Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Felgi alu SKODA Fabia
Temat: SPRZEDAM : SKODA FABIA
SKODA FABIA 2000 r.1.4 (68 KM) przeb.22000 km . kolor LAGUN BLUE METALIC
(blekit metalik) aluminiowe felgi 15" opony 195x60x15 + komplet kol zimowych
14" , spoilery MS Desing , KAMEI , MILOTEC, uklad wydechowy sportowy SEBRING
, aluminiowe dodatki ...(jak ktos chce to mam jeszcze progresywne sprezyny
EIBACH SPRINGS
Wyposazenie :klimatyzacja ,2x poduszki, elektryczne szyby , wspomaganie
kierownicy , centralny zamek , alarm .................................. i
duzo jescze. KUPIONY W SALONIE SERWISOWANY !!!
cena 39500zl
Temat: Peugeot 206 czy Skoda Fabia
Witam,
Bardzo proszę o pomoc, sugestie...
Mam do wyboru dwa samochody z 2004 roku.
Peugeot 206 Mistral 5 drzwiowy z dosyć ubogim wyposażeniem: klima manualna,
wspomaganie, elektr.szyby, centralny zamek, 1 PP, regulacja fotela, kierownicy,
blokada bolcem (skrzyni biegów) antynapad , przyciemniane szyby(część rzeczy
jest dodana w stosunku do gołego Mistrala)+ pakiet ubezpieczenia za 41 tysięcy
Skoda Fabia 5 drzwiowa JOY: półautomatyczna klima, wspomaganie, ABS ASR MSR, 4
poduszki, alu felgi + komplet opon zimowych, przeciwmgielne przednie,
regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica, centralny zamek, przyciemniane
szyby, fotel z regulacją, komputer pokładowy, czujnik parkowania, skórzana
kierownica, gałka zmiany biegów i hamulca ręcznego, chromowane dodatki +
ubezpieczenie za 43700...
Co byście wybrali ?
Samochód głównie do jazdy po mieście, kilka dłuższych tras w ciągu roku. Ale
ogólnie dużo jeżdżę. Jakieś 1,5 tys km miesięcznie.
Chcę pojeździć tym samochodem jakieś 4 lata i potem korzystnie odsprzedać -
który będzie łatwiej zbyć ?
Mam bardzo mało czasu na decyzję. Właściwie kilka godzin.
Z góry dziękuję za uwagi.
Pozdrawiam,
Vega
Temat: alufelgi - jakie śruby?
ale to tylko w przypadku felg fabrycznych moze pomoc.
a co jesli kupil felgi oddzielnie ???
nie :) U mnie instrukcja wyraznie podaje ze sruby ze stalowek mozemy
stosowac do ALU. Tak tez zrobiłem i wszystko pasuje (felgi nie fabryczne
kupowane oddzielnie)
W srubach glownie chodzi o dlugosc i stozek. Do aluminiowych sa zazwyczaj
dluzsze. Najlepiej jak masz juz felgi aluminiowe wykrec jedna srube od
stalowych i zrob przymiarke. Jesli wystarczy na dlugosc to jedz do gumiarza
i on powie czy calosc bedzie pasowala.
w skodzie Fabii ojca ktora byla kupiona na alu te same sruby pasuja do
stalowek (fabrycznych)
Temat: SPRZEDAM : SKODA FABIA
SKODA FABIA 2000 r.1.4 (68 KM) przeb.22000 km . kolor LAGUN BLUE METALIC
(blekit metalik) aluminiowe felgi 15" opony 195x60x15 + komplet kol zimowych
14" , spoilery MS Desing , KAMEI , MILOTEC, uklad wydechowy sportowy SEBRING
, aluminiowe dodatki ...(jak ktos chce to mam jeszcze progresywne sprezyny
EIBACH SPRINGS
Wyposazenie :klimatyzacja ,2x poduszki, elektryczne szyby , wspomaganie
kierownicy , centralny zamek , alarm .................................. i
duzo jescze. KUPIONY W SALONIE SERWISOWANY !!!
cena 39500zl
Przepraszam ze sie wtracam,ale czy to nie jest troche za duzo?Rozumiem
tuning, ale zadko sie to zwraca przy sprzedazy.
Ile kosztuje taka nowa z tym wyposarzenim?
Temat: SPRZEDAM : SKODA FABIA
o to chodzi ,ze z tym wyposazeniem nie kupisz w salonie :)
| SKODA FABIA 2000 r.1.4 (68 KM) przeb.22000 km . kolor LAGUN BLUE
METALIC
| (blekit metalik) aluminiowe felgi 15" opony 195x60x15 + komplet kol
zimowych
| 14" , spoilery MS Desing , KAMEI , MILOTEC, uklad wydechowy sportowy
SEBRING
| , aluminiowe dodatki ...(jak ktos chce to mam jeszcze progresywne
sprezyny
| EIBACH SPRINGS
| Wyposazenie :klimatyzacja ,2x poduszki, elektryczne szyby ,
wspomaganie
| kierownicy , centralny zamek , alarm ..................................
i
| duzo jescze. KUPIONY W SALONIE SERWISOWANY !!!
| cena 39500zl
Przepraszam ze sie wtracam,ale czy to nie jest troche za duzo?Rozumiem
tuning, ale zadko sie to zwraca przy sprzedazy.
Ile kosztuje taka nowa z tym wyposarzenim?
--
Kamil B <<<Kamiltchi|
Derbi Senda-R
gg:1099480
Temat: Cena Fabii?
znaków:
| Czesc!!!
| Ile moze byc warta Skoda Fabia Combi 2003 r. 1.9 sdi.
Patrzyłeś tu http://tiny.pl/7qd? Jak wyjdzie zbliżone do twoich oczekiwań,
buahahahaa
z ciekawosci popatrzylem - cos im dziwnie te szacunki wychodza ....
FORD Scorpio 2.9i Kat. MR'85 2.9i24V Ghia
Przybliżona wartość wycenianego pojazdu: -1000 PLN
Rok produkcji: 1995
Pierwsza rejestracja: maj 1995
Typ nadwozia: lim4
Pojemność silnika: 2933 cm3
Moc: 194 KM
Przebieg: 200000 km
Wyposażenie: Lakier metalizowany
ABS
Klimatyzacja
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Radioodtwarzacz
Felgi aluminiowe
Szyby przednie regulowane elektrycznie
Szyby regulowane elektrycznie
Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
Alarm
Immobilizer
Automatyczna skrzynia biegów
Fotele przednie podgrzewane
Fotele przednie regulowane elektrycznie
Komputer pokładowy
Siedzenia tylne składane
sprawdzilem model po liftingu - rocznik 96 przykladowy i wyszedl 1200 ;)
Temat: 1
póki co jeżdziłem Skoda Fabia od ojca:P i Maluchem siostry xD
no ale teraz Peugeot 206 mmmmm..
dokładnie taki tyle że obniżony
1,6 silnik benzyna, 110KM, alu felgi 19' 2003r. i oczywiście car audio najważniejsze : ) 2x Alpine SWE-1243E 800W + 2x Clarion SRQ2030R 400W + wzmacniacz Ground Zero GZTA12000MK2 2400W itd
Temat: auto koreańskie
| Serio uwazasz ze panda to lepsze auto niz Fabia??!!?? Jesli tak to mozesz
| byc autorytetem w doradzaniu ktory samochod jest lepszy... ;-)
Pod względem cena / jakość - to lepsze i to dużo lepsze !
Skoda ma jakieś ceny z kosmosu - zaczyna sie od 36.000 zł.
Fakt, że dają kilka tysiecy rabatu i ubezpieczenie, ale teraz
pod koniec roku inni też dają...
Fabia to stary model, który nie wytrzymuje konkurencji ze
strony aut koreańskich i francuskich.
ale to wogole bez sensu porownanie, Panda i Fabia to zupelnie inne
samochody, inna klasa. Rownie dobrze ja moge porownac cene Cromy do Fabii i
tu okaze sie wszystko na korzysc Skody. Panda -miejski kurdupel, Fabia -
male autko rodzinne, wiec porownanie ceny jest bez sensu.
Skoro mowisz ze Skoda ma cene z kosmosu i podpierasz sie Rio gdzie cena
podstawowego modelu sedana kosztuje ok 40tys. To nie jest cena z kosmosu??
Ojciec w czerwcu kupowal Fabie i z rabatem za 42tys ma kombi z klima, ABS,
el szyby, lusterka, komp pokladowy, multilock, alu-felgi, koła z zimowkami,
4 poduszki, czujnik parkowania, + jakies pierdoly jak lakier metalik,
skorzana kierownica... czyli pelne mozliwe wyposazenie do fabii bez skory i
klimatronika. oCzywiscie silnik podstawowy ale Rio za taka kase tez ma
silnik 1,4 i slabsze wyposazenie...
Temat: Piękne Felgi 16" 5x100 Skoda VW ..Super Cena
Witam
Przedmiotem aukcji sa bardzo fajne felgi aluminiowe ktore latały na mojej Fabii :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=527237766
ET 35
szerokosc 7"
stan dobry.
Nigdy nie naprawiane !!!! 100% proste.
Cena dotyczy samych felg bez opon.
cena z oponami 1300zl.
Odbior osobisty: Płońsk, Łomianki oraz okolice.
Kontakt: 660 409 851
POLECAM
Temat: Kilka pytań. FABIA 1.4 16V 55 KW - 2003 Rok
Witam od niedawna jestem posiadaczem Fabii i w związku z tym mam kilka pytanek odnośnie niej.
- po jakim czasie trzeba wymienić w niej rozrząd - jaki jest koszt części i robocizny
- co ile wymieniać olej silnikowy - ile wchodzi w sumie oleju do tego silnika
- co ile wymieniać płyny, filtry i tego typu rzeczy - jakie są koszty części
- co powiecie na temat tego silnika - jakie macie z nim doświadczenia
- na co muszę uważać podczas eksploatacji - jakieś wady (względnie zalety)
Ogólnie będę wdzięczny za każdą sugestie i każdą podpowiedź na temat tego autka.
Jak by ktoś miał linka do książki na temat tego auta - typu sam naprawiam....lub podobnych to będę bardzo wdzięczny za info.
Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego autka.
I jeszcze jedno - kupiłem to auto na oryginalnych ALU SKODY i sprzedający dał mi drugi kpl kół na stalkach ale powiedział ze śruby pasują do obydwóch kpl-ów felg bo w serwisie mu powiedzieli zę do alumów pasują śruby ze stalówek bo to są oryginały skody (alumy). Czy rzeczywiście tak jest bo chce kupić śruby zabezpieczające do kół ale teraz nie wiem jakie mam kupić.
Jeszcze raz dzięki.
Temat: Skoda Fabia Comfort 1.9 TDI
Mam do sprzedania Skodę Fabię z nadwoziem typu Hatchback.
(po kliknięciu w fotkę dostępne jest większe zdjęcie)
Wersja: Comfort
Silnik: diesel, 1.9 TDI
Kolor: czarny perłowy
Rok produkcji: 2003 (wrzesień), pierwsza (i jedyna) rejestracja w październiku 2003.
Przebieg: 115.000 km
Cena 26.000 zł
Wyposażenie dodatkowe (ponad wyposażenie wersji Comfort):
+ fabryczna klimatyzacja półautomatyczna (domawiane przy zamówieniu auta)
+ tempomat
+ felgi aluminiowe (Skoda) 14 cali
+ doskonały system audio: radio Alpine (z obsługą mp3), wzmacniacz 300W, system 4 głośników przód, demontowalny subwoofer w bagażniku, dodatkowe wygłuszenie auta
+ gustowne przyciemnienie okien metodą "piecową", wykonane przez firmę http://www.technicolor.pl/
+ dodatkowy immobiliser niefabryczny (antykradzieżowy, ukryty "pstryczek-elektryczek")
Kupiony w salonie w Warszawie. Jestem pierwszym właścicielem.
Auto serwisowane było wyłącznie w autoryzowanych serwisach Skody, potwierdzeniem czego jest kompletna dokumentacja serwisowa oraz książka obsługi. Wszystkie serwisy (wymiany oleju, przeglądy, wymiana paska rozrządu, itp.) przeprowadzane były zawsze grubo przed wymaganym czasem i przebiegiem - po prostu dbałem o auto i nie oszczędzałem na serwisowaniu, za co auto odwdzięcza się stałą bezawaryjną pracą.
Auto ma piękną tapicerkę wnętrza w kolorach czarnym i czerwonym - czarne brzegi, czerwony środek.
Gorąco polecam - to niepowtarzalna okazja zakupu doskonale utrzymanego i zadbanego auta, które przy swoich dobrych osiągach zadowala się minimalną konsumpcją paliwa (w trasie niczym niezwykłym jest spalanie nawet poniżej 5 l/100 km!).
Gratis dodaję komplet opon zimowych.
Kontakt - numer telefonu +48 796 465 238.
mar00ha
Temat: jak stuningowac honde civic z 91r??
i na łożu smieci przekazał przyjacielowi naistotniejszą w jego zyciu wiadomosć: masz tu moje hasło, wejdź na forum i popros o zamknięcie wątku..
Wombat nie było łoża śmierci. On zginął w wypadku... Przyjaciel dostał dzień przed wypadkiem kasetę wideo z napisem "Jak zginę to se obejrz" i tak oto nawiedził to forum !!!
kapelusznik nie oznacza, ze musi byc stary ... jak sasiad ma accorda to na pewno nie jest kapelusznikiem .... kapelusznik to na przyklad facet w dziwnej czapie jadacy przykladowo tica albo fabia z czterema seryjnymi kapakami .............
Ale co nie musi być stare, auto czy właściciel ?? Nie no ten dziadek obok mnie co mieszka to ma najnowsze OZ (takie jak mercedes SLR) zamiast kołpaków... Czapkę dziwną też ma (ale w lato ją zakłada jak na ryby jedzie) bo całą w haczykach i wabikach na ryby...
Czyli jak mój sąsiad jedzie swoją Hondą na ryby zimą i ma założone zimówki i standardowe kołpaki to nie jest kapelusznikiem tylko [ o jejciu! jejciu! ]*** TUNEREM bo ma Accorda. A mój dawny nauczyciel z fizyki też to spec od tuningu po ma Accorda i jakieś tam alu....
Ale koleś na jakimś rajdzie (jakimś podrzędnym) jak jedzie w lekko podrasowanej Fabii i ma na głowie kask i stalowe felgi bo na wybojach alu diabli by wzieli no to nie jest rajdowie tylko kapelusznik który na forum nie ma prawa głosu zabierać...
No ciekawy wyznacznik, ciekawy...
tica
Odmieniając przez przypadki to powinno być: Tico, ewentualnie bardzo spolszczone Ticiem (czyt. tikiem).. No ale tak jak pisałem trzeba gimnazjum skończyć...
A na koniec chciałbym wszystkich bardzo ale to bardzo przeprosić, że wogóle udzielam się na tuningforum.pl no bo jeżdżę Daewoo Tico (spadek po nieżyjącym dziadku, który co gorsza nosił kapelusz i nie pomyślał o zdjęciu kołpaków) a jeszcze na dokładkę mam w rodzinie posiadaczkę Skody Fabii, która też czasem nosi kapelusze i ma kołpaki bo kiedyś wpadając w dziurę połamała felgę aluminiową i uznała, że nie warto takowych zakładać. Bardzo bardzo przepraszam też że nie mam Hondy Accord. Moje finanse wystarczą na takie auto więc jak tylko sobie kupię Hondę Accord to znowu się zaloguję na forum. Mogę przecież kupić inne auto ale kupię Hondę Accord żeby nie być kapelusznikiem i móc wypowiadać się na forum.... Jeszcze raz przepraszam i kłaniam się do stóp wszystkim którzy nie jeżdżą "fabią" lub "tica"
Temat: Jadą tanie auta z Azji
Jadą tanie auta z Azji
Modele indica, indigo, safari i xenon wkrótce w polskich salonach samochodowych. Modele segmentu B będzie można kupić już za 27 900 złotych.
Tata motors indica będzie dostępna z silnikiem benzynowym 1,4/85 KM już za 27 900 złotych. (TATA)
Marubeni Motors Poland, dystrybutor pojazdów marki TATA zdradził ceny detaliczne aut, które wkrótce trafią do salonów sprzedaży w naszym kraju.
Tata Motor to największy prywatny producent samochodów w Indiach i jeden z największych w Azji, który w tym roku kupił od forda marki jaguar i land rover, a ponadto współpracuje z mercedesem i fiatem. W Europie koncern ten sprzedaje auta we Włoszech, Hiszpanii i Szwajcarii.
Na polskim rynku dostępne będą cztery modele: indica, indigo, safari i xenon. Wszystkie samochody objęte są 36-miesięczną gwarancją ograniczoną przebiegiem 100 000 kilometrów (w zależności co wystąpi pierwsze).
INDICA
Będzie dostępna z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4 litra i mocy 85 koni. Auto będzie oferowane w trzech specyfikacjach. Podstawowa, za 27 900 złotych, seryjnie posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i poduszkę powietrzną kierowcy. Ceny pozostałych wersji: 31 900 złotych (dodatkowo ABS, poduszka powietrzna pasażera i lampy przeciwmgielne) oraz 36 900 złotych (dodatkowo aluminiowe felgi i skórzana tapicerka).
Najtańsze nowe auta
Kosztująca 27 900 złotych tata India będzie najtańszym samochodem segmentu B. Ceny konkurentów tego samochodu są następujące (modele 4- lub 5-drzwiowe; uwzględniono promocje): hyundai getz - 28 200 złotych, dacia sandero - 28 500 złotych, dacia logan - 29 900 złotych, skoda fabia - 29 900 złotych, volkswagen polo - 32 540 złotych, citroen C3 - 33 150 złotych, ford fiesta - 34 500 złotych, toyota yaris - 35 500 złotych, renault clio - 35 930 złotych, kia rio - 35 700 złotych, chevrolet aveo - 37 050 złotych, opel corsa - 38 500 złotych, nissan micra - 38 900 złotych, mitsubishi colt - 39 190 złotych, peugeot 207 - 39 900 złotych, mazda 2 - 40 900 złotych.
Natomiast wersja modelu indica z silnikiem diesla o pojemności 1,4 litra i mocy 70 koni będzie dostępna w dwóch wersjach - za 33 900 złotych (wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, elektryczne szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszka powietrzna kierowcy) oraz za 36 900 złotych (dodatkowo ABS, poduszka powietrzna pasażera i lampy przeciwmgielne).
INDIGO
Indigo będzie dostępne z silnikiem benzynowym (za 37 900 złotych) lub diesla (za 42 900 złotych) z jedną wersją wyposażenia obejmującą wspomaganie kierownicy, klimatyzację, ABS, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i dwie poduszki powietrzne, lampy przeciwmgielne i relingi.
SAFARI
Safari będzie dostępne z napędem na jedną oraz na dwie osie z jedną wersją diesla: 2,2/140 KM. W sprzedaży pojawi się jedna wersja wyposażenia dla samochodów z napędem 4x2 (71 900 złotych) i 4x4 (79 900 złotych). Będzie ona obejmowała wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszkę powietrzną dla kierowcy i pasażera, ABS, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne, boczne progi i relingi.
Wersja z napędem 4x4 dodatkowo posiada natomiast przekładnię rozdzielczą z elektrycznym sterowaniem mechanizmu przełączającego i elektrycznym sterownikiem.
XENON
Xenon, z napędem 4x4 i 4x2 z silnikiem identycznym jak w modelu safari, dostępny będzie w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE, z kabiną pojedynczą lub podwójną.
Wersja DLS (48 800 złotych) jako odmiana bazowa występuje tylko z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną.
Wersja DLE posiada klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne. W odmianie 4x2 auto będzie kosztowało 53 800 złotych, a z napędem 4x4 - 64 900 złotych. Zaś DLE z napędem 4x4 z podwójną kabiną - 79 000 złotych.
źródło:echodnia.eu
Niestety tanie to one moze i są ale tam gdzie je produkują a unas dowalą cło bo to autko nie Z EU i cena bedzie wielka i lepiej bedzie kupic konkurencje.
i tu jeszcze jeden link : http://www.motofakty.pl/a...a_w_polsce.html
Temat: Skoda Roomster od lipca w Polsce (ale i tak od września :) )
Najnowszy produkt Skody, model Roomster ma być odpowiedzią czeskiej marki na nowe wymagania rynku w segmencie aut kompaktowych i kombivanów. Z połączenia kilku rozwiązań Fabii i Octavii II wyszedł model rozmiarami plasujący się w niszowej w Polsce klasie MPV z aspiracjami przeprowadzenia małej rewolucji również w segmencie C.
Cena za podstawową wersję wyposażoną w silnik benzynowy 1,2 l. będzie kształtować się w przedziale 46-47 tys. zł. Wersja Style z silnikiem 1,6 l. z którą Skoda wiąże największe oczekiwania na polskim rynku ma być o około 10 tys. droższa. W przyszłym roku pojawi się również wariant dostawczy Roomstera. W planach produkcyjnych Skoda nie przewiduje budowy auta z napędem na cztery koła. Pierwsze modele pokazowe trafią do polskich salonów w lipcu. Już wtedy będzie można składać zamówienia na nowy produkt czeskiej marki. Do rąk potencjalnych właścicieli auto trafi natomiast we wrześniu.
Historia Roomstera rozpoczęła się w 2003 roku na salonie samochodowym w Genewie. W szwajcarskich halach wystawowych Skoda zaprezentowała wówczas prototyp tego modelu, który wywołał wśród publiczności niemałe poruszenie. Nietuzinkowa sylwetka, przesuwane drzwi w tylnej części auta (rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie aut), rozsądna ogólna koncepcja samochodu i zapowiedzi Skody o wprowadzeniu auta do seryjnej produkcji były głównymi czynnikami, dla których świat motoryzacyjny dokładniej przyjrzał się temu modelowi.
I faktycznie, już w trzy lata po debiucie Skoda Roomster w wersji produkcyjnej pojawiła się Europie. W pierwszych miesiącach tego roku prezentowana była w Genewie i na targach lipskich w Niemczech, lada dzień pojawi się w sprzedaży w Czechach, a w trzecim kwartale tego roku zawita do Polski. Co prawda wersja produkcyjna została poddana kilku zmianom w stosunku do modelu studyjnego (zrezygnowano między innymi z rozsuwanych drzwi ze względu na zapewnienie lepszego komfortu i wyższego przodu – względy bezpieczeństwa w kolizji z pieszym), jednak forma auta pozostała niezmieniona.
Korzystając z zaproszenia Skody udaliśmy się do stolicy Czech, Pragi aby przyjrzeć się dokładniej nowemu produktowi z Mlada Boleslav i podzielić się pierwszymi wrażeniami z jazdy. Na początek kilka słów o ogólnej charakterystyce modelu.
Przy tworzeniu Roomstera głównym założeniem jakim kierowali się projektanci i inżynierowie Skody było stworzenie auta jednocześnie rodzinnego i rekreacyjno-sportowego. Z tego powodu Roomster wyróżnia się ciekawą acz kontrowersyjną sylwetką bardziej przypominającą popularne, dostawcze pickupy . Płyta podłogowa Roomstera to zlepek trzech różnych części, przodu zaczerpniętego od Fabii, zupełnie nowej części środkowej i tyłu od nowej generacji modelu Octavia. Takie rozwiązanie sprawiło, że nowa Skoda ma dość szeroki rozstaw osi 2617 mm co nie jest bez znaczenia w przypadku całkowitej długości auta – 4205 mm oraz pozycjonowania w klasie kompaktów i minivanów, w szeregu z Toyotą Corollą Verso, Fordem Focusem C-Max i również nowym Nissanem Note.
Jeżeli chodzi o polski rynek, to Skoda Roomster oferowana będzie w czterech wersjach wyposażenia: Roomster, Style, Sport i Comfort i z sześcioma silnikami – po 3 benzynowe (1,2 12V HTP 64 KM, 1,4 16V 85 KM, 1,6 16V 105 KM) i wysokoprężne (1,4 TDI PD 70 lub 80 KM oraz 1,9 TDI PD 105 KM). We wszystkich wariantach dostępna będzie 5-stopniowa, manualna skrzynia biegów, zaś dla wersji 105-konnej opcjonalnie będzie można zamontować skrzynię automatyczną Tiptronic.
Do jazd testowych wybraliśmy model z benzynowym silnikiem 1,2 l. odpowiadający naszym zdaniem najbardziej polskim realiom i zasobności portfela przeciętnego Kowalskiego. Mimo że jednostka nie imponuje wygórowanymi osiągami w mieście spisuje się poprawnie. Troszkę gorzej jest już na drogach szybkiego ruchu lub autostradach gdzie Roomster potrzebuje trochę czasu aby rozpędzić się do 130-140 km/h. Silnik jest w miarę elastyczny, jednak budzić zaczyna się dopiero od 4000 obr. Na zdecydowaną pochwałę zasługuje zawieszenie (przód kolumny McPhersona, z tyłu belka skrętna). Konstruktorom udało się znaleźć kompromis pomiędzy twardością i stabilnością w zakrętach, a komfortem. Roomstera prowadzi się precyzyjnie, przy większych prędkościach w zakrętach daje o sobie znać podsterowność co jest wynikiem cięższego przodu auta.
Pierwsze wrażenie jakie zaobserwowaliśmy po zajęciu miejsca w Roomsterze to przestrzeń. Na brak miejsca nie powinni narzekać pasażerowie z przodu i z tyłu. Co prawda miejsce kierowcy jest troszkę ograniczone przez wysuniętą kolumnę kierownicy, jednak podczas dłuższej jazdy nie ma to większego znaczenia i nie odbija się to na kondycji prowadzącego. Pod względem miejsca na nogi z tyłu Roomster wypada bardzo dobrze. Dużą przestrzeń udało się zagospodarować dzięki wyżej usytuowanym (o 4,6 cm) siedzeniom w stosunku do przednich foteli. Komfort jazdy jaki oferuje czeskie MPV jest naprawdę przyzwoity. Na duży plus zasługuje nowatorski system Varioflex umożliwiający składanie i przesuwanie tylnych siedzeń w różnych konfiguracjach, zapewniając jednocześnie szeroki wachlarz przewożenia bagażów. Z ciekawostek można wyróżnić system zabezpieczeń do przewożenia maksymalnie dwóch rowerów wewnątrz auta. Roomster osiąga też dobre wyniki jeśli chodzi o ładowność. W podstawowej konfiguracji siedzeń przestrzeń ładunkowa wynosi 477 l, po złożeniu tylnej kanapy 1555 l, a po całkowitym wyjęciu foteli 1780 l.
W wyposażeniu standardowym znajdą się m.in. w ABS (funkcja ASR), poduszki powietrzne przednie i boczne, czujnik parkowania, radio CD (DIN 1), wspomaganie kierownicy, system Isofix, system Varioflex, 14-calowe alu-felgi.
[mojeauto.pl -
link ]