Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: FAMA Sp
Temat: A znacie moze RJD2 jesli tak to czytajcie
Hip-Hopowi producenci i dj'e dla prawdziwych słuchaczy byli zawsze równie ważne co raperzy. Co robiliby Fourious Five bez Grandmaster Flash'a, Run-DMC bez śp. Jam Master Jay'a, Rakim bez Eric'a B.? Mimo tego, to mc's błyszczeli w świetle reflektorów. Druga połowa lat 90 przyniosła pod tym względem swoistą rewolucję: wzburzeni na tyłach sceny dj'e ruszyli na Pałac Zimowy sławy by zburzyć taki porządek. Od tej pory beatmakerzy i dj'e stali się samowystarczalni i dziś raperzy muszą zabiegać o ich względy. Ciągnąc historyczne porównanie: jeśli Dj Shadow był Leninem tego przewrotu, to na miano jego następcy, tow. Stalina, zasługuje RJD2.
Paradoks tkwi w tym, że, pochodzący z Columbus w stanie Ohio, Ramble Jon Krohn nie chciał być Dj'em. "Mój dobry znajomy sprzedawał gramofony, mikser i płyty za $300. Powiedziałem: “dobra, kupię je, najwyżej po jakimś czasie sprzedam". To był interes mojego życia" - wspomina. Początki nie były dla Rj'a obiecujące, umiejętność łączenia dwóch utworów opanował dopiero po siedmiu miesiącach treningu. Był rok 1993. Minęły trzy wiosny, gdy Jon zrobił kolejny wiekopomny biznes: nabył sampler MPC 2000. Sztukę budowania nowych konstrukcji muzycznych ze starych, wydawałoby się przerdzewiałych, elementów opanował samodzielnie, metodą prób i błędów. W tym czasie był już dj'em załogi z Columbus, MHz, skupiającej uznanych dziś raperów, m.in. Copywrite i Camu Tao. Czemu zaczął tworzyć solowe nagrania? "W chwilach depresji robiłem muzykę dla samego siebie, dla zabawy. Prawdziwym wyzwaniem było dojście do momentu, w którym utwory brzmiały kompletnie bez udziału mc. To wyzwanie wciąż pozostaje dla mnie najważniejszą motywacją". Paradoksalnie, małomiasteczkowe pochodzenie RJD2 zadecydowało o jego powodzeniu: "Gdy jesteś z małego miasta stoisz na straconej pozycji i musisz pracować milion razy intensywniej by osiągnąć szacunek innych."
Wytrwała praca
Rj pracował wytrwale. Fama o utalentowanym producencie z Ohio dotarła w końcu do Nowego Yorku, do wytwórni Definitive Jux. Kilka singli i remiksów upewniło El-P, że znalazł artystę pasującego do awangardowego wizerunku jego label'a. Wydaną dwa lata temu debiutancką płytę "Dead Ringer" z miejsca okrzyknięto następczynią "...Endtroducing". Kolaż archaicznych soulowych sampli wokalnych, pełna paleta wykorzystanych instrumentów i finezyjnie poukładane bębny stanowią o jej wyjątkowości i pięknie. To 16 tracków wspaniale łączących logikę narracji z uczuciowością i osobistym wydźwiękiem. Różnorodność brzmień współgra z amplitudą nastrojów jakie emanują w kierunku słuchacza: "The Horror" kryje w sobie mrok i niepokój oparte na bulgoczącym basie i wwiercających się w percepcję klawiszach. "Smoke & Mirrors" łagodnie przechodzi w niepewność, ale z szybszego "Good Times Roll pt. 2" tryska optymizm i zabawa. "Ghostwriter" zadziwia bogactwem sampli: do skocznej gitary dołącza się tu kilka powściągliwych wokali i organy Hammond'a, by po 90 sekundach nagle zatryumfowały dęciaki. Im dalej, tym ciekawiej. Sukces albumu był początkiem kolejnych dokonań, potwierdzających, że pochlebne słowa od takich tuzów jak ?uestlove, Radiohead i ze strony prasy nie były przypadkowe. Stworzony wraz z raperem Bleprint'em projekt Soul Position za sprawą Ep-ki "Unlimited" i Paradoks longplaya "8 Million Stories" u wielu wywołał skojarzenia z najlepszymi duetami producent i mc. Ekskluzywne, kolekcjonerskie wydanie Epki "The Horror", a także całe mnóstwo pojedynczych produkcji i remiksów (m.in. dla Massive Attack) oraz niedawny album Aceyalone'a, stworzyło Jon'owi grunt dla pozycji jednego z najlepszych beatmakerów kilku ostatnich lat. Po takim sukcesie wielu muzyków dyskontuje renomę przez kolejne lata. Ale nie on.
Rozdarcie
Konsekwentny rozwój umiejętności Rj'a zmaterializowały się w tym roku drugim solowym albumem. Wydany w maju "Since We Last Spoke" z jednaj strony rozczarowuje, z drugiej - pozytywnie zaskakuje. "Ta płyta jest bardziej wymagająca dla słuchacza niż oczekiwałem. Nie wiem jakiego odbioru mam się spodziewać" - mówił niedługo po premierze. Jest to album bardzo nierówny, zbyt rozwodniony i niskokaloryczny. Płytę rozpoczyna mocne, tytułowe, pełne riffów, zrywów i niespodzianek uderzenie, poprawione jeszcze bardziej wywrotowym "Exotic Talk". Dalej krzywię się na wszystkie strony: niby-latynoskie "1976" wygląda jak Ricky Martin w ambitniejszej, breakbeatowej wersji. "Ring Finger" to heroiczna walka chłodnych śpiewów kobiety Rj'a z jego elektrycznymi wybiegami, zakończona porażką obojga. W "Making Days Longer" RJ sam bierze się za śpiewanie, irytując nie tyle angielskim akcentem, co przede wszystkim popową chwytliwością. "Iced Lighting" i znów tragiczny pojedynek: bezbronna wiolonczela i gitara bezskutecznie usiłują się przebić przez dancefloor'owe piszczały i pulsujący bas. Urokliwe "One Day" z miłym pianinem, handclapami i gitarą spaprano cukierkowym wokalem w stylu "oooh, baby". Gdzie się podziała moc debiutu? "Mogłem zrobić następny "DeadRinger", ale byłby to chwyt marketingowy, choć pewnie dostałbym lepsze recenzje. To odzwierciedlenie muzyki, jakiej sam słucham" - kontruje Rj. "Na tej płycie możesz nie lubić kilku rzeczy" - dodaje. Przekonał mnie: "Someone's Second Kiss" to nastrojowy, pełen bluesowej nostalgii pejzaż z mięciuteńkimi werblami i kojącymi strunami na pierwszym planie. "To All Of You" trzyma ten klimat kierując się nieco bliżej soulu i choć błaga o featuring Jill Scott, to stary, męski wokal broni się tu z wyśmienicie. "Clean Leaving", faworyt albumu, ma ruszający, funkowy wykop i bogaty, najbliższy debiutowi aranż. "Since We Last Spoke" to dokument rozdarcia wewnętrznego autora: "Podobają mi się lekkie i łatwe piosenki, ale uwilebiam też ciężkostrawną muzykę. Staram się znaleźć złoty środek między tymi przeciwieństwami".
Człowiek sprzeczności
Nie dziwią te słowa, gdy poznamy Rj nieco bliżej. To artysta zagadkowy, pełen sprzeczności. Daleki jest od hipokryzji: "To normalne, że moja stawka rośnie. Muzyka jest moją pracą; nikt przychodząc do pracy nie prosi o obniżkę. Jestem człowiekiem, chcę więcej pieniędzy jak każdy". Na pierwszym miejscu w hierarchii zawsze figuruje sztuka. Niedawno pewien folkowy śpiewak z Anglii poprosił go o remix. "Płacił naprawdę dobrze, w dodatku polubiłem jego głos, ale utwór był tak znakomity, że nic więcej nie potrafiłem z niego wykrzesać" - tłumaczy rezygnację z interesu. Uważany jest za artystę undergroundowego, ale najbardziej chciałby wyprodukować wspólny kawałek... Ludacris'a i Jay-Z. Kolejna sprzeczność: choć niemal wszystkie jego produkcje to Hip-Hop najwyższych lotów, mówi, że wciąż robi "dużo kiepskich bitów, cały sukces tkwi w wybieraniu tych dobrych".
prosze o jakies komenty
Temat: War Altar
Mam przyejmność przedstawić nowy serwer „War Altar” którego otwarcie nastapi 1 sierpnia o godzinie 20 00. Większość z was pewnie myśli w tej chwili „kolejny serwer postawiony w domu albo na najtańszym możliwym dedyku, zainstalowana gotowa paczka plików. Nie wytrzyma nawet 2 tygodni” Nie to nie jest kolejny taki serwer, powstał on gdyż w ostatnim czasie na polskiej scenie l2 nie pojawił się ani jeden godny zainteresowania serwer. Jest również druga grupa serwerów gdzie za nic ma się zdanie graczy, admin decyduje o wszystkim i banuje kogo popadnie gdy ma zły humor., jednym słowem całość nastawiona jest na zysk. Dlaczego ten serwer będzie inny? Oto kilka przykładów:
To gracze a nie administracja ma decydujący wpływ na to co dzieje się na serwerze. Najlepszy przykład – do startu serwera został tydzień, gracze maja możliwość głosowania jakie będą rate serwera, zgłaszać propozycje jakie eventy chcieliby na serwerze etc
Jasny i czytelny regulamin, jasno określone zasady karania.
Ekipa zarządzająca serwerem zna się długi czas, nie ma mowy o pomaganiu komukolwiek czy jakiejkolwiek przypadkowości w działaniu.
Stabilne pliki i profesjonalny dedykowany serwer.
Dotacja nie wpływająca na przebieg gry ( serwer ma być dla przyjemności graczy a nie dla zarobku
Czas przejść do konkretów
Wspomniany serwer:
Cpu - Core 2 Duo 2x 2.66 Ghz
Ram - 4 GB
HDD - 2 x 750 GB
Łacze - 100 mb/s
Transfer m/c - 10 TB
Lokalizacja - Polska ( OVH )
Serwer testowo stoi od 5 dni uptime 100%, do tego starsza wersja plików jest testowana przez około 70 osób przez tydzień, brak jakichkolwiek errorów etc.
Pliki to L2j WA oparte na L2J ( Gracia Final ) nie są perfekcyjne ale na obecnym etapie prac -_-'ą się przede wszystkim duża stabilnością, działa wiele rzeczy uprzyjemniających rozgrywkę które nie działają na innych serwerach. Nie wymaga codziennych restartów, odbywają się one tylko 2 razy w tygodniu – w poniedziałki i czwartki ( celem update )
Więc w skrócie co działa teraz, co będzie w momencie startu serwera.
Co działa już teraz:
Skille z Gracii Final a także inne wyjątkowe skille które trudno spotkać na innych serwerach ( np. Clan Gate )
Działają wszystkie fortece, każda z nich dropi Q itemy.
Kamaloki od 20 do 81 lv ( łącznie z labiryntami )
Dark Cloud Mansion.
Paliaki ( nie udostępnione jeszcze dla graczy, działa sam system instancji lecz jest problem z samym Q – prawdopodobnie będzie działać w momencie startu serwera. )
Improved Buffs ( buffy łączone )
Improved Pets.
Great Snow Wolfy i Red Stridery dla CH Aden/Rune .
Działające wszystkie epiki.
Attrubute System. ( kamyki wpływają na dmg )
System Enchantu skilli zgodny z Gracia Final ( szansa koszt sp/exp ) a także możliwość enchantu passywnych skilli.
Fame system.
Questy na punkty klanowe.
Offline Trader.
Vitality.
Residental Skills ( pasywy za posiadanie fortecy, zamku )
Dodanie brakujących questów ( np. Path to hellbound, The Zero Hour, Guardians of Holy Grail.
Nad czym prace są zaawansowane, być może będzie działać w momencie startu serwera.
Crystal Caverns – zgodnie z offem podział na 3 instancje, RaidBossy: Kechi, Darnell, Tears a także Baylor ( każdy z własnym AI ) możliwość zdobycia recek na armory dynasty.
Subclass certification system a także Divine Transforms. ( bardzo zaawansowane prace, potrzeba kilku poprawek )
Frintezza Raid.
Pełna obsługa wszystkich npc w fortecach.
Damage zone zgodne z serwerem officjalnym ( np. na BS, w Steam Corridor, FoG etc. )
Hellbound system wraz z system levelowania wyspy ( na początku do 4-5 poziomu, działający q na recepty dynasty )
Prace nad agumentacja biżuteri,jednak jej dodanie nie nastąpi w najbliższym czasie.
Masterwork i PvP itemy.
Specyfikacja Rozgrywki:
Gracze po rejestracji mają możliwość głosowania w ankiecie na rate serwera ( mid od 8 do 14 )
Do nauki skilli nie potrzeba książek ( wyjątek forgotten scrolle )
Dance/Songi wydłużone do 8 minut.
Subklasa bez questa.
Standardowy system hero ( nie ma już NGP tylko Tokeny )
Nobless z questa.
20 lv max różnica w pt ( aby dostawac expa )
Hellbound od 78 lv ( quest )
Geodata & Pathnode.
Dozwolony tylko i wyłącznie dualbox.
TvT i 2 inne czasowe eventy które gracze wybiorą na forum.
Każdy klan który o to poprosi dostanie kanał na TS/Vento ( do wyboru )
Safe enchant taki jak jak na offie, max enchanty 16
Szansa enchantu 66% bless 60%
Dotacja – nie wpływająca na rozgrywke:
Zmiana klasy ( obojętnie czy ze zmianą rasy czy bez ) - 30 zł
Zmiana nicka – 10 zł
Zmiana konta - 15 zł
Zmiana płci – 15 zł
255 Recommend – 15 zł
Czapki - 20 zł
Agathiony - 30 zł
Donator Pet – 40 zł
Klasy mogą zmieniać tylko i wyłącznie postacie bez statusu nobless
Zmiana konta jest możliwa tylko i wyłącznie po podaniu specjalnego hasła które zostanie wysłane na maila na które zarejestrowane jest konto.
Czapki – tylko i wyłącznie nowe czapki od Graci, starsze będą dostępne za walutę z TvT
Agathiony – tak samo jak czapki.
Strona:
[url="http://www.l2wa.com"]www.l2wa.com[/url] Jest to strona tymczasowa, służy ona tylko i wyłącznie zbieraniu informacji, w momencie kiedy serwer ruszy pod podanym adresem pojawi się zupełnie inna strona ( profesjonalna strona zrobiona od postaw specjalnie na potrzeby serwera. )
Strona jest w dwóch językach ( polskim i angielskim ) po prawej stronie możliwość zmiany języka .
Radze zmienić język od razu na polski gdyż wtedy nie ma porblemu z wyświetlaniem polskich znaków w regulaminie
Zachęcam do głosowania w ankiecie a także zgłaszaniu na forum wszelkich sugestii, pomysłów. Wszelkie podania dotyczące posady GM będą ignorowane.
Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 36 wypowiedzi • 1, 2