull". "Legendę" to już na własną odpowiedzialnosc ogladajcie... mnie ten film zanudził na smierć.
Jeszcze jest jakis film conanopodobny z Kevinem Sorbo ( odwórca Herkulesa z serialu )... ale tytuł mi uleciał, chyba "Kull Zdobywca" czy jakos tak, moze ktos to ogladał i napisze co o tym filmie sądzi.
Temat: Final Fantasy
http://uncyclopedia.org/wiki/Final_Fant ... cs_Advance
Za namową Klekssandrry - polecam szczególnie wyliczanie części
Okej, jako że to odnosi się do Final Fantasy ogólnie, do tego działu to wpakuję. Inaczej temat dałbym do zamknięcia, bo jednorazowa śmiechówka - Scorpio
Temat: Zmarła Andre Norton
Umarła Andre Norton :: 18-03-2005 :: wysłane przez Magnes
17 marca 2005 roku, w wieku 93 lat umarła znana autorka książek fantasy i SF Andre Norton. Autorka popularnej serii "Świat Czarownic" zmarła w swoim domu w Murfreesboro (przedmieścia Nashville w USA), jak podała jej przyjaciółka Jean Rabe.
Przed śmiercią odmówiła pogrzebu, w zamian prosząc, aby jej ciało zostało skremowane wraz z jej pierwszymi i ostatnimi powieściami.
Więcej informacji o autorce w rozszerzeniu newsa.
[za scifi.com]
Alica Mary Norton urodziła się 17 lutego 1912 roku w Cleveland. Napisała ponad 130 książek (fantasy i SF) podczas niemal 70-letniej kariery. Używała pseudonimu Andre Norton do 1934 roku, kiedy to uczyniła go swoim legalnym imieniem.
"Science Fiction and Fantasy Writers of America" stworzył nagrodę "Andre Norton Award" dla powieści dla młodzieży i pierwsza z tych nagród zostanie zaprezentowana w 2006 roku.
Cykl "Świat Czarownic" Andre Norton, ze szczegółowym fantastycznym światem osiągalnym tylko przez ukryte bramy, obejmuje ponad 30 powieści. Ponieważ autorka tworzyła wraz z zaprzyjaźnionymi pisarkami, możliwe, że seria będzie kontynuowana (chociaż ostatnie tomy raczej zamykały cykl).
Andre Norton była pierwszą kobietą, która otrzymała "Grand Master of Fantasy Award" z SFWA w 1977 roku i nagrodę Nebula w 1984. Jej ostatnia kompletna powieść ("Three Hands of Scorpio") ma być wydana w kwietniu.
[za scifi.com]
Temat: Compilation of FF7: Dirge of Cerberus
Oto Słowo Ciałem się stało:
Mamy kolejną część "Kompilacji Final Fantasy VII". Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus. Akcja: rok po wydarzeniach z Advent Children. Bohater: Vincent (Cloud się sprzykrzył, czy umrze w AC?). Jak myślicie, czy dostaniemy dobrą grę, wzbogacającą Uniwersum FF7, czy tylko komerchę majacą wzbogacić paru Japończków? Advent Children, Before Crisis, Dirge Of Cerberus... czy kupimy kiedyś Final Fantasy VII-1492? Jakie emocje wzbudzaja w Was niekończące się kontynuacje? Lepiej wiedzieć coś więcej o świecie, który tak kochamy, czy lepiej pozwolić mu żyć w naszych wyobraźniach i tam rozkwitać? Czy nie obawiacie się, że ta gra będzie płytka? Napiszcie, co o tym sądzicie... o ile Moderator nie zamknie tematu za to, że nie umieściłam go w dziale FF
EDIT 3.08.2005: zmiana tematu z "FF7: Dirge Of Cerberus-kolejna dojna krowa,czy coś więcej???" na "Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII"
Ankieta: Jaką grą będzie Dirge of Cerberus?
Świetną, z pewnością dorównującą DMC czy God of War, jeśli nie lepszą
Dobrą, fabularnie i pod względem akcji
Kiepską, fabularnie i pod względem akcji
Zmieniłem nazwę - i tak były nawiązania do innych produktów z kompilacji. Teraz można oficjalnie - Scorpio
Temat: Filmy
D&D to chala na maxa... Rozczarowalem sie tym filmem bardzo.
Z filmow o tematyce fantasy szczegolnie polecam oba Conany /Barbarzynca i Niszczyciel/, Czerwona Sonie. Klasyka, ktora warto obejrzec. Bardzo goraco polecam Willow rowniez. Oprocz tego obejrzec mozna takze Scorpion Kinga /choc dziwne to fantasy.../ oraz LOTRa jak najbardziej. Poki co nie przychodzi mi w sumie nic wiecej do glowy.. Niestety filmow fantasy jest bardzo niewiele i jeszcze mniej jest tych porzadnych..
Temat: Final Fantasy
Dla każdego FF'a dałoby się przypisać tę jedną najlepszą animację, ale ze wszystkich za najlepszą uważam chyba intro Final Fantasy VIII, gdyż Dag wspomniał o reżyserii, akcji i zdjęciach. Scorpio dodał jeszcze, że warto wspomnieć o muzyce. Tu Intro FFVIII jest najlepsze - najpierw słowa na tle plaży, potem zmieniający się krajobraz, muzyka i symboliczność scen - to wszystko pozostawia niezapomniane wrażenie. Scena tańca należy do jednej z tych, które zapisały się w historii gier video i w kilku FF'ach znalazłoby się też takie sceny, ale za najlepszą technicznie i emocjonalnie scenę uznałabym właśnie intro Final Fantasy VIII.
Temat: Final Fantasy XII
Pojawiły się nowe informacje odnośnie XII odsłony Final Fantasy.
Po ponad 3 latach pracy, FFXII jest wreszcie skończone w 100%!
W grze znajduje się 17 minutowy FMV...OMG...<chodzą pogłoski, jakoby miało to być intro dziejące sie 2 lata przed wydarzeniami z gry...>. Swoją drogą znowu pojawia się typowe pytanie w takich przypadkach - gra czy film?
Nie można omijać żadnych filmików <hehe...17 minutowe intro..cudnie XD>.
W porównaniu do FFX została zredukowana liczba Save Pointów.
Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Będzie także nowa mini-gra.
A teraz najważniejsza wiadomość
Były Karty Pamięci, Potiony, Pady, PS2…pora na szpilki FFXII
Na rynek wchodzą 7 marca.
Na koniec mała notka o Dirge of Cerberus.
W ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży gra upalasowała się na 1 miejscu, osiagając wynik 392 000 sprzedanych kopii.
BTW. Pisałam o tym na forum w temacie o DC, ale nie każdy może tam zerka.
Poniżej daję linka do singla "Redemption" Gackta. Jest zarówno samo "Redemption, jak i "Longing", które mi osobiście bardziej się spodobalo . Są też wersje instrumental. Polecam - szczególnie tym, którym "Kiss Me Good-Bye" niezbyt przypadło do gustu :].
Nie jestem pewna, czy takie info się już pojawiło- jeśli tak, to wyrzuć ten post, Scorpio
Temat: Final Fantasy VII
Final fantasy 7 to dla mnie nie tylko najlepsza gra w historii to coś więcej,niepotrafie tego wytłumaczyć ale moim zdaniem historia "gier" powinna być dzielona na tą przed finalem 7 i po nim ...
Kiedyś widząc demo finala 7 bylo w tym demie takie zdanie którego chyba nigdy niezapomne "prawdopodobnie najlepsza gra w historii" na początku to wyśmiałem lecz teraz z każdym rokiem to zdanie się potwierdza
Nie do końca tak jak piszesz. Jeżeli myślę o tym samym demie to było tak :
"...the most amazing RPG we,ve ever seen" i później "...might be the greatest game ever made"
Całkowicie się zgadzam z tym zdaniem
W kwestii remake to jestem podobnego zdania jak Scorpio poprawić grafę i żadnych remixów muzyki jedynie poprawić jakość dźwięku chociaż dla mnie może zostać z wersji psx
Temat: W co teraz gracie? (part II)
MGO, Tools of Destruction (PS3)
Final Fantasy IV (DS)
Final Fantasy X (PS2)
Jeżeli chodzi o MGO i ToD to nie ten dział, żeby się tym chwalić
FFIV - to samo, najpierw bedziesz musiał sobie jednak jeszcze odpowiedni topic stworzyć
FFX- ok.
Lisie to samo tyczy się Ciebie. Scorpio was pozabija
A ja teraz sobie przechodze Freedom Fighters na PS2.
Temat: Król Skorpion/Scorpion King
KRÓL SKORPION / Scorpion King (2002) LEKTOR DVBRip XViD
Reżyseria: Chuck Russell
Scenariusz: Stephen Sommers, David Hayte
Gatunek: Fantasy, Przygodowy
Produkcja: Niemcy, USA
OBSADA
The Rock - Mathayus, król Skorpion
Steven Brand - Memnon
Michael Clarke Duncan - Balthazar
Kelly Hu - Cassandra
Bernard Hill - Philos
Grant Heslov - Arpid
Peter Facinelli - Takmet
Branscombe Richmond - Jesup
Roger Rees - Król Pheron
Tyler Mane - Barbarian Chieftain
OPIS
Trzy tysiące lat przed naszą erą, bezwzględnie ambitny człowiek o imieniu Memnon utwierdza się w przekonaniu, iż przeznaczeniem jego jest zapanowanie nad rozproszonymi ludami pustyni. Zgromadzona pod jego dowództwem armia podległych mu barbarzyńców przetacza się przez góry i równiny, podbijając i biorąc w niewolę wszystkich tych, którzy uszli spod jej mieczy. Memnon realizuje swój złowieszczy plan z bezlitosną precyzją, a każdy kto stanie na jego drodze drży z przerażenia, wiedząc, iż doradcą tego "zła wcielonego" jest tajemniczy mag, przekazujący mu informacje kiedy, gdzie i jak zaatakować. Dzięki niemu za Memnonen idzie nieprzerwane pasmo zwycięstw. Ostatnią przeszkodą dzielącą Memnona od tronu okazuje się być grupka zaledwie kilku plemion pustyni, niewielkich liczebnie a osłabionych dodatkowo wzajemnymi waśniami i nieprzyjaznym nastawieniem. Wiedząc jednak, że atak Władcy Zła jest nieunikniony, niechętnie co prawda, ale decydują się zjednoczyć przeciwko wspólnemu wrogowi i unieszkodliwić Memnona......
Temat: Król Skorpion 2: Narodziny wojownika / Scorpion King 2: Rise
Król Skorpion 2: Narodziny wojownika / Scorpion King 2: Rise of a Warrior, The
Produkcja: USA
Gatunek: Fantasy , Przygodowy
Data premiery: 2008-08-19 (Świat)
Reżyseria Russell Mulcahy
Zdjęcia Glynn Speeckaert
Muzyka Klaus Badelt
*
Zobacz, jakie były początki legendarnego Króla Skorpiona!
Gdy na oczach młodego Mathayusa król morduje jego ojca (zwycięzca turnieju Ultimate Fighting Championship Randy Couture) w chłopaku rodzi się pragnienie zemsty, które uczyni z niego najstraszliwszego wojownika starożytności.
Reżyser takich hitów, jak "Resident Evil: Zagłada" i "Nieśmiertelny" zaprasza do największej z epickich przygód, w której króluje nieprzerwana, zapierająca dech w piersiach akcja i niesamowite efekty specjalne!
[opis dystrybutora dvd]
Temat: Król Skorpion / Scorpion King, The (2002)
Król Skorpion / Scorpion King, The (2002)
Produkcja: Niemcy , USA
Gatunek: Fantasy, Przygodowy
Data premiery: 2002-04-26 (Polska) , 2002-04-15 (Świat)
Reżyseria Chuck Russell
Scenariusz Jonathan Hales , William Osborne
Zdjęcia John R. Leonetti
Muzyka John Debney , Elton Ahi
Temat: eng-pl jak można z tym "house"?
Red Scorpion:
Tłumaczę beletrystykę (fantasy), gdzie występują określenia House w
połączeniu z np. House Painters, House Gardeners itp.
Zastanawiam się nad jakimś ładnym tłumaczeniem. Podejrzewam, że chodzi tu o
jakieś frakcje, rody czy coś w tym stylu. A może Klan? Klan Malarzy,
Ogrododników itd? Jakie jeszcze tego typu określenia na "House" znacie?
Dodaj może trochę więcej kontekstu, będzie łatwiej dopasować.
Na razie mam wrażenie, że "House" ma tu raczej funkcję przymiotnikową albo stoi
w dopełniaczu. Może to Ogrodnicy jakiegoś znamienitego Domu (Rodu etc.)?
AdamS
Temat: Mortal Kombat 2: Unicestwienie / Mortal Kombat: Annihilation
Reżyseria: Matthew F. Leonetti
Scenariusz: Ed Boon
Gatunek: Fantasy,Akcja
Kraj: USA
Rok produkcji: 1997
Czas trwania: 95
Ocena: 4,91/10
Film przygodowy, adaptacja popularnej gry komputerowej, zarazem kontynuacja fabuły filmu, wyświetlanego w Polsce w roku 1995. Czwórka mistrzów walk wschodu, która właśnie pokonała złego czarownika, zostaje zaatakowana przez władcę zaświatów. Ale z pomocą spieszy jej bóg światła i gromu.
Obsada:
Robin Shou - Liu Kang
Talisa Soto - Princess Kitana
James Remar - Rayden
Sandra Hess - Sonya Blade
Lynn 'Red' Williams - Jax
Brian Thompson - Shao-Kahn
Raynor Scheine - Shinnok
Musetta Vander - Sindel
Irina Pantaeva - Jade
Deron McBee - Motaro
Marjean Holden - Sheeva
Litefoot - Nightwolf
Chris Conrad - Johnny Cage
John Medlen - Ermac
J.J. Perry - Cyrax/Scorpion
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zalogować / zarejestrować
Temat: Sygnatury by Rolakon
Sygnatury z 1 strony:
1. Sygna nawet,nawet ale mógłbyś zmniejszyć render.
2. No ładna sygna ale moim zdaniem render nie pasuje do tła.
3. Do kitu!
4. Taka średnia i jakoś za bardzo jasna.
5. Dziwnie zrobiony ten Scorpion. Ma jakoś dziwnie nałożone dwa razy na siebie oczy.
Sygnatury z 2 strony:
6. Efekt bardzo fajny. Jak do tej pory najlepsza praca.
7. Do kitu! Co to ma być??
8. Do kitu! Co to ma być??
9. Nawet,nawet
10. No niezłe. Jak to zrobiłeś?
11. Dziwne tło.
12. Dziwne tło.
13. Za małe. Prawie nic nie widać.
14. To jest bardzo fajne. Jak to zrobiłeś?
Sygnatury z 3 strony:
15. Ładna praca z Final Fantasy. Ale jakoś tło nie pasuje.
16. Tu już lepiej niż w 15. Nawet tło pasuje.
17. Bardzo ładna praca. Przezroczysta część auta specjalnie?
Sygnatury z 4 strony:
18. No fajne, fajne ale c4d tak dziwnie zrobione.
Ogólna ocena wszystkich prac:
7,5/10
Porada:
Popracuj nad używaniem c4d. Bardziej dopasowuj napisy. Łącz tutoriale.
P.S
Jako początkujący grafik nieźle się wypowiedziałem.
Temat: Mortal Kombat: Dewastacja
Plakaty:[album]5897[/album]
Twórcy:rodukcja: USA
gatunek: Fantasy, Przygodowy, Akcja
data premiery: 2007-01-01 (Świat)
reżyseria Russell Mulcahy
scenariusz Scott Swan (II), Drew McWeeny,
zdjęcia Robin Vidgeon
na podstawie: serii gier video "Mortal Kombat" firmy Midway
czas trwania: 101
Obsada:Raynor Scheine: Shinnok
Talisa Soto: Kitana
Robin Shou: Liu Kang
Adoni Maropis: Quan Chi
Christopher Lambert: Lord Raiden
Keith Cooke: Sub-Zero
Dana Hee: Mileena
Linden Ashby: Johnny Cage
Stacey Dash: Tanya
Sandra Hess: Sonya Blade
Chris Casamassa: Scorpion
Matthias Hues: Fujin
Neil James: Shang Tsung
Proszę bardzo, powstanie 3 część (albo już powstała sądząc po dacie premiery).
Oczywiste jest to że cudów nie można się spodziewać, jednak film jeśli trafi w jakiś sposób w moje ręcę to na pewno go obejrzę.
Dziwi mnie jednak fakt robienia kolejnej części.
Annihilation raczej sukcesu nie odniósł.
Temat: Czy mordobicia się nie przejadły>?
Erm... W nadchodzacym DOA4 ma byc mozliwosc, sciagania strojow z Xbox Live - myslisz, ze ktos bedzie za to pobieral oplaty? Sluszne - bedzie - ale za polaczenie z internetem.
Poczytaj jakieś newsy popatrz, jakie pomysły przychodzą od głowy twórcom. Z grania online można wyciągnąć kupę kasy. I prędzej czy później ta kaska zacznie z nas wyciekać wszelkimi możliwymi otworami, tylko dlatego, że będziemy chcieli grać na danej arenie, czy zdobyć super-kooper broń dla postaci. A to ani trochę mi się nie podoba.
Wracając do tematu - historia lubi zataczać krąg i tak jak kiedyś był Mario 64, Tekken 3 czy Final Fantasy VII, tak pewnie znowu przyjdzie czas, kiedy gatunek mordobić trafi na grę, która okaże się przełomem. A na razie, jak to zauważył Scorpio, mamy kroczki, a nam potrzeba chociażby pierwszego kroku.
Temat: Mortal Kombat 2: Unicestwienie
Twórcy:Produkcja: USA
Reżyseria: Matthew F. Leonetti , John R. Leonetti
Scenariusz: Ed Boon , Lawrence Kasanoff
Zdjęcia: Matthew F. Leonetti
Muzyka: Dave Mustaine, Dave Ellefson
Info:Gatunek: Fantasy , Przygodowy , Akcja
Data premiery: 1998-06-12 (Polska) , 1997-11-21 (Świat)
Od lat: 15
Czas trwania: 95
Obsada:Robin Shou: Liu Kang
Talisa Soto: Princess Kitana
James Remar: Rayden
Sandra Hess: Sonya Blade
Lynn 'Red' Williams: Jax
Brian Thompson: Shao-Kahn
Raynor Scheine: Shinnok
Musetta Vander: Sindel
Irina Pantaeva: Jade
Deron McBee: Motaro
Marjean Holden: Sheeva
Litefoot: Nightwolf
Chris Conrad: Johnny Cage
John Medlen: Ermac
J.J. Perry: Cyrax/Scorpion
Fabuła:Film przygodowy, adaptacja popularnej gry komputerowej, zarazem kontynuacja fabuły filmu, wyświetlanego w Polsce w roku 1995. Czwórka mistrzów walk wschodu, która właśnie pokonała złego czarownika, zostaje zaatakowana przez władcę zaświatów. Ale z pomocą spieszy jej bóg światła i gromu.
Jutro będzie można ten film zobaczyć w TV. Z tej okazji postanowiłem odświeżyć go sobie.
Obejrzę go więc jutro, ale nie spodziewam się raczej zachwytów Kiedyś film podobał mi się, głównie ze względu na moją fascynację grą na podstawie której film powstał.
Ciekaw jestem mojej reakcji na odświerzenie drugiej części Mortala
Temat: Batalie w scenariuszach
Mhm... Też tak sądzę. Rzucanie czegokolwiek przy wielkich potyczkach nie ma sensu - całośc powinien opisać mg na podstawie statyystyk postaci i ostatecznie jakiegoś lub kilku rzutów na 'szczęście'.
Tak powinno być, jeśli bohaterowie są po przeciwnych stronach barykady. Jeśli walczą razem przeciw npc'om - to wogóle bez rzutów.
Raz była fajna walka w rpg'u, który prowadziłem, bo to była armia ludzi, krasnoludów, orków i smokowców (każda z części dowodzona przez jednego z graczy) kontra armia elfów wzpomagana przez jednego mecha bojowego przez nich odnalezionego w starożytnych ruinach.
To był dopiero chaos (bydlę strasznie powolne - 1-2 ruchy na 8-10 graczy), lecz przy uzbrojeniu Gatling kaliber 20'' (20 cali - mniej więcej 50 cm) + Scorpio Launcher kaliber 60'' (wyrzutnia rakiet 1,5 m przekroju) walka była ciekawa (skończyło się wyrzynką elfów i śmiercią prawie wszystkich postaci - mech, załatwiony zaklęciem, an które życie poświęcili wszyscy magowie drużyny, eksplodował z powodu uszkodzenia już i tak niestabilnego reaktora).
Chaos był nieziemski (szczególnie momenty, gdy mech oddawał salwy po 20 pocisków z Gatlinga w armię), a i w starciu było nieźle ^__^
Jak chcecie naprawdę pokaz niesamowitego chaosu walki, obejrzyjcie sobie filmiki w tle walki Balamb Garden vs. Galbadia Garden w Final Fantasy 8 (zastosowano tam technikę filmu jako tła i polygonowych postaci graczy na 1-szym tle). To dopiero jest chaos - walka na broń białą, zaklęcia (styl japoński, czyli bardzo dynamiczne), broń palną i motory.
cya
Raziel-chan
Temat: Mortal Kombat
Mortal Kombat 1995 DVDRip
gatunek: Fantasy, Akcja
produkcja: USA
data premiery: 1996-01-12 (Polska) , 1995-07-13 (?wiat)
re?yseria: Paul W.S. Anderson
scenariusz: John Tobias, Ed Boon
zdj?cia: Matthew F. Leonetti
czas: 101 min
obsada:
Christopher Lambert: Lord Rayden
Bridgette Wilson: Sonia Blade
Cary-Hiroyuki Tagawa: Shang-Tsung
Linden Ashby: Johnny Cage
Robin Shou: Liu Kang
Talisa Soto: Kitana
Trevor Goddard: Kano
Francois Petit: Sub-Zero
Chris Casamassa: Scorpion
Keith Cooke: Reptile
Hakim Alston: Walcz?cy mnich
Kenneth Edwards: Art Lean
John Fujioka: Chief Priest
Daniel Haggard: Zast?pca dyrektora
Sandy Helberg: Dyrektor
o filmie:
Film wzorowany na popularnej grze komputerowej pod tym samym tytu?em. Jego akcja
rozgrywa si? w pos?pnym kr?lestwie Za?wiat?w, gdzie ostatni ziemscy ?miertelnicy
staj? do pojedynku z nadludzkimi si?ami z?a w kolejnej edycji turnieju Mortal Kombat.
Od wyniku tej walki na ?mier? i ?ycie zale?? losy Ziemi. Tr?jka mistrz?w wschodnich
sztuk walki: Liu Kang (Robin Shou), Johnny Cage (Linden Ashby) i Sonya Blade
(Bridgette Wilson) w obronie przysz?o?ci rodzaju ludzkiego musi pokona? okrutnego
demona z?a, maga Shang Tsunga.
typ pliku: avi
rozmiar obrazu: 512 x 288
Temat: Legendarne postacie z gier
Moje typy, oczywiście nie wszystkie, ale te, które mi akurat przypełzły do czaszki w tej chwili (kolejność przypadkowa):
Max Payne (Max Payne)
Lara Croft (Tomb Raider)
Shodan (System Shock 2)
Garrett (seria Thief)
Kain i Raziel (seria Legacy of Kain)
Christof Romuald (Vampire the Masquerade: Redemption)
Duke (seria Duke Nukem)
Macki (Day of the Tentacle)
Gabriel Knight (seria GK)
Julie (Heavy Metal: FAKK2)
Gordon Freeman, G-Man (Half-Life 1&2)
Bezimienny (Planescape: Torment)
Claire Redfield, Nemesis (Resident Evil...)
Solid Snake, Psycho Mantis, Vulcan Raven (Metal Gear Solid)
April Ryan (The Longest Journey)
J.C. Denton (Deus Ex)
Pyramid Head (Silent Hill 2)
The Speaker przemawiający w imieniu Executrix (Emperor: Battle for Dune)
Kane (Command & Conquer)
Minsc i Boo (Baldur's Gate 1&2)
Scorpion, Sub-Zero, Johnny Cage, Sonya (seria Mortal Kombat)
Ryu, Ken, Chun-Li, Cammy (seria Street Fighter)
Edward Carnby (seria Alone in the Dark)
Overmind (Starcraft)
Sly Boots i reszta ekipy (Anachronox)
Sonic (Sonic the Hedgehog)
Praktycznie większość postaci z Final Fantasy VII
Poszczególne postacie z Falloutów, takie jak np. Sulik, Harold, Frank Horrigan, Killian itp.
Temat: Tworzymy naszego eRPGa!
JK! Po co dałaś do tego fotobloga odwzorowanie maskotki różowego króliczka, mój głupi komiks, i tego Scorpiona!? Przecież jest już dobry szkic Scorpinusa... Po co jeszcze ten wybryk natury z wielkimi oczami dawać?
Moja droga, te obrazki były tam już od dawien dawna .
To ja proponuję "The Final Never Ending Łog's Fantasy Story"
Ja... Jestem za
P.S. Liczyłam, że mój post o fotoblogu rozrusza trochę temat... ale nie offtopowo ^^"
Nie jest źle :P - Scorpio
Temat: Przedstawienie
Imię: Hubert
Nazwisko: co cie to
Ksywka: Gutek/Giera
Wzrost: 168
Waga: 52
Wiek: 14
Miejsce zamieszkania: Wągrowiec
Klasa (cyfra, literka, profil): 2d
Numer w dzienniku: 13
Ulubiony gatunek muzyki: hIp Hop & RaP
Ulubiony zespół i piosenka: Mc Tabu: Śmiesznie było ver2
Ulubione jedzenie: Pizza i Spaghetti
Ulubiony napój: Coca - Cola
Najlepszy film wg mnie: nie mam
Ulubiona książka: nie mam
Ulubione czasopismo, gazeta: Konsole, Fantasy, X Faktor, Kawai
Twój szczęśliwy numer: 7
Znak zodiaku: Scorpion
Ulubiony sport: Football
Temat: Czy mordobicia się nie przejadły>?
Wracając do tematu - historia lubi zataczać krąg i tak jak kiedyś był Mario 64, Tekken 3 czy Final Fantasy VII, tak pewnie znowu przyjdzie czas, kiedy gatunek mordobić trafi na grę, która okaże się przełomem. A na razie, jak to zauważył Scorpio, mamy kroczki, a nam potrzeba chociażby pierwszego kroku.
Kroków doczekamy się mam nadzieje z nadejściem nowych konsol. Więcej pamięci powinno zaowocować choćby zmiennymi animacjami ciosów. Czy nie byłoby fajnie ujrzeć kilku animacji jednej techniki? Mogłyby być zależne od zmęczenia, obrażeń lub czego dusza zapragnie. Otoczenie ulegające powolnemu niszczeniu także mogłoby być. Każdy przecież chciałby aby jego ataki pozostawiały ślady na otoczeniu, np. wgniecenia na murach i stropach drewnianych po naprawde mocnych ciosach, sypiący się tynk itp. Oczywiście to co wymieniłem żadnym wielkim krokiem nie jest. Jest to raczej dobry start.
Temat: Muzyka inspirowana horrorem
podam niżej kilka kapelek, które mi osobiście kojarzą się z mrokiem, grozą - więc i horrorem też... Jeśli już były w temacie - wybaczcie...
Limbonic Art - norweski black metal wymieszany z ambientem, symfonią i całą masą innych rzeczy. In Abhorrence Dementia, czy Moon in the Scorpio po prostu zabierają umysł w inną rzeczywistość i kreują plastyczne obrazy ciemnych zakamarków wszelkiego istnienia
Profanum - polski projekt, który ciężko wpisać w jakeikolwiek ramy, ale najbliżej mu chyba jednak do ambientu
Burzum- wiem, wiem... ale nic nie poradzę, że ambient w wykonaniu Count Grishnakh`a tak na mnie działa
wpiszę tu też szwajcarskiego Summoninga - choć to raczejj klimat fantasy-tolkienowski, to na Minas Morgul potrafią zbudować atmosferę grozy
aha - jeszcze thorns - norweski projekt blackowo-ambientowy
dorzucę spokojnie Arkhama, o którym wspomniał Shaddock - ciekawe, klimatyczne i plastyczne (a to dla mnie niesłychanie ważne)
pewnie zapomniałem o wielu innych - jak sobie przypomnę, to wrzucę
ps. "Cradle of Filth śpiewali z Pinheadem" ??? Mała nieścisłość- Doug Bradley udzielił swego głosu w formi recytacji (nawet nie melorecytacji) dokładnie w jednym utworze kredek (her ghost in the fog) - nie nazwałbym tego od razu wspólnym śpiewaniem...
Temat: Kingdom Hearts: seria
Przyznam też, że miałem pewne wątpliwości co do tego, czy pokierujemy tym blondasem. Na szczęście jednak będzie można(lecz pewnie przez tylko krótką chwilę ), a wydaje mi się on ciekawszym bohaterem od Sory.
A mnie się wydaje, że będziemy prowadzić dwie ścieżki fabularne- Sory i Blondasa na zmianę. Było by to całkiem ciekawe... Jak? Na przykład jeden może podążać śladami drugiego lub w poszczególnych światach zbierać plotki o dwóch Keyblade Masterach
Ech, czy ja wiem? Zadna postac nie zasluguje moim zdaniem na uwage. Gra jest nudnawa. Powinniscie sprobowac Heroes albo Domination-gry turowe to jednak cos!
A juz mozecie byc pewni, ze nawet gra dal pieciolatkow przebilaby jakies glupie mangi! Nie cierpie japonskiej glupoty...
A teraz wytłumacz, o co ci w ogóle chodzi...
Lepiej nie ... - Scorpio
Czyżbyś ich nie znała? Hmm... wstyd?
-_-" Są pozycje tzw "obowiązkowe", ale może nie przesadzajmy- koleżanka ma prawo myśleć inaczej; może grała, może nie- wiele z tego postu nie wynikało
Sprytne posunięcie ze strony Square-Enix. "Drogi Graczu, oto postać z Final Fantasy VI. Czy znasz tę grę? Nie? Ale możesz ją zawsze kupić..."
Nie tylko Square. Dzięki KH zainteresował mnie "Noghtmare Before Christmas"
A że... no... nie do końca go kupiłam, to... no..khem...
Od koleżanki pożyczyłam
Temat: Wypasione MP3
Zapodam troche swojej muzy , mozliwe ze cos juz bylo z tego bo nie czytalem wczesniej tego tematu utworow :
-break beat-Flying Steps - Super Sonic (Brainburg remix).MP3 --> MASA!
-dj.iguana - right here waiting for you
-Accuface - Journey Into Sound (Club Mix).mp3
-AQUAGEN - Capricorn.mp3
-Axel Konrad - H E A R T Beat.mp3-
-B.B. -Laud and praud.mp3
-Blank Jones - Sound Of Machines.mp3
-Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody.mp3
-Caban - Dj Noizer.mp3
-Darude Vs. Robert Miles - 'Children of The Sandstorm'.mp3
-Darude vs mindmachine - you're my fantasy
-DJ Jean - 2Pac Changes.mp3
-Dune - Dark Side Of The Moon.mp3
-Dune - Who Wants To Live Forever.mp
-FUTURE BREEZE - Temple of dreams.mp3
-HitMe_VanilliaIce_Klubbheads_remix.mp3
-Lexy & K - Paul - Freak.mp3
-Lexy & K-Paul feat. Atomekk Dog - Let's play (Original Mix).mp3
-Mellow Trax - Mystery In Space.mp3
-Members Of Mayday -Sonic Empire (Dj MaTi rmx).mp3
-Mortal Kombat Soundtrack - Scorpion Theme.mp3
-scooter - endless summer.mp3
-RINK 1 - Airwave rmx.mp3
-Rocco -Everybody.mp3
-Starplasch -Free.mp3
-Sven_Vath_La_Esperanza.mp3
-techno - scooby doo (techno remix).mp3
-The Mystery - The Mystery [Original].mp3
-Watergate - Heart Of Asia.mp3
-U96 - Das Boot.mp3
-Voodoo & Serano -Blood Is Pumping.mp3
FAJNA MUZA , WARTA SCIAGNIECIA , NAJLEPIEJ Z KAZY ______:lol:
Temat: Mortal Kombat (1995)
Gatunki Filmowe: fantasy, akcja
------------------------------------------------------------
Podstępne siły ciemności pod wodzą tajemniczego Impertora pragną zawładnąć ziemią. Aby tego dokonać, muszą zwycięzyć w 10 kolejnych turniejach Mortal Kombat. Wygrali już 9.....
Johnny Cage - Linden Ashby
Liu Kang - Robin Shou
Sonya - Bridgette Wilson
Kano - Trevor Goddard
Kitana - Talisa Soto
Rayden - Christopher Lambert
Shang Tsung - Cary-Hiroyuki Tagawa
Goro - głos: Gregory Paul Martin
Scorpion - Chris Casamassa
Sub-Zero - François Petit
Reptile - Keith Cooke
------------------------------------------------------------
Temat: Mortal Kombat 2:Unicestwienie/Mortal Kombat:Annihilation
------------------------------------------------------------
Data premiery: 1998-06-12 (Polska),1997-11-21 (Świat)
Produkcja: USA
Gatunek: Fantasy, Akcja
Reżyseria: John R. Leonetti, Matthew F. Leonetti
Scenariusz: Brent V.Friedman, Bryce Zabel
Zdjęcia: Matthew F. Leonetti
Muzyka: George S. Clinton, Dave Mustaine
Film przygodowy, adaptacja popularnej gry komputerowej, zarazem kontynuacja fabuły filmu,
wyświetlanego w Polsce w roku 1995. Czwórka mistrzów walk wschodu, która właśnie pokonała
złego czarownika, zostaje zaatakowana przez władcę zaświatów. Ale z pomocą spieszy jej bóg
światła i gromu.
Robin Shou: Liu Kang
Talisa Soto: Princess Kitana
James Remar: Rayden
Sandra Hess: Sonya Blade
Lynn 'Red' Williams: Jax
Brian Thompson: Shao-Kahn
Raynor Scheine: Shinnok
Musetta Vander: Sindel
Irina Pantaeva: Jade
Deron McBee: Motaro
Marjean Holden: Sheeva
Litefoot: Nightwolf
Chris Conrad: Johnny Cage
John Medlen: Ermac
J.J. Perry: Cyrax/Scorpion
------------------------------------------------------------
Temat: Twój ulubiony bohater SF i Fantasy
ok zaczynam
Film Fantasy:Nasgule
Film SF:Predator
Gra:Rayne,Scorpion
Anime:Motoko Kusanagi, Aoshi Schinomori
Baśń: Totoro
Książka Fantasy:Zielony Smok
Książka SF: Motoko Kusanagi
Temat: Sextet Final Fantasy XIII
Scorpio, a może square tez poprostu boi się zwalić tamte serie? widzi że im ostatnio nie wychodzi i zamiast wszystko zarznąć naraiz ezarzynają final fantasy?
Temat: Lista graczy w polsce (Konfrontacja/AT-43 itd.)
Wpiszcie mnie, a co :
Miejsce gry: Opole, Klub War Academy
Nick: profi
Systemy:
- Warhammer Fantasy Battle (Orcs & Goblins)
- C: AoR (Scorpion's Army)
- Alkemy (Jade Triad)
- AT - 43 (od niedawna) (Red Block)
Mail: pawbot@wp.pl, gg: 6675741
Temat: Diablo
przez mrok i klimat, przez taką typową fantasy wioskę, przez bronie i przedmioty ... przez wszystko to, co sprawiało że czułem się jak w heroic fantasy
Scorpio właśnie to chciałem powiedzieć o tej grze ale nie mogłem tego wymyślić :) DZIEKI
Temat: KROL SCORPION 2 / SCORPION KING 2 ( 2008 )
Scorpion King 2: Rise Of A Warrior / Król Skorpion 2: Narodziny Wojownika (2008) Lektor pl. ; Rmvb;:
Info :
Tytuł Oryginalny : The Scorpion King 2: Rise of a Warrior
Tytuł Polski : Król Skorpion 2: Narodziny Wojownika
Rok Produkcji : 2008
Data Premiery: 2008-08-19 (Świat);2008-09-04 (Polska);
Czas trwania : 1:44:19.
Produkcja : USA
Gatunek : Przygodowy , Fantasy / Historyczny
Reżyseria : Russell Mulcahy
Scenariusz : Glynn Speeckaert
Zdjęcia : Glynn Speeckaert
Muzyka : Klaus Badelt
Wytwórnia : Tim Film Studio
Obsada :
Michael Copon : Mathayus
Pierre Marais : Młody Mathayus
Randy Couture : Sargon
Karen Shenaz David : Layla
Simon Quarterman : Ari
Tom Wu : Fong
Andreas Wisniewski : Pollux
Natalie Becker : Bogini Asztarte
Jeremy Crutchley : Baldo
Shane Manie : Jesup
Chase Agulhas : Młody Noah
Warrick Grier : Abalgamash
Terry Norton : Inanna
Az Abrahams : Król Hammurabi
Dane techniczne :
Plik : 343 MB (337 MB), czas 1:44:19, rodzaj: RMF, 1 ścieżka(i) audio, jakość 38 %, ,
Video : 289 MB, 387 Kbps, 25.0 fps, rozdz. 608*336 (16:9), RV40 = RealVideo 9, Obsługiwane
Audio : 47 MB, 64 Kbps, 44100 Hz, 2 kanał(y), 0x0 = RealAudio 8,cook-24, , , Obsługiwane
Screen :
Opis filmu :
Kontynuacja kasowego przeboju fantasy Król Skorpion z 2002 r.
Zobacz, jakie były początki legendarnego Króla Skorpiona! Gdy na oczach młodego Mathayusa król morduje jego ojca (zwycięzce turnieju Ultimate Fighting Championship Randy Couture) w chłopaku rodzi się pragnienie zemsty, które uczyni z niego najstraszliwszego wojownika starożytności.
Download :
Temat: Król Skorpion 2: Narodziny wojownika / The Scorpion King 2: Rise of a Warrior
Król Skorpion 2: Narodziny wojownika / The Scorpion King 2: Rise of a Warrior (2008)
TYTUŁ FILMU: The Scorpion King 2: Rise of a Warrior (Król Skorpion 2: Narodziny wojownika)
PRODUKCJA: USA
GATUNEK: Fantasy, Przygodowy
CZAS TRWANIA: 90 minut
DATA PREMIERY: 2008-08-19 (Świat)
REŻYSERIA: Russell Mulcahy
SCENARIUSZ:
WYSTĘPUJĄ: Michael Copon, Randy Couture, Karen Shenaz David, Pierre Marais, Simon Quarterman
Zobacz, jakie były początki legendarnego Króla Skorpiona!
Gdy na oczach młodego Mathayusa król morduje jego ojca (zwycięzca turnieju Ultimate Fighting Championship Randy Couture) w chłopaku rodzi się pragnienie zemsty, które uczyni z niego najstraszliwszego wojownika starożytności.
Reżyser takich hitów, jak Resident Evil: Zagłada i Nieśmiertelny zaprasza do największej z epickich przygód, w której króluje nieprzerwana, zapierająca dech w piersiach akcja i niesamowite efekty specjalne!
Król.Skorpion.2:.Narodziny.wojownika.[Scorpion.King.2:.Rise.of.a.Warrior].2008.PAL.PL.DVD9-DVDSEED*BooS*
http://www.filmweb.pl/f45...+wojownika,2008
Audio:
DTS 5.1 2.0
[ ] [x] [ ] English
[ ] [x] [ ] Polish
[ ] [x] [ ] Other/Jakie: francuski,hiszpanski
Video:
[x] PAL [ ] NTSC
[x] Untouched
[wartosc bitrate] 6486
KOPIA 1:1:
[x] TAK [ ] NIE
Format:
[ ] 4:3 [x] 16:9
Czas filmu:
[czas] 90Min.
Napisy:
[x] PL [x] EN [ ] DE [x] FR [x] ES [x] Inne/Jakie: portugalskie
Menu
[x] TAK [ ] NIE
Dodatki
[x] TAK [ ] NIE
Linki:
(Paczki po 200 MB)
Temat: Scorpion King (2002)
Scorpion King - Król skorpion
Gatunek: Fantasy/Przygodowy
Produkcja: USA
Reżyseria: Chuck Russell
Obsada: The Rock, Steven Brand, Michael Clarke Duncan
Trzy tysiące lat przed naszą erą, bezwzględnie ambitny człowiek o imieniu Memnon chce zapanować nad rozproszonymi ludami pustyni. Zgromadzona pod jego dowództwem armia przetacza się przez góry i równiny, podbijając i biorąc w niewolę wszystkich tych, którzy uszli spod jej mieczy. Ostatnią przeszkodą dzielącą Memnona od tronu okazuje się być grupka kilku plemion pustyni, niewielkich liczebnie a osłabionych dodatkowo wzajemnymi waśniami. Wiedząc jednak, że atak Władcy Zła jest nieunikniony decydują się zjednoczyć przeciwko wspólnemu wrogowi i unieszkodliwić Memnona. W tym celu zatrudniają Mathyusa, biegłego w sztukach walk potomka walecznych rodów, który ma zgładzić czarnoksiężnika - najsilniejszą tajemną broń Memnona. Zainspirowana opowieściami o legendarnym władcy Egiptu, historia opowiedziana w filmie "Król Skorpion" osadzona jest w pełnych brutalności czasach ciężkich doświadczeń plemion pustynnych jeszcze cztery wieki przed wzniesieniem Wielkiej Piramidy. To właśnie wtedy, jak widzimy początkowo na ekranie, czarnoksiężnik przepowiedział, że wkrótce na arenę starożytnego świata wkroczy postać legendarnego króla, który wsławi się odwagą i męstwem. Bezwzględny i okrutny Memnon, w tej roli Steven Brand, mniema, iż chodzi o niego i gotów jest zrobić wszystko, aby zostać królem. Siłą stara się podporządkować sobie plemiona pustynne, w swoich atakach napotykając na niewielki opór nielicznych, osłabionych codziennymi zmaganiami ludów. W Króla Skorpiona, wcieliła się supergwiazda amerykańskich zapasów - wrestlingu, Dwayne, The Rock (Skała), Johnson. Postać Króla Skorpiona (także zagrana przez Skałę) po raz pierwszy pojawiła się on na ekranie w filmie "Mumia powraca" (The Mummy Returns), przedstawiającym wydarzenia rozgrywające się 2000 lat po tych, które mają miejsce w prezentowanej obecnie opowieści, majacej być początkiem nowej przygodowej sagi.
[Video]
Codec: DivX 5.0
Resolution: 704x288 (2.44:1)
Bitrate: 991 kb/s
Framerate: 25 fps
[Audio]
Codec: mp3
Bitrate: 117 kb/s (58/ch, stereo) VBR
Fraquency Sample: 48000 Hz
Rozmiar: 699MB
ed2k://|file|Scorpion.King.(Lektor.PL).[kOZa].(goldesel.pl).avi|733921280|5BFC774C9DCB034144C94B7630B1A5EF|/
Temat: najemnik
M.Z.:
| Co można zrobić z najemnikiem? Tłumaczę powieść fantasy i wydaje mi się,
że
| słowo "zatrudnić" brzmi zbyt nowocześnie jak na taki gatunek.
| Czy można nająć/najmować najemnika?
| Jak jeszcze można to określić?
| Dziękuję
Odnoszę wrażenie, że najpierw powinien Pan nauczyć się
języka polskiego a potem robić konkurencję lady Joanne Kathleen
Rowling.
Nie bardzo rozumiem przyczyny, dla których postanowił Pan obrażać Red
Scorpiona. Być może są jakieś, o których nie wiem, ale jego aktualne pytanie
bynajmniej do tego nie upoważnia. A znalezienie właściwych kolokacji czasem
wcale nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza gdy trzeba utrafić w archaizującą
stylistykę powieści fantasy.
Co do pani K. K. Rowling, to:
Po pierwsze, skojarzenie jest zupełnie nietrafne, gdyż pani Rowling nie zajmuje
się tłumaczeniem literatury, co właśnie robi Red Scorpion.
Po drugie (już mało ważne, ale warto wspomnieć), pani J. K. Rowling nie ma
jeszcze tytułu szlacheckiego, zatem łączenie "lady" z nazwiskiem nie jest
właściwe. Czym innym byłoby użycie tego słowa jako rzeczownika pospolitego,
który ma szersze znaczenie, jednak razem z nazwiskiem (albo samym imieniem)
nabiera ono dość jednoznacznego wydźwięku.
Co do uczenia się języka polskiego, to zauważę, że "hańbiocych" lepiej jednak
pisać przez "ą". A w "kapitaliźmie" wprawdzie wymawiamy głoskę "ź", ale
piszemy "kapitalizmie", zgodnie z ogólną zasadą.
http://so.pwn.pl/slowo.php?co=kapitalizm
Słowo najemnik ma bardzo wiele znaczeń: najemnik-
pogardliwie człowiek podejmujący się za pieniądze usług
hańbiocych, niegodnych. Jurgieltnik sprzedawczyk najemnik,
ten kto otrzymuje jurgielt- stałą płace lubo żołd.( żołnierz)
Najemnik-człowiek wynajmujący się do pracy, służby lub
jakichś okreslonych prac za umówioną sumę (zapłatę).
W polskim kapitaliźmie powszechnie stosowane.
Pracownik, robotnik zatrudniony na prawach najmu. To bardzo
pozytywne określenie.Umowa najmu.
Najemnicy w Legii Cudzoziemskiej-formacje wojskowe-regularne
wojsko ( Francja)
Jednak współcześnie podstawowe znaczenie, które jak najbardziej odpowiada
sytuacji przedstawionej przez pytającego, to: "ochotnik zwerbowany do obcego
wojska, walczący w nim za pieniądze".
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=34309
Nie ma tu wcale nacechowania pejoratywnego.
A swoją drogą, to cóż Pan powiesz o naszych dzielnych Lisowczykach?
AdamS
Temat: gry teamu Yasumi Matsuno, Hiroshi Minagawa, Hitoshi Sakimoto
Nie wiem czy to dobry temat [ a;e w koncu o Yazz'ie] na wylewanie zali ale konstruktywna krytyka chyba dobra rzecza jest i nie dostane za nia warna - gdyby bylo inaczej m ozna smialo wywalac tego posta.
Szanowny Scorpio i Pita
Uwazam iz jestes bardzo dobrym modem i twoje wypowiedzi na forum sa wielce rzeczowe i ze wszech miar fachowe.
Wiec dlaczego w najnowzym N+ twoje 2 artykuly po prostu cuchna subiektywnoscia.
To mialy byc biografie Nomury i Yazz'a a skonczylo sie na prostym i czarno bialym porownaniu : Yazz - dobry i prawy - Nomura zly i brzydki. Naprawde strasznie sie to w oczy rzucilo. Gdyby to byla nowa czesc Finala to mozna by Yazz'a uczynic glownym bohaterem a Nomure ostatecznym bossem.
Nie atakuje cie ani nie staram sie w jakis sposob zgnoic ale nie wiem czy mozna w tego typu artykule tak bardzo pokazac wlasne odczyucia negatywne wzgledem jakiejs opisywanej osoby.
Stwierdzenie Yazz - dobry , Nomura - zly jest wielce nieprofesjonalne w dziedzinie tak [ paradoxalne ] subiektywnej jak czyjes widzimisie. To ze ktos nie lubi cyberpunku bo mu sie przejadl [ Nomura] i nagle wrocila u niego milosc fantasy [ Yazz] to nie znaczy ze mozna w badz co badz artykule ktory ma naswietlic sylwetki obu tworcow tak jasno stwierdzic ze ktos idzie w zla strone.
Jak widac dosc bronie Nomury, dlatego ze tworczosc ow pana bardzo mi sie podoba szczegolnie jego widowiskowosc ktorej tak brakowalo poprzednim dzielom Square. Yazza szanuje ale FFT i FFXII nie byly [ DLA MNIE] pod wzgledem narracji [ NARRACJI[ najlepszymi dzielami S-E. Vagranta zostawiam bo ta gra jest kompletna. [ Btw odglosy kosciotruppow z FFXII to podmasterowane odglosy z VS - ostatnio zauwazylem]
Z gory dziekuje za uwage i nie atakowanie mnie przez fanatykow pana duze Y.
pozdrawiam
Temat: Wojny konsolowe - temat niemoderowany!
DMC jest lepsze od Ninja Gaide(co w tej grze jets odkrywczego?kolejny ninja latajacy z mieczykiem )
DMC-Normal, moge czytac gazete i wciskac na slepo guziki i tak gre ukoncze . A teraz to samo z NG :> Zanim przejdziesz 1 chapter musisz sie duzoooooo nauczyc, bo ta gra jest czysto techniczna, a nie denna sieczka .Kolejna gra z ninja ? Na PS2 troche wyszlo crapow , juz nawet ostatnie odlosny Tenchu to porazka...........
A do mojej listy luck sam dorzucił kolejne tytuły
Nie lap mnie za slowa, bo to sa gry w ktore nie mialem okazji zagrac :d I nie jest powiedziane , ze musza mi sie podobac .
I nigdzie nie napisalem , ze PS2 ma syfne gry , gry sa dobre , ale wygladaja syfnie I sama konsola , tandeta - X rules
NA PS2:
Final Fantasy X, X-2
Star Ocean 3
MGS 3
Devil May Cry 1,2,3
Ring of Red;
Kessen 1,2,3
Jak & Daxter, Jak 2,3
Ratchet & Clank 1,2,3
Grun Turismo 3, 4
Ace Combat 4, 5
Zone of the Enders 1, 2
ICO
Onimusha 1, 2, 3
The Mark of Kri
Wild Arms 3
Dynasty Tactics
Sly Cooper (Raccon), Sly 2
Tekken 4, 5, TTT
Virtua Fighter 4, Evolution
Dynasty Warriors 2, 3, 4
Hot Shots Golf 3, Fore!
Killzone
God of War
Forbidden Siren
Romance of the Three Kingdoms
Front Mission 4
W tym wszystkim znajdzie się coś dla najbardziej wybrednego. X-box jest dobrą konsolą ale przy PS2 w ilości gier przegrywa na całej linii...
GoW chcialbym zobaczyc, MGS3 obowiazkowo zalicze , najwyrzej na PC .DMC3 , jak ukonczylem pozostale 2 czesci , to ta tez . Sly2 - chcialbym zobaczyc ta grafike . I to wszytko
Wymieniac te Finale, jakby 80% to finale
A na powaznie , ta gra mi sie nie podoba i nie bedzie podobac bo jest kiczowata
O wiele lepsze jest Dark Cloud W ktore z checia bym pogral
I nie piszcie , ze X jest slaby ,bo nie mam w co grac <lol> Tak jak Scorpio napisal , dziekuje za X skoro ja ja rzekomo gram w inne gry A Ty grasz tylko w hity ? Nie wracasz do korzeni ? Nie przeszedles ostatnio MGS ?
I nie piszcie bzdur , bo prawda jest taka zebyscie z checia pograli w gierki na X
Temat: Mortal Kombat Pack
Rozmiar pliku ...........: 1.36 GB
Długość .................: 1:41:25
Rozdzielczość ...........: 640x352
Klatki na sekundę .......: 23.976 fps
Kodowanie wideo .........: XviD
Kodowanie audio .........: Lame MP3
Gatunek filmu ...........: Fantasy, Akcja
Produkcja ...............: USA
Data premiery ...........: 1996-01-12(Polska),1995-07-13 (Świat)
Czas trwania ............: 101
Reżyseria ...............: Paul W.S. Anderson
Scenariusz ..............: John Tobias, Ed Boon
Ocena ...................: 7,29/10
Christopher Lambert..........Lord Rayden
Bridgette Wilson.............Sonia Blade
Cary-Hiroyuki Tagawa.........Shang-Tsung
Linden Ashby.................Johnny Cage
Robin Shou...................Liu Kang
Talisa Soto..................Kitana
Trevor Goddard...............Kano
Francois Petit...............Sub-Zero
Chris Casamassa..............Scorpion
Keith Cooke..................Reptile
T.J. Storm...................Wojownik
Ed Boon......................Skorpion
Hakim Alston.................Walczący mnich
Kenneth Edwards..............Art Lean
John Fujioka.................Chief Priest
Podstępne siły ciemności pod wodzą tajemniczego Impertora pragną zawładnąć ziemią. Aby tego dokonać, muszą zwycięzyć w 10 kolejnych turniejach Mortal Kombat. Wygrali już 9..... Ostatnią szansą Ziemian na ratunek są: Johnny Cage, aktor wystęujący w filmach akcji; Sonia Blade, policjantkapragnąca pomścić śmierć sego partnera; Liu Kang, potomek słynnego wojownika Kung Lao..... Na pomoc wybrany rusza tajemniczy Raiden, który przedstawia się jako bóg piorunów...
Paczka zawiera:
2. Mortal Kombat 2 Annihilation.1997 PL
3. Mortal Kombat Final Battle 2001 PL
Mortal Kombat 1995
Linki:
Temat: gry teamu Yasumi Matsuno, Hiroshi Minagawa, Hitoshi Sakimoto
Drogi Scorpio
ja sie nie czepiam
czytalem oba artykuly z ciekawoscia [ o yazz'ie wieksza bo nie znalem go dobrze - tak dobrze jak nomury]
ja lubie Nomure nawet jako reżysera, podobalo mi sie co zrobil z advent children i kompilacja a to dlatego ze film AC jest nakrecony [ moje odczucie] jako zlepek fajnych artow tzn nomura sobie porysowal fajne statyczne artworki i potem chcial wlozyc to do filmu [ np walka w tunelu] brakowalo mi taiej swiezosci i dynamiki w final fantasy i nomura to mi dal [ wiec go lubie]. czy na dluzsza mete to sie sprawdzi/// nie wiem.
w poprzednim poscie napisalem ze te wszystkie pasy i kolczyki to uklon nomury w strone Cyberpunku i tak uwazam to czym w koncowce lat '90 fascynowali sie gracze teraz jest pddawane krytyce. cala kompilacja [ chcac tego czy nie chcac] jest w klimatach CP i uważam ze Nomura sie idealnie do niej nadaje jako "kapitan na statku".
A YAZZ .... Vagrant Story to poezja ...
Czyli jasno widac ze obaj twórcy poszli w inny kierunku. I slepe krytykowanie kazdego posuniecia Nomury [ w RPGamerze to dosc czeste] jest moim zdaniem bezzasadne. Nikt nie wie jakby sie sprawdził Yazz w cyberpunku a Nomura w realiach sredniowiecza. I to chyba chcialem przekazac. Yazz jest podniosly i pompatyczny w swoich dzielach, bo taka ma wizje swojej "epoki" podczas gdy Nomura jako wyznawca CP jest nowatorski [ pasy , kolczyki] i widowiskowy co niestety splaca fabule.
Konczac
Przepraszam jesli urazilem Senior Pite i senior Scorpia. ?Uwazam ze wasze artykuly sa z wszechmiar fachowe i chcialbym nadal taki dobry kacik rpg w N+ czytac jak w tym tygodniu. Po prostu nie dawalo mi to spokoju ze jeden z moich ulubionych tworcow zostal troche subiektywnie przedstawiony.
Pozdrawiam
Temat: Wymyślcie mi (S.A.M)
Pomysł Rycerzy Blizn podoba mi się bardzo, jest niesamowicie klimatyczny, choć to raczej idea dla czegoś na kształt "prestiżówki" niż normalnego wojska.
Walka powietrzna część druga z wielu.
W fantasy w powietrzu latają:
a) Przedmioty ostre i ciężkie
b) Magowie
c) Różne paskudstwa.
d) Latające rasy
e) Ptaszki, motylki, pszczółki które nas nie obchodzą.
Obchodzi nas tylko punkt C - Różne Paskudstwa. Paskudstawa są zwykle magiczne, mają dużo odnóży, paszcz, zębów, pazurów i niektóre czymś plują.
Paskudstawa dzielą się na:
1) Stwory na których nie da się jeździć (np. becholdery) i które z tego powodu nas nie interesują.
2) Smoki, które nas nie obchodzą w ogóle, bo taki pojedynczy smok jest w stanie sam rozwalić armie i 2-3 zamki, ma więc status zbliżony do bomby atomowej.
3) Stwory Z Chińskich Pornobajek, występujące najczęściej w anime (a i to nie we wszystkich, to raczej rzadki widok). To różnego rodzaju koty, tygrysy, konie, nieźwiedzie a nawet krowy. Stwory te poruszają się w powietrzu jak po ziemi, biegnąc i lekceważąc grawitacje.
4) Latające bestie jak gryfy, mantikory, nieduże smoki itd. Zwykle mają po 6 kończyn (z czego 2 to skrzydła) i przystosowane są zarówno do latania jak i chodzenia po ziemi.
5) Stwory podobne do ptaków (gigantyczne orły, nietoperze, wywerny) czyli paskudstawa, które radzą sobie w powietrzu lepiej niż na ziemi. Nie znaczy to, że po wylądowaniu są całkiem bezbronne, ale niestety - nie aż tak straszne. Mają zwykle dwie pary kończyn, z czego jedna to skrzydła, co ogranicza ich zdolności bojowe.
Dodatkowo paskudstwa dzielą się na a) Plujące (kwasem, ogniem, ultradźwiękami). b) Nie plujące.
Pytanie 1: Taktyka i Strategia Kawalerii Powietrznej typu 5B (latające ptakoidy niezdolne do plucia) w Sztuce Wojennej Ludów Zmyślonych.
Jak na mnie:
- zwiad
- ataki nękające na pojedynczych wrogów, patrole, źle uzbrojone (nie posiadające łuków, kusz, pik) formacje
- płoszenie koni
- wojna psychologiczna
- stosunkowo niegroźny ostrzał, ewentualnie nurkowanie i porywanie ludzi z ziemi... Czyli ataki punktowe.
- lotnictwo myśliwskie
Pytanie 2: Obrona przeciwlotnicza i pomysły nań.
Mój główny pomysł (prócz ręcznej broni miotającej) to Scorpio (lub inny rodzaj kuszy oblężniczej) miotający harpuny (przyp- rodzaj oszczepu charakteryzujący się zadziorami zdolnymi wbić się w ciało i wczepić w mięśnie z jednej strony, a z drugiej liną, którą można ofiarę unieruchowmić). Ewentualnie wystrzliwujące sieci.
Temat: Wymyślcie mi (S.A.M)
Walka powietrzna część druga z wielu.
W fantasy w powietrzu latają:
a) Przedmioty ostre i ciężkie
b) Magowie
c) Różne paskudstwa.
d) Latające rasy
e) Ptaszki, motylki, pszczółki które nas nie obchodzą.
Obchodzi nas tylko punkt C - Różne Paskudstwa. Paskudstawa są zwykle magiczne, mają dużo odnóży, paszcz, zębów, pazurów i niektóre czymś plują.
Paskudstawa dzielą się na:
1) Stwory na których nie da się jeździć (np. becholdery) i które z tego powodu nas nie interesują.
2) Smoki, które nas nie obchodzą w ogóle, bo taki pojedynczy smok jest w stanie sam rozwalić armie i 2-3 zamki, ma więc status zbliżony do bomby atomowej.
3) Stwory Z Chińskich Pornobajek, występujące najczęściej w anime (a i to nie we wszystkich, to raczej rzadki widok). To różnego rodzaju koty, tygrysy, konie, nieźwiedzie a nawet krowy. Stwory te poruszają się w powietrzu jak po ziemi, biegnąc i lekceważąc grawitacje.
4) Latające bestie jak gryfy, mantikory, nieduże smoki itd. Zwykle mają po 6 kończyn (z czego 2 to skrzydła) i przystosowane są zarówno do latania jak i chodzenia po ziemi.
5) Stwory podobne do ptaków (gigantyczne orły, nietoperze, wywerny) czyli paskudstawa, które radzą sobie w powietrzu lepiej niż na ziemi. Nie znaczy to, że po wylądowaniu są całkiem bezbronne, ale niestety - nie aż tak straszne. Mają zwykle dwie pary kończyn, z czego jedna to skrzydła, co ogranicza ich zdolności bojowe.
Dodatkowo paskudstwa dzielą się na a) Plujące (kwasem, ogniem, ultradźwiękami). b) Nie plujące.
Pytanie 1: Taktyka i Strategia Kawalerii Powietrznej typu 5B (latające ptakoidy niezdolne do plucia) w Sztuce Wojennej Ludów Zmyślonych.
Jak na mnie:
- zwiad
- ataki nękające na pojedynczych wrogów, patrole, źle uzbrojone (nie posiadające łuków, kusz, pik) formacje
- płoszenie koni
- wojna psychologiczna
- stosunkowo niegroźny ostrzał, ewentualnie nurkowanie i porywanie ludzi z ziemi... Czyli ataki punktowe.
- lotnictwo myśliwskie
Pytanie 2: Obrona przeciwlotnicza i pomysły nań.
Mój główny pomysł (prócz ręcznej broni miotającej) to Scorpio (lub inny rodzaj kuszy oblężniczej) miotający harpuny (przyp- rodzaj oszczepu charakteryzujący się zadziorami zdolnymi wbić się w ciało i wczepić w mięśnie z jednej strony, a z drugiej liną, którą można ofiarę unieruchowmić). Ewentualnie wystrzliwujące sieci.
Odpowiedź wyprzedzająca: Stwory Z Chińskich Pornobajek występują w Inuyashy, 12 Kingdoms i Soul Hunter... Więcej tytułów nie pamiętam.
Temat: Click! 3/08
Najnowszy Click! w sprzedaży już od 5 lutego. W tym miesiącu na płycie DVD mamy dla ciebie strategię ekonomiczną GLORY OF THE ROMAN EMPIRE, emocjonującą strzelankę BOS: BLACK-OUT SAIGON oraz 73 najlepsze PRODUKCJE NIEZALEŻNE ubiegłego roku. Wewnątrz numeru znajdziesz obszerną zapowiedź DEAD SPACE – już w nią graliśmy i wygląda naprawdę rewelacyjnie. Na prawdziwy hit zapowiada się także JUST CAUSE 2. Tematem numeru jest natomiast UNIVERSE AT WAR: EARTH ASSAULT do której przygotowaliśmy również poradnik. Z pozostałych recenzowanych gier warto sprawdzić czym naszą uwagę przykuł UBERSOLDIER 2 oraz dlaczego najnowsza przygodówka Benoita Sokala – SINKING ISLAND – zasługuje na miano arcydzieła. Warto zajrzeć także do Clickowego działu sprzętowego gdzie oprócz nowinek i recenzji akcesoriów dla graczy znajdziesz artykuł w którym doradzimy ci jak zadbać o swój TWARDY DYSK. Do numeru jak zwykle dołączamy książeczkę – tym razem o grze PAINKILLER. To oczywiście nie wszystkie atrakcje nowego Clicka. Zobacz pełny spis treści.
ZAPOWIEDZI:
MEGA Dead Space
Pirate Hunter
The Hunt
Scorpion
Tomorrow War
Just Cause 2
Blood Bowl
The Outsider
Rainbow Six: Vegas 2
Codename: Panzers – Cold War
Newsy
TEMAT NUMERU:
Universe at War: Earth Assault
RECENZJE:
Sinking Island
Tabula Rasa
Złoty Kompas
Ubersoldier 2
Supreme Commander: W Obliczu Wroga
Escape from Paradise City
Viva Pinata
Next Life
Fantasy Wars
rFactor
Avencast: Rise of the Mage
Culpa Innata
Swashbucklers: Blue vs. Grey
PORADNIK:
Universe at War: Earth Assault
NIE TYLKO GRY:
Twardziel pod kontrolą
Newsy i testy sprzętu
Listy
Ostatnia strona
Okładkę znajdziecie w wątku na GOLu. Czekam na jęki i zawodzenia
Temat: Poradnik : Scenariusze, Cavy
1. Rattan Cave Wejście : (-211, -826) Tiger Mountain
Można tam znaleźć :
- Moby : Elite Boa, Elite Poison Fly, Elite Golden Macaque, Wild Wolves, Elite Wild Mule, Elite Aborigine Guard, Ancient City Evil Ghost, Elite Tree Men
- Bossy : Macaque Head, Tiger King, Aborigine Officer, Evil Tao You Taizhen
2. Snake Cave Wejście: (-173, -208) Cloud Mountain
Można tam znaleźć :
- Moby : Poison Mushroom, Elite Jungle Boa, Elite Jungle King Boa, Elite Snake Head, Elite Snake Captor, Elite Jungle Boa, Servant of Snake Head, Elite Ghost Fire, Elite Vampire Ghost, Elite Cacodemon, Elite Golden Horn Boa, Captain of Snake Head
- Bossy : Dicephalous Snake, Avatar of Snake Demon, Ghost Wind Tao, Soul of Snake Demon
3. Mercy Temple Happiness Hall Wejście : (-344, -282) Mercy Temple
Można tam znaleźć :
- Moby : Elite Bandits, Elite Evil Monk, Elite Play Boy, Elite Blackshirt Bandit, Elite Mercy Temple Monk Soldier, Sturdy Monk Soldiers, Elite Black Leopard, Elite Fatal Centipede
- Bossy : Monk Mao Tai, Loong Fei, Fa Yuan, Monk Zhi Tong, Callet Head Young, Buddhist Monk Xiao Yue, Green Robe Master
4. Laurel Wonderland Wejście : (-346, -903) Laurel Mountain
Można tam znaleźć :
- Moby : Glacier Silver Fox (lvl 35), Evil Machine Monster (lvl 37), Elite Peach Spirit (lvl 38), Ice Mirror Prentice (lvl 36), Elite Machine Giant (lvl 38), Elite Meat Ganoderma (lvl 39), Gambol Mushroom (lvl 38), Poison Dragon Underling (lvl 40, Dank Poison Fly (lvl 39)
- Bossy : Ice Mirror Faerie (level 36), Machine Master (level 38), Ochu Faerie (level 39), Poison Dragon General (level 40)
5. Fantasy Palace Wejście : (-1206, -1997) Whorl Moutain
Można tam znaleźć :
- Moby : Cruel Snow Beast (lvl42), Mace Snow Giant (lvl 43), Giant Spider (lvl 43), Giant Bat (lvl 44), Demon Soldier (lvl 44), Fire Rock Giant (lvl 45), Fantasy Escort (lvl 45), Fantasy Guard (lvl 45)
- Bossy : Ice Banshee (lvl 43), Virulent Spider (lvl 44), Fire Boar (lvl 45), Fantasy Escort (lvl 45), Fantasy Guard (lvl 45)
6. Bewitcher Cave Wejście : (1394, -635) Vast Mountain
Można tam znaleźć :
- Moby : Wing Centipede (lvl 45), Evil Centipede (lvl 46), Poison Rattan (lvl 47), Bloodsucker (lvl 48), Fire Eye Skull (lvl 48), Sway Fire Elf (lvl 49), Altar Guard (lvl 49), Gun Witch (lvl 50), Cemetery Guard (lvl 50)
- Bossy : Four-hand Yaksha Countess (lvl 47), Bloodsucker Queen (lvl 49), Blue Fire Whip Skeleton (lvl 49), Blaze Skull Marshal (lvl 50)
7. Seven Stars Stage Cave Wejście : (2712, -454) Dai's Field
Można tam znaleźć :
- Moby : One-eyed Necromancer (lvl 55), Elite Blaze Herald (lvl 56), Body of Xuyu (lvl 55), Body of Wei-Chiyuan (lvl 56), Spalpeen (lvl 56), Club Servitor (lvl 57), Body of Cui-Tianshou (lvl 57), Body of Chen-Changgu (lvl 58), Watcher of Chen's Manor (lvl 58), Soldier of Loo's Village (lvl 59), Body of Loosi (lvl 59), Body of Loosan (lvl 60), Soldier of Chen's Manor (lvl 56), Posseman of Loo's Village (lvl 58), Soul of Xuyu (lvl 55), Soul of Wei-Chiyuan (lvl 56), Soul of Cui-Tianshou (lvl 57), Soul of Chen-Changgu (lvl 58), Soul of Loosi (lvl 59), Soul of Loosan (lvl 60)
- Bossy : Jet-arm Luo (lvl 56), Mountain Man Kai (lvl 57), Bright Crystal Killer (lvl 58), Red Bat Killer (lvl 59), Golden Star Tao Guo (lvl 60)
8. Spider Catacomb Wejście : (2399, -410) Dai's Field
Można tam znaleźć :
- Moby : Grave Guard (lvl 60), Ghost Guard (lvl 60), Grave Patrolman (lvl 60), Octopus Monster (lvl 60), Hail Scorpion (lvl 60), Ice Scorpion (lvl 60), Octopus Monster (lvl 60), Grave Bat (lvl 61), Brass Spider (lvl 60), Fire Spider (lvl 60), Octopus Monster (lvl 60), Grave Bat (lvl 61)
- Bossy : Hollow Demon Ghost (lvl 60), Turbo Machine Demon (lvl 60), Millenary Iron Scorpion (lvl 60), Millenary Flame Spider (lvl 60), Super Battle Spider (lvl 62)
Pytania :
1. W Snake Cave... zatrzymałem się tam z moim team'em na Soul of Snake Demon... jak to ubić? gdy pasek życia jej spada pojawiają się bodajże po 3 nowe kopie tego bossa.
2. Jest misja mysterious altar, w której muszę znaleźć 10 snake blood Mam już te Bloody, ale nie wiem gdzie mam z tym pójść, by zaliczyć misje?
Odpowiedzi :
1. Nawalacie cały czas tego samego. Jeśli zabijecie tego właściwego, klony znikną, ale jeśli zmienicie cel na innego moby-klony dalej zostaną.
2. Musisz zabić snake avatr, jest na samej gorze i pogadać z wiedźma, tez tam stoi.
Temat: Twoja ulubiona część Final Fantasy?
Witam! Temat miał założyć Scorpio ale się nie doczekałem to zakładam go ja. Otóż ciekawi mnie, którą część Final Fantasy (biorę tu pod uwagę tylko 7,8,9 i 10 bo tylko w te grałem i tylko o nich coś wiem) jest waszą ulubioną i dlaczego. Przygotowałem też 5 kategorii w których można się wypowiadać i oceniać. Jest to tylko moja propozycja, każdy może wypowiadać się na swój sposób lub wybrać tylko jedną kategorię ale jak chcecie to możecie spowodować, że się uśmiechnę i ocenić je wedle (przy kategoriach od razu wypowiem się ja) :
1.Fabuła -Tutaj dla mnie, liczą się właściwie trzy części. Siódemka, ósemka i dziesiątka. To jednak 7 część zrobiła na mnie największe wrażenie i miała spójną do samego końca i trzymającą w napięciu fabułę. Później jest 10, również za spójną, choć nie tak wciągającą fabułę. Trzecie miejsce przypada 8 części. Moment, w którym dowiadujemy się o Ultimecji jest tym, który zepsuł mi całą grę ... Wiedźma z kosmosu ... A nie mogli pociągnąć Edei do końca ?? Jak dla mnie mogła by i przebić Sephirotha. 9 nie była aż taka zła ale specjalnie dobra też nie była.7 - 3pkt, 10 - 2pkt, 8 - 1pkt
2. Główni bohaterowie (drużyna) - Tutaj zdecydowanie wygrywa 10. Polubiłem każdą postać a Auron pewnie pozostanie dla mnie bohaterem nie do pobicia. Drugie miejsce zajmuje 8, przeszkadzał mi Irvine i Selphie. Jakoś nie mogłem ich polubić. Trzecie miejsce przypadnie 7. Dlaczego ?? Kot na dużym kluskowatym robocie ?? Do końca gry mi przeszkadzał. No i jeszcze miałem problem z Yuffie. O 9 to się nawet nie wypowiem. 10 - 3pkt, 8 - 2pkt, 7 - 1pkt
3. Główny/a zły/a - 1. Sephiroth, nic dodać nic ująć. 2. Sin, podobało mi się to wielkie coś. 3. Edea/Ultimecja, gdyby Edea została tą "niedobrą" do końca musiałbym chyba uznać jej wyższość nad Sephirothem. 9 ... hahahaha 7 - 3pkt, 10 - 2pkt, 8 - 1pkt
4. Walki, system magii / zdolności specjalnych - Tutaj mała niespodzianka, bo łapie się część 9 Jednak najpierw... Nigdy nie zapomnę Materii i ona zawsze będzie dla mnie rządziła. Tysiące możliwości. Po 3h spędzane przy ich układaniu przed każdą ważniejszą walką. A w walkach stosowało się wszystko. To jest to Przypadła mi także do gustu Sphere Grid z 10. Również sporo możliwości i zabawy. No i możliwość zmiany postaci w locie. Później jest 9. KAżdy ma swoje umiejętności, których się uczy ... Mało zamieszania i dobrze przemyślane. Nie mogłem jednak nigdy przezwyciężyć pewnej niechęci do systemu z częsci 8. Rzucić magię czy trzymać ?? Sprowadzało się to do tego że walki w moim wykonaniu były nudne. Rzucamy Aurę i albo lecimy z limitami albo walczymy GF-ami. 7 - 3pkt, 10 -2pkt, 9 - 1pkt
5. Dodatki - 7 przede wszystkim za chodowanie chocobosów, wszystkie te trudne do zdobycia materie, najlepsze bronie oba weapony, i masę, masę innych. 8 za omega weapona, najlepsze bronie, trudne do zdobycia gf-y itp. 10 za ... no właśnie, dark aeony i słowniki a reszta już jakoś uszła bez echa. 9 przeszedłem raz i nie chciało mi się w żadne dodatki zagłębiać7 - 3kt, 8 - 2pkt, 10 - 1pkt
I takim oto sposobem wygrywa FFVII (13pkt), tuż za nim FFX (10pkt) a dalej FFVIII (6pkt) i FFIX (1pkt). Właściwie bez oceniania kolejność była by taka samo, bo czasem wystarczy o grze pomyśleć i wiesz czy jest lepsza od innej czy też nie. Zapraszam do podzielenia się właśną opinią. Mile widziane nawiązania do tych pięciu kategorii (albo jak ktoś chce moze i dorzucić coś jeszcze, jak muza, bohaterowie drugoplanowi) ale każdy inny post będzie równie miło widziany. Pozdrawiam
Temat: New studies - astrology and driving
(according to an article on cs.com)
Which Signs Are the Best Drivers. And the Worst.
(by Nancy Fenn)
Please don't shoot the messenger, but Suncorp Metway, Ltd., a multi-faceted Australian Financial Service, ranked car accident claimants by Sun sign in a study of 160,000 accident claims over the previous three-year period. This is what they found.
Worst to Best:
#1 Gemini
#2 Taurus
#3 Pisces
#4 Virgo
#5 Cancer
#6 Aquarius
#7 Aries
#8 Libra
#9 Leo
#10 Sagittarius
#11 Scorpio
#12 Capricorn
• Restless Geminis Behind the Wheel
The number one worst drivers were Geminis, "typically described as restless, easily bored and frustrated by things moving slowly," explained Warren Duke, Suncorp's national manager of personal insurance. "They had more car accidents than any other sign."
No astrologer would argue with that description of the sign of the Twins and probably this isn't very surprising news. But who's the best?
• And the Winners Are...Capricorns
Capricorns. Duke says, "Capricornians [ sic ], who came last on the list, [are] typically described as patient and careful."
No argument with that from the professional astrologer. It's no surprise Caps are the safest behind the wheel. They're the safest at everything! Their patience and sense of responsibility are legendary.
• Bad Bulls
Yes, Taureans can be obstinate and inflexible, but they are also the most introverted and self absorbed of all the signs. Their natural path in life is to think about their own body - its immediate comfort and needs - and to deal with only the most tangible and immediate of realities.
At a very fundamental level, the world outside may not exist at all.
• Dream On Pisces
Pisceans are the gentle dreamers of the zodiac. They may spend many hours a day in fantasy worlds, escaping the painful realities of life on the physical plane and, more often than not, the pain of being in a physical body.
This detachment from the physical can lead to unconscious feelings of invulnerability or invincibility. If you are momentarily deluded into thinking you don't have physical limits, and that your life is but a fleeting moment in the eternal life of the soul, you can respond to situations of physical danger in illogical ways. Or, at the very least, be slow on the uptake.
• Safe Sagittarius
Sagittarians may stay safe in their cars the same way they do in life, by having superbly developed higher minds. Another name for this mind is intuition. The highly developed sense of flow and good timing characteristic of Sagittarians is what makes them the lucky sign. Furthermore, their minds are right at home dealing with traffic patterns, flow and spatial relations.
• Intuitive Scorpios
Scorpios, on the other hand, may stay safe because they are intimately involved with the inner lives of others in the same way their opposite sign Taurus is defended against this information. Scorpios are sensitive to energy - whether it is a foot away or thousands of miles away-and can feel someone " coming up from behind " at many different levels. Scorpios know if you've had a fight with your wife the night before or if you're thinking about embezzling or having an affair with your best friend's husband. That's why we always feel like they can see right through us. They can.
Damn... I need to sell my car and start taking a bus Or better yet, hire a chauffeur. Capricorn, of course.
Temat: GRA PLANSZOWA
Ponieważ odnosiłem się sceptycznie do samego pomysłu wspólnego tworzenia gry
może nie powinienem się odzywać, zwłaszcza że autor wątku o to prosił, ale wydaje mi
się że zejście z tematu wątku na wiewiórki trochę go infantylizuje. Zwłaszcza że z pierwszego
pomysłu Squirrel zrobiła się wyliczanka gier wiewiórkowych, a chyba nie o to tu chodziło.
Ok. Ktoś chce grę o wiewiórkach. Kto następny?
Myślę że wiewiórki to fajny temat na przyjemną gierkę ,,przerywnikową" ale czy jest sens
angażować Ekipę by taką grę stworzyć? Chyba nie. Może jednym z założeń powinno być,
że gra która ma tu powstać jest dość ,,duża". Nie koniecznie w ilości elementów, ale niech trwa
ok 90-120 min. A jakoś nie widzę w takiej grze wiewiórek,chyba że...
65mln lat temu blablabla, dinozaury kaput, wiwat wszystkie ssaki, każdy z nas jest wiewiórem co szuka swojej kloaki...
Będzie to kolonizacja nowych obszarów przez pierwsze gryzonie, które przetrwały katastrofę. Można zacząć nieco
wcześniej, tak by dinozaury i kataklizm były początkiem gry. Potem, trochę jak w grze na komputer- Spore, można rozwijać swojego gryzonia do różnych form, drapieżników czy roślinożerców. Drzewo technologii to po prostu drzewo ewolucji.
Drapieżniki są bardziej rozwinięte fizycznie i ,,intelektualnie", poza tym żywią się roślinożercami a Ci drudzy są po prostu liczniejsi więc łatwiej im przetrwać zawirowania dziejowe. Ciekawa byłaby możliwość przetestowania, świata w którym żyją tylko drapieżniki. Wygrywa ten kto pierwszy dojdzie do homosapiensa. Tytuł: 65.000.000 B.C. (w wersji fantasy Before Conan-
żeby nie było plagiatu, przeczytałem to w recenzji filmu 10.000 B.C. co swoją drogą było słuszną pointą dla filmu)
Mój inny pomysł dotyczyłby owadów. Chodziłoby o grę typu 4x (nie pamiętam właściwych słów ale chodzi o odkrycie, podbój, rozwój i coś tam, coś tam). Taka owadzia cywilizacja. Mamy mrówki, pszczoły, świerszcze, pajęczaki jako cywilizacje. Rozwijamy je, też mamy ewolucyjne drzewo technologii, budujemy gniazda rozmnażamy populację, mamy
wydarzenia losowe itd. Mogłoby się to dziać na jakiejś łące, która odzwierciedlałaby ,,cały świat". Plansza segmentowa-
losowo dokładamy elementy w ramach eksploracji. Np. Plansza startowa to 3x3 kafle. Każdy gracz ma swój narożnik.
Jeśli nasza ekspedycja udaje się w kierunku wyznaczanym przez nasz narożnik, ta część łąki jest ,,chroniona" przez naszą bazę. Z jednej strony to dobrze, z drugiej, wszelka ekspansja będzie przechodziła przez nasze tereny, to już mniej dobrze. Na razie tyle.
Na koniec off-topic.
Ostatnio zafascynowałem się walkami stawonogów(owady, pająki, raki). Na tubie można wpisać np. tarantula vs scorpion. Są też walki z udziałem raków- lobster, szerszeni- hornet, żuków wielkości pięści- Giant Beetle, modliszek- mantis (walka z szarańczą-przerażająca). Jest też stronka http://www.japanesebugfights.com
Zaznaczam że to nie jest przyjemny widok. W książce ,,Armia Mrówek" padło stwierdzenie, że ludzie nie uważają owadów za pełnoprawne stworzenia. Zakładamy że nie czują bólu, nie mają wszak systemu nerwowego, do tego ich nikczemne rozmiary itd. Chyba tak to właśnie odbieram. Zwracam na to uwagę bo nie chciałbym wyjść na sadystę. Walki psów nie mógłbym oglądać, a walki tych ,,stworów", zwłaszcza że sam mam niezłego cykora na widok pająka, naprawdę mi się podobają. Oczywiście nie wszystkie. Walka pająka z muchą w sieci jest raczej mało ekscytująca. Zepsuje Wam zabawę.
Pająk wygrał.
Temat: UIUI FAIKAVA -> CAPRI - GUY A.K.A. BEST MAN
sorry evryone foe being such a broke B**** any ways I am aight I just got up from bed..........................I am over what happened any ways danks everyone no need of help I had so much from the movies I watched ........................ohu mai e moutolu etau kava ke tau inu ............Id like to make a toast to everyone in this Room danks foe being da best of the best....to taxi, best man, scorpion king, hoihoifua................malo, hope yall have a great nite
love vampzz
(I've Had) The Time of My Life
Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
'Cause I've had the time of my life
And I owe it all to you
I've been waiting for so long
Now I've finally found someone
To stand by me
We saw the writing on the wall
As we felt this magical
Fantasy
Now with passion in our eyes
There's no way we could disguise it
Secretly
So we take each other's hand
'Cause we seem to understand
The urgency
Just remember
You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love because
I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
Hey, baby
With my body and soul
I want you more than you'll ever know
So we'll just let it go
Don't be afraid to lose control, no
Yes I know what's on your mind
When you say, "Stay with me tonight"
Just remember
You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love because
I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
But I've had the time of my life
And I've searched though every open door
Till I found the truth
And I owe it all to you
(SOLO)
Now I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
'Couse I've had the time of my life
And I've searched though every open door
Till I found the truth
And I owe it all to you...
GoodBye
Mamma
You gave life to me
Turned a baby into a lady
Mamma
All you had to offer
Was the promise of a lifetime of love
Now I know
There is no other
Love like a mother's love for her child
And I know
A love so complete
Someday must leave
Must say goodbye
Goodbye's the saddest word I'll ever hear
Goodbye's the last time I will hold you near
Someday you'll say that word and I will cry
It'll break my heart to hear you say goodbye
Mamma
You gave love to me
Turned a young one into a woman
Mamma
All I ever needed
Was a guarantee of you loving me
'Cause I know
There is no other
Love like a mother's love for her child
And it hurts so
That something so strong
Someday will be gone, must say goodbye
Goodbye's the saddest word I'll ever hear
Goodbye's the last time I will hold you near
Someday you'll say that word and I will cry
It'll break my heart to hear you say goodbye
But the love you gave me will always live
You'll always be there every time I fall
You offered me the greatest love of all
You take my weakness and you make me strong
And I will always love you 'til forever comes
And when you need me
I'll be there for you always
I'll be there your whole life through
I'll be there this I promise you, Mamma
Mamma, I'll be
I'll be there through the darkest nights
I'll be the wings that guide your broken flight
I'll be your shelter through the raging storm
And I will love you 'till forever comes
Goodbye's the saddest word I'll ever hear
Goodbye's the last time I will hold you near
Someday you'll say that word and I will cry
It'll break my heart to hear you say goodbye
'Till we meet again...
Until then...
Goodbye
Temat: Bijatyki
Zakupiłem ps2 (przerobiony) z wieloma grami (dużo bijatyk) i wypowiem się na temat niektórych:
1.Tekken 5- bardzo fajna bijatyka, chyba najlepszy Tekken w jakiego grałem. Ładna grafika, niezłe ciosy i style walki postaci. Areny też są całkiem fajne (arena na Arktyce rozbraja!! XDD Walczysz pomiędzy pingwinkami XD) Polecam wszystkim którzy lubią bijatyki
2.Soul Calibur 3- Absolutny mój faworyt w walkach z kumplami! Naprawdę świetna bijatyka, z chyba najlepszą grafiką i naprawdę ciekawymi postaciami. Walki są tutaj na różne typy broni białej (od dzid jak Quan-dao do wielkich szerokich miecz jak z Final fantasy (albo postaci Maxcuttera, Maxa ;)) Areny też są spoko (walczy się zawsze na określonym ringu)
3.Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi- Świetna gierka! Naprawdę fajny pomysł w walce w 3D (chodzisz po całej planszy, a postać widzisz raczej z tyłu bądź, z tylnego boku) Choć dla niektórych walki mogą być trudne do opanowania, to w około 15 minut to wyczuje. Jedyne co brakuje w pozostałych grach DB to kombosy. Owszem są, ale postać ma ich raptem trzy (ale są fajnie zrobione) Masa postaci (około 60!) Plansze są naprawdę świetne, gdyż można dowolnie je rozwalać (np. wielką górę za którą ukrył się przeciwnik) jak i walczyć w każdym miejscu (na ziemi, na niebie czy pod wodą). Minusem tego jest to że w walce z kumplem ekran jest podzielony(mi to raczej nie przeszkadza). Dla wszystkich fanów db i nie tylko.
4.Mortal Kombat Deception- Moim zdaniem gra całkiem niezła, trzyma poziom MK. Bardzo fajnie wyglądające postacie (Scorpion czy Sub-Zero wymiatają). Możliwość zmiany stylu walki, są trzy: 1.Kick-Boxing (typowo siłowy styl, naparzanie pięściami) 2.Ninjtsu(nie chodzi tu o zręczność, lecz o techniczne ciosy prostą dłonią) 3. Sword (tutaj postać używa mieczy bądź innych typów broni białej, jak np. sztylety sai, tomahawk, kije itd.) Każda postać wykonuje te style inaczej (moim kumplom spodobał się najbardziej Bo' Rai Cho i jego technika pijanej pięści) Plansze też są całkiem spoko, w wielu można spaść na niższy poziom lub na ostre kolce. Dostępne są również minigierki jak szachy czy puzzle ;). Czyli typowy MK(z kilkoma dodatkami), zachowujący swój klimat.
5.Def Jam Fight For New York- bijatyka w raperskim stylu. Biją się tam właśnie raperzy! Naprawdę ładna grafika i całkiem spoko ataki (kopanie i nawalanie to podstawa, ale branie łba kolesia i uderzanie nim o stalową belkę XD) Grałem w nią mało (tylko z kumplami sióstr) ale i tak mi się spodobała :D W późniejszych odblokowaniach postaci dostępny jest np. Snoop-Dog itd. ;)
6.Fight Night Round 3- czysty boks :D Sterowanie początkowo trochę nietypowe, ale szybko opanowane daje naprawdę fajny efekt. Ładna grafika i klimat sportu. Dostępni bokserzy też niczego sobie (Muhammad Ali, czy Evander Holyfield). Fani boksu nie będą narzekać. Dodatkowo, między rundami można zobaczyć twarz naszego boksera, mniej lub bardziej zmasakrowaną.
To tyle. Niektóre gierki są lepsze do grania z kumplami (Soul Calibur 3, Tekken 5) ale w niektóre przyjemnie się samemu gra (DBZ Budokai Tenkaichi, FNR
Temat: Kody do Dissida: Final Fantasy
Witam! To jest mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość.
Twórcy gry ukryli w grze kilka (albo raczej kilkadziesiąt) kodów nawet bardzo przydatnych np. na przedmioty nie do zdobycia, karty (Offline Lobby).
No dobra nie będę się rozpisywał więc przechodzimy do rzeczy
Najpierw zaczniemy od tego jak wpisywać kody:
1. Wchodzimy w trzecią opcję licząc od góry (no chyba, że mamy odblokowane Duel Coliseum to wtedy będzie czwarta opcja).
2. Znowu trzecia opcja (czyli Friend Card Edit).
3. Teraz druga (od góry).
4. Wciskamy 3 razy "Select"
5. Usuwamy wszystko co jest napisane.
6. Wpisujemy kod
KODY
Kody na karty (Ghost Cards):
M8ATK2TCPAYA - odblokowuje walkę z Lvl 100 Warrior of Lightem - zostawia Crystal Eye (ăăăăăăŽă)
CH4D9EN3A3TE3 - odblokowuje walkę z Lvl 52 Garlandem - zostawia Warp Cube (ăŻăźăăăĄăźă)
MR3ZNNGXU72P - odblokowuje walkę z Lvl 100 Firionem - zostawia Wild Rose (ăŽă°ă)
PASS3SU433KA - odblokowuje walkę z Lvl 74 Emperorem - zostawia Wyvern Egg (ă˛ăă ăăŽăźăźă)
H4NA53NJRE9 - odblokowuje walkę z Lvl 100 Onion Knightem - zostawia Lute of Noah (ăă˘ăŽăŞăĄăźă)
MAPE5REPE4T5 - odblokowuje walkę z Lvl 52 Cloudem of Darkness - zostawia Gnomish Bread (ăăłă¨ăŽăăł)
6A3K2A538TS - odblokowuje walkę z Lvl 94 Cecilem - zostawia Bomb Ring (ăśă ăŽăăłăŹ)
SF5AUS5WUJ39Y - odblokowuje walkę z Lvl100 Golbezem - zostawia Whisperweed AKA Twin Harp (ă˛ăă˛ăă)
GU3RK3UG4AMP - odblokowuje walkę z Lvl 100 Bartzem - zostawia Dragon Seal (獜ăŽç´çŤ )
6C6M6E6G6A6 - odblokowuje walkę z Lvl 100 Exdeathem - zostawia Omega Medal (ăŞăĄăŹăŽĺ˛çŤ )
8TA9CQQTAC - odblokowuje walkę z Lvl 100 Terrą - zostawia Healthy Fish (ăăźăé)
FGR3ET5KKJC - odblokowuje walkę z Lvl 100 Kefką - zostawia Cat's Bell (ăżăźăŽăă)
PASS3CH3GC45 - odblokowuje walkę z Lvl 45 Cloudem - zostawia Snowboard (ăąăăźăśăźă)
P2KET4DTCW6 - odblokowuje walkę z Lvl 66 Sephirothem - zostawia Shinra Key Card (çĄźçź ăŤăźăăăź)
RJAGH5UE6NA7 - odblokowuje walkę z Lvl 24 Squallem - zostawia Occult Fan Magazine (ăŞăŤăŤăăăĄăł)
SME4SA39SFAH - odblokowuje walkę z Lvl 100 Ultimecią - zostawia G.F. Eden (G.F.ă¨ăăł)
A3NASX6UXT7 - odblokowuje walkę z Lvl 100 Zidanem - zostawia Chocograph (ăă§ăłă°ăŠă)
VTS3RAPLVKE3 - odblokowuje walkę z Lvl 100 Kują - zostawia Eidolon Grave (ăăăăăŹăźă)
WRKA3KUMKRA - odblokowuje walkę z Lvl 100 Tidusem - zostawia Sphere (ăąăăŁă˘)
AK6ATR7ECD8N - odblokowuje walkę z Lvl 100 Jechtem - zostawia Al Bhed Primer (ă˘ăŤăă誟蟟ć¸)
469J3ELEVENWS - odblokowuje walkę z Lvl 31 Shantotto - zostawia Automaton Parts (ăăăŹăé¨ĺ)
LAXBU6GRA4U - odblokowuje walkę z Lvl 100 Gabranthem - zostawia Nethicite (ç ´éçźł)
Kody na przedmioty:
33MKERDTA2AK - Aries Recipe
KRCYGU7RJ8E3 - Taurus Recipe
H3CSH3SDA3YUN - Gemini Recipe
SSAYECXK4CY6 - Cancer Recipe
HA3SESGAH3W3A - Leo Recipe
ECTLMCCW3NMC - Virgo Recipe
TGALKCAWTNA - Libra Recipe
H336DETYA23X - Scorpio Recipe
UC6H3M3778CH3 - Sagittarius Recipe
UC5H3J46F3MZA - Capricorn Recipe
MZCC3H38ZTUK - Aquarius Recipe
QTAK5UWATGA - Pisces Recipe
Kody na ikony:
7TY2AE6KLUL8 - Ikona FF XIII
TCAMABR3ADTQ - Ikona FF XIII
HEEBANRLTGS - Ikona FF Versus XIII
NGAA3NMB3URGR - Ikona FF Versus XIII
28C7KMT23M48 - Ikona FF XIII
HK4A3ST6HA3S4 - Ikona FF XIII
SCHKJKDB3CH6C - Ikona Chocobo
HMM48AC4JH3 - Ikona Moogle
Myślę, że poradnik jest zrozumiały, co tu dużo mówić, miłego grania
Temat: Ciekawostki Break Dance
Pierwszy taniec dowolny czyli tzw. Freestyl dance wylansował pod koniec lat sześćdziesiątych James Brown, który promując podczas telewizyjnych show i koncertów swoją debiutancką płytę The Good Foot Wykonywał wygibasy dzięki, którym później stał się sławny. Taniec ten szybko znalazł naśladowców i w tętniących jeszcze wtedy prywatkowym życiem gettach zaczęto tańczyć Good Foot. Good Foot zaczął się naturalnie rozwijać na domowych imprezach w czarnym Harlemie a przede wszystkim w Bronxie. Ponieważ był to taniec oparty zasadniczo na improwizacji: zaczęły powstawać pierwsze figury: dropsy i spins. Kolejnym etapem było powstawanie pracy nóg czyli footwork i podstawowe figury gimnastyczne, ponieważ nowe elementy dodali tancerze z Brooklynu, potomka goot foota nazwano Brooklyn rock co w wersji późniejszej dało Uprocking. Gdy pierwsze ruch zostały ustalone przyszedł czas na style i pierwsze elementy ideologii, których reprezentantami były ekipy : Nigger Twins, Clark Kent, Zulu Kings. Do połowy lat siedemdziesiątych zaangażowani byli w tworzenie kultury wyłącznie czarni tancerze, ci jednak, zainteresowani bardziej samą rytmiką, niż nowymi technikami tańca, oddali pod koniec dekady pałeczkę tancerzom pochodzenia puertorykańskiegom, którzy wytyczyli dalszą drogę. W 1978 roku JO-JO, b-boy z NY, założył Rocksteady Crew, w którym tańczył wraz z Jimmim Lee. To właśnie oni zainspirowani wschodnimi sztukami walki a w szczególności ci kung-fu prezentowanym w popularnych wtedy filmach z Brucem Lee, wymyślili pierwsze power moves między innymi wiatraki (windmills). Złotym wiekiem b-boyingu czy jak kto woli Break Dancu były lata osiemdziesiąte. Popularność rosła dzięki filmom z udziałem ówczesnych sław Rocksteady: Crazy Legs, Prince Ken Swift, Baby Love, Kuriaki i Dose. Jak również ludzie z NY City Breakers: Kid Nice, Powerful Pexter, Flip Rock i Magnificent Force, światową sławę zdobyły: Wild Style, (1982), StyleWars, Flash Dance (1983), pod koniec lat osiemdziesiątych popularność, choć nie tak dużą, zdobył Breakin, Breakin 2 i Beat Street. Beat Street zawiera legendarną już dla dzisiejszego Hip-Hopu scenę bitwy pomiędzy NY City Breakers i Rocksteady Crew. Film pokazuje prawdziwe fakty z życia ludzi należących do tych jak, że kultowych grup. Martwy sezon dla Break Dancu przyszedł po 1986 roku, media potraktowały temat jak tymczasową modę i Break zniknął z piedestału,było to e bolesne dla zaawansowanych tancerzy, których ambicją było zdobyć jak największy rozgłos nie tylko wśród publiki zaangażowanej w subkulturę. Wtedy to tancerze wierni kulturze a zarazem idei zdobywania fameu stworzyli słynne Geetoriginal, ekipę, której zadaniem i celem było upowszechnienie Breaka w kręgach kultury masowej Członkowie tej grupy wystąpili przed prezydentem Reaganem w Kennedy Center na Viena Dance Festival i w Theatry Jean Vilar w Paryżu. Niektórzy tancerze zajmowali się również choreografię do musicali na Broadwayu. Break Dance odżył dopiero na początku lat dziewięćdziesiątych za sprawą zaangażowanych tancerzy w NY, L.A., Wielkiej Brytanii, we Włoszech a przede wszystkim w Tokio, gdzie powstały odłamy Rocksteady Crew. Ówcześnie najbardziej kreatywną sceną w Breaku była scena japońska na której królują RSC Tokyo prowadzone przez weteranów hip-hop Crazy-A i Electrick Truble, w którego podstawowy skład wchodził Yokoi, Masan Q i Shohei. W stanach prawdziwe oblicze Break Dance odsłania się kilka razy do roku w organizowanych przez weteranów imprezach takich jak: Rocksteady Anniwersary czy B.BOY Summit. Większość wiodących dziś ekip, to tancerze profesjonalni wynajmowani do spektakli, teledysków. Tak jak na przykład: Elite Force, w którego skład wchodzą tancerze: Buddah Streatch, Link, Loose Joint i E-Joy; można zobaczyć ich na teledyskach Mariach Carey (Emotions, Dream Lover, Fantasy) czy w teledyskach Michaela Jacksona Remember the The Time. Misfitss znane również jako Mystidous Misfitess (również zespół rapowy w stajni Sony 555 musick) zobaczyć można na występach EPMD, Litlle Shown, Saltn Pepa czy również Mariach Carey. Break Dance zaczął się mieszać z różnymi stylami takimi jak Rap, Reagge czy Capoeira. Pod koniec lat osiemdziesiątych osiągnął swój cel populryzacji i odtworzył się na całym świecie, również i w polsce.Break do polski trafił w połowie lat 80-tych chyba za sprawą filmu Steana Leatana Beat Street, który to zrobił wielką furorę w europie po festiwalu w Cannes. Bez wątpienia pierwszą pół profesjonalną grupą b-boingu była Szczecińska grupa Be-Bop założona ok. roku 1986 w dwa lata po wielkim sukcesie Beat Street, jednak pierwsze mistrzostwa polski odbyły się już w roku 1985 w Piotrkowie Trybunalski. Grupa Be-Bop wyrusza na drugą edycję turnieju gdzie bez wątpienia dominuje i zdobywa pierwsze miejsce. Po rozpadzie grupy Be-bop w Szczecinie powstała nowa grupa na podbudowie starej Broken Step, która to istnieje do dziś i jest jedną z czołowych grup polskich. Po wielkim Bumie Breaka w roku 1987 zostaje założona we Włocławku grupa Scrab Beat, której to liderem i założycielem jest Rober Nieznański. Grzechem by było nie wspomnieć o tak wspaniałej grupie jak Gold Streat Boyz z Koszalina niestety dat nie znam, ale grupa jest podobno świetna (osobiście nie miałem okazji widzieć). Ogólnie mówiąc pionierami Breaka w Polsce były na pewno dwie grupy Be-Bop i Scrab Beat. Jednymi z pierwszych tancerzy na terenie polski północno wschodniej a dokładniej województwa podlaskiego byli chłopcy ze Szczuczyna ( Robert Muczyński >Mucek<, Grzesiek Siemion >German< Piotrek Grabowski >Jopek<)gdzie przez 14 kolejnych lat odbywały się oficjalne mistrzostwa polski tańca disco, rap, break dance oraz Czarek Krukowski z Grajewa, który reprezentował teren polski północno wschodniej na wielu turniejach a kraju no i bez watpienia jest jednym z bardziej znanych tancerzy i jeden z niwielu profesjonalistow jesli chodzi o temat. Jest założycielem Grajewskiej grupy Fair Play obecnie WHSB >White Hill Side Breakers< na dzień dzisiejszy Grupa jest połączonymi siłami Grajewa i Białegostoku >Siniak, Chodun, Gaca, Kruku, Kiziak, Blacha, Blomis, Jowan, Gąsiac, Roofi, Beniac, Niecik, Vanilla, kólka, Łazuka, Magik i wielu innych...< Napewno czescia wspolczesnej histori jest grupa Nontoper Mielonka ktora jako pierwsza w histori polskiego bboyingu pokazala sie na Battle of The Year.....
A i jeszcze jedno moimi ulubionymi figurami są bania bary thomasy krencenie się na scorpio najlepiej mi te powery wychodzą!