Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: felgi aluminiowe firmy





Temat: ROVER 216 Si
Sprzedam ROVERka 216 Si z 1998 roku, kupionego w polskim salonie

Samochód został dyskretnie z modyfikowany:

Usunięte chromowane listwy ze zderzaków ( zaspawane plastikiem i polakierowane)
Kierunkowskazy przednie boczne białe od MG ZR
Białe przednie lampy
Sprężyny H&R -30 mm
Felgi 16 cali ( 195/45/16)
Szyby zostały bardzo lekko przyciemnione w profesjonalnej firmie ( lekkie lustro –czarny) z atestem.
W środku zostały usunięte drewniane dodatki + aluminiowe ringi + skórzana gałka z mieszkiem z Skody Octavi RS
Drzwi zostały wygłuszone matami bitumicznymi
Rozpórka kielichów OMP
AUDIO PIONEER MP3+ głośniki z tyłu, JBL GTO+ przód MAGNAT 16 cm ( w drzwiach na tulejach mdf zestaw 2 drożny)
Okablowanie pod wzmacniacz
Oryginalne halogeny
Oryginalna skórzana kierownica

Przebieg samochodu 108 000 km, przebieg silnika 92 000 km ( silnik wymieniony w raz ze skrzynia i osprzetem na 1,6 16 V)

Korek do tankowania gazu ukryty pod klapką wlewu!!

W ostatnim czasie samochód przeszedł przegląd, w którym wymieniono:

Olej silnika ( MOBIL 1)
Klocki + tarcze przód
Filtry gazu ( fazy ciekłej i lotnej)
Filtr powierza
Linki hamulca ręcznego
Płyn hamulcowy
Olej skrzyni biegów
Płyn w pomagania
Pasek klinowy alternatora

Dużo wsadziłem w ten samochód serca i pieniędzy ale musze sprzedać pilnie z powodu wyjazdu, posiadam dużo części, które dorzucę do auta!! Auto posiada sekwencyjny wtrysk gazu!!

Cena 12 000 zł do negocjacji

Zapraszam na jazde próbną!!

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 15:30 ]





Temat: Felgi aluminiowe - firmowe?czy podróbki?


KupiÂłem dzisiaj autko i chcĂŞ je wyposaÂżyĂŚ w aluminiowe felgi, stÂąd moja
wiadomoœÌ na grupie.
WidaĂŚ na allegro masĂŞ firm, nie wiem co wybraĂŚ, lepiej uÂżywane
aluminiowe jakiejÂś znanej firmy czy nowe tanie - pewnie azjatyckiej
produkcji?


Firmowe, a jak chcesz zaoszczędzić to firmowe używki.







Temat: Felgi aluminiowe - firmowe?czy podróbki?


| KupiÂłem dzisiaj autko i chcĂŞ je wyposaÂżyĂŚ w aluminiowe felgi, stÂąd moja
| wiadomoœÌ na grupie.
| WidaĂŚ na allegro masĂŞ firm, nie wiem co wybraĂŚ, lepiej uÂżywane
| aluminiowe jakiejÂś znanej firmy czy nowe tanie - pewnie azjatyckiej
| produkcji?

Firmowe, a jak chcesz zaoszczędzić to firmowe używki.


Dokładnie !!!!!!

Te z Chin gną się na krawężnikach jak plastelina ))))

Z





Temat: "Felgi aluminiowe"

____________

____________lSprzedam felgi aluminiowe "16" firmy RH na pięć śrub + opony
(prawie nowe) 225/50/16. Felgi stan idealny. Tanio! Kontakt tel. 0 603 652
280 lub email.





Temat: Firma prostuj?ca felgi aluminiowe
Znacie jaka? firmę, która wyprostuje mi dwie aluminiowe felgi z Warszawy lub okolic?



Temat: Renowacja felg aluminiowych.
Witam. Mo?e wiecie gdzie w okolicach Zamo?cia; Tomaszowa Lubelskiego s? osoby lub firmy zajmuj?ce si? renowacj? felg aluminiowych?? Szuka?em wsz?dzie i nie mog? znale??...
Je?eli mo?ecie podajcie orientacyjny koszt wyczyszczenia i wypolerowania. Felgi to ATS CUP 15' Z góry dzi?ki



Temat: Proszę o pomoc - prostowanie felg aluminiowych


Czy macie jakieś namiary na firmy prostujące felgi aluminiowe z Warszawy i
okolic.


Ul. Łucka w Warszawie.

    Hubi





Temat: Felgi...jakie sa ladniejsze..
7ka,
Alloy Wheels
co to za firma felg..zna ktos...


..Felgi Aluminiowe



Temat: Felgi aluminiowe
Witam!

    Gdzie mozna w Warszawie, Polsce, internecie dostac tanio nowe felgi
firmy AEZ, konkretnie model Icon5 6,5x15 4x100?

Pozdrawiam
Kameleon





Temat: [e34] zakup felg
Panowie i Panie nasza nowa koleżanka z forum monic poszukuje felg aluminiowych do swojej e34. Prosi o podpowiedzi i porady jakie felgi, jaka firma, jaki rozmiar itd...



Temat: Felgi Auto Tip Top
Witam,
co sadzicie o felgach aluminiowych czestochowskiej firmy Auto Tip
Top? Szykuje sie ciekawa przecena tych felg i rozwazam mozliwosc
zakupu, ale czy beda warte swojej ceny?

Pozdrawiam,
Krzysio.





Temat: Alu felgi
Witam

chce kupic felgi aluminiowe do vw golf 3 -  4 x 100
jakie felgi polecacie ? jakich firm ? moze jakis konkretne sklepy ?
czego sie wystrzegac ?

MAciej





Temat: [GDZIE] Felgi alu - prostowanie
Czesc!
Boczna Zachodniej, bodajze Litomska, tam jest firma, ktora zajmuje sie
regeneracja felg aluminiowych, rowniez spawanie.

Pozdrawiam





Temat: sprzedam orginalne alumfelgi do Rovera
witam wszystkich chętnych do zakupu felg aluminiowych.

Mam do sprzedania komplet oryginalnych kół do Rovera wraz z oponami firmy DUNLOP w bardzo dobrym stanie.Rozmiar felg 5,5Jx15CH-45 rozmiar opon185/55R15.Tel.kontaktowy 509181297.Cena kompletu kół to 1200zł



Temat: Polskie Alusy Supra
Witam, niestety ale zniszczylem sobie felge aluminiowa w moim Lanosie -
supra 5G. Czy ktos z Was wie, gdzie w Warszawie mozna kupic taka felge ? Z
tego co wiem jest to polska firma (producent).

Adan





Temat: Renowacja felg
Siemka.
Poszukuję firmy w okolicach śląska (katowice, mysłowice, tychy) która zajmuje się renowacją felg aluminiowych. Ma ktoś jakieś namiart?



Temat: Alufelgi ALESSIO
Witam,

    Czy ktos slyszal lub posiada aluminiowe felgi wloskiej firmy
ALESSIO?
Czy warto je kupic?

Pozdrawiam Tomek.





Temat: Do czego ten kluczyk ?

...może do zdejmowania tych osłonek w aluskach, za którymi są nakrętki ukryte...

RACZEJ NAPEWNO BO W KONCU FIRMA BBS JEST PRODUCENTEM FELG ALUMINIOWYCH :lol: :lol:
www.bbs.com



Temat: JAkie opony do Audi A6 2003r quatro 17 cali??
Witam! Własnie kupiłem felgi aluminiowe polerowane na wzór A8. Potrzebuje teraz opon letnich wysokiej jakości! koleś w warsztacie mówił mi że powinny to byc opony o wymiarach 225/50/R17. pytanie tylko jakiej firmy???



Temat: Alufelgi
Czy ktoś się orientuje czy w Wieluniu albo w jego okolicach jest jakaś firma, która piaskuje aluminiowe felgi?



Temat: Felgi aluminiowe


1. Czy felgi aluminiowe coś dają poza zaspokojeniem własnej próżności ;)


Praktycznie niewiele... ;)


Czy jest celowe ich stosowanie do niezbyt szybkiego samochodu jakim
jest np. mój diesel?


Czy diesel nie moze dobrze wygladac? ;)


2. Dlaczego felgi aluminiowe prawie zawsze są szersze niż oryginalne
stalowe? Np. do mojego auta (felga stalowa 5,5Jx14-43) znalazłem tylko
jedną felgę o rozmiarze 5,5Jx14 (producent polski: "Auto Tip-Top"), w
dodatku o nieco innej wartości odsadzenia ET. Wszędzie oferuje mi się
felgi o szerokości co najmniej 6".


Zwykle z zakupem felg aluminiowych ludzie kupuja
szersze opony - czasem znacznie szersze. Felga
prezentuje sie najlepiej kiedy brzeg opony jest
prawie na rowni z felga. To co prawda sprzyja
uszkodzeniom felgi ale za to swietnie wyglada.


a) nie ma węższych RIAL-i niż 6"


I bardzo dobrze. Calkiem niezle felgi. Bardzo dobry stosunek cen
do jakosci. Nie przejmuj sie ta szerokoscia. Jesli producent felgi
wymienia ja na liscie felg do Twojego samochodu to nie masz sie
czym martwic. Jesli masz z tym problem, moge sprawdzic jaka
konkretnie felge Rial zaleca do tego auta.


b) felgi  modelu "Gemini" firmy "Auto Tip-Top"


Sa swietne jako balast, niezle spelniaja tez role kwietnika
ale na samochodzie? Lepiej nie... ;) BTW Gemini to o ile
dobrze kojarze plagiat jedego z wzorow OZ... ;)


Na które się zdecydować?


Zdecydowanie Rial. Jest jeszcze kilka innych firm majacych
w ofercie tansze felgi jak Alustar czy Viper ale zawsze sa
lepsze od polskich wynalazkow. Ostatnio mialem okazje
ogladac polska Supre po spotkaniu z dziura. To ze felga
sie zgiela to normalne, ale ze popekala na ramionach to
juz nie takie oczywiste. Znajomemu trafila tez do sklepu,
jako reklamacja Supra ktora miala dziury !!! Po kilku dniach
powietrze samoistnie schodzilo.


4. Na ile krytyczna jest odchyłka wymiaru ET felgi od oryginału?


ET jest czesto zalezny od wzoru danej felgi. Wazne czy
rozstaw srub i rozmiar otworu centrujacego sa odpowiednie.


Z góry odpowiadam, że zmiana opon na szersze - aby lepiej pasowały do
szerszej felgi - nie wchodzi w grę (w kilku sklepach już proponowano mi
coś takiego :-| )


Chyba gdzies widzialem w cenniku 5.5x14" ale glowy nie dam.
Jutro moge to sprawdzic.

Jacek.





Temat: felgi: "stal" czy "aluminium"?


--

| jakie sa zalety/wady (poza estetycznymi) uzywania latem felg
aluminiowych???

Psychiczne samopoczucie właściciela.
Poza tym mając dwa komplety kół nie przekładasz opon zimowych i letnich na
jedne felgi


Hmmm... Hm! A wiekszy komfort związany z mniejszą masą nieresorowaną ??


| czy felgi letnie sa duzo podatniejsze na mechaniczne uszkodzenia?

Niekoniecznie, niektóre są dużo wytrzymalsze od stalowych. Zależy jaka
felga, jakiego producenta.


Tu się jeszcze zgodzę (aczkolwiek kusi mię ... ojojoj :-)

 Jak jeżdzisz. Należy wystrzegać się krawężników.

A tu to parsknąłem śmiechem - rzeczywiście wytrzymałość alufelg jest
zdecydowanie niższa jak się "krawężnikuje" :-))


Nieciekawie wygląda felga aluminiowa z obtartym rantem


No - to główny powód ?


na co
| warto zwrocic uwage kupujac aluminiowe obrecze?

Przede wszystki rozstaw śrub i rozmiar naby (środek piasty). Należy do
naby
dobrać odpowiednie pierścienie centrujące. Kupując felgi nowe w dobrych
firmach w zasadzie interesuje cię podanie tylko typu auta i ilości śrub w
kole, reszta należy do nich.

| jeszcze jedno pytanie - co to znaczy, ze felga ma rozmiar np. 6x14" ? 6
to
| szerokosc? jak to sie ma do rozmiarow opon? czy 6 to np. odpowiada
| szerokosci 175 czy cokolwiek?

6" to szerokość. Na taką felgę możesz spokojnie wzuć laćki 175 lub 185


No pewnie - a inne to już nie :-)
Jacek.





Temat: Felgi do S40


6,5x16 x63,3


Co to jest 63,3?


5X108 ET 52,5


Czyli koszmaru ET ciąg dalszy? Moja Mercedes 190 (201) ma 50 mm.
Dziś można znaleźć ze 20 felg o tym offsecie, ale przed 10 laty
można było kupić brzydkie Mercedesa z offsetem 50 mm lub ładne,
ale z offsetem mniejszym -- zazwyczaj dużo mniejszym...

A teraz 52.5 mm.... Obłęd!!! Nie widzę na razie nigdzie więcej niż 48 mm...
Widzę za to nawet 35 mm...


| Mile widziane sugestie co do firm  felg ,,aluminiowych''.
A może oryginały?


Czy oni po to robią 52.5 mm, żeby ludziom życie utrudnić? :)


Ładne, mocne a na allegro nawet nie są jakoś koszmarnie drogie.


A koszmarnie drogie to 2000 złotych za sztukę? ;)


Ja do takiego samego samochodu zanabyłem kiedyś właśnie felgi oryginalne volvo. Po prostu jestem z tych, co to maja lekkiego fioła
na punkcie marki (choc fanem S40 MKII nie zostałem - zapału wystarczyło na miesiąc z kawałkiem po czym gada sie pozbyłem)
| W nominale są stalowe o średnicy 16" i są opony 205/55/R16.
| Czy sensowne jest zwiększenie średnicy do 17 cali?
Mialem dokladnie ten sam dylemat - ale wziąłem poprawke na to, że jezdze na codzień po Wrocławiu i kupiłem 16 zamiast 17.


Większa felga to lepsze hamowanie, a hamulec to taka machina, która zamienia
uporządkowaną energię kinetyczną na chaotyczna, czyli na wewnętrzną, zwaną
cieplną energią. I im to chłodzenie jest lepsze, tym lepiej pracuje hamulec.

Ale większe felgi są droższe, opony większe są droższe, jeżdżenie na większych
felgach jest twardsze, zawieszenie i same felgi są mocniej maltretowane...
Ponadto pozostaje problem letnich opon, na których (z którymi?) przyjedzie
nowe Volvo... Na felgi o średnicy 17" raczej ;) nie pasują...

-=-

Dzięki za odpowiedź. :)

-=-

Pozostałym osobom też dziękuję za odpowiedzi.





Temat: x-T31 - opony zimowe + felgi

Na temat opon ( czy zimowe czy wielosezonowe) już nie będę się wypowiadał , bo ile wypowiedzi tyle opini, wiem jedno że ja nie kupię drugich Dunlopów , bo są tego nie warte.
Jezeli chodzi o zimówki , to jakl już wspominałem , kupiłem opony firmy TOYO 215/60R17 i założyłem na oryginalne felgi ( te felgi są odporne na warunki zimowe , w tym sól). Trochę może ryzykuję z tą firmą TOYO ( produkt rodem z JAponi - ale?) , ale jak na razie to pierwsze paręset km jest ok. Sa bardzo ciche jak na zimówki , a cena ..... 455zł za szt.
Do końca jednak nie jestem przekonany czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby kupienie felg stalowych 16" i do tego opon , gdyż operacja zmiany opon na 17-kach kosztowała mnie 130 zł w tym ( do dziś nie wiem z jakich powodów) serwis oponiarski policzył "zwyżkę" za wielkość czyli za 17" i za to że napęd 4x4. Niestety taki wydatek będzie 2x w roku , więc po 2 latach te 16"-owe felgi by się zwróciły. Tylko że własnie tu rodzi się pytanie. Niestety nie spotkałem w "normalnej" cenie takich szesnastek z ET45 , według mnie zakładanie ET38 ( robi się wtedy róznicz w rostawie kół 14 mm ) może juz mieć znaczenie. Taka jest moja opinia , ale zapewne będą też odmienne zdania.
sk


Certyfikat TUV dla tej felgi z dedykacją dla X Traila T 31 znajdziesz na stronie http://trial.alcar.fdi-dm...1&fdi_key=17918 Jak się otworzy to kliknij w INFORMACJE TECHNICZNE - tam masz certyfikaty.
Myślę, że zamiast kombinowania ze stalowymi można spokojnie kupic taką aluminiową. Zwłaszcza, że jak porównacie sobie np. cenę tej felgi w oponeo, na allegro i u innych sprzedawców, to się przekonacie, że cena jest dobra. Ale może się mylę



Temat: ZIMOWKI 4x4 on road
Wypowiadam się na tym formum pierwszy raz wiec na początku witam wszystkich.
Jeżdze terenówkami już od jakiegoś czasu i sprawdzilem pare opon zimowych.
I to co mogę powiedzieć to według mnie numer jeden to: Dunlop Grandtrek SJ 6,
zupelna rewelacja. W zeszłum roku na takiej oponce Jeepem Grand Cheroki na 4H jeżdziłem po lesie w metrowym sniegu, nawet pod góre. Opona jest z bardzo fajnej miękkiej gumy, o głebokim profilu, działa rewelacyjnie w głebokim sniegu i terenie, nie jest głośna, jeżdzi się również dobrze po mokrym i śliskim asfalcie, zeszłej zmimy pojechałem do włoch na narty opona sprawowało się zarówno bardzo dobrze podczas przelotu (około 3000km) jak i po zaśnieżonych drogach górskich.
W tym roku stałem się szcześliwym posiadaczem NAVARY, którą również zamieżam pojechać za pare dni na narty do włoch i zdecydowanie postawiłem na tą samą opone,
absolutnie nie biorę pod uwagę używania standartowej uniwersalnej opony.
Jedyny minus opony to niestety w tym bieżniku nie występuje w 17", jest podobna Dunlop Grandtrek SJ 5, ale to już nie to, postawiłem więc na 16" tu opona w rozmiarze 265/65/16 kosztuje około 650zł. NIestety wiąże się to z zakupem felg, tu tez nie podzielam zdania z wypowiedzi zpoczątku dyskusji na temat stalowych felg. Jak tak można oszpecić w sume fajny samochód, z tego co sie zorientowałem felgi stalowe kosztują około 400zl. Udało mi się znaleść bardzo ładne felgi aluminiowe za przystępną cene około 600zł. firmy MAC.
Podsumowując auto wygląda nadal ładnie, ma opony zimowe działające poprawnie zarówno na asfalcie jak i w terenie. POLECAM !!!
Co do zakupu drugiego kompletu felg, to słyszałem, że po nowyym roku mają zostać wycofane tradycyjne ciężarki do wyważania kół, a nowe mają być znacznie droższe i przez to zmiana opon na feldze będzie duzo więej kosztować.

Jak ktoś by chciał skożystać z mojego pomysłu podaje telefon do warsztatu, który pomógł mi znaleść felgi i opony do NAVARY - tel: (22) 814 54 96 (mozna powołać się na Bartka).



Temat: Marka Porsche
Porsche od zawsze jest kojarzone z rewelacyjnymi autami sportowymi. Maja moc, wygląd no i są pożądane na całym świecie. Ja z tej firmy wole Cayenne a zwłaszcza z literką S

Porsche Cayenne w najmocniejszej wersji Turbo S w sprzedaży pojawiło się na początku 2006 roku, ale jej żywot rynkowy trwał stosunkowo krótko. Na przełomie 2007 i 2008 roku nastąpiła bowiem zmiana generacyjna Cayenne i palmę najmocniejszej wersji otrzymało Turbo. Nie na długo jednak, już latem w sprzedaży będzie dostępne 550-konne Turbo S, którego głównymi rynkami zbytu mają być jednak kraje wschodniej Europy (czyli głównie Rosji) oraz Azji.

Tak jak poprzednik oraz wersja Turbo, Cayenne Turbo S napędzany będzie 4,8-litrowym silnikiem benzynowym V8. Jednak odpowiednie modyfikacje i optymalizacje pozwoliły na zwiększenie mocy do 550 koni mechanicznych, tj. o 50 więcej niż w obecnym Turbo i o 29 niż w porzednim Turbo S. Podwójnie doładowana jednostka dysponuje 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego, czyli ponownie o 50 więcej niż w Cayenne Turbo (w poprzedniku było 720 Nm). Jednostka współpracująca z sześciostopniową przekładnią Tiptronic S pozwala autu rozpędzić się do 280 km/h (Turbo 275 km/h), a prędkość 100 km/h osiągnąć już po 4,8 sek. (Turbo 5,1 sek.). Co ciekawe, mimo większej mocy Cayenne Turbo S osiąga identyczne wyniki spalania - 14,9 l/100 km - jak nieco słabsza wersja bez 'S' w nazwie.

Aby mimo zgromadzonych pod maską 550 koni mechanicznych, jazda za kierownicą Porsche Cayenne Turbo S należała do przyjemnych auto jest wyposażone w aktywne, regulowane zawieszenie (PASM) współpracujące m.in. z układem kierowniczym o zmiennej sile wspomagania. Za skuteczne i szybkie zatrzymanie auta odpowiadają ceramiczne tarcze hamulcowe - po raz pierwszy zastosowane przez Porsche w aucie cywilnym. No i o czywiście nie można zapomnieć o napędzie na wszystkie koła, w którym 38% momentu trafia na przód, a 62% na tył.

Stylistycznych różnic nie ma za wiele. Tym, co wyróżnia najmocniejsze Cayenne są 21-calowe felgi aluminiowe, cztery końcówki, również aluminiowe, układu wydechowego oraz atrapa grilla w kolorze nadwozia. Nabywca Cayenne Turbo S może również zdecydować się na oferowany tylko z tym wariantem kolor nadwozia "lavagraumetallic".




Temat: Skoda Octavia - prawie jak czeskie piwo


Škoda Octavia Laurin & Klement to auto nie dla wszystkich. Nie chodzi tylko o luksusowe wnętrze i cenę równą limuzynom bardziej prestiżowych marek. Zakup Octavii L&K, szczególnie do firmy, może spowodować niezły zawrót głowy. Ale po kolei.

Škodziarze – tak pogardliwie jeszcze we wczesnych latach 90. nazywano właścicieli samochodów z Mlada Boleslav. Według tego określenia, kierowca Škody to wąsaty piwosz, często taksówkarz, cwaniak z Pragi, niekoniecznie czeskiej. Przez ponad piętnaście lat ewoluował nie tylko stereotyp właściciela Škody, ale i wizerunek samego auta. Prezentowana Škoda Octavia Laurin & Klement to samochód dla elity.

Staropramen przy moście Karola
Kiedy wsiadłem do Octavii w wersji Laurin & Klement, zamurowało mnie. Co prawda już z zewnątrz mogłem się spodziewać wszystkiego najlepszego. Piękne, siedemnastocalowe aluminiowe felgi zwiastowały wnętrze wygodnego sedana. Rzeczywistość przerosła moje oczekiwania, wewnątrz zastałem prawdziwe Hradczany. Ta wersja to najbardziej ekskluzywny model Octavii. Najwyższej jakości materiały wykończenia wnętrza oraz harmonia pomiędzy elementami kabiny pasażerskiej dają poczucie luksusu. Jasna, skórzana tapicerka. Wszystko wykonane z uznaniem dla wyrafinowanego smaku i w trosce o przyjemność z jazdy. Praga na kółkach, piękno na wyciągnięcie ręki. Aż trudno uwierzyć, mając w pamięci Škodę 105 mojego wujka, którą jeździliśmy do Hradca po studencką czekoladę i lentilki, że to ta sama marka. Wujek zawsze kupował Gambrinusa, mówiąc, że to najlepsze piwo pod słońcem. Po latach mogłem zacząć z nim polemizować, bo za takie uznałem Staropramena. Octavia L&K przypomniała mi właśnie moje pierwsze praskie wycieczki i piwo przy moście Karola. Czysta przyjemność. Z przodu miejsca wystarczy dla naprawdę potężnych osób, ale na tylnej kanapie może być już dla nich za ciasno. Bagażnik ma za to naprawdę imponujące rozmiary – 560 litrów oraz dodatkowy luk w kanapie, jeśli tylko chcielibyśmy przewieźć narty.
Dwustrefowa klimatyzacja jest sterowana automatycznie, a ergonomia przełączników i przycisków jest bez zarzutu. Wyposażenie Octavii jest w tej wersji prawie najbogatsze z możliwych. Prawie, bo choć mamy pełną elektrykę, a nawet nawigację, to producent nie postarał się o sterowanie radiem w kierownicy. Za to musimy w salonie dopłacić. Denerwują też różnej wielkości lusterka boczne.

wiecej: http://www.flota.com.pl/?id=16729





Temat: Rover [620] sdi, cb radio, 2 komp.opon, "97r.,
Rover 600 2.0 sdi zarejestrowany w kraju, nie wymaga wkładu finansowego.

cena 20 000zł (do małej negocjacji).

• ABS
• SRS
• Klimatyzacja (nabita i sprawna)
• Poduszka powietrzna kierowcy
• Regulowana wysokość kierownicy
• Regulowane siedzenia (wysokość, odległość od kierownicy, pochylenie siedziska)
• Elektryczne lusterka
• Elektryczne wszystkie 4 szyby
• Podgrzewane lusterka
• Trzecie światło stop
• Antena automatycznie wysuwana po włączeniu radia
• Autoalarm + pilot
Aluminiowe felgi
• 4 zimowe opony (nowe, założone na auto 13.10.2007r.)
• 4 letnie opony, kupione 31.03.2007r. 5 lat gwarancji (przebieg 160 460 km)
• 2 właściciel w kraju, sprowadzony z Austrii
• Podłokietnik kierowcy i pasażera
• Kremowa welurowa jasna tapicerka z elementami drewna
• Radio PIONEER + pilot
• 6 głośników
• Skórzana kierownica
• CB-radio TTi880 + antena President 145cm. (wmontowane w kokpit pod radiem, niema zbędnych kabli, antena chowana do bagażnika)
• Wymienione żarówki na Philips +50%
• Halogeny przednie

Jeżeli już coś musiałem robić to wszelkie naprawy były dokonywane w serwisie rovera Bialmot w Białymstoku. Mam wszystkie rachunki.

Mankamenty:
-małe pęknięcie szyby po prawej stronie (zrobione małym kamyczkiem), nie przeszkadza w niczym. szyba została sklejona w firmie "jaan" i jest na to dożywotnia gwarancja.
-w pilocie padła bateria i się rozkodował, trzeba byłoby go zakodować

http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3744040 tu można zobaczyć ogłoszenie w innym serwisie internetowym.

Co do zdjęć to są robione we wrześniu, obecnie w aucie zmieniłem antenę z hustlera na presidenta (220zł) i zamontowałem przednie halogeny.

kontakt:
arthurro@o2.pl
gg: 5798416
tel: 660 434 739



Temat: Czy jest ktoś z Radomia kto by mógł zobaczyć mi au to... ?


Jak masz link do ogłoszenia to podaj.
Być może już na odległość coś wywęszymy...


wrzucam link do zdjęć (władowałem je sobie na serwer)
http://www.epicureum.prv.pl/rover/
a auto jest na gratce i tam sie linki zmieniają, wiec jutro byłby już inny
do tego auta
więc kopiuje opis:

Cena: 16 900 zł
Typ: Osobowy
Przebieg: 163 000 km
Kolor: czarny metalik
Nadwozie: hatchback
Ilość drzwi: 4/5
Rocznik: 1999
Opis samochodu: pierwszy właściciel, bezwypadkowy, stan bardzo dobry,
serwisowany
Opcje wyposaŻenia: autoalarm, centralny zamek, klimatyzacja, poduszka
powietrzna x2, ABS, elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy, aluminiowe
felgi, radiomagnetofon, elektryczne lusterka, elektroniczny wtrysk,
spojlery, katalizator, immobilizer, tapicerka skórzana, lakier metalik
Opis dodatkowy: 1,6 16V, KLIM,2X AIR BAG,BEZYPADKOWY!!! AUTO SPROWADZONE Z
NIEMIEC, KPL. DOKUMENTÓW,(akcyza, przegląd, tłumaczenia, VAT 24 opłacone)
GOTOWY DO I REJESTRACJI W KRAJU!!! KUPUJACY ZWOLNIONY Z OPLATY SKARBOWEJ,
MOŻLIWE RATY,STAN B.DOBRY!

co mnie dziwi to to że kupujący mówi ze NIE MUSZE opłacać podatku (tego 2%)
bo on wystawia mi fakt. VAT (mi to na rękę że fakt. VAT bo bede brał na moja
firmę to autko) i on to już opłaca jakoś... hmmm... nie wiem nie znam sie na
kupowaniu aut!
potem podobno wszystko opłacone łącznie z akcyzą, ale wyczytałem w necie że
jeśli autko nie jest zarej. to przy kupnie ten kupujący znowu płaci akcyzę,
a sprzedający się śmieje i mówi ze nie ma takiego czegoś, że ja mam tylko
kupić OC u niego w mieście przed odjazdem i potem w domu zarej. auto
co myslicie o aucie i całej sytuacji z opłatami?

dzięki!



Temat: VW Tiguan - nowy SUV
Pierwsze wieści na temat nadchodzącego modelu nadeszły na początku tego roku wraz z debiutem studium Concept A w Berlinie. Niedługo potem niemiecka grupa AutoBild ogłosiła konkurs na nazwę dla nadchodzącego samochodu, który wygrała propozycja o nazwie "Tiguan". Na dzień dzisiejszy nowe auto znajduje się już w ostatnim stadium, krok przed masową produkcją, a prezentowana w Stanach Zjednoczonych wersja pokaże w dużym stopniu jak wyglądać będzie nowe auto.

Początkowe prezentacje samochodu udowodniły, że jego linie nadwozia zostały poprowadzone przez projektantów w bardzo odważny sposób. Samochód robi wrażenie, ale jego wymiary (4,4x1,85x1,69m) będą zbliżone do modelu Touran, który okupuje segment MPV. Odpowiedzialny za całokształt projektu, Klaus Bischoff potwierdził, że zamiarem projektantów było stworzenie samochodu o bardzo masywnej i muskularnej sylwetce. Był to priorytet, którym kierowano się od samego początku. Pomimo tego samochód nie zatracił swoich 'rasowych' cech i już przy pierwszym kontakcie wizualnym rozpoznawany jest jako Volkswagen.

Jedną z większych ciekawostek w wyglądzie samochodu są jego opony. Dziewiętnastocalowe ogumienie przygotowane specjalnie przez firmę Continental będą posiadać kolorystyczne wstawki nawiązujące do barwy nadwozia. Bardzo możliwe, że aluminiowe felgi w kolorze antracytu pojawią się w wersji produkcyjnej. Wewnątrz samochodu również będą się przewijać akcenty kolorystyczne nawiązujące do nadwozia. Można się więc spodziewać czerni, srebra oraz koloru pomarańczowego. Cała tapicerka została obita stylową czarną skórą przeszywaną pomarańczową nicią, która podkreśla sportowy styl. Efekt przestrzenności wnętrza, które bez trudu pomieści pięć osób, powiększy panoramiczny dach szklany. Tylna kanapa, którą będzie można przesuwać w dwóch kierunkach, pozwoli na pełne dostosowanie przestrzeni bagażowej do potrzeb użytkownika.

Pod maską Tiguana zamontowany zostanie nowy rodzaj jednostki wysokoprężnej o nazwie BLUETEC. System ten został opracowany przy współpracy Audi oraz Mercedesa. W jego skład wchodzi kilka modularnych rozwiązań pozwalających na znaczną redukcję szkodliwych substancji, które emitowane są przez silnik. Według twórców, 'Czysty turbodiesel' będzie w stanie sprostać najbardziej restrykcyjnym normom emisyjnym.

Więcej detali na temat nowego Tiguana pojawi się najwcześniej w pierwszym kwartale 2007 roku. Do sprzedaży wejdzie on nie prędzej jak w 2008 roku.

Link: http://www.motogazeta.moj...index.php/41969



Temat: Śliczna Asterka G 1.4 16V w wersji N"Joy
Heja wszystkim! Troche słów o mnie. Mam na imie Darek i obecnie mam 21 lat. Zrobiłem prawo jazdy w wieku 18 lat i pierwszym moim samochodem był ladny i zadbany Fiat Punto 1.1 z 1999 roku o kolorze bordowym. Obecnie jeżdze już moją ulubioną marką i modelem samochodu czyli Oplem Astra G. Samochód odziedziczyłem po tacie choć w sposób bardzo smutny ponieważ mój tata miał operacje na serce i .....;( Mam do tego samochodu szczególny sentyment ponieważ jest on pamiątką po moim kochanym tacie. Autko stało po śmierci mojego taty dość długo w garażu i teraz ja to autko użytkuje i się nim opiekuje. Co do Asterki jest to Astra G z 2004 roku. Jest to egzemplarz dość dobrze wyposażony ponieważ jest to wersja N'Joy. Samochodzik tata kupił ponad rok temu w komisie i był tata jego 2 właścicielem ponieważ pierwszy wzioł autko na jakąś firme ale jej nie spłacał i tak trafiła do komisu.Tata mój bardzo lubił Ople tak samo jak i ja i wybór padł właśnie na tą śliczną Asterke. Stan autka jest bardzo dobry niemal że idealny! Nigdy niebyło bite i ma potwierdzony przebieg. Z wyposarzenia dodatkowego zakupiliśmy na lato z tatą felgi aluminiowe Dezenta 15' wraz z nowymi oponami.
Wyposażenie mojego N'Joya to:
*Poduszka powietrzna kierowcy + Poduszka powietrzna pasażera (2xAIRBAG)
*Immobiliser
*Wspomaganie kierownicy
*Centralny zamek
*ABS
*Elektryczne szyby (tylko z przodu)
*Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
*Halogeny przeciwmgielne
*Podłokietnik z tyłu z otworem do przewożenia długich przedmiotów
*Przyciemniane przednie i tylne światła
*Centralny panel w kolorze szarym
*Fabryczne radio sterowane z koła kierownicy + seryjne nagłośnienie (6 głośników)
*Klimatyzacja manualna
*Tapicerka materiałowa
*Chromowane obwódki prędkościomierza i obrotomierza + obwódka na skrzyni biegów
*Klamki w kolorze nadwozia
*Lakier metalik

Fotki dorzuce niedługo

Pozdrawiam!

[ Dodano: 2008-08-12, 17:08 ]



Temat: Buggy budowa...
w@riat napisał: Witaj.
Gratuluję zrobienia pierwszego wózka.
Ale mam parę zastrzeżeń które mogą ci pomóc.

1. Podnóżki są na ostro zakończone. Zrób na płasko. Wywrotki to częsta sprawa a osobiście nie chciałbym aby taki ponóżek wbił mi się w łydkę.
2. Koła może na początek starczą ale będę szczery do bólu... Jeśli masz zamiar jeździć ostro to możesz je już wyrzucić.
3. Na zdjęciu tylna ośka wydaje się zrobiona z 1/2 bądź 3/4 cala... Miałem taką ośkę i przy mojej wadzę 75 kg wytrzymała tydzień... Po czym zrobiła się z niej litera V.
4. Mocowanie tylnej ośki nie wygląda solidnie.
5. Łożyska w kołach przy ich pochyleniu nie wytrzymają godziny jazdy.

Teraz jestem w firmie ale jak wrócę do domu wyślę zdjęcia mojego wózka który wytrzymał już jeden komplet kół.

Ps. Będe miał do Ciebie sprawę bo oponek do buggy potrzebuje a nigdzie nie mogę ich dostać.

Pozdrawiam.

Hej! Dzieki za konstruktywną krytykę .... ale juz prostuję:

1. podnózki jeszcze nie są zakończone... docelowo na ich powierzchni bedzie coś na czym będzie można stopy trzymać... najprawdopodobniej ryfel aluminiowy... zakończony na obło... więc raczej krzywdy sobie nie zrobię...
2. Koła... rozumiem że o felgach mówisz... o nie się najbardziej boję... już mam zamówione stalowe felgi od traktorka kosiarki.... od razu pojdą na tokarkę i wtoczę w nie rurkę pod stożkowe łożyska maszynowe... jeśli w mojej M72 wytrzymują takie łożyska to i w buggy polatają....
3. tylna oś to precyzyjna, bezszfowa 30 mm zewnętrznej i ścianka 3,5mm ... wystarczy.... moje 90kg stało na tym na środku i sobie podskakiwało... nie ugięła się... a w jezdzącym wózku chyba się trochę bardziej lajtowo siły rozkładają.... ale i tak docelowo bedzie niezależne zawieszenie...:



4. co to jest ośka tylna... bo nie wiem czy piszesz o tylnej belce ramy czy o ośkach kół....
5. propos łożysk to też się obawiam.... zobaczymy ... docelowo bedą stożkowe...

Propos opon to no problem... mówisz i masz... ale coby nie hienować na forum to zapraszam na priv albo GG

Pozdrawiam JaFuzz

dziś były testy.... na razie za audicą kumpla.... odpuściłem przy 40km/h nie przywykłym do sterowania nogami... i nie ma hebli



Temat: Moja poprzednia laleczka ;-) S4 style ;-)
Cześć !!!!

Poniżej przedstawiam moją poprzedniczke przy której spedziłem dwa lata by wyglądała tak jak na zdj.poniżej ;D....Pierwszy samochód <miłość pozostała>

Pare słów o niej

Bazą do Tuningu było Audi a4 1.9 tdi 110KM z roku 97. w kolorze ciemno granatowym które posiadało całkowite kompletne wyposażenie na tamte lata

Silnik : 1.9 tdi został poddany chip tuningowi w niemieckiej firmie dzięki czemu osiągnięto moc 147KM i imponujący moment obrotowy 298NM;).Tylny tłumik ozdabia owalna końcówka ULTERA;)

Nadwozie : Zostało zamontowane kompletne ospoilerowanie od Audi S4:),z przodu zamontowany został oryginalny grill i oznakowanie również z Ski oraz przednie swiatła zostały zastąpione Xenonami z modelu RS z roku 2001,maska z ostatniego rocznika S4 w tej budzie.W miejsce tylnych lamp zamontowałem ledowe swiatła niemieckiego tunera firmy FK,na tylnej klapie zamontowana została chromowana listwa z nowych modeli S4.Seryjne lusterka oczywiście zastąpione zostały chromami z RS;).....ostatnio zamontowałem chromowane klamki już na nowych fotkach wiosna 2008 ;))

Wnętrze : We wnętrzu mamy oczywiście Full Wypas czyli kpl.dodatkowe wyposażenie.Oryginalne skóry jak i boczki zostały wywalone i zamontowane zostały el.sterowane i podgrzewane fotele RECARO ;D w beżowej skórze oraz boczki w tym samym kolorze.Kierownica pochodzi z modelu S4;).Wykończenia w aucie są drewniane a jako mieszek na skrzynie zamontowałem beżową skóre Pasubio i aluminiową matową gałkę zmiany biegów;)Całe wnętrze podświetlane jest na niebiesko.....

Zawieszenie : Audziora dostała ostrą glebę by nabrała stylu:) przód -80mm tył -70mm , amorki o skróconym skoku , układ hamulcowy został zamieniony na wydajniejszy a jako obręcze zamontowano unikatowe fele BREYTON AVALANCHE 8,5x18" ;) z oponami PIRELLI 225/40r18 i jest git ;) do tego dystanse po 15mm na tylnej osi ;) ostatnio założyłem chromowane stożki do felg ;)

Car Audio : Ogromnym plusem dla mnie było zamontowane fabrycznie 8 glośników BOSE:).Więc postanowiłem nie zmieniać głośników tylko odpowiednio zabasowac audice;).W tym celu jako jednostkę sterującą wybrałem Radioodwarzacz MP3 JVC 4x50 watt...KD-BT1 , Sub to potężny dwucewkowy głośnik JBL 38cm ;D o mocy 1200 watt który jest napędzany przez wzmaka JBL z serii grand touring:) o mocy 700 watt.Nad zapewnieniem odpowiedniego napięcia czuwa 2 faradowy kondensator;)dla dopełnienia całości zamontowałem dwa soprany w słupkach i jest super;).




Temat: [S] IBIZA CUPRA TDI 230KM [update- zdjęcia]






SPRZEDAM swoją Ibizę 6L, oryginalną Cuprę.

60 tys. km przebiegu, nowy olej, zmienione wszystkie filtry, nowe wszystkie klocki i tarcze.

Auto od nowości w moich rękach, bezwypadkowe, oczko w głowie. Jeżdżone z głową, olej tylko Motul, zmieniany od zawsze max. co 10tys.km, kompletna książka przeglądów, auto bezawaryjne, do tej pory absolutnie żadnych usterek. Kierowca niepalący, jakby mógł, to by jeździł bez butów.

Absolutnie pełne wyposażenie:
-ESP
-climatronic
-xenony
-kolor specjalny
-elektryka szyb, lusterek
-radio cd
-8 głośników, zmieniane- Pioneer
-felgi 17", opony Toyo Proxes T1S stan bdb! 215/40/17
-hamulce 312mm, nowe oryginalne klocki i tarcze przód oraz tył
-oryginalna rozpórka kielichów Seat Sport
-składane elektrycznie lusterka
-podgrzewane siedzenia
-tempomat
-komputer MFA
-4 poduszki
-odłączany airbag pasażera
-ISOFIX
-przygotowanie do telefonu GSM
-oba fotele regulowane na wysokość, z szufladami
-easy-entry
-dodatkowe gniazdo 12V w schowku, dodatkowe oświetlenie bagażnika i schowka
-uchylne tylne szyby
-przyciemniane szyby
-pełnowymiarowe koło zapasowe
-2 komplety dywanów: oryginalne gumowe + oryginalne welury z haftem Seat Sport
-schowek na płyty CD wbudowany w deskę rozdzielczą
-listwy w lakierze, usunięte zamki z drzwi
-halogeny
-itd.

Auto po kompleksowym i całkowicie bezpiecznym tuningu w firmie Compsport. Samochód bardzo szybko się przemieszcza, świetnie skręca i genialnie wręcz hamuje (36m/100kmh). 230KM, 420Nm bez dymu, do jazdy na co dzień.
- odpowiednio duże turbo, oryginalny Garrett
- żeliwny kolektor wydechowy!
- wałek Grundler Motorsport
- sprzęgło sportowe Sachs Race Engineering do 470Nm, docisk + tarcza
- wydech 2,5" El-tec cały ze stali kwasoodpornej, bardzo cichy i sportowy dźwięk
- aluminiowe orurowanie Cupra
- duży intercooler Cupra
- zegar turbo VDO
- system natrysku wody na intercooler sterowany z wnętrza
- rewelacyjna skrzynia biegów z niespotykaną w tdi długą jedynką do 60kmh
- szereg innych modyfikacji

Dodatkowo auto BARDZO MOCNO zabezpieczone przed kradzieżą: alarm z domykaniem szyb, usunięte zamki, 3 niezależne imobilizery, antynapad, folia antywłamaniowa i 3 inne zabezpieczenia elektroniczne oraz mechaniczne- szczegóły oczywiście wyłącznie dla kupującego.
Cena do dogadania. Sprzedaję, bo zamieniam na większe.

Więcej szczegółów na PW lub lepiej na tel. 663 202020



Temat: Prawie jak bolid F1 - Pontiac Solstice SD-290
Marzyłeś, by choć raz poczuć się jak zawodnik F1? W takim razie po wizycie w salonie samochodowym z pewnością mina Ci zrzedła, bo żaden z dealerów nie był w stanie zaproponować jednomiejscowego bolidu.

Problem rozwiązał Pontiac, prezentując model Solstice SD-290. Kształty jego karoserii nawiązują do wyścigówek sprzed lat. Długa maska, ciasny kokpit oraz niewielka owiewka jasno sugerują, że czerwone auto nie jest przeznaczone dla mięczaków. Wciśnięcie się w mocno wyprofilowany fotel ułatwia kierownica z możliwością demontażu. Wówczas można bez trudu zespolić się z samochodem za pomocą czteropunktowych pasów.

Po zadbaniu o własne bezpieczeństwo przychodzi właściwa chwila na uruchomienie silnika. Smukła maska skrywa dwulitrową, 4-cylindrową jednostkę Ecotec. Bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarka pozwoliły na wyciśnięcie 290 KM. Stadko w zupełności wystarczy, by uczynić z Pontiaca pogromcę torów wyścigowych. Redukcja wyposażenia zaprocentowała niewielką masą bolidu. Poza szybami inżynierowie podziękowali za współpracę również rozkładanemu dachowi, klimatyzacji oraz wycieraczkom.

W zamian pojawiła się maska z licznymi wywietrznikami, sportowe zawieszenie oraz wzmocniony układ hamulcowy. Sprężyny oraz gwintowane amortyzatory pochodzą z półek firmy KW Automotive, natomiast aluminiowe, 3-tłoczkowe zaciski hamulcowe oraz 330-milimetrowe tarcze przygotowało Stainless Steel Brake Company.

Bolid postawiono na kutych, 19-calowych felgach. Ubrano je w wyścigowe opony Hoosier R6. O trakcję troszczy się nie tylko ogumienie. Pod przednim zderzakiem pojawił się sporych rozmiarów dyfuzor, natomiast na krawędzi bagażnika dumnie sterczy spojler. Sportowe korzenie mają także dodatkowe wskaźniki na desce rozdzielczej, pałąk przeciwkapotażowy nad głową kierowcy oraz sporych rozmiarów gaśnica. Na wzór wyczynowych bolidów przestrzeń nad fotelem pasażera osłonięto wytłoczką poprawiającą walory aerodynamiczne.

W chwili obecnej Pontiac Solstice SD-290 jest prototypem, jednak dopracowanie pozwala sądzić, że wystarczy jeden podpis, by został wdrożony do produkcji...



Zrodlo

wiecej fotek TUTAJ



Temat: Śruby zabezpieczajace alufelgi
Witam,

Zauważylem temat dotyczący zabezpieczeń kół samochodowych, w wypadku Nissanów nakrętek zabezpieczajacych, jako osoba bezpośrednio związana z tematem nie mogłem sie powstrzymać żeby czegoś nie napisać ( hehehe ). Oto klika porad na co zwrócić uwage przy zakupie w/w zabezpieczen:

1. Nie sugerować się ceną. Wiem, że każdy szuka jak najtaniej ale w wypadku zabezpieczeń i osprzętu mocującego ma sie to nijak, jeżeli nie chcecie mięc w póżniejszym okresie użytkowania niezłego bolu głowy to wyciągnijcie wnioski. Dotyczy to produktów Chińskich, które poza chromowanym pokryciem galwanicznym balansują na granicy bezpieczeństwa, czyli zapomnijcie o jakiejkolwiek twardości poprostu jej nie ma, za to jest niska cena, według przysłowia " Nie wszytko zloto co sie świeci ".

2. To jest najważniejszy punkt. Przy zakupie zabezpieczeń kół samochodowych pytaj sprzedawcę czy istnieje możliwość dokupienia zapasowego klucza ( reduktora ) i jaki jest czas realizacji zamówienia, i w jakiej jest cenie. Z doświadczenia wiem, że na naszym rynku jest to główny problem, bo sprzedawcy nie informują o tym wogóle, że zazwyczaj takiej możliwosci potencjalny klient nie ma, a jak juz ją ma to okres oczekiwania wynosi do miesiąca czasu i cena reduktora wynosi 100 zł ( firma AEZ ), czyli drożej niż nowy zestaw, ale cóż jesteś w potrzebie to zapłacisz, ponadto sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za twój zgubiony klucz i w tym wypadku martw się sam.

3. Nie sugerujcie się bzdurnie wypisywaną ilością wzorów klucza, chwyt reklamowo-marketingowy:
" Ponad 10.000 kombinacji " lub " Ponad 1.000 kombinacji ", jest to pic na wodę, pisząc takie bzdury poprostu kłamią. I robią to świadomie bazując na chwilowej potrzebie potencjalnego klienta.

4. Teraz coś bezpośrednio związane z Nissanami:
W Nissanch seryjnie są nakretki pod klucz 21 i takie same są nakrętki do oryginalnych felg aluminiowych, w przypadku zakupu nieoryginamnych felg aluminiowych zazwyczaj łączy się to ze zmiana nakretek na nakrętki pod klucz 19, gdyż klucz 21 może okazać się za duży i może nie mieścić lub ledwo mieścić sie w otworach felgi nieoryginalnej.

Teraz zabrzmi to jak reklama ale nią nie jest. Ja osobiscie jezdze na swoich srubach zabezpieczajacych, czyli Firma Królak, działamy od ponad 20 lat na rynku, reklamacji na nasze produkty mamy znikomą ilość ( 0.01 % ) zazwyczaj jest to spowodowane nie zastosowaniem się do zaleceń producenta czyli dokręcanie śrub/nakretek zabezpieczajacych kluczem pneumatycznym z maksymalną siłą, dotyczy to wszystkich zabezpieczen kół na rynku. Natomiast przyjezdza do nas sporo klientów z zabezpieczeniami nie naszej produkcji na kołach i z problemem " zgubiłem reduktor " i co teraz. W tym wypadku nie podejmujemy się odkręcania, w wypadku moich zabezpieczeń klienci zawsze odjezdzaja z uśmiechem na twarzy ( hehehe ) i o to chodzi.

P.S. Sprostowanie: Wzorów na nakrętki zabepzieczajace mamy klikadziesiąt nie 4 tak jak to wyczytalem na forum, do tego wzórów na sruby zabezpieczające mamy równiez kilkadziesiąt. Moim zdaniem najwięcej na rynku. Śmialo pisze, że sa to zabezpieczenia z prawdziwego zdarzenia.

Pozdrawiam
Sebastian



Temat: Zabezpieczenie alufelg - czy to sie sprawdza?

: Zamierzam kupic felgi aluminiowe do mojego autka. Niestety obawiam sie,
ze
: niebezpieczenstwo kradziezy tych felg jest duze (no, w zasadzie nie mam
na
: mysli TYCH konkretnych felg, ale ogolnie...) Jak sie przed taka
kradzieza
: zabezpieczyc??? Czy to jest w ogole mozliwe? Wiem, ze istnieja jakies
: sruby
: anty-kradziezowe, ale przeciez ONI (tia, adidas-people) chyba maja
klucze
: do takich srub? Jak zreszta dokladnie takie sruby dzialaja??? (szczerze
: mowiac nie wiem)... po prostu maja nietypowe ksztalty nasadek? Lepiej
jest
: zalozyc np. 2 rozne anty-sruby na jedno kolo? Jakie sa wasze
: doswiadczenia?
:
: Hey,
:
: Ja założyłem po 2 zabezpieczenia na koło i od pół roku mam cały czas se
same
: koła ;-).
:
: Jak zawsze najlepsze rozwiązania to rozwiązania nietypowe. Dobrze
: zabezpieczone alusy jest znacznie trudniej zdjąć niż felgi stalowe,
: zwłaszcza gdy mają głębokie kanały na śruby (ja na szczęście takie mam).
: Pamiętaj, że śruby zabezpieczające, które odkręca się za pomocą klucza
: nasadowego (tj. zakładanego na zewnątrz śruby) są do bani (nawet takich
: renomowanych firm jak OZ). Kiedyś zgubiłem klucz do odkręcania takich śrub
i
: poprosiłem "fachowców z zakładu oponiarskiego ;-)" o pomoc - wykręcili mi
: wszystkie 4 śruby w 5 minut, mimo, że wydałem na nie sporo kasy.
:
: Znacznie lepsze są śruby, do których trzeba włożyć klucz o odpowiednim
: kształcie. Wymagają one znacznie więcej zabiegów i dla wielu złodziei są
: wystarczającą przeszkodą, wymagającą przynajmniej urzycia "cięższych
: narzędzi". Pamiętaj jednak, że jak auto stoi przed blokiem przez kilka
: tygodni/miesięcy i masz extra alusy to "zbieracze metali kolorowych" mogą
: zrobić sobie odcisk śruby, dorobić klucz i ... musisz sprawić sobie nowe
: kapcie ;-).
:
: Najlepszym rozwiązaniem jakie do tej pory widziałem to PRODUKT POLSKI.
Śruba
: taka jest wyposażona w nakładany na nią swego rodzaju kieliszek, który się
: kręci swobodnie na łbie śruby. Jest on wykonany w bardzo twardej stali
więc
: praktycznie nie ma możliwości zniszczenia go, zgniecenia, rozwiercenia (bo
: się swobodnie kręci) itd. zwłaszcza, gdy felgi mają głębokie kanały na
śruby
: (praktycznie nie ma dostępu do takiej śruby). Kieliszek ten można zdjąć
: używając specjalnego małego kluczyka patentowego, mniej więcej takiego jak
: do drzwi do mieszkania (aby go zdjąć, trzeba więc "złotej rączki", a
: współczesne 3-stripes chyba nie mogą się pochwalić takimi umiejętnościami
: (znacznie lepiej władają za to kijem basebolowym ;-) ).

Tez mam alusy z gleboko osadzonymi srubami. Jak w takim przypadku nakladasz
kieliszek i przekrecasz kluczyk..?? Wydaje mi sie ze w moim przypadku sruba
jest zbyt gleboko, a kanal zbyt waski zeby mozna to bylo zrobic na zalozonym
kole...

DW





Temat: Zabezpieczenie alufelg - czy to sie sprawdza?
Ja mam doswiadczenia takie ze MI ZAJEBALI (dzisiaj) KOLA Z ALUFELGAMI (mimo
zabezpieczen)  a moj passacik lezal na boku bez kapci.....

Przepraszam za wyrazenie ale wiesz ze szlag mnie trafil bo moje alufelgi OZ
byly troche drogie a do tego opony........

PS. Szanownych panow ktozy "natrudzili" sie nad moim samochodem prosze o
zglaszanie sie na moj email w celu uzgodnienia warunkow odbioru kol..

Dziekuje..


| Zamierzam kupic felgi aluminiowe do mojego autka. Niestety obawiam sie,
ze
| niebezpieczenstwo kradziezy tych felg jest duze (no, w zasadzie nie mam
na
| mysli TYCH konkretnych felg, ale ogolnie...) Jak sie przed taka
kradzieza
| zabezpieczyc??? Czy to jest w ogole mozliwe? Wiem, ze istnieja jakies
sruby
| anty-kradziezowe, ale przeciez ONI (tia, adidas-people) chyba maja
klucze
| do takich srub? Jak zreszta dokladnie takie sruby dzialaja??? (szczerze
| mowiac nie wiem)... po prostu maja nietypowe ksztalty nasadek? Lepiej
jest
| zalozyc np. 2 rozne anty-sruby na jedno kolo? Jakie sa wasze
doswiadczenia?

Hey,

Ja założyłem po 2 zabezpieczenia na koło i od pół roku mam cały czas se
same
koła ;-).

Jak zawsze najlepsze rozwiązania to rozwiązania nietypowe. Dobrze
zabezpieczone alusy jest znacznie trudniej zdjąć niż felgi stalowe,
zwłaszcza gdy mają głębokie kanały na śruby (ja na szczęście takie mam).
Pamiętaj, że śruby zabezpieczające, które odkręca się za pomocą klucza
nasadowego (tj. zakładanego na zewnątrz śruby) są do bani (nawet takich
renomowanych firm jak OZ). Kiedyś zgubiłem klucz do odkręcania takich śrub
i
poprosiłem "fachowców z zakładu oponiarskiego ;-)" o pomoc - wykręcili mi
wszystkie 4 śruby w 5 minut, mimo, że wydałem na nie sporo kasy.

Znacznie lepsze są śruby, do których trzeba włożyć klucz o odpowiednim
kształcie. Wymagają one znacznie więcej zabiegów i dla wielu złodziei są
wystarczającą przeszkodą, wymagającą przynajmniej urzycia "cięższych
narzędzi". Pamiętaj jednak, że jak auto stoi przed blokiem przez kilka
tygodni/miesięcy i masz extra alusy to "zbieracze metali kolorowych" mogą
zrobić sobie odcisk śruby, dorobić klucz i ... musisz sprawić sobie nowe
kapcie ;-).

Najlepszym rozwiązaniem jakie do tej pory widziałem to PRODUKT POLSKI.
Śruba
taka jest wyposażona w nakładany na nią swego rodzaju kieliszek, który się
kręci swobodnie na łbie śruby. Jest on wykonany w bardzo twardej stali
więc
praktycznie nie ma możliwości zniszczenia go, zgniecenia, rozwiercenia (bo
się swobodnie kręci) itd. zwłaszcza, gdy felgi mają głębokie kanały na
śruby
(praktycznie nie ma dostępu do takiej śruby). Kieliszek ten można zdjąć
używając specjalnego małego kluczyka patentowego, mniej więcej takiego jak
do drzwi do mieszkania (aby go zdjąć, trzeba więc "złotej rączki", a
współczesne 3-stripes chyba nie mogą się pochwalić takimi umiejętnościami
(znacznie lepiej władają za to kijem basebolowym ;-) ).

Wydaje mi się, że to rozwiązanie jest świetne. Pamiętaj jednak, że możesz
mieć poważne problemy, gdy zgubisz kluczyk ;-).

Marek






Temat: Zabezpieczenie alufelg - czy to sie sprawdza?

Zamierzam kupic felgi aluminiowe do mojego autka. Niestety obawiam sie, ze
niebezpieczenstwo kradziezy tych felg jest duze (no, w zasadzie nie mam na
mysli TYCH konkretnych felg, ale ogolnie...) Jak sie przed taka kradzieza
zabezpieczyc??? Czy to jest w ogole mozliwe? Wiem, ze istnieja jakies
sruby
anty-kradziezowe, ale przeciez ONI (tia, adidas-people) chyba maja klucze
do takich srub? Jak zreszta dokladnie takie sruby dzialaja??? (szczerze
mowiac nie wiem)... po prostu maja nietypowe ksztalty nasadek? Lepiej jest
zalozyc np. 2 rozne anty-sruby na jedno kolo? Jakie sa wasze


doswiadczenia?

Hey,

Ja założyłem po 2 zabezpieczenia na koło i od pół roku mam cały czas se same
koła ;-).

Jak zawsze najlepsze rozwiązania to rozwiązania nietypowe. Dobrze
zabezpieczone alusy jest znacznie trudniej zdjąć niż felgi stalowe,
zwłaszcza gdy mają głębokie kanały na śruby (ja na szczęście takie mam).
Pamiętaj, że śruby zabezpieczające, które odkręca się za pomocą klucza
nasadowego (tj. zakładanego na zewnątrz śruby) są do bani (nawet takich
renomowanych firm jak OZ). Kiedyś zgubiłem klucz do odkręcania takich śrub i
poprosiłem "fachowców z zakładu oponiarskiego ;-)" o pomoc - wykręcili mi
wszystkie 4 śruby w 5 minut, mimo, że wydałem na nie sporo kasy.

Znacznie lepsze są śruby, do których trzeba włożyć klucz o odpowiednim
kształcie. Wymagają one znacznie więcej zabiegów i dla wielu złodziei są
wystarczającą przeszkodą, wymagającą przynajmniej urzycia "cięższych
narzędzi". Pamiętaj jednak, że jak auto stoi przed blokiem przez kilka
tygodni/miesięcy i masz extra alusy to "zbieracze metali kolorowych" mogą
zrobić sobie odcisk śruby, dorobić klucz i ... musisz sprawić sobie nowe
kapcie ;-).

Najlepszym rozwiązaniem jakie do tej pory widziałem to PRODUKT POLSKI. Śruba
taka jest wyposażona w nakładany na nią swego rodzaju kieliszek, który się
kręci swobodnie na łbie śruby. Jest on wykonany w bardzo twardej stali więc
praktycznie nie ma możliwości zniszczenia go, zgniecenia, rozwiercenia (bo
się swobodnie kręci) itd. zwłaszcza, gdy felgi mają głębokie kanały na śruby
(praktycznie nie ma dostępu do takiej śruby). Kieliszek ten można zdjąć
używając specjalnego małego kluczyka patentowego, mniej więcej takiego jak
do drzwi do mieszkania (aby go zdjąć, trzeba więc "złotej rączki", a
współczesne 3-stripes chyba nie mogą się pochwalić takimi umiejętnościami
(znacznie lepiej władają za to kijem basebolowym ;-) ).

Wydaje mi się, że to rozwiązanie jest świetne. Pamiętaj jednak, że możesz
mieć poważne problemy, gdy zgubisz kluczyk ;-).

Marek





Temat: <GOLF 3> -SPRZEDAM- (sprowadzony miesiąc temu) - zarejestrowany/jezdzący
Cześć,

    Chciałbym troszkę "wybadać" grunt. Mam dostać auto służbowe a przed
miesiącem sprowadziłem sobie fajną furkę.
Najpierw dokładne parametry:
- VW Golf 3
- 3 drzwiowy
- rok prod. 1995
- silnik 1,8 L abs 90 koni
- przebieg 143 900 km
- lakier czarny metalic
- wspomaganie
- klimatycazja
- elektryczne okna i lusterka
- podgrzewane lusterka
- centralny zamek
- poduszki powietrzne ( obie wystrzelone)
- pasy z napinaczami - ( pas kierowcy z wystrzelonym napinaczem)
- wersja AVENUE ( kubełkowe fotele, przyciemnione orginalnie w niemczech
szyby (z tyłu prawie na maxa), przednie delikatnie przydymione, ciemne lampy
z tyłu firmy hella)
- tempomat
- aluminiowe felgi 15'' z prawie nowymi oponami Continental 195/R15/50

    To by było chyba wszystko. Teraz mój opis. Auto sprowadziłem miesiąc
temu, stuknięte na lawecie. Nie był mocno uderzony. Nic nie robiąc jezdze
nim teraz. Tzn. kupiłem przednią lampę i kierunek bo były wybite.
Uderzony jest w bok. Blacharki jeszcze nie zacząłem robić. Do wymiany jest
błotnik lewy (mam kupiony) i drzwi od kierowcy (ale to zależy od włąściciela
bo są dwie ryski i jedno niezaduże wgniecenie). Jeszcze przedni błotnik ,
można go zrobić , z lewej strony jest przetarty

    Co już zrobiłem:

- zrobiłem przegląd - mam wydruk z komputera, wszystkie amorki ok ( 76% ),
hamulce bdb tylko wykryło mi brak zbieżności w przedniej osi ( od uderzenia)
i felga do prostowania
- wyprostowałem felgę
- kupiłem nową oponę do kompletu na tą felgę
- kupiłem kierunek i lampę przednią i zaślepki
- ustawiłem zbieżność

- kupiłem lewy błotnik
no i jestem na etapie robienia blacharki

    AHA i jeszcze bardzo ważna wiadomoś. Auto miało wystrzelone poduszki i
pas kierowcy. Poduch zakleiłem taśmą, a pas odpiąłem napinacz i pas taki
jest

    Mieszkam w Poznaniu i tu pracuje. Jestem z miejscowości pod
Białymstokiem i takie mam blachy. Dwa tyg temu wykupiłem OC i AC w Warcie

Autem jezdze od 29 wrzesnia ( ubezpieczyłem 28.09). Jest po prostu piękny.
Jeszcze nie jestem pewien czy sprzedam, wszystko zależy od tego czy dostane
auto w firmie. No i od ceny jaką bym za niego dostał.
Tak jak opisałem ze wszystkim ( trójkąt, gaśnicę, linkę, oleje wymnienione -
kupiłem)

    JEST PIĘKNY, oczywiście zdjęcia moge wysłać na emaila. Mam fotki po
następnego dnia po sprowadzeniu  i zdjęcia jakie robiłem 28 do ubezpieczenia

        Może nie opisałem wystarczająco autka. O więcej szczegółów proszę na
telefon chętnie odpowiem. W auto trzeba jeszcze troche włożyć ale wygląd i
wyposażenie jest niespotykane w Polsce nawet teraz po napływie tych
wszystkich aut z zagranicy. Auto sprowadziłem sam. Jezdziłam z Panami lawetą
do Frankfurtu.

        Są dwie opcje. Jak ktoś mi da za niego do ręki 18 tys. pln teraz to
oddam. Z ubezpieczeniami i resztą.

Będę w Białymstoku pod koniec miesiąca., ale jak ktośby byłzdecydowany to
mogę podjechać wcześniej

Niezainteresowanych przepraszam
pozdrawiam i życzę udanego dnia
Artur
5 02 06 22 66





Temat: [sprzedam] VW Passat B5 3B 1.8T - Doc
Dzień dobry,

Sprzedam w dobre ręce swoja pociechę. Jest to VW Passat B5 3B z 1997r 1.8T 150KM silnik AEB, nadwozie limuzyna (sedan) z przebiegiem 190 000 km.

Na pokładzie posiada on:

Climatronic
Elektryczne szyby przód i tył
Podgrzewane fotele
ABS
4 poduszki powietrzne
Automatyczny system blokady mechanizmu różnicowego ( napęd ośka)
Skórzana kierownica
Elektroniczna blokada szyb i otwarcia drzwi przed dziećmi
Centralny zamek
Dodatkowe, profesjonalne zabezpieczenia antykradzieżowe z alarmem
Nowe aluminiowe felgi 17stki z nowymi oponami Yokohama 225/45/17 na lato
Jedno sezonowe koła blaszana z oponami Matador 195/65/15 na zimę
Tempomat
System nawigacji wyświetlany między zegarami
Duży i pełny FIS ( komputer pokładowy ) pokazujący szereg rzeczy (średnie spalanie, aktualne spalanie, czas, kilometry itd itd )
Zegary z alu obręczami
Jedną z najładniejszych tapicerek welurowych ( popielatą, wnętrze czarno-popielate )
Reflektory soczewkowe, xenonowe, przetwornice Denso, żarniki Philips.
Radio z bluetooth, USB, mp3, zestawem głośnomówiącym, mikrofonem przy lusterku firmy Pioneer.
Subwoofer ze wzmacniaczem.
Wymienione głośniki na Signat H16 przód i Helix tył + tweetery + zwrotnice.
Klimatyzowany schowek.
Podłokietnik oryginalny.
Regulacja kierownicy góra dół, przód tył.
Regulacja foteli góra, dół, przód, tył, oparcie, kręgosłup itd.

Jestem pierwszym właścicielem tego auta w Polsce. Sprowadziłem go sobie z Niemiec 11 miesięcy temu w kwocie wraz z przerejestrowaniem 18 000 zł. Przez nie cały rok wymieniłem w nim w sposób obsesyjny niemal następujące rzeczy:

Wszystkie podzespoły niżej wymienione są nowe, ze sklepu na które posiadam faktury:
Żadne części nie były używane, lub zamienniki, podróbki.

1. Akumulator
2. komplet amortyzatorów Sachs (seryjne)
3. komplet sprężyn KF (seryjne)
4. komplet wahaczy przednich Lemforder wraz z łącznikami stabilizatora - wszystkie.
5. kompletny rozrząd + wszystkie paski, alternatora, wspomagania, sprężarki klimy.
6. olej w silniku, olej w skrzyni, wszystkie płyny.
7. świecie zapłonowe
8. reflektory przednie na xenonowe
9. koła alu 17 cali
10. opony 225/45/17 yokohama
11. pełen serwis klimatyzacji. Nabijanie, odgrzybianie, sprawdzanie
12. radio pioneer w/w
13. głośniki komplet w/w
14. wzmacniacz i subwoofer w/w
15. geomatria i zbieżność po wymianie w/w podzespołów zawieszenia
16. klocki hamulcowe ( tarcze nie wymagają wymiany )
17. Własne, osobiste, częste diagnozowanie VAG
18. alarm (domykanie szyb automatyczne)
19. system antykradzieżowy
10. silnik spryskiwacza
11. Sprawdzone turbo, wymieniony zawór DV (żadnych luzów poprzecznych, prawidłowe ładowanie, żadnego pocenia się)
12. Przetwornice Koito Denso
13. Żarniki Philips D2S 4300k
14. Wszystkie filtry, wraz z kabinowym

Auto zużywa pół litra oleju Castrol 10W40 na 10 000 km, czyli norma fabryczna.
Stan techniczny samochodu uważam za absolutnie wzorowy.

Cena 19600 do niewielkiej negocjacji. Zdaje sobie sprawę, że podobne auto można kupić w cenie 16 000 zł, ale ileż trzeba w nie jeszcze włożyć mimo zapewnień handlarzy, to pewnie każdy z Was wie.

Samochód sprzedaję ze wszystkim wyżej wymienionym.
Auto posiada komplet dokumentów, komplet kluczyków (dwa), do końca było serwisowane.
Do dokumentacji dołączam historię samochodu wyciągniętą przeze mnie z autoryzowanej stacji VW.

Zapraszam również do zapoznania się z historią moich napraw i zmian. Pobierz plik.
http://www.a6klub.pl/passat.doc

Kontakt PW, lub GG 2335650

Pozdrawiam
Doc



Temat: Pewien warsztat samochodowy

urzadzanie sie w nowym miejscu i takie takie. Koniec koncow mam chwile
czasu wiec wypowiem sie co mysle o pewnym warsztacie samochodowym w
Olsztynie.
Otoz jest taki zaklad samochodowy w centrum Olsztyna, ktory szczyci sie
(ponoc) znakomita renoma. Z tego sie orietuje to ich glowna specjalnoscia
jest tuning, ale i w typowych dzialaniach mechaniczno-elektrycznych sa tez
niezli. Z polecenia wybralem sie tam z moim autem. Do zrobienia mialem dwie
rzeczy - zmiana koloru felg i instalacja zamkna cetralnego. Proste tematy.
Jako, ze felgi wymagaly piaskowania, a nastepnie malowania proszkowego i
zapiekania, to pomyslalem ze dobrze by to zrobila porzadna firma (za taka
uwazalem owy zaklad). Po wypiaskowaniu okazalo sie, ze moje aluminiowe
obrecze zostaly najprawdopodobniej wysrutowane, albo wypiaskowane bardzo
grubym ziarnem stosowanym do stalowek. W zwiazku z tym postanowielm felgi
przeniesc do zakladu zajmujacego sie troszke przemyslem i obrubka metali.
Tam dowiedzialem sie, ze "ktos" mi sie mocno przysluzyl i felgi trzeba
najpierw wypolerowac by wyrownac fakturke, ktora powstala w skutek zlego
dobrania metody piaskowania, a do tego drobinki rdzy zostaly 'wpiaskowane'
w czolo obreczy. Profesjonalizm? Suma summarum felgi zostaly zrobione
poprawnie w zupelnie innym miejscu. Ale to nie koniec przygody:)
Po wymianie kol na moje pojechalem oddac pozyczone stalowki na czas wymiany
felg, do omawianego zakladu. Wlasciciel rzucil od niechcenia, ze nie dalem
im zarobic na wymianie kol, przy czym uprzednio zaplacilem za usluge
piaskowania felg. Po takiej uwadze postanowielm zwrocic uwage, ze po takim
piaskowaniu to ja nie zamierzam raczej nic juz tu wykonac, gdyz felgi
zostalu w pewien sposob spartaczone. Po tym wlasciciel zachowal sie jak
'profesjonalista' gdyz zaczal klotnie ze mna, rzucajac teksty typu : "jak
bede dla Ciebie pracowal to bedziesz mi mowil jak co mam robic", "Kim Ty
jestes by mi mowic jak mamy pracowac" i wiele podobnych uwag pod moim
adresem.
Prawda jest taka, ze wykonujac usluge dla mnie ten pan pracowal dla mnie,
ale mniejsza o to. Chodzi o podejscie do klienta. Zyjemy w dobie wolnego
wyboru uslugodawcy i wolnego wyrazania opini. W zwiazku z czym chcialbym
zwrocic Wasza uwage na to gdzie sie wybieracie z Waszym autem. Ja juz tam
napweno nie pojde. Skoro jestem traktowany jak smiec to w ten sam sposob
mam zamiar traktowac ta firme, a napewno jej wlasciciela. Zawsze mi sie
wydawalo, ze krytyka pod adresem uslugodawcy powinna mobilizowac go do
lepszego wykonywania uslug, aby polepszyc swoja pozycje na rynku. Byc moze
ten pracodawca ma tak silna pozycje, ze nie musi tego robic, nie wiem. Wiem
jedno. Mocno odradzam Wam dokonywania napraw i zamawiania uslug u tego
czlowieka.
Przy okazji, przy montazu zamkna centralnego dokonano tego w ten sposob, ze
po 3 dniach jedna strona przestala dzialac, bo jak sie okazalo, ktos tak to
zamontowal, ze przewody sie rozlaczyly przy maksymalnym otrwarciu drzwi.
Profesjonalizm?
Celowo nie podaje nazwy tego zakladu, zeby nie byc do konca beszczelnym,
ale mysle, ze wielu z Was sie domysli o kogo chodzi. Podpowiem jedynie, ze
reklamy tego zakladu mozna zauwazyc na szybach 'tuningowanych' aut, w
busikach, a napewno w okolicy jednego z fastfoodow w centrum:)
Pozdrawiam serdecznie:)


Rzeczywiscie, Jarema w  pewnym momencie powiedzial "Rana
szarpana, chcesz rane szarpana?!", ale nie grozil,(...)






Temat: Policyjny potwór - Lamborghini Gallardo
Policyjny potwór - Lamborghini Gallardo

Po zakupie nowego pojazdu coraz częściej wybierasz się na lokalną autostradę, by sprawdzić możliwości maszyny i jesteś święcie przekonany, że nie dopadnie Cię żaden radiowóz? Wielka niespodzianką mogą być więc błyski policyjnego koguta, które nie zostaną w tyle, nawet gdy w daremnej próbie ucieczki dociśniesz gaz na tyle mocno, iż prędkościomierz wskaże 300 km/h...

Na szczęście takie „atrakcje” są przewidziane tylko na włoskich autostradach, które patroluje 500-konne Lamborghini Gallardo. Już sam widok samochodu budzi respekt. Coupe wygląda niczym przyklejone do asfaltu. Donośny i przenikliwy dźwięk dwóch rur wydechowych daje jasno do zrozumienia, że maszyna jest zawsze gotowa do skoku... Wystarczy rzut oka na potężne felgi oraz hamulce o średnicy rodzinnej pizzy, by wiedzieć, że możliwości Gallardo znacznie przerastają przeciętną. Radiowóz wyróżnia się niebiesko-białymi barwami aluminiowego nadwozia, kogutem na dachu oraz antenami pokładowego radia.

Do napędu jednego z najszybszych radiowozów na świecie posłużył 10-cylindrowy silnik. Maszynownia o pojemności 5 litrów z wyjątkową chęcią wkręca się na obroty, by przy 7800 obr./min oddać do dyspozycji stróżów prawa 500 KM. Na rozpędzenie ze startu zatrzymanego do 100 km/h potrzeba tylko 4,2 sekundy. Gdy zajdzie potrzeba, patrolowe Gallardo pomknie nawet 309 km/h.

Piraci drogowi z pewnością łudzili się, że potwór o równie imponujących osiągach będzie eksploatowany jedynie w trakcie idealnej pogody. Nic bardziej mylnego! Doskonały napęd na cztery koła, systemy ABS, ADB, ASR i ESP, jak również zimowe ogumienie Sottozero przygotowane przez Pirelli specjalnie na potrzeby tego modelu gwarantują, że skuteczność wozu nie spadnie nawet w trakcie największych mrozów i śnieżyc.

Lambo służy nie tylko do pościgów na innymi supersamochodami. Mocno silnik oraz doskonałe zawieszenie sprawiają, że wóz z logiem byka na masce potrafi w mgnieniu oka dotrzeć do punktu docelowego. Nic dziwnego, że projektanci stwierdzili, iż maszyna będzie idealna do niesienia pierwszej pomocy. Na pokładzie znalazł się defibrylator umożliwiający reanimację, jak również elektrokardiogram z aparaturą monitorującą ciśnienie i natlenowanie krwi. Specjalne pojemniki umożliwiają transport plazmy oraz organów do przeszczepu.

Miejsce pracy dwóch policjantów zostało wykończone niebieską skórą wysokiej jakości. Stróże prawa podróżują w wygodnych fotelach kubełkowych. Kierowca zasiada za poręczną kierownicą, pod nogami ma sportowe pedały, zaś wyciągnięcie prawej ręki powoduje, iż ląduje ona wprost na rasowej dźwigni zmiany biegów.

Pasażer radiowozu nie stanowi zbędnego balastu. Do jego obowiązków należy obsługa systemu wideorejestracji wykroczeń Provida. W razie potrzeby może również sięgnąć po "Autodetector" firmy Elsag, czyli urządzenie identyfikujące samochody na podstawie obrazu tablic rejestracyjnych. Lamborghini otrzymało też nawigację satelitarną, radiostację oraz bezpośrednią łączność z policyjnymi bazami danych, co ułatwia sprawdzenie tożsamości kierowców łamiących przepisy.

Jak uniknąć spotkania z ultraszybkim radiowozem i słonego rachunku za film nakręcony przy pomocy jego pokładowej aparatury? Najlepiej unikać autostrad w okolicach Salerno lub zdejmować na nich nogę z gazu...

Łukasz Szewczyk

Bezczelnie skopiowane stąd

_________________________________________________________________________
No to grubo, że tak powiem.
U nas jak by dostali w prezencie takie Lambo to i tak byłby przykaz "z góry" żeby LPG do niego założyć W końcu "tanie państwo"

P.S.
Proszę moda o wklejenie zdjęć Lambo do tego postu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 174 wypowiedzi • 1, 2

    Linki