Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: fan klub nissana
Temat: Opel ASTRA I Combi 1.4GL
WITAMY WSZYSTKICH FANÓW OPLA
Od kilku dni nasz klub posiada swoją stronę internetową.
Zapraszamy wszystkich fanów Opla do zwiedzenia witryny.
Znajdziecie tam wiele informacji na temat aut wyprodukowanych w fabrykach Op
la.
Tuning, Stare samochody, Nowe autka, Testy itd.
Na stronie możecie zapisać się do Opel Fan Club - Polska
Każdy nowy członek otrzyma nalepkę na samochód.
Więcej informacji na stronie
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!
| Cześć
| Jest sobie Opel Astra Combi, rocznik 97, 1.4 GL
| ma przejechane 68 tys km.
| Poduszka powietrzna, welurowa tapicerka, radio, biały kolor
| bezwypadkowy ...
| Czy 25 tysiecy to dobra cena ? Czy trzeba jeszcze cisnąć ?
Według mnie nie. Sprzedawałem ostatnio Astrę 1.4 16V z ABS, PP, ES, CZ,
WSP
oraz kilka innych dodatków z przebiegiem 52 tys, poszła za 23 tys.
pozdrawiam
Nissan Primera 1.8
P.S.
zresztą 1.4 w dodatku w kombi to będzie paliwożerny muł (16,5 do 100 i
10/100)
Temat: Jestem nowy. Witam na forum!
witam wszystkich, którzy wiedzą, co tak naprawdę jest dobre !
Stronę BMW Klub Polska odwiedzam od dłuższego czasu, jednak na forum nie wchodziłem, gdyż zniechęcił mnie opis niezbędnych opłat związanych z dołączeniem do klubu (wcale nie interesują mnie ani czapeczki, ani naklejki, ani inne koszulki), teraz jednak wiem, że forum jest na tyle autonomiczne, że można tu wejść bez dodatkowych opłat
Od pół roku jestem posiadaczem E32 735 ze skrzynią manualną z 90 roku i generalnie, jak już pisałem wcześniej, na marce BMW najwyraźniej poprzestanę 8) Choć jeździłem najróżniejszymi autami marek takich jak Toyota, Nissan, VW, Chrysler, Audi czy Volvo to jednak BMW daje mi to, czego jako wielki fan samochodów osobowych szukałem.
Przyznaje się więc, że to dopiero początek mojej przygody z tą marką, ale pokonując pierwszy zakręt swoją własną serią 7 wiedziałem, że będziemy naprawdę dobraną parą
Wszystkim tym, którzy to czytają i nie wiedzą co to BMW, naprawdę polecam przejażdżkę JAKĄKOLWIEK serią, byle zadbanym egzemplarzem, a dowiecie się na czym polega ta sławna "RADOŚĆ Z JAZDY"...
...avatar swój dedykuję wszystkim tym, którzy są święcie przekonani co do wyższość swoich nowych Fabii, Yarisów czy innych Sien na gwarancji...wszystkim tym, którzy żyją w niewiedzy i błędnie brną dalej, patrzcie na te małe rybcie na moim avatarze - to Wasze auta...dalej chyba nie muszę tłumaczyć ?
Temat: [Logo] na stronę o samochodzie Nissan Primera
Witam, chcę stworzyć stronkę o moim Nissanie. Mam trochę fotek, logo fan klubu i chciałbym poprosić kogoś chętnego o stworzenie jakiegoś fajnego loga na ową stronę. Czy jest taka możliwość?
Temat: Wesja GT
Zaraz zaraz.. bo odbiegasz od tematu. Cały czas mówie o wydawaniu 3 tyś na silnik - o żadnych plastikach nie może być mowy.
Jest tylko kwestia tego czy chcesz te 3 tyś zostawić w warsztacie pana CHojnackiego i mieć "x" hhmmm przeróbek - choc generalnie nic nie zostaje przerobione. czy wydać to inaczej i mieć X+n przeróbek a wyniki byc może lepsze.
Zresztą z bardzo intensywnych pomiarów Gtecham (wiem wiem. gtech podobno strasznie niedokładny i wogóle sie do niczego nie nadaje ... ) które robiło forum Hondy a które można zobaczyc tu:
http://www.hondapl.org/fan-klub/faq/faq.html#036
wychodzi że sporo Civiców 1,4 (nawet tych nie dłubanych) schodzi poniżej 10 sek. Niech nawet ten Gtech którym mierzyli odejmuje 0,2 sek (no bo jest niedokładny.. ale chyba 0.2 to już duża niedokładnośc ajaką możemy przyjąc umownie na potrzeby tego tematu). To i tak one całkiem za darmo wykręcały to co pan Chojnacki mierzy "stoperem na odcinku testowym" po zainkasowaniu 3 tyś zł.
Pisze o civach bo akurat to znam z autopsji a nie z opowiadań i w razie czego mam prawdziwe a nie zasłyszane argumenty na "obrone" tego co pisze. nAtomiast myśle że to przekłada sie na wiekszosc wspólczesnych silników. One mają mniejsze fabryczne "niedoruby" i rezerwy i pochodzenie do nich z kulką papieru ściernego mało tu zmienia - no i cena jest zaporowa. Mniej ludzi sie zdecyduje to będzie prawdopodobnie mniej niezadowolonych klientów.
Zgadzam sie że to klient wybiera.. tylko klient co tam idzie z założenia jest na ogól ciemny technicznie jak tabaka w rogu i łatwo mu paratechnicznymi wyjaśnieniami zamotac w głowie - o czym własnie pisał Miniac i z czym sie całkowicie zgadzam.
Im starsza konstrukcja tym "odmulanie" jest bardziej spektakularne i wcale niemusi to być silnik 8v. JA u siebie wyczyściłem przepustnice (w sumie na samą przepustnice poświęciłem 4 godziny i uszczelke za 18 zł) i od razu po tym zabiegu na ECU po resecie (czyli z niskim ogranicznikiem obrotów i bez optymalnych korekt map) zszedłem z 9.02 na 8,4 (dokładnie fabryka) i to przy samochodzie obciążonym audio i alusami oraz z rozwaloną podychą silnika (co sprawia że zmiane biegów 1-2 mam z ok 0.4 sek przerwy). JAkbym zrobił poduche pod silnikiem (200zł) i ją przegonił to bym zszedł poniżej 8 sek za łączną kwote 250zł (poducha, uszczelka , fajki , coca cola, małe WD40). No może jakbym wymiane poduchy zlecił w pierwszym lepszym warsztacie to bym może dopłacił jescze 200zł. Razem niecałe 500. Jakbym jescze za 1300zł zmienił sprzęgło na na bardziej sportowe (albo wogóle na nowe bo to ma 70 tyś) to bym urwał z tego jescze wiecej). Im bardziej zasyfiony silnik tym łatwiej go "poprawić" po prostu czyszczac i regulując). Procedure "GT" bym sobie darował. Czyli wydajac 60 % tego co bym wydał w Nadarzynie osiągam identyczne efekty a jeszcze mam kupe kasy na dalsze zabawy.
I nie mam tu nic do zarzucenia Chojnackiemu. Musi sobie jakos radzic na rynku i też dba o własne interesy. te usługi które proponuje na pewno wykonuje sumiennie. Tylko że one są nieadekwatnie drogie do osiągów lub nakładu pracy.
cena obróbki silnika V jest już morderstwem. Lepiej kupic nowy silnik. Po prostu nie można tuningować wspólczesnych silników metodami skutecznymi w przypadku konstrukcji Fiata i FSO/FSM z 70 roku.
p.s. CZas 0-100 w nissanie primerze GT z 99 roku rzędu 9.6 sek to o sekunde gorzej niż podaje fabryka (najwyższy jaki znalazłem to 8.8 ). Przy czym pewnie mierzony przytomniej bo z jedną osobą na pokładzie
http://www.nissan.pl/modele/primera2.doc
Temat: Jednak nie coupe
Kali jednego nie rozumiem...z jednej strony jedziesz na alfe(brak prestizu,awaryjnosc)a z drugiej piszesz ze chcialbys zeby FC to byla chociaz alfa... troche konsekwencji...
napisałem że chciałbym żeby FC byl sprzedawany chociaz pod marką AR z dwojga zlego...alfa bardziej prestizowa od fiata
Mowisz ze alfa nie zdobyla popularnosci...hm...prawie 80 tys sprzedanych egzemplarzy GTV przez 10 lat...fan kluby od Japoni przez Tajwan...Turcje...o Europie nie wspominajac.Potrafi do dzisiaj konkurowac z autami typu TT czy 350 Z (wprawdzie marnie )ale pamietajmy ze jest na rynku od 95 roku bez praktycznie zadnych zmian(jedynie lekki lifting przodu).Nie ma nawet ESP a i tak w testach prowadzenia dotrzymuje kroku dzisiejszym "coupe"wyposazonym w wszystkie elktroniczne pomocniki kierowcy.
W zeszlym roku sprzedano w Polsce 13 sztuk GTV...czy to malo jak na nasz kraj?...sprawdz ile sprzedali TT lub 350 Z...
Alfa sprzedaje sie najlepiej w koncernie Fiata(jesli chodzi o zysk) i napewno nie jest to auto dla wszystkich ,wiele razy spotykany na ulicy czy to w GTV czy 156 slyszalem "piekne auto ale to alfa ...to sie psuje"-wiem ze nie jeden marzy o alfie ale nigdy nie kupi-pojdzie po TT ...A JA WLASNIE Z TEGO NAJBARDZIEJ SIE CIESZE
z tym to nie wiem o co Ci chodzi przeciez nie bede Ci wyciagal statystyk ile bmw 3,Z3-z4,mercedesów clk,nissana 350z nie porównuj za krotko jest na rynku,audi coupe czy s4 sie sprzedało napewno wiecej niż 80tys egz.na przełomie 10 lat ,ale nie o to chodzi w tej rozmowie,przeczytaj dokładnie od poczatku cały Topic .W skrucie rozwazamy zasadnosc montowania mocnego silnika z dobrym zawieszeniem ,hamulcami ,itd ...w TOYOCIE CELICE co znacznie podniosło by cene auta i czy znalazł by sie ktos chetny zapłacić za taka celice ok 200tyś zł wiedząc że to tylko byłaby celica,czy cały projekt upadł by tak jak to miało miejsce z FC
[quote]
co do silnikow... mysklisz ze topowe silniki sie sprzedaja? powedz ile jest tt z quatro i 225km? Ile celic z topowym silnikiem? Ile astr coupe turbo??? Malo... i to jest piekne w tych autach.... nie mowimy kurde o SC cc czy jakis clio i innych , to auta sportowe..sa ludzie ktorzy ich nigdy nie kupial bo nie maja na to kasy..sa tacy ktorzy nie kupila bo moga kupic inne drozsze.. a sa i tacy jak my
no własnie mysle że topowe silniki sie sprzedają,może nie w polsce no i nie w FC gdyby produkowali
widzisz kali.. my zmariuszem rozumiemy ze fc sie nie sprzedawalo, ze tt sie sprzedaje, ze marka ma znaczenie, ty jednak nie potrafisz zrozumiec ze coupe bylo dla fiata eksperymentem, mialo pokazac mozliwosci i stac sie wizytowka/reklama firmy...
ja to rozumiem jak najbardziej pisałem o tym na początku
ogólnie jestem przekonany że gdyby fiat stworzył inna marke -córkę bardziej luksusową,prestizową jednoczesnie o wizerunku sportowym jednak na tyle tanim aby nie było konkurencji w jednym koncernie ze strony ferrari to FC do dzisiaj by sie sprzedawało z powodzeniem na przykładzie jak to zrobiła toyota z lexusem,nissan z infinity,honda z acurą
Powrót do góry
Nieczytany post
Wyświetl posty z ostatnich: Wszystkie Posty15 Minut30 Minut1 Godziny2 Godzin6 Godzin12 Godzin1 Dzień2 Dni3 Dni4 Dni5 Dni6 Dni7 Dni2 Tygodnie1 Miesiąc3 Miesiące6 Miesięcy1 Rok Najpierw StarszeNajpierw Nowsze