Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: falout Tactics kody





Temat: Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics

Ja mam z Falloutem taki problem, że nie lubię gierek bez wyraźnie zarysowanego "kręgosłupa" fabuły, czyli inaczej mówiąc nie mam instynktu szperacza, a jeszcze inaczej - nie lubię, jak mi się mówi, jaki powinienem osiągnąć długofalowy cel i wypuszcza samopas na ogromny świat... ale fajne są FMV z reakcjami rozmówców, postaci i ogólnie świat...
A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?


Nie znacie sie! Fallout rzadzi! A szperanie przynajmniej zmusza do uruchomienia szarych komorek... Jedyna wada Falloutow to za maly swiat i za duzo liniowosci. Nie zostawili zbyt wiele miejsca na kombinowanie.





Temat: Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics
Ja mam z Falloutem taki problem, że nie lubię gierek bez wyraźnie zarysowanego "kręgosłupa" fabuły, czyli inaczej mówiąc nie mam instynktu szperacza, a jeszcze inaczej - nie lubię, jak mi się mówi, jaki powinienem osiągnąć długofalowy cel i wypuszcza samopas na ogromny świat... ale fajne są FMV z reakcjami rozmówców, postaci i ogólnie świat...
A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?





Temat: Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics

A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?

Klucz jest w posiadaniu jednego z Ridersów (o ile dobrze kojarzę misję). Musisz po prostu dobrze przeszukać wszystkie ciała, przy jednym z nich z pewnością znajdziesz klucz.



Temat: Gry komputerowe
Dla mnie seria Fallout jest jak biblia, jak koran, jak kajko i kokosz! AMEN! A z takich największych gier to przeszedłem (oczywiście bez żadnych kodów, bo to tylko cioty tak gry przechodzą):

1. Fallout 1
2. Fallout 2
3. Fallout Tactics: Brothherhood of Steel
4. Fallout 3
5. GTA 3
6. GTA: Vice City
7. GTA: San Andreas
8. Far Cry 1
9. XIII
10. Deus Ex 1
11. Gothic 1
12. Gothic 2: Noc Kruka
13. Gothic 3
14. Wiedźmin
15. Stalker: Cień Czarnobyla
16. Call of Duty 1
17. Call of Duty 2
18. The Elder Scrolls IV: Oblivion
19. Need For Speed: Underground 2
20. Need For Speed Most Wanted
21. Warcraft 2
22. Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow
23. Kroniki Riddickka: Ucieczka z Butcher Bay
24. Hitman Silent Assasin
25. Hitman Blood Money
26. Breed
27. Jagged Alliance 2
28. Jagged Alliance: Unfinished Business
29. Total Annihilation
30. NAPEWNO CHOĆ KILKA O KTÓRYCH ZAPOMNIAŁEM

Ale przyznam, że teraz jak pracuję i studiuję to wyrastam powoli z gier. Choć takiego Fallouta 3 musiałem kupić i przejść. A na GTA4 to nie mam odpowiedniego kompa, bo na lapku przycinka... Ale gra jest boska.



Temat: Fallout- gra której nigdy nie zapomnisz
Trójka pewnie wyjdzie Bethesda wykupila prawa autorskie na 3, 4 i chyba 5 czesc od razui po co mieli byk upwoac prawa na 3 kolejne czesci, jesli mieliby nie wybrac? Widzialem apre screenow i opis wersji testowej oryginalengo F3, zrobionego przez BI, i musze przyznac ze grafika itp byla bardzo wporzo ciekawe jakabylaby fabula... pozatym, penwie 3 bedzie miala charakter Morrowindowy jak znam Bethesde

Nieaktualne info masz. Screnny jedyne jakie istnieją, pochodzą z Van Buren, tworzonego jeszcze w Black Isle/Interplay. I wiadomym jest, że nie zostaną wykorzystane przez Bethesde (wykupili kod Van Burena ale nie zamierzają go użyć). Bethesda nie potwierdza, ani nie zaprzecza, planom stworzenia Fallouta 3, ani nastepnych. Prawdopodobieństwo powstania jest duże, w końcu po dobrej kampanii reklamowej mogą sprzedac wszystko (ale czy Fallout potrzebuje reklamy? nie sądzę).
Miejmy nadzieję, że jeśli już to Bethesda zrezygnuje z widoku FPP/TPP. Nie wyobrażam sobie systemu turowego w takich warunkach. Jedyne co może być to interface z Fallout Tactics lub Fallouta 2. Raczej stawiam na Tacticsa.
Do tej pory nie ukazały się żadne screeny, artworki, ani nawet przecieki na temat Falluta 3 tworzonego przez Bethesde (o ile go tworzą).



Temat: Fallout 1 i 2 - ciekawostki, tajemnice i szczególiki
Kodów do Fallout: Tactics? Nie słyszałem żeby takowe istniały. Zawsze można w wyszukiwarce poszukać trainera, albo edytora, ale przeciez F:T wcale nie jest aż tak trudna (nawet na wyzszych poziomach), a poza tym granie z kodami jest be i tylko słabeusze tak robią A tak na serio to zabija całą zabawę...

Jeśli zaś chodzi o pytanie z Vault City i Gecko, to nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby w końcowym filmiku nie było sytuacji ążeby Vault nie zaatakowało Ghuli :/ Pewnie wynika z tego, ze fabuła nie jest liniowa, ale końcowy filmik jest




Temat: Gry godne polecenia
a grałeś kiedyś w Fallout Tactics (pl)? ja całą przeszłam BEZ kodów (prawdziwa męczarnia, a gra z każdą misją traciła smak z Follouta 2 )

*a na plażę był ostrzał nie z moździeży tylko dział przeciwlotniczych 88 mm, te same co w Tygrysach (PzKpf VI)
a w miafię ktoś grał?



Temat: Uruchomienie aplikacji za pomocą wine ze skrótu
ehhh... po pierwsze to musisz podac w tym skrocie gdzie ta aplikacja jest zainstalowana, np:

Kod:'/home/rasq/.wine/drive_c/Program Files/Fallout Tactics' i to podajesz w katalogu roboczym

a w polecenie dopiero mozesz zrobic to co podales.... przy katalogu roboczym uzywaj ' bo inaczej sa klopoty



Temat: Gothic
Fallout Tactics akurat był całkiem fajny. Szkoda tylko, że kod gry sieciowej był nieco spartaczony. Coś o tym ze Slaterem wiemy . Ile to razy w połowie gry okazywało się, że każdy gra sam ze sobą, bo serwer się praktycznie rozłączył, ale tego nie pokazał i mesedże pisane nadal dochodziły . I potem było:
- Ha! Zabiłem Cię!
- Hmm, gdzie?
- No w centrum mapy.
- Ale mnie tam nie ma :/.
- Cholera.

A Oblivion akurat mógłby mieć lepszy system walki, ale nie to jest w nim najważniejsze. Jak dla mnie Oblivionowa walka jest lekko drewniana momentami.



Temat: Fallout Tactics
Poszukuje kodów do gry fallout tactics



Temat: Gothic

Fallout Tactics akurat był całkiem fajny. Szkoda tylko, że kod gry sieciowej był nieco spartaczony. Coś o tym ze Slaterem wiemy .



Temat: Gry - Wspomnienia
Tu się muszę zgodzić z Tobą Silas w pełni. Fallout ma te ogromną przewagę nad BG, że można iść gdzie się chce i robic (niemalże) co się chce. Ale niestety też nie bez ograniczeń bo trzeba byc niebywałem wyjadaczem, żeby zaraz po wyjściu z Arroyo iść sobie np do New Reno . Mam taką zasadę, że pewne rzeczy nawet otwartych i poznanych grach robie czesto tak samo lub podobnie. Tj nigdy w F2 nie ide najpier do Reddings a potem do Vault City itp. Chodzi mi o zachowanie spójności fabularnej, żeby jedne rzeczy wypływały z innych, a nie były jakby efektem szaleństwa głównej postaci. I może to jest mój błąd. Może trzeba było zawsze próbowac nowych rozwiązań.

Odgrzałem dzis kolejnego kotleta, czyli BG1. Kupiłem wznowiona Sagę Baldur's Gate. Juz nawet się wkręciłem na dobry tor. Zrobiłem elfke o neutralnym złym charakterku, woj/złodziej. Wszystko szło dobrze dopoki nie zacząłem zbierac teamu. Co drugi NPC jakiego dołączyłem miał juz 2 lvl!!! No to mi się wczesniej nie zdarzało. Imoen - 2 lvl i 14 HP (gdybym nia grał od 1 lvla, to na drugim by miała 16). to samo Xzar (6 HP zamiast maksymalnych i Khalid!!! (już bym predzej uwiezył w Jaheirę, jemu tez obcieli punkty 24 zamiast 26). Wkurzyło mnie to a nie chce zaczynac od początku i dochodzić w czym rzecz.

Kolejny kotlet którego odgrzałem niedawno to Europa Universalis 1. Nigdy nie udało mi sie ukonczyć wielkiej kampanii czyli tego scenariusza gdzie gra się od 1492 do 1792. raz byłem blisko ukonczenia, ale Austrią. Tym razem przemówił patriotyzm, wziąłem Polskę. Wreszcie nie gram jak łosiek, czyli jestem fair i nie oszukuje kodami na kasę. Gra ma klimat dzięki temu, jest trudna i... (damn it - jednak nie wciaga jak kiedyś).

Smutna refleksja nachodzi mnie teraz, że nie jestem w stanie ukonczyc niektórych kultowych gier. Miałem ten fart ze gdy zapał do grania był najwiekszy (podstawówka, gimnazjum, liceum) wychodziły najfajniejsze gry ever. Ale i tak nie dało sie wtedy rady zagrac we wszystkie. Tyle jest tego stareństwa które napocząłem a nie ukonczyłem:
Age of Empires, Icewind Dale, Planescape Torment, Arcanum, Fallout Tactics, Jagged Alliance 2, Might & Magic od 6 do 9, Heores of M & M III (świetne kampanie dla single playera), project IGI, Half Life, Populous III... noż kurde blade. Samozaparcia brak :/

moze jednak przejde tego Baldura (jakoś)



Temat: Opowiesci Innego Frustrata


| Dokładnie 179.

I co to jest? Tylko tyle? Na dziesiątki, jeśli nie setki tysięcy
składowych części systemu?



poruszać po windowsowym interfejsie.


Ależ oczywiście. Uruchomisz pod MacOSX Fallout Tactics? Nie? To to chyba
nie jest jednak kopia...


Zdaje się, drogi Hoppke, że mylisz pojęcie 'kopii' i 'klona'.


| Gdybyś czytał, nie protestowałbyś przeciwko podawaniu faktów.

WO, twoje fakty można sobie okdr.


Zwłaszcza, jak się ich nie zna.


niż jedną partycję na dysku itp. Wypowiadasz się ze swadą o rzeczach w
których nie posiadasz ekspertyzy, wyczytane w czterech książkach o
Apple.


Oraz innych, ogólnie o historii komputerów oraz szczególnie o historii
Microsoftu. Niebawem przyjdzie paczka z Amazona z biografią
Whateverssona i grubaśną książką o historii Uniksa 'tak w ogóle', więc w
tej dziedzinie (historii Linuksa i Uniksa) też za chwileczkę
prawdopodobnie będę górować nad przeciętnym linuksiarzem.


A Real Life jakoś sobie radzi i bez ciebie (i wbrew tobie). Tak
jak z tą "zrzynką" która trafiła przed sąd, i okazała się być jak
najbardziej legalną.


A kto mówi, że nielegalną? Pokaż, gdzie w tym poście o 'kopii MacOS', na
który reagowałeś okrzykami 'zck! tstt!', piszę coś o legalności?


To o co chodzi? Przynajmniej MS pisze własny (mniej
więcej) kod, Apple musiało zerżnąć jądro do macosx. Ale o co chodzi, jak
długo dzieje się to zgodnie z literą prawa?



to niezgodne z literą czy duchem prawa.


Wiesz, co mnie najbardziej śmieszy? "Windows jest kopią macos".


Och, drogi Hoppke, historia w ogóle jest pełna zabawnych faktów. Jeśli
kiedyś przełamiesz swój książkowstręt i przeczytasz cokolwiek np. o
dziejach Atari, Apple, Commodore, IBM czy Microsoft, znajdziesz tam
mnóstwo przykładów tzw. 'ironii dziejowej'. Polecam.





Temat: Opowiesci Innego Frustrata

has been fingerprinted by Wojciech Orlinski:


| Dużo debilniejsze wyroki zapadały Za Wielką Wodą. Dużo elementów w
| Windows jest zaczerpniętych z Maka,

Dokładnie 179.


I co to jest? Tylko tyle? Na dziesiątki, jeśli nie setki tysięcy
składowych części systemu?


Z archaicznego GUI w 1984 zrobił niebywale archaiczne Windows 1.0.
Potem Apple robiło coraz lepszy MacOS, a MS coraz lepsze Windows. Ale
nawet XP jest ewidentną kopią X.


Ależ oczywiście. Uruchomisz pod MacOSX Fallout Tactics? Nie? To to chyba
nie jest jednak kopia...


| Tak tak. Ty jedyny mądry, oczytany, wyedukowany bis zum geht nicht
| mehr.  A reszta to linuksiarze, co to w życiu książki w łapkach nie
| mieli.

Gdybyś czytał, nie protestowałbyś przeciwko podawaniu faktów.


WO, twoje fakty można sobie okdr. Wychodzisz bardzo pewny siebie na
scenę, wygłaszasz swoje "fakty", a potem okazuje się np. że przy
instalacji MacOS nie masz wpływu na swap, że tak naprawdę masz więcej
niż jedną partycję na dysku itp. Wypowiadasz się ze swadą o rzeczach w
których nie posiadasz ekspertyzy, wyczytane w czterech książkach o
Apple. A Real Life jakoś sobie radzi i bez ciebie (i wbrew tobie). Tak
jak z tą "zrzynką" która trafiła przed sąd, i okazała się być jak
najbardziej legalną. To o co chodzi? Przynajmniej MS pisze własny (mniej
więcej) kod, Apple musiało zerżnąć jądro do macosx. Ale o co chodzi, jak
długo dzieje się to zgodnie z literą prawa? Gryzie cię, że nagle nie
używasz już najbardziej oczojebnego systemu na tej planecie?

Wiesz, co mnie najbardziej śmieszy? "Windows jest kopią macos".
Najwidoczniej nie odróżniasz pokrewnego GUI od właściwego systemu
operacyjnego - no, ale z twoją WO-Wiedzą to nic dziwnego. EOT z mojej
strony, bo wszystko już zostało powiedziane.





Temat: Zestaw Prawdziwego Gracza - niepowtarzalna okazja!!!!!
Mam do sprzedania takie rzeczy: CENA do uzgodnienia. jesli ktos jest zainteresowany - niech pisze na pm,

CD-ACTION - czasopisma

rok 1997
nr 6, 11, 12
1998
4, 5, 6,8, 9, 10, 11, 12
1999
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2000
1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2001
1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11, 13
2002
1, 2, 4, 5, 9,
2003
1,2,5,6,7,8,9,11,12
2004
1,2,6,7,8,9,10,11,12,13
2005
1,6,7,8,10
2006
12
2007
1,12,(specjalny)

MAGIA I MIECZ
czerwiec 2001
Styczen luty 2001
listopad 2001
luty 2002
wrzesien 2001
listopad 2001
pazdziernik 2001
lipiec sierpien 2001
maj 2002
kwiecien 2002
lipiec sierpien 2002
marzec 2001
czerwiec 2002
marzec 2002
styczen 2002

SPAWN (wydawnictwo image)
3/2000

PLYTY Z DEMAMI DO CD
(wiekszosc czasopism zostawilem tylko plyty z pelnymi wersjami gier - spis ponizej)
jednak numery archiwalne maja - oryginalne cd z demami tj.
Czerwiec 1997 - 2xCD
Grudzien 1997 - 2xCD
Listopd 1997 - 2xCD

Czerwiec 1998 - 2xCD
i UWAGA - niepowtarzalna okazja, jedyna wpadka autorów CD-ACTION
plyty (2xCD) z Pazdziernkika 1998 - na ktorych znajduje się wirus!!!! :D

PELNE WERSJE GIER
Stonekeep - rpg
Chasm: the rift - fpp
Virtua Vigher PC - bijatyka
Kingpin - fpp
Motorhead - samochodowka
Mig Alley - symulator lotu
Rainbow Six: Rogue Spear - taktyczna
Gunmetal - TTP
Big Race USA - scigalka
Gangsters - RTS
Sheep - ???
E-Racer - samochodowka
Mortal Kombat 4 - bijatyka
Battle Isle 4 - strategia
IRC - samochodowka
Ultimate Race Pro - samochodowka
Erherlords 2 - strategia
Dark Reign 2 - rts
Shogo - fpp/tpp
F/A-18 Hornet - symulator lotu
Earthsiege 2 - mechy
SIN - fpp
Vampire the Masquerade - rpg
Plane Crazy - scigalka
Legacy of Kain: Soul Reaver - tpp
Cezar III - rts
Evolva - rts
Die Hard Trilogy - tpp
Motor Mash - scigalka
Combat Mission: Gold
Gwiezdne Wilki - rts
Another World 2006
FX Fighter Turbo
Alone in the Dark 3
Mission Force - Cyber Storm
Hitman Codename 47
Civilization Call to Power
Heretic II
Actua Soccer 3
Viva football
Earth 2140
Dark Colony
Spec Ops: Ranger Assault
Cutthroats
Might and Magic VI
Eastern Front
Gunlok
Unreal
Total Annihilation
G. Police
Chaos League
Heroes of Might and Magic
Duke Nukem 3D
Gothic
Deus EX
Thief
The Suffering
Dino Island PL
Ufo: Ostatnie Stacie PL
Warrior Kings
Warlords Battlecry
Home World
Psi-Ops
Angels and Devils
Delta Force
Saga: Gniew Wikingów
Battlezone II
Quake II
Desert Rats vs Afrika Korps
Starmageddon 2
Turok 2
Dave Mirra BMX
Army Men
Search and Rescue 4
Daikatana
Cyberstorm 2
Disciples II: Mroczne Proroctwo
Majesty: GOLD
TOTAL: Air War
Exterminacja
101st Airborne in Normandy
Etherlords II
Tomb Raider
Fighting Force
MAX 2
Shadow Man
Soldier of Fortune
Hitman Contracts
Warcraft II: Battle Net Edition + kod do grania po sieci
Star Wars: Kinghts of the Old Republic (PELNA PUDEŁKOWA WERSJA!!!)
Commandos: Behind Eemy Lines
Soul Reaver 2
Panzers: Phase One
Ground Control II
Chrome (PEŁNA PUDEŁKOWA WERSJA!!!)
Mighst and Magic IX
Preatorians
Commandos: Beyond the Call of Duty
Silent Hunter 2
Tomb Raider III
Ghost Master
Big Mutha Truckers
Grom
Counter Strike 2D
Worms Armageddon
Rogue Spear
Arcanum (Pudełkowa Wersja)
Operation Flashpoint (Pełna Pudełkowa Wersja)
II wojna swiatowa (Pudełkowa Wersja)
The Nomad Soul (Pudełkowa Wersja)
SERIA FALLOUT: FALLOUT I, FALLOUT II, FALLOUT: Tactics - (Pudełkowa Wersja)



Temat: Fallout
Kod: [i]· Trzydzieści lat upłynie od historii, którą mieliśmy okazję poznać w drugiej części gry. W trzeciej części  Fallout’a zdarzenia z  Fallout Tactics : Brotherhood of Steel nigdy nie miały miejsca.

· W grze nie będzie możliwości podróżowania pojazdami, jednak twórcy przyszykowali liczne tunele metra, które znacznie ułatwią długie przechadzki po postnuklearnym świecie.

· Na naszej drodze napotkamy około trzystu niezależnych bohaterów, tak zwanych NPC. Porównując do The Elder Scrolls IV : Oblivion nie jest to duża liczba, gdyż tam było ich około tysiąca. Autorzy tłumaczą to w ten sposób, że świat po nuklearnym holokauście jest znacznie uboższy w przedstawicieli rasy ludzkiej.

· Podejmowane przez bohatera decyzje, będą miały wpływ na stosunek napotkanych osób do naszego bohatera

· Prawie wszystkich napotkanych ludzi będzie można bez problemów zlikwidować. Jedyne co do tej pory jest niejasne, to eliminacja dzieci, które to oczywiście wystąpią w grze. Gracz również będzie w stanie skorzystać z pomocy najemników, lecz nie będzie miał nad nimi całkowitej władzy, jak to miało miejsce w Fallout 2.

· W grze towarzyszyć będą nam zmienne warunki pogodowe oraz ciągły upływ czasu

· Waszyngton nie zostanie odwzorowany w grze w sposób realny, dzielnica po dzielnicy. Mimo tego, autorzy mają plan przenieść do gry charakterystyczne miejsca tego miasta

· Samo centrum Waszyngtonu, będzie stanowiło około 25% całkowitego obszaru gry

· Podczas rozgrywki, natrafić będzie można na figurki bobblehead dolls, ma ich być 21.

· Po rozpoczęciu np. walki z przeciwnikiem, gracz kontroluje upływ czasu, stąd też może go zatrzymać i za pomocą dostępnych punktów akcji namierzyć wybraną część ciała dowolnego wroga, który znajduje się w zasięgu strzału. W zależności od poziomu naszych umiejętności, program obliczy procentową szansę na udane trafienie. Gdy skończą nam się punkty akcji, zostaniemy zmuszeni do walki w czasie rzeczywistym, jednocześnie czekając na odnowienie się zasobów punktowych naszego bohatera.

· Ukryte części ciała wroga za np. murem, nie będą dostępne do namierzenia.

· Wrogowie korzystać będą z identycznego systemu namierzania postaci co gracz.

· Strzelanie np. w nogę spowoduje upadek wroga na ziemię a precyzyjny strzał w broń, uszkodzi ją.

· Podczas walki, namierzanie krocza będzie niedostępne

· Naszą liczbę punktów akcji determinuje tak zwana Agility, znana z poprzednich części gry.

· Włamywanie się do urządzeń elektronicznych przypominać będzie klasyczny Mastermind , więc będzie mini-grą.

· Możliwe będzie znaczne oddalenie kamery, przez co akcja prezentowana będzie w rzucie izometrycznym.

· W grze usłyszymy około dwudziestu piosenek, z lat czterdziestych dwudziestego wieku. Wszystkie utwory będą licencjonowane a ich odsłuchanie umożliwi nam Pip-Boy, oraz liczne odbiorniki radiowe napotkane w grze.

· Pip- Boy działać będzie jak licznik Geigera, więc informować nas będzie o poziomie skażenia radioaktywnego.

· Skażenie wpływać będzie negatywnie na bohatera, poprzez obniżenie jego cech oraz doprowadzenia go bezpośrednio do zgonu.

· Punkty życia odzyskać będzie można poprzez picie wody, lecz uważać trzeba na skażone zbiorniki.

· Gracz dostanie możliwość rozłożenia swojej broni na części, by następnie jej elementy wykorzystać do reperacji innego karabinu tego samego typu, zwiększając jego siłę, celność lub szybkość w oddawaniu strzału.

· Broń zużywać się będzie w trakcie walki

· Dzięki znalezionemu schematowi oraz częściom, możliwe będzie tworzenie broni

· W grze napotkamy klasyczne już mutanty, takie jak radskorpiony, brahminy oraz gigantyczne mrówki.

· Ukończenie całości zajmie wprawionemu graczowi około czterdziestu godzin, wraz z wątkami pobocznymi, lecz warto grę ukończyć kilka razy, gdyż inne decyzje inaczej rozwiną dalszą akcję.

· Ron Perlman będzie narratorem we wprowadzeniu

· Nie wiadomo nic na temat produkcji modów do gry

· Gra pozbawiona będzie trybu multiplayer

· Nie będzie dema[/i]

i co wy na to ???

Ł.3E-DA
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl
  • Linki