Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: FELGI ALUMINIOWE FIAT





Temat: Cudze chwalicie swego nie znacie ;) Malec 1.4T
Po temacie Indiego o tico 144Km postanowaiłem wam przybliżyć malca znajomego, który nie jest gdzies tam z Japini od skośnookich ale z Polski a dokładnie Z Bielska jednostka z Uno 1.4 + dołożona Turbinka

zespół napedowy:
- silnik:jednostka 1372ccm pochodząca z fiata uno komputer i wiązka fiat uno+bis,
kolektor wylotowy seria,
- skrzynia biegów: seryjna z Uno 1.4 98r, 5 biegowa, synchronizowana w pełni
- sprzęgło/docisk : orginalne fiat Uno
- chłodzenie: chłodnica z opla astry 2.0 z 1 wiatrakiem i umieszczona z przodu, nagrzewnica

zawieszenie:
- przód :resor dorabiany, sklepany, dodatkowe pióro, obcięte odbojniki o około 1,5-2cm, amortyzatory dorabiane na zamówienie
- tył :typu McPerson z fiata uno 1.4 sprężyna dorabiana na zamówienie, dodatkowe odboje gumowe

hamulce:
- przód :tarcze polonez, zaciski fiat 125p
- tył :tarcze uno, zaciski polonez
- ręczny :standard

ogumienie/koła:
-lato:
przód: 175/50 R14, felga seat ibiza 5.5"
tył: 185/50 R14, felga seat ibiza 5.5"
-zima: przód i tył: debica winter 155/65 R13, felgi uno

nadwozie:
-wloty na chłodnicę w przednim pasie,
- rury aluminiowe doprowadzające płyn chłodniczy do silnika wewnątrz kabiny,
- dodatkowy włącznik wentylatorów chłodnicy,
- pospawane cale nadwozie,
- poszerzenia dorabiane,
- nadwozie w pełni odchudzone

Co do osiągów bez Turbo to około 8s do setki z Turbo około 5s do 100km/h :mikołaj:

Jesli ktoś chce jakieś cudo super zrobić to zapraszam na stronke

http://www.autogargas.prv.pl/

P.S. na stronce są też inne cuda i wynalazki ;)

Podziękowania dla Kazy za zgode ;) na publikacje ;p





Temat: Trochę nowości :)
Zestawienie małych samochodów produkowanych przez włoskiego Fiata poszerza się. Do grona dołączy 'usportowione' wydanie modelu Panda o bardzo zadziornym charakterze, którego moc wynosić będzie 100 koni mechanicznych.

Pod maską samochodu znajdzie się jednostka silnikowa zaczerpnięta z modelu Grande Punto. Motor o pojemności 1,4 litra dostarczy małej Pandzie mocy rzędu 100 koni mechanicznych przy 6 tys. obr./min. Dzięki lekkiej konstrukcji nadwozia samochód będzie przyspieszać bardzo żywiołowo, a pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 9,5 sekundy. Według zapewnień producenta, samochód będzie w stanie osiągnąć prędkość maksymalną równą 185 km/h, i nie będzie ona ograniczana elektronicznie.

Pomimo tak dużej mocy silnika, lecz biorąc pod wgląd wagę tego pojazdu, Panda zachowuje twarz, jeśli chodzi spalanie. W cyklu mieszanym samochód zużywa 6,5 l/100km, czyli ilość która jest jeszcze do przyjęcia w naszych warunkach gospodarczych. Z dynamicznym silnikiem połączono sześciostopniową skrzynię biegów. Za pomocą specjalnego przełącznika, umiejscowionego na kokpicie będzie można zmienić czułość układu kierowniczego, a także zwiększyć reakcję przepustnicy. Podczas prezentacji ujawnione zostaną także detale zestawu 'Pandemonio', który wzbogaci samochód. W jego skład wchodzą chromowane listwy, czerwone zaciski hamulców, dywaniki oraz 15-calowe felgi wykonane z aluminium.

Pojazd dostępny będzie w pięciu wersjach kolorystycznych: czerwony, czarny, biały, niebieski oraz srebrny. Samochód nie będzie jednak oznaczony przydomkiem 'Abarth' tak jak wcześniej przewidywano. Najprawdopodobniej producent chce zachować go jedynie dla najgorętszych produktów swojej marki.





źródło

No, no... niczego sobie To będzie łakomy kąsek dla młodych kierowców. Szkoda tylko, że nie podali jeszcze ceny.





Temat: Katalog samochodów po tuningu.
Proponuje aby wrzucać w tym temacie samochody po tuningu. Jedynym zastrzeżeniem jest, aby wrzucić min. 3 fotki i pełen opis zmian.

Jeżeli cieszyłby się zainteresowaniem można byłoby go też podwiesić

-------------------------------------------------------------------------------------

Honda CRX ED9

Silnik: seryjnie 131KM i 141Nm 1.6 DOHC 16v

Zmiany:
+kompletny przelotowy uklad wydechowy o srednicy 60mm wraz z kolektorem rurowym 4-2-1
+uklad dolotowy z polerowanego aluminium firmy AutoStyle
+filtr powietrza gabkowy w ksztalcie grzybka firmy Jacky Auto Sport +manualny, progresywny regulator cisnienia paliwa
+zmodyfikowana glowica o wiekszych kanalach dolotowych i wydechowych, powiekszone o 2mm gniazda i zawory, zmienione katy +przylgni zaworowych
+regulowane kola rozrzadu
+wywazony i odciazony uklad korbowo-tlokowy
+odchudzone o 35% kolo zamachowe i wywazone dynamicznie wraz z walem korbowym
+lakierowana pokrywa zaworów
+aluminiowy korek wlewu oleju

Zawieszenie:
+w pelni gwintowane zawieszenie firmy Cobra Suspension, z 10 stopniowa regulacja sily tlumienia amortyzatorów
Zestaw czterech rozpórek górnych i dolnych punktów mocowania zawieszenie firmy Boomz

Uklad hamulcowy:
+tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove na przedniej i tylnej osi
+klocki hamulcowe OMP Road & Sport na przedniej i tylnej osi

Kola:
+felgi z lekkich stopów Team Dynamics model Pro Race One o wadze 5,4kg sztuka, kolor bialy
+opony Yokohama A539 na przedniej osi i BF Goodrich G-Profiler na tylnej osi rozmiar w obu przypadkach 195/50 R15

Wnetrze:
+fotel kubelkowy Jacky Auto Sport model Cobra
+czerwone pasy szelkowe firmy Sparco
+kierownica 30cm firmy Supersport
+dodatkowe wskazniki firmy AutoStyle umieszczone na slupku: cisnienie oleju, temperatura oleju, wskaznik podcisnienia
+dodatkowy obrotomierz z funkcja shift light
+galka zmiany biegów Sparco

Stylizacja:
+kompletnie odrestaurowane nadwozie, zmiana koloru z czarnego na soczysty pomaranczowy
+pokrywa silnika w kolorze czarnym
+usuniete oznaczenia fabryczne
+lusterka firmy Supersport model Competition
+biale kierunkowskazy boczne MHW
+przednie reflektory z Fiata Punto II
+zapinki na masce Jacky Auto Sport
+tlumik koncowy poprzeczny z polerowanej stali nierdzewnej

IMG1 || IMG2 || IMG3



Temat: Co byś zmienił w swojej syrenie
Hmm faktycznie, co do zmian stylistycznych to bardzo delikatny temat w przypadku Syreny, wydaje mi się że już nawet wawka jest nieco mniej podatna na oszpecenie przez zmiany. Np. w ostatnie juwenalia na placu pod akademikami stała wawka pickup, moim zdaniem zrobiona całkiem kulturalnie, troche zglebowana, na felgach od vitary i miała takie daszki jak w garbusach na reflektorach, w kolorze mniej więcej grafitowym. Na drzwiach miała pryśnięte logo str8, acha i jeszcze chyba paka byłą wyłożona ryflowanym aluminium. Jak na mój gust nic tam specjalnie nie raziło, ale już Syreny bym raczej tak zrobionej nie widział, może dlatego że wawka jest większa i bardziej przywodzi na myśl taki typowo amerykański krążownik i dlatego pozwala robić ze sobą takowe rzeczy
A co do przeróbek w Syrenie, to w sumie też mam w planach zrobić tylne lampy diodowe. Wykonałem sobie już nawet matryce ale póki co to tylko do tylnych pozycja/stop. Jak zrobię jeszcze matryce do kierunków to będę robił przekładki, może nawet dorobię blachy lamp żeby oryginalnych nie chlastać z uchwytów na żarówki. Zrobię dziś jakieś fotki a jak znajdę żarówę to nawet porównam jak świeci to i to. A póki co to jeszcze wczoraj pracowałem nad układzikiem do świateł dziennych, mianowicie jest to rozwiązanie sterownia włóknem światła długiego impulsowo, tak aby świeciło ono na 30 % mocy. W ten sposób reflektory mają być dobrze widoczne, lepiej niż mijania, a jednocześnie nie oślepiać jadących z przeciwka. No i co najważniejsze to będą wtedy zżerały znacznie mniej prądu. Robię to przede wszystkim ze względów minimalizacji strat energii, bo wiecznie mam niedoładowany akumulator, przez tą jazdę na światłach. Jeszcze będę musiał się popastwić nad regulatorem, obecnie elektronicznym od fiata. Daje bodajże 14,14 V coś takiego, a to ciut za mało. Satysfakcjonowałoby mnie jakieś 14,5 ze względu na to że zwykle jeżdżę na krótkich odcinkach i raczej po mieście, więc akumulator nie ma zbytnio szans się dobrze doładować, ewentualnie myślałem nad regulatorem z jakimś układem czasowym, ale to w przyszłości... pierwsze kilka minut po odpaleniu podwyższone ładowanie, potem już normalne...



Temat: Co za 60-70kpln?


Konkretny... 2.5 V6. JEst wystarczająco mocny a jeszcze nie zabija zużyciem
paliwa. 2.0 TS - zdecydowanie najtańszy w eksploatacji, 4 cylindry a więc
naprawy też dużo tańsze, 3.0 V6 - dla zwolenników mocy, mocy, mocy...


3.0 V6 rzeczywiście nie jest oszczędny ale dla 166 to IMO najlepszy
wybór. 2.5 V6 jest oczywiście też dynamiczny, zachowuje się mniej
więcej (hmmm.. z czym to porównac...)... trochę lepiej niż Omega MV6
ale jeśli ktoś jest przyzwyczajony do osiągów to przy dużych
prędkościach i częstym wyprzedzaniu może odczuć braki w mocy. Przy
zakupie 166 warto sprawdzić np czy auto ma zmieniarkę CD - pasuje
tylko oryginalna, bo radio jest "zespolone z autem" a zakup tego
dodatku w sieci dealerskiej to wydatek ok. 3000 zł (zmieniarka,
specjalne mocowania do bagażnika, kable). Warto też spojrzeć w książkę
serwisową, wymiana rozrządu w 166 z silnikiem V6 to spory wydatek.
Jeśli auto jeździło ostro po naszych drogach na 17" albo 18" felgach
to na pewno inspekcji wymaga zawieszenie - jest wielowahaczowe a
elementy są wykonane z aluminium co oznacza spore koszty przy
serwisowaniu.
Generalnie 166 to bardzo ciekawa propozycja, ale na pewno nie jest to
samochód tani w utrzymaniu. Wymaga (podobnie jak i inne Alfy, a
zwłaszcza te z silnikami V6) solidnego podejścia serwisowego (nie
sprawdza się łatanie dziur). Same silniki V6 są naprawdę warte
polecenia, jedne z najlepszych jakie są na rynku. Co do wersji TS to
podobnie jak w innych produktach koncernu gdzie stosowane są zmienne
fazy rozrządu newralgicznym punktem są wariatory (produkcji...
japońskiej - czyżby sabotaż z Kraju Kwitącej Wiśni?*)
Sam samochód prowadzi się (IMO) świetnie, rzadkie połączenie komfortu
z quasi-sportową charakterystyką - ale o tym tak jak wspomniał Jurand
najlepiej przekonać się za kierownicą w czasie testowej jazdy.

Jacek.

*) wariatory do silników AR dostępne obecnie w sieci Fiata
produkcji japońskiej, ale bardzo możliwe że są to długo oczekiwane
"poprawione" wersje, bardziej wytrzymałe. Przy czym jeśli to prawda to
podejrzewam że jedyną "modyfikacją" była zmiana dostawcy...





Temat: [s] 2.0 16 VT limitowana wersja
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=98067923

Witam. Mam do sprzedania świeżo sprowadzonego Fiata Coupe turbo PLUS. Jest to limitowana wersja, która posiada moc 220KM. Sprowadziłem ten samochód dla siebie, doprowadziłem w nim zawieszenie do perfekcji, środek został uprany i zakonserwowany, więc jest jak nowy. Aby samochód wyglądał perfekcyjnie, wystarczy polakierować go na nowo, ponieważ powłoka jest ogólnie zaniedbana i podrapana. Mam już nawet miejsce w serwisie lakierniczym, gdzie ta operacja ma kosztować 2500pln z lakierem Ferrari F50. Niestety skończyły mi się pieniądze i doszły nowe problemy osobiste i niestety potrzebuje sprzedać to piękne autko. Miałem zamiar zrobić go na ferrari, toteż dokładam do niego te felgi a'la Ferrari 16", dokładam komplet znaczków Ferrari, które jeszcze nie są założone i daje kontakt do tego serwisu, gdzie go polakierują. Samochód jest piękny i widać go z daleka, a ostatnio sprawiłem,że i słychać, ponieważ założyłem mu cały wydech Remusa o grubym przelocie. Uwierz mi,ale nie słyszałeś takiego ryku z silnika( nie mylić z hałasem). To jest prawdziwy potwór na szosie. Zaden samochód nie ma z nim szans. Wracając z włoch sprawdziłem na autostradzie jego prędkość-bo tylko tam jest równy asfalt- którą osiągnął i która wyniosła 260km/h!!!!!!!!! To nie bajka, ten samochód przyśpiesza z taka łatwością od 180km/h do 260km/h, jak od 0-100km/h!!!!!! Założyłem też do niego super nagłośnienie Piooneer'a i Panasonica, odtwarzacz Piooneer z MP3, opony zima i lato, gałka zmiany biegów MOMO Cobra, krótki shifter od biegów, pedały aluminiowe i wiele innych........ AUTKO OPŁACONE I PRZYGOTOWANE DO REJESTRACJI!!!!!!!!!!!! KONTAKT TYLKO TELEFONICZNY 0506 111 555. Zapomniałem dodać, że założyłem alarm najlepszej klasy z wszelkimi bajerami, antynapadem i immobiliserem w karcie z chipem.

Ja jestem w szoku jak przeczytałem Patrykbmw ma furacza jakich mało



Temat: Trochę tanich autek ze Szwecji na niezasobną kieszeń :)
Trochę tanich autek ze Szwecji – praktycznie wszystkie z przeglądem i gotowe
do jazdy – zainteresowani proszeni o kontakt najchętniej telefonicznie na
zorganizowanie wspólnej wycieczki 0607 130837 Zbyszek.

1. Toyota Starlet -81, przebieg 225000 km. Trochę rdzy w tylnich błotnikach
ale w całości ładna, z przeglądem. Letnie i zimowe opony – 4600 koron
szwedzkich/2300 złotych

2.  BMW 518 1985 rok, nie pordzewiały – cena 1500 sek / 750 złotych
3. VOLVO 245  kombi z hakiem, biały, 1986 rok z przeglądem, nowe teleskopy,
cena 3900 sek1950 złotych.
4. Fiat Ritmo 88 rok, samochód z przebiegiem niespełna 120.000 km i bardzo
dobrze chodzi. Letnie i zimowe opony, troche rdzy w drzwiach – cena 5.000
koron szwedzkich/ 2500 łotych
5. Ford Eskort 87 przebieg 105.000 km z nowym przeglądem, biały, szyberdach,
zamek centralny, bez uszkodzeń rdzy ale poprzednio nie najlepiej robiona
blacharka – 4000 koron.

6. FORD SCORPIO 2.0 -94, technicznie bardzo sprawny, trochę rdzy na kantach
błotników i w progach, szyberdach, Alu felgi z letnimi oponami i zimowe na
stalowych felgach, przebieg 200.000 km – cena 6.000koron/3000 złotych

7. Nissan Sunny 1.5slx -87, Srebrny metallic.
140000 km, 2 właścicieli, bardzo zadbany, wada - silnik się grzeje 4.000koron/
2000 zł ,

8. Opel Kadett 1.3s -85, przegląd wykonany 5 maja tego roku bez żadnych
zaznaczeń, , 5 biegów 4700 koron/2350 z
9. opel Omega 2,0 1987 rok, komputer, szyberdach, abs, wspomaganie, zimowe i
letnie opony, nowy system wydechowy, bardzo mało rdzy. 5.000 koron/2500 zł
10. Peugeot 405 Break Sri-ed -89 rok , nowy przegląd bez zaznaczeń, przebieg
200.000 km, cena 4.000 koron/2.000 złotych

11 Peugeot 405 sri 89 rok  stan ładny, coś nie tak z mieszanką powietrza i
tylnimi hamulcami cena 6.000 koron/3000 złotych
12. Saab 900 16v -90 manualna skrzynia biegów, benzyna, zielony, nowy
przegląd, 7000 koron/3500 łotych.
13. Saab 900 cc 5d rok 1985    270.000 km przebieg, samochód w dobrym ogólnie
stanie z przeglądem technicznym ale z drobnymi usterkami cena 2500 koron/1250
złotych, zimowe i letnie opony,  
14. Ford Scorpio 2.9i -88. zielony metalik, automat, szyberdach,radio, bardzo
ładny stan wewnątrz, na zewnątrz troche rdzy, letnie opony na alufelgach,
przebieg 290.000 kmważny przegląd techniczny. Cena 4500 koron/2250 złotych
15 Toyota Starlet DX - 85.w bardzo ładnym stanie. 300.000 przebieg, dwóch
właścicieli, ostatni przegląd bez żadnych uwag, cena 5000 koron/2500 złotych
15. Volvo 240 85 rok, drobne błędy w elektryce i trochę rdzy w podłodze i przy
kole rezerwowym,  1500 koron – 750 złotych
16. Volvo 244 rok 1977 ale w bardzo ładnym zadbanym stanie! Srebrny metalik
chodzi jak zegarek, Ważny przegląd, lakier praktycznie bez uszkodzeń, przebieg
ponad 200.000 km cena 4500 koron/2250 złotych.
17. Volvo 244 DL 82 rocznik, biały w bardzo ładnym stanie, ważny przegląd
techniczny, bardzo mało rdzy, przebieg 220.000 km, cena 5200 koron/2600 złotych
18. Volvo 245 kombi 1986 rok z hakiem, ważny przegląd techniczny, zimowe i
letnie opony, stan ogólny dobry cena 3900 koron/ 2000 złotych
17. Volvo 245 gl kombi, czerwony stan dobry, prawie bez rdzy, nowy przegląd
bez uwag, felgi aluminiowe, hak – 7000 koron/ 3500 złotych
18. Volvo 740 automat, 86 rok, ważny przegląd, troche bardzo drobnych
drobiazgów do zrobienia, chodzi idealnie, cena 3000 koron/1500 złotych.
19. Volvo 740 GLE -88, złoty w bardzo ładnym stanie, ważny przegląd, zimowe I
letnie opony, nowy system wydechowy, żadnej rdzy, cena 8500 koron/ 4250 złotych
20. Volvo 740 GL 1987 rok, przebieh prawie 400000 km, ważny przeglądm opony
letnie na Alu felgach i zimnowe, ogrzewanie kabiny i silnika, zamek centralny,
bardzo lekko uszkodzony z tyłu  cena 6000 koron/ 3000 złotych
21. Volvo 744 -86, z hakiem, trochę rdzy jest, Lech sprawny technicznie, cena
5.000 koron/2500 złotych.
22. Wolkswagen Jetta 1984. niedawno lakierowany złocisty metalik, zimowe i
letnie opony, bez przeglądu, ale jedyne błędy to zepsuty system wydechowy i
zamek klapy silnika. Cena 3000 koron/1500 złotych.





Temat: Żużlowe Oscary 2005 i Plebiscyt Tygodnika Żużlowego

Pomysł powstał w sirpniu więc mozna było tylko tak nominować , od przyszłego roku Wy jako kibice bedziecie nominować i głosować od początku sezonu 2006r.
Że co?? Niech mnie pan nie rozśmiesza za przeproszeniem. Kibice mają nominowac i głosować na zawodników już na początku sezonu nie wiedząc nawet jak w przeciągu conajmniej połowy sezonu Ci zawodnicy sie prezentują?? To na jakiej podstawie mają tych zawodników nominować, na postawie wyników z sezonu poprzedniego?? Przecież to jakaś paranoja!! Takie plebiscyty powinny się zaczynac po ostatnim meczu sezonu i byc rozstrzygane najwcześniej pod koniec roku. Rozpoczynanie takich plebiscytów w sierpniu (juz pomijając nawet głupkowate plany ich rozpoczynania na początku sezonu) jest delikatnie mówiąc chore. .

Bardzo dobrze że sa takie kontrowersje . Plebiscyt ma byc jeszcze jedna formą popularyzacji żużla. dotychczasowe plebiscyty odbywały sie w Lesznie , Rawiczu itd o nich nikt nie pisał i nikt nie słyszał w sportowej Polsce. Musimy sprawić żeby zużel wyszedł z zaścianków . Jak sie wręcza medale to w Meriocie , jak konferencja prasowa innych sportów to w Mariocie. Nie umioniejszając Tygodnikowi Żużlowemu to niszowa gazeta , aby mówilo sie o żużlu w sportowej Polsce potrzebne są mesia typu , telewizja , gazety ogólnopolskie docierające do kilkuset tysięcy czytelników codziennie , ogólnopolskie radio ( sponsorem radiowym plebiscytu Jest Program 1 Polskiego Radia ) itd. Nie ma znaczenia w tym roku kto i jak nomunuje itd . Musimy jakio dyscyplina wyjść z opłotków i tylko dobre działania marketingowe dadzą efekt inaczej zostaniemy dyscypliną sportową która interesuja się grupy kibiców z 22 miast i to nie największych w Polsce. Musimy dołaczyć do czołówki dyscyplin którą interesuje się ogólnopolski biznes Tylko wtedy mozemy liczyc na stały dopływ pieniędzy do tej dyscypliny. Marta Półtorak nie popchnie całego polskiego żużla .
Co do Atlasu to oni juz wychodzą z żużla i co ? poza tym łatwiej jest sponsorować eksralige jak budować zespół w I lidze itd .
Głosować będziemy w przyszłym sezonie od początku ponieważ żużel jest kontuzjogenny i nawet po jednym spotkaniu należy się uznanie tym chłopcom a poza tym nikt nie musi głosować to tylko zabawa która MA DAĆ PROFITY MARKETINGOWE TEJ DYSCYPLINIE I NIE MOŻNA JA OCENIAĆ PRZEZ PRYZMU JEDNEGO ZESPOŁU
Pozdrawiam kibiców Andrzej Haehne
Kandydatów wybierali fachowcy nie ja

Dopiero teraz zajrzałem do tego tematu,ale myślę,że warto jeszcze odnieśc się do tej wypowiedzi pana Andrzeja Haehne.
Przekonał mnie pan co do sensu organizowania takiego plebiscytu, chociaż tak naprawde sensu jego organizacji nie negowałem. Oczywiście że jest to bardzo dobry sposób na popularyzacje tej dyscypliny sportu i brawo dla tego kto na ten pomysł wpadł. Świetny pomysł z zaangażowaniem w promocje Polskiego Radia. Mam jednak taka uawgę. Jeśli robi sie plebiscyt i cała otoczka wokół niego jest na bardzo wysokim poziomie (dobra prasa, Mariotty itd.) to nie powinno sie odstawiac fuszerki jeśli chodzi o nominacje. To tak jakbym Fiata 126p. wyposażył w klimatyzacje, ABS, aluminiowe felgi, poduszki powietrzne i mnóstwo bajerów i uważał że mam super samochód. Ale to nie zmieni faktu że to nadal będzie tylko Fiat 126p a nie np. Mercedes. Potencjalni sponsorzy ktorzy mieliby poprzez taki plebiscyt zwrócić się w strone żużla będą patrzyli na wszystko, nie tylko na otoczkę, dlatego uważam że jeśli coś robić to dobrze od początku do końca. Życze powodzenia i pozdrawiam.



Temat: Sprzedam HYMER 544B Classic przebieg 20500 rok 2003/2004
Prócz drobniejszych wyjazdów byłem nim na Madziarskich termalach(2500km) z Martesem i AUTOJUREM. Póżniej w Chorwacji aż po Dubrownik z Leszkiem i Mirką 3.500 km). Trochę zlotów i wyjazdów wekendowych i się nazbierało kilometrów i miłych wspomnień. Jest to mój pierwszy w życiu kamper i po roku wiem, że ponieważ podróżujemy we dwoje, to kamper 6 osobowy jest nam niepotrzebny. Już dawno przyglądaliśmy się innym zabudowom wnętrza i urzekł nas pojazd Mirka Kalinina. Po długich poszukiwaniach znalazłem coś odpowiedniego i jutro po niego jadę.
W trakcie eksploatacji miałem awarię pieco-bojlera truma, ale po naprawie w serwisie truma w Luboniu na Morelowej (POLECAM!!!) wszystko jest w najlepszym porządku. Kupiłem go z przebiegiem 10500km i zaraz po zakupie wymieniłem oleje, filtry i pasek rozrządu. Auto ma rok produkcji 2003, pierwsza rejestracja marzec 2004.
Do wyposażenia, które było w kamperze dodałem kilka gadżetów. W szoferce 2 monitory, jeden pełni rolę lusterka wstecznego( bardzo przydatne ), drugi przy cofaniu pokazuje widok z drugiej kamery 180 st. na wys. zderzaka. Zainstalowałem też alarm przestrzeni wewnętrznej, kontaktrony i ukryty wyłącznik zapłonu. Jest sejf na dokumenty i stacjonarny komputer PC Hewlett Packarda(wersja mini) połączony przez bridge z anteną 18 db, co pozwala na korzystanie z ogólnodostępnych sieci w promieniu kilku kilometrów. Dołożyłem też CB radio niezłej klasy i wymieniłem telewizor z kineskopowego na LCD z odtwarzaczem DVD. Telewizor służy też jako monitor dla komputera. Komputer jest sterowany myszką i klawiaturą bezprzewodową.
Teraz trochę danych technicznych. Zacznę od podwozia. Auto na bazie Fiata Ducato. Silnik 2.8 l JTD z chipem założonym w profesjonalnym warsztacie przez poprzedniego właściciela. Według wydruku z hamowni 159 kM i 395 Nm. Moc słuszna, w górach czasem redukcja z 4. na 3. Spalanie jak to w kamperze przy 80-90 9 litrów na autostradzie 120-130 11 litrów. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, ABS, aluminiowe felgi i ogumienie Michelin typu Camping. Z tyłu hak holowniczy z atestem do 1900 kg i nacisk 100 kg.
DŁugość/szer/wys/ 5980/2270/2780.
6 miejsc z pasami i 5/6 miejsc do spania.
Wysokość wewnątrz 1980.
Teraz spróbuję wymienić wyposażenie :->
1. Lodówka Duomatic z zamrażalnikiem ( 220/12/gaz )
2. Kuchenka 3 palnikowa z zapalaczem i odpływem przykryta płytą szklaną
3. Wyciąg nad kuchenką wraz z oświetleniem
4. Zlewozmywak 2 komorowy,
5. Łazienka z prysznicem i toaleta zintegrowane, kaseta tredford, spłukiwana z inst. ciśnieniowej
6. Łazienka ogrzewana/klimatyzowana.
7. Bojler ciepłej wody i ogrzewanie nadmuchowe Truma
8. Instalacja 220 v zabezpieczona bezpiecznikiem różnicowym
9. Zbiornik czystej wody 120l, szarej 100l.(zawór podgrzewany)
10.Klimatyzacja 220V Frostair 1700 z rozprowadzeniem
11.Bateria słoneczna z układem regulacji
12.Antena satelitarna Katherin samonaprowadzająca z reciverem( odbiera m in. cyfrę+)
13.Wszystkie okna części kampingowej z przesłonami przeciwsłonecznymi i siatkami przeciw owadom.
14.Na środku dachu duże okno Heki otwierane na korbkę, również z zasłoną i moskitierą
15.Tapicerka skórzana w kolorze kremowo-żółtym zarówno w szoferce jak i wewnątrz
16.Fotele z przodu tzw.kapitańskie ISRI z podłokietnikami, regulacjami, lewy obrotowy.
17.Klimatyzacja silnikowa dla kabiny kierowcy.
18.Inst.gazowa z automatycznym przełączaniem butli i podgrzewaniem zaworu (przegląd tzw.niemiecki zrobiony w marcu ważny do 2010 r.)
19.Telewizor LCD 15 cali(tegoroczny) na obrotowym wysięgniku
20.Radio z odtwarzaczem CD(dodatkowe głośniki w części mieszkalnej
21.Dywan na miarę na całej podłodze
22.Markiza Fiamma f60top dł 4m
23.Schodek przy drzwiach chowany elektrycznie
24.Bagażnik oryg.hymer na 3 rowery
25.Pod spodem pojemnik na szer.samochodu (np. narty, krzesła, stolik itp.)
26.Szuflada z wyposażeniem.
27.Centralny zamek na przód i tył z pilotem
28.Alarm Lagerford
29.Elektrycznie otwierana szyba kierowcy
30.Panel kontrolny
31.Termometr wewnętrzny/zewnętrzny z prognozą pogody
32.Książka serwisowa, instrukcje samochodu i urządzeń wewnetrznych, schematy elektryczne, świadectwa badań - cała gruba teczka
33. Dwa komplety oryginalnych kluczyków
34.Zestaw głośnomówiący Nokia
Pozostałe rzeczy będę dopisywał jak mi się przypomną :-D
Auto ma ślady użytkowania, drobne przytarcia, ślady po gałęziach itp.
Technicznie wszystko tip-top ale czego należy się spodziewać po takim przebiegu.
Oczywiście dodam, że zamieszkany od początku przez osoby niepalące.
Cały czas w użytkowaniu (ostatnio wczoraj). Czeka na kogoś, kto go polubi tak jak my. Odwdzięczy się niezawodnością, sprawnością i niskimi kosztami eksploatacji.
Zdjęcia dołączę sukcesywnie w miarę wykonania. Kontakt proszę na PW lub tadkul@gmail.com Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Aktualny stan licznika 20.700 km



Temat: Ankieta o bezpieczeństwie - materiał do pracy magisterskiej
Witam wszystkich uzytkowników forum
Piszę pracę magisterską na temat biespieczeństwa w samochodach i ruchu drogowym. Proszę Was o rzetelne uzupełnienie ankiety i przesłanie odpowiedzi na mojego maila o temacie "ankieta terytorium"
mail: scorpion-13@wp.pl
liczę, że nie zawiedziecie jednego z forumowiczów
pozdrawiam

treść ankiety:

ANKIETA

Szanowni Państwo!

Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie formularza niniejszej ankiety.
Ankieta ma charakter anonimowy. Uzyskane od Państwa odpowiedzi zostaną wykorzystane jedynie jako źródło informacji do pracy magisterskiej poruszającej temat bezpieczeństwa w pojazdach mechanicznych.
Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety i poświęcony czas.

metryczka:

Płeć: Kobieta a, Mężczyzna b

Wiek: od 18 do 25 lat c, od 25 do 50 lat d, > 50 lat e

Wykształcenie: podstawowe f, średnie g, wyższe h

1. Czy według Pana(i) nastąpił postęp w ochronie zdrowia ludzkiego w pojazdach mechanicznych
w ostatnich 20. latach?
a tak, wielki,
b tak, ale umiarkowany,
c nie nastąpił,
d nie mam zdania

2. Proszę przypisać cyfry od 1 (najważniejsza) do 10 (najmniej ważna) przy wyposażeniu samochodu:
a) pasy bezpieczeństwa ..................................................[ ]
b) klimatyzacja ..............................................................[ ]
c) ABS ..........................................................................[ ]
d) ESP ...........................................................................[ ]
e) automatyczne włączanie świateł ...................................[ ]
f) poduszki powietrzne ...................................................[ ]
g) elektryczne szyby .......................................................[ ]
h) elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka .............[ ]
i) elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele .................[ ]
j) hak holowniczy ...........................................................[ ]

3. Gdyby otrzymał(a) Pan(i) upust od dealera, na jakie wyposażenie dodatkowe zostałby on przeznaczony:
a komplet felg aluminiowych
b automatyczną klimatyzację
c ESP
d poduszki boczne i kurtyny boczne
e pakiet ubezpieczenia AC/OC/NW
f panoramiczny dach

4. Proszę wypisać, w jakie udogodnienia i systemy bezpieczeństwa powinien być wyposażony każdy nowy samochód w wersji podstawowej. (max 5 odpowiedzi)
..........................................................................................................

5. Jak często korzystał(a) Pan(i) z systemów bezpieczeństwa podczas jazdy samochodem?
a często
b czasami
c rzadko
d nigdy

6. Jaki producent samochodów według Pana(i) jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa?
a Renault
b Ford
c BMW
d Mercedes
e Fiat
f Volvo
g Peugeot
h Volkswagen
i inny: ..................................

7. Dlaczego wybrał(a) Pan(i) daną markę? Proszę podać jakie cechy przyczyniły się do jej sukcesu.
(max 5 odpowiedzi)
.........................................................................................................

8. Czy zapina Pan(i) pasy bezpieczeństwa prowadząc samochód?
a zawsze
b zdarza mi się zapominać
c rzadko
d nigdy
e nigdy, gdyż nie mam uprawnień do kierowania pojazdami

9. Czy zapina Pan(i) pasy bezpieczeństwa jadąc samochodem jako pasażer?
a zawsze
b zdarza mi się zapominać
c rzadko
d nigdy
e tylko, jeśli mnie o to poproszą
f nie jeżdżę jako pasażer

10. Jak ocenia Pan(i) swoje umiejętności za kierownicą?
a wyśmienite
b dobre
c przeciętne
d słabe
e nie mam uprawnień do kierowania pojazdami

11. Co należałoby według Pana(i) poprawić w dziedzinie transportu by stał się on bardziej bezpieczniejszy? (max 5 odpowiedzi)
............................................................................................................

ułatwienie do udzielania odpowiedzi

metryczka: ab
cde
fgh

1 abcd
2 a b c d e f g j i
3 abcdef
4 proszę napisz coś
5 abcd
6 abcdefghi
7 proszę napisz coś
8 abcde
9 abcdef
10 abcde
11 proszę napisz coś

jeszcze raz dziekuję za poważne potraktowanie prośby




Temat: Venom24
Witam!

Jako, że nasz sklep powoli nabiera docelowych kształtów chcielibyśmy poinformować wszystkich zainteresowanych o warunkach współpracy i przyznawania rabatów członkom klubu Crazy Cars w naszym sklepie.

- asortyment MTS-Technik: 5% rabatu;
- asortyment FK (lampy przednie, lampy tylne, grille bez znaczka, zawieszenia): 5% rabatu;

Powyższe rabaty obowiązują po przedstawieniu sprzedawcy informacji o przynależności do klubu. Rabat nie obowiązuje w przypadku produktów już objętych promocją.

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje związane czy to ze strukturą naszego asortymentu czy też z akcjami promocyjnymi naszej firmy.

Przyjęty harmonogram pozwala przypuszczać, iż w przeciągu miesiąca nasz sklep będzie już wyglądał tak jak to sobie założyliśmy. W przeciągu tego czasu prowadzone będą następujące prace mające na celu zoptymalizować zakupy w naszym sklepie:

- zewnętrzna elewacja informacyjna - mamy świadomość, iż aktualnie odnalezienie naszego sklepu nie jest intuicyjne, ale już wkrótce sklep będzie w pełni rozreklamowany od strony głównej drogi numer 6
- terminal do płatności kartą - zgodnie z wieloma sugestiami jeszcze w lutym udostępnimy tę formę płatności naszym klientom;
- ekspozycja - niestety wstęp na magazyn i "otwarta" forma sklepu nie była z wielu względów możliwa zatem, aby ułatwić naszym Klientom wybór na terenie sklepu w gablotkach, na stojakach i na regałach widoczne będą przykładowe produkty z naszej oferty. Oczywiście w przypadku zainteresowania konkretnym modelem nasi sprzedawcy przyniosą towar do wglądu (istnieje możliwość przyłożenia np. lampy do auta);
- zakup na raty bez potrzeby rejestracji na stronie internetowej - z racji mnogości prac związanych z przeprowadzką temat ten został nieco odsunięty w czasie, ale zapewniamy, że jeszcze w tym półroczu procedurę zakupu na raty będzie można przeprowadzić bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym;

Planujemy znaczne poszerzenie naszej oferty i zwiększenie dostępności:

- od stycznia nasza oferta poszerzyła się o następujące produkty: zestawy xenon 4300K oraz 6000K, filtry sportowe o dożywotniej gwarancji firmy K&N, ospojlerowanie auta, wycieraczki bezszkieletowe, grille bez znaczka wykonane z ABS do takich aut jak Fiat, Mini, Opel, Alfa Romeo, Volvo i wielu innych, częsci seryjne (na zamówienie - przeważnie 1 dzień roboczy);
- od marca wprowadzamy również do naszej oferty felgi aluminiowe.

Chciałbym w tym miejscu serdecznie podziękować administratorom forum Crazy Cars za udostępnienie nam tej formy komunikacji z członkami stowarzyszenia i zapewnić, iż będziemy korzystać z niej gdy pojawią się ciekawe nowości, promocje w naszej ofercie.

Zapraszamy.

Pomorskie Centrum Tuningu
ul. Gdańska 13d
84-200 Wejherowo
---------------------------------
tel. : 515 450 500
tel. / fax : (058) 572 44 22
e-mail: sklep@venom24.pl
gg: 12125292 (prosimy korzystać tylko w pilnych sprawach)




Temat: Przestępstwa i wydarzenia od 25.01.2007 do 02.02.2007
PRZESTĘPSTWA KRYMINALNE

Kradzieże

15.11.2006
KOSIN
Paweł C. lat 26 dokonał kradzieży elementów samochodowych tj. felg aluminiowych z oponami, radioodtwarzacza oraz kierownicy z samochodu marki "Opel Kadett" ogólnej wartości 850 zł na szkodę Sebastiana Ż.

11.12.2006
PYRZYCE, ul. MŁODYCH TECHNIKÓW
Kamil J. dokonał kradzieży telefonu komórkowego Sony Ericsson W 810i wartości 1100 zł na szkodę Dariusza G.

26.01.2007
PRZELEWICE
Nie ustalony sprawca dokonał kradzieży piły spalinowej marki "Husqvarna 345e". Straty 1326zł na szkodę Ludwika M.

28.01.2007
PYRZYCE, ul. KRÓTKA
Nie ustalona kobieta dokonała kradzieży pieniędzy z mieszkania w kwocie 900 zł na szkodę Zofii K.

Kradzieże z włamaniem

27.01.2007
LIPIANY, ul. JEDNOŚCI NARODOWEJ
Nie ustalony sprawca dokonał kradzieży z włamaniem do kiosku typu "Ruch" poprzez zerwanie kłódki z kraty i wyłamanie zamków w drzwiach, a następnie kradzieży papierosów, kosmetyków, gazet i innych rzeczy ogólnej wartości 3430 zł na szkodę Grzegorza S.

29.01.2007
ŻABÓW
Nie ustalony sprawca dokonał kradzieży z włamaniem przez wyłamanie wkładki zamka do samochodu osobowego marki Audi B4, skąd zabrał w celu przywłaszczenia radioodtwarzacz samochodowy wartości 1100 zł na szkodę Pawła P.

Przestępstwa kryminalne inne

27.01.2007
PYRZYCE, ul. GŁOWACKIEGO
Grzegorz Cz., lat 38 prowadził samochód marki "Volvo", pomimo sądowego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych orzeczonego przez Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim. Sprawca zatrzymany przez policjanta OPI.

27.01.2007
PYRZYCE, ul. ŻWIRKI I WIGURY
Nie ustalony sprawca dokonał uszkodzenia osłony z tworzywa sztucznego reklamy. Straty 500 zł na szkodę Stacji Paliw Auto Gaz Wasbruk w Pyrzycach.

Nietrzeźwi kierujący

25.01.2007
PYRZYCE, ul. SIKORSKIEGO
Policjanci OPI KPP Pyrzyce dokonali zatrzymania Michała B, który kierował samochodem marki "Ford Sierra" będąc w stanie nietrzeźwości ( 0,90 mg/l i 0,94 mg/l)

27.01.2007
BRZEZIN,
Policjanci OPI KPP Pyrzyce dokonali zatrzymania Dawida M, który kierował samochodem marki "Opel Vectra" będąc w stanie nietrzeźwości ( 1,09 mg/l ).

30.01.2007
ŚLAZOWO,
Zbigniew Sz. lat 48 kierował samochodem osobowym Mitsubishi Colt będąc w stanie nietrzeźwości 0.93 mg/l. Zatrzymany przez patrol OPI PP Lipiany

01.02.2007
PYRZYCE, ul. SZCZECIŃSKA
Policjant OPI KPP Pyrzyce dokonał zatrzymania Waldemara F. który kierował rowerem będąc w stanie nietrzeźwości (1,39 mg/l , 1,46mg/l).

ZDARZENIA W RUCHU DROGOWYM, KOLEJOWYM, POWIETRZNYM I WODNYM

29.01.2007
ŁOZICE - PARNICE,
Piotr B. lat 45, kierując samochodem Daewoo - Lublin na śliskiej nawierzchni drogi, wpadł w poślizg, zjechał na lewe pobocze, a następnie uderzył w drzewo. W wyniku wypadku kierujący poniósł śmierć na miejscu.

31.01.2007
BĘDGOSZCZ
Erwin K. lat 64 kierując samochodem marki "Fiat Punto" nie dostosował prędkości jazdy do panujących warunków w wyniku czego uderzył w samochód marki "Polonez" kierowany przez Bogdana G., który w wyniku uderzenia zjechał na przeciwny pas ruchu i uderzył w jadący z naprzeciwka samochód marki "Iveco" kierowany przez Mirosława S. Kierowca samochodu marki "Polonez" zmarł w szpitalu w Szczecinie.

ZDARZENIA ZAKŁÓCAJĄCE PORZĄDEK PUBLICZNY LUB NARUSZAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO POWSZECHNE

Pożary
29.01.2007
PRZELEWICE
Z nie ustalonych przyczyn zaistniał pożar stodoły, w której znajdowała się słoma ,siano i siewnik rolniczy. Straty w chwili obecnej nie ustalone na szkodę Romana D.



Temat: [S] Fiat Cinquecento Sporting
Silnik:
Auto obecnie ma przebieg ok. 111000. Remoncik silnika został dokonany w maju 2006. Wymieniony został rozrząd, pierścienie i zawory. Silnik był i pozostał seryjny. Zmieniona została jedynie elektronika. Chipa kupiłem od gościa, który startuje Sejem w wyścigach płaskich. Auto zachowuje się zgodnie z tym co mówił – ma bardziej agresywny dół i wyżej się kręci. I teraz co poniektórzy mogą się śmiać – moje Cento posiada instalację gazową. Autko przy normalnej jeździe – bez „katowania” pali 6-6,5 l gazu na 100 km. Umożliwia to tani dojazd jeśli nie dysponujemy lawetą albo motylkiem na imprezy oddalone dość znacznie od miejsca zamieszkania. Fajna rzecz jak ktoś ma ograniczony budżet lub wychodzi z tego samego założenia co ja czyli „maksimum zabawy za minimum kosztów.” Jeśli chodzi o pozostałe modyfikacje to założony jest dolot robiony na wzór Noviteca + sportowa wkładka Kingdragon. W wydechu nic nie było modzone. Założony jest jedynie końcowy wydech w Dużego Fiata.

Zawieszenie:
Początkowo auto jeździło na Eibachu + Kayaba Excel-G (gazowo-olejowa). Na przełomie marca i kwietnia postanowiłem zamontować nowiusieńkie Krosno Pucharowe (PZM-1). Na tym zawiasie przejechałem dopiero 2 imprezy (w tym SUPEROES na Miedzianej Górze). Moim zdaniem zawias na KJSy jest OK!!

Wnętrze:
Obecnie zamontowany jest kubeł Sparco Sprint + pasy 4-punktowe Sabela 3” (szerokie). Seryjną kierownicę zastąpił model Sparco z 90 mm odsadzeniem. Podniesiony jest lewarek zmieny biegów – fajny bajer, ale po 2 KJSach stwierdzam, że nie tylko bajer ale i przydatna rzecz szczególnie na szybkich imprezach (np. SuperOES na Miedzianej). Fotel pilota pozostał seryjny. Nastawiłem się głównie nie uczestnictwo w SuperOESach na Miedzanej, gdzie obecność pilota ze względu na walkę o kilogramy nie jest pożądana.

Cała reszta:
Pod silnikiem zamontowana jest oczywiście płyta. Hamulce pozostały bez zmian. Z przodu tarcze Ferodo + klocki EBC Green Stuff ; z tyłu zaś seria czy bębny. Na wszystkie koła dołożone są aluminiowe dystanse 20 mm + komplet szpilek i nakrętek. O rozjaśnienie ciemności dba zestaw 4 halogenów: 2 dalekosiężnych i 2 przeciwmgielnych. Zamontowany jest oczywiście dodatkowy włącznik wentylatora wewnątrz.

Opony:

1) Brigestone Potenza 175/50 R13 – 4 sztuki;
2) Yokohama A008 175/50 R13 – 4 sztuki;
3) Matador SM-2 160/530 R 13 – 5 sztuk;
4) Dębica Frigo Directional 155/65 R13 – 4 sztuki;
5) Kleber 145/80 (nówki) – 4 sztuki.

Felgi:
1) Oryginalne CC Sporting – 4 sztuki:
2) “Ruskie” – 4 sztuki;
3) Speedline – 4 sztuki
4) Polonez - 8 sztuk.

Inne graty:
1) Skrzynia biegów SC Sporting – wypada 2-ka;
2) Wahacze tył + przód;
3) Chłodnica.

Auto sprzedaję naprawdę z przeogromnym bólem serca. Włożyłem w niego dużo czasu, serca i pieniędzy oczywiście. W planach były dalsze modyfikacje samochodu, ale niestety jestem zmuszony sprzedać autko.

Zapraszam



Temat: Sprzedam moje Coupe, bo mam małe "ferrari"
Zastanawiam się nad wiosenną sprzedażą mojego FC
Może ktoś będzie zainteresowany kupnem tego ładnego i w dobrym stanie technicznym Fiata.
Auto bardzo zadbane, garażowane, mało i rozsądnie eksploatowane. Kupione październik 2003 przy stanie licznika 85000 km od klubowicza Piotra M (auto chyba jedno z pierwszych w FCKP).
Nigdy nie miałem wypadku, ani stłuczki, auto to nigdy też mnie nie zawiodło, choć zbyt dużo km nim nie zrobiłem.
Samochód został sprowadzony z Belgii (uszkodzony) w 1996 roku (posiadam fakturę zakupu, dowód odprawy celnej, certyfikat legalności pojazdu, opinię z zakresu badań mechanoskopijnych i wiele polskich faktur serwisowych).

Dwa miesiące temu kupiłem drugie autko do codziennej jazdy do pracy. Niestety, do jazdy codziennej (do W-wy i przez nią) fiat raczej się nie nadaje. Codziennie robię 150 km, a połowa w korkach i szkoda by było męczyć FC jak również i siebie. Niestety, w fiacie bardzo ciężko chodzi sprzęgło, ciężko zmienia się biegi (za krótka dźwignia zmiany biegów - mój błąd), jest głośny wydech (brak środkowego tłumika - mój błąd) i spalanie przy takiej jeździe jest spore. Na co dzień jeżdżę toyką, która chodzi wprawdzie jak suszarka, ale wszystko leciutko, cichutko i mało pali.
Ponieważ mam jeszcze w domu małe "ferrari" w postaci 10-cio miesięcznego synka Mikiego, to cierpię na brak wolnego czasu na zabawę i jazdę Couptą. Dwa auta w domu typu coupe to chyba za dużo. Niestety, nie mam garażu na dwa auta i szkoda, by coupeta stała i marzła na dworze, choć kupiłem jej pokrowiec.

Dane samochodu

Rok 1995, przebieg: 109 315 km

Wyposażenie:
- pełna opcja: wersja plus
- wsp. kierownicy
- ABS
- pełna elektryka
- el. szyby
- el. lusterka
- alarm
- immobiliser
- klimatyzacja
- radio z MP3
- poduszki: - szt. 2
- halogeny
- skóra
- alufelgi 16'
- alufelgi 15'
- instalacja gazowa, spalanie ( trasa do 11 litrów, miasto max do 14 litrów)

Opiszę wszystko, co było do niego dokupione i zrobione podczas mojej eksploatacji:

- montaż instalacji gazowej (Lovato z elektroniką autronik)
- nowy grill od wersji LE (stary mi się nie podobał)
- nowy zderzak przedni z ABS-u od wersji LE (stary był trochę popękany)
- nowe felg od wersji 20VT ( na starych 15' są opony zimowe)
- nowy końcowy tłumik firmy KM
- 4 opony firmy Toyo proxes T1 S 225/45/16
- nowy akumulator Bosch Silver (jeszcze rok gwarancji)
- filtr stożkowy
- progi od wersji LE
- spoiler tylnej klapy firmy MS
- dokładka tylnego zderzaka firmy MS
- 4 opony zimowe firmy GoodYear Eagle Ultra Grip 205/60/15
- nowe radio z MP3 firmy Red Star (nic specjalnego, ale wszystko gra OK)
- aluminiowe nakładki na pedały i gałka, dywaniki, lakierowane zaciski hamulcowe
- cały lakierowany w kwietniu 2004 (poprzedni lakier był poprzycierany i kiepski)
- wymiana cewki w rozruszniku
- wymiana łożysk w dwóch kołach
- wymiana czujnika halotronowego
- wymiana termostatu
- wymiana przednich klocków hamulcowych przy przebiegu 103 000 km
- na jesieni tego roku wymiana płynu w układzie chłodzenia, olej, filtry, świece NGK, kable wysokiego napięcia oraz zabezpieczone podwozie przeciw korozji.

Auto ma opłacone ubezpieczenie do 22.04.2006 roku i dopiero co zrobiony przegląd techniczny, ważny do 15.12.2006 roku. Podczas przeglądu technicznego kazałem sprawdzić dokładnie przednie zawieszenie (czy nie ma gdzieś jakiś luzów lub czegoś do wymiany). Okazało się wszystko OK, ale facet stwierdził, że jest jakiś drobny wyciek oleju (wilgotna miska olejowa). Już kiedyś kupiłem uszczelkę pod miskę olejową, ale jakoś jej nie wymieniłem. Po wspólnych oględzinach stwierdziliśmy, że wyciek musi być gdzieś wyżej (ale gdzie, nie mam pojęcia). Podobno w fiatach często "pocą" się silniki.
Jest jeszcze jedna rzecz do zrobienie w tym FC, a mianowicie silniczek krokowy (wymiana lub wyczyszczenie). Przy rozgrzanym silniku czasami obroty spadają do 2000 i tak zostają (włączam wtedy wyższy bieg i obroty spadają do normalnego poziomu). Gdyby nie zima, to bym się pobawił z tym wyciekiem i silniczkiem krokowym, ale człowiek wyjeżdża rano (ciemno) i wraca wieczorem - znów ciemno i już nic mu się nie chce. A jeszcze teraz ten mróz, śnieg i korki.

Na koniec chciałbym pozdrowić wszystkich tych, dzięki którym moje autko doprowadziłem do obecnego stanu technicznego i wizualnego (choć jak go kupowałem też był w dobrym stanie). Pozdrawiam cały klub FCKP, a w szczególności Mariusza R, Piotra M, Beatlesa, Dr Kozioła, Gabiego i Bata.

Cena: 19999

Kontakt na priva lub na maila: nmroczek@wp.pl



Temat: Sprzedam/Kupię/Zamienię
Punto II 1.2 16v 2000r ELX



Pierwsza rejestracaja 15.12.2000r

Przebieg: 90000

Wyposazenie:

Tak jak w ELX:
Poduszka, Abs, Halogeny, Reg. pasy, El. szyby, Centralny zamek, Alarm, Lakierowane zderzaki lusterka i klamki, uchylane tyle szyby, Wspomaganie city. Instalacja radiowa, atermiczne szyby, 3 światlo stop itd.

Co w autku zostało zrobione:

A więc lista jest bardzo długa postaram się napisać wszystko co zrobiłem a właściwie zrobiliśmy bo auto mam na spółkę z bratem bliźniakiem!!!.

Auto to Fiat Punto II 1.2 16v wersja ELX

Karoseria:
Kolor :auto przemalowane w całości na lakier z zawartością 30% perły (fioletowej)
-Zderzaki przerobione na zamówienie od podstaw wzór naszego pomysłu (jedyne w swoim rodzaju) z przodu w zderzaku siatka z tyłu tak samo dodatkowo gumowa dokładka zderzaka przedniego od corsy C
-progi abarth lotka tylnej klapy abarth
-tylna klapa zaspawana na gładko (otwierana elektrycznie także zdalnie z pilota!)
-Brak zamków w drzwiach auto otwierane z pilota (KLAMKI I LUSTERKA W KOLORZE)
-Maska Bad look + wlot wzór LUMA z astry 2
-Zderzak tylny przerobiony tak że zachodzi lekko na tablicę rejestracyjną
-Słupki lakierowane na czarną perłę
-Brak listew na drzwiach

Zawieszenie plus koła:

-Felgi ATS paron; 7,5J16 Polerowany rant
-Opony Good Year F1 205/45/ZR16
-Bębny I zaciski lakierowane na żółto
-Zawieszenie GWINTOWANE wiatec!!!! Z przodu obniżenie nawet do 80mm!!!!!
-Rozpórka zawieszenia Jacky lakierowana pod kolor nadwozia.

Silnik:
-Układ wydechowy przelotowy z kwasówki powiększona średnica do 2cali
-końcowy tłumik MG sport tzw. Mugen Wersja z rajdową wkładką dorabiany na zamówienie pod konkretne auto Z tzw. silencerem
-Świece Splitfire
-Olej Castrol RS formula
-Całość zestrojona w jetronic G4

Audio:
Radio JVC kd-sh 99
Głośniki Lanzar 16cm + tweeter + zwrotnica
Skrzynia Bassowa Kicker
Wzmacniacz Hifonics ATLANTIS
Okablowanie Dietz i olebah

Wnętrze:
Tutaj najwięcej zmian:
Kompletna skórzana tapicerka z Audio V8 quatro!!!!
Skórzane boczki (przód i tył)Fotele kanapa tylne słupki mieszki osłony przeciwsłoneczne za tydzień będzie najprawdopodobniej deska rozdzielcza. Wszystko w czarno niebieskiej skórze
-Fotele podgrzewane
-Pasy schroth niebieskie
-klapa otwierana siłownikiem z wewnątrz lub z pilota
-skrócony lewarek zmiany biegów o 5cm
-Tweetery w słupkach i panele z mdf w drzwiach (w fazie wykańczania)
-Podłokietnik skórzany
- Zestaw wskaźników z modelu HGT
-Środkowa konsola z modelu HGT
-Lakierowane elementy wnętrza pod kolor nadwozia
- aluminiowe rygielki
-Wyciszone wnetrze

Auto pochodzi z 2000roku mam je prawie trzy lata i tyle też trwały pracę (i nadal trwają).Z ciekawostek może to , że auto to ciężarówka dokładnie ciężarowo osobowe ;-)

Wszystkie przeglądy robione na czas. Systematycznie wymieniany olej co 10000. Wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione - nie wymaga żadnych wkładów finansowych, nawet płyn do spryskiwaczy jest na miejscu . Autko bardzo zadbane.

Dodaje seryjne zderzaki oraz maske i reszte seryjnych części - wszystkie modyfikacje posiadają części zamienne - tzn skrócona dźwignia zmiany biegów, mam druga seryjną itd.

Cena to: 22000zł do lekkiej negocjacji + ew. audio

Negocjacja ceny naprawde minimalna gdyż jeśli sie nie sprzeda to wystawie go jako serie a części sprzedam osobno.

tel kontaktowe: 609614350 lub 607628021

Email: pauls@pf.pl



Temat: tavria- tuning
TUNING OPIS MOJEJ TAVRII
SILNIK:
Przerobiony układ wydechowy, brak przedniego tłumika średnica rur zwiększona do 45mm , cały układ przelotowy końcowy tłumik ULTER z końcówką 80mm. Przerobiony cały układ dolotowy oraz obudowa filtra powietrza bok został wycięty, reszta obudowy została polakierowana na czerwono oraz obudowa wentylatora a pokrywa zaworów polakierowana na srebrno. Korek wlewu oleju został wykonany z miedzi oraz wypolerowany. Zostały również wymienione przewody zapłonowe na silikonowe.

ZAWIESZENIE:
Zawieszenie zostało obniżone- skrócone zostały seryjne sprężyny i dodatkowo utwardzone, na tylnej osi założone gumowe pierścienie usztywniające, sprężyny zostały polakierowane na czerwono. Przód został obniżony -35mm, a tył -30mm.

STYL:
Filtr przeciwsłoneczny na przedniej szybie 16cm. Pojedyńcza wycieraczka umieszczona pod skos polakierowana na czerwono. Dodatkowe światło stop, naklejka na masce, brak oznaczeń pojazdu, brewki na reflektorach, żarówki XENON BLUE, niebieskie światła postojowe LED, białe boczne oraz przednie kierunkowskazy, tylne lampy Lexus-Look Jacky Auto Sport, felgi polakierowane na biało, sportowe czerwone błotochrony Jacky Auto Sport, przyciemnione szyby – tył całe czarne, w przednich drzwiach średnia folia. rejestracja przeniesiona na zderzak i odpowiednio podświetlona, brak bocznych listew, spoiler pod tylnym zderzakiem polakierowany na czerwono, dołożona pod przednim zderzakiem dokładka też polakierowana na czerwono, aluminiowa siatka we wlotach powietrza oraz w przedniej atrapie. Halogeny pod zderzakiem, chromowany spryskiwacz w kształcie czaszki podświetlany diodami LED, lusterka ala BMW M3-Look carbonowe z kierunkowskazami diodowymi LED oraz dodatkowym podświetleniem ze szkłem przyciemnianym, podświetlane wentylki na niebiesko, przednia rejestracja przeniesiona pod zderzak, nakładki na progi (listwy progowe) polakierowane pod kolor nadwozia, oklejone słupki drzwi czarną folią matową, lista płac na drzwiach z jednej i drugiej strony pod lusterkami, wnęki nadkoli polakierowane na czerwono, zamontowana na tylnej klapie lotka CARZONE dedykowana do fiata bravo, niebieskie podświetlenie ledowe podwozia 5 neonów 4x60cm.oraz 1x30cm. Brak anteny zewnętrznej od radia. Brak wycieraczki na tylne klapie oraz zamka i oznaczeń pojazdu zaspawana luka miedzy światłami po prostu gładka tylna klapa.

WNĘTRZE:
Chromowana gałka dźwigni zmiany biegów + skórzany mieszek , gałka podświetlana na niebiesko diodami LED, lewarek dźwigni biegów skrócony o 45mm ( short shifter ) aluminiowa nasadka na hamulec ręczny, nakładi na pedały aluminiowe, nakładki na pasy czerwone, pokrowce w kolorze czerwono-czarnym, alu nakładki na progi, dodatkowy obrotomierz zamontowany na słupku, polakierowane na czerwono niektóre elementy deski rozdzielczej reszta deski polakierowana lakierem bezbarwnym ma teraz piękny połysk, również polakierowane zostały rygielki bocznych drzwi jak i niektóre części drzwi oraz dolne boki foteli na czerwono, sportowe dywaniki chromowane, podłoga w części pokryta blachą ryflowaną, przycisk sygnału dźwiękowego pokryty jest alu-siatką, pod radiem umocowany stojak na płyty bądź kasety, bagażnik podświetlony 2 neonami jak i całe wnętrze, dodatkowy włącznik wentylatora chłodnicy, całkowity wyłącznik prądu ukryty pod deską rozdzielczą, włącznik odcięcia paliwa, włącznik podświetlenia podwozia, jak i włączniki do podświetlenia spryskiwaczy i lusterek zewnętrznych. Taki panel włączników umieszczony pod deską.

AUDIO:
Radiootwarzacz Sony X-plod 4x45 W, głośniki przód 2-drożne 2x160 W Sony X-plod, niskotonowe oraz 2 tweetery Alpharda o max. Mocy 2x280 W, tył to głośniki 4-drożne Alpharda 2x200 W, wzmacniacz czterokanałowy PY-2000 520 W, do tego podpięta tuba DBS-P 1005 z głośnikiem 25cm, okablowanie IP, mocniejszy akumulator o 11 A, wzmacniacz i tuba są podświetlone 2 neonami.



Temat: Teksty z GRONA z tematu pt. Samochód moich marzeń
" co wy gadacie to jest strona o tuningu wię żadna seryjna fufa nie wchodzi w gre :D :D :D :D
joke... mi by wystarczyo Punto, Renault Megane albo GolfV po tuningu za pare ładnych tysiecy. Za seryjnym samochodem nawet takim jak merc czy mustang ludzie nie bedą oglądać sie tak jak za furą której głośność wydechu przekracza 150 db. Na prawde wiem co mówie..."

Ten sam topic:
" ja zadowolilbym sie:
mesiem cl 2007'
shelby mustang 67'
dodge charter ten stary oczywiscie (nie wiem jak sie dokladnie pisze) :P
s klasa do 2003'
lancer evo VII, VIII, IX
mesio sl;)
bmw m6 ale moze ten byc 6-tka ac schnitzer'a
bmw 8

sporo wiem:P "

Ten sam topic:
"racja, ja tak mógłbym z najnowszym subaru imprezą WRX STI, ale ferrari enzo nieda się stuningować(mój wymarzony samochud)"

I znowu ten sam: ROTFL
"tak sie sklada ze ja równiez chciałbym skylina mieć... ale nie tego co wpisałeś bo moim zdaniem to jest kibel... zwykły skyline GTR R34 ma mniejszy silnik, kiepskie osiągi, i tylko tył napęd... no i ma tylko 180km/h na szfie:( ale to nie gra roli... moim zdaniem jak kupować to GTR V-SPEC może być wentualne w 2 wersji... najlepiej jeszcze jak by był z 99 lub 2000 roku... te były najpiekniejsze moim zdaniem, starsze modele są tez całkiem całkiem... ale to nie to... :( szczególnie chodzi o światła tylnie...
nowy SKYLINE dla mnie jest po prostu paskudny.... może i ma większy silnik.. ale bryła mi sie nie podoba..."

Ten sam:
"mazda mnie nie interesuje... Ale do skylina... moim zdaniem żadna rewelacja... ten z za szybkich za wściekłych był lipny... wersja R34 GT-R M-SPEC jest taka sobie... co do wyglądu to nie mam zastrzeżeń... piękny jest...
ale co do wyposarzenie... :( buuu... porażka z osiągami i silnikiem... :( jedyne plusy to:
lepsze zawieszenie(ale nie wiem czy do końca lepsze) i skórka w środku, akurat nie pamiętam czy w filmie była... ale ta wersja powinna posiadać...

jak już pisałeś o tej wersjii to powinieniś jeszcze przy modelu dopisać "Nur"
ta wersja jest mistrzowska... ma wszystko to samo co GT-R M-Spec tyle ze silniczki są mistrzowskie i latają znacznie lepiej (ok. 300km/h)
jedyny minus tego modelu (GT-R M-Spec Nür) jest to ze zostało wyprodukowane ich tylko 250.... to ciężka sprawa zeby go kiedykolwiek kupić...
lepsza sprawa jest z GT-R V-Spec II Nür bo właściwości ma takie same... 300km/h z palcem w d**** :D a to dlatego ze wyprodukowano ich 750 sztuk... zawsze większe prawdopodobieństwo.... :D

ale jak już szaleć i kupować to od razu wersje GT-R R-tune (Nismo variant)
to jest dopiero autko... :D nie ma rozmowy... 500koni, 540Nm w serii !!!
1600kg - to wychodzi: na każdy 1 KM przypada zatem 3,2 kg!

Pod maską znajdują się elementy zaprojektowane od podstaw przez inżynierów NISMO, są to między innymi: 2 turbosprężarki, wałek rozrządu i kute tłoki. Seryjne zawieszenie zostało wymienione na regulowane amortyzatory z logo Sachs'a. O kołach i felach nie ma co rozmawiać bo to rzecz gustu i nie ma najmniejszego problemu ich zmieniać... ale w serii Skyline porusza się na oponach Bridgestone Potenza 265/35 założonych na ultra lekkie 18 calowe felgi aluminiowe w kolorze czarnym.

W tej specyfikacji GT-R Z-tune autek było tylko 20 i w cenie 170 000$ każdy..."

" Interesuje sie wyścigami na 1/4 mili -(402m)- Jeżdze na nie co roku...A więc :
GMC typhon a'la VTG
corvetta a'la VTG
Subaru Impreza
Dodge charger '69/ Dodge charger '06
Itp..."

"miom autkiem marzeń jest zdecydowanie Honda Nsx.Ponadczasowe kształty,genialny silnik( mogłby być odrobinke mocniejszy,ale nie bede wybrzydzał).Najchetniej bym widział dla siebie takie autko w wersji type-r"

"moje małe mazrenie to audi S8 5,7l 10v z silnikiem od lamboghini :P a tak na serio to Honda Civic 18i 16v DOHC VTEC przerobiony prze JDM :D:) tak zwany b18i4c:)"

" Aston Martin DB9 Coupe
Wyposażenie:
Czarna skórzana tapicerka
Nawigacja z DVD
Sportowe siedzenia
System nagłośnienia JAKIŚ ELEGANCKO MOXNY
Bi-xenony
Alu 19"
Sportowa kierownica wielofunkcyjna"

"to fiat coupe 2VT... czarna skora,ksenon i wydech od suzuki gsxr 750...:D(chodz ten wydech nie koniecznie)"

GŁOSUJEMY NA TEKST MIESIĄCA
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 122 wypowiedzi • 1, 2

    Linki