Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Fan Klub Fiat





Temat: No to dolaczylem do was
W imieniu Śląskiego Klubu Pandy oraz Fan Klubu Fiata Pandy witam.

Jesli chodzi o pogaduszki, to większość klubowiczów jednak prowdzi je na ogólnopolskim forum www.panda.fiat.prv.pl/forum

PS.
Sorki chłopaki za reklamę, ale częściej Was tam spotykam niż tu






Temat: Polacy w Killarney
No to sie zdziwiłem
Sporo nas tam. Dotychczas sadzilem ze skoro trzeba sobie wiecej trudu zadac aby do Killarney dojechac (niz np do Dublina) to odsetek Polaków bedzie mniejszy. Zreszta, chyba nie da sie znalezc w Irlandii miejsca gdzie nas nie ma

Tak na marginesie: juz jakis czas temu sie zastanawialem ze tak fajne i przydatne forum nieco sie marnuje (biorac pod uwagę ilosc uzytkowników). przy takiej ilosci polskich mieszkańcow Killarney moznaby tu zrobic wiele rzeczy. Da sie to zrobic
Jestem zalozycielem fan klubu fiata pandy http://fiat.panda.prv.pl i tez mielismy problem z promocja strony itp. Efekt naszych wysilków przeszedł moje najsmielsze oczekiwania.
Generalnie po tym jak pojawie sie w Killarney i uporam ze sprawami (mieszkanie, praca) bardzo chetnie pomoge Ci (jesli oczywiscie chcesz) w rozwoju forum i strony.

Pozdrawiam





Temat: Witamy
Witam Szanownych Właścicieli Coupetek

Jakiś czas temu postanowiłem sobie kupic jakies auto "nietuzinkowe" i z dusza i mój wybór padł na Bertonke. Jako ze od kliku lat mieszkam w Irlandii - było to dość trudne zadanie, bo tutaj to autko jest jeszcze bardziej egzotyczne niż w Polsce.
Szukałem zadbanego egzemplarza przez około 2 miesiące, ale się udało. Kilka słów o moim autku:
Astra Coupe z 2001 roku, silnik Z18 XE o przebiegu 90 000 mil. Wyposażenie pewnie standardowe:
-4 airbagi
-podgrzewane, skorzane fotele
-cdr500
-alufelgi 15'
itd itp



O mnie kilka slow:
Kilka lat temu, z kilkoma kolegami zakładałem Fan Klub Fiata Pandy , który dziś sie prężnie rozwija. Pandy juz nie mam dawno, bo przytrafilo mi sie dachowanie, ktorego to dzielne autko nie znoslo zbyt dobrze

Do do Coupetki to dachowań nie planuje Na razie będzie seryjna bo mam 6 miesiecy gwarancji od dealera od którego kupiłem to cudo. Po tym okresie, jak nie wykryje zadnych usterek - z pewnością zagości w niej kilka subtelnych zmian. Ale to czas pokaże co i jak sie potoczy.

pozdrawiam



Temat: Fiat 127- info dla wielbicieli.
Sorry
            za brak podstawowych info, ale wiadomość pisałem on-line, a TPSA
ceni się drogo.
Części, które mam pochodzą z modelu 2-drzwiowego (w instrukcji obsługi
nazywają go Berlina 2-drzwiowa). Silnik typ 100GL.000, pojemność 903ccm, Moc
47KM, Skrzynia biegów 4-biegowa.
Mój samochód pochodził z 1974roku. (Mam także części do innych roczników.)
W najbliższym czasie postaram się wysłać na listę spis części, które
posiadam.

Co się tyczy fan-klubu FIAT-a 127 to w tej chwili mogę podać adres strony o
tym pojeździe: http://venus.wmid.amu.edu.pl/~kali/samochody/fiat127.html
(dawno tam nie zaglądałem i nie wiem czy jeszcze działa!!!)


===========================================================================






Temat: Zlot Fiata Pandy w Sulejowie.
Witam. Kolega mnie namawia na wyjazd na zalocik Fan Klubu Fiata Pandy nad zalew sulejowski.. Moze ktos by napisal maila z zapytaniem czy nie moglibysmy sie dolaczyc?
Info nt. zlotu jest tutaj http://www.panda-zlot.2005.prv.pl/ Ktos bylby chetny?
Pozdr.



Temat: Proszę o radę .
Zaszło małe nieporozumienie, Fan Klub Fiata Pandy zrzesza posiadaczy i miłośników starych Fiatów Panda (w pierwszej budzie) Seatów Marbella i Terra. Oczywiście nie zamykamy się na innych użytkowników, ale niestety nie będziemy mogli Ci być pomocni odnoście nowej Pandy. Nowa Panda ma swoją stronę i Forum: http://www.fiatpanda.org.pl myślę, że tam odnajdziesz to czego szukasz.



Temat: Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
Jakie miłe powitanie .Dzięki wielkie za serdeczne przyjęcie.Widzę że jest tu duużo Fiato-maniaków.A wogle poznaję kolegę z Fan Klubu Fiata Pandy...już z daleka na avantrze dostrzegłem tą kanciastą piękność .Witaj Maciek WK...można powiedzieć że poszedłem w twoje ślady .



Temat: Alfa 147/Lancia Lybra/Chrysler Neon

Mateusz w tym klubiefani, on choć by cały dzień przy swojej Alfie grzebał powie że jest super :lol:
dobrze przemyśl za nim kupisz , bo wygląd to nie wszystko


Ja znam czlowieka - fana Fiata Coupe. Autko wyglada fajnie, czlowiek jezdzi na zloty gdzie glowny temat rozmow to: "co czym zastapic i jak naprawic"... To jego 3(!!!) fiat coupe - co kto lubi. Ja rozejrzalbym sie za innymi markami niz wloskie czy amerykanska.

Teraz jeżdzę Mitsubishi Lancer (2.0 135 koni) - swietne zawieszenie i dynamika, minus to spalanie. Moze cos z tej marki? Najlepiej z fabryki w Japonii bo Holanderska ma gorsza opinię.



Temat: Nowy użytkownik
kiepsko szukacie...jest juz fan klub fiata bravo :D
co prawda mi sie tam nie podoba ale...
www.bbtp.pl




Temat: Tłumik MICHAEL do malca
mam prosbe do klubowiczów.Kto jest zapisany na forum śląski fan klub fiata 126p??Potrzebuje jakis kontakt do użytkownika adamo ktury chce sprzedac tekle.Z góry dzięki.Potem fifi wykasuje ten post



Temat: Ślub w październiku 2009 :) przygotowania, nowinki, pytania
morfina, samochodzik genialny! Zazdroszczę my myśleliśmy początkowo o jakimś starym fiaciku ale chyba temat upadł - luby napisał do kolegów z klubu fanów Fiata ale do tej pory nikt się nie odezwał



Temat: Nowy użytkownik
[quote="blondas"]kiepsko szukacie...jest juz fan klub fiata bravo :D
co prawda mi sie tam nie podoba ale...
www.bbtp.pl[/quote]

Ja nie szukałem :)




Temat: Wrażenia po Jesiennym Zlocie Pand 2005
W związku z tym, że częściowo przejąłem administrację strony Fan Klubu Fiata Panda, mam prośbę do osób obecnych na Jesiennym Zlocie Pand - napiszcie jakąś krótką relację ze zlotu, bo poza waszymi komentarzami z forum, nie mogę na stronie umieścić żadnych tekstów. Pliz




Temat: kolejny zlot :>

Moja żona nie chce słyszeć o motocyklu

a może żone zmienić
mój kumpel , który tak jak ja ma hopla na punkcie Malucha i większość
czasu spędza w garażu coś tam poprawiająci tuningując ,
jego poprzednia żona nie mogła zrozumieć jego pasji i niestety musiała odejść ,

teraz znalazł taką co też jest zakochana w Fiacie 126p
( jest prezeską klubu fanów 126 p na Węgrzech - TAK jest Węgierką )
i za 3 tyg. na zlocie Fiata 126p w słowackim Zvoleniu będzie wesele !!!!
( na zlot ten przyjeżdza co roku okolo 250 -300 Fiatów 126p z całej Europy, z Polski około 50 )



Temat: Wykaz aktywnie działających klubów związanych z CB w Polsce.
WIdzę samych fanów Fiata UNO. Też byłem szczęśliwym właścicielem tego sprzetu. Niestety zmarł śmiercią tragiczną w zeszłym roku. A taki był młody. (2001 - 899 cm)Jak by kogoś interesowały jakieś organy do przeszczepu.....to chętnie porozmawiam na ten temat.
A jestem członkiem klubu SUGAR MIKE - 161 SM 997. Jak na razie jeden z prężniejszych klubów w naszym pięknym kraju



Temat: kupie Fiata 125p KOBMI !!!
kumpel kupi jezdzacego i w miare dobrze utrzymanego Polskiego Fiata 125
najlepiej w wersji kombi

wszystkie warunki do uzgonienia

ps. czy jest jakis fan klub milosnikow takich klasykow???

=== Michał Petruczeńko alias petrumi ====

ICQ 3126687      gms/sms +48 602 157523





Temat: kupie Fiata 125p KOBMI !!!
popieram





kumpel kupi jezdzacego i w miare dobrze utrzymanego Polskiego Fiata 125
najlepiej w wersji kombi

wszystkie warunki do uzgonienia

ps. czy jest jakis fan klub milosnikow takich klasykow???

=== Michał Petruczeńko alias petrumi ====

ICQ 3126687      gms/sms +48 602 157523






Temat: Hyundai Coupe 2.0 98rok Opinie
Fiat Barcheta , myślałem nad tym samochodem , ale niestety bardzo się psuje, czytałem fora i ludzie mający ten samochód bardzo narzekaj. Nie chce samochodu " rodzinnego" passaty, A4 odpadają. Chce furkę niska , szeroka. Moją uwagę przykuły Hyundai Coupe , mazda mx3, fiat Barcheta.
Barcheta niestety bardzo się psuje, mazda o dziwo bardzo dużo pali. Znajomy posiada mazdę i czasami potrafi mu wypić 15-17 litrów po miecie.
Padło na hyundaia. Miałem duże opory, co do tego koreańczyka ( te same, co przedmówca ) zaczęłem czytać fora fan kluby tego coupe i wchodzi ze to bezawaryjny samochód. Tak naprawdę szukam negatywnych opinii ( pozytywne juz znam), aby znaleźć słabą stronę tego samochodu.

A może ktoś ma jakąś propozycje innego samochodu z podobnym charakterem i z silnikiem minimum 2,0 ,150 km i tak 180 Nm.



Temat: Spocik w Warszawie?
mam pomysl cobysmy sie podpieli pod spot fan klubu www.seicento.pl ktory odbedzie sie 16 wrzesnia o g 19ej w piasecznie pod warszawa...

adres...
.
parking na ul.Sierakowskiego 1 (koło urzędu w Piasecznie)
godz. 19:00
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?p=145425&sid=45dad607c7a4677577dc4296ce72aacf#145425
ja co prawda nie bede bravolotem ale tez fiatem tylko ciut mniejszym :wink:




Temat: Zlot ogólno-daewoo
jeste sprawa. koledzy z mfk do ktorego naleze czyli malego fan klubu maluszka organizuja spot tego samego dnia w silesii. fajnie by bylo jakbysmy my tam wpadli taki spot fiat-daewoo co wy na to? :mrgreen:

[ Dodano: 2006-12-24, 13:58 ]
tak na wstepie mfk chce zrobic spot o 13 na parkingu silesi konkretnie da znac po swietach



Temat: Seria nieszczęść
To że dieslowskie golfy zjadaja cupety to jest straszne , ale to co wczoraj widziałem podczas Eurowizji, w czasie wystepu prawdopodobnie polskiego zespołu, to jest makabryczne. Zagotawało mnie to strasznie!!! Kto "toto" wybrał. Ono pomyliło imprezy zlazło sobie z rury i udawało, że jeszcze coś innego potrafi. Nie mogę pojąć jak można było dopuścić do takiego skandalu. Zespół reprezentujący mega katolicki kraj pokazał sie w bieliźnie erotycznej, a co na to Ojciec??? Mam nadzieję, że zostanie powołana na tą okoliczność jakaś spec komisja. A już poważnie, to kto tym steruje mnie przypuszczam abyśmy mieli aż tak głupie społeczństwo. Jako stary fan ciężkiego roka, proponuje aby Klub Fiata Coupe oprotestował powyższe zjawisko i zaproponował nawą metodę wyłaniania kandydatów do Eurowizji poprzez wyścig na 400m.



Temat: witam wszystkich fanów fc :)
Nazywam sie KRYSTIAN , AYRTON CZACZYK urodziłem sie wczoraj rano o godzinie 4:18 ważyłem wtedy 3790 gram , mój tata "PAWI" już od początku obiecał mi że bedę w klubie fiata coupe i dotrzymał słowa. Mam nadzieje ze przyjmiecie mnie ciepło.

Pozdrawiam , najmłodszy klubowicz

mikro PAWI

ps. Jutro tata zrobi mi zdięcie i mam nadzieję że zobaczycie jaki ze mnie misiek



Temat: Wasze 2 lub 4 kółka

ja posiadam wrecz niesamowite auto fiata 126 p

a takze smigam na rolkach


Nie smigam na rolkach ... chyba bym się zabił na pierwszym lepszym krawężniku .
Ale dołączam do klubu fanów "maluszka " - mój ma kolor zielony z bagażnikiem na dachu ,rocznik 1988 - dosyć dobrze się sprawuje spala po mieście około 6L/100km , na trasie 5.5 L .



Temat: Jednak nie coupe
Kali jednego nie rozumiem...z jednej strony jedziesz na alfe(brak prestizu,awaryjnosc)a z drugiej piszesz ze chcialbys zeby FC to byla chociaz alfa... troche konsekwencji...:b

Mowisz ze alfa nie zdobyla popularnosci...hm...prawie 80 tys sprzedanych egzemplarzy GTV przez 10 lat...fan kluby od Japoni przez Tajwan...Turcje...o Europie nie wspominajac.Potrafi do dzisiaj konkurowac z autami typu TT czy 350 Z (wprawdzie marnie )ale pamietajmy ze jest na rynku od 95 roku bez praktycznie zadnych zmian(jedynie lekki lifting przodu).Nie ma nawet ESP a i tak w testach prowadzenia dotrzymuje kroku dzisiejszym "coupe"wyposazonym w wszystkie elktroniczne pomocniki kierowcy.
W zeszlym roku sprzedano w Polsce 13 sztuk GTV...czy to malo jak na nasz kraj?...sprawdz ile sprzedali TT lub 350 Z...
Alfa sprzedaje sie najlepiej w koncernie Fiata(jesli chodzi o zysk) i napewno nie jest to auto dla wszystkich ,wiele razy spotykany na ulicy czy to w GTV czy 156 slyszalem "piekne auto ale to alfa ...to sie psuje"-wiem ze nie jeden marzy o alfie ale nigdy nie kupi-pojdzie po TT ...A JA WLASNIE Z TEGO NAJBARDZIEJ SIE CIESZE

Pozdro



Temat: MEGAzlot 2007 podsumowanie
witajcie...
to byl moj drugi mega zlot i dla mnie byl drugi raz udany...
co prawda mimo ze mam 2 renowki przyjechalem fiatem ale za rok sie poprawie...obiecuje...
co do podsumowania....
jak juz ktos napisal nie byla to miedzynarodowa impreza niczym euro 2012 na ktorej wszystko musi byc idealnie ...
krytyka jest potrzebna ale nie wyssana z palca...
co do zarzutu ze zlot powinien byc 2 dniowy...przeciez byl...
staram sie odwiedzac w miare wszystkie zloty marki Renault ale mega to jedyny gdzie czuje sie jak w rodzinie mimo ze daleko mi do Elblaga...
czuc zajebiscie mila atmosfere i niesamowita goscinnosc o ktorej nie ma mowy na jakim kolwiek innym zlocie spod znaku pikura na przyklad...
co do "goscia"
powinien pomuc zorganizowac nastepny zlot od podstaw i sam zobaczy jaka zajebista robote drodzy furelowicze zrobiliscie...
ja to rozumiem gdyz sam organizuje juz 2 zlot w fan klubie R25 i wiem ile to kosztuje poswiecenia,czasu i wlasnej kasy ktorej nikt Ci przeciez nie odda...
ale przeciez to sie robi dla idei a nie poklasku...
w technikum krytykowalem babska gazetke i wysmiewalem ile sie da...dziewczyny sie wku...ly i powiedzialy zrob lepsza....
zrobilem...a co!!!
tyle ze nikt jej nie kupil...
tak samo z tym zlotem....niech drogi user "gosc" zrobi cos sam a zobaczy jak to sie je....

w przyszlym roku proponowal bym wam drodzy organizatorzy tylko mala nalepke pamiatkowa cobyscie wyprodukowali ze zlotu na autko...moze to dobry pomysl a moze zly sami ocencie..tak czy siak mi sie podobalo i za rok mozecie na mnie liczyc

p.s. zgadzam sie ze impreza mogla by sie odbywac 2 razy w roku.. na jesieni tez bym przyjechal




Temat: Jakie auto kupić
w sumie to jezdzi - ja nie jestem ogolnie fanem gazu - stac cie na auto to i na paliwo ale jak ktos potrzebuje oszczednosci bo duzo jezdzi to zdaje sobie sprawe ze ma to sens i w takiej sytuacji sam bym elpidzi zalozyl

co do coupe odwiedzic mozesz forum klubu fiata coupe - tam znajdziesz wszystko o nim

zaleta tego auta jest stylistyka i osiagi - nie jest ciezki wiec kazdy silnik jaki w nim jest radzi sobie z nim dobrze no wiedomo ze 2,0 20V turbo lepiej napedza coupe niz 1,8



Temat: 28.04.2007 MAJÓWKA TORUŃ
Sierżant,
Jeżeli ktoś nie jeździ na zloty bo się boi "dresów" to może powinnien wstąpić do klubu fiata albo renaulta- moja skrome sugestia.
Marek


Strasznie boję się dresów, dlatego nie jeżdżę na zlot, boję się również moherowych beretów - dlatego właśnie nie chodzę do kościoła - no i dlatego że boję się księży.

Kramer, zlot w toruniu jest zlotem fanów bmw, którzy popierają i lubią palenie gumy... są różne zloty bmw, na których tego nie ma. Czy idziesz na bazar kupić adidasy bo jest największy wybór, czy do sklepu gdzie masz mniej modeli i wyższe ceny? Jeden ceni ilość a drugi jakość...

Pułkownik Zuber,
Prosze nie polemizować z kotem.

właśnie.



Temat: 28.04.2007 MAJÓWKA TORUŃ

Kramer napisał
vtakie zdanie jak Twoje jest zwykłą walką z wiatrakami - nie postawisz znaku że wstęp wzbroniony dla ludzi w dresach i dla tych , którzy chcą palić gumę. Prawie na wszystkich otwartych, dużych imprezach BMW gdzie spotkasz zarówno fana marki BMW jak i "dresa" , to konkurencja obowiązkowa w programie - czy się to komuś podoba czy nie - nie podnoszę faktu , że dla osób postronnych czyli widzów zawody palenia są interesujące , widowiskowe i efektowne.

????????? Co Ty piszesz... każdy zlot BMW to palenie gumy? To jak stwierdzić że każda impreza to mordobicie.... Ja jakoś bywam na różnych spotach i zoltach BMW i tylko w Toruniu jest palenie gumy

Zgadzam się z KRAMEREM ze na dużych zlotach palenie gumy jest standardem, a "dużych" zlotów w ciągu roku można policzyć na palcach jednej ręki, no chyba ze ktoś zlot traktuje jako spotkanie klilka zaparkowanych samochodów na sklepowym parkingu, albo wyjazd z psem nad jezioro- tacy też tutaj są....

Jeżeli ktoś nie jeździ na zloty bo się boi "dresów" to może powinnien wstąpić do klubu fiata albo renaulta- moja skrome sugestia.
Marek



Temat: ;) fani 126p


Tak się zastanawiam - czy jest/są w B-stoku
jakie  kluby maluszka, bąd  jakiekolwiek zloty/spotkania
użytkowników tej rakiety ?


Może te stronki przydadzą się posiadaczom Fiatów:

http://slave.e-edukacja.pl/~fiat/index.html

http://klub.chip.pl/blokus/

Akurat dzisiaj (we wtorek 17-12-2002):

Zacytuję z jednej ze stron klubowych Poloneza i Fiatów:

......
"FSO.POLONEZ.TUNING.KLUB wspólnie z FSO AUTO KLUB zaprasza wszystkich fanów
motoryzacji z Białegostoku i okolic na super OS czyli
sprawno ciówkę-zręczno ciówkę. Cało ć przewidziana jest w dniu 17.12.2002
( wtorek ) o godzinie 18.30 na parkingu za Wydziałem Budownictwa
Politechniki Białostockiej. Serdecznie zapraszamy wszystkich , którzy chcą
sprawdzić swoje umiejętno ci i lubią sportową rywalizację.
Nie nakładamy ograniczeń co do typu i mocy pojazdu. Liczy się tylko dobra
zabawa.

Pozdrawiamy i zapraszamy"
......

www.fso.ptk.prv.pl
www.fsoautoklub.pl/

Pozdrawiam

SławekS





Temat: 1
Jaka jest przyczyna agoni ?
Jest prosta ,prawdziwi fani wymarli może kilka osób nie,a to jest podstawa do działania klubu.
A teraz co zostało to tylko uzytkownicy Fiata, co jak tylko by finanse pozwoliły to pozbyli by się Fiata natychmiast.I na wieki o nim zapomnieli.
I na czym klub zbudować jak tu niema fanów.Dlatego On-line jest wystarczajace .
Nie ma się co cudów spodziewać.
Mam Tipo i zawsze o nim dobrze mówię ,co prawda nie jest to auto nr 1 ,ale dożywocie ma umnie zapewnione.



Temat: Pełny dostęp ?

jeżeli nie podoba ci się idea klubu "wzajemnej adoracji" to czemu chcesz się do nas dostać
tak trudno jest wysłać maila lub wpaść na spotkanie nasze. pewnie najlepiej jest dostać się wszedzie szumu i smrodu narobić i sobie poklikać i gwiazdek narobić.
bez sensu.
wpadniej kiedyś namariensztat terminy są w temacie otwartym, poznamy cię oblukamy toyotkę i poznasz nas i napewno zmienisz zdanie o klubie adoracji itp;)
pozdrawiam


A co do klubu to mam zgola odmienne pojecie. Bowiem oficjalny klub tlc na calym swiecie zrzesza uzytkownikow jak i zajawkowiczow tlc, a nie fiata pandy czy t yarisa.
Kupujac ten cudowny pojazd nie kierowalem sie tym, ze bede gwiazdki zdobywal bowiem z toba nie jestem wstanie i tak konkurowac tylko zamilowaniem do tego samochodu i nie bardzo rozumiem po co to wszystko. Spojrz prosze do osob oczekujacych, ilu ich tam jest i od kiedy sa zapisani to zrozumiesz, ze nawet osoba najbardziej odporna psychcznie zacznie sobie zadawac pytanie co ja tu robie i po co to wszystko. I przepraszam jesli kogokolwiek urazilem. Nie bylo to moja intencja tylko poruszenie tematu dotyczacego duzej grupy fanow tej marki.



Temat: wiec czego teraz sluchacie?
No panowie, u mnie teraz wyłącznie słychać:
to jest czad, Ale na poważnie to są uczucia, jakiś klub w centrum Warszawy, pod budynkiem Fiat 131 supermirafiori, Opel Manta, groszkowy polonez 1500,jakieś dwa rajdowe 125p, granatowy Fiat 132, czerwony fiat 128, aż tu pod klub nonszalancko zajeżdża porucznik Borewicz w białym Polonezie 2000 ech, lata '70
a dla fanów lat '80-

polecam tutaj zajrzeć
kiedy takie coś w Kozienicach powstanie?



Temat: Fiat sponsorem głównym Juve??

Na koszulkach miałoby się pojawić to najnowsze,czerwone logo.Zdjęcie jest na okładce dzisiejszego tuttosport

moglby ktos wrzucic to zdjecie z Tuttosport - jestem ciekawy jak to wyglada

Mógłbyś czytać cały temat (w tym przypadku przejrzeć)? Nowe logo FIATa.

Było by świetnie, gdyby to właśnie logo Fiata znajdowało się na naszych koszulkach. Ta firma jest związana z Juve i z Turynem więc fanie, że na koszulkach było by powiązanie co do sponsora i klubu. Jednak przeszkodą jest okrągłe logo, ja osobiście wolę poziome. Jednak zobaczymy co z tego wyjdzie, bo jak narazie nie jest chyba nic pewnego. Zdecydowanie wolę Fiata od Samsunga, Simensa, Fly Emirates czy AIG. Jest to chyba najlepsze z możliwych rozwiązań. Jeśli już dojdzie do podpisania ewentualnego kontraktu, to mam nadzieję, że logo świetnie się wkomponuje w nasze koszulki.

Pozdro




Temat: Transfery - pilka nozna
Właściwie barwy pozostały i logo jest podobne Ale rzeczywiście herbu klubu nawet w małym sopniu nie powinnno się zmieniać
Emblematy to se mogą zmieniać takie kluby jak Wisła Płock czy Amoca Wronki, ale coś tak historycznego to jest po prostu pogarda dla fanów mająca na celu zyski marketningowe ze sprzedaży nowych gadżetów z nowym logie klubu. I tak wątpie, żeby to wypaliło Niech lepeij wrócą do starej formy

Ciekawe czy nie ma to czegoś wspólnego ze zmianą warty we Fiacie



Temat: Fiat sponsorem głównym Juve??

Ok. W takim razie zakończmy "lekcje historii" i przejdźmy do innej lekcji - myślenia. Więc Tamoil "tak nie może być" gdyż jest to firma, tak jak kiedyś Sony, Ariston itp, czyli te które nas sponsorowały w przeszłości. Jednak nie robiły tego z miłości do klubu, bądź dlatego, że ich prezes był fanem Juve. Robiły to daltego, że Juventus to dobra z marketingowego punktu widzenia drużyna. Poprostu dzięki niej, loga tych firm mogły stać się znane na całym świecie, a pieniądze zainwestowane w Juve, mogły zwrócić się z nadwyżką.

Zgadzam się z Tobą, oczywiście Juventus to firma, która jest najpopularniejszą drużyną na półwyspie Apenińskim. TAMOIL jest firmą, która w nasz klub chciała wiele wpompować, bo jak tutaj nie dawać pięniędzy najlepszej drużynie we Włoszech, przez afere korupycyją i tak już dużo kasy straciliśmy, teraz jeszcze TAMOIL ogłosił zerwanie umowy, szczerze nie interesuje mnie, jakie logo będzie na bluzkach tylko pieniądze, które dostaniemy, dalej twierdzę, że potrzebujemy kasy, by zrównoważyć straty, które zaszły. Poczekajmy, dalej co będzie z głównym sponosorem... Bo może tak być, że FIAT to jedynie plotka, a polemiki tutaj wiele, poczekamy zobaczymy .

Pozdrawiam




Temat: Fiat Coupe... Brovo..


BTW...b. ladne Coupe parkuje kolo mojej f-my na rogu Domaniewska-Woloska
(Curtis Plaza) na chodniku....taki oliwkowy. Wlasciciela nie znam ale
auto
przepiekne...
Sam chetnie kupilbym Coupe (jestem jego cichym fanem) ale nie spotkalem
jeszcze egzemplarza ktory mnie odpowiada-2.0 T srebrny metalik


Hahaha... Dobrze trafiłeś, mamy takie Coupe w klubie - 2.0 20V T plus..
Steel Grey.. 99r. Jest do sprzedania, cudowne auto..., a zdjęcia możesz
zobaczyć na naszej stronie w galerii... Zapraszam...

Mariusz
Fiat Coupe
www.fiat-coupe.prv.pl





Temat: Liga Mistrzów 2006/2007

no wlasnie moj kumpel wielki fan Juve(od poczatku) kiedys stwierdzi ze to bardzo dziwne . Juve klub z lepszymi zawodnikami wiecej zdobytych pucharow i ma mniej kibicow niz Torino ... Rossi wiesz o co chodzi
tak jak pisalem..ale od poczatku... boom na Juventus to lata swietnosci fiata przypadajace na rok 50 i 60, i zwiazana z tym migracja wewnetrzna...medialny klub..brak barw (bo czarny i bialy to zadne kolory ) chwytliwa nazwa...tez dlatego maja wiecej wiecej kibicow w europie niz w samej Italii..bo zaden szanujacy sie Turynczyk, nie bedzie kibicowal takiej druzynie..tez mielismy jeszcze niedawno po 70 tys na serieC w udzialem Torino i 20tys na szlegierze Juve Milan



Temat: Afera sędziowska z Juve w tle!!! / degradacja
Wczoraj została pokazana prawdziwa siła. Siła JUVENTUSU, ktorą nie są trofea, nie są mecze, zwyciestwa, nie zawodnicy, ale kibice! I to wierni kibice, ktorzy swoj ukochany klub będą wspierać zawsze i wszędzie!
Takie zachowanie kibiców obrazuje naszą potege. Nie mysla zeby sie odwracać od zespołu, lecz zostają, bez wzgledu jak to wszystko sie potoczy.
Nie wiem kiedy, ale to musiało byc juz od dawna organizowane, zeby zebrac az tylu ludzi! Zaczeli pod siedzibą Fiata - tak historycznie i maszerowali ulicami Turynu. Jak czytamy, fani przyjezdni z innych miast takze byli! Podoba mi sie że nie trzebabylo interwencji służb porządkowych, zeby rozproszyć tłum. Nie ma wzmianki o jakis ekscesach, nie ma nic o tym ze tifosi niszczyli mienie publicznie - NIE! Wszystko odbyło sie mozna powiedziez z kulturą. Ludzi mowili, nawet z kibice naszych Włoskich rywali, ze JUVE nie ma kibiców, tylko garstke ludzi. Ale teraz to chyba "garstki" tej nam zazdroszczą...!

Piekny gest jednosci i z klubem i z Pessotto. Fabrizio Ravanelli i Massimo Carrera, takze wzieli udział. Giovanni Cobolli, jako prezydent tez szedl z marszem... pieknie!

Jak mowi tytuł: Wieczna miłość!



Temat: Delle Alpi Stadio
Nie bylbym taki pewien, czy odejdą firmy. Fiat raczej się tak nie odczepi szybko, zreszta i tak juz dawno przestał być głównym źrodlem utrzymania klubu. Napewno poleci kasa za prawa do transmisji z Mediaset(czy Mediasat, juz nie pamietam nazwy). Spadnie wkład z Nike'a, ale na pewno nie odejdzie nasz główny sponsor, czyli Tamoil. To jest częśc wielkiej libijskiej korporacji Laftico, na której czele stoi ród Kadafich, czyli faktyczni władcy Libii. Jako że synowie płk. Muamara Kadafiego są zagorzałymi fanami Juve(kiedyś mało nie zostali zestrzeleni gdy lecieli bez zezwolenia na mecz na Delle Alpi odrzutowcem tatusia), i wogole ten klub jest najpopularniejszy w Libii, Laftico raczej się od nas nie odetnie. Więcej, może być wzruszone naszą fatalną sytuacją i....wspomoc na finansowo jeszcze bardziej!

Takze powodow do obaw raczej byc nie powinno, jeśli chodzi o sponsorów.



Temat: Witam wszystkich fanów FC i nie tylko :P
Hey :' )

Na początek chciałbym bardzo gorąco wszystkich przywitać! Od jakiegoś już czasu przeglądam sobie forum, i nadszedł czas by się przedstawić .

Radosław G. Lat 21, Łódź ( Niekarany ) Dziwnie to brzmi Prawojazdy od 3 lat, jako kierowca, bardzo aktywny ( dzienne przebiegi około 100km ).
Jestem posiadaczem Fiata Punto I ELX 75, 95r. Ale również ( od czasu do czasu ) mam przyjemność jeździć samochodem marki Audi A6 2.8 Quattro V6 ( kombi, 193KM, bodajże...)
Motoryzacją interesuję się już od jakiegoś czasu, rekreacyjnie... do czasu mojego "Pierwszego Razu". Kiedy spotkałem się z Fiatem Coupe 20VT+ odrazu się w nim zakochałem, czytam wszystko, co jest nim związane. Samochód ten stał się moją największą pasją, namiętnością, marzeniem.... niemogę przestać o nim mysleć!

Mam nadzieję, że z czasem dołącze do Was - szczęśliwców posiadających swoje Qp'tki oraz do klubu FCKP, ale wszystko w swoim czasie...

To bybyło na tyle... Tymczasem, pozdrawiam wszystkich miłośników i miłośniczki FC
Do zobaczenia na forum, yours Jammaey.



Temat: Najlepsze auto na świecie i dlaczego to VW Golf?
Tanim autem w utrzymaniu wdług mnie jest fiat 126p , cześci wszedzie dostaniesz, montaż i demontaż banalny jak w rowerze najdroższa cześć w nim to bak zalany do pełna. Ideą tego samochodu było zmotoryzowanie kraju <w latach 80 i 90 w polsce to zaczynało sie przeważnie od malucha> tak jak volkswagen na zachodzie->jak nazwa wskazuje (volks)(wagen)"samochod dla ludu" powszechny i dla wszystkich.To jest jak z mamba "wszyscy maja mambe mam i ja" jeszcze niedawno to co 3 polak miał malucha i na ulicach pełno tego było teraz granice otwarte i nasprowadzali z zachodu aut o wiele lepszych w szegolności golfow. wiec o cześci nie cieżko ,produktow tuningowych też no i kluby zrzeszają duża ilość fanów tych aut, dlatego te auta ciesza sie takim powiodzeniem. Ja osobiście wole auta rzadko spotykane dlatego moim jakby marzniem jest Ford capri MK3 piekny "muscle car" wprowadzony na rynek europejski tylko problem jest z utrzymaniem jego bo egzemplarz jaki mnie interesuje to (Mk III 2800 Turbo) badz (Mk III 2.8i Tickford Turbo) oraz z cześciami nie za ciekawie ;/



Temat: Juventus Turyn

Znowu się wcinam, ale na mecze Juve przychodzi o połowę mniej kibiców niż na mecze takiego Torino.
Juz nie raz bylo podawane w roznych statystykach, ze Juve ma najwiecej fanow we Wloszech i ma najwiecej zarejestrowanych fanklubow na calym swiecie z wloskich klubow, wiec tu sie akurat nie oburzaj. Taki paradoks z tymi kibicami w Turynie to jest.
Nic dodać nic ująć.
Był koncern Fiata do którego ludzie z biednego południa ściągali tłumnie-a że futbol kochają to na mecze chodzili.Juve fajnie grało.
Oni wrócili do siebie a miłość została.



Temat: Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
Witam, jak pewnie zauważyliście jestem nowy.

Na co dzień administruję forum na www.transformery.pl jestem także szczęśliwym posiadaczem Fiata Tempry SW i VW Golfa MK2.

Z Temperówą rozstaję się jakoś w okolicy następnego tygodnia, ale jest to stan ledwie tymczasowy. Wymieniam całkiem flotę na... kolejnego Golfa MK2 i Temprę

Skoro już zostałem regularnym fanem obu marek - wypada zapisać się do klubu.



Temat: ZLOT WIOSENNY
Konkurencyjna impreza - coś dla Efki PeeVee:
"Internetowy klub miłośników włoskiej motoryzacji AlfaClub.pl, oraz Muzeum Techniki mają przyjemność zaprosić wszystkich fanów włoskiej stylistyki i myśli technicznej na II Warszawski Zlot Miłośników Włoskiej Motoryzacji - Forza Italia.

Impreza odbędzie się 15 kwietnia (niedziela) o godzinie 11:00 na terenie unikatowego zakładu przemysłowego Norblin.

Warszawski Zlot Miłośników Włoskiej Motoryzacji jest ogólnodostępnym spotkaniem mającym na celu integrację środowisk związanych z szeroko pojętą włoską myślą techniczną. Podczas imprezy miłośnicy włoskich koni mechanicznych i niepowtarzalnego designu będą mogli podziwiać samochody Alfa Romeo, Fiat i Lancia, będące w posiadaniu pasjonatów tych marek, którzy udzielą zwiedzającym szczegółowych informacji na temat prezentowanych aut.

Ponadto na terenie zabytkowej fabryki znajduje się ekspozycja motoryzacyjna prezentująca bogatą kolekcję unikatowych pojazdów i motocykli, w tym Stratopoloneza wyposażonego w silnik Ferrari.

(Ceny biletów: 6zł normalny, 3 zł ulgowy)

MUZEUM PRZEMYSŁU
Oddział Muzeum Techniki (d. Fabryka Norblina)
Warszawa, ul. Żelazna 51/3

Jeśli ktoś byłby zainteresowany wystawieniem swojego skutera podczas tego zlotu, niech prześle swoje zgłoszenia na bartli87@o2.pl

Pozdrawiam
Bartek"



Temat: Się żenię...
Jestem już z powrotem. Po raz pierwszy klepie w klawiaturę z obrączka, dziwne uczucie
Przede wszystkim - Doli i Moraś jeszcze raz serdeczne dzięki!!!! I całej ekipie odpowiedzialnej za bukiet!!!!!!!!
Wszystko wyszło rewelacyjnie. Pod kościołem Galant i Carisma klasycznie zastawiły nam przejazd i chłopaki wręczyli nam bukiet z życzeniami. Potem eskortowali naszego Fiata 125p (od 1974 roku w rodzinie, colt niestety zbyt mały) nas do samego pałacu w Janowie pod Elblągiem, gdzie wszyscy byli świadkami naszego tryumfalnego wjazdu, zwłaszcza, że Gal z rozpostartym sztandarem robił wrażenie . Szkoda tylko, że nie zdążyłem wam jeszcze raz podziękować i trzasnąć wspólnej fotki. No i że nie zaszliście do ogrodu na szampana, a i pewnie ze stołów też by się coś udało dla was zwinąć. Mam nadzieję tylko, że mój świadek wystarczająco gorąco namawiał.
Najfajniej było potem jak wszystkim tłumaczyłem skąd te samochody i bukiet, który BTW był zdecydowanie najładniejszy ze wszystkich kwiatów, które dostaliśmy. Jak mówiłem, że to fanclub Mitsubishi, a chłopaków to właściwie pierwszy raz na oczy widziałem to byli lekko zaskoczeni I pochowali swoje ople, fordy i vw za stodołę... Nawet mąż koleżanki przyznał, że do tego momentu myślał, że to on i jego koledzy z Lancia Klubu są elitą...
A sam ślub i wesele już nie miało wyboru i nie odbiegło od wysokiego poziomu Mitsumaniaków...



Temat: Prosze o opinie na temat 750i 1998r
Ptalem o ogolna opinie na temat 750i.Nie potrzebuje waszych beznadziejnych tekstow! A jak chcesz popatrzec na zdjecia to kup sobie magazyn motoryzacyjny cwaniaczku! Jedyne co potrafcie to krytykowac wszystkich w kolo. Wydawalo mi sie ze logujac sie na BMW-klub.pl bedzie mozna posluchac opini fanow BMW a nie wlascicieli malych fiatow



Temat: II WARSZAWSKI ZLOT MIŁOŚNIKÓW WŁOSKIEJ MOTORYZACJI
Internetowy klub miłośników włoskiej motoryzacji AlfaClub.pl, oraz Muzeum Techniki mają przyjemność zaprosić wszystkich fanów włoskiej stylistyki i myśli technicznej na II Warszawski Zlot Miłośników Włoskiej Motoryzacji - Forza Italia.

Impreza odbędzie się 15 kwietnia (niedziela) o godzinie 11:00 na terenie unikatowego zakładu przemysłowego Norblin.

Warszawski Zlot Miłośników Włoskiej Motoryzacji jest ogólnodostępnym spotkaniem mającym na celu integrację środowisk związanych z szeroko pojętą włoską myślą techniczną. Podczas imprezy miłośnicy włoskich koni mechanicznych i niepowtarzalnego designu będą mogli podziwiać samochody Alfa Romeo, Fiat i Lancia, będące w posiadaniu pasjonatów tych marek, którzy udzielą zwiedzającym szczegółowych informacji na temat prezentowanych aut.

Ponadto na terenie zabytkowej fabryki znajduje się ekspozycja motoryzacyjna prezentująca bogatą kolekcję unikatowych pojazdów i motocykli, w tym Stratopoloneza wyposażonego w silnik Ferrari.

(Ceny biletów: 6zł normalny, 3 zł ulgowy)

MUZEUM PRZEMYSŁU
Oddział Muzeum Techniki (d. Fabryka Norblina)
Warszawa, ul. Żelazna 51/3

Jeśli ktoś byłby zainteresowany wystawieniem swojego skutera podczas tego zlotu, niech prześle swoje zgłoszenia na bartli87@o2.pl

Pozdrawiam
Bartek



Temat: KONKURS NA LOGO KLUBOWE!
UWAGA!

OGŁASZAMY WIELKI KONKURS NA LOGO KLUBOWE!

Głównym motywem powinien być oczywiście fiat 126p. Może być ono okrągłe, półokrągłe, trójkątne, kwadratowe... innymi słowy - dowolny kształt. Powinno zawierać napis "Śląscy Fani 126-tek", oraz adres forum www.sf126p.fora.pl . Najlepiej, aby było ono biało-czarne. (z ew. elementami szarymi). Takie rozwiązanie kolorystyczne pomoże nam w późniejszym czasie w propagowaniu działalności klubu (Ulotki odbijane na ksero, koszulki, breloczki, kubki). Data przyjmowania zgłoszeń - 29.02.2008 Zapraszam do działania




Temat: Kilka słów o nas
Nazwa Klubu: Śląscy Fani 126-tek
Skrót nazwy: SF
Oficjalny adres Forum: www.sf126p.fora.pl lub www.126p.slask.pl
Administrator: Żółwik
Moderator: Na chwile obecną brak
Data powstania: Czerwiec 2007, reaktywacja Styczeń 2008
Zrzeszamy: Posiadaczy/Miłośników/Znawców/Pasjonatów/Osoby związane z Fiatem 126p
Składka Klubowa: 20zł na rok




Temat: ;) fani 126p


ZacytujĂŞ z jednej ze stron klubowych Poloneza i Fiatów:

......
"FSO.POLONEZ.TUNING.KLUB wspólnie z FSO AUTO KLUB zaprasza wszystkich
fanów
motoryzacji z BiaÂłegostoku i okolic na super OS czyli
sprawnoœciówkĂŞ-zrĂŞcznoœciówkĂŞ. CaÂłoϾ przewidziana jest w dniu 17.12.2002
( wtorek ) o godzinie 18.30 na parkingu za WydziaÂłem Budownictwa
Politechniki BiaÂłostockiej. Serdecznie zapraszamy wszystkich , którzy
chcÂą
sprawdziæ swoje umiejêtnoœci i lubi± sportow± rywalizacjê.
Nie nakÂładamy ograniczeĂą co do typu i mocy pojazdu. Liczy siĂŞ tylko dobra
zabawa.


Ciekawe, czy uzgodnili to z kims, czy znowu bedzie mi policja pod oknami
jezdzila ;-)





Temat: Spot Wrocław - 29.03
nawet sie nie wygłupiaj z takimi pytaniami ) kiedys byly 4 fiaty coupe na zlocie ) a swoja droga moglby ktos rzucic temat na fan kluby lanci i fiata tak jak dawniej to bylo



Temat: Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
Witam wszystkich od miesiaca jestem posiadaczem Fiata Tipo 1.6 i.e. rocznik '94 po face liftingu Bardzo cieszę z tego powodu, jak również i z tego, że stałem się członkiem klubu TTT POZDRAWIAM wszystkich fanów Fiata



Temat: Ciekawe zdjęcie, ciekawy aparat...
widzialem juz ta fotke na forum Fan Escort Fan Klubu analizowalismy ja chyba z tydzien

escortow jest tam kilka :] ale co ciekawsze jest tez Polski Fiat 125p z zoltych blachach :]

milego szukania



Temat: dzieki za informacje
wasz klub jest super i macie nowego klubowicza
dowiedzialem sie z waszych postow co i gdzie naprawic i przynioslo to rezultaty
zrobcie rozszezenie na alfe i fiata to bedzie tu duzo fanow
P.S mam teraz alfe ale mialem cupetke



Temat: Czy to możliwe? - EKOPODATEK
A ja piszę wszędzie, gdzie się da....!

Oto moja treść:

Głosowałem na PO bo zawsze odpowiadała mi jej polityka, brak egoizmu i normalność! Dzięki mojemu głosowi również PSL jest u steru co nawet mi odpowiadało po nieudolnych poczynaniach poprzedników!

Dziś jednak moje poparcie uzależniam od tego właśnie czy koalicja PO / PSL poprze i wprowadzi tak bezecny pomysł jak sięganie do mojej kieszeni!
Stare auta to coś co kocham, czym żyję i z czego próbuję związać koniec z końcem. Jako architekt po studiach nie dano mi bowiem możliwości znalezienia dobrze płatnej i pracy w godziwych warunkach. Dlatego też wprowadzenie takowego podatku to pozbawienie mnie możliwości jazdy, kochania i zarobkowania zarazem!
Zdecydowanie sprzeciwiam się temu pomysłowi, zwłaszcza w odniesieniu do KAŻDEGO auta i CO ROKU.
Oczywiście można pomyśleć nad wprowadzeniem jakiejś "ekoopłaty" zastępującej akcyzę dla aut sprowadzanych masowo do Polski zza zachodniej granicy jednak obarczanie Polaków tak gigantycznym podatkiem, nierzadko wielokrotnie przewyższającym wartość pojazdu, który może np. komuś uratować życie lub jest jedynym środkiem transportu dla większości ludzi posiadających takie auta, to krótko mówiąc czyste złodziejstwo i brak serca.

A co z pojazdami kolekcjonerskimi i zabytkowymi...? Czy to też będzie trzeba opłacać..??

Jeśli tak to mój głos oddam każdemu kto powie że tego nie wprowadzi. Nawet PiSowi!

A jeśli mimo to dokona się to bezeceństwo to przestanę być Polakiem i oficjalnie (media, internet) zrzeknę się obywatelstwa kraju który nic nie daje a tylko zabiera!
Dodatkowo zapowiadam, że przywiozę wszystkie swoje starsze auta pod URM i spalę je publicznie!
Ja ich mieć nie będę ale i WY nic ode mnie nie wyciągniecie!

z poważaniem

zrzeszony w:

Automobilklub Morski w Gdyni
Fanklub Fiata Pandy
Zastava Klub
Oldtimer Fiat Fanclub
Nacionalna Klassa / Srbija

Paweł Taraszkiewicz
Gdańsk



Temat: Fuzja z BKS - pomysł Krywulta...
Nie jestem zwolennikiem fuzji ale jeżeli taka będzie wola zarządu obu klubów i przede wszystkim miasta to i tak nic nie wskóramy.
Jeżeli miałoby do tego dojść to nie na zasadzie łączenia sekcji ale tworzenia nowego podmiotu na bazie obu klubów:

1. Tworzy się nowy podmiot ( na drugoligowej licencji Podbeskidzia ) np. Miejski Klub Sportowy Bielsko-Biała ( BKS i Podbeskidzie po 50% udziałów ).
2. TS Podbeskidzie występuje nadal w V lidze , BKS w IV na zasadach amatorskich ( zajmują się szkoleniem młodzieży i poszukiwaniem talentów z naszego regionu ) nie znikają barwy klubowe i dorobek.
3. BKS i Podbeskidzie szukają sponsorów dla - MKS ( grupa Fiata , Powertrain itp. ),
4. P. Krywult podpisuje z MKS umowę o przekazaniu corocznie przez gminę na klub kwoty min. 1 mln zł ( ustawa o sporcie kwalifikowanym ),
5. Prezydent miasta zobowiązuje wszystkie spółki miejskie do zaangażowania sponsorskiego w klub,
6. Prezydent miasta aktywnie pomaga klubowi w poszukiwaniu nowych sponsorów,
7. Miasto remontuje stadion ( według obietnic "perełka na miarę XXII wieku" ),
8. Tworzy sie nowe barwy klubowe i nowy herb MKS nawiązujące do właścicieli ( np. czerwono biało żólte ( zielone ) po dwie z każdego klubu opatrzone herbem Podbeskidzia i BKS,
9. Zatrudnia się menagera z prawdziwego zdarzenia i speców od sponsoringu sportowego , reklamy i PR,
10. Ceny biletów wyznacza się na możliwie najniższym poziomie ( darmowe dla dzieci , płci pięknej itp. ),

Najtrudniejszą sprawą jest pozyskanie fanów obecnego Podbeskidzia i BKS dla nowego klubu i sprawa dopingu.
Myślę , że da się to załatwić jakąś nieformalną umową między klubami kibica.
W zyciu wszystko jest możliwe....

Możecie teraz zapytać czy ten plan mógłby powstać na bazie tylko TSP bez żadnych nowych tworów.
Teoretycznie tak . Realnie nie jest to możliwe.

Potraktujcie to jako wariacje na temat...



Temat: POZNAŃ - najbliższy zlot 8)

Napewno zaraz posypią sie posty typu - "Dlaczego strona/forum 126 WLKP GROUP niedziała?"

a myslalem ze to tylko u mnie coś sie spsuło

EDIT : a póki co patrzcie co wyczesałem w google :

Za Nową Gazetą Gostyńską 5.2005 :
Po polskich drogach wciąż jeździ wiele "maluchów". Bardzo często ich kierowcy traktują swe pojazdy kultowo, podobnie jak niektórzy Niemcy podchodzą do plastikowych trabantów. Także w Gostyniu są fani małych fiacików. Od pewnego czasu działa na miejscu nieformalny jeszcze klub, składający się na razie z sześciu osób. Wspólnie z kolegami z całego regionu postanowili założyć 126 WLKP GROUP. W niedzielę 6 marca w Gostyniu odbędzie się spotkanie organizacyjne.
Pomysł utworzenia klubu Wielkopolanie zaczerpnęli z Warszawy, Krakowa i Rzeszowa, gdzie takie kluby od lat prężnie funkcjonują. Jak podkreśla Szymon Galusiński, lider gostyńskiego klubu, spotkania odbywają się najczęściej w Poznaniu, Śremie i Gostyniu.
- U nas klub istnieje nieoficjalnie od zeszłych wakacji, a pełną parą ruszył od stycznia przyznaje Sz. Galusiński. Celem niedzielnego spotkania jest zachęcenie ludzi, aby przyłączyli się do nas. Będziemy omawiać kwestie organizacyjne i szczegóły dotyczące tegorocznego wyjazdu na Słowację, gdzie odbędzie się międzynarodowy zlot fanów "malucha".
Osoba, która będzie chciała przystąpić do klubu, w pierwszym miesiącu będzie musiała wykazać się dużą aktywnością. Przyszły klubowicz powinien być w kontakcie z miłośnikami "malucha".
- Przeprowadzimy rozmowę wstępną, podczas której kandydat będzie musiał powiedzieć, dlaczego wybrał akurat nasz klub oraz uzasadnić, dlaczego podoba mu się właśnie "maluch" mówi Sz. Galusiński. Później przeprowadzimy jazdę próbną, by sprawdzić, jak dana osoba radzi sobie na drodze, czy jeździ ostrożnie, itp. Zadamy też kilka pytań, aby zbadać wiedzę o "maluchu".
Pieniądze z wpisowego przeznaczone zostaną na legitymacje, koszulki i naklejki klubowe.
Dlaczego fiat 126p jest obiektem kultu?
- Po pierwsze: dlatego, że jest to auto produkcji polskiej kontynuuje Sz. Galusiński. Poza tym, to bardzo wdzięczny samochód, niewiele kosztuje. Także jego utrzymanie nie wymaga dużych nakładów finansowych.
Niewykluczone, że niedzielne spotkanie założycielskie połączone będzie z próbą sprawnościową. Klubowicze starają się o możliwość zorganizowania na jednym z gostyńskich placów testu umiejętności prowadzenia "malucha".
Zainteresowani przystąpieniem do Klubu mogą kontaktować się z Sz. Galusińskim telefonicznie (0-661830458) lub drogą elektroniczną (szymek@op.pl).

AGNIESZKA JAKUBOWSKA
==========================



Temat: 1

no na obecną chwile masz racje. Nedved gra totalny piasek i to może byc schyłek jego kriery, ale osobiście jestem za tym zeby klub szanował zasłużonych piłkarzy, dlatego nie podobają mi się wypowiedzi że Nedved jest za stary i powinien wylecieć. wzniecacie się de ceglie, a jednak on jeszcze nei nadaje się żeby ciągnąć zespół(grający 2 def pomocnikami). fakt-Nedved gra słabo, piłka mu na aut ucieka i nie ma tej szybkości, a to był jego najwiękrzy atut dlatego trzeba szukać wzmocnień---mancini, wendel,

1. De Ceglie jest naprawdę wielkim talentem, na chwile obecną chyba nawet większym od Giovinco więc należy dać mu szansę.
2. Zawsze byłem i zawsze będe wielkim fanem Pavla Nedveda - mojego idola, dzięki któremu tak naprawde pokochałem ten sport. Ale prawda jest taka, że każdy jego strzał z dystansu mija gdzieś daleko bramkę. Gdy oglądam mecze słyszę opinie komentatorów "ach Nedved, groźnie, ale niestety to już nie ta sama rozpędzona lokomotywa co kiedys" i to boli. Przed Del Piero jeszcze sezon, dwa gry, ale nie jako podstawowy gracz. Wybaczcie, ale jednak nie da rady wywalczyć tych wszystkich pucharów (w końu to jest Juventus z ambicjami) z takim składem. Na chwile obecną potrzeba nam wzmocnieć i to dużo. O ile Marchionni dobrze zastępuje Camora, ale nie oszukujmy się, bliżej mu do 30. Dlatego trzeba wydać troche tej kasy na graczy pokroju Davida Silvy czy Diego żeby marzyć o sukcesach. Pieniądze? Przecież to jest klub z koncernu Fiata, tu są pieniądze i to nie małe.
3. Każdy gracz który tu miałby przyjść nie może mieć powyżej 27. lat, w końcu budujemy zespół na lata. Nie mamy żadnego napadziora poza Giovinco który mógłby za kilka lat stanowić o sile tego klubu, a w Lanzafame przestałem już wierzyć. Klub wolał sprzedać Nocerino by pozyskać Poulsena, a szczerze różnicy nie widać.




Temat: Jeep Grand na asfalcie przy wi?kszych pr?dko?ciach?
Hmm troszke mnie urazili?my, poniewa? jestem fanem bmw, nale?e równiez do klubu beemki i uwierzy? mi musicie, ?e jest wielu posiadaczy aut tej marki którzy s? naprawde spoko i z ?adnej strony nie przypominaj? buraków itp, wr?cz przeciwnie, s? to ludzie na poziomie, legalnie pracuj?cy, wykszta?ceni itp... Kocham bmw g?ównie za hmm rado?? z jazdy, osobi?cie mam 540 V8 z 96r, 286KM 6.4s do 100km/h i mo?liwo?? tzw zamkniecia budzika, wyposa?enie jak tv, navi, klimatronic, skóra itp s? atutami które bij? na g?ow? inne marki nawet oferowane dzisiaj u dilerów konkurencji. Za 20-30ty? trudno znale?? co? z lepszym silnikiem i lepszym wyposa?eniem. Ja akurat w przeciwie?stwie do "Was" szanuje równiez inne marki do których nalezy m.in Jeep - uwa?am go za jedyne godne auto terenowe i te? dlatego zastanawiam sie nad jego zakupem - fakt ?e przede wszystkim z my?l? o handlu, ale w?a?ciwo?ci jezdne i troszk? wy?ej ustawione miejsce dla kierowcy dadz? mi du?o rado?ci, jedyny minus to "brak" przyspieszenia i "niska" pr?dko?? maksymalna, lubie czasami "poje?dzi?" i to mi b?dzie przeszkadza?
Dwa dni temu mia?em okazje jechac Grandem 4.0 aut. i by?em bardzo nie milo zaskoczony, jecha?o si? tragicznie, ale fakt ?e autko nadawa?o si? na geomterie (naprawe zawieszenia), wymiane mostu(chyba) itp, silnik równie? wydawa? mi si? mu?owaty w porównaniu z bmw czy innymi osobówkami o podobnej mocy a byl jednak w pe?ni sprawny jak i skrzynia biegów która równie? zmienia?a bardzo p?ynnie.
Co do awaryjno?ci to bardzo równie to bywa, mia?em juz kilka bmw i jedne sie psu?y a w innych to wogóle nie wiedzialem czy maska si? otwiera:) Nie ma regu? i to chyba tyczy si? wi?kszo?ci marek, noo po za Deawoo, Fso, fiat itp
Na podsumowanie chce powiedzie?, ?e (szczególnie teraz) zdaje sobie ?wietnie sprawe ?e Jeep nigdy nie b?dzie autem sportowym tak jak bmw nie b?dzie terenowym. Gdzie w zimie Jeep przejedzie bez zaj?kniecia tam bmw trzeba b?dzie odkopywa? lub wyci?ga? w?asnie Jeep'em a gdzie w lecie Jeep nie zajedzie w dwa dni to bmw b?dzie za pare godzin itd itp
Podobnie mo?na podsumowa? fanow aut 2ch w/w marek - prawdziwy fan bmw nigdy nie kupi Jeep'a a prawdziwy fan Jeep'a nigdy nie b?dzie mial bmw. Z ma?ym wyj?tkiem, czyli moj? osob?, bo ja handluje autami a po za tym bmw i tak pozostanie w domu

P.S. Jutro jade ogl?da? Granda 93r V8



Temat: Afera sędziowska z Juve w tle!!! / degradacja
Morze kibiców w biało-czarnych barwach przeszło dzisiejszego popołudnia ulicami Turynu w marszu poparcia dla klubu oraz Gianluki Pessotto.

W demonstracji solidarności i poparcia dla Starej Damy wzięło udział około 70 tysięcy Juventinich. Marsz rozpoczął się o 12:00 pod siedzibą Fiata, biało-czarny tłum wymachując flagami, szalikami oraz śpiewając pieśni klubowe maszerował ulicami Turynu. W marszu nie zabrakło także Juventinich z innych rejonów Włoch, do kibiców z Wenecji, Sycylii czy Lombardii dołączyli także Fabrizio Ravanelli i Massimo Carrera. "Dla mnie to ogromnie ważne, by być tutaj dzisiaj, jestem częścią historii Juve i jestem do Niego niezmiernie przywiązany." - powiedział Ravenelli. "Jestem Juventino i jest to moją dumą, jesteśmy tutaj, by wszyscy nas usłyszeli i zobaczyli naszą jedność." - wyznał Carrera. Następnie do maszerującego tłumu wyszedł nowy Prezydent Juventusu, Giovanni Cobolli Gigli zostawił swoje biuro, by osobiście podziękować wszystkim uczestnikom marszu: "Potrzebujemy fanów, którzy kochają Juve – powiedział Prezydent – i dzisiaj zobaczyłem ich mnóstwo: mężczyźni, kobiety i dzieci … To ogromny pokaz miłości zarówno dla zespołu jak i całego sztabu. Jesteśmy wszystkim niezmiernie wdzięczni!"

No i proszę! Na meczach jest często tak mało ludzi ale kiedy klubowi grozi największa tragedia w historii a do tego jeden z legendarnych piłkarzy jest w stanie krytycznym wszyscy potrafią się skonsolidować i w ten wspaniały sposób zademonstrować swą miłość i przywiązanie do Juve!
naprawdę zachwycający gest kibiców z całej Italii kibicujących Bianconerim a nie tylko Turynu. No i Ravanelli oraz Carrera wielki szacunek za to co zrobili i powiedzieli. Serce rośnie po jak coś takiego się czyta i jest wciąż nadzieja że klub nie zostanie ukarany tak surowo, za surowo...Nawet jeśli tak będzie to widać że nie będzie końca świata i kibice jak i piłkarze pozostaną wierni biało czarnym barwom a co za tym idzie Juventus Turyn prędzej czy później znów będzie święcił sukcesy.



Temat: KW Berg-Trophy International 2008 - zapisy rozpoczęte!
Punktualnie o godzinie 12 rozpoczęły się dziś zapisy do międzynarodowego serialu wyścigowego KW Berg-Trophy International 2008. Wśród zapisanych do tej pory kilkudziesięciu zawodników (sic!) figuruje również czterech kierowców z Polski. W klasie E-1150 zgłosił się ubiegłoroczny jej triumfator - Krzysztof Kogut (Fiat Cinquecento Sporting). Ozdobą stawki będzie również historyczna formuła Promot Polonia Roberta Stecia, znana ze startu w ostatniej imprezie Classicauto Track Day. Konrad Essen zgłosił Ładę 2105, a w klasie markowej Fiata 126p nie mogło oczywiście zabraknąć Tomasza Szewczyka, który w przyszłym sezonie będzie reprezentował słowacki zespół Agromat Racing Team! Tomek dołączył tym samym do Ąudevita i Martina Matuąków - zwycięzców klasy markowej Malucha w roku ubiegłym. Ąudevit to już niemal człowiek-legenda, organizator największego na świecie zlotu Fiata 126p, propagator i twórca osobnej klasy dla tych pojazdów w wyścigach górskich KW Berg-Trophy, założyciel klubu zrzeszającego właścicieli Maluchów - 126 Fan Slovakia, a także..... posiadacz kilku egzemplarzy tego kultowego samochodu!

Na "seznamie prihlasenych" po godzinie od uruchomienia procedury zgłoszeń widnieje już kilka perełek - Jan Osladil wraz z synem awizują starty historycznymi Formułami - Estonią i Skodą MTX 1-01. Zbyněk Passer zgłosił egzotycznego Caterhama CSR260, a Petr Bořke replikę legendarnej Skody 200RS. Vladimir Vitver, znany z dotychczasowych startów Renault Clio RS w rubryce "Vozidlo" wpisał tajemniczo brzmiącą nazwę WR8. Nie zabrakło również najszybszego auta turystycznego z roku 2007 - BMW M3 Martina Šípka.

Gorąco zachęcamy kierowców z Polski, aby wzięli udział w przyszłorocznym serialu. Naprawdę warto, "przerobiliśmy" to na własnym przykładzie! Może zachęci was fakt, że jedna z rund odbędzie się na początku sierpnia na trasie w okolicach Nowego Sącza!

Tekst i foto: Rafał Roguski



Temat: Juventus Turyn

Powszechnie wiadomo ze w miescie Turyn
zdecydowana wiekszosc stanowia kibice AC Torino,porównujac z innymi miastami,gdzie sa dwa kluby w tym jeden z wiekszymi sukcesami np Manchester Liverpool,Madryt to ta róznica jet bardzo duza,bo z tego co wiem to jakies 75%na pewno(jezeli nie wiecej) stanowia kibice Toro,Juventus ma tam bardzo małe wpływy w tej kwestii,a ze na swiecie czy we Włoszech nawet, ma ich cała rzesze to jest akurat inna bajka,bo wiadomo ze klub bardziej utytułowany i bardziej znany dzieki temu, jest popularniejszy,a pytanie było co do samego miasta,czyli miejsca najbardziej zwiazanego z zespołem.Juventusowi kibicuja w Turynie głównie potomkowie emigrantów z południa Italii ktorzy przybywali do miasta za praca,a w miescie tym od dawna głównym pracodawca był Fiat i inne koncerny rodziny Angellich,w ktorych prace znajdowali nowo przybyli,i aby sie zintegrowac w nowym otoczeniu,chodzili na mecze Juventusu nalezacego do Angellich,cała reszta miasta,ludzi tam urodzonych była za Torino(choc na pewno zdarzały sie wyjatki,ale były bardzo marginalne)

Bardzo marginalne No skoro juz sie pokusiles o takie slowa, to musisz chyba dogłębnie wiedziec ile tych marginalnych przypadków przechadza sie po Turynie. Bo w tą całą resztę miasta szczerze wątpie. Migracja nastąpiła dopiero w latach 50 i 60, więc wcześniej na Juve musiały w większości przychodzić te marginalne przypadki. Poza tym przed tym całym zdarzeniem zginęła w katastrofie lotniczej prawie cała drużyna mistrzowskiego w latach 40 Torino, co spowodowało w pewnej części zsolidaryzowanie się z zespołem Granata. Co do samych migracji to jest juz ich teraz 2 pokolenie, więc cały obraz jest nieco zamazany. Nie będę zaprzeczał faktu, że liczba kibiców Torino w samej stolicy Piemontu jest większa niż fanów Juve, ale z proporcją przesadziłeś. A jeśli chodzi o aglomeracje to oczywiste jest, że przeważają tam zdecydowanie fani Starej Damy.




Temat: Parada Koksów
Z czystej mocy muzyki techno i drum 'n bass zostaje zrodzony nowy ,potężny KOKS: SUPA' GANGSTA' TECHNO MASTA(H)'. Ten psychodeliczny osobnik używa w walce następujących umiejętności:

1. Potrafi wykrzyczec " Jazdaaaaaaa!!!!!!!" w ponad pięćdziesięciu językach i z głośnością przekraczającą wybuch kilkunastu bomb atomowych.
2." Zimny Łokieć "-taktyka polegająca na otwarciu w Fiacie 126p bocznej szyby, puszczeniu na cały regulator muzyki typu "umc, umc, umc" i wystawieniu przez wspomniane okno swojego łokcia. Stosowana zarówno ofensywie jak i w defensywie.

SUPA' GANGSTA' TECHNO MASTA(H)' chowa się w jednym z wielu klubów techno gdzie muzyka gra tak głośno, że zbliżenie się do niego na mniej niż 50m powoduje pęknięcie bębenków usznych i wykrwawienie się przez małżowiny.

Imperium Zła wyzwoli wszystkie KOKSY - totalnie i na amen.

Zasilają nasze szeregi: 3 (SAMURAJ KAMIKAZE BERSERKER,LEKKO ZMUTOWANY AGRESOR KMIECIU,SUPA' GANGSTA' TECHNO MASTA(H)')

Zwłoki na drodze do zwycięstwa: 22 (CYGAŃSKI GOLEM FAN THE VILLAGE PEOPLE, MAŁA ZŁOTOWŁOSA DZIEWECZKA,MEGA MROCZNIE TRÓ GRANDŻOWY JANEK,PONURY SKRZAT ZAGŁADY,MEGA WIELKI I ŚWIECĄCY AURA JEZUS V.3,BOJÓWKA NACHLANYCH SAMOOBROŃCÓW - ZABÓJCÓW,TRENER JARZĄBEK,CZARNO-BIAŁY PROSIAK RAMBO,POTĘŻNA SIŁA NIECZYSTA ZWANA LENIEM,DRZEWO Z GLOBUSEM,ZDALNIE STEROWANY BISKUP BOJOWY W SUTANNIE MORO,PRAWICOWY OKRUTNY KĄPIĄCY SIĘ WE KRWI OPOZYCJI DEMON KOALICJI,NIE WIADOMO CO,BARBARA PIERDZIMĄKA,WŁADCA BURZY THOR,MROCZNY TAKSÓWKARZ MURZYN Z CYGAREM. QBECK SUPERADMIN,MROCZNY, DLUGOWLOSY BERCIK, POŻERACZ KOTOW,KLINT ISTŁÓD,TAKIE COŚ Z TAKIM CZYMŚ BEZ TAKIEGO CZEGOŚ,OBROSNIETY BRUDEM MICHAL COLOPIJACZ Z BUTELKA COLI W LAPIE,SROGI WOJOWNIK ZłOTE GACIE Z BALDURSA NOSZąCY)

Pośmiertnie odznaczeni :10 (TOTALNIE KOMUNISTYCZNY OFICER POLITYCZNY GRIGORIJ, ŚREDNIO ŚMIERTELNY WIRUS JEBOLA, FAN FALLOUTA Z FROMBORKA FRANEK,SUPER SIERŻANT DUPOTRUJEC,CZESKI POCIĄG PANCERNY HAVRANEK,STANDARDOWY KOKS BOJOWY SERYJNEJ PRODUKCJI #16355,MANIAK CS-a n00b I ADMIN W JEDNYM,ŁOWCA PIP, NAJNIEKOMPETENTNIEJSZY AGENT MOSSADU,NAJWIĘKSZY MIŁOŚNIK BETONU BOBEK,EDEK Z FABRYKI KREDEK)

Tevery ma rację, nie przyjmowliśmy do nas Hey(a)! (na szczęście). Hey(a)! może jesteśmy Imperium ZŁA, ale wciąż obowiązują u nas podstawowe zasady kultury jak np. słowo "proszę". Płaszczenie się i błagalne jęki też są dozwolone. Pilnuj się bo podpadłeś Imperium. I przeczytaj regulamin gry zanim znowu zrobisz coś głupiego. Tevery,a kto jest naszym kierownictwem? Chyba Strateks jeśli się nie mylę. A może wszyscy jesteśmy zarządem organizacji?



Temat: Delle Alpi Stadio

Odliczanie dobiega końca: w dniu dzisiejszym o godzinie 18:00 w Lingotto odbędzie się oficjalna prezentacja projektu nowego stadionu Juventusu. Poznamy tym samym wszelkie szczegóły dotyczące obiektu, na jakim Bianconeri będą grali od 2011 roku.

Dzisiaj wieczorem szefowie Juventusu odsłonią sekrety dotyczące "nowego domu Starej Damy". Stadion, który ma kosztować turyński klub 100 milionów euro, ma być w stanie ugościć ponad 40 tysięcy fanów Bianconerich. Uroczysta inauguracja i oddanie do użytku nowego obiektu zaplanowane jest na koniec maja 2011 roku. Sezon 2011/12 zespół Juventusu będzie mógł więc już rozpocząć wybiegając na nowy stadion.

Na prezentację nowego stadionu wybrane zostało miejsce mocno związane z rodziną Agnellich: audytorium w Lingotto, w pobliżu historycznej fabryki Fiata. Na dzisiejszej prezentacji obecne mają być osobistości włoskiej piłki: Giancarlo Abete, numer jeden Federcalcio, Antonio Matarrese, prezydent Lega Calcio, niektórzy obywatele miasta z Sergio Chiamparino na czele oraz cały zespół Juve. Szefowie Juventusu zaprezentują całej 500-osobowej grupie gości szczegóły dotyczące nowego stadionu.

Zaprojektowany przez architekta Gino Zavanellę nowy obiekt Juve ma posiadać 40700 miejsc siedzących, lożę VIP na 120 miejsc, wydzieloną powierzchnię handlową, parking na 5300 miejsc. To tutaj ma być też ostatecznie przeniesiona siedziba turyńskiego klubu, a szefowie Starej Damy chcą otworzyć muzeum Juventusu, na wzór tego z Santiago Bernabeu.

Juventus sprzedał też firmie Sportfive, międzynarodowej agencji marketingu sportowego, prawo do nadania nazwy nowemu stadionowi


Są informacje na temat nowego stadionu ! Mam nadzieję .że jak będzie już gotowy to Juve na nim będzie odnosiło wiele sukcesów z wygraniem LM włącznie !



Temat: Poszukiawnie BMW COUPE lub CABRIO do 20 000zł
Jesli mam byc szczery to nie widze podobienstwa Bo poza tym samym ukladem zarowek to te samochody dzieli przepasc, a ze linia podobna to coz poradzic, jesli wersja nadwoziowa ta sama to i linia musi byc podobna, sedan tez jaki by nie byl czy to bedzie daewoo nexia czy maybach to kazdy ma przedzial silnikowy, kabine i tylny wystajacy przedzial bagazowy a jak go tu przyciac tam poszerzyc to zrobi sie "prawie" to samo... Ta droga mozna powiedziec ze np. E30 jest taka podobna do Fiata 125p, bo tu poszerzone, tam grill inny ale lampy juz tak samo po dwie na strone... Nie dajmy sie zwariowac, nigdy nie widzialem podobienstwa miedzy BMW a jakas inna marka pojazdow i nie inaczej jest teraz... A komiczne dla mnie jest mowienie ze compact to polbmw. To takie jakby leczenie meskiego kompleksu dlugosci Rozumiem ze moze sie podobac lub nie, bo sa gusta i gusciki ale tak jak wersja coupe ma fanow tak i wersja compact ich ma wiec uszanujmy to bo bylo nie bylo kazdy jak jeden maz jezdzi BMW a zeby nie bylo nudno to urozmaicenie musi byc... Poza tym przy natloku E36 teraz na polskich drogach cieszy mnie ze nawet jak stane na swiatlach z jakas obok to w 99% przypadkow zawsze jest to sedan albo coupe I dlugo moglbym udowadniac w mojej opini wyzszosc wersji compact nad innymi, tylko po co? Kogos przekonam jesli do tej pory nie jest przekonany? I na koniec, nieco inaczej patrzymy na samochod. Ja kupilem compacta dlatego ze wazne bylo dla by spelnialo takie warunki:
- bylo to BMW
- mialo 2 (3) drzwi
- bylo zwiezle bo 90% tras jezdze po miescie gdzie parkuje, nawracam itd...
Compact spelnia idealnie te wymogi, Ty natomiast szukasz auta ktorym mozna sie pokazac i nie bojmy sie okreslenia, przylansic Compact napewno nadaje sie mniej do tej roli ale tez moze takim samochodem byc czego dowodem jest samochod jednego z forumowiczow, a oto jego galeria:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=55055&highlight=compact

Pragne zwrocic uwage na to ze niezaleznie co z tym autem dzieje sie teraz to do uzyskania tego stanu ze zdjec wystarczyly, nizsze zawieszenie i felga... Tak niewiele zmian a jaka zmiana w prezencje, swoja droga wielki szacunek dla tego Pana za ta bawarke!



Temat: VI. Międzynarodowy zlot Fiatów 126 - Buňkov, Czechy 2009
Drodzy fani,
w dniach od 22 do 24 maja 2009 odbędzie się VI. międzynarodowy zlot właścicieli samochodów Fiat 126 w autokempingu Buňkov u miasta Přelouč, który organizuje ekipa „Spolek majitelů Fiat v Pardubicích”.
Dla uczestników zlotu jest przygotowany bardzo ładny sobotni program rozpoczynający sie jazdą orientacyjną po okolicy wsi Břehy i miasta Přelouč. Po południu będzie na programie jazda zręcznościowa i konkursy. I tym razem nie zapomnimy o najmłodszych uczestnikach. Prosimy, żeby poszczególne grupy uczestników zrobili sobie 5 osobowe drużyny dla turnieju w mini piłce nożnej. Wymyślcie se też nazwę drużyny. Na wieczór przekazywać będą się nagrody i do tańca grać żywa kapela.
Na zlot zapraszani są wszyscy właściciele i fani tego samochodu.
Zakwaterowanie sobie organizuje każdy sam.

Frantiąek Černovský
Prezes klubu

Kontakt na autokemping Buňkov

AUTOKEMP BUŇKOV s.r.o.
Ke Hřiąti 251
BŘEHY
535 01 PŘELOUČ

strony e: www.bunkov.cz/web
strony w jezyku czeskim, angielskim, niemieckim
e-mail: kemp@bunkov.cz
Tel. fax.: 00420 466 953 780
Skype: autokemp.bunkov.brehy
kom.: 00420 776 308 951

Wpisowe: 200 CZK (+- 38zł) / samochód

Przydatne linki:
www.spolekfiat126.wz.cz strony klubu organizatora
www.mapy.cz mapy internetowe on-line
www.bunkov.cz/web strony autokempingu
www.126fan.cz strony drugiego czeskiego klubu

Pytania dotyczące zlotu kierować na mnie, czyli Patryk (na forum jako Papick). Jeżeli chodzi o pytania na temat kempingu to wiem tyle, ile przeczytam na ich stronach, więc co na nich nie ma, to ani ja nie wiem.

Pytania piszczcie najlepiej na forum. Dokładniejsze przydatne informacje wraz z mapami wyślę na maila, więc jeżeli je chcecie to piszczie na poniższe kontakty. W soboty i niedzele nie wysyłam, bo internet mam tylko w pracy.

e-mail: pacio.krawiec@seznam.cz
tel: 00420 775 155 772
GG 4507461 (Wichurek)



Temat: Wesja GT
Zaraz zaraz.. bo odbiegasz od tematu. Cały czas mówie o wydawaniu 3 tyś na silnik - o żadnych plastikach nie może być mowy.
Jest tylko kwestia tego czy chcesz te 3 tyś zostawić w warsztacie pana CHojnackiego i mieć "x" hhmmm przeróbek - choc generalnie nic nie zostaje przerobione. czy wydać to inaczej i mieć X+n przeróbek a wyniki byc może lepsze.
Zresztą z bardzo intensywnych pomiarów Gtecham (wiem wiem. gtech podobno strasznie niedokładny i wogóle sie do niczego nie nadaje ... ) które robiło forum Hondy a które można zobaczyc tu:

http://www.hondapl.org/fan-klub/faq/faq.html#036

wychodzi że sporo Civiców 1,4 (nawet tych nie dłubanych) schodzi poniżej 10 sek. Niech nawet ten Gtech którym mierzyli odejmuje 0,2 sek (no bo jest niedokładny.. ale chyba 0.2 to już duża niedokładnośc ajaką możemy przyjąc umownie na potrzeby tego tematu). To i tak one całkiem za darmo wykręcały to co pan Chojnacki mierzy "stoperem na odcinku testowym" po zainkasowaniu 3 tyś zł.
Pisze o civach bo akurat to znam z autopsji a nie z opowiadań i w razie czego mam prawdziwe a nie zasłyszane argumenty na "obrone" tego co pisze. nAtomiast myśle że to przekłada sie na wiekszosc wspólczesnych silników. One mają mniejsze fabryczne "niedoruby" i rezerwy i pochodzenie do nich z kulką papieru ściernego mało tu zmienia - no i cena jest zaporowa. Mniej ludzi sie zdecyduje to będzie prawdopodobnie mniej niezadowolonych klientów.

Zgadzam sie że to klient wybiera.. tylko klient co tam idzie z założenia jest na ogól ciemny technicznie jak tabaka w rogu i łatwo mu paratechnicznymi wyjaśnieniami zamotac w głowie - o czym własnie pisał Miniac i z czym sie całkowicie zgadzam.

Im starsza konstrukcja tym "odmulanie" jest bardziej spektakularne i wcale niemusi to być silnik 8v. JA u siebie wyczyściłem przepustnice (w sumie na samą przepustnice poświęciłem 4 godziny i uszczelke za 18 zł) i od razu po tym zabiegu na ECU po resecie (czyli z niskim ogranicznikiem obrotów i bez optymalnych korekt map) zszedłem z 9.02 na 8,4 (dokładnie fabryka) i to przy samochodzie obciążonym audio i alusami oraz z rozwaloną podychą silnika (co sprawia że zmiane biegów 1-2 mam z ok 0.4 sek przerwy). JAkbym zrobił poduche pod silnikiem (200zł) i ją przegonił to bym zszedł poniżej 8 sek za łączną kwote 250zł (poducha, uszczelka , fajki , coca cola, małe WD40). No może jakbym wymiane poduchy zlecił w pierwszym lepszym warsztacie to bym może dopłacił jescze 200zł. Razem niecałe 500. Jakbym jescze za 1300zł zmienił sprzęgło na na bardziej sportowe (albo wogóle na nowe bo to ma 70 tyś) to bym urwał z tego jescze wiecej). Im bardziej zasyfiony silnik tym łatwiej go "poprawić" po prostu czyszczac i regulując). Procedure "GT" bym sobie darował. Czyli wydajac 60 % tego co bym wydał w Nadarzynie osiągam identyczne efekty a jeszcze mam kupe kasy na dalsze zabawy.

I nie mam tu nic do zarzucenia Chojnackiemu. Musi sobie jakos radzic na rynku i też dba o własne interesy. te usługi które proponuje na pewno wykonuje sumiennie. Tylko że one są nieadekwatnie drogie do osiągów lub nakładu pracy.

cena obróbki silnika V jest już morderstwem. Lepiej kupic nowy silnik. Po prostu nie można tuningować wspólczesnych silników metodami skutecznymi w przypadku konstrukcji Fiata i FSO/FSM z 70 roku.

p.s. CZas 0-100 w nissanie primerze GT z 99 roku rzędu 9.6 sek to o sekunde gorzej niż podaje fabryka (najwyższy jaki znalazłem to 8.8 ). Przy czym pewnie mierzony przytomniej bo z jedną osobą na pokładzie
http://www.nissan.pl/modele/primera2.doc



Temat: Jednak nie coupe


Kali jednego nie rozumiem...z jednej strony jedziesz na alfe(brak prestizu,awaryjnosc)a z drugiej piszesz ze chcialbys zeby FC to byla chociaz alfa... troche konsekwencji...


napisałem że chciałbym żeby FC byl sprzedawany chociaz pod marką AR z dwojga zlego...alfa bardziej prestizowa od fiata


Mowisz ze alfa nie zdobyla popularnosci...hm...prawie 80 tys sprzedanych egzemplarzy GTV przez 10 lat...fan kluby od Japoni przez Tajwan...Turcje...o Europie nie wspominajac.Potrafi do dzisiaj konkurowac z autami typu TT czy 350 Z (wprawdzie marnie )ale pamietajmy ze jest na rynku od 95 roku bez praktycznie zadnych zmian(jedynie lekki lifting przodu).Nie ma nawet ESP a i tak w testach prowadzenia dotrzymuje kroku dzisiejszym "coupe"wyposazonym w wszystkie elktroniczne pomocniki kierowcy.
W zeszlym roku sprzedano w Polsce 13 sztuk GTV...czy to malo jak na nasz kraj?...sprawdz ile sprzedali TT lub 350 Z...
Alfa sprzedaje sie najlepiej w koncernie Fiata(jesli chodzi o zysk) i napewno nie jest to auto dla wszystkich ,wiele razy spotykany na ulicy czy to w GTV czy 156 slyszalem "piekne auto ale to alfa ...to sie psuje"-wiem ze nie jeden marzy o alfie ale nigdy nie kupi-pojdzie po TT ...A JA WLASNIE Z TEGO NAJBARDZIEJ SIE CIESZE


z tym to nie wiem o co Ci chodzi przeciez nie bede Ci wyciagal statystyk ile bmw 3,Z3-z4,mercedesów clk,nissana 350z nie porównuj za krotko jest na rynku,audi coupe czy s4 sie sprzedało napewno wiecej niż 80tys egz.na przełomie 10 lat ,ale nie o to chodzi w tej rozmowie,przeczytaj dokładnie od poczatku cały Topic .W skrucie rozwazamy zasadnosc montowania mocnego silnika z dobrym zawieszeniem ,hamulcami ,itd ...w TOYOCIE CELICE co znacznie podniosło by cene auta i czy znalazł by sie ktos chetny zapłacić za taka celice ok 200tyś zł wiedząc że to tylko byłaby celica,czy cały projekt upadł by tak jak to miało miejsce z FC
[quote]
co do silnikow... mysklisz ze topowe silniki sie sprzedaja? powedz ile jest tt z quatro i 225km? Ile celic z topowym silnikiem? Ile astr coupe turbo??? Malo... i to jest piekne w tych autach.... nie mowimy kurde o SC cc czy jakis clio i innych , to auta sportowe..sa ludzie ktorzy ich nigdy nie kupial bo nie maja na to kasy..sa tacy ktorzy nie kupila bo moga kupic inne drozsze.. a sa i tacy jak my


no własnie mysle że topowe silniki sie sprzedają,może nie w polsce no i nie w FC gdyby produkowali


widzisz kali.. my zmariuszem rozumiemy ze fc sie nie sprzedawalo, ze tt sie sprzedaje, ze marka ma znaczenie, ty jednak nie potrafisz zrozumiec ze coupe bylo dla fiata eksperymentem, mialo pokazac mozliwosci i stac sie wizytowka/reklama firmy...


ja to rozumiem jak najbardziej pisałem o tym na początku
ogólnie jestem przekonany że gdyby fiat stworzył inna marke -córkę bardziej luksusową,prestizową jednoczesnie o wizerunku sportowym jednak na tyle tanim aby nie było konkurencji w jednym koncernie ze strony ferrari to FC do dzisiaj by sie sprzedawało z powodzeniem na przykładzie jak to zrobiła toyota z lexusem,nissan z infinity,honda z acurą

Powrót do góry
Nieczytany post

Wyświetl posty z ostatnich: Wszystkie Posty15 Minut30 Minut1 Godziny2 Godzin6 Godzin12 Godzin1 Dzień2 Dni3 Dni4 Dni5 Dni6 Dni7 Dni2 Tygodnie1 Miesiąc3 Miesiące6 Miesięcy1 Rok Najpierw StarszeNajpierw Nowsze



Temat: Zlot w Krakowie - jak wrazenia ?






| Witam Panowie (i Panie)

|    Jak wasze wrazenia po sobotnim zlocie na Krakowskim lotnisku ?
| Napiszacie tez co sie dzialo pozniej w Skawinie poniewaz niestety nie
mialem
| sie jak zabrac.

| Pozdrawiam wszystkich

Bylem okolo godziny 12.00.
Obrazek nastepujacy: ustawione rzedem jakies 50 fur. W wiekszosci
tuningowane CC i SC. Czyzby najwdzieczniejsze do tego typu prac?
Jedno piekne biale Bravo. Pare Lanosow i Nubir.
Ogolny szpan. Goscie dumnie rozparci w samochodach albo na maskach
swoich pociech. Ladne panienki. "Wszyscy" z petami w ustach.


No to rzeczywiście pełny szpan - zwłaszcza te pety: dla mnie wstyd!


Z jednego z samochodow dochodzi Umpa Upma.


:-) To Ci się udało...
A inny samochód falował w takt miłosnych uścisków? ;-)


Wrazenia: zadne. Braklo chyba jakiejs sensownej oprawy calosci.
Nie wystarczy rzucic haslo: spotykamy sie tu i tu o tej to godzinie,
poustawiac auta w rzad i tyle.


Też tak uważam... nie wystarczy. Tylko czy masz jakiś pomysł
na zainteresowanie grupy przypadkowych posiadaczy samochodow?

Wydaje mi się, że sens spotkania się w takiej grupie jest już
z założenia skazany na taki właśnie niemrawy skutek...
I nic tu nie pomoże "oprawa". Bardziej już sobie wyobrażam
spotkanie właścicieli tylko jednej konkretnej marki samochodu
albo jeszcze lepiej właścicieli konkretnego modelu: np.
nie róbmy spotkania właścicieli fiatów tylko konkretnie
spotkanie właścicieli np. "unochoda" lub malucha. Albo z innej
beczki: spotkanie właścicieli samochodów "podrasowanych", czyli
innymi słowy po tuningu czy "pięknościowym" czy silnikowym...
Tylko takie spotkanie "wąskotematyczne" miałoby sens. Ludzie
wymieniliby się pomysłami mając okazję obejrzeć i wypróbować
na żywo - powymieniać się może nawet częściami. Coś w rodzaju
giełdy lub spotkania fan-klubu pod szyldem pl.misc samochody!
Ja dla przykładu chętnie spotkałbym się w Krakowie z innymi
posiadaczami samochodu podobnego do mojego... czegoż mogę
spodziewać się po właścielach malucha czy jaguara? To tak
jakby zebrać do kupy bylekogo z ulicy - każdy ma "jakieś" autko,
no nie? Zbieranina bez składu i ładu... nie ma o czym gadać!
A Ty Witku, masz jakiś lepszy pomysł na takie spotkanie?
Możesz zaprezentować jakąś "bardziej konstruktywną" krytykę?


A moze tylko ja jeden odnioslem takie wrazenie a reszta
bawila sie szampansko?


Sam jestem ciekaw czy ktokolwiek się bawił... Nie było mnie tam
ale szczerze mówiąc nie za bardzo chce mi się wierzyć, że ktoś
się "bawił"...

Pszemol





Temat: Runda Wiosenna

Nie gra dla kasy

Z EDIM I ADRIANO PODBIJEMY POLSKË LIGę! - od kilku dni zapowiada prezes Pogoni Dawid Ptak. We wtorek wieczorem przyjechał pierwszy ze zbawców drużyny, 31-letni Brazylijczyk Edi Andradina. - Witaj w Polsce! Zobaczysz, nie pożałujesz, że zdecydowałeś się do nas przyjechać - mówiąc to 23-letni prezes klubu serdecznie wyściskał ogolonego na zero Brazylijczyka.

Po jedenastu godzinach lotu na lotnisku we Frankfurcie Andradinę spotkała pierwsza niespodzianka. Niestety, przykra. - Ponad godzinę czekałem na bagaż, no i się nie doczekałem. Jestem tak jak stoję, z letnią skórzaną kurtką - mówił po wyjściu z samochodu, którym przywieziony został do Szczecina. Choć dochodziła godzina 22, na Andradinę czekał wianuszek dziennikarzy i fotoreporterów. Nie brakowało też kilku najbardziej zapalonych kibiców. Wśród fanów Pogoni przyjazd Brazylijczyka rozbudził ogromne nadzieję. - Jeżeli on jest tak dobry, jak zapowiadają działacze, będziemy mieli wiosną powody do radości. Nie mogę już doczekać się meczu z Legią - mówił jeden z kibiców.

Z Edim po rosyjsku

Z nieba sypał gęsty śnieg, co dla Andradiny stanowiło kolejną niespodziankę. - To Szczecin, czy może Antarktyda? - żartował Brazylijczyk, któremu uśmiech nie schodził z twarzy. Dowcip i dobre samopoczucie to cecha, z której dawno już dali się poznać Latynosi grający w Pogoni. Zmęczenie podróżą sprawiło, że Andradina szybko poprosił jednak dziennikarzy o wyrozumiałość. - Spotkajmy się jutro w południe. Będę do waszej dyspozycji - zapewnił, po czym dodał: - Obrigado, obrigado - co w języku portugalskim oznacza podziękowanie.

W środę trener Bohumil Panik, między innymi ze względu na Andradinę, wyznaczył trening dopiero na godzinę 15. My Brazylijczykowi towarzyszyliśmy już kilka godzin wcześniej. Edi nie powinien mieć w Polsce problemów z porozumiewaniem się. Wprawdzie nie włada angielskim, ale świetnie posługuje się językiem rosyjskim. - Kak chaciesz, możem gawarić pa ruskamu jazyku - powiedział z idealnym niemal akcentem.

Andradina rosyjskiego nauczył się podczas dwuletniego pobytu w Arsenalu Tuła. - Rosjanie wypatrzyli mnie podczas jednego z meczów Santosu. Za dwuletni kontrakt zapłacili 500 tysięcy dolarów. Z drugoligowym Arsenalem zdobyliśmy Puchar Rosji, a ja w sumie zdobyłem w nim 56 bramek - wylicza Edi.

Brazylijczyk na każdym kroku podkreśla, że pieniądze nie grają już dla niego większej roli. - Przez cztery lata w Japonii zarobiłem tyle, że wystarczy mi do końca życia. Rocznie z tytułu samego kontraktu dostawałem 400 tysięcy dolarów. Za każdy wygrany mecz kasowałem premię w wysokości 2 tysięcy dolarów. W Brazylii mam duży dom, w którym mieszkam z żoną, dwójką dzieci i rodzicami. Nieopodal wybudowałem dobrze prosperujący motel. Bratu i siostrze też kupiłem dom. Do Pogoni przyszedłem tylko dlatego, że kocham futbol i wciąż ogromnie bawi mnie ten sport - zapewnia Edi.

Buty, ważna rzecz

Przed treningiem Edi obejrzał kilka mieszkań, które do wynajmu zaproponował mu klub. - Nie jestem wymagający. Najważniejsze, żeby dzieci miały oddzielne pokoje. Chcę, żeby jak najszybciej przyjechały do Polski. Jeszcze nigdy nie widziały śniegu, ale jest go tutaj tyle, że chyba do maja nie stopnieje? - zastanawiał się Andradina.

Pogoń w kontrakcie zagwarantowała mu także samochód. - Wcale nie chcę, żeby to był mercedes. Wystarczy fiat, który chyba jest najczęściej spotykanym autem w Brazylii - podkreślił Brazylijczyk.

Tuż przed zajęciami Andradina wpadł jeszcze do sklepu "Lotto", z którym Pogoń ma podpisaną umowę. Brazylijczyk nie miał bowiem w czym trenować. Przy wyborze butów piłkarskich Edi okazał się bardzo wymagający. Przymierzył wiele modeli, wybrał jeden z nich, ale stwierdził, że żaden nie spełnił jego oczekiwań. - Muszę się na coś zdecydować, bo na boso nie będę ćwiczył, ale to nie są buty moich marzeń - zaznaczył.

Do treningu Brazylijczyk przystępował z pewną obawą. W ostatnim spotkaniu rozgrywanym w Brazylii przytrafiła mu się lekka kontuzja. - Spotkanie z Sao Paulo przegraliśmy 0:5. Grałem tylko do 40. minuty, bo poczułem skurcz mięśnia czworogłowego. Mam nadzieję, że to nic poważnego. Teraz nic mnie nie boli, ale jak jest naprawdę, okaże się dopiero podczas zajęć - mówił Edi.

Podczas treningu Brazylijczyk niczym się nie wyróżniał. Jak każdy z "Portowców" miał ogromne trudności z utrzymaniem równowagi. Na co naprawdę stać Ediego przekonamy się w sobotę. Wówczas to piłkarze Wisły spróbują zweryfikować jego umiejętności.





Temat: Ulubiony zespół / klub piłkarski (lub inny sportowy)
Proszę o zamieszczanie opisów swoich ulubionych klubów.

Mój ulubiony klub to: JUVENTUS TURYN


Juventus Football Club powstał z inicjatywy turyńskich uczniów w roku 1897.

Zmiana nazwy na Juventus FC nastąpiła w 1899 roku, a w biało-czarnych koszulkach piłkarze zaczęli grać od 1903 roku.

Rok później piłkarze rozegrali pierwszy oficjalny mecz. Przeciwnikiem było FC Torinese. Mecz zakończył się porażką 0:1.

Już w 1905 Juventus zdobył pierwsze mistrzostwo Włoch.

W roku 1923 Edoardo Agnelli, syn założyciela Fiata, został mianowany nowym prezydentem klubu.

roku prezydentem został Giampiero Boniperti. W następnych 15 latach (1972-86) Juventus dziewięć razy zostawał najlepszą drużyną we Włoszech. Dołożył też sukcesy z areny europejskiej i międzynarodowej. Trenerami w tych czasach byli Vycpalek, Parola no i oczywiście Giovanni Trapattoni. Barwy Juve reprezentowali tacy piłkarze jak: Zoff, Scirea, Capello, Cabrini, Causio, Rosa, Gentile, Furino, Anastasi i Bettega. Włochów uzupełniali obcokrajowcy, m.in.: Zbigniew Boniek, Francuz Michel Platini (zdobywca 2 scudetto, 2 Europejskich Pucharów, Pucharu Interkontynentalny, 3 tytułów króla strzelców, 3 Złotych Piłek) i Duńczyk Michael Laudrup.

Jednym z najtragiczniejszych momentów tamtych czasów, jeśli nie najtragiczniejszym, był finał Pucharu Mistrzów w roku 1985, kiedy naprzeciwko sobie stanęły drużyny Juventusu i Liverpoolu. To co zapowiadało się jako mecz marzeń skończyło się horrorem i przelaniem krwi. Rozwścieczeni kibice Liverpoolu rzucili się na kibiców Juventusu. W wyniku obrażeń i ścisku jaki zapanował wśród uciekających kibiców zginęło 39 fanów z Włoch. Tragedia na Heysel jest jedną z najczarniejszych kart w historii piłki nożnej.

Słynni piłkarze:

* Christian Abbiati
* Białoruś ZSRR Siarhiej Alejnikau
* Brazylia Włochy José Altafini
* Włochy Alessandro Altobelli
* Włochy Nicola Amoruso
* Włochy Pietro Anastasi
* Ghana Stephen Appiah
* Brazylia Mazolli De Oliveira Athirson
* Włochy Dino Baggio
* Włochy Roberto Baggio
* Chorwacja Zoran Ban
* Włochy Roberto Bettega
* Francja Jocelyn Blanchard
* Chorwacja Alen Boksić
* Polska Zbigniew Boniek
* San Marino Massimo Bonini
* Włochy Roberto Boninsegna
* Włochy Felice Borel
* Irlandia Liam Brady
* Włochy Umberto Caligaris
* Włochy Fabio Cannavaro
* Włochy Fabio Capello
* Urugwaj Fabián Héctor Carini
* Włochy Franco Causio
* Włochy Renato Cesarini
* Walia John Charles
* Włochy Antonio Chimenti
* Szwajcaria Davide Chiumento
* Włochy Giampiero Combi
* Włochy Antonio Conte
* Włochy Antonello Cuccureddu
* Holandia Edgar Davids
* Włochy Morgan De Sanctis
* Francja Didier Deschamps
* Portugalia Dimas Teixeira

* Włochy Paolo Di Canio
* Włochy Angelo Di Livio
* Włochy Marco Di Vaio
* Brazylia Emerson
* Argentyna Juan Eduardo Esnaider
* Włochy Ciro Ferrara
* Włochy Giovanni Ferrari
* Urugwaj Daniel Fonseca
* Włochy Giuseppe Furino
* Włochy Claudio Gentile
* RFN Helmut Haller
* RFN Thomas Häßler
* Francja Thierry Henry
* Węgry Ferenc Hirzer
* Szwecja Zlatan Ibrahimović
* Włochy Filippo Inzaghi
* Szwecja Andreas Isaksson
* Włochy Mark Iuliano
* Serbia i Czarnogóra Vladimir Jugović
* Chorwacja Robert Jarni
* RFN Jürgen Kohler
* Serbia i Czarnogóra Darko Kovačević
* Dania Michael Laudrup
* Włochy Enzo Maresca
* Włochy Fabrizio Miccoli
* Urugwaj Paolo Montero
* RFN Andreas Möller
* Włochy Argentyna Luis Monti
* Rumunia Adrian Mutu
* Nigeria Sunday Oliseh
* Urugwaj Rubén Olivera
* Urugwaj Fabian O'Neill
* Włochy Argentyna Raimundo Orsi
* Szwecja Karl Erik Palmer
* Włochy Gianluca Pessotto

* Włochy Angelo Peruzzi
* Francja Vincent Péricard
* Francja Michel Platini
* Anglia David Platt
* Włochy Cesare Prandelli
* Włochy Fabrizio Ravanelli
* RFN Stefan Reuter
* Włochy Virginio Rosetta
* Włochy Paolo Rossi
* Walia Ian Rush
* Chile Marcelo Salas
* Holandia Edwin van der Sar
* Włochy Salvatore Schillaci
* Włochy Gaetano Scirea
* Brazylia Júlio César da Silva
* Włochy Argentyna Omar Sivori
* Hiszpania Luis Del Sol
* Argentyna Juan Pablo Sorin
* Portugalia Paolo Manuel Sousa
* Włochy Luciano Spinosi
* Włochy Stefano Tacconi
* Włochy Marco Tardelli
* Włochy Alessio Tacchinardi
* Francja Lilian Thuram
* Włochy Gianluca Vialli
* Francja Patrick Vieira
* Włochy Christian Vieri
* Włochy Massimiliano Vieri
* Włochy Pietro Paolo Virdis
* Włochy Gianluca Zambrotta
* Ukraina ZSRR Ołeksandr Zawarow
* Francja Zinedine Zidane
* Włochy Dino Zoff
* Włochy Sandro Salvadore

ŹRÓDŁO - WIKIPEDIA
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl
  • Linki