Wyświetlono wypowiedzi wyszukane dla słów: Far Grypl





Temat: ZMIANA NAZWY: pl.rec.rpg

RPG jest zjawiskiem, chociaz z grami ma wiele wspolnego.

Glownym celem zmiany nazwy bylo unikniecie calego spamu
o grach komputerowych i skupienie sie na istocie zagadnienia
(kto nie wierzy - niech zajrzy na liste: wczesniejsze rozprawy
o magii itp. ustapily akcja mscicieli, tepiacych wypowiedzi
o grach komputerowych). Gry komputerowe (wbrew rozpowszechnianym
przez niektore gazety opiniom) z RPG NIE MAJA NIC WSPOLNEGO.

Byly tu jakies glosy o hierarchii (Szymon Matuszewski, Grzegosz
Szyszlo) Panowie, uszanowalbym wasze zdanie, gdybyscie o sprawie
mieli jakiekolwiek glebsze pojecie, jak na razie na liscie nie
widac ani jednego postu od Was, z grupa nie macie wiele wspolnego,
zajmuje Was wiec tylko tworzenie niezyciowych komplikacji.


Czy uważasz, że jak powstanie grupa n/t brydża, szachów, etc., to
powinna być pl.rec.{szachy,brydz,warcaby,go,...} bo jeśli będzie
pl.rec.GRY.*, to ludzie się nie zorientują, że np. pl.rec.gry.brydz
nie odnosi sie do gry "A bridge too far" po Windows'95? 8-)


W tym przypadku lista JEST zawalana postami nie na temat.
To jest strasza rzeczywistosc. Propozycja zmiany nazwy
pojawila sie gdy tylko zrozumielismy skad sie te listy
biora (patrz nizej). Niestety, juz po glosowaniu. Jesli
ktos zada sobie trud, i zajrzy na liste, przekona sie,
ze odnosnie ponownej zmiany nazwy pojawily sie tylko
entuzjastyczne (!) glosy poparcia. Co wazniejsze, sa to
ludzie, ktorzy sie na RPG znaja.

Polecam zajrzenie do tej grupy i przejrzenie watkow
'zmiana nazwy grupy', 'msciciele'.

                                        Andrzej Lis

(z listy, na temat zapytania o komputerowa gre 'Kajko I Kokosz'.. )

| facet, taki post na pl.gry.rpg to prawie pewna smierc.
Pociesza mnie fakt, ze PRAWIE...
| (no moze z wyjatkiem nieudanych prob przeniesienia tej konwencji gry na
| kompa).
Przepraszam, ale skrot rpg tylko z tym mi sie kojarzyl. To wina gazet o
grach, w ktorych probowalem znalezc opis...
| na twoim miejcu wyslalbym posta na pl.rec.gry.komputerowe
Wyslalem do wszystkich newsgroups ze slowem "gry" dlatego ta skucha.
| no coz a teraz to juz chyba tylko kondolencje.
To moj 1. list do grup, fajnie jest od razu dostac po glowie...:-)
| zyczliwy - (bartek)
Bardzo dziekuje za odpowiedz, ale nadal nie wiem co to jest rpg.

Przepraszam wszystkich ktorzy DL niepotrzebny kb.
Michal Maciejczyk








Temat: Vista - wiej, póki możesz!


ale jesli bedzie wygladal tak jak na filmach ktore widzialem to bedzie
bardzo duzym krokiem na przod


...technologicznym. Zobaczymy jak z grywalnoscia. I spelnieniem marzen.
Niestety to ostatnie to problem, zwlaszcza, gdy gry sa dlugo
zapowiadane. Taki Far Cry podbil serca tym, ze pojawil sie znikad, a do
tego wyprzedzil premiery oczekiwanych shooterow. Mialy byc tony, balony,
a pojawil sie Far Cry i zebral zniwo :)

Czy crysis powtorzy sukces lub wniesie cos naprawde nowego po za wieksza
iloscia polygonow, bardziej realistyczna grafika... Zobaczymy.


twoja sprawa. ja kieruje sie nie opiniami, tylko jakimis sensownymi
testami wydajnosci, screenshotami.


Jeszcze mi sie nie zdarzylo kierowac sie testami wydajnosci. Gra to nie
benchmark. Jesli podoba mi sie gra i chce w nia zagrac to wzmacniam sprzet.

 cudze opinie o grze to jak cudze


opinie o jedzeniu, sa gusta i gusciki... tobie sie crysis nie podaba mi
wprost przeciwnie. jaki jest sens zebym kierowal sie twoja opinia i vice
versa?


Nie musisz sie kierowac tylko moja opinia. To jak z filmami - ja si
ekieryje recenzjami kilku recenzentow i wiem, ze jak im ie podoba to
mnie tez. A mam kilku innych recenzentow, gdzie jestesmy w antyfazie. Im
sie podoba - znaczy najlepiej jak nie pojde.


| wymien ile gier dzialajacych tylko na dx 10 widziales jednoczesnie.

a co to ma do rzeczy? czy musze sie decydowac juz teraz? kupie viste gdy
bedzie mi potrzebna, nie wczesniej. tak samo jak karte obslugujaca dx10.
czyzbys z kolei chcial forsowac teorie ze gry dx10 nigdy nie powstana...?


Alez powstana. Tylko jak miedzy Dx5 a dx8 byla zauwazalna roznica, tak
miedzy dx9 a dx10 ta roznica jest minimalna jesli w ogole dostrzegalna.
Wraz z opiniami o wiekszej zasobo- i procesorozernosci samej wisty
wyglada na to, ze gry z dx10... zwolnia na poczatku.


| Wszystkie najnowsze gry na linuxa dzialaja wysmienicie ;)

wszystkie dwie...? ;)


A po co komu wiecej ;)))))







Temat: Far Cry 2!
gra absolutnie fantastyczna z niesamowita grafika,pod tym wzgledem to oprocz assasina i bioshocka najlepiej wygladaca gra na 360,no moze mu w tym zgrozic gears of war 2 ale to sprawdze dopiero jutro.zaczne od tego co mi sie nie podoba bo to zaledwie zajmie jedno zdanie-al przeciwnikow,to potrafi wkurzyc i troche psuje klimat,potrafia sie zachowywac malo racjonalnie.
far cry 2 to mnostwo smaczkow-palaca sie trwa(mozna zrobic prawdziwy pozar),zacinajaca sie bron,niewypaly,rykoszety,slad zgniecionej trawy po przejechaniu przez nia samochodem,latajaca butla z gazem po podpaleniu ladujaca po chwili w jakis budynek i powodujaca piekny wybuch itp itd.tyle nowosci i ciekawych rozwiazan, juz zadna gra nie oferowala.w kwestii graficznej jest cudnie,smakowicie,podroz po pustyni-cudo!!!cien z drzew przepiekny,krajobrazy fantastyczne,zmrok niezwykle klimatyczny,mozna pisac wiecej i wiecej ale to trzeba zobaczyc by doznac orgii a ta jest murowana.
na kilku portalach pojawia sie stwierdzenie ze ta gra tylko nie co gorzej wyglada niz crysis a to juz wystarczajaca rekomendacja. oprawa muzyczna rownie na wysokim poziomie.Na koniec refleksja postep w stosunku do jedynki jest imponujacy,to zupelnie inna gra.Stworzona z duzo wiekszym rozmachem,pod kazdym wzgledem lepsza od pierwowzoru i zyczylbym sobie, chcialbym by kazda kontynuacja jakiejs gry byla wstanie zrobic takie postepy jak ja kwlasnie fra cry2 by kazda kontynuacja wzbogacala rozgrywke w stosunku do poprzedniczki o tyle elementow jak far cry2,by kazda kontynuacja byla o cale lata swietlne lepsza od poprzedniczki tak jak far cry 2.
ta gra to jedna z lepszych gier tego roku i mam nadzeje ze gears of war 2 mnie jutro nie zawiedzie bo z far cry2 w czytniku mojej konsoli bedzie ciezko wygrac.odlzoylem wszytsko fable2,fallout3,fifa 09,crash by moc przebywac w afryce, niebezpieczniej ale jakze pieknej



Temat: TNT2 pelna i Vanta

| A ja jeszcze nie uruchamiałem. U mnie pewnie nie będzie problemu (PIV
| 2.8 GHz, 1 GB RAM, Radeon9700 PRO), ale narazie (ze względu na łącze
| 64kbit) czekam na demko i ew. pełną wersję (jeżeli będzie tego warta).

To nienajszybsze łącze do ściągania ...


Ba, 8KB/s :(. Wkrótce przesiadam się na neo 360 kbit/s i prawdziwe
ściąganie dobiero się zacznie (szkoda tylko że jest limit 5 GB/m-c)


Ale przynajmniej nie masz tego problemu co ja,
że prawie 250GB na HDD i brak miejsca :D


Heh, mój samsung 120 GB już pęka w szwach (planuję kupno jakiegoś
200GB). Naszczęście większość rzeczy których nie używam trzymam na DVD
(nagrywarka DVD się przydaje).


| No może tego GF4 trzeba będzie trochę podkręcić do 300/600. Różnica
| wydajności między GF3 i 4 jest raczej spora, więc jestem optymistą co
| do OC GF4+A2500=1280x1024 średnie detale w Doom3. Swoją drogą, między
| wersją beta a końcową ID wprowadzi jeszcze kilka optymalizacji do kodu
| (Nvidia i ATI pewnie też ;D) więc co do działania Doom3 nawet na GF3
| byłbym spokojny. Oczywiście wersja pełna zweryfikuje te domysły, ale
| co jak co, gry ID wyglądają pięknie i chodzą nieźle nawet na niezbyt
| wydajnych konfiguracjach.

Grę można dosatosować do posiadanego sprzętu,
zmniejszając rozdziałkę lub/i detale.


Far Cry to rzeczywiście jakieś wymagania ogromne ma (ale i piękną
grafikę). Założę się, że Doom3 z ładniejszą grafiką będzie u ciebie
lepiej chodził w 1600x1200 na max. detalach niż ten Far Cry. Cóż,
kwestia optymalizacj do sprzętu. Niektórzy to potrafia, inni nie ...
(albo też im się nie chce, bo po co; jak ktoś chce sobie pograć to
niech kupi nowszą kartę ...)


BTW ja przeszedłem z GF2Ti na obecną grafę,
i wszytko ładnie śmiga, ale jak odpaliłem Far Cry to byłem
mocno rozczarowany, tylko 5-10 FPS :((( Dla mnie był to szok.
Mowa oczywiście o 1600x1200 i high detal.


Żeby przeżyć szok to trzeba odpalić tę grę w 1600x1200 na max detalach
na GF4 MX 64BIT (1FPS) :D





Temat: Czy Doom3 na tym pójdzie?


w miedzyczasie pojawiły sie 3 generacje programowych efektów
teksturowych nazywanych pikse shaderami


Ładnie się temat rozwinął, więc ja też wtrącę od siebie 3 grosze.
Jakiś czas temu kumpel pochwalił mi się, że testował grę Far Cry
na Radeonie 9800 Pro z Bartonem 2500+ i 1 GB RAMu. Faktycznie, jak
wysłał mi screenshoty, to mi oczy z orbit wyszły. Takie rzeczy jak
rozbryzgująca się woda, prawdziwe fale morskie i dziesiatki innych
pomysłów widziałem pierwszy raz. Z ciekawości odpaliłem grę u
siebie na Radeonie 9100 (podkręconym maksymalnie jak się da:
294/282) z Athlonem 1800+ i 768 MB RAM'u. Automatyczny
konfigurator gry ustawił mi wszystkie detale na LOW i rozdziałkę
800x600. Odpaliłem - faktycznie gra działała płynnie, ale jakością
nie zachwycała. Potem długo kombinowałem z ustawieniami i jedyną
sensowną płynność (ok. 25 - 30 kl./s) mam w 800x600 z detalami na
MEDIUM, lekko okrojonymi efektami dźwiękowymi itp. W takich
ustawieniach gra faktycznie wygląda ładnie, ale nijak ma się do
tego co podesłał mi kumpel. Gdybym nie wiedział, że screeny
pochodzą z tej samej gry, stwierdziłbym, że kolega pogrywa już w
następną część! Po prostu kolosalna różnica!

Z ciekawości ustawiłem 1024x768 i detale na maksa. Zaczęło to już
ślicznie wyglądać (mimo, że ciągle tylko w DX 8.1 bez trybu
Paradise) ale... w porywach osiągałem 1 klatkę co 2-3 sekundy :)

Podsumowując: jeśli DOOM 3 jest co najmniej tak wymagający jak Far
Cry (a z pewnością jest), to życzę powodzenia na Radeonie 7000 :)
No, chyba że kogoś rajcuje wygląd a'la Quake 3 Arena :) To wtedy
faktycznie można stwierdzić, że gra działa świetnie.





Temat: Gdzie kupujecie gry na maca przez Internet?


| Mozesz cos wiecej na ten temat? Jakie to sa tytuly? Jak cos dobrego, to
| moze i bym sie wybral do Katowic...
Co wiecej? Jest ok. 10 tytulow Disneya na Maki, ok. 10 innych rzeczy dla
dzieci w rodzaju Imo i Krol, Urodziny prosiaczka, Agata... itd.,


Owszem, niektore gry Disneya sa dwusystemowe - 'Agata' i 'Prosiaczek' to
istotnie cudowne programy, ale wyszly pare lat temu i teraz są nie do
dostania. Mam wrazenie, ze nie sprawdzasz tego rynku regularnie, tylko
teraz wymieniasz wszystko, co bylo przez ostatnie 10 lat.


plus
jeszcze kilka gier w werjach Macowych. Z pamieci moge wymienic m.in.
Titanica (moja lepsza polowa uwielbia te gre),


Na przyklad Titanic. To bylo jeszcze w zeszlym roku, ale teraz juz nie
ma i już.


Close Combat - A Bridge
Too Far (te gre uwielbiam ja), Rivena (w Rivena gramy od dwoch lat),
Mysta, Isis,


To samo z Mystem i Rivenem. Jestes pewien, ze _teraz_ (tzn. w marcu roku
2001, a nie - dajmy na to - w czerwcu 1997) mozna kupic w Empiku Mysta?


jest wiecej niz 30. Oczywiscie, trudno nazwac to nowosciami, ale
twierdzenie, ze w Empiku nie ma programow na Maka to, delikatnie mowiac,
nieprawda. Tylko nie probuj pytac "czy macie cos na Macintosha" obsluge,
bo przeciez to sa zwykle jakies ciamcie, co swiata poza Winda nie
widzialy.


Totez nie pytam. Ogladam pudełka. I w tej chwili w empikach nie ma
praktycznie NIC, poza drobiazgami dla dzieci. Przynajmniej w empikach warszawskich.


tropikalnych". Po ostatnich doswiadczeniach chyba zmodyfikuje te metode
i zaczne tam chodzic z PowerBookiem, zeby bardziej watpliwe egzepmplarze
wsadzic do komputera (Diablo II, Myth II i Warcraft II nie mialy
oznaczen na pudelkach, ze sa tez w wersji Macintoshowej, a byly, chyba
wbrew polskim dystybutorom).


Tym mnie zaskoczyles - ja sie zdaję na opis na pudełku. Akurat by mi
zreszta obsluga pozwoliła na rozpruwanie opakowania i wsadzanie dysku do
wlasnego powerbooka... Wiec powiadasz, ze taki zwyczajny Warcraft II z
empiku zadziala na Mekintoszu? Dlaczego w takim razie funkcjonuje cos
takiego, jak Warcraft II *wylacznie* na Maka?





Temat: laptop i gry


Przymierezam sie do kupna nowego komputera. Ze wzgledu na czeste zmiany
miejsca zamieszkania mysle ze najlepszy dla mnie byl by laptop bo jest maly,
w jednym kawalku no i wiadomo... chcialbym go moc wykorzystac rowniez do gier
takich jak np Far cry albo Half life tylko czy jest to mozliwe? Laptopy
zazwyczaj maja male zegary procesorow ale te Pentium to nie normalne Pentium
tylko Pentium M, moze to jest cos mocniejszego niz zwykle Pentium?


Cześć!
Ja mam Acera TM4601;
Jest to Sonoma 1,6 Pentium M
Grafika Radeon X700 z 64 Ram
512MB RAM DDRII zwiększone do 1GB - to baaardzo przyspieszyło gry!!!

to są najważniejsze parametry do gier- i gram sobie ja na tym laptopie w
HL2 i CS 1.6 a ostatnio także w X3:Reunion- ta gra zmusiła mnie do
dołożenia ram-u do 1GB

To jest dość drogi - około 5000 pln model- bo dodatkowo dość mobilny.
Musisz sobie odpowiedzieć przede wszystkim na pytanie;
1. Czy życie na baterii jest ważne?
- i skupić się na modelach wytrzymujących około 4 godzin,
ALBO mobilność ma się ograniczyć do lekkiego pudełka, które waży około
3kg i wszędzie gdzie będziesz go używał będziesz mógł się podpiąć do
prądu- w sumie są przetwornice pozwalające ładować laptopa z gniazda
zapalniczki w aucie itp.

Jeśli mobilność jest ważna to dobry sprzęt będzie kosztował sporo, jeśli
jednak nie jest to najistotniejsze to wydasz parę zł mniej.

Da się pograć na laptopie, ale do pełnego komfortu potrzeba zewnętrznej
klawiatury i myszki, no i przydałby się zewnętrzny monitor. No i
praktycznie tylko na zewnętrznym zasilaniu.

Jakie parametry są potrzebne?;
Procesory mobilne Pentium M powyżej 1,5 są dość szybkie, 1GB  ram-u i
najważniejsze!!! karta graficzna tzw. zewnętrzna- niezintegrowana z
platformą Centrino- i z własną pamięcią RAM niewspółdzieloną zgłównym RAM.

Bartek





Temat: notebook do 3,5-3,7tys zl
Witam,

Mam do sprzedania taki komputerek, przywieziony świeżo z UK.
Dokładnie taki:
http://www.packardbell.co.uk/products/live/on-the-go/notebooks/easyno...

Wprawdzie grafika 128 MB zintegrowana, ale jeśli nie mają gry
chodzić dla Ciebie to w czym problem ?
Gry i tak chodzą, np. Far Cry, bez problemu...
Jakby coś to zapraszam na maila !

Pozdro,
Kyler


witam

nosze sie z zamiare bardzo pilnego zakupu notebook'a.
zajrzalem do archiwum, takze z wiedza o rynku stoje
lepiej niz stalem, ale...ze zalezy mi na Turionie 64 X2 najlepiej
TL-52 to wybor jest trudny

na czym mi zalezy :
- wspomniany wlasnie Turion 64 X2, najlepiej TL-52 jako,
  ze ma juz L2 - 2x512kb - na dluuugo ma wystarczyc, wierny AMD jestem od lat
- dysk 80-120gb SATA 5400 - nic wolniejszego, zadne udma,
  zadne 4xxx rpm
- grafika - zaden wyczes, gier na nim nie bedzie
  ale nie zintegrowana - odrzuca mnie na mysl o zintegrowanej VGA
- pamiec 2x512mb DDR2, na konkretnych kosciach typy Nanya etc
- oczywiscie bezprzedowoda WIFI i tu pytanie czym sie rozni standard 802.11 a od b
od g ?
- nagrywary dvd w ogole moze nie byc, jak bedzie opcja dolozenia za cene,
  w PC'cie mam dvd-dual wiec wystarczy, jak nie starczy na druga kosc 512 to
  zrezygnowalbym z dvd-rw
- LCD raczej w panoramie, do filmow sie przyda, a takowe beda,
  ale...pytanie czy lepsza opcja jak w Asusie COLOR SHINE,
  lepsze odwzorowanie barw pewnie, ale kosztem wiekszej odbijalnosci swiatla,
  gdzie lepszy czas dostepu ? w ACER'ach widzialem glownie 16ms, nie jest to
mistrzostwo, nie przesadzajmy, 4-8 nie potrzebuje, ale 12ms chociaz przydaloby sie
- czas pracy na baterii oczywiscie istotny, ale nie najwazniejszy, 85% czasu
  bedzie w domu
- gwarancja najlepiej 2 lata
- z pierdol - czytnik kart przydalby sie, mam i MS i CF
- wbudowana kamerka 1.3mpix, quick play
- wielkosc i waga raczej nie maja znaczenia

moje typy :

- seria Asus A6M-Q0xx - ale to biznesowa seria z jednej strony X2 z drugiej
zintegrowana VGA
- HP Compaq nx6125 PY416EA/HP Compaq nx6325 EY349EA
- Acer Aspire 5102WLMi
- Acer Aspire 5102WLMi
- Acer Aspire 5112WLMi ciut drozszy

wdzieczny bede za konkluzje w tym temacie...

pozdrawiam






Temat: memory troubles


czy w trybie real mode można w ogole uruchomić dosowy program wiekszy
niż 640KB? Oraz - czy taki program mozna stworzyc kompilatorem
BC3.1? Jak na razie jest niestety tak, że na całość, czyli


Jak bardzo chcesz mozesz "pogadac" ze sterownikiem himem i czesc danych
przechowywac w gornej pamieci - nie jest to zbyt trudne (mnie sie udalo :)
opis mozna znalezc np. w ksiazce "Jak pisac wirusy".

pamieci - zapomnialem o niej natychmiast po odkryciu DJGPP i pmode.


W BC3.1 jest niejaki farmalloc() ale niestety nie dziala (a mz powinien).
Jest też niejakie farcoreleft() ktore powinno zwracac kilka MB
mojej pamieci a zwraca ok 1 500 bajtow nie wiadomo czego. (Zwykłe
coreleft zwraca 64K). Roznorakie kombinacje z modelami
pamieci nic nie daja, kompiluje w modelu huge co jest chyba najlepsze.


Z tego co pamietam zadna funkcja z biblioteki standardowej BC3.1 nie pozwalala
na korzystanie z pamieci powyzej pierwszego megabajta - "far..." byly raczej
zwiazane z przekraczaniem granicy 64kB (pojemnosc pojedynczego bloku danych -
AFAIR zadna pojedyncza zmienna/tabela nie mogla tej granicy przekroczyc - przynajmniej
w "mniejszych" modelach pamieci)


W BC3.1 sa jakies programiki DPMIcośtam ale nie orientuje sie
o co tutaj za bardzo chodzi. Ale wiem że to ma być interface
p-mode dla dos - kiedyś kompilowałem Watcomem i wynikowy spod niego
chyba w tym dzialal, wtedy mialem RAMu ile chcialem. W każdym razie
uruchamiam DPMIres, wyswietla sie "DPMI installed" ale nie jestem
pewien czy ta droga prowadzi do jakiegoś celu, moja ograniczona wiedza
w tym temacie się kłania.


Coz - wnioskuje ze bawisz sie jakims sedziwym komputerkiem - jesli
jednak jest to cos =386 zapomnij o BC3.1 i przesiadz sie na jakis nowszy
kompilator - pierwsze co mi do glowy przychodzi to DJGPP (i biblioteka
allegro - jesli piszesz gry) ma on swoje wady ale mozliwosc zapomnienia
o potwornosciach z real-mode w pelni je rekompensuje :)
GRG





Temat: qpienie kompa


Wcale tak nie uważam.


Masz do tego prawo..


Jeżeli byłbym bogatym snobem,


Tylko bogatych snobów stać na to by w nieskończoność modernizować
starocie, czesto coraz droższymi (bo trudniej dostępnymi) podzepołami
typu non-DDR SDRAM (kiedyś podobnie było z SIMM po popularyzacji DIMM) -
i mimo tego mieć ciągle bardzo niski (jak na wydane pieniądze) wzrost
wydajności.. Komputer to takie urządzenie gdzie przy przekroczeniu
pewnego progu "rozbudowy" okazuje się że wymiana kluczowych elementów
wychodzi dużo taniej (w przliczeniu na uzyskaną korzyść wydajnościową)
niż ciągłe podmienianie pozostałego osprzetu..

  któremu zależy tylko na


tym, żeby mieć wszsystko najnowsze ("gardzę tobą, bo masz 2-letni komputer"
czy "jestem lepszy, bo mam nowszy PC") to owszem musiałbym go
wymienić.


Równie dobrze w niektórych kręgach można "błyszczeć" robiąć w 3dmax 6.0
skomplikowane modele/rendery na Celeronie 300A.. A ja mówię o chłodnej
kalkulacji cena/efektywność - a nie zabawach "a la piaskownica".


Natomiast z własnego doświadczenia wiem, że niekoniecznie trzeba
wszystko tak szybko wymieniać - obecnie mam athlon Xp 2000, 256mb ddr333
ramu, geforce 4 mx440 - od dwóch lat (czyli od momentu zakupu) nic w nim nie
wymieniłem, a chodzą nawet najnowsze gierky.


To bardzo traumatyczne musza być te Twoje doświadczenia :-) Np. Far Cry
- na DX7 i 256 ramu.. Gdy pisałeś że komputer ma cyt. "służyłby po
trochu do wszystkiego -gry(...)" myślałem że Ty naprawde planujesz sobie
przyjemnie pograć, a nie katować się przy "mulącym" sprzęcie z max.
uproszczonym obrazem - takze mój błąd jak widać :-) Aż mnie ciarki
przechodzą jak pomyslę jak wygląda "granie" definiowane przez Ciebie
jako "niezbyt płynne/mulące"..
Dla jasności - nie jestem z cyklu tych estetów co poniżej "Ultra Detail"
z pełnym AA i AF, na natywnej rozdziałce panela 22" w DX9.0c i włączonym
HDR w najnowszych strzelankach FPP - uważają że to żadna zabawa. Ale nie
ma też co przeginać w drugą stronę, gra w DX7, najlepiej jeszcze na "low
detail" i 640x480 to przy nowych produkcjach zwykłe męczenie się - a
przecież nikt Ci za to nie płaci, to ma być przyjemność..

Pozdrawiam





Temat: memory troubles


Jak bardzo chcesz mozesz "pogadac" ze sterownikiem himem i czesc danych
przechowywac w gornej pamieci - nie jest to zbyt trudne (mnie sie udalo :)
opis mozna znalezc np. w ksiazce "Jak pisac wirusy".

pamieci - zapomnialem o niej natychmiast po odkryciu DJGPP i pmode.

Z tego co pamietam zadna funkcja z biblioteki standardowej BC3.1 nie pozwalala
na korzystanie z pamieci powyzej pierwszego megabajta - "far..." byly raczej
zwiazane z przekraczaniem granicy 64kB (pojemnosc pojedynczego bloku danych -
AFAIR zadna pojedyncza zmienna/tabela nie mogla tej granicy przekroczyc -
przynajmniej
w "mniejszych" modelach pamieci)

| W BC3.1 sa jakies programiki DPMIcośtam ale nie orientuje sie
| o co tutaj za bardzo chodzi. Ale wiem że to ma być interface
| p-mode dla dos - kiedyś kompilowałem Watcomem i wynikowy spod niego
| chyba w tym dzialal, wtedy mialem RAMu ile chcialem. W każdym razie
| uruchamiam DPMIres, wyswietla sie "DPMI installed" ale nie jestem
| pewien czy ta droga prowadzi do jakiegoś celu, moja ograniczona wiedza
| w tym temacie się kłania.

Coz - wnioskuje ze bawisz sie jakims sedziwym komputerkiem - jesli
jednak jest to cos =386 zapomnij o BC3.1 i przesiadz sie na jakis nowszy
kompilator - pierwsze co mi do glowy przychodzi to DJGPP (i biblioteka
allegro - jesli piszesz gry) ma on swoje wady ale mozliwosc zapomnienia
o potwornosciach z real-mode w pelni je rekompensuje :)
GRG


Dzieki. Ja polubilem tez Watcoma swojego czasu (nie az
tak jednak jak zgrabnego BC31), kompiluje ze dwa trzy razy
wolniej ale dziala, (A jesli pod BC31 mam mape 100x100 pol
czyli sto na sto metrow, to pod WATCOMEM moglem dac
"pole MAPA[2000][2000];" czyli 4km kwadratowe z rozdzielczoscia
1 metr kwadratowy. Biblioteki nie sa mi specjalnie potrzebne
kluczowa jest tylko pelna obsluga pamieci ekranu txt + dowolne
ustawianie kursora. Chyba trzeba bedzie kupic nowszy komputer
ale na razie nie mam widokow na to. ;-)

pzdr CK





Temat: [BC3.1] Jak zaalokować wiecej niż 640 K RAM


| W zasadzie wątpię abym tu znalazł pomoc ale spróbuję.

| fragment gry konsolowej pod dosa (korzysta trochę z przerwań i pisze
| bezpośredniodo RAMu konsoli i grafiki VGA) starym kompilatorem
| Borland C++ 3.1 który jest dla mnie wygodny. Tylko że mam poważny
| problem bo nie udaje mi się wyciągnąć spod niego więcej niż _640KB RAM_
| (to jest dostępne łącznie na skompilowany kod i na tablice
| na jakich on działa podczas pracy). Próbowałem różnych
| kombinacji tych jego modeli pamięcu deklaracji "far"
| albo "huge" oraz malloc() farmalloc() ale nic to nie daje,
| nie ma więcej niż 640K. Może ktoś pamięta stare czasy
| i potrafi powiedzieć jak uzyskać pod BC3.1 dostęp do tych
| kilku MB RAM więcej. Sam kompilator BC++ 3.1 o ile wiem
| jest z 1992 roku więc chyba powinien dawać dostep do tego
| RAM powyżej, im not sure. (W jego helpie jest że tak).

Bez użycia trybów dodatkowcyh nie użyjesz (czyli jakby wyjscie z
klasycznego modu procesora dla DOS-a).
Dodatkowe to EMS, VCPI, DPMI, XMS. Dziś juz nie kojarze sczegolow. EMS to
jedno okno 64 KB ktore moze pomiescic duzo wiecej.
API do tego wystawiają m.in. himem.sys i emm386.exe

Kiedyś to były ważne hasła. Jeszcze poszukaj extender.
Może w okolicy kompilatora DJGPP lub Open Wacom.
Pozwala to zarowno programowi byc wiekszym niz  640KB i nabrac danych, taka
wirtualna maszyna czy też system 32 bitowy czy cos takiego.


Hmm, dzięki. Pomyślę nad tym i poszukam tych haseł w internecie.
A te "rozszerzenia" to są typu "kompilacji" czy "środowiska
uruchomieniowego" ?, jesli rozumiesz co chcę powiedzieć,
Tzn wystarczy dodać np emm386.exe w autoexec.bat czy też
niezbędny jest jakiś dodatek do kompilatora bc3.1 ?

Dzięki z góry, pozdrawiam

Kinbote

Oczywiście mógłbym się przesiąść na inny kompilator, ale
nie mam na to chęci) skadinąd tez słyszałem kiedyś o jakimś
Borlandzie 4 pewnie ze 2 trzy lata nowszy niz bc3.1 może
ma te rozszerzenia (a i w tej chwili przypomiało mi się
_właśnie_ coś - być może mozna było przy instalacji bc3.1
wybrać tryb z obsługą DMPI, nie zainstalowałem tego wtedy :-(,
więc może to rozwiązało by mój problem tnx, pozdro





Temat: Far Cry 2!
Przyszła pora napisać co nieco
Far Cry 2 - nie jest grą idealną, jest na pewno grą bardzo dobrą!

Może zacznę od minusów - olbrzymi świat gry - który jest dla niektórych plusem a dla niektórych minusem. Ogromne odległości pokonywać na piesze jest czystym bezsensem, na szczęście mamy samochody Czasami jedziemy przez 10 minut, na misję którą wykonamy w 1 minutę :/ Przeciwnicy - obojętnie jaki poziom trudności - to debile, czasami ich zachowanie jest głupie - ale to normalne, problem wielu gier. Odradzanie się przeciwników w punktach kontrolnych denerwuje, ale bez tego gra byłaby znacznie nudniejsza. Szkoda także, ze nie giną na różne sposoby a ich animacja jest taka sobie. Misje są do siebie podobne, a motyw z malarią dorzucony na siłę. Zazwyczaj jest to jedz zabij kogos/rozwal coś/ dostarcz paszporty. Głównych misji jest 33, do tego 12 zadan od Kumpli i ok 40 side questów (które ograniczają się do zlikwidowania kogoś/konwoju). I to tyle.
Plusy.
Olbrzymi piękny świat gry! Przepiękna grafika, świetnie odwzorowanie Dżungli, Sawanny i Pustyni! Świetny patent ze zmianą pory dnia i pogody! Ekstra efekt rozprzestrzeniania się ognia. Twórcy obiecywali grę na 50 godzin, ja wziąłem ją z pracy jak tylko przyszedł transport w poniedziałek. I skończyłem w jakieś 15-16 godzin. Nie spodziewajcie się po niej dynamiki CoD 4 To inny typ gry, bardziej przypomina RPGa (tzn. system brania misji do wykonania). Nie jest liniowa - to niewątpliwy plus. Gra nie jest przełomowa, nie jest rewolucyjna - na pewno widać tutaj ewolucję, gra się bardzo przyjemnie, zadania można wykonywać na kilka sposobów, albo przyczaić się i zdejmować ze snajperki, albo frontalny atak i rozpizdziel wszystkiego Albo po trochu tego i tego. Broń - jest jest tyle ile powinno, bez udziwnień. Ma tendencję do zacinania się, a czasem do wybuchania w rękach Warto jest mieć raczej nówki sztuki od handlarza, niż podnoszone od przeciwników - może być tak, że broń nam wybuchnie w łapkach i zostajemy z maczetą na Hordę przeciwników.

Jedna rzecz nie daje mi spokoju, gra - choć świetnie wykonana, nie ma tego czegoś, takiej kropki nad i. Dla niektórych jeżdżenie po raz n-ty w obie strony po 10 minut może nudzić, brakuje też cywili, sami żołnierze w miastach i na drogach. Brak też NPCtów oprócz kumpli, ten świat nie wydaje się pusty - ale cały czas wrogi, każdego kogo spotkasz poza miastem, musisz tak naprawdę rozwalić. Nie ma tutaj uchodźców na drogach, jakichś dantejskich scen w miastach.... klimat afryki jest, ale co z tego skoro fabuła skupia się na "wojnie domowej"i cierpieniu mieszkańców - a tych mieszkańców po prostu niema..... Mimo wszystko 8,5/10! Nie chcę spoilować - ale fabuła jest co najmniej przy końcu dziwna.... tak na prawdę nie wiem co przez ostatnie sceny chcieli twórcy gry przekazać....

Warto grać i warto kupić tę grę dla singla! Choć nie pozbawiona wad - jest pięknie!



Temat: [SPRZEDAM] Microsoft XBOX XBMC PL NAJWIĘKSZY ZESTAW BCM.!!!
Witam
Na sprzedaż posiadam konsole Microsoft XBOX. Jak wszyscy wiemy ta konsole jest lepsza od PS2 i Gamecube.
Konsola była mało używana jest w bardzo dobrym stanie wizualnym jak i technicznym.
Została ona przerobiona chipem Aladdyn Xt+ i wgrany został najlepszy bios Xecuter 2.
Na dysku są zainstalowane najpotrzebniejsze programy i najlepsze oprogramowanie które powstało na Xbox zbudowane na LINUX XBMC (XBOX MEDIA CENTER) w najnowszej dostępnej wersji. Konsola jest w stanie odczytać takie formaty jak :
• graficzne: png, jpg, jpeg, bmp, gif,ico, tif, tiff, tga, pcx, cbz, cbr
• dźwiękowe: nsv, m4a, flac, aac, strm, pls, rm, mpa, wav, wma, ogg, mp3, mp2, m3u, mod, amf, 669, dmf, dsm, far, gdm, imf, it, m15, med, okt, s3m, stm, sfx, ult, uni, xm, sid, ac3, dts, cue, aif, wpl, ape, mac, mpc, mp, mpp, shn, wv
• Video: nsv, ts, ty, strm, rm, rmvb, m3u, ifo, mov, qt, divx, xvid, bivx, vob, nrg, img, iso, pva, wmv, asf, asx, ogm, m2v, avi, bin, dat, mpg, mpeg, mp4, mkv, avc, vp3, svq3, nuv, viv, dv, fli, 001, wpl
Posiada zamontowany dysk 80 GB Segate Baracuda 7200rmp. Nie musisz się martwić o brak miejsca na save.
I coś co nie posiada żadna inna konsola XBOX port USB do podłączenie np. klawiatury,myszki,mp3,pendrive czy nawet przenośnego twardego dysku. Już nie potrzebujesz nagrywać płyt by po słuchać muzyki,zobaczyć film wystarczy go wrzućic na pendrive i oglądać lub słuchać.
Jeżeli dzielisz komputer z rodziną co jest częstym problemem i chcesz mieć swój własny komputer. Użyjesz XBOX jak stacjonarnego komputera. Wystarczy odpalić LINUX i cieszyć się wygodą i prostotą. Możesz słuchać muzyki, pisać emaile rozmawiać z ludzmi przez GG i wiele wiele więcej.
Jeżeli lubisz rywalizować się z kolegami lub ludzmi z całego świata w możesz z nimi grać przez internet za darmo dzięki programowi Xlink Kai. Już nie musisz martwić się o to że nie masz pieniędzy na opłacenie abonamentu za konto XBOX Live bo możesz używać za darmo Xlink KAI.
Gry możesz instalować na dysku konsoli i grać w nie bez używania płyt. Ta opcja dopiero będzie w XBOX 360 lecz w tej konsoli już jest.
Oprogramowanie XBMC wygląda jak oprogramowanie w XBOX 360.

W zestawie znajduje się :
Konsola Microsoft XBOX V1,0
3 pady
Kabel RGB (pozłacane końcówki) (kupiłem go za 80 zł.Nie jest to żaden bubel)
Karta Pamięci 32 Mb
Pendrive 1 GB
Kabel Zasilający
Kierownica z pedałami i wibracjami
Kabel VGA (kabel do monitora) (wartość około 70 zł)
Mata do tańczenie
Kabel Ethernet
Klawiatura
Przelotka USB
Mysz Logitech
Kabel zasilający
Przejściówka USB/Ps2
Oryginalny Pilot z odbiornikiem
Kabel Optyczny
Przejściówka podłączenie pada od XBOX do PC
Dodatki (GG)
6 Gier ORYGINALNYCH :
Halo 2
Chronicles of Ridick
Forza Motorsport
Splinter Cell: PD
Ghost Recon
Star Wars The lord Sith II
Pudełko od XBOX
Instrukcje Obsługi
Kostka Euro
USB Hub
Przejściówka Do podłączenia pada od XBOX do PC

JEŻELI CENA BĘDZIE SATYSFAKCJONUJĄCA TO DOŁOŻE :

ARCADE STICK (BEZPRZEWODOWY) O WARTOŚCI 80 ZŁ.

!!!Do Allegro oprogramowanie znajdujące się na dysku konsoli jest na licencji GNU czyli całkowicie darmowe!!!

Specyfikacja Xbox-sa

* CPU: zmodyfikowana wersja Pentium III pracująca z częstotliwością 733 MHz (FSB 133 Mhz z obsługą MMX i SSE, slot Micro-PGA2, 180 nm, 32 KB L1 cache, 128 KB L2 cache)

* GPU: NVIDIA NV2A 233MHz

* RAM: 64 MB DDR dzielone pomiędzy CPU i GPU

* Audio: NVIDIA MPCX 64bit - Dolby Digital 5.1

* HDD: 40GB system plików FATX

* Sieć: 10/100 Ethernet

* Obsługiwane rozdzielczości: 480i, 480p, 576i, 1080i

* Kontrolery: 4 USB (z niestandardowym wtykiem)

Aukcja bez ceny minimalnej i zaczynamy od 1 ZŁ. B.C.M

Link do AUKCJI :
http://allegro.pl/item449...zestaw_bcm.html

Cena od 1 ZŁ



Temat: 3ds max 6.0 - gra


Widzę że się upierasz to podaj mi 3 tytuły oststnich lat jakie zrobili
Polacy w ciągu roku (dobre gry każda innego typu),


Trudno podać mi Ci jakieś tytuły -- nie gram w gry i nie kupuję gazet ;).

instytutu: http://www.mimesisonline.com/ . Co prawda MMORPGi zarabiają na
siebie inaczej i w wolniejszy sposób, ale zamierzamy generalnie powtórzyć
sukces kolegów.


a ja Ci podam 20
jakie zrobiły porządne firmy i porównamy czy macie szanse iść pokazać
statki i zarobić 1,5miliona $


Wiesz, w polsce jest zaledwie 40mil ludzi, w porównaniu do stanów, to jednak
trochę mało. No i jeszcze dochodzi dostęp do odpowiednich narzędzi i kontakt
z firmami. Wszelkie tego typu porównania są zatem śmieszne. Poza tym ja nie
wierzę, że w ostatnim roku wydano 20 _dobrych_ gier ;).


Jaki Wy macie Engine coś na Render Ware Może od GTA odkupiliście


Te zdanie ze względu na brak interpunkcji jest dla mnie niezrozumiałe...
(może jestem ślepy?)


jak domowa produkcja to powiem Ci szczerze że z chęcią bym zobaczył
demko gry którą robisz.


Demko ukaże się najwcześniej za rok. Brakuje "kreciej roboty" (która
niestety w większej części spada na mnie) czyli architektury poziomów,
statków, etc. No i grafik wciąż pracuje nad engine'em -ostatnio zadziwił
całą grupę Softshadowami w czasie rzeczywistym (i to nawet na GF2 ;)).


Pewno macie już w engine takie wynalazki jak Virtual bump maping jak w
Doom III


Tego, przyznam bez bicia, brakuje. Co prawda nie ma się do czego
przyrównywać, w końcu Dooma III jeszcze nie ma ;).


, a i jeszcze jedno jak masz ochotę zarobić choć 1 milion $ to
Far Cry musi wypadać przy Twojej produkcji cieniutko.


Nie widziałem FarCry. Grafika do której porównuję się to przede wszystkim
Eve Online, Project Freedom, X2 (co prawda wszystkie dzieją się w kosmosie).


No nic nadal życzę powodzenia znam z autopsji ludzi co zrobili grę
chcieli 30tyś PLN i nikt im nie dał mają grę w domu mogą sobie pograć
między sobą.


Też znam takich ;). Zawsze w najgorszym razie zrobisz najsłynniejszy (bo
największy) projekt gry open-source :)


W sumię dobry pomysł napiaś sobię grę :) na zimowie wieczory.


Taaa.


O i jeszcze jedno jak to gra świtowa, a wszyscy światowcy mają swoją
www i nawet Ci za miliony dolarów wydają demka do pooglądania i do
pogrania możesz podać swoją www ? no i jakieś demko ?


Nic mnie bardziej nie w**wia, niż stronki reklamujące gry które albo się
wleczą jak ślimaki albo wogóle nie wychodzą. Stronka będzie jak będzie demo.
No ale nie zapomnę wtedy dać znać tutaj ;). Zresztą byłby spory problem, bo
jedyny poważny konflikt w naszej grupie, to jaki codename ma mieć gra ;).

pozdrawiam,
Kornel Kisielewicz





Temat: Far Cry 2!
Dziś kupiłem.Zajarany odpaliłem.Jedynka to wypas to co dopiero 2 będzie pomyślałem.Jakoś nie zwróciłem uwagi początkowo na to,że gra jest o 50 złotych tańsza od GTA IV. Bo jest.I wiem dlaczego.Posłuchajcie rady faceta po 30-tce i W ŻADNYM WYPADKU nie kupujcie tego g...a!!!! Nie wiem kto ją robił chyba Ubisoft,ale takiego szajsu to jak żyję nie widziałem. Chociaż nie-widziałem - gra nazywała się The Boiling Point. Powiem wprost gra od tamtego gniota nie różni się niczym i wygląda na totalnie zeń zerżniętą. Nawet obszar gry jest taki sam chyba. Zrobiłem misje treningową i jedną normalną i wywaliłem płytę w pizdu.Nie dałbym za to nawet 50 złotych-i mówię poważnie.Na jakimś forum przed ukazaniem sie widziałem same zachwyty,że obrazki,że duży obszar.I tu się zgodzę.Ale TYLKO tyle.Jedyne do czego ta gra doprowadzi to co najwyżej do rozpaczy.Żałuję tych dwóch stów.Jedyna Far Cry bije 2 na kilka długości.Może uda mi się tego gniota za 150 złotych odsprzedać komuś. Gra polega na jeżdżeniu po mapie ,strzelaninach na posterunkach,wykoszeniu jakiegoś kompleksu,i powrót do bazy ze strzelaninami na posterunkach.W następnej misji przydrożne posterunki,których załogi wytłukliśmy respawnują się i znowu jedziemy przez całą mapę przez godzinę , bo w międzyczasie musimy od nowa wystrzelać ze trzy posterunki.I tak w kółko.Przy KAŻDEJ misji.Po pierwszej misji wk...y objeżdżałem je bo babranie się z nimi to strata amunicji i czasu o co pewnie chodziło autorom,żeby map za szybko nie przejechać.Posterunki bowiem psują całą frajdę z gry.Co chwila wpadasz na jakichs uzbrojonych facetów np. w autach i musisz ich wytłuc. Raz wytłuc te posterunki by wystarczyło,ale autorzy zafundowali nam niekończące sie powtórki.Po 5 godzinach grania i zrobieniu dwóch misji mam dość. Swoboda owszem jakaś jest.Ale w Boiling Point też była.Tyle,że po wykonaniu misji i odejściu od obiektu kilometr i zawróceniu wszyscy włącznie z bossem zabitym 5 minut wcześniej zmartwychwstawali.Nie wiem jak tutaj-nie chciało mi sie sprawdzać,wiem,że de facto załoga każdego zdobytego przez nas obiektu np. Sloughterhouse'u zmartwychwstawała. Dla mnie dno i metr mułu.Róbcie jak chcecie,możecie twierdzić,ze nie mam racji-wasza sprawa.Wg. mnie gra praktycznie ociera sie o kaszankę.
Inteligencja botów w jedynce bije dwójkę na głowę.Wjeżdżam na posterunek ,rozwalam dwóch i słyszę jak trzeci coś mamrocze. Łaziłem przez 10 minut w kółko i nic.Nie mogę znaleźć gościa.Postanowiłem wypłoszyć gościa i prułem po krzakach i budynkach.Widać w Afryce to normalka bo nikt sie nawet nie zaniepokoił.Wkur....y idę więc do auta,żeby odjechać. Stanąłem na chwilkę na otwartej przestrzeni i nagle usłyszałem gościa wyraźnie.Postanowiłem sie rozejrzeć - odwracam się a gość jest 10 metrów za mną,idzie w moją stronę,przestrzeń otwarta,a on mnie NIE WIDZI!! Podszedł na 2 metry,w tym czasie wycelowałem mu w głowę i z dwóch metrów puściłem serię i gość sie pięknie złożył. Tylko co z tego.

[ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 ]



Temat: Gdzie kupujecie gry na maca przez Internet?


Mozesz cos wiecej na ten temat? Jakie to sa tytuly? Jak cos dobrego, to
moze i bym sie wybral do Katowic...


Co wiecej? Jest ok. 10 tytulow Disneya na Maki, ok. 10 innych rzeczy dla
dzieci w rodzaju Imo i Krol, Urodziny prosiaczka, Agata... itd., plus
jeszcze kilka gier w werjach Macowych. Z pamieci moge wymienic m.in.
Titanica (moja lepsza polowa uwielbia te gre), Close Combat - A Bridge
Too Far (te gre uwielbiam ja), Rivena (w Rivena gramy od dwoch lat),
Mysta, Isis, dwie wersje Prince Of Prsia, Warcraft II, Diablo II (ze
znana kwestia instalki), Railroad Tycoon II, ten... jak mu tam... Postal
tez byl. Jakis program dla kobiet o sekretach urody, robienia makijazu
itp., dwa-trzy tytuly multimedialne (Tajemnice Ludzkiego Ciala,
Dinozaury 3D i cos jeszcze - pierwsze dwa mialy klopot z kolorami na
Makach i Techland nie ma pojecia, jak to rozwiazac, ale wrzucilem prosta
recepte na Szarlotke jakies poltora miesiaca temu i pieknie to dziala),
cala seria roznych rzeczy National Geographic, siwetne programy jezykowe
(WordBird i cos jeszcze bylo, tego pierwszego kupilem) itd.  Moze wiec
jest wiecej niz 30. Oczywiscie, trudno nazwac to nowosciami, ale
twierdzenie, ze w Empiku nie ma programow na Maka to, delikatnie mowiac,
nieprawda. Tylko nie probuj pytac "czy macie cos na Macintosha" obsluge,
bo przeciez to sa zwykle jakies ciamcie, co swiata poza Winda nie
widzialy.  Gdzies na stronach SADu jest zrobiona dawniej przeze mnie
lista rzeczy dostepnych w empikach, ale sie juz pewnie w duzej czesci
zdezauktualizowala.  Aha - jest jeszcze bardzo ladna rzecz edukacyjna,
Luwr dla dzieci, czy jakos tak, po polsku,  widzialem ja nawet w
multimedialnym sklepiku-ksiegarni pod szklana piramida  w Luwrze
prawdziwym, jako "multimedialna oferta z Polski". Kosztuje chyba ze 60 zl.

To nie jest pelna oferta - ja mam u siebie juz jakies 100 tytulow
roznych rzeczy (biblioteki grafik i fontow, multimedia, gry) na Maki
kupionych w empiku.

Teraz, Wojtku, bedzie o MacEwangelizacji.

Na empik albowiem jest niestety jedna metoda. Ja mniej wiecej raz na
kwartal przychodze do dzialu multimediow w katowickim empiku, rozkladam
sie na podlodze, plecak, termos, kanapki, te sprawy, a potem metodycznie
i demonstracyjnie sciagam z polki jedno pudelko po drugim, zeby obejrzec
z kazdej strony, czy nie ma gdzies opisu, ze dziala na Makach, po czym
sobie notuje na liscie i publikuje na Szarlotce, co znalazlem. Siedze w
empiku wowczas jakies trzy godziny, ale efekty sa dobre (znalazlem worek
multimediow na plytach zrzuconych na kupie do pudla pt. "obnizka cen" -
za 20 zl kupilem zestaw fontow na Maki, jakies trzy gry, komplet
programow do obrobki dzwieku, dziesiec plyt z serii "ciekawe miejsca na
swiecie" (Empire State Bldg, Mur chinski,  Wenecja itd.) oraz dwie plyty
z serii Zooguides - "Zwierzeta pustyni" i "Zwierzeta lasow
tropikalnych". Po ostatnich doswiadczeniach chyba zmodyfikuje te metode
i zaczne tam chodzic z PowerBookiem, zeby bardziej watpliwe egzepmplarze
wsadzic do komputera (Diablo II, Myth II i Warcraft II nie mialy
oznaczen na pudelkach, ze sa tez w wersji Macintoshowej, a byly, chyba
wbrew polskim dystybutorom). Maja mnie tam za nieszkodliwego wariata,
ale ja znam ich dyrektora, wiec mnie zostawiaja w spokoju.... ;-)))

Ufff.
---------
(jb)





Temat: Znowu Druga Woina??
Uwaga - dalej czytacie na własną odpowiedzialność, pełno spojlerów:

1. Jednym z teatrów działań w Call of Duty: World at War są wyspy na Pacyfiku, a tematem walki pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Imperium Japońskim.
2. Podobnie jak w Far Cry'u 2 i Gears of War 2, tak i tutaj pojawi się miotacz płomieni. Z tym, że w CoD:WaW będzie on prawdziwym przyjacielem gracza. Spalić będzie można praktycznie wszystko, o ile pozwoli na to materiał z jakiego zrobiony jest dany przedmiot oraz zapas paliwa w zbiornikach na plecach operatora owego miotacza. A ten nie ma lekko - Japończycy wiedzą, że to on sieje największe zniszczenie w dżungli i dlatego jest ich głównym celem.
3. Ekipa studia Treyarch stara się jak najlepiej oddać atmosferę tamtej wojny oraz styl jej prowadzenia przez obie strony konfliktu. To oznacza, że przeciwnicy nie będą sobie spacerować po dżungli w patrolach, tylko kryć się w norach i na drzewach. W kodzie sztucznej inteligencji znajdzie się także miejsce dla markowania zgonu przez wrogów. Udający trupa żołnierze będą wyczekiwać dogodnego momentu, aby zaatakować.
4. Przeciwnicy znajdujący się na drzewach są do nich przywiązani linami. Gdy zastrzeli się ich, spadną i malowniczo zawisną nad ziemią.
5. Samolot PBY Catalina pojawi się dwa razy w CoD:WaW. Najpierw gracz będzie strzelał z działek na jego pokładzie, a potem podczas misji ratunkowej. Co ciekawe, przy nagrywaniu sesji Motion Capture do tej drugiej sceny użyto pełnowymiarowej rekonstrukcji kadłuba tego samolotu.
6. Call of Duty:World at War będzie prawdopodobnie najbrutalniejszą odsłoną serii. Niech za przykład posłuży sam początek pierwszej misji - Japoński żołnierz wsadza jeńcowi zapalonego papierosa w oko, a następnie przecina mu gardło kataną.
7. Kolejną nowością w serii jest możliwość... pływania, a nawet nurkowania. Trzeba przy tym zaznaczyć, że wszystko to, co powinno pływać, pływać będzie, a co tonąć, tonąć - nad realizmem trzyma pieczę udoskonalony silnik fizyki. Oczywiście na radosnym pluskaniu zabawa z wodą w CoD5 się nie skończy - będzie to kolejne miejsce do robienia zasadzek przez wrogów.
8. Miłośników grania ze znajomymi z pewnością zadowolą doniesienia o wprowadzeniu w Call of Duty: World At War trybu kooperacyjnego. Możliwości jest kilka - albo dwie osoby na jednej konsoli (na podzielonym ekranie) albo 3,4 na dwóch lub nawet czterech konsolach (nie wspomniano o pecetach - w końcu to "Official Xbox 360 Magazine").
9. Wojna na Pacyfiku będzie tylko częścią gry. Po niej gracz przenosi się do Europy i wcielając się w żołnierza armii radzieckiej bierze udział w marszu na Berlin. Niestety to wszystko, co wiadomo na temat tego fragmentu.

Call of Duty: World at War pojawi się najpewniej pod koniec roku na PC, PS2, PS3 i Xboksie 360. Wersja na Wii też jest w drodze (choć jest robiona przez osobne studio) i ponoć ma wyznaczać nowe standardy dla produkcji na tę konsolę, przynajmniej jeżeli chodzi o grafikę.

Źródło: Gram.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anette.xlx.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 165 wypowiedzi • 1, 2

    Linki