Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Fantasy General





Temat: La Guerre - 24 maja AD 2008
Foreword :
No cóż, nie zawsze wszystko się układa tak jakbyśmy chcieli. Jest już maj, programowo zostały tylko dwa turnieje ligowe, a tu nie wszyscy mają rozegrane pięć turniejów. Inni zaś mogli by poprawić swoje gorsze wyniki. Chciałem zrobić w czerwcu turniej na małe punkty, gdzie mogła
by sie zjawić jakaś większa grupa graczy. Lecz Woodi postanowił zrobić turniej ostatniego dnia maja. Czyli praktycznie w czerwcu. A trzy turnieje w czerwcu to chyba nawet dla nas za dużo. Po za tym jak wiemy, turnieje na duże punkty nie cieszą sie dużą popularnością. Tak więc postanowiliśmy z Pniakiem zrobić w maju dodatkowy turniej na jakieś śmieszne i małe punkty.

Pniak i Stecu ma zaszczyt zaprosić na :

TURNIEJ
Warhammer Fantasy Battle
Termin: 24 maja, sobota
Miejsce: Sklep Hobbit
Format: 750pkt LIMITED
Czas: godz. 10 - 17
W przypadku, kiedy gracz nie może sie zjawić na godzinę 10.00, niech mi to zgłosi na gg. Postaram się tą sprawę jakoś rozwiązać.
5 bitew po max 1h każda
Wpisowe: 10 zł
10 Turniej Ligi Sądeckiej

ZGŁOSZENIE DO TURNIEJU
- Na PM, max jeden dzień przed turniejem
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
Gramy na zmodyfikowanych zasadach Border Patrolu :
*750 pts
*maksymalnie jeden bohater
*minimum dwa sloty core
*2 sloty special LUB 1 slot special i 1 slot rare
*maksymalnie jedna machina wojenna
*maksymalny koszt pojedynczego modelu 200 pts
*obowiązkowy oddział piechoty o US=10+
*zakaz magicznych sztandarów oraz icon u demonów

Ponadto :
*Tomb Kings - mogą wystawić Liche Priesta LUB Tomb Prince'a, który będzie pełnił rolę zarówno generała jak i hierofanty.
*Ogre Kingtdoms - Butcher może być generałem.
*Dogs of War nie muszą zawierać Payamstera
*Bretonni nie przysługuje BSB, który nei bierze slota heroes
*High Elves maja dodatkowo jeszcze jeden slot special i oczywiście +1 core

Wszyscy uczestnicy turnieju winni mieć ze sobą:
- Czytelną rozpiskę armii (jej brak oznacza dyskwalifikację !)
- Podręcznik do swojej armii
- Odpowiednie figurki
- Proxy dopuszczone z miarę rozsądku
- Kości
- Miarkę calową
- Wzorniki

ROZGRYWKA
Gramy pięć bitew Pitched Battle.
We wszystkich bitwach obowiązuje następująca
procedura rozpoczęcia gry:
Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają
kostką. Gracz który rzuci więcej decyduje czy
wybiera stronę czy rozpoczęcie. Zwycięzca tego
rzutu rozstawia się pierwszy.

Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według
schematu:
0-74 10:10
75-149 11:9
150-224 12:8
225-299 13:7
300-374 14:6
375-449 15:5
450-524 16:4
525-599 17:3
600-674 18:2
675-749 19:1
750+ 20:0

zdobyte ćwiartki liczymy +25pkt. Za
zdobyte sztandary liczymy za +50 pkt
zabitego wrogiego generała +50pkt.

Punktacja hobbystyczna:

2 punkty za pełen WYSIWYG (pełen, oznacza pełen, czyli jeżeli chociaż jeden model ma na sobie tarczę, a w rozpisce jej nie ma, to już odpadają te punkty)

Malowanie

Jakość pomalowania armii:
1 - 2 - 3 - 4 – 5 - 6 punktów odpowiednio za:
1-armia pomalowana podkładem,
2-armia pomazana kilkoma kolorami,
3-armia pomalowana minimum 3 kolorami, widoczne detale
4-armia schludnie pomalowana, jeden schemat kolorystyczny,
5-armia pomalowana przy użyciu dodatkowo różnych metod malarskich
6-najlepiej pomalowana armia na turnieju (przed lub po turnieju zostanie przeprowadzone głosowanie, w wyniku remisu decydujący głos będzie miał sędzia)

Ilość pomalowania armii:

1 - 2 - 3 - 4 -5 - 6
1-pomalowane 0 - 20% armii
2- 21-40%
3- 41-60%
4- 61-80%
5- 81-99%
6- 100%

Podstawki:
1 - 2 - 3 - 4
1-podstawki są tylko pomalowane
2-podstawki wykończone posypką i pomalowane
3-podstawki wykończone nie tylko posypką, ale dodatkowo np.: kamieniami, trawką
4-cała armia posiada podstawki w tym samym klimacie i tak samo wykończone (podobnie jak w wypadku WYSIWYGu jeden model odstający od reszty dyskwalifikuje do otrzymania tej ilości punktów)

Konwersje:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
1-armia posiada pojedyncze skonwertowane modele (wystarczają part swapy)
2-armia posiada kilka skonwertowanych modeli (wystarczają part swapy)
3-armia posiada większość skonwertowanych modeli (wystarczają part swapy)
4-armia posiada większość skonwertowanych modeli, konwersje są widoczne i dobrze wykonane (nie wystarczają part swapy)
5-armia posiada wszystkie skonwertowane modele, konwersje są widoczne i dobrze wykonane (nie wystarczają part swapy)
6-armia najlepiej skonwertowana

Zgłoszenia :
1.Pniaku - WE
2.Maniek - Dwarfs
3.Stecu - OK
4.Saint - Imp
5.Junior - Imp
6.Maripo - Dwarfs
7.Oskar - HE
8.Stempel - Bretka
9.Olo - HE
10. Ciumaź - VC
11. Adrian - DE
12. Gremlin - WE
13. Garg - DE
14. Woodi





Temat: Anieme ktore warto zobaczyc
A
1. Ah! My Goddess TV Sezon I
2. Ah! My Goddess Everyone Has Wings Sezon II
3. Ah! My Goddess The Movie
4. Ah! My Goddess OAV
5. Ai yori aoshi
6. Ai yori aoshi: Enishi
7. Air
8. Ajimu beach story
9. Aquarion
10. Armageddon
11. Armitage
B
12. Black Lagoon Sezon I
13. Black Lagoon Sezon II
14. Black Blood Brothers
15. Berserk
16. Blood: the Last Vampire
17. Bleach
C
18. Claymore
19. Cowboy Bebop
20. Cowboy Bebop The Movie
21. Chobits
22. Chrno Crusade
23. City Hunter
24. Code Geass S1
25. Code Geass S2
D
26. Devil May Cry
27. Darker than black
28. Daphne
29. DNAngel
30. Death Note
31. Dragon Ball + Z + GT + All Movie
E
32. Ef - a tale of memories
33. Erementar Gerad
34. Ergo Proxy
F
35. Full Metal Panic! Sezon I
36. Full Metal Panic? Fumoffu! Sezon II
37. Full Metal Panic! The Second Raid Sezon III
38. Full Metal Panic! The Second Raid OAV
39. Full Metal Alchemist
40. Fate Stay Night
41. Fushigi Yuugi
42. Final Fantasy: Wojna Dusz
43. Final Fantasy: AC
44. Fruits Basket
G
45. Green Green
46. Green Green Thirteen: Erolutions
47. Ghost In The Shell S.A.C. Sezon II
48. Ghost In The Shell S.A.C. 2nd GIG Sezon II
49. Ghost In The Stell The Movie
50. Great Teacher Onizuka
51. Generał Daimos
52. Gungrave
53. Golden Boy
54. Gundam 00
55. Geneshaft
56. Grobowiec Świetlików
57. Generał Daiomos
H
58. Howl's Moving Castle
59. Hanbun no tsuki ga noboru sora
I
60. InuYasha
61. InuYasha The Movie 1
62. InuYasha The Movie 2
63. InuYasha The Movie 3
64. InuYasha The Movie 4
65. Ichigo 100%
K
66. Karas
67. Kapłanki Przeklętych Dni
68. Kaidomaru
69. Kanon
70. Księżniczka Mononoke
71. Kapitan Tsubasa
72. Kigeki
L
73. Love Hina
74. Love Hina - Again
75. Love Hina X'mas Special
76. Love Hina Summer Special
77. Laputa - Castle In the sky
78. Le Chevalier D'Eon (Kawaler Miecza)
79. Lady Oscar (Rose of Versailles)
80. Library War
M
81. My Neighbor Totoro
82. Maison Ikkoku
83. Maison Ikkoku The Movie
84. Myself//Yourself
85. Macross Plus
86. Macross Zero
87. Macross Frontier
88. Mahoromatic
N
89. Nausicaa of the Valley of the wind
90. Neon Genesis Evangelion
91. Ninja Scroll
O
92. Ostatni Strażnik Magii - Shin Angyo Onshi
93. Opowieści z Ziemiomorza
94. Onegai Teacher
R
95. Rurouni Kenshin TV
96. Rurouni Kenshin OAV
97. Rurouni Kenshin The Movie
98. Rushuna
99. Ranma 1/2
100. Rycerze Zodiaku
101. Record of Lodoss War
S
102. Samurai Deeper KYO
103. Samurai Champloo
104. School Rumble Sezon I
105. School Rumble Second Term Sezon II
106. Sola
107. Shakugan No Shana
108. Spirited Away
109. Sailor Moon
110. Suzumiya Haruhi no Yuutsu Sezon I
111. Szkarłatny Pilot - Porko Roso
112. Suzuka
113. School Days
114. Slayers
T
115. Trista
116. The Cats Returns
117. Trigun
118. The End of Evanglion
119. Teknoman
120. Tygrysia Maska
V
121. Vampire Hunter D: Bloodlust
122. Vampire Princess Miyu
123. Vision of Escaflowne
W
124. With Hunter Robin
125. Wolfs Rain
126. Wojowniczki z krainy marzeń
X
127. X - TV
128. X The Movie
Y
129. Yakushiji Ryoko No Kaiki Jikenbo
130. Yaiba Legendarny Samuraj
131. Yataman
Z
132. Zero non Tsukaima Sezon I
133. Zero non Tsukaima Sezon II
134. Zero non Tsukaima Sezon III

Większość z anime jakie widziałem, warto poprzeględać te tytuły, każdy powinien znaleÄ˝ć coś dla siebie





Temat: Jacek Dukaj
Jacek Dukaj

Za Wikipedią:
Ukończył III Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie. Studiował filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Debiutował opowiadaniem Złota galera, opublikowanym w lutym 1990 w miesięczniku "Fantastyka", napisanym gdy miał 14 lat. Kolejne jego opowiadania ukazywały się drukiem w magazynie literackim "Fenix" oraz "Nowa Fantastyka". W 1997 r. wyszedł debiut książkowy Dukaja, powieść Xavras Wyżryn.

Dwunastokrotnie nominowany do nagrody im. Janusza A. Zajdla. Został laureatem Zajdla za rok 2000 za opowiadanie Katedra, za rok 2001 za powieść Czarne oceany, za rok 2003 za powieść Inne pieśni oraz za rok 2004 za powieść Perfekcyjna niedoskonałość. Film animowany Tomasza Bagińskiego Katedra na podstawie opowiadania Dukaja został w 2003 roku nominowany do Oscara. W przygotowaniu jest film Bagińskiego na podstawie kolejnego opowiadania Dukaja - Ruch generała. Oprócz pierwszego wydania Xavrasa Wyżryna, okładki wszystkich książek Dukaja są autorstwa Bagińskiego. Dukaj trzykrotnie otrzymał nominację do Paszportu Polityki.

Gdy czytałem "Złotą Galerę" miałem 15 lat, pamiętam, że opowiadanko wpasowało się w ogólny trend antyklerykalizmu który był powszechny i dodatkowo w moją podskórną niechęć do tej grupy społecznej - tak więc zakochałem się . Potem były kolejne opowiadania w Feniksach, NF, Antologiach, większość czytałem, potem miałem długą przerwę z fantastyką ogólnie, ostatnio nadrabiam. Właśnie jestem po "Czarnych Oceanach" - niesamowita, powalająca na kolana książka, i w trakcie "W kraju niewiernych". Postanowiłem dokompletować całą bibliografię Jacka do mojej domowej biblioteczki. A trochę tego jest : (za wikipedią)

Powieści
    * Xavras Wyżryn (W: Xavras Wyżryn, SuperNOWA 1997)
    * Zanim noc (W: Xavras Wyżryn, SuperNOWA 1997)
    * Aguerre w świcie (mikropowieść opublikowana w antologii Wizje Alternatywne 3, Solaris 2001)
    * Czarne oceany (SuperNOWA 2001)
    * Córka łupieżcy (mikropowieść opublikowana w antologii Wizje Alternatywne 4, Solaris 2002)
    * Extensa (Wydawnictwo Literackie 2002)
    * Inne pieśni (Wydawnictwo Literackie 2003)
    * Perfekcyjna niedoskonałość - Pierwsza tercja Progresu (Wydawnictwo Literackie 2004)
    * Lód (Wydawnictwo Literackie 2007)

Zbiory opowiadań
    * W kraju niewiernych (SuperNOWA 2000)
      - Ruch Generała
      - IACTE
      - Irrehaare
      - Muchobójca
      - Ziemia Chrystusa
      - Katedra
      - Medjugorje
      - In partibus infidelium
    * Xavras Wyżryn i inne fikcje narodowe (Wydawnictwo Literackie 2004)
      - Xavras Wyżryn
      - Sprawa Rudryka Z.
      - Przyjaciel prawdy
      - Gotyk

Opowiadania
      - Złota Galera ("Fantastyka" 2/1990, antologia Jawnogrzesznica, antologia Miłosne dotknięcie nowego wieku, antologia The Dedalus Book of Polish Fantasy)
      - Śmierć matadora ("Nowa Fantastyka" 1/1991, antologia Co większe muchy)
      - Opętani ("Fenix" 1/1991)
      - Książę mroku musi umrzeć ("Nowa Fantastyka" 12/1991, węgierskie czasopismo "Galaktika" 7/1992)
      - Korporacja Mesjasz (antologia Czarna Msza, Rebis 1992)
      - Panie, pobłogosław morderców ("Fenix" 2/1993)
      - Wszystkie nasze ciemne sprawy ("Voyager" #6)
      - Irrehaare ("Nowa Fantastyka" 6,7/1995, zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - Wielkie podzielenie ("Nowa Fantastyka" 3/1996)
      - Szkoła ("Nowa Fantastyka" 11/1996, zbiór opowiadań Król Bólu)
      - Ziemia Chrystusa (antologia Wizje alternatywne 2, Zysk i S-ka 1997, zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - IACTE (antologia Wizje alternatywne 2, Zysk i S-ka 1997, zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - Ponieważ kot (antologia Trzynaście kotów)
      - Serce Mroku ("Nowa Fantastyka" 11/1998, zbiór opowiadań "Król Bólu")
      - Ruch Generała (zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - Muchobójca (zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - Katedra (zbiór opowiadań W kraju niewiernych, album Katedra, czeskie czasopismo Ikarie 11/2002)
      - Medjugorje (zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - In partibus infidelium (zbiór opowiadań W kraju niewiernych)
      - W bibliotece (magazyn sieciowy Srebrny Glob 08/08/2000)
      - Sierpniowa noc ("Esensja" 8/2001)
      - Gotyk (antologia Strefa Mroku, zbiór Xavras Wyżryn i inne fikcje narodowe)
      - Sprawa Rudryka Z. (zbiór Xavras Wyżryn i inne fikcje narodowe)
      - Przyjaciel prawdy. Dialog idei (zbiór Xavras Wyżryn i inne fikcje narodowe)
      - Crux (antologia PL+50. Historie przyszłości, Wydawnictwo Literackie 2004)
      - Diabeł w strukturze (antologia Trupy Polskie, Wydawnictwo EMG 2005)




Temat: Final Fantasy
Widziałem że dodaliście Final Fantasty 7

Jeżeli to nie problem to prosił bym o Final Fantasty:The spirits Within

Sam posiadam mogę poszukać i wrzucic do neta

W nie tak dalekiej przyszłości Ziemia zostaje napadnięta przez obcych. Największe miasta zostają zniszczone, populacja jest zdziesiątkowana, obcy przejmują władzę nad planetą. Ci, którzy przeżyli, muszą znaleźć sposób na przetrwanie i odzyskanie Ziemi.

Dwójka bohaterów, Aki Ross i jej mentor, Dr Sid opracowują plan, którego zrealizowanie dla wielu wydawałby się możliwe tylko z pomocą całej armii. Opierając się na swojej "chwiejnej teorii" , Sid planuje kontratak na bazę obcych. Bohaterowie wierzą, że każda forma życia posiada duszę, która może zostać ukazana i opanowana. Zorientowali się, że obcy najeźdźcy karmią się duszami zmarłych. Aki i Dr Sid zbierają żywe organizmy, których naznaczone dusze mają stać się przeciwieństwem dusz znajdujących się w bazie obcych. Dusze, w efekcie, wzajemnie się neutralizują, rozbrajając obcych. Po znalezieniu sześciu z ośmiu niezbędnych do stworzenia �fali' dusz, zdesperowani ludzie muszą znaleźć dwie brakujące, zanim ich czas się skończy.

Czas Aki jest ograniczony. Została zarażona siłą obcych. U ludzi kończy się to śmiercią, ale Aki udało się przetrwać dzięki surowej procedurze zamknięcia w sobie i powstrzymania tego. Jej stan pozwala komunikować się z obcymi poprzez sny, które przenoszą ją w czasie, na domową planetę przybyszów. Zaczyna rozumieć ich naturę i ogrom katastrofy, jaka może spotkać ziemię. Na razie, kiedy ma w sobie obcego, jej przyszłość rysuje się fatalnie, chyba że uda się szybko ukończyć falę dusz. Inaczej Aki czeka niechybny koniec.

W walce wspomaga ją nieokrzesany i bardzo zdolny Kapitan Gray Edwards i jego elitarna banda renegatów, znana jako The Deep Eyes. Ten świetnie przeszkolony i oddany oddział nie zraża się tym, że szanse na powodzenie są tak nikłe. Podróżują przez ściśle strzeżone nieużytki, zagarnięte przez obcych. Droga prowadzi do samego serca inwazji obcych - do miejsca, w które uderzył meteoryt, na którym obcy przybyli na ziemię.

W międzyczasie strateg militarny, Generał Hein proponuje użycie Zeus Cannon, masowej, niszczącej kosmicznej broni. Ma zamiar zbombardować planetę bio-eteryczną silą energii. Na małą skalę, broń tego typu ma zapobiec dalszemu panowaniu obcych. Dr. Sid i Aki są przeciwni metodzie Heina. Boją się nieznanych skutków ubocznych, uważają też, ze nie można zakładać, że broń da maksimum efektu. Dr. Sid boi się nawet, że może to dać początek nowym generacjom obcych. Zwołują radę, próbując wybrać najlepszą opcję i bronić interesów populacji, która przetrwała. Oczekujący szybkich rezultatów i spragniony zemsty Hein, którego rodzina zginęła podczas ataku kosmitów, manipuluje swoimi siłami, sabotuje działania Aki i lekkomyślnie zagraża planecie.

Ostateczna konfrontacji Aki z kosmitami przynosi wspaniałe efekty. Aki znajduje sposób na uwolnienie �fali', odkrywając prawdziwą naturę obcych.

Walcząc zarówno z obcym w sobie, jak i z generałem Heinem, który, wydając rozkaz ratowania Ziemi, zniszczyłby ją, Aki odważnie dąży do realizacji swojej ostatecznej fantazji.



Temat: tribute, link, eng, ways to kill a snake :)
Czy mozna znalesc cos w sieci w tym stylu, tylko dotyczace polskiego wojska
i polskich weteranow.  Tutaj jesttego duzo i nawet sie neizle prezentuje.
http://www.reoutfitters.com/WeSupportU/WeSupportU.htm
http://home.insightbb.com/~armedforcestribute/

A ta piosenka jest nie tylko prwadziwa dla kanadyjskich weteranow (bazuje na
prawdziwym wydzrzeniu).  Polecam jej posluchac.( 11 listopada to Dzien
Weterana w Kanadzie i w USA)
http://www.army.gc.ca/chief_land_staff/remembrance/English/video.asp

Na koniec cos mniej powaznego
the various military ways of killing a snake
Infantry: Snake smells them, leaves area.

Airborne: Lands on and kills the snake.

Armor: Runs over snake, laughs, and looks for more snakes.

Army Aviation: Has GPS grid to snake. Couldn't find snake. Back to base for
crew rest and manicure.

Ranger: Plays with snake then eats it.

Navy: Fires off 50 cruise missiles from various types of ships, kills snake
and makes presentation to Senate Appropriations Committee on how Naval
forces are the most cost-effective means of anti-snake force projection.

Navy SEAL: Expends all ammunition and calls for naval gunfire support in
failed attempt to kill snake. Snake bites SEAL and retreats to safety.
Hollywood makes fantasy film in which SEALS kill Muslim extremist snakes.

Field Artillery: Kills snake with massive Time On Target barrage with three
Forward Artillery Brigades in support. Kills several hundred civilians as
unavoidable collateral damage. Mission is considered a success and all
participants (Cooks, Mechanics, Clerks, etc....) are awarded Silver Stars.

Marine: Kills snake by accident while looking for souvenirs. Local civilians
demand removal of all US forces from Area of Operations.

Marine Recon: Follows snake and gets lost.

Combat Controllers: Guides the snake elsewhere.

Para-Rescue: Wounds the snake in the first encounter, then feverishly works
to save the snakes life.

Combat Engineer: Studies snake. Prepares in depth doctrinal thesis in
obscure 5 series FM about how to defeat snake using counter mobililty
assets. Complains that maneuver forces don't understand how to properly
conduct doctrinal counter-snake operations. (Engineer School tries to hide
the fact that M9 ACE proves ineffective against snakes).

Special Forces: Makes contact with the snake, builds rapport, wins its heart
and mind, and then trains it to kill other snakes.

Supply: (NOTICE: Your anti-snake equipment is on backorder.)

Transport Pilot: Receives call for anti-snake equipment, and delivers two
weeks after due date.

F-15 Pilot: Mis-identifies snake as enemy Mil-24 Hind helicopter and engages
with missiles. Crew chief paints snake kill on aircraft.

F-16 Pilot: Finds snake, drops two CBU-87 cluster bombs, and misses snake
target, but get direct hit on Embassy 100 KM East of snake due to weather
(Too hot also too cold, was clear but too overcast, too dry with rain,
unlimited ceiling with low cloud cover etc.) Claims that purchasing multi-
million dollar, high-tech snake-killing device will enable it in the future
to kill all snakes and achieve a revolution in military affairs.

AH-64 Apache Pilot: Unable to locate snake, snakes don't show well on infra-
red. Infrared only operable in desert AO's without power lines or SAM's.

UH-60 Blackhawk Pilot: Finds snake on fourth pass after snake builds
bonfire, pops smoke, lays out VS 17 to mark Landing Zone. Rotor wash blows
snake into fire.

B-52 Pilot: Pulls ARCLIGHT mission on snake, kills snake and every other
living thing within two miles of target.

Missile Crew: Lays in target coordinates to snake in 20 seconds, but can't
receive authorization from National Command Authority to use nuclear weapons.

Intelligence Officer: Snake? What snake? Only four of 35 indicators of snake
activity are currently active. We assess the potential for snake activity as
LOW.

Judge Advocate General (JAG): Snake declines to bite, citing grounds of
profession

__________________





Temat: WoW czy Guild Wars
Jak tak od siebie dodam tylko, że nijak nie można porówynwac ze sobą Wowa i GW. To są całkowicie dwa rózne rodzaje gier online. WoW to taki typowy mmorpg nastawiony na pve ( gracze kontra otoczenie ) jest dużo "zróżnicowanych" questów, ( no większośc polega na zabij tyle tego i tego, albo uzbieraj tyle tego i tego, zabijajac to i to, ale mimo wszystko jest naprawde ciekawie to rozwiązane ) są instance ( dla grup od 5 - 40 graczy ), jak ktoś chce sa nawet serwery RP na których odgrywa sie swoją postać ( a przynajmniej powinno, z czasem istnienia takiego serwera Rp, przychodzi coraz więcej graczy, którzy nie za bardzo wiedzą co to Rp i się atmosfera coraz bardziej ulatnia ). Z PvP w WoWie jest troche marnie, nie licząc outdoor pvp ( na serwerach pvp, zawsze możesz atakować gracz z przeciwnej frakcji, na pve tylko wtedy gdy obaj macie włączone w opcjach pvp) istnieją Battlegroundy ( 4 rózne mapy do gry, Warsong Gulch 10vs10 polega na zdobyciu i odniesieniu trzech flag, Arathi Basin 15vs15 taki tryb dominacji, trzeba utrzymać jak najwięcej z 5 punktów aż do uzyskania 2000 pkt naliczanych tym szybciej im wiecej pktów z tych 5 pktów sie kontroluje [ masło maslane, wiem], Alterac Valley 40vs40 dwie fortece dużo miejsca pomiędzy, trzeba wykończyć generałą przeciwnika. [ zanim wprowadzili pare poprawek, to pamiętam że na samym poczatku jedno av potrafiło trwać ponad 20 godzin, gracze oczywiście się zmieniali, znudzeni wychodzili i nowi zajmowali ich miejsce], później jest tez EyE of the storm takei skrzyżowanie CTF i Dmoninacji 15 vs 15 graczy) i niedawno weszły również areny 2vs2, 3vs3 i 5vs5 gdzie skłąda sie samemu drużyne i walczy o miejsce w rankingach. Pvp jednak kuleje względem rozbudowanego i naprawdę świetnego pve. Chociaż ja sam gram głównie dla pvp na serwerze RP. =]
Z tym, ze jak było napisane wcześniej WoW bardzo uzależnia i żeby było widać jakieś postępy trzeba poświęcić mu sporo czasu. ( chociaż ostatnio przyśpieszyli mocno lvlowanie na poziomach 20-60 )
W Gw grałem tylko w podstawke. Pve jest słabszy i nudniejszy niż w WOWie, questy jakoś mnie nie pociągały ( tak samo jak robienie zbroi, nie ma dropów tylko trzeba je składac u płatnerzy, przez co mały dosyć wybór jest ), ogólnie pve to taki single player przez internet.
Grunt to pvp, drużyny areny, niby więcej umiejetności niz w WOWie. To co jest w grze blizzarda w zupełnosci mi starczało, zeby i tak sie czasem pogubić, albo nie wiedziec jakiego builda wybrać. =]

I tak co do cyctatu wcześniej, to jezeli chodzi o dużą ilość dzieciaków. Wszędzie sa idioci. Jak grałem w GW spotykałem ich pełno w miastach, w WoWie też się ich spotyka. ( podobno więcej po stronie aliantów, ale nie wiem zawsze grałem hordą i nie odnotowałem jakiegos natłoku przygłupów ).

A co jest lepsze? Najpierw określ czego szukasz. =] Jak czegoś zeby przysiąść od czasu do czasu i troche pograć z kumplami w pvp, to lepiej pewnie GW. Jak chcesz gre, której będziesz mógł poświęcić dużo czasu, lubisz "niekończące" się rozwijanie postaci ( cały czas nowe isntance dochodzą, nowy lepszy sprzet, zawsze jest coś nowego do zwiedzenia i zobaczenia. W Wow płacisz abonament, ale niektóre patche zmieniają więcej niż płatne dodatki w innych grach. =p ) no i masz kase na abonament, stanowczo polecam WoW.

Ale GW i WOW nie można porównywać, bo nie licząc tego że gra się swoją postacią w swiecie fantasy to gry nie mają ze sobą dużo wspólnego.

I jezeli zdecydujesz się na WoW, to odradzam pirackie serwery. Na pirackich serwach z tego co słyszałęm grywa po około 100-200 osób, na orginalnych do 12000.



Temat: Naprzód Wiarusy, Niech żyje Król!
Piotrek ma zaszczyt zaprosić :

TURNIEJ
Warhammer Fantasy Battle
Termin: 19 kwietnia, sobota
Miejsce: Sklep Hobbit
Format: 1400pkt LIMITED
Czas: godz. 10-16
W przypadku, kiedy gracz nie może sie zjawić na godzinę 10.00, niech mi to zgłosi na gg. Postaram się tą sprawę jakoś rozwiązać.
3 bitwy po max 2h każda
Wpisowe: 10 zł
9 Turniej Ligi Sądeckiej

ZGŁOSZENIE DO TURNIEJU
- Na PM, max jeden dzień przed turniejem
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
- Storm of Kejos dopuszczony (poza ichniejszymi wersjami O@G, Impierum, Krasi, HE, VC)
- Układ jednostek wg podręcznika (Za nielegalną rozpiskę grozi -10 Pkt + zmiana rozpiski na legalną)
- Nie można wystawiać alternatywnych armii
(z końca kodeksów, WD, itp.)
- Dopuszczone są DoW i RoR

Wszyscy uczestnicy turnieju winni mieć ze sobą:
- Czytelną rozpiskę armii (jej brak oznacza dyskwalifikację !)
- Podręcznik do swojej armii
- Odpowiednie figurki
- Proxy dopuszczone z miarę rozsądku
- Kości
- Miarkę calową
- Wzorniki

ROZGRYWKA
Gramy trzy bitwy Pitched Battle.
We wszystkich bitwach obowiązuje następująca
procedura rozpoczęcia gry:
Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają
kostką. Gracz który rzuci więcej decyduje czy
wybiera stronę czy rozpoczęcie. Zwycięzca tego
rzutu rozstawia się pierwszy.

Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według
schematu:
0-139 10:10
140-279 11:9
280-419 12:8
420-559 13:7
560-699 14:6
700-839 15:5
840-979 16:4
980-1119 17:3
1120-1259 18:2
1260-1399 19:1
1400+ 20:0

zdobyte ćwiartki liczymy +50pkt
zdobyte sztandary liczymy za +100 pkt
zabitego wrogiego generała +100pkt.

Ocena hobbistyczna :
Malowanie:
1 punkt - przynajmniej połowa armii popaćkana minimum 3 kolorami
2 punkty - przynajmniej trzy czwarte armii popaćkane minimum 3 kolorami
3 punkty - przynajmniej trzy czwarte armii pomalowane minimum 3 kolorami
4 punkty - przynajmniej trzy czwarte armii dobrze pomalowane minimum 3 kolorami (widoczne detale)
5 punktów - przynajmniej trzy czwarte armii dobrze pomalowane większą niż 3 ilością kolorów (widoczne detale)
6 puntków - cała armia dobrze pomalowana większą niż 3 ilością kolorów (widoczne detale)
7 punktów - jak wyżej, dodatkowo cała armia zachowuje jeden schemat kolorystyczny
8 punktów - zdobywa najlepiej pomalowana armia na całym turnieju (spełniająca wszystkie podane wyżej wymogi)
Konwersje:
1 punkt - part swapy na kilku modelach (przynajmniej 5)
2 punkty - part swapy na przynajmniej jednej trzeciej modeli/kilka dobrze wykonanych konwersji (przynajmniej 5)
3 punkty - sporo dobrze wykonanych konwersji (przynajmniej 10)/kilka wybitnych konwersji (przynajmniej 5)
4 punkty - sporo wybitnych konwersji (przynajmniej 10)/skonwertowana cała armia
5 punktów - najlepiej skonwertowana armia (spełniająca wszelkie podane wyżej wymogi)
Podstawki:
1 punkty -tylko wymodelowane/tylko pomalowane
2 punkty - wymodelowane i pomalowane
3 punkty - wymodelowane kilkoma różnymi elementami (trawka, piasek, skałki, części) i pomalowane
4 punkty - wszystkie podstawki utrzymują jeden schemat
WYSIWYG:
1 punkt - tylko 1 prox, zgadza się większość ekwipunku na modelach
2 punkty - żadnych proxów, zgadza się większość ekwipunku na modelach
3 punkty - żadnych proxów, zgadza się całość ekwipunku na modelach

Zgłoszenia:

1. Alek - EMP
2. Piotrek - WE
3. Necro - CHD
4. Woodi - DL
5. Ciumaź - VC
6. Olo - HE
7. Maniek - DW
8. Gremlin - WE
9. Grimgor - O&G
10. Dzikus - BoH
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Zapraszam!



Temat: Till death comes
Stecu ma zaszczyt zaprosić :

TURNIEJ
Warhammer Fantasy Battle
Termin: 15 marca, sobota
Miejsce: Sklep Hobbit
Format: 2000 pkt/ 2*1000pkt LIMITED
Czas: godz. 10-17
W przypadku, kiedy gracz nie może sie zjawić na godzinę 10.00, niech mi to zgłosi na gg. Postaram się tą sprawę jakoś rozwiązać.
3 bitwy po max 2h każda
Wpisowe: 10 zł (para 20zł)
7 Turniej Ligi Sądeckiej

ZGŁOSZENIE DO TURNIEJU
- Na PM, max jeden dzień przed turniejem
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
- Storm of Kejos dopuszczony (poza ichniejszymi wersjami O@G, Impierum, Krasi i HE)
- Układ jednostek wg podręcznika (Za nielegalną rozpiskę grozi -10 Pkt + zmiana rozpiski na legalną)
- Nie można wystawiać alternatywnych armii
(z końca kodeksów, WD, itp.)
- Dopuszczone są DoW i RoR
- gramy na 2000pkt, lecz w celu zwiększenia frekwencji i dopuszczenia do gry młodszych graczy istnieje możliwość aby 2 graczy zagrało w drużynie 2*1k. Przysługują im sloty prawie jak w przypadku armii na 1, lecz jeden z gracz może użyć sloty LORD. W każdym razie nie mogą zużyć łącznie więcej niż 4 sloty bohaterów i 4 sloty specjal.
- nie wolno łączyć dwóch takich samych armii, a nawet ich różnych wariantów np. De i CoS

Wszyscy uczestnicy turnieju winni mieć ze sobą:
- Czytelną rozpiskę armii (jej brak oznacza dyskwalifikację !)
- Podręcznik do swojej armii
- Odpowiednie figurki
- Proxy dopuszczone z miarę rozsądku
- Kości
- Miarkę calową
- Wzorniki

ROZGRYWKA
Gramy trzy bitwy Pitched Battle.
We wszystkich bitwach obowiązuje następująca
procedura rozpoczęcia gry:
Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają
kostką. Gracz który rzuci więcej decyduje czy
wybiera stronę czy rozpoczęcie. Zwycięzca tego
rzutu rozstawia się pierwszy.

Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według
schematu:
0-199 10:10
200-399 11:9
400-599 12:8
600-799 13:7
800-999 14:6
1000-1199 15:5
1200-1399 16:4
1400-1599 17:3
1600-1799 18:2
1800-1999 19:1
2000+ 20:0

zdobyte ćwiartki liczymy +50pkt. Za
zdobyte sztandary liczymy za +100 pkt
zabitego wrogiego generała +100pkt.

Ocena hobbistyczna :
Malowanie:
1 punkt - przynajmniej połowa armii popaćkana minimum 3 kolorami
2 punkty - przynajmniej trzy czwarte armii popaćkane minimum 3 kolorami
3 punkty - przynajmniej trzy czwarte armii pomalowane minimum 3 kolorami
4 punkty - przynajmniej trzy czwarte armii dobrze pomalowane minimum 3 kolorami (widoczne detale)
5 punktów - przynajmniej trzy czwarte armii dobrze pomalowane większą niż 3 ilością kolorów (widoczne detale)
6 puntków - cała armia dobrze pomalowana większą niż 3 ilością kolorów (widoczne detale)
7 punktów - jak wyżej, dodatkowo cała armia zachowuje jeden schemat kolorystyczny
8 punktów - zdobywa najlepiej pomalowana armia na całym turnieju (spełniająca wszystkie podane wyżej wymogi)
Konwersje:
1 punkt - part swapy na kilku modelach (przynajmniej 5)
2 punkty - part swapy na przynajmniej jednej trzeciej modeli/kilka dobrze wykonanych konwersji (przynajmniej 5)
3 punkty - sporo dobrze wykonanych konwersji (przynajmniej 10)/kilka wybitnych konwersji (przynajmniej 5)
4 punkty - sporo wybitnych konwersji (przynajmniej 10)/skonwertowana cała armia
5 punktów - najlepiej skonwertowana armia (spełniająca wszelkie podane wyżej wymogi)
Podstawki:
1 punkty -tylko wymodelowane/tylko pomalowane
2 punkty - wymodelowane i pomalowane
3 punkty - wymodelowane kilkoma różnymi elementami (trawka, piasek, skałki, części) i pomalowane
4 punkty - wszystkie podstawki utrzymują jeden schemat
WYSIWYG:
1 punkt - tylko 1 prox, zgadza się większość ekwipunku na modelach
2 punkty - żadnych proxów, zgadza się większość ekwipunku na modelach
3 punkty - żadnych proxów, zgadza się całość ekwipunku na modelach

Zgłoszenia
1. Necro - Chaos Dwarves
2. Maripo - Dwarves
3. Stecu - Dark Elves
4. GarG - Dark Elves
5. Gremlin - Wood Elves
6. Pniak - Wood Elves
7. Woodi - Demonic Legion
8. Grimgor - Orcs und Goblins
9. Dziki z Sejmejem - Beast of Chaos and Dwarves
10. Krasnal z Wampirem - Chaos and Dwarves
11. Kosa - High Elves
Zapraszam

Komentarze

p.s
żeby was nie kusiło. Granie parowe to tylko ukłon w stronę dzieciaków, ewentualne wyeliminowanie bay'a. Proszę mnie nie wkurzać zgłoszeniami typu Pniak + Mały Pniak, albo Zdama + Lastii. Jeśli masz możliwość grania armia na 2k, to jej nie marnuj. Wątpliwe jest, ze będziemy organizować następne turnieje na takie pkt.



Temat: Ergo bibamus! vol.1
Witam, chciałbym wszystkich zaprosić na turniej Warhammer Fantasy Battle. Termin już uzgodniony i nie ulegnie zmianie, podobnie jak regulamin. Postaram się wykombinować herbatkę bo już pewnie zimno będzie, prawie jak w Kislevie, liczę że będzie się wam chciało przyjść, a nie fochy strzelać, tak więc zapraszam na Ergo bibamus! vol.1

PS zapomniałbym o najważniejszym:

Termin: 13 Grudnia A.D. 2008 (sobota)
Miejsce: Sklep Hobbit, ul. Jagiellońska 50 a, 33-300 Nowy Sącz
Format: 1350
Czas: godz. 10:30-17
3 bitwy po max 1,5h każda
Wpisowe: 10 PLN/osoba
Czwarty turniej drugiego sezonu ligi sądeckiej

Regulamin
- Obowiązuje Balancing Patch i Restricted, z tą różnicą iż maksymalna liczba PD i DD wynosi 8, a nie 12 Dla nie znających link -> http://strony.aster.pl/ba...ncing_patch.pdf
- obowiązują wszystkie wydane księgi armii
- obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop, chyba że BP mówi inaczej
- obowiązują polskie uściślenia sędziowskie
- nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
- nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium, HE, VC, DL. DE)
- nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
- wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
- wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire, HE, DL i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
- dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW
- wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004
- wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
- armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire, HE, DL i następne...)
- Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
- Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
- Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone

Wszyscy uczestnicy turnieju winni mieć ze sobą:
- Czytelną rozpiskę armii
- Podręcznik do swojej armii
- Odpowiednie figurki
- Proxy, które są dopuszczone z miarę rozsądku, miarę rozsądku określa organizator
- Kości
- Miarkę calową
- Wzorniki
- Kartkę
- Długopis, pióro, lub inny przyrząd do pisania

Rozgrywka
Gramy trzy bitwy Pitched Battle na stołach 48" x 48" na jawne rozpiski
We wszystkich bitwach obowiązuje następująca
procedura rozpoczęcia gry:
Rzut D6.
Strona, która wygrała ma prawo zdecydować czy wybiera zaczynanie czy stronę.

Tabela progów:

0-134 10-10
135-269 11-11
270-404 12-8
405-539 13-7
540-674 14-6
675-809 15-5
810-944 16-4
945-1079 17-3
1080-1214 18-2
1215-1349 19-1
1350+ 20-0

Zdobyte ćwiartki liczymy +50pkt.
Za zabitego wrogiego generała i sztandary +100pkt.

Harmonogram
10:30-11:00 Zapisy
11:00-12:30 I bitwa
12:45-14:15 II bitwa
14:30-16:00 III bitwa
W międzyczasie odbędzie się ocena malowania, oceniać będę ja albo Stecu.

Ocena hobbystyczna
Zakres od -10 do 10
0-1 WYSYWIG [brak/jest]
0-2 Konwersje [brak/pojedyncze/dużo]
0-2 Podstawki [brak/pomalowane/posypka etc./ liczy się większość podstawek, wiadomo że jak ktoś nie zrobi 2-3 a resztę będzie miał ładnie zrobioną to dostanie 2pkt]
0-5 Malowanie [brak/picasso/bazowe kolory starannie nałożone/metody malarskie/szczegóły/efekt końcowy]
Ujemne punkty
-3/-7/-10 [jakikolwiek karton/ troszkę proxów(powyżej 5 figurek man size) lubkarton/dużo proxów (powyżej 20 figurek) lub karton]
Liczbę proxów liczymy według US jednostek, dla przykładu sproxowany oddział trzech ogrów ma 9 US czyli liczy się jak 9 figurek man size
Zgłoszenia:
1. Olo
2. Krasnal
3. Stecu
4. Pniaku
5. Alek
6. Maripo
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Zapraszam wszystkich
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 77 wypowiedzi • 1, 2

    Linki