Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: fantasy gra online MMORPG
Temat: RYL
RYL jest jednym z wielu MMORPG`ów (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) który wprowadzi Cię w wirtualny świat „ognia i miecza”. RYL jest dobrze zbalansowana grą 3d która pozwala graczowi na stworzenie swojej własnej postaci i toczenie nią bitew z wroga nacją. W tym pięknym i niebezpiecznym świecie to gracz wybiera, jaka chce odegrać role na polu walki. Czy chce stanąć twarzą w twarz z niebezpieczeństwami, czy woli wspomagać swoja drużynę silnymi czarami! W grze do wyboru mamy 2 sposoby sterowania postacią za pomocą wszystkim znanej i lubianej myszki oraz klawiatury. Jednak Ryl zaskakuje ,gra jest stworzona głownie pod Player Vs Player można również sterować za pomocą znanego z gatunków FPP „WSAD`u” . Co sprawia ze rozgrywka między graczami w Ryl jest naprawde bardzo dobrą zabawą. Cały tryb ukazuje nam ,że gra nie należy do gier sztucznych , animacje postaci są wręcz perfekcyjne. Ta cecha wyrożnia Risk Your Life od innych statycznych mmorpg'ów , gdzie wystarczy kliknąć a postać wykona wszystko za Ciebie . W grze liczy się również Twoja umiejętność posługiwania się akcesoriami komputerowymi (klawiatura + mysz). Ważny jest Twój refleks jak i opanowanie. Główną zaletą Ryl'a jest to że autorzy skupili się na średniowiecznym klimacie połączonym z fantasy. A to wszystko jest ubrane w ładną grafike. W tym MMORPG'u mamy do wyboru dwie nacje , jedna to przedstawiciele ludzi zaś druga potocznie mówiąc orków. Obie rasy walczą ze sobą w nie kończącej się wojnie. Autorzy programu urozmaicili grę o tworzenie drużyn czy też nawet Gildii. Gildie mogą walczyć miedzy sobą dostając punkty honoru. Jednak gra nie polega tylko na dobrym wychowaniu swojej postaci lecz dobraniu odpowiedniego ekwipunku oraz umiejętności. Szeroka skala ubrań i połączeń przedmiotów sprawia iż postacie w grze się wyróżniają. Oprócz nacji możemy również wybrać klasę. Od wojownika trzymającego dwuręczny cięzki miecz po czarodzieja władającego tajemniczą magią. Programiści przygotowali również dla każdej z nacji zadania do wykonania za które możemy dostać różnego rodzaju przedmioty
Wymagania
Minimalne
OS: Windows 95/98/ME/2000/XP
Procesor: Pentium III 1Ghz/AMD athlon 1 Ghz
RAM: 128MB
Grafika: Obsługująca DirectX8.1 i lepsze
Miejsce na dysku: 5GB
Łącze: 56K Dial-up
Zalecane
OS: Windows 95/98/ME/2000/XP
Procesor: Pentium IV 2.4
RAM: 512MB
Grafika: GeForce4 Ti4200 128MB
Miejsce na dysku 8GB
Łącze: Broadband/ADSL/Cable
Temat: Diablo II
A więc tak...
Diablo to pod żadnym pozorem nie RPG, tylko Hack&Slash w świecie fantasy więc można mówic, że to RPG, ale nim NIE JEST. RPG musi byc to gra, która posiada szeregi questów i misji pobocznych oraz potężną fabułę i rozległy świat. Świat ma dośc duży i fabułe niezłą, ale jest jednak zbyt mało miejsc i ZERO misji pobocznych (nie licze tych z hrabiną itp, bo tego raczej misją nie można nazwac). Gra składa się z 5 aktów, z czego każdy prócz 4 posiada 6 questów. 27 questów w grze to za mało żeby nazwac to RPG. Dodatkowo tylko zabijamy, więc jest to ten gatunek, który podałem.
Żeby grac w MMORPG trzeba miec internet. Diablo jest to Hack&Slash z możliwością rozgrywki przez internet na serwerach kontynentalnych nazwanymi "krainami", z systemem stworzenia serwerka identycznego jaki jest w Diablo normal. Dodam, że Flyff to nie jest MMORPG, tylko MMOG a to różnica. Flyff posiada sporo questów, ale jak już powiedziałem, fabuła tutaj ma trochę do życzenia oraz systematyka gry, przez co nie można nazwac tego MMORPG. Typem MMORPG prawdziwego jest np World of Warcraft, LoTR Online i guild wars, choc to ostatnie ma trochę do życzenia, ale mniejsza oto.
W D2 LoD grałem od niepamiętnych czasów. Pamiętam jak jeszcze miałem 3 lata i moi młodzi jeszcze bracia grali w D1, a po pewnym czasie w dodatek Hellfire. Ten mroczny klimat, ah... Potem nastał czas D2. Tutaj klimat mroku miał troche do życzenia, ale rozbudowanie gry, grafika oraz ekwipunek i ilośc klas do wyboru sprawiło, że był to przełom pośród Hack&Slash. Mimo iż wolałem np BG, to i tak D2 było na mojej liście gier ulubionych. Z biegiem czasu troche zmieniłem swoje upodobania, ale nadal wielbie tą grę.
Dawno nie grałem na BN, może kiedyś tam wrócę.
Temat: MF >> MY FANTASY >> MMORPG
Witam jestem tu nowy... bardzo interesuje się mangą i anime próbuje jakoś wprowadzic siebie na forum wiec zaczne od tematów najbardziej mi znanych mianowicie :
www.my-fantasy.net
http://www.my-fantasy.net/start/index.php
RODZAJ :
Jest to MMORPG [massive multiplayer online roling playing games] czyli gra przez przeglądarke internetową którą nie musisz sciągać wystarczy że sie zarejestrujesz i grasz
COS O GRZE :
Bardzo fajna gra [:D] na poczatku pojawiamy sie w swojej rodzinnej wiosce porywają nam brata no i tu zaczyna sie cała zabawa... wyruszamy w swiat by zabić THANAGA i odbić brata do tego celu wcielamy sie w jedną z postaci :
Mag - postać bardziej zaawansowana dla poczatkującego wiecej skryptów i bajerów moim zdaniem też bardziej ciekawsza lecz słabsza ;/ [to tylko moje zdanie] mag atakuje magią którą podpieliśmy czarując tracimy MANE
Wojownik - postać mniej skomplikowana zalecana dla poczatkującysz moim zdaniem lepsza ponieważ nie musi leczyc many.
oprócz podstawowych 2 klas daną postać mozemy rozwijać w dowolny kierunek statystyk np. jak najwieksze szczescie albo szybkosć.
podczas naszej wędrówki zdarzają sie nam niesamowite przygody nie tylko fabuła oprócz różnych bossów i utrudnien zrobionych przez admina walczymy z innymi graczami co naprawde wciąga i fascynuje...
MOJE ZDANIE:
Gra swietna chociaż ostatnio troche żenująca lecz kto niegrał jeszcze polecam !!! rejestracja nic nie kosztuje i trwa 5 minut góra ;]
temat powstał abyśmy podzielili sie wiedzą a takze doświadczeniem i zdaniem [poglądami tez ] mam nadzieje ze ktos grał to pogadamy o tym.... jezeli ktos ma jakies pytania to mam nick w grze KayG
Temat: Runes of magic
unes of Magic – gra komputerowa z gatunku MMORPG stworzona przez tajwańskie studio Runewaker Entertainment.Debiutancki produkt studia można pobrać bezpłatnie i grać bez wykupywania abonamentu. Gra jest wzorowana na świecie World of Warcraft i Ultima Online. A sami autorzy nie zaprzeczają, że są wielkimi fanami WoW'a i UO. Akcja rozgrywa się na rozległym uniwersum fantasy.
# W pełni darmowa gra: żadnego abonamentu!
# Regularne update'y, dodawanie nowych klas, ras, trybów gry i o wiele wiele więcej!
# Obszerny system dwuklasowości! 6 klas głównych oraz możliwość wyboru drugiej klasy!
# Niezwykłe kombinacje ataków oraz czarów.
# Na chwilę obecną ponad 600 wyczerpujących questów składających się w fabułę gry
# Piękny i niczym nieograniczony świat w grafice 3D.
# Instancje oraz niebezpieczne podziemia!
# Możliwość doboru umiejętności wedle własnych upodobań!
# Dynamiczny system ulepszania rzeczy! Ponad 100 run za pomocą których możemy ulepszać nasze przedmioty.
# Aktywne PvP (gracz przeciwko graczowi lub duele!) na specjalnych arenach oraz wojny gildii.
# PvP polegające na rywalizacji Server vs Server vs Server!!
# System rankingów / lista rankingowa.
# Rozmaite mounty, które będą pomagały nam się przemieszczać po świecie gry.
# Epicki system ulepszania przedmiotów dający szansę ulepszenia posiadanych przez nas rzeczy.
# Możliwość posiadania własnego domu, którego będziemy mogli umeblować wedle własnych upodobań!
# Specjalnie wyznaczone strefy na których znajdują się domy gildyjne.
# System reputacji.
# Możliwość zmiany interfejsu gry poprzez dodawanie przeróżnych add-on'ów.
# Specjalny radar w grze, który pomoże nam znaleźć przeciwników, bogactwa oraz przedmioty potrzebne do wypełnienia zadań.
# Dom aukcyjny, który błyskawicznie pomoże nam sprzedać i kupić przedmioty.
# Teleportowanie za pomocą run.
# Sterowanie naszym bohaterem za pomocą myszki albo za pomocą klawiatury!
Polecam grę.
http://www.runesofmagic.com/
Temat: MMORPG-i
o.
coz za temat.
.
to znaczy - ja dawno 'tego nie robilem', bo ostatnio tylko counter strike, i counter strike.
.
ale dobre kilka lat 'przegralem'.
jest jedna rzecz. ale o tym pozniej.
moim 'glownym' mmorpg byl Final Fantasy XI,
ale i to juz odinstalowalem hen dawno. bo bardzo, bardzo dobre bylo. naprawde.
konkretne.
.
generalnie, w momencie gdy zaczalem grac w FFXI,a bylo to po X tytulach free-to-play, jakies MU Online, KAL Online, Knight Online, Dark Eden, Tibia, Lineage II, oraz pare innych, ktorych juz nie pamietam, zdalem sobie sprawe,
ze tak naprawde, to lepiej jest juz zainwestowac te pare zlotych abonamentu, i grac w naprawde pozadny produkt, niz co raz uwalac sie a to z server down, a to z tym, ze ktos hack'uje, i np. w Dark Eden, grze z wybitnym klimatem, ludzie mieli speed-hacki, itd, i po prostu nie dalo sie grac. praktycznie w kazdej bezplatnej cos takiego sie znajdowalo, i 'zwykli' gracze na tym cierpieli.
.
powiem jeszcze o GunZ Online, o ktorym nikt nie wspominal. jesli ktos szuka mieszanki akcji z rpg - to tylko i wylacznie tam. nie wiem czy to w ogole jeszczedziala, ale ostatnio widzialem, ze strona nadal jest -
sama gra - wybieramy postac, bodajze z trzech, czy czterech 'profesji',
i zaczynamy jako totalne mlokosy. mamy jakiestam podstawowe dwa pistolety, i podstawowa katane/szable. co nie zmienia faktu, ze bawic sie mozna naprawde ostro. rozgrywka przypomina bardziej najlepsze akcje z Matrix'a niz statycznego rpg'a z nabijaniem exp'a. po walce, badz na bierzaco, w trakcie - wybaczcie, niepamietam - dostajemy exp. ktory pozniej mozemy wymienic w inne stroje, dodajace do armor'a, inne bronie, itd.
naprawde pelna akcja.
.
ale mniejsza w tej chwili o to - chcialem sie zapytac - czy ktos tu gra/gral w World of Warcraft.
bo w sumie, zaciekawil mnie dosyc ten tytul.
ale ... boje sie. boje sie zaczac, boje sie, bo 99% znajomych odradzilo mi to, nie zaczynaj, wciaga, zabija czas okrotnie, zabija i zabiera wszystko, jak narkotyk jest, straszna, przerazajaco dobra. w sumie, to tymbardziej dzieki temu wciaga.
niech mi ktos powie tu. o co chodzi, w czym rzecz.
Temat: Luźny kurde topic o grach
Ojojoj, Anek, ja Cię przestrzec muszę, że WoW to dosyć droga przyjemność ;]. Na podobym bajerze polega zresztą piecowa wersja Final Fantasy XI: online. Osobiście niby należę do grona zainteresowanych mmorpg, lecz ja ostatnio preferuję tańszy sposób rozrywki - http://www.darkthrone.com/ choćby
Owszem, produkt jest genialny, ale nie lubię *płacić* za granie w gry, które już kupiłem .
-
Właśnie ukończyłem Onimushę 3: Demon Siege. Co tu dużo mówić, gra po prostu genialna. Strasznie się cieszę że ją kupiłem, bo jestem pewien że jeszcze często będę do niej wracał (po ukończeniu gry odblokowuje się nowe bajery). Teraz np. Samanosuke ma ubiór chłopca, a jego oni gauntlet zastępuje pluszowy misiu. Fpyte ;] Jeśli grę ukończy się zdobywając seal'y, odblokowuje się nowa broń.
Ostatni bossu (Nobunaga) wymiatał. Najpierw Samanosuke musiał się transformować w Onimusha Mode, by pokonać go we własnym ciele. Potem jednak Nobunaga zamienił się w demona-inferno [;)], który był już nieco silniejszy (bo pokonanie go zajęło mi ponad 5 minut).
Aj em plejstajson-sarkasta-masta
--
Wczoraj przeszedłem Onimushę po raz drugi, gdzie Samanosuke (samuraj) był w stroju kowboja No i dostałem drugi kostium dla francuza, Jacquesa. Miłe zaskoczenie, wygląda znacznie lepiej niż tamten kowboj, powiem więcej - wygląda lepiej niż normalnie, choć najważniejszy aspekt w grze, bransoleta która zasysa dusze wygląda jak kaczka z aparatem nazębnym :0 Mniejsza Wkurza mnie tylko wynik: B! Offensive
Teraz jednak będzie lepiej, bo gram na poziomie hard
--
Właśnie w łapy wpadła mi Onimusha: Blade Warriors. Pochwalić się chciałem, ze zapłaciłem jedyne 35zł, choć cena na aukcji była 59zł :] Fachowo działa z Oni3 - jeśli na memorce wykryje stan z Demon Siege, to odblokowuje świetną postać, niedostępną w żaden inny sposób :]. Zaś jeśli 3 wykryje BW, to mamy nowy strój dla samuraja - krwiożercza panda Jeszcze coś dopiszę pewnie, bo ciekawą rzecz odkryłem chyba Jak dostanę trochę kasy, to będę powoli kompletował kolekcję w pozostałe onimushe. Teraz jednak wolę przejść trójkę na poziomie hard, o ile się nie mylę, odblokują mi się co najmniej trzy bonusy.
A o samej grze- Blade Warriors to nic innego, jak bijatyka, czyli oldschool :] Kilkanaście postaci na poziomie story, możliwość awansowania tych postaci na wyższe levele i inne pierdoły.
Temat: Nexus War - browse-based MMORPG
Robiąc konkurencję dla Alderousa chciałbym przedstwić bardzo oryginalny i dla mnie niesamowicie rozbudowany MMO pt Nexus War. Wymieniony MMO jest jednym z ciekawszych systemów i pomimo faktu, że gram w niego dopiero od kilkunastu godzin i już raz zginąłem a potem zyskałem 8XP moge co nieco o tej grze powiedzieć.
The universe - all that we know, all that exists - is dying. It is time for a new universe to be born.
In a place far removed from our own mortality, spirits and souls do battle to determine which ethos will midwife the birth of the new creation. This place is known by many names but those there refer to it as The Nexus.
Nexus War is a browser-based massively-multiplayer online roleplaying game wherein characters and their factions vie for control over territory and power throughout several planes of existence.
As characters grow in experience and power, they discover that their every ethical action weighs against their soul. Those who persevere and are good may eventually ascend into angelhood while those who make evil their lot may descend, becoming a twisted member of the demonic horde. However, free-will is the dominant ethos, so many choose neither path, opting to study deeper, unaligned magicks and ways of combat.
Jak niektórzy uzywając anglieskiego przeczytali wszechświat który znamy umiera, a tworzy się nowy, tzw. gracze tworzą nowy świat. Z tego co zobaczyłem (nie ma grafiki 3d ani 2d tylko zwykła mapa) świat stworzony w Nexus War jest w stylu post-apokalipsy bardziej w stylu teraźniejszości lub bliższej przyszłości połączonej z elementami fantasy i magicznymi. W grze widoczne są diwe strony - dobra i zła. Nie ma zombich, tylko ludzie-"anioły" vs. ludzie-"demony".
Nie udało mi sie dojść jak szybko odnawia sie AP. Na początku tworzenia naszej postaci wybierami skilla z którym zaczynami grę i cechę charakterystyczną (ja mam Searchera i skill Search - przydatne na początek). Zawsze zaczynamy z klasą mortal i dopiero wraz ze wzrostem umiejętnosći czyli około 10lvl wybieramy główną klasę.
W tej grze stawia sie na walkę i jeszcze raz walkę, ogólną rzeźnię i oczywiście przetrwanie. Z tego powodu respwan jest bardzo "tani" - kosztuje zaledwie 1AP. Inne czynności również po tyle samo chociaż wydaje mi sie, że w Nexus War jest zdecydowanie więcej do robienia. Z ostatnich spraw o jakich chcę wspomnieć to ogromny świat gry i zachecenie do grania . Aha, gra jest dopiero w fazie rozbudowanej bety (ver. 1.2.6)
PS. Na koniec:
Wikipedia o Nexus War - dużo przydatnych informacji
Temat: RTS"y
My?le Moon ze je?li kreca Cie takie klimaty to napewno spodaobaly by Ci sie Lineage II i World of Warcraft. Masz tam profesje z orkami i typowo swiaty RPG0-zreszta napewno juz o tych grach co? slyszale?
Byl w tej walce taki momeny ze walczyl boh z bohem, czy tam przypadkiem sie oko Saurona nie pokazywalo?
Krewal, wszystko Ci sie popierdolilo (delikatnie mowiac)
Lineage II i World of Warcraft to MMORPGi (masive multiplayer online role playing game - czy jako? tak ten skrot leci) - a to mnie w ogole nie kreci - nie mam tyle czasu zeby odgrywac jaka? postac godzinami na serwerze - kiedy? gralem w MUDy (uproszczajac - to takie textowe MMORPGi) - straszny pozeracz czasu.
Warhammer: Mark of Chaos to RTS - real time strategy / strategia czasu rzeczywistego - czyli cos takiego jak Warcraft, Cossacks, Bitwa o ?rodziemie itd.
ma troche elementow RPG czyli rozwoj bohaterow/czempionow - i to wszystko - to tak jak w hirkach - tez rozwijasz herosa i czasami masz do zrobienia zadania - jedyne elementy RPG w tych STRATEGIACH.
a ten pojedynek co widac na filmie to nie jest OKO SAURONA - tylko wlasnie walka dwoch czempionow - jesli sie spotkaja w grze to musza odbyc pojedynek - tworzy sie krag wokol ktorego zbiera sie armia i oglada walke swoich szefow.
Natomiast jesli chodzi o swiat to jest to swiat warhammera stworzony dawno temu (nie znam dokladnie daty ale chyba lata 80) przez firme Games Workshop.
i gry w swiecie warhammera to bitewniak (Gra figurkowa) Warhammer Fantasy Battle
oraz Warhammer Fantasy Roleplay ("RPG papierowe" o ktore niedawno pytales). Jest jeszcze karcianka War Cry w swiecie warhammera i to chyba wszystko.
w 2007 ma miec premiere MMORPG w swiecie Warhammera:
Warhammer Online: Age of Reckoning -> moze to z tym tytulem Ci sie pojebalo?
do tej pory ukazaly sie dwie strategie na kompy w swiecie Warhammera
Warhammer: Dark Omen (1998) oraz Warhammer: Shadow of the Horned Rat (1995)
Mark of Chaos to strategia czasu rzeczywistego w swiecie warhammera
tak jak np. Bitwa o Srodziemie to strategia czasu rzeczywistego w swiecie Tolkiena
kapiszci?
Temat: Duel
www.duel.gameshow.pl
Niewiem czy mozna reklamowac inne strony mozliwe ze jest do tego jakis dzial jesli tak prosze o przeniesienie....
Witam i zapraszam do gry Duel online. Jest to turowa gra sieciowa typu MMORPG przez przegladarke.
Swiat gry - w klimatach dark fantasy (RPG). Zostan bohaterem, zabijaj potwory, tocz pojedynki z rycerzami, walcz z lotrami lub zostan jednym z nich.
Drogi graczu:
W tej grze przede wszystkim musisz PRZEŻYĆ! Spotka cię tutaj wiele niebezpieczeństw. Niejednokrotnie Twoja postać zostanie pobita, obrażona a nawet zabita! Każdy czyha na Twój błąd, a w ciemnych zakamarkach kopalni i pieczar czają się groźne monstra, który poluje na takich jak Ty. Jednak czasami spotka Cię coś miłego i ni z tego ni z owego w ponurym miejscu spotkasz szlachetnego i mężnego rycerza który, widząc Twoją biedę wspomoże Cię platyną lub odzieję w oręż. Ale Ty, jeśli się nie załamiesz i będziesz mężnie znosił wszystkie przeciwności losu, zyskasz szacunek i wieczną chwałę. Natomiast jeżeli jedynym Twoim atutem będzie tylko narzekanie nad swoim nędznym losem, zyskasz pogardę i wieczne zapomnienie. Czy jesteś przygotowany na ciężkie życie? Jeśli tak to śmiało przekrocz wrota Duelu, jeżeli nie to oddal się czym prędzej i wróć, kiedy będziesz gotowy!
Nie żebraj a jak już jesteś zmuszony prosić o platynę rób to w sposób klimatyczny i nie proś o tysiące jeśli naprawdę ciężko Ci idzie a jedynie na jedzenie i narzędzia!
Bądź wdzięczny za pomoc i pomagaj innym!
Nie bluzgaj nawet jeśli ktoś Cię pobije, innym razem to Ty go możesz przeszkolić!
Link do str glownej gry: www.duel.gameshow.pl
Forum Duela:http://www.duel.gameshow.pl/forum2/index.php
Pozdrawiam
Asgrim
prosze bardzo. temat przesunalem //Enthorn
Temat: Minions of Mirth
Minions of Mirth to oryginalna gra przeznaczona na platformy MS Windows oraz Mac OS X, łączący niezwykle rozbudowane pozycje typu MMORPG z klasycznymi, singlowymi grami cRPG. Występuje w dwóch wersjach – darmowej i premium, przy czym pierwsza oferuje znacznie uboższą paletę możliwości i udostępnia jedynie tryb online (bez konieczności uiszczania miesięcznego abonamentu), a z kolei pełna, komercyjna wersja pozwala zarówno na toczenie epickich bojów w sieci z graczami z całego świata, jak i na spokojną, subtelną zabawę w domowym zaciszu (wariant single player). Ideowo omawianej pozycji najbliżej do sławnego Neverwinter Nights, który także zawierał dopracowany tryb single oraz „trwałe światy” w trybie wieloosobowym („Persistent Worlds”).
Tytuł utrzymany jest w standardowej, niezbyt nowatorskiej konwencji fantasy, czerpiącej garściami z osiągnięć Tolkiena, D&D czy Warhammera. Mamy tutaj więc początkowo dwanaście różnych ras, podzielonych na jasną (Fellowship of Light) i ciemną (Minions of Darkness) stronę mocy. Nie ma pod tym względem żadnej rewolucji, zarówno dobre rasy (ludzie, elfy, krasnoludy, tytani itd.), jak i złe (mroczne elfy, gobliny, orki, ogry - dostępne tylko w wersji premium), czy neutralne (których przedstawiciele występują po obu stronach konfliktu, np. drakkeny czy gnomy) opierają się na starych, sprawdzonych pomysłach i niewiele jest tutaj świeżości. Bardzo interesująco za to prezentuje się trzecia siła – po wypełnieniu konkretnych zleceń zostaje odblokowana opcja gry potworami. Zwiększa to oczywiście motywację graczy do wypełniania kolejnych zadań i nadaje rozgrywce nieco kolorytu. Każda nacja odpowiednio modyfikuje zestaw parametrów, co z góry predestynuje wybór odpowiedniej klasy postaci. Tych z kolei jest w sumie szesnaście, część dostępna dla wszystkich (wojownik, mag, kapłan, druid itd.), a część jedynie dla osobników praworządnych (paladyn, bard, mnich, łowca) lub chaotycznych (rycerz zagłady, zabójca, nekromanta). W sumie wybór jest bardzo szeroki, a gdy nadmienimy jeszcze, że gracz ma możliwość stworzenia i prowadzenia całej drużyny (do trzech herosów dla wersji freeware, do sześciu dla premium) i łączenia się w sojusze z innymi graczami (maksymalnie 36 bohaterów w party), szybko dostrzegamy bogactwo merytoryczne Minions of Mirth. Tym bardziej, że świat gry jest bardzo obszerny, składa się łącznie z 14 obszarów o znacznych rozmiarach, po brzegi wypełnionych miastami, NPC oferującymi questy oraz potworami.
Temat: Porazka d20?
Nie ma tylko gry komputerowej, bo projekt Warhammer Online ostatecznie upadł (a o Dark Omen już nikt nie pamięta),
A tu widze kolega mocno nie doinformowany WarhammerOnline padł, Climax zakonczył jego produkcje, ale Mythic Entertaiment(twórcy Dark Age of Camelot) wykupili licencje i tworzą właśnie władnego MMORPG w świecie Warhammera
http://www.mythicentertainment.com/warhammer/
Pozatym Namco wykupiło licencję Warhammera i planują wiele gier ją wykorzystujących(zakupili WH głownie po to aby rozruszać nowopowstała dywizję PCtową), a na E3 za zamkniętymi drzwiami pokazywali jeden z projektów Warhammerowych(strategia z bitwami w skali podobnej to Rome:TotalWar, czyli grubo ponad 10 tysięcy jednostek w bitwie).
A wracając do tematu, Warhammer to legenda w Polsce i jeśli jakikolwiek system ma realne szanse aby powalczyć z DnD(nie wygrać, na to już zdecydowanie za późno) to tylko WFRP. Oczywiście oczekiwanie, że dorówna popularnością produktom ISA jest totalnym SF, ale zdecydowania wykroi sobie potężną część rynku. Jednak to co Trzewik wypisuje ma według mnie jedną wadę. Nie dostrzego tego co rzuca sie w oczy od razu. WFRP to coś czego substytutem miał być Monastyr. Jeśli WFRP "zarżnie" jakiś system w Polsce to bedzie to Monastyr. Oba uderzają w podobne tony a WFRP to King-kong w porownaniu to biednej małpki Chita, którą jest Monastyr. Jeśli ktoś bedzie chciał prowadzić fantasy w Polsce to ma do wyboru Heroic albo Dark Fantasy, jeśli chce Heroic to wiadomo: DnD, a jeśli chce Dark to ma do wyboru Monastyr albo Warhammer. I postawiony przed takim wyborem prawdopodobnie wybierze Warhammera, bo to legenda. Trzewik podaje dane ze sprzedaży które są całkiem niezłe, problem w tym, że to dane z premiery Monastyra, a wtedy nowego Warhammera jeszcze na rynku nie było. Chciałbym pod koniec roku zobaczyć dane ze sprzedaży Warhammera za sześć miesięcy a potem całoroczne Monastyra i zobaczyć o ile zmalała sprzedaż Mon'a po tym jak WFRP wszedł na rynek.
Temat: Dekaron/2Moons
2Moons to skierowana do starszych graczy produkcja typu MMORPG. Została wydana przez firmę Acclaim, a prace nad nią nadzorował David Perry, założyciel Shiny Entertainment. Jest to darmowa gra utrzymana w konwencji fantasy. Tym, co wyróżnia ją od innych tego typu tytułów, jest spora dawka przemocy oraz wulgarne słownictwo, jakiego nie szczędzą bohaterowie niezależni.
Świat przedstawiony w 2Moons nie odbiega zanadto od standardów fantasy. Mamy więc zapieczętowaną przed wiekami bramę prowadzącą do Otchłani – piekielnego, zamieszkanego przez koszmarne i okrutne istoty wymiaru, która ponownie się otwiera. Zło wypełza na świat, a jego mieszkańcy pogrążają się w wojnie licząc na przybycie legendarnej Trieste, Białej Damy, która kiedyś zdołała uporać się z zagrożeniem. Zostało ono ogłoszone w przepowiedni. Ma nastąpić wtedy, kiedy oba księżyce świecące nad światem Haran ustawią się w jednej linii. Do tej pory jednak jedynym obowiązującym prawem jest prawo miecza, a motto życiowe większości mieszkańców brzmi: „Nie ma litości dla słabych, nie ma żalu dla umierających, nie ma łez dla mordowanych”.
Na początku rozgrywki wybieramy postać, którą będziemy grać. Do dyspozycji mamy sześć ras/zawodów. Preferujący walkę mogą zdecydować się na Wojownika Bagi, obdarzonego potężną siłą półczłowieka-półdemona, który potrafi wykorzystać siły natury, by wzbudzić drzemiące w nim furie. Ci, którzy wyznają ideały rycerskie, mogą pokusić się o zostanie wojownikiem Lazurowego Porządku, dumnym obrońcą Harana i wiernym sługą Treste.
Miłośnicy magii mogą zdecydować się na postać należącą do Zakonu Incara. Są to ludzie, którzy dzięki latom medytacji i ćwiczeń posiedli zdolności panowania nad żywiołami. Inną rasą jest Segnale – uciekinierzy z Otchłani, którzy postanowili osiedlić się na Haranie. Znają wiele mrocznych sekretów, a ich moc w większości opiera się na magii krwi – wampiryzmie. „Od krwi, którą zabieramy, do krwi, którą dajemy” – zwykli mawiać o źródle swych umiejętności.
Najbardziej tajemniczymi ludźmi są Summonerzy. Silnie związani z ciemnymi mocami, często wchodzą w porozumienie z mieszkańcami otchłani. To bardzo niebezpieczni wojownicy, którzy zwykli wspierać swe ataki czarną magią.
Ci, którym najbliższy jest kontakt z przyrodą, polowania, walka na odległość i szybkie przemykanie wśród zarośli, z pewnością wybiorą bohatera typu Segita. Są to wytrawni myśliwi i łucznicy.
Sama rozgrywka nie odbiega zanadto od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne tego typu produkcje. Podróżujemy po świecie, wykonujemy zadania, walczymy z potworami i nabieramy doświadczenia. Następnie wykorzystujemy je do podniesienia wartości naszych cech i umiejętności. Wyposażamy się również w coraz to lepsze pancerze i rodzaje broni. Możemy prowadzić z innymi graczami handel, wymieniać się przedmiotami, a także wspólnie brać udział w misjach. Kiedy zmęczymy się walką, możemy poszukać odprężenia, chwycić wędkę, przynęty i ruszyć na ryby.
Gra jest wprawdzie darmowa, ale niektóre elementy wyposażenia można nabyć jedynie za pomocą Acclaim Coins, wirtualnej waluty, którą kupuje się za prawdziwe pieniądze.
Opis gry wzięty ze strony www.gry-online.pl
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=5187 - macie więcej skrinów
Temat: Recenzja Guild Wars
Guild Wars
Guild Wars to w gra zaliczana do gatunku cRPG przeznaczona do rozgrywki setek graczy za pośrednictwem globalnej sieci Internet. Tworzy ją firma ArenaNet – założona w roku 2000 przez ludzi, którzy stworzyli takie słynne tytuły jak Warcraft, StarCraft i Diablo oraz przyczynili się do powstania sieciowego serwisu Battle.net. Różni się ona od typowego przedstawiciela gatunku MMORPG tym, że autorzy zrezygnowali z takich elementów jak: wielogodzinne, a nawet wielotygodniowe, zabijanie sterowanych przez komputer potworów (by rozwinąć swą postać), czy zabierające dużo czasu podróże po świecie (by dotrzeć do jakiegoś zapomnianego przez boga miejsca). Zamiast tego dostajemy przeróżne misje wykonywane w obszarach typu „instance” (generowanych specjalnie na potrzeby grupy lub jednej osoby), z głównymi i ukrytymi zadaniami do zrealizowania. Rozpoczynamy grę w tym miejscu krainy, w którym chcemy (wybór danego miasta na mapie sytuacyjnej), przyłączamy się do grupy graczy (lub też nie, jeżeli wolimy grać sami) i przystępujemy do dynamicznej rozgrywki.
Akcja produkcji przenosi nas do przepełnionego magią świata fantasy, gdzie mamy możliwość stworzenia swego własnego bohatera i zapisania się na kartach historii tej wirtualnej rzeczywistości. Do wyboru mamy jedną rasę (człowiek), sześć profesji (wojownik, ranger, nekromanta, elementalista, mnich i hipnotyzer) oraz kilkaset umiejętności.
Autorzy przygotowali dużą ilość specjalnych misji, dedykowanych zarówno osobom preferującym solowy styl gry jak i tym, którzy wolą grać w grupach. Za wykonanie poszczególnych zadań przyznawane są odpowiednie nagrody, czy to przedmioty (bronie, elementy zbroi, itp.), czy też umiejętności. Niejednokrotnie, by wykonać misję, zmuszeni jesteśmy do walki z innymi graczami (PvP). Podstawą gry są gildie graczy, które walczą o dominację w świecie Guild Wars i najwyższe miejsce w rankingu gry – organizowane są specjalne turnieje, zawody czy też ogromne bitwy całych gildii graczy. Gildie posiadają swe siedziby, forum, specjalny kanał do rozmów oraz wewnętrzną hierarchię.
Niezwykły w Guild Wars jest fakt, że nie musimy płacić co miesiąc za grę, jak ma to miejsce w innych MMORPG’ach. Nie potrzeba też CD z grą. Wystarczy ściągnąć sobie mały plik instalacyjny i go uruchomić. Program połączy się z serwerami ArenaNet i zacznie ściągać grę. Niedługo potem gracz znajdzie się w mieście i będzie mógł rozpocząć zabawę. Dane zaczną się ściągać i będą się pobierały cały czas. To samo tyczy się wszelkich poprawek, patchy itp. Developerzy planują co sześć-dziewięć miesięcy przygotowywać dodatek (o wielkości wersji podstawowej) z nowymi misjami, postaciami, rasami, umiejętnościami i przeciwnikami. Za dodatki trzeba będzie już płacić, lecz jeśli ktoś nie chce, nie będzie zmuszony ich kupować.
źródło: Gry-Online
Temat: Mortal Online - Nowa gra MMoRPG
Mortal Online jest grą z gatunku MMORPG z widokiem pierwszej osoby w świecie fantasy.
Mortal Online jest grą następnej generacji z gatunku MMORPG na komputery klasy PC zarówno pod kątem grafiki jaki i rozgrywki. Nie pojawiają się tutaj strefy PvP, wyłącznie otwarty świat, w którym możesz osobiście wybrać swoją drogę postępowania. Doświadcz walki w trybie rzeczywistym, w której decydować możesz o każdym ruchu swojego bohatera i posiadanych umiejętnościach.
Zaplanuj swój własny dom lub wyznacz, aby gildia zrobiła to za Ciebie. Z odpowiednią siłą, przemocą czy dyplomacją Ty i Twoi sprzymierzeńcy będziecie mogli kierować całymi nacjami.
Wybierz z wielu dostępnych ras i profesji. Ty decydujesz o unikalnym stylu gry oraz o tym, czy skupić się na elementach PvP bądź PvE, których doświadczysz w tym samym świecie gry. Poświęć swe życie na chytrość, walkę, magię bądź handel. Odkryj nowe zdolności, narzędzie i zasoby. Albo jako pierwszy odkryj nowe obszary i umieść swoje imię na mapach.
Główne Cechy :
- Historia nigdy się nie powtarza - Czy twoim celem jest stanąć twarzą w twarz z legendarnym stworem? Cóż, zazwyczaj to samobójstwo – jeśli oczywiście go znajdziesz. Ale wyprawa całą gildią spokojnie zgładzi niejedną maszkarę. Stało się. Rzadko spotykane stwory nie będą ponownie wskrzeszane a zadania nie będą dostępne, niezależnie czy to starożytny potwór, rozsypująca się świątynia, wyspa dryfująca po morzach czy jakieś rytuały. Możesz zdobyć unikatowe przedmioty albo blizny świadczące o twoich przejściach. Niewiele okazji pozostało do oddziaływania na cały świat i historię. Wszystko co musisz robić, to być w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie.
- Prawdziwe umiejętności, walka w czasie rzeczywistym - Chcemy aby ty i twoja postać stanowili jedność. Twoje umiejętności połączone z umiejętnościami postaci określają twoje wyniki w PvP lub PvE. Dzięki widokowi z perspektywy pierwszej osoby faktycznie wykonujesz każde działanie, które twoja postać robi – nie ma żadnej automatycznej walki, albo innych czynności które postać będzie wykonywać sama. Celuj i uderzaj, jak tylko chcesz, zbieraj doświadczenie podczas walk dzięki któremu rozwijasz swoje umiejętności.
- Żyj w wolnym świecie - Chcemy abyście w Mortal Online czuli się naprawdę wolni. Tworzymy świat z minimalnymi regułami ale z niekończącymi się możliwościami, to oznacza, że sam decydujesz którą ścieżkę wybrać, jakie cele realizujesz i gdzie twoje działania wypłyną na świat. Ponieważ decydujesz o losie swojej postaci a to wiąże się z pewną odpowiedzialnością i konsekwencjami, które pochodzą z wielu różnych opcji do wyboru: Czy chcesz kroczyć ścieżką niebezpiecznego złodzieja i mordercy? A może wybierzesz drogę honorowego, kierującego się prawem i siłą osobnika zwalczającego wszystkich morderców świata? Zostań samotnym wilkiem albo pustelnikiem i odnajduj odosobnione miejsca, gdzie wzniesiesz swój dom dla przechowywania łupów albo studiowania księg. Albo stań się wodzem potężnej gildii i razem wznieście donżon albo zdobądźcie fortece. Podkradaj się i zabijaj kogo chcesz i zabieraj ich całe ekwipunki, ale nie zapominaj o następstwach takich czynów i przygotuj się na długą rękę prawa. Poświęć twoje życie profesji craftingu i zdobądź sławę dzięki swoim wyrobom. Odrywaj nowe formuły i recepty, badaj nowe ziemie w celu odnalezienia unikalnych sprzętów i zasobów. Wybierz wiarę w boga i śledź jak rośnie jego siła. Walcz z heretykami i pal ich świątynie, by przejąć moce innych bóstw. Albo stwórz własny kult, wraz z wystarczającą liczbą zwolenników, wasz bóg może stać się wystarczająco potężny aby wejść do Panteonu. Badaj świat, odkrywaj nowe miejsca i nazywaj je. W starożytnych jaskiniach i świątyniach szukaj dawno zapomnianej historii świata, dzięki posiądziesz nową wiedzę, czary i nietypowe przedmioty. Wszędzie można znaleźć nowe zasoby, czy to w florze, faunie albo minerałach.
- Nextgenowa grafika - Wraz z Mortal Online chcemy wejść na kolejny szczebel tworzenia świata Fantazy, który jest wiarygodny i okrutny. Ta wizja wymaga zarówno realistycznej grafiki jak i wyszukanej rozgrywki. Aby sprostać tym wymaganiom używamy całą gamę dostępnych narzędzi do silnika napędzającego grę. Unreal Engie 3 to nasz najlepszy atut i wraz z Grome i Speedtree wizja powoli staje się rzeczywistością: świat pełen wyrazistych postaci, realistycznych terenów, żywych stworzeń i wielu mniejszych detalów, a wszystko to pozwoli ci zanurzyć się w spaniał wizualnie świat.
Zapraszam na Polską stronę gry : mortalcenter . pl
oraz forum mortalcenter . com . pl
Temat: WoW czy Guild Wars
Jak tak od siebie dodam tylko, że nijak nie można porówynwac ze sobą Wowa i GW. To są całkowicie dwa rózne rodzaje gier online. WoW to taki typowy mmorpg nastawiony na pve ( gracze kontra otoczenie ) jest dużo "zróżnicowanych" questów, ( no większośc polega na zabij tyle tego i tego, albo uzbieraj tyle tego i tego, zabijajac to i to, ale mimo wszystko jest naprawde ciekawie to rozwiązane ) są instance ( dla grup od 5 - 40 graczy ), jak ktoś chce sa nawet serwery RP na których odgrywa sie swoją postać ( a przynajmniej powinno, z czasem istnienia takiego serwera Rp, przychodzi coraz więcej graczy, którzy nie za bardzo wiedzą co to Rp i się atmosfera coraz bardziej ulatnia ). Z PvP w WoWie jest troche marnie, nie licząc outdoor pvp ( na serwerach pvp, zawsze możesz atakować gracz z przeciwnej frakcji, na pve tylko wtedy gdy obaj macie włączone w opcjach pvp) istnieją Battlegroundy ( 4 rózne mapy do gry, Warsong Gulch 10vs10 polega na zdobyciu i odniesieniu trzech flag, Arathi Basin 15vs15 taki tryb dominacji, trzeba utrzymać jak najwięcej z 5 punktów aż do uzyskania 2000 pkt naliczanych tym szybciej im wiecej pktów z tych 5 pktów sie kontroluje [ masło maslane, wiem], Alterac Valley 40vs40 dwie fortece dużo miejsca pomiędzy, trzeba wykończyć generałą przeciwnika. [ zanim wprowadzili pare poprawek, to pamiętam że na samym poczatku jedno av potrafiło trwać ponad 20 godzin, gracze oczywiście się zmieniali, znudzeni wychodzili i nowi zajmowali ich miejsce], później jest tez EyE of the storm takei skrzyżowanie CTF i Dmoninacji 15 vs 15 graczy) i niedawno weszły również areny 2vs2, 3vs3 i 5vs5 gdzie skłąda sie samemu drużyne i walczy o miejsce w rankingach. Pvp jednak kuleje względem rozbudowanego i naprawdę świetnego pve. Chociaż ja sam gram głównie dla pvp na serwerze RP. =]
Z tym, ze jak było napisane wcześniej WoW bardzo uzależnia i żeby było widać jakieś postępy trzeba poświęcić mu sporo czasu. ( chociaż ostatnio przyśpieszyli mocno lvlowanie na poziomach 20-60 )
W Gw grałem tylko w podstawke. Pve jest słabszy i nudniejszy niż w WOWie, questy jakoś mnie nie pociągały ( tak samo jak robienie zbroi, nie ma dropów tylko trzeba je składac u płatnerzy, przez co mały dosyć wybór jest ), ogólnie pve to taki single player przez internet.
Grunt to pvp, drużyny areny, niby więcej umiejetności niz w WOWie. To co jest w grze blizzarda w zupełnosci mi starczało, zeby i tak sie czasem pogubić, albo nie wiedziec jakiego builda wybrać. =]
I tak co do cyctatu wcześniej, to jezeli chodzi o dużą ilość dzieciaków. Wszędzie sa idioci. Jak grałem w GW spotykałem ich pełno w miastach, w WoWie też się ich spotyka. ( podobno więcej po stronie aliantów, ale nie wiem zawsze grałem hordą i nie odnotowałem jakiegos natłoku przygłupów ).
A co jest lepsze? Najpierw określ czego szukasz. =] Jak czegoś zeby przysiąść od czasu do czasu i troche pograć z kumplami w pvp, to lepiej pewnie GW. Jak chcesz gre, której będziesz mógł poświęcić dużo czasu, lubisz "niekończące" się rozwijanie postaci ( cały czas nowe isntance dochodzą, nowy lepszy sprzet, zawsze jest coś nowego do zwiedzenia i zobaczenia. W Wow płacisz abonament, ale niektóre patche zmieniają więcej niż płatne dodatki w innych grach. =p ) no i masz kase na abonament, stanowczo polecam WoW.
Ale GW i WOW nie można porównywać, bo nie licząc tego że gra się swoją postacią w swiecie fantasy to gry nie mają ze sobą dużo wspólnego.
I jezeli zdecydujesz się na WoW, to odradzam pirackie serwery. Na pirackich serwach z tego co słyszałęm grywa po około 100-200 osób, na orginalnych do 12000.
Temat: EVE online MMORPG
Gram w EvE online prawie od początku. Polecam, jedna z najlepszych gier sieciowych.
Gra jest niezwykle skomplikowana, wymaga min trzech miesięcy nauki. Średnia wieku trzydzieści lat. Opłata miesięczna 14 euro, jest też mozliwość kupowania Time Codes za virtualną walutę (szok, można grać za darmo!! - nie płacę euro od trzech lat )
trailers (grafika jest identyczna ingame)
http://www.eveonline.com/download/videos/?type=2
polskojęzyczne forum
http://www.eve-centrala.pl/
opis:
Akcja gry dzieje się w odległej przyszłości i obejmuje całą galaktykę. W grze zawodnik może być obrońcą, piratem, handlowcem, górnikiem, producentem i naukowcem.
Akcja gry obejmuje
* ponad 5000 systemów słonecznych
* kierowaną przez graczy ekonomię
* system szkolenia umiejętności niezależny od aktualnej persystencji w wirtualnej rzeczywistości (UWAGA! można rozwijać postać, nie będąc online)
EVE Online różni się od innych gier MMO, MMORPG, wolnością i wielkością świata. Akcja gry odbywa się na tylko jednym serwerze, co oznacza, że wszyscy gracze grają w tej samej galaktyce. Galaktyka ta podzielona jest na około 5000 systemów słonecznych. Dzięki temu gra EVE Online bije wszelkie rekordy liczebności osób grających w tym samym czasie na jednym serwerze.
Aktualny rekord z dnia 2009.02.08 wynosi 51,675 zalogowanych osób.
Kolejną różnicą w stosunku do innych gier MMO jest to, że nie ma w EVE typowego awansu kierowanej postaci o kolejny poziom. Kierowana postać rozwija się poprzez wpajanie (trenowanie) kolejnych umiejętności, które po pewnych czasie się aktywują. Gracz nie zdobywa doświadczenia poprzez zabijanie kolejnych wrogów, a poprzez mijający czas.
Trenowanie postaci dzieje się również kiedy gracz nie jest zalogowany.
Ważnym aspektem gry są korporacje ( tzw. Corps ). Są to kontrolowane przez graczy lub komputer (w marginalnej ilości) firmy, odpowiedniki gildii, klanów w grach fantasy. Wolni od wszelkich reguł gracze stworzyli swój odpowiednik systemu politycznego, z wielkimi sojuszami i związkami, podziałami, granicami, wojnami. Największe korporacje graczy zajmują najczęściej regiony z dużymi zasobami naturalnymi, w strefach niekontrolowanych przez komputer.
Gram w jednym z najstarszych sojuszy, liczącym ponad tysiąc osób.
Rynek (czyli miejsce sprzedaży przedmiotów) jest zależny i kontrolowany przez graczy.
Na system ekonomiczny wpływ mają gracze. Jednostką monetarną jest ISK (Interstellar Kredits). Drogi do zdobycia pieniędzy:
* górnictwo (mining)
* zabijanie mobów (NPC hunting)
* bycie łowcą głów (bounty hunting)
* robienie misji dla agentów, są 4 kategorie: zabijanie, transport, handel, górnictwo (NPC agents)
* droga naukowca (research agents)
* manufaktura (production)
* handel (trading)
* bycie piratem (pirating)
* przeszukiwanie martwych miejsc (deadspace complexes)
Temat: Guild Wars
A co byście powiedzieli na coś takiego:) Gra w klimacie Diabli i MU i Lineage 2 czyli coś co lubimy ale znacznie lepsza grafa i nie chodzi o ciągłe mordowanie tylko o wykonywanie setek przeróżnych zadań czyli nie znudzi się tak szybciutko:) Ponadto to co najważniejsze można w niej zakładac gildie:) Coś chyba gdzies mi się już obił topic na jej temat ale zrobiłem nowy ze szczegółowym opisem:) Dane pobrane z gry-online.pl
Guild Wars to w gra zaliczana do gatunku cRPG przeznaczona do rozgrywki setek graczy za pośrednictwem globalnej sieci Internet. Tworzy ją firma ArenaNet – założona w roku 2000 przez ludzi, którzy stworzyli takie słynne tytuły jak Warcraft, StarCraft i Diablo oraz przyczynili się do powstania sieciowego serwisu Battle.net. Różni się ona od typowego przedstawiciela gatunku MMORPG tym, że autorzy zrezygnowali z takich elementów jak: wielogodzinne, a nawet wielotygodniowe, zabijanie sterowanych przez komputer potworów (by rozwinąć swą postać), czy zabierające dużo czasu podróże po świecie (by dotrzeć do jakiegoś zapomnianego przez boga miejsca). Zamiast tego dostajemy przeróżne misje wykonywane w obszarach typu „instance” (generowanych specjalnie na potrzeby grupy lub jednej osoby), z głównymi i ukrytymi zadaniami do zrealizowania. Rozpoczynamy grę w tym miejscu krainy, w którym chcemy (wybór danego miasta na mapie sytuacyjnej), przyłączamy się do grupy graczy (lub też nie, jeżeli wolimy grać sami) i przystępujemy do dynamicznej rozgrywki.
Akcja produkcji przenosi nas do przepełnionego magią świata fantasy, gdzie mamy możliwość stworzenia swego własnego bohatera i zapisania się na kartach historii tej wirtualnej rzeczywistości. Do wyboru mamy jedną rasę (człowiek), sześć profesji (wojownik, ranger, nekromanta, elementalista, mnich i hipnotyzer) oraz kilkaset umiejętności.
Autorzy przygotowali dużą ilość specjalnych misji, dedykowanych zarówno osobom preferującym solowy styl gry jak i tym, którzy wolą grać w grupach. Za wykonanie poszczególnych zadań przyznawane są odpowiednie nagrody, czy to przedmioty (bronie, elementy zbroi, itp.), czy też umiejętności. Niejednokrotnie, by wykonać misję, zmuszeni jesteśmy do walki z innymi graczami (PvP). Podstawą gry są gildie graczy, które walczą o dominację w świecie Guild Wars i najwyższe miejsce w rankingu gry – organizowane są specjalne turnieje, zawody czy też ogromne bitwy całych gildii graczy. Gildie posiadają swe siedziby, forum, specjalny kanał do rozmów oraz wewnętrzną hierarchię.
Niezwykły w Guild Wars jest fakt, że nie musimy płacić co miesiąc za grę, jak ma to miejsce w innych MMORPG’ach. Nie potrzeba też CD z grą. Wystarczy ściągnąć sobie mały plik instalacyjny i go uruchomić. Program połączy się z serwerami ArenaNet i zacznie ściągać grę. Niedługo potem gracz znajdzie się w mieście i będzie mógł rozpocząć zabawę. Dane zaczną się ściągać i będą się pobierały cały czas. To samo tyczy się wszelkich poprawek, patchy itp. Developerzy planują co sześć-dziewięć miesięcy przygotowywać dodatek (o wielkości wersji podstawowej) z nowymi misjami, postaciami, rasami, umiejętnościami i przeciwnikami. Za dodatki trzeba będzie już płacić, lecz jeśli ktoś nie chce, nie będzie zmuszony ich kupować.
Temat: Guild Wars
Guild Wars to w gra zaliczana do gatunku cRPG przeznaczona do rozgrywki setek graczy za pośrednictwem globalnej sieci Internet. Tworzy ją firma ArenaNet – założona w roku 2000 przez ludzi, którzy stworzyli takie słynne tytuły jak Warcraft, StarCraft i Diablo oraz przyczynili się do powstania sieciowego serwisu Battle.net. Różni się ona od typowego przedstawiciela gatunku MMORPG tym, że autorzy zrezygnowali z takich elementów jak: wielogodzinne, a nawet wielotygodniowe, zabijanie sterowanych przez komputer potworów (by rozwinąć swą postać), czy zabierające dużo czasu podróże po świecie (by dotrzeć do jakiegoś zapomnianego przez boga miejsca). Zamiast tego dostajemy przeróżne misje wykonywane w obszarach typu „instance” (generowanych specjalnie na potrzeby grupy lub jednej osoby), z głównymi i ukrytymi zadaniami do zrealizowania. Rozpoczynamy grę w tym miejscu krainy, w którym chcemy (wybór danego miasta na mapie sytuacyjnej), przyłączamy się do grupy graczy (lub też nie, jeżeli wolimy grać sami) i przystępujemy do dynamicznej rozgrywki.
Akcja produkcji przenosi nas do przepełnionego magią świata fantasy, gdzie mamy możliwość stworzenia swego własnego bohatera i zapisania się na kartach historii tej wirtualnej rzeczywistości. Do wyboru mamy jedną rasę (człowiek), sześć profesji (wojownik, ranger, nekromanta, elementalista, mnich i hipnotyzer) oraz kilkaset umiejętności.
Autorzy przygotowali dużą ilość specjalnych misji, dedykowanych zarówno osobom preferującym solowy styl gry jak i tym, którzy wolą grać w grupach. Za wykonanie poszczególnych zadań przyznawane są odpowiednie nagrody, czy to przedmioty (bronie, elementy zbroi, itp.), czy też umiejętności. Niejednokrotnie, by wykonać misję, zmuszeni jesteśmy do walki z innymi graczami (PvP). Podstawą gry są gildie graczy, które walczą o dominację w świecie Guild Wars i najwyższe miejsce w rankingu gry – organizowane są specjalne turnieje, zawody czy też ogromne bitwy całych gildii graczy. Gildie posiadają swe siedziby, forum, specjalny kanał do rozmów oraz wewnętrzną hierarchię.
Niezwykły w Guild Wars jest fakt, że nie musimy płacić co miesiąc za grę, jak ma to miejsce w innych MMORPG’ach. Nie potrzeba też CD z grą. Wystarczy ściągnąć sobie mały plik instalacyjny i go uruchomić. Program połączy się z serwerami ArenaNet i zacznie ściągać grę. Niedługo potem gracz znajdzie się w mieście i będzie mógł rozpocząć zabawę. Dane zaczną się ściągać i będą się pobierały cały czas. To samo tyczy się wszelkich poprawek, patchy itp. Developerzy planują co sześć-dziewięć miesięcy przygotowywać dodatek (o wielkości wersji podstawowej) z nowymi misjami, postaciami, rasami, umiejętnościami i przeciwnikami. Za dodatki trzeba będzie już płacić, lecz jeśli ktoś nie chce, nie będzie zmuszony ich kupować.
Moim zdaniem najlepsze MMORPG gdyż nie wymaga comiesięcznych opłat
Temat: Rpg = Diablo?
Coś was dziś dzieci nauczę.
Bowiem porażające jest to, gdy ktoś nazywa d2 grą "RPG" lub co gorsza "cRPG".
Ke.
Zacznijmy od prostego schematu.
Rpg - Role-playing Game - Po krótce, gra w której gracz wciela się w fikcyjną postać.
"Czystymi" Rpg są gry typu:
-Dungeons and Dragons
-Warhammer
-Wilkołak
-Mag
-Call of Cthulu
-Neuroshima
cRpg - Gra rpg umieszczona na konsolach typu PC, PS, Gameboy. Gracz jest ograniczony przez twórczość autorów.
Przykłady:
-Baldurs Gate
-Fallout
-Nox
-Arcanum
-Pokemony
-Revenant
LARP - Gra rpg w której gracze odgrywają swoją postać w przeciwieństwie do RPG - odbywa się na żywo, występują rekwizyty, a gracze stają się aktorami własnych postaci.
aRPG - cRPG oparty na dynamiczności, rozbudowany system walk, gra w trybie rzeczywistym, wymagająca celności, szybkości, niż strategii.
Przykłady:
-Gothic
-System Shock
-Hellgate: London
-The Elder Scrolls IV: Oblivion
Rogue - A właściwie Roguelike, to podgatunek cRPG o interfejsie tekstowym. Nazwa wywodzi się z pierwszej gry tego typu - "Rogue".
Przykładowe:
#U###############
#---@---M-----------------#
#---------------------------#
#---------------------------#
#---^----------------------#
#----------E----------------#
#################
Gdzie @ to postac gracza, M potwór, ^ zejscie na niższy poziom, U na wyższy, E - skarb itd.
MMORPG - Gra cRPG lub aRPG w której gracze mogą masowo ze sobą grać, tj. wspólny server, na którym graczy spotykajacych się może być tylu, ile jest miejsc na servie.
Przykłady:
-World of Warcraft
-Lineage2
-Knights Online
-Cabal Online
H&S - Hack and Slash "Tnij i Siecz" - Gra cRPG z prostoliniową fabuła nastawioną na masową walkę z npcami/mobami.
-Diablo
-Sacred
-Icewind Dale
-Titan quest
-LOKI
-Dungeon Siege
Każdy z tych gatunków i podgatunków ma przypisane cechy jak:
Fantasy/Real - Czy występują elementy fantastyki, typu smoki, magia itd. czy wszystko jest przełożone z naszego świata
Heroic/Dark - Heroic to sytuacja, gdy poziomy postaci mają większe znaczenie, gracze zdobywają legendarny ekwipunek, dorównują bogom i mogą niszczyć całe wsie w pojedynke. Dark to sytuacja, gdy dla doświadczonej postaci, weterana nie jednej walki, zwykły oprych z brzytwą do golenia stanowi nadal śmiertelne niebezpieczeństwo.
Medieval/Future - Klimaty smoków, rycerzy, magów czy raczej skażenia toksycznego, mutantów, obcych cywilizacji.
Tak więc pełna nazwa gatunku Diablo brzmi:
Heroic, fantasy, medieval Hack&Slash.
I NIE PISAĆ, ŻE DIABLO TO RPG!
Cze.
Temat: Atlantica
Skopiuję wam post kumpla z innego forum, szalenie zachwalającego sobie pewnego MMO:
Jakby tutaj przedstawić MMORPG, które ma w sobie więcej ze strategii, aniżeli z RPG?
Może najpierw link:
Klik
Teraz po kolei garść informacji. Atlantica Online jest grą całkowicie darmową, nic nas nie kosztuje rejestracja, ściągnięcie ani granie w nią. Powiem więcej, twórcy nam płacą za granie w tę grę, gdyż non stop organizowane są konkursy, eventy i inne okazje, by móc wygrać trochę sprzętu dla naszych postaci lub nawet jakieś gadżety elektroniczne dla nas. Jak już napisałem gdzieś wyżej, gra ma w sobie więcej ze strategii niż RPG, gdyż między innymi, nie decydujemy o rozwoju postaci, punkty do siły, żywotności, życia itd przydzielane są automatycznie po awansie na kolejny poziom. Oczywiście przydzielenie jest generowane specjalnie dla naszej klasy, tak że mag nie dostanie nagle kopa do siły, tylko do wiedzy. Dodatkowo, nie kierujemy jedną postacią stworzoną na początku gry, a całą drużyną złożoną z naszego bohatera/bohaterki i wynajętych najemników. Dalej, system walki już zupełnie nie jest z RPG. Każdy kto go zobaczy powie jedno słowo: Hirołsi! Tak, system walki jest niemal identyczny jak w naszych starych, dobrych Heroesach, mamy osobne pole bitwy, na którym rozstawione są nasze i wrogie postaci, a wszystkie ruchy odbywają się w turach. Co jednak w tym jest fajnego to fakt, że system ten został bardzo ciekawie rozwinięty, w czasie walki, do bitwy mogą się dołączać dodatkowe armie przeciwników, tak że nagle z prostej batalii robi się pojedynek nie do wygrania. Tak samo jest z nami, jeśli jesteśmy w party, to nasi sojusznicy mogą nas wesprzeć w walce poprzez dołączenie do niej.
Widzę, że już napisałem niemal recenzję gry, ale dodam jeszcze tylko jeden duży plus gry - uniwersum. Gra toczy się na świecie, tak na naszym globie, który jednak został całkowicie wymieszany przez twórców w czasie i przestrzeni, dodane zostały elementy fantasy z różnych realiów. I tak na przykład, do najemników możemy wcielić Leonarda da Vinci, Leonidasa, Joannę d'Arc itd, a bitwy możemy toczyć m.in w Labiryncie Kreteńskim, Wiszących Ogrodach Semiramidy, Dolinie Królów, czy całkowicie fantastycznych miejscówkach jak Podwodny Pałac czy Starodawna Świątynia Maszyn.
Naprawdę, gra wyróżnia się znacząco na tle innego chłamu, powiem nawet że gaśnie przy niej WoW, a co jest smutne, Atlantica prawie w ogóle nie jest znana. Dlatego zapraszam na oficjalny serwer, podserwer "Mycenae", szukajcie mnie tam ^^
Ja sam nie pogram ze względu na wymagania , ale może ktoś się zainteresuje?
Temat: Silkroad Online
to jest świetna gierka w którą gram juz długo i jeszcze mi sie nie znudzila:D jest to gra MMORPG wyprodukowana przez południowokoreańską firmę Joymax, zawierająca liczne elementy fantasy. Akcja gry rozgrywa się na jedwabnym szlaku, będący kiedyś głównym szlakiem ekonomicznym łączącym Azję i Europę.
W grze możemy wcielić w jedną z postaci pochodzenia chińskiego lub europejskiego (od 24 sierpnia 2007). Planowane jest także wprowadzenie możliwości wcielenia się w postać arabską
Postacie chińskie są nastawione na walkę w pojedynkę, w przeciwieństwie do postaci europejskich. Klasa chińska nie ma ograniczeń co do używania rodzajów broni. W każdej chwili można zmienić rodzaj broni.
Podstawowe typy postaci:
Blader â walczy ostrzem (ang. blade), postać inwestująca w siłe, bądź hybryda z przewagą str.
Glavier â użytkownik broni drzewcowej, dwuręcznej glewia (ang. glavie), postać inwestująca w siłe, bądź hybryda z przewagą str.
Bowman â jedyna broń jaką może używać to łuk (ang. bow), postać inwestująca w siłe. Tylko i wyłącznie w str bądź tylko w int i ma największy dmg z charów chinese.
Nuker â chińska odmiana maga-szamana. Styl jego walki bazuje na użyciu magicznych pocisków wytworzonych z żywiołów; posługuje się mieczem i tarczą, włócznią, lub (rzadko spotykane) łukiem, w zależności od własnego wyboru. Miecz można zmieniać na mocniej atakującą włócznię kosztem zmniejszonej obrony spowodowanej brakiem tarczy. Postacie najczęściej full int, albo hybrydy z przewagą int.
Postacie europejskie są nastawione na walkę drużynową (tzw. party), ale mimo to mogą zabijać potwory samotnie, co jednak jest o wiele trudniejsze.
Klasy postaci:
Warrior â postać walcząca wręcz, używa mieczy dwu- i jednoręcznych oraz tarczy lub 2 toporów jednoręcznych.
Rogue â atakuje za pomocą kuszy lub sztyletów; z kuszą charakteryzuje się wyjątkowym zasięgiem, siłą i szybkimi atakami. Może stać się niewidzialny, wykrywa inne niewidzialne osoby.
Wizard â wyjątkowo niska odporność na obrażenia i liczba punktów życia, ma jednak najsilniejszy atak. Do walki używa magii.
Warlock â przeciętna bazowa siła ataku. Rzuca klątwy zmniejszające obronę i osłabiające przeciwnika, jednocześnie zwiększając własne obrażenia.
Bard â zazwyczaj wybierana jako klasa dodatkowa. Wspomaga drużynę dodając many i przyspieszając poruszanie się członków party.
Cleric â osoba duchowna, zajmuje się uleczaniem drużyny oraz zwiększaniem statystyk jej członków.
prezdmioty premium
Są to przedmioty, które można kupić za silki, kupowane za prawdziwe pieniądze. Silki i przedmioty premium nie mogą być przenoszone pomiędzy kontami.
Silki zapewniają graczowi szereg różnorodnych udogodnień, takich jak:
możliwość zakupu ticketa, który zwiększa zdobywane doświadczenie
możliwość zakupu przedmiotów, które zwiększają zadawane obrażenia
możliwość zakupu zwierzaka zbierającego przedmioty wypadające z przeciwników
możliwość zakupu zwojów do wskrzeszania
możliwość zakupu zwojów do powrotu na miejsce po teleportowaniu się do miasta/śmierci
możliwość zalogowania się do gry za pierwszym razem poprzez ominięcie kolejki logowania spowodowanego często przepełnieniami serwera (Premium Ticket)
możliwość zakupu unikatowego stroju
polecam tą gre dużo osób w to gra
Temat: Exarch PC
Jeszcze trzy lata temu gry sieciowe były dla przeciętnego Polaka nieosiągalnym marzeniem. Wolno działające modemy zrywały połączenia dostatecznie często, by zabawę w światach Ultimy Online uczynić mało przyjemną. Do tego dochodziły wysokie koszty samego łącza. Gdy człowiek grał zbyt długo, następnego dnia nie miał czego do pyska włożyć...
Na szczęście te czasy już minęły i dziś światy Dark Ages of Camelot czy Star Wars: Galaxies stoją przed rodakami otworem. Większą popularnością cieszą się jednak gry akcji, takie jak leciwy Diablo 2, wciąż uwielbiany Counter-Strike czy wielki hit ostatnich tygodni, Battlefield: Vietnam. To właśnie nad nimi pastwi się większość internetowych graczy. Nic więc dziwnego, że twórcy klasycznych MMORPG coraz bardziej desperacko poszukują sposobów na przyciągnięcie fanów dobrej zabawy do swoich własnych, wysokobudżetowych produktów.
Tak właśnie jest z Exarch, nową grą firmy Realm Interactive. Przedsiębiorstwo to pracowało przez ponad dwa lata nad ciekawie zapowiadającym się Trade Wars: Dark Millennium, kosmicznym role-play'em dla wielbicieli Gwiezdnych Wojen. Projekt niestety upadł, gdyż pomysł nie wzbudził wśród graczy wystarczająco dużego entuzjazmu i sponsorzy projektu po prostu wycofali się. Programiści nie poddali się jednak. Wymyślili sobie zupełnie nowy świat (tym razem utrzymany w konwencji fantasy) i wzbogacili go o elementy zapożyczone z sieciowych gier akcji.
Po zainstalowaniu Exarch gracze trafią do krainy przypominającej średniowiecze, porośniętej gęstymi borami, z rzadka poprzecinanej duktami czy rzekami. Niektórzy podróżnicy wybiorą się też w góry i zwiedzą głębokie jaskinie, wpadną do krypt pod zniszczonymi, neogotyckimi zamkami, a także przenocują w gospodach leżących na rogatkach wielkich miast. Graficzny rozmach gry widać na screenach. Program wcale nie wygląda gorzej niż głośny World of Warcraft, a jednocześnie nie ma tak wysokich wymagań sprzętowych jak Star Wars: Galaxies. W dodatku świat, do którego zaprasza, stale się rozwija w rytmie zmieniających się pór roku!
W krainie tej żyją Oroki (gatunek wyjątkowo potężnych orków), elfy Raythe, krasnoludy, ludzie i kilka innych ras. Trudnią się rolnictwem, rzemiosłem, handlem, wojaczką, często też organizują się w grupy prewencji i pacyfikują okoliczne włości. W ruch idą wtedy miecze, łuki, kusze, młoty, noże, korbacze i różdżki. Magów bowiem w świecie Exarch nie brakuje, podobnie zresztą jak i... robotów, mutantów, ludzi-szczurów i okultystów. Wraz z nimi swą obecność znaczą karabiny maszynowe, pistolety laserowe i miotacze płomieni. Robi się dziwnie. Ową dziwność umacniają obszary, do których dotrą tylko najlepsi i najtwardsi wojownicy. To technokatakumby (cokolwiek owo pojęcie oznacza), ponadto miejsce awaryjnego lądowania potężnego statku kosmicznego Obcych oraz przypominające termitierę dawne miasto elfów. Obecnie rządzą nim maszyny.
Od klasycznych MMORPG omawianą grę odróżnia również system walki, zapożyczony bezpośrednio z Dungeon Siege. Starcia są więc dynamiczne i niesamowicie efektowne. Tylko czy tego właśnie szukają miłośnicy sieciówek? A jeśli wolą gry spokojniejsze? Czy fani Diablo 2 kupią wirtualne światy typu MMO? Ile osób odejdzie zrażonych połączeniem fantasy z science-fiction? Na te pytania jeszcze nikt nie zna odpowiedzi.
Temat: [FAQ] Warhammer, nie tylko Online
Przybliżę teraz Wam grę. Trochę tego będzie, proszę więc uzbroić się w cierpliwość w
czytaniu
OPIS GRY
Warhammer Online: Age of Reckoning - WAR (podtytuł można przetłumaczyć jako âźCzas Rozrachunkuâ) jest nowym MMORPG stworzonym przez twórców Dark Age of CamelotÂŽ. Jest on osadzony w popularnym świecie WarhammerÂŽ stworzonym przez Games Workshop i cechuje się nowoczesnym trybem rozgrywki - Realm vs. Realm⢠(RvR), dzięki któremu gracze będą mogli zanurzyć się w świecie nieustającego konfliktu. Na początku gracze muszą wybrać swoją przynależność i dołączyć do jednej z dwóch Armii. Ci, którym bliższe są ideały Dobra, mogą walczyć po stronie Armii Porządku wcielając się w nieugiętego Krasnoluda, szlachetnego Wysokiego Elfa lub wiernego żołnierza Imperium. Zaś wyznawcy bardziej mrocznych poglądów mogą dołączyć do Armii Zniszczenia, a do wyboru mają prymitywnego Zielonoskórego (Ork lub Goblin), zepsutego Mrocznego Elfa lub ludzkiego wyznawcę Chaosu.
Walki RvR mają miejsce na trzech frontach gdzie prastarzy wrogowie prowadzą nieustającą wojnę â Krasnoludy vs. Zielonoskórzy, Wysokie Elfy vs. Mroczne Elfy oraz Imperium vs. Chaos. Gracze rozpoczynają grę walcząc przeciwko ich starożytnym wrogom, lecz mogą w każdej chwili przenieść się także na inne fronty, by pomóc ich sprzymierzeńcom. Ostatecznym celem w rozgrywce RvR jest zajęcie stolicy przeciwnika. Żeby do tego doszło, armia musi najechać i przejąć kontrolę nad terenem przeciwnika. Decydujące starcia mają miejsce na polach bitewnych, w których jasno określone są cele, jak również w instancjachâscenariuszach, w których do dyspozycji są najemnicy znani jako Psy Wojny. Po raz pierwszy, WAR RvR system integruje obydwa style gry na jednej mapie: walkę pomiędzy graczami - Player vs. Player (PvP) i wykonywanie questów - Player vs. Environment (PvE). Każdy aspekt gry, wliczając zadania PvE, popycha do przodu wszechobecną wojnę. Gracze nigdy nie są zmuszeni do udziału w walce PvP i mogą pomagać w wojnie RvR i cieszyć się grą jedynie poprzez rozgrywkę PvE.
Kluczowe cechy gry:
* Bazowana na popularnym systemie fantasy jakim jest świat Warhammera autorstwa Games Workshop. Zdominowany przez siły oręża i magii, świat ten, pozwala setkom tysięcy graczy przeżyć epicką naturę wojny i chwały pola walki.
* Dołącz do jednej z sześciu Armii i walcz po stronie Armii Porządku (Krasnoludy, Wysokie Elfy i Imperium) lub Armii Zniszczenia (Zielonoskórzy, Mroczne Elfy lub Chaos). Prowadź wojnę na jednym z trzech unikalnych frontach.
* Nowy system prowadzenia rozgrywki Realm vs. Realm integrujący obydwa style gry: walkę PvP i zadania PvE na tej samej mapie, wspierające się nawzajem.
* Zaangażuj się w jeden z czterech poziomów walki RvR:
o Skirmished: okazjonalne potyczki PvP
o Battlefields: wypełnianie z góry określonych celów na polach bitew w świecie gry
o Scenarios: Instancje, bitwy na punkty z wykorzystaniem bohaterów niezależnych Psów Wojny
o Campaigns: Najazdy na terytorium przeciwnika, zakończone oblężeniem stolicy
Podejmij szeroki wachlarz zadań PvE powiązanych z wysiłkami wojennymi Twojej Armii,
wliczając:
* publiczne zadania, które przynoszą korzyść całej armii
* questy, w których gracze będą mieli do wykonania jakieś zadanie, jednak przeciwko nim
również staną gracze, którym z kolei postawione zostanie zadanie przeciwne
* rozgałęziające się questy, w których gracz będzie miał wybór, którą cześć questu chce
wykonać
* zadania odbywające się raz do roku w specjalny dzień (np wigilia, Halloween)
# Solidny model walki wprowadzający Player Tactics (nabyte zdolności, które wybiera się
przed walką) i Morale Skills (opcje walki, które nabierają na sile w momencie kiedy bitwa
przechyla się na Twoją korzyść)
# Modele graczy, które zmieniają się w trakcie gry wraz z wzrostem mocy postaci prowadzonej przez gracza (np. Orkowie zwiększają swoje wymiary, a Krasnoludom wyrasta dłuższa broda). Możliwość wpływania na wygląd zbroi, jak również wizualny system gildii umożliwiają graczom
stworzenie naprawdę unikalnych bohaterów.
# Weź udział w epickich questach w celu skompletowania Tomów Wiedzy, szczegółowych opisów potworów czy większych intryg ze świata Warhammera.
Temat: GO: WTF?
1. Obrzucanie się błotem na forum niezbyt świadczy o wysokiej kulturze pana Krzysztofa K. (no? cenzurka musi byc)
Nie da się ukryć.
2. Fakt tworzenia gry w jednym Game Makerów.
2. Że możliwości tej gry kończą się w granicach Game Makera. Prędzej czy później będzie potrzebne coś więcej.
Nieprawda. Do multimedia Fusion 2 można pisać rozszerzenia w c++.
Zatem kiedy będzie potrzeba coś więcej(choć wątpie) możemy zlecic wykonanie rozszerzenia przez jakiegoś programistę.
3. Niedopuszczalny fakt że na pirackiej wersji i chce na niej zarabiać (nie dając zarobic twórcom programu)
Nieprawda. Ponieważ zanim będę zarabiał na kliencie Gate Online wpierw kupię oryginalną wersję MMF 2 Development.
4. Projekt zbyt tibijski. Nie chodzi o grafikę bo ona jak na grę 2D jest dość ładna.
Z tibii w gate jest rzut grafiki i ruch po kratkach.
Reszta jest [b]inna[b].
5. Strona z darmowego hostingu.
Jedyną rzeczą która nie pasuje mi w tym hostingu to reklamy, tak więc nie ma sensu zmieniania na inny, płatny.
6. Na forum twórców gier. Kucza zachowywał się jak zapatrzony w siebie. Może i to cecha charakteru ale może narobic sobie kilku wrogów dla projektu.
Przy takim projekcie zawsze się ma wrogów, no chyba że udostepni się go Open Source.
7. Powinno byc tworzone w wersji polskiej i angielskiej. Patrzcie że głównym hasłem gry jest POLSKA gra MMO.
POLSKA, bo jest tworzona przez polaków.
<chwyt marketingowy>
Nie ma szansy na język polski.
8. Pozwalanie na taki bałagan na forum. (A tu apel do użytkowników. Ogólnie nie ma problemu ale czasami Hydra i likop kaleczą polski język.)
Wyluzuj. Jak będzie więcej userow i postów, "bałagan" rzeczywiście bedzie przeszkadzał.
9. Gdzie jakiś porządny regulamin forum.
http://www.go-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?t=2
10. No cóż jak na razie wiadomo że ma miec świat fantasy. Powinien co jakiś czas (np. co dwa tygodnie) napisac na forum artykuł przedstawiający pewno miejsce i potwory.
10. Nie macie żadnego ustalonego świata. To ON sprawia że MMO staje się grywalne. Olanie tej rzeczy może was rozwalic i to na dobre.
Nie chcemy skończyć jak wiele takich projektów, w których było mase tekstów, ustaleń, zasad ale kodu było 0% i nei miał się kto za neigo zabrać. Świat będzie wymyślony później.
11. No i brak orginalności.
11. Nie. Projekt nie ma nic nowego a tibijski chodzi o moje odczucie. Po prostu czegoś brak.
A czego byś chciał po pół roku? Żeby to był mmorpg 3D z super klasami, 200 skilli? Nie ma nic nowego, ponieważ najlepsze rzeczy mają już istniejace mmorpg.
12. Wiesz, twórcy poważnych gier najpierw reklamują grę a potem ją wydawają.
Lol? A od kiedy Gate jest "wydane"?
12. Oraz jakiegokolwiek porządnego rozreklamowania.
Rozreklamuje się jak wyjdzie wersja 0.30.
Temat: Forumowicze o sobie, czyli poznajmy się
Imię: Paweł
Wiek: 16(1990)
Skąd sie wzięła moja ksywka: wyeedytowana przez podwórkowa mlodziez... poczatkowa - Bakus
Skąd się wziął mój avatar: stworzylem go
Rodzeństwo: siostry - dwie
Motto: Carpe Diem
Ulubiony cytat:
"Chwile ulotne chwytam
Jak sygnał satelita
I ta różnica
Nie krążę po orbitach
Lecz twardo stąpam po chodnikach
Chcę żyć aktywnie nim wyciągnę kopyta
Jest pewna dewiza którą znam
Carpe diem
Uznają ją ludzie, z którymi gram
O tym wiem
Z każdym dniem łapię chwile
Ulotne jak motyle
Na stałe
Koduję we fragmentach bądź całe
Zapamiętałem już ich bez liku
Wszystkie mam w sobie
Żadnej w pamiętniku
Zaś w notatniku bądź w kalendarzyku
Notuję zadania i termin wykonania
Zgroza
Gandzia zostawia ślady jak sanek płoza
A pamięć zawodna jak prognoza
To skleroza
Poza tym istnieje sprawnych komórek doza
Chwile przychodzą tam jak koza do woza
Raz łapię chwile
Te słodziutkie choć krótkie
Innym razem te
Bezpowrotne i ulotne..."
Za 10 lat: to się okarze
O innych forumowiczach: jeszcze nie znam
KOMPUTEROWO:
Sprzęt: jeszcze działa
Teraz gram w: Silkroad Online;
Ulubiony gatunek gier: cRPG
Ulubiona gra: Gothic
Największy growy zawód: ,-
Najbardziej oczekiwana gra: Gothic III
ROZRYWKOWO:
Hobby: wszystko długo by wymieniać
Teraz czytam: "Dolina Lodowego Wichru"
Ulubiona książka: "Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia"
Teraz słucham: (teraz ) Paktofonika - Nowiny
Najlepszy zespół muzyczny: Paktofonika
Ulubiony film: Ostatni Samuraj
Najlepszy aktor/aktorka: Morgan Freeman
Sport: Koszykówka
Na bezludną wyspę zabrałbym: najlepszą przyjaciółkę
Wymarzone wakacje: (długie...) Grecja
SZKOLNIE ( tfuu... )
Ulubiony przedmiot szkolny: Historia
Parę słów o szkole: narazie proboje szczescia w LO
EMOCJONALNIE:
Wzór do naśladowania:
Przyjaciel to:
Najszczęśliwsze dni: 19 III
Najbardziej cenię w ludziach: szczerosc
Najbardziej mi mierzi w ludziach: fałsz
Co cenię w sobie: ambicje
Co chcę zmienić: (ale gdzie w sobie ) słownictwo
Przedmioty, z którymi jest się emocjonalnie związanym: poduszka
FANTASTYKA I RPG
Ulubiony świat: kazdy
Ulubiona klasa postaci: łowca ropiciel
Co sądzisz o prestiżówkach: do bani
Ulubiona rasa: człowiekpól ork
Ulubiona broń: łuk miecz półtoraręczny
Ulubiony system: D&D
Ulubiony potwór(ogólnie): tytan
Ulubiona nazwa potwora: Siedmionogi złowieszczy tredowaty szczur blotny
Ulubione cRPG: Gothic
Czy grasz w MMORPG? Jeśli tak to w jakie: Silkroad Online; zdarza sie w Vallheru i to nie malo
Ulubiona postać z literatury fantasy: Bilbo Baggins
Ulubiona książka fantasy: "Hobbit, czyli tam i z powortem"(Książka napisana przez Bilbo Bagginsa)
Gdybym przeniósł się w świat fantasy to: byłbym szczęśliwy
Czego oczekuję po RPG: dobrej i powaznej zabawy
Gry RPG są dla mnie: dla mnie sa czastka mnie
Jeśli miałbyś możliwość zdobycia jednego artefaktu, to byłby to: Ostrze Armagedonu
Ulubione zaklęcie: --
Ostatnie słowa przed śmiercią postaci: Carpe Diem
Najlepszy kfiatek, jakiego byłeś świadkiem: "Fenolmenalnie, że sprzedajesz"(zainteresowani pisać)
Atakuje cię wściekły czerwony smok. Co robisz: dłubię w zębie wykałaczką
Atakuje cię wściekły biały królik. Co robisz: daje mu z buta
RÓŻNIE ( a nawet bardzo... )
Gdybym był(a) władcą galaktyki: nie mysle o tym
Ulubione trunki: zależy
Stosunek do rządu: do Rządu(Chińskiego) uwielbiam jak sie bija
Powód i dzień swojej śmierci: to sie zobaczy
Czego bym w życiu nie zrobił: nie umarlbym
Ostatnia przysługa, która wyszła mi bokiem: nauka koszykowki zieloniakow
Zawsze marzyłem o: czyms niezapomnianym
Rozczarowałem się: przewaznie zawod milosny... przeniesli premiere Gothica III ;( z pierwszego kwartalu na trzeci b.r.
Rozśmieszyło mnie: wiele rzeczy
Co sądzisz o Kopytku: n/c
Co sądzisz o tej ankiecie: ujdzie gdzies tam w tloku
Temat: Legend Of Ares Opis Gry
The Legend of Ares to reprezentant gatunku MMORPG, który ponad nazwą Ares Online zadebiutował w roku 2002 na rynku koreańskim, a rok później osiągnął tam szczyt swojej popularności. Klimat The Legend of Ares można określić jako średniowieczne fantasy, a sama rozgrywka nastawiona jest na walkę, zarówno z potworami występującymi w świecie gry, jak również PvP.
Tytuł gry odnosi się do mitycznego boga wojny, Aresa, który pałając chęcią rozszerzenia swoich wpływów w świecie śmiertelników, zapragnął podbić i przejąć pod swoją władzę kontynent arabski. W tym celu sprzymierzył się z jedną z dwóch frakcji występujących w świecie gry, Holy Empire, która zaatakowała swoich sąsiadów, Religious Alliance. Kulam, jeden z arabskich bogów, postanowił przeciwstawić się Aresowi, wykorzystując do tego właśnie Religious Alliance. W czasie zmagań, Kulama wsparła nieoczekiwanie Atena, odwieczny adwersarz Aresa, przedstawiając mu legendę, ujawniającą słabość Aresa. W tym właśnie momencie rozpoczyna się rozgrywka w The Legend of Ares - Holy Empire pragnie podbić swoich wrogów, natomiast Religious Alliance walczy o pokonanie Aresa i ocalenie swojej ojczyzny.
Gracze rozpoczynający swoją przygodę z The Legend of Ares wybierają jedną ze stron, którą reprezentować będą podczas konfliktu. W każdej z nacji dostępne są 4 klasy postaci: Knights i Spearmen, specjalizujący się w walkach wręcz, oraz Archers i Sorcerers, rażący wroga z dystansu. Do tego dochodzi wybór początkowych umiejętności oraz zdolności (unikalnych dla każdej klasy) prowadzonej przez nas postaci, które wraz z postępem rozgrywki i zdobywaniem doświadczenia można ulepszać, a także zdobywać nowe. Nasz status opisany jest przez 5 podstawowych cech, Strength, Agility, Concentration, Dexterity oraz Wisdom. Możemy je jeszcze zwiększać, dzięki elementom ekwipunku, w które wyposażona jest nasza postać. Stopień skomplikowania zadań również zależy od zaawansowania naszego bohatera. Rozpoczynając grę, otrzymujemy dostęp do dość prostych misji, jednak wraz z rozwojem naszej postaci i zdobywaniem kolejnych, wyższych poziomów doświadczenia, otwierają się przed nami możliwości rozwiązywania coraz bardziej złożonych i trudnych w ukończeniu, zadań. Dużą rolę w rozwoju postaci odgrywają różnorodne przedmioty, które możemy dowolnie przystosowywać do swoich potrzeb (chociażby w magiczny sposób).
Jak już wspomniano, w The Legend of Ares duży nacisk położono na walkę, a tej na pewno w czasie rozgrywki nie zabraknie. Możemy tępić potwory ale prawdziwe wyzwanie stanowią bitwy pomiędzy gildiami, nacjami, a także wojny toczone w celu zdobycia terytorium nieprzyjaciela. Twórcy gry oferują także System Honoru, w którym za wygrane walki (z graczami z przeciwnej nacji) zdobywamy specjalne punkty, przekładające się na uzyskiwanie coraz wyższego rankingu, to natomiast owocuje większymi bonusami do ataku i obrony. Oczywiście, jeśli pojedynek przegramy, punkty honoru są nam odbierane i ranga spada. Niewątpliwą zaletą The Legend of Ares jest fakt, iż została ona udostępniona za darmo. Oczywiście, jeśli posiadamy nadmiar gotówki, zawsze możemy nabyć przedmioty specjalne, ulepszające naszą postać. Aby pobrać Grę kliknij ]TUTAJ
BANIX
Temat: Legend of Ares - darmowy mmorpg
The Legend of Ares to reprezentant gatunku MMORPG, który ponad nazwą Ares Online zadebiutował w roku 2002 na rynku koreańskim, a rok później osiągnął tam szczyt swojej popularności. Klimat The Legend of Ares można określić jako średniowieczne fantasy, a sama rozgrywka nastawiona jest na walkę, zarówno z potworami występującymi w świecie gry, jak również PvP.
Tytuł gry odnosi się do mitycznego boga wojny, Aresa, który pałając chęcią rozszerzenia swoich wpływów w świecie śmiertelników, zapragnął podbić i przejąć pod swoją władzę kontynent arabski. W tym celu sprzymierzył się z jedną z dwóch frakcji występujących w świecie gry, Holy Empire, która zaatakowała swoich sąsiadów, Religious Alliance. Kulam, jeden z arabskich bogów, postanowił przeciwstawić się Aresowi, wykorzystując do tego właśnie Religious Alliance. W czasie zmagań, Kulama wsparła nieoczekiwanie Atena, odwieczny adwersarz Aresa, przedstawiając mu legendę, ujawniającą słabość Aresa. W tym właśnie momencie rozpoczyna się rozgrywka w The Legend of Ares - Holy Empire pragnie podbić swoich wrogów, natomiast Religious Alliance walczy o pokonanie Aresa i ocalenie swojej ojczyzny.
Gracze rozpoczynający swoją przygodę z The Legend of Ares wybierają jedną ze stron, którą reprezentować będą podczas konfliktu. W każdej z nacji dostępne są 4 klasy postaci: Knights i Spearmen, specjalizujący się w walkach wręcz, oraz Archers i Sorcerers, rażący wroga z dystansu. Do tego dochodzi wybór początkowych umiejętności oraz zdolności (unikalnych dla każdej klasy) prowadzonej przez nas postaci, które wraz z postępem rozgrywki i zdobywaniem doświadczenia można ulepszać, a także zdobywać nowe. Nasz status opisany jest przez 5 podstawowych cech, Strength, Agility, Concentration, Dexterity oraz Wisdom. Możemy je jeszcze zwiększać, dzięki elementom ekwipunku, w które wyposażona jest nasza postać. Stopień skomplikowania zadań również zależy od zaawansowania naszego bohatera. Rozpoczynając grę, otrzymujemy dostęp do dość prostych misji, jednak wraz z rozwojem naszej postaci i zdobywaniem kolejnych, wyższych poziomów doświadczenia, otwierają się przed nami możliwości rozwiązywania coraz bardziej złożonych i trudnych w ukończeniu, zadań. Dużą rolę w rozwoju postaci odgrywają różnorodne przedmioty, które możemy dowolnie przystosowywać do swoich potrzeb (chociażby w magiczny sposób).
Jak już wspomniano, w The Legend of Ares duży nacisk położono na walkę, a tej na pewno w czasie rozgrywki nie zabraknie. Możemy tępić potwory ale prawdziwe wyzwanie stanowią bitwy pomiędzy gildiami, nacjami, a także wojny toczone w celu zdobycia terytorium nieprzyjaciela. Twórcy gry oferują także System Honoru, w którym za wygrane walki (z graczami z przeciwnej nacji) zdobywamy specjalne punkty, przekładające się na uzyskiwanie coraz wyższego rankingu, to natomiast owocuje większymi bonusami do ataku i obrony. Oczywiście, jeśli pojedynek przegramy, punkty honoru są nam odbierane i ranga spada. Niewątpliwą zaletą The Legend of Ares jest fakt, iż została ona udostępniona za darmo. Oczywiście, jeśli posiadamy nadmiar gotówki, zawsze możemy nabyć przedmioty specjalne, ulepszające naszą postać.
Zachecam do wybrania rasy Holy Empire tam bede gral ja.
Ja wczesniej gralem na servie Poseidon
Knight 75 lvl
Sorcerer - 76 lvl
Archer 51 lvl
Moj nick bedzie : xSulskixPL
Moje gg w razie pytan : 9187357
Pozdrawiam gra jest calkowicie darmowa.
Temat: Legend Of Ares
Legend of Ares to reprezentant gatunku MMORPG, który ponad nazwą Ares Online zadebiutował w roku 2002 na rynku koreańskim, a rok później osiągnął tam szczyt swojej popularności. Klimat The Legend of Ares można określić jako średniowieczne fantasy, a sama rozgrywka nastawiona jest na walkę, zarówno z potworami występującymi w świecie gry, jak również PvP.
Tytuł gry odnosi się do mitycznego boga wojny, Aresa, który pałając chęcią rozszerzenia swoich wpływów w świecie śmiertelników, zapragnął podbić i przejąć pod swoją władzę kontynent arabski. W tym celu sprzymierzył się z jedną z dwóch frakcji występujących w świecie gry, Holy Empire, która zaatakowała swoich sąsiadów, Religious Alliance. Kulam, jeden z arabskich bogów, postanowił przeciwstawić się Aresowi, wykorzystując do tego właśnie Religious Alliance. W czasie zmagań, Kulama wsparła nieoczekiwanie Atena, odwieczny adwersarz Aresa, przedstawiając mu legendę, ujawniającą słabość Aresa. W tym właśnie momencie rozpoczyna się rozgrywka w The Legend of Ares - Holy Empire pragnie podbić swoich wrogów, natomiast Religious Alliance walczy o pokonanie Aresa i ocalenie swojej ojczyzny.
Gracze rozpoczynający swoją przygodę z The Legend of Ares wybierają jedną ze stron, którą reprezentować będą podczas konfliktu. W każdej z nacji dostępne są 4 klasy postaci: Knights i Spearmen, specjalizujący się w walkach wręcz, oraz Archers i Sorcerers, rażący wroga z dystansu. Do tego dochodzi wybór początkowych umiejętności oraz zdolności (unikalnych dla każdej klasy) prowadzonej przez nas postaci, które wraz z postępem rozgrywki i zdobywaniem doświadczenia można ulepszać, a także zdobywać nowe. Nasz status opisany jest przez 5 podstawowych cech, Strength, Agility, Concentration, Dexterity oraz Wisdom. Możemy je jeszcze zwiększać, dzięki elementom ekwipunku, w które wyposażona jest nasza postać. Stopień skomplikowania zadań również zależy od zaawansowania naszego bohatera. Rozpoczynając grę, otrzymujemy dostęp do dość prostych misji, jednak wraz z rozwojem naszej postaci i zdobywaniem kolejnych, wyższych poziomów doświadczenia, otwierają się przed nami możliwości rozwiązywania coraz bardziej złożonych i trudnych w ukończeniu, zadań. Dużą rolę w rozwoju postaci odgrywają różnorodne przedmioty, które możemy dowolnie przystosowywać do swoich potrzeb (chociażby w magiczny sposób).
Jak już wspomniano, w The Legend of Ares duży nacisk położono na walkę, a tej na pewno w czasie rozgrywki nie zabraknie. Możemy tępić potwory ale prawdziwe wyzwanie stanowią bitwy pomiędzy gildiami, nacjami, a także wojny toczone w celu zdobycia terytorium nieprzyjaciela. Twórcy gry oferują także System Honoru, w którym za wygrane walki (z graczami z przeciwnej nacji) zdobywamy specjalne punkty, przekładające się na uzyskiwanie coraz wyższego rankingu, to natomiast owocuje większymi bonusami do ataku i obrony. Oczywiście, jeśli pojedynek przegramy, punkty honoru są nam odbierane i ranga spada. Niewątpliwą zaletą The Legend of Ares jest fakt, iż została ona udostępniona za darmo. Oczywiście, jeśli posiadamy nadmiar gotówki, zawsze możemy nabyć przedmioty specjalne, ulepszające naszą postać.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4GHz, 256 MB RAM,
Windows 98/2000/XP,
64MB akcelerator 3D
1,5 GB na HDD.
Temat: World of Darkness Online
Kiedy tylko dowiedzialem sie ze CPP i WW maja razem tworzyc WOD online serce zabilo mi mocniej. Moim zdaniem WW wybralo najlepszego tworce tego projektu.
Samo spojrzenie na rozwiazania z EVE Online i przeniesienie ich na WODO daje juz niezle rokowania.
1. System rozwoju postaci. W EVE wybieramy skill i rozwija sie on sam, nie zaleznie od naszych dzialan. Czym wyzszy poziom umiejetnosci, tym wiecej czasu potrzebujemy, a dodatkowo lepsze skille potrzebuja innych, by umozliwic rozwoj tego konkretnego. Co ciekawe, umiejetnosc rozwija sie nawet gdy jestesmy offline.
Eliminuje to potrzebe mordowania tysiaca npcow albo wykonywanie durnych, nieklimatycznych questow by tylko uzyskac lv. Widze takie samo, oczywiscie zmodyfikowane pod wzgledem skilli, rozwiazanie w WODO.
2. Klimat. Ktos napisal ze w EVE nie ma odgrywania. A ja powiem ze jest - naturalne. W koncu, gdy ludzie rozmawiaja na kanalach komunikacyjnych o roznych typach broni czy lepszych fitach do swoich statkow; albo o taktykach czy ekonomii swiata: to jak lepiej moglo by to zostac rozwiazane? Naturalnie, zawsze sie znajdzie ktos kto powie "musze konczyc i isc na zajecia", ale bez przesady, takiego czegos nie da sie uniknac w zadnym MMORPG. Sam fakt ze gra zostanie osadzona w terazniejszosci, a nie w zadnych wykreowanych sredniowiecznych swiatach fantasy, daje swoj odpowiednik naturalnego odgrywania.
3. Cele gry. W EVE glownie chodzi o zdobywanie terenu i rozwoj korporacji. W WODO prawdopodobnie dostaniemy 3 frakcje i jakies miasto, kazda z "ras" bedzie starala zdobyc sie jak najwieksze wplywy. Naturalnie w frakcjach tez beda pewnie istnialy podzialy, bo kazdy by chcial miec jak najwiecej dla siebie. W EVE mamy pelna swobode - procz noob zone'ow mozemy zajac kazde terytorium. Mam nadzieje ze w EVE bedzie podobnie.
Co do innych spraw:
Noc - moim zdaniem powinna byc ciagla. Nie wyobrazam sobie grania wampirem i przerwy co jakis czas. Jako gracz bylbym po prostu poszkodowany. Innych rozwiazan nie widze. Zamiana postaci na ghula? Srednie.
Smierc - W przypadku wampira mam pewien pomysl - tak jak w EVE mozemy sklonowac swoja postac i grac nia gdy nasz pierwowzor umrze, tak jako wampiry moglibysmy kreowac potomka i przenosic nasze zdolnosci na niego gdy umrzemy. Dla magow i wilkolakow jednak trzeba byloby znalezc inne rozwiazanie - nie wiem jakie, bo grywalem tylko w Maskarade.
Swiat - Tak jak juz wspomnialem wczesniej, widze mape jako wielkie, dopracowane miasto. Kazdy by zaczynal w jakim wspolnym schronieniu, a potem zdobywajac wladze moglby sobie kupic jakies mieszkanie, lub nawet wielka posiadlosc. W ramach powiekszania serwera miasto mogloby sie rozbudowywac.
W EVE mamy tylko jeden serwer - podobnie widze w WODO. Ew. stworzyc pare serwerow, kazdy by odpowiadal za inne miasto, ale dac mozliwosc przemieszczania sie miedzy nimi. Zalezy to oczywiscie od ilosci zainteresowanych tytulem graczy.
Podsumowujac - widze WODO pod patronatem CPP jako mmorgpega z olbrzymim potencjalem. Co prawda bez oficjalnych informacji mozemy sobie tylko zgadywac, ale mam nadzieje ze nie bedzie to kolejny tytul ktory ma przyciagnac ludzi nazwa.
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 119 wypowiedzi • 1, 2